abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 juli 2011 @ 13:57:45 #251
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_99576989


95% PaintTool SAI
5% Corel Painter 12
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_99577714
Ik heb trouwens ook een aantal collabs gemaakt, waarvan ik deze het best gelukt vind:




pi_99578226
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:57 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]

95% PaintTool SAI
5% Corel Painter 12
Gast ... _O_
pi_99579932
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Roytje het volgende:
Ik heb trouwens ook een aantal collabs gemaakt, waarvan ik deze het best gelukt vind:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zo mooi. O+
pi_99584839
Mooie dingen Roy :) vooral de kleuren ook! en qua compositie vind ik het ook tof :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef LolaLovesYou het volgende:

Ik kan je nu gaan vertellen.. netwerken blablabla..
maar het is talent hebben, hard werken en dan geluk hebben gezien te worden door de juiste mensen.

Hard werken = 90 uur per week illustreren, zoveel mogelijk werk er uit pompen, hoe meer werk er van je in omgang is hoe meer kans er is dat je gezien word en dan hele goeie service er omheen zodat je mond op mond reclame hebt. Want creatieve mensen en netjes/snel werk leveren wat er uit ziet zoals je wilt is een rariteit wat je laat opvallen.
Nou, wat je in die 2e alinea zegt is wel een goed inzicht, dat als je maar genoeg werk verspreid de kans groter wordt dat iemand het ziet :P

Maar je comment over Nederland in die andere post doet me wel vermoeden dat je dat dan via een platform als deviantart ofzo in ieder geval in eerste instantie hebt gedaan. En daar is het dus wel echt elkaar netwerken geblazen wil je iets krijgen als ehm, dat mensen je vragen hun character te tekenen.

Ik heb zelf al wel wat digitale opdrachten mogen doen, dat was erg leuk, ik vond het alleen moeilijk wat de prijsgeving betreft. Tegenover een fysiek schilderij aan de muur hangen, is het moeilijk om met iets digitaals aan te komen vind ik. Omdat je een stukje... bloed zweet en tranen mist, zal ik maar zeggen :P Een digitaal werk kopieer je zomaar. Je moet het nog uitprinten als je het wil vasthouden. Ik noem maar wat.

Die 90 uur per week waar je het over hebt, die zal ik nooit halen en heb ik denk ik ook nooit gehaald, ik wil het echt naast mijn studie en normale werk doen, dus die ervaring zal ik anders op moeten doen. Maar ik merk dat ik als ik me echt commit, dat ik best wel snel leer :)

Bedankt voor je tips in ieder geval, veel blootstelling aan je werk en een goede service opstellen dus :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:48:13 #256
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_99658946
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:26:48 #257
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_99672268
Ik kon vannacht niet slapen. :P

#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:10:49 #258
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_99701660
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:07 schreef Maisnon het volgende:
Mooie dingen Roy :) vooral de kleuren ook! en qua compositie vind ik het ook tof :)

[..]

Nou, wat je in die 2e alinea zegt is wel een goed inzicht, dat als je maar genoeg werk verspreid de kans groter wordt dat iemand het ziet :P

Maar je comment over Nederland in die andere post doet me wel vermoeden dat je dat dan via een platform als deviantart ofzo in ieder geval in eerste instantie hebt gedaan. En daar is het dus wel echt elkaar netwerken geblazen wil je iets krijgen als ehm, dat mensen je vragen hun character te tekenen.

Ik heb zelf al wel wat digitale opdrachten mogen doen, dat was erg leuk, ik vond het alleen moeilijk wat de prijsgeving betreft. Tegenover een fysiek schilderij aan de muur hangen, is het moeilijk om met iets digitaals aan te komen vind ik. Omdat je een stukje... bloed zweet en tranen mist, zal ik maar zeggen :P Een digitaal werk kopieer je zomaar. Je moet het nog uitprinten als je het wil vasthouden. Ik noem maar wat.

Die 90 uur per week waar je het over hebt, die zal ik nooit halen en heb ik denk ik ook nooit gehaald, ik wil het echt naast mijn studie en normale werk doen, dus die ervaring zal ik anders op moeten doen. Maar ik merk dat ik als ik me echt commit, dat ik best wel snel leer :)

Bedankt voor je tips in ieder geval, veel blootstelling aan je werk en een goede service opstellen dus :D
Ik heb op deviant art alleen wat naam gemaakt met fotografie en toen begon de shit meteen.
Mensen die je werk gebruiken zonder te vragen aka art theft.
Dus ik heb mijn werk al heel snel van zulke media af gehouden. Ik ben op een forum geraakt,
een soort van FOK. En daar hadden ze een graphic and art request sub forum.
Daar ben ik eigenlijk maar wat gaan doen en al heel snel kwamen er mensen [forum had ook een schrijf sectie] mij vragen of ik illustraties wilden maken voor boeken die ze zelf geschreven hadden en wilden rond sturen naar uitgevers.
Dus ja dan komt je werk bij uitgevers.

Daarnaast heb ik een vriend in CA die helikopter piloot is in silicone valley. Ik had een illustratie voor hem gemaakt van een dame met zwarte huid, een impressie van zijn helikopter eigenlijk lol. Heel dom maar hij noemde deze "black lady", deze had hij in zijn helikopter geplakt.
Een aantal cliënten van hem zijn game bazen en die gingen vragen stellen er over. En zo ben ik in de game wereld terecht gekomen.

Dus vooral die laatste, gewoon geluk gehad.


Prijzen zijn inderdaad wat lastig,
maar je moet gewoon een goede licentie schrijven voor je werk,
Ik maak digitale werken waar een opdracht gever bv maar 1 print recht op krijgt.
En als er iets met de 1e print gebeurt moeten ze me met fotografisch bewijs vragen om een tweede. Ze mogen de print niet verkopen of de print online rond delen op een formaat groter dan ietsxiets 72dpi en zonder watermerk. Ik sluit dan wel een file aan op de max deelbare grote met watermerk. Zodat ze dit zelf niet hoeven te fabriceren.

Voor game company's is dit net een beetje anders,
maar over het algemeen is mijn contract dat al het werk van mij blijft tot ze het overkopen en tot die tijd geef ik ze rechten op het gebruiken van het werk, dit recht word onmiddellijk ingetrokken als werk aan de game gestaakt word of als er een contract breuk plaats vind.
De game company krijgt dan wel als eerste de kans het werk te kopen. Wat ze meestal dan ook doen. Heel veel bedrijven kopen per maand, of per game onderdeel [bepaald level of zo] het werk over.

Kan je wel de tip geven,
stel je eigen contracten op en laat opdracht gevers jouw contract tekenen en ga niet zomaar van hun kant dingen ondertekenen. Grote kans dat er een loop hole in zit ergens.

btw, WIP in SAI.
Ben nu an het wachten op mijn wacom i4 s wireless :D dat ie snel mag komen >:/

  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:27:44 #259
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100118951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kon vannacht niet slapen. :P

[ afbeelding ]
Waarom kijkt ie zo kwaad? :P
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:38:11 #260
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100119174
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ik heb op deviant art alleen wat naam gemaakt met fotografie en toen begon de shit meteen.
Mensen die je werk gebruiken zonder te vragen aka art theft.
Dus ik heb mijn werk al heel snel van zulke media af gehouden. Ik ben op een forum geraakt,
een soort van FOK. En daar hadden ze een graphic and art request sub forum.
Daar ben ik eigenlijk maar wat gaan doen en al heel snel kwamen er mensen [forum had ook een schrijf sectie] mij vragen of ik illustraties wilden maken voor boeken die ze zelf geschreven hadden en wilden rond sturen naar uitgevers.
Dus ja dan komt je werk bij uitgevers.

Daarnaast heb ik een vriend in CA die helikopter piloot is in silicone valley. Ik had een illustratie voor hem gemaakt van een dame met zwarte huid, een impressie van zijn helikopter eigenlijk lol. Heel dom maar hij noemde deze "black lady", deze had hij in zijn helikopter geplakt.
Een aantal cliënten van hem zijn game bazen en die gingen vragen stellen er over. En zo ben ik in de game wereld terecht gekomen.

Dus vooral die laatste, gewoon geluk gehad.

Prijzen zijn inderdaad wat lastig,
maar je moet gewoon een goede licentie schrijven voor je werk,
Ik maak digitale werken waar een opdracht gever bv maar 1 print recht op krijgt.
En als er iets met de 1e print gebeurt moeten ze me met fotografisch bewijs vragen om een tweede. Ze mogen de print niet verkopen of de print online rond delen op een formaat groter dan ietsxiets 72dpi en zonder watermerk. Ik sluit dan wel een file aan op de max deelbare grote met watermerk. Zodat ze dit zelf niet hoeven te fabriceren.

Voor game company's is dit net een beetje anders,
maar over het algemeen is mijn contract dat al het werk van mij blijft tot ze het overkopen en tot die tijd geef ik ze rechten op het gebruiken van het werk, dit recht word onmiddellijk ingetrokken als werk aan de game gestaakt word of als er een contract breuk plaats vind.
De game company krijgt dan wel als eerste de kans het werk te kopen. Wat ze meestal dan ook doen. Heel veel bedrijven kopen per maand, of per game onderdeel [bepaald level of zo] het werk over.

Kan je wel de tip geven,
stel je eigen contracten op en laat opdracht gevers jouw contract tekenen en ga niet zomaar van hun kant dingen ondertekenen. Grote kans dat er een loop hole in zit ergens.

btw, WIP in SAI.
Ben nu an het wachten op mijn wacom i4 s wireless :D dat ie snel mag komen >:/

[ afbeelding ]
Nou mocht ik ooit freelance digital artist worden, dan vraag ik eerst jouw advies :Y

Los daarvan heb ik 2 weken terug ook mijn eerste opdracht gekregen van een Spaanse dame die boeken schrijft. Vorige week de opdracht positief afgerond maar moet nog wel even afwachten wanneer het boek wordt uitgegeven. Tot die tijd wacht ik even met het online gooien ervan. :z
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zondag 31 juli 2011 @ 19:04:42 #261
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100164874

matige bijdrage deze week :{
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100364493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:10 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ik heb op deviant art alleen wat naam gemaakt met fotografie en toen begon de shit meteen.
Mensen die je werk gebruiken zonder te vragen aka art theft.
Dus ik heb mijn werk al heel snel van zulke media af gehouden. Ik ben op een forum geraakt,
een soort van FOK. En daar hadden ze een graphic and art request sub forum.
Daar ben ik eigenlijk maar wat gaan doen en al heel snel kwamen er mensen [forum had ook een schrijf sectie] mij vragen of ik illustraties wilden maken voor boeken die ze zelf geschreven hadden en wilden rond sturen naar uitgevers.
Dus ja dan komt je werk bij uitgevers.

Daarnaast heb ik een vriend in CA die helikopter piloot is in silicone valley. Ik had een illustratie voor hem gemaakt van een dame met zwarte huid, een impressie van zijn helikopter eigenlijk lol. Heel dom maar hij noemde deze "black lady", deze had hij in zijn helikopter geplakt.
Een aantal cliënten van hem zijn game bazen en die gingen vragen stellen er over. En zo ben ik in de game wereld terecht gekomen.

Dus vooral die laatste, gewoon geluk gehad.


Prijzen zijn inderdaad wat lastig,
maar je moet gewoon een goede licentie schrijven voor je werk,
Ik maak digitale werken waar een opdracht gever bv maar 1 print recht op krijgt.
En als er iets met de 1e print gebeurt moeten ze me met fotografisch bewijs vragen om een tweede. Ze mogen de print niet verkopen of de print online rond delen op een formaat groter dan ietsxiets 72dpi en zonder watermerk. Ik sluit dan wel een file aan op de max deelbare grote met watermerk. Zodat ze dit zelf niet hoeven te fabriceren.

Voor game company's is dit net een beetje anders,
maar over het algemeen is mijn contract dat al het werk van mij blijft tot ze het overkopen en tot die tijd geef ik ze rechten op het gebruiken van het werk, dit recht word onmiddellijk ingetrokken als werk aan de game gestaakt word of als er een contract breuk plaats vind.
De game company krijgt dan wel als eerste de kans het werk te kopen. Wat ze meestal dan ook doen. Heel veel bedrijven kopen per maand, of per game onderdeel [bepaald level of zo] het werk over.

Kan je wel de tip geven,
stel je eigen contracten op en laat opdracht gevers jouw contract tekenen en ga niet zomaar van hun kant dingen ondertekenen. Grote kans dat er een loop hole in zit ergens.

btw, WIP in SAI.
Ben nu an het wachten op mijn wacom i4 s wireless :D dat ie snel mag komen >:/

[ afbeelding ]
Ben je illustrator of fotograaf?
kan je wat dingen laten zien?
pi_100366027
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Ben je illustrator of fotograaf?
kan je wat dingen laten zien?
Uhh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:02:38 #264
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100379793
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 02:11:34 #265
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100381833
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Itsnaiz! Moest meteen denken aan die laatste scenes bij Mount Doom uit LOTR. Paar van die grote vogels op de voorgrond zouden hier niet misstaan. ;)
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:40:55 #266
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100385389
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:11 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Itsnaiz! Moest meteen denken aan die laatste scenes bij Mount Doom uit LOTR. Paar van die grote vogels op de voorgrond zouden hier niet misstaan. ;)
Daar lijkt het wel op ja. Maar de tekening is een pure landschap opdracht. :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:55:55 #267
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_100419039
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Uhh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar dat is 1 ding.
, ik wil meer MOREEEEE
pi_100419090
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:55 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

ja maar dat is 1 ding.
, ik wil meer MOREEEEE
http://www.lolalovesyou.com/

;)
pi_100537979


In Paint!

Ik moet eigenlijk weer aan het tekenen slaan, zat in een muziekperiode :')

EDIT:

Nog wat meer :P



Lijkt wel een soort schimmel of steen :P

[ Bericht 45% gewijzigd door Maisnon op 10-08-2011 22:58:48 ]
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:38:10 #270
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100543022
Ben zojuist benaderd door de 1 van de makers van Fallen Worlds Online of ze mijn al gemaakte tekeningen mogen gebruiken voor hun spel. :P

Ben nog niet echt thuis in die dingen dus moet maar kijken wat het beste is :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100810442
Mijn allereerste digitale tekening :D



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100825075
Van een jaar terug maake ik van zo'n signatures, toen ermee gestopt. Wil nu weer met Photoshop en Illustrator dingen gaan maken. Ik ben een lui varken, iemand mij helpen er weer in te komen? :D













































  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:56:05 #273
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100826180
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn allereerste digitale tekening :D

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk programma heb je gebruikt en hoe bevalt het digitaal tekenen?
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100829198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Samael het volgende:

[..]

Welk programma heb je gebruikt en hoe bevalt het digitaal tekenen?
Ik heb in Illustrator eerst een vector gemaakt en daarna met Photoshop de vlakken verder bewerkt. Vind het erg leuk om te doen en wil graag gaan kijken voor een Wacom. Ik denk alleen dat ik het wat omslachtig gedaan heb en dat er een programma moet zijn waarmee het makkelijker kan, maar deze 2 kon ik en om te proberen was het zeker niet verkeerd :D Jij werkt in Corel painter he?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:30:50 #275
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100831973
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb in Illustrator eerst een vector gemaakt en daarna met Photoshop de vlakken verder bewerkt. Vind het erg leuk om te doen en wil graag gaan kijken voor een Wacom. Ik denk alleen dat ik het wat omslachtig gedaan heb en dat er een programma moet zijn waarmee het makkelijker kan, maar deze 2 kon ik en om te proberen was het zeker niet verkeerd :D Jij werkt in Corel painter he?
De laaste tijd gebruik ik meer PaintTool SAI dan Painter 12 eigenlijk :P
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100842025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef Samael het volgende:

[..]

De laaste tijd gebruik ik meer PaintTool SAI dan Painter 12 eigenlijk :P
Die is gratis he? Misschien ook maar eens proberen. Maar eerst nog maar wat meer oefenen want ik vind het toch wel een stuk lastiger dan op papier tekenen...
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:04:53 #277
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100842091
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Die is gratis he? Misschien ook maar eens proberen. Maar eerst nog maar wat meer oefenen want ik vind het toch wel een stuk lastiger dan op papier tekenen...
PaintTool SAI is niet gratis ;)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100842153
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:04 schreef Samael het volgende:

[..]

PaintTool SAI is niet gratis ;)
Ohw dan had ik volgens mij de demo gedownload een keer :P Dan ga ik nog ff door met PS :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:31:09 #279
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100900268
Mijn eerste commissie, al weer een tijdje geleden gemaakt. Heb er maar een watermerk in verwerkt.

Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100935905
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Uhh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ziet er heel tof uit ^O^
pi_100937601
Mooi Samael!!

Ik heb net een Wacom Intuos4 van mijn vader gekregen :D Had ie nog liggen toen hij problemen met zijn polsen haden op de pc, het is wel een formaat S maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga het eens proberen ^O^
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:34:24 #282
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100938646
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef Audreyoot het volgende:
Mooi Samael!!

Ik heb net een Wacom Intuos4 van mijn vader gekregen :D Had ie nog liggen toen hij problemen met zijn polsen haden op de pc, het is wel een formaat S maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga het eens proberen ^O^
Nice :P

Ik mag dan wel een medium hebben maar gebruik slechts het centrale gedeelte van mijn tablet. Dus ik denk dat de grootte niet eens zoveel uitmaakt.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100938826
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Samael het volgende:

[..]

Nice :P

Ik mag dan wel een medium hebben maar gebruik slechts het centrale gedeelte van mijn tablet. Dus ik denk dat de grootte niet eens zoveel uitmaakt.
je hebt hem niet zo dat je werkgebied gelijk staat aan je scherm?

Ik moet nog even kijken of ik verschil merk tussen a4 en a5, denk het wel... maar deze a5kan ik tenminste vervoeren naar stage.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:41:41 #284
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100938925
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef RenRen- het volgende:

[..]

je hebt hem niet zo dat je werkgebied gelijk staat aan je scherm?

Ik moet nog even kijken of ik verschil merk tussen a4 en a5, denk het wel... maar deze a5kan ik tenminste vervoeren naar stage.
Dat wel, maar als ik eenmaal teken sleep ik het canvas telkens naar het midden zodat de randen van mijn tablet minimaal worden benut. Die gedeeltes zijn dan ook een stuk stroever dan de rest van het tabelt :D
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100939111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Samael het volgende:

[..]

Dat wel, maar als ik eenmaal teken sleep ik het canvas telkens naar het midden zodat de randen van mijn tablet minimaal worden benut. Die gedeeltes zijn dan ook een stuk stroever dan de rest van het tabelt :D
Ah, I see! Dan werken we heel anders, interessant. :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:00:17 #286
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100943712
Hoe zit het met die nibs van de Intuos 4? Is dat nog steeds een ramp?

* IceBeach is voorzichtig op zoek naar een tablet.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:16:16 #287
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100944216
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:00 schreef IceBeach het volgende:
Hoe zit het met die nibs van de Intuos 4? Is dat nog steeds een ramp?

* IceBeach is voorzichtig op zoek naar een tablet.
Ik heb het persoonlijk nooit als een "ramp" ervaren. Met de Intuos 4 krijg je 11 stuks.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100944920
Ik heb helemaal geen problemen ondervonden met het werken met de S :)

Dit is het eerste resultaat, nog niet af maar ik weet niet of ik hem ooit af ga maken :')



Het moet Jessica van True Blood voorstellen.
pi_100946261
Mooi!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:41:58 #290
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100949431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:16 schreef Samael het volgende:

[..]

Ik heb het persoonlijk nooit als een "ramp" ervaren. Met de Intuos 4 krijg je 11 stuks.
Hoe hard ga/ging jij er doorheen?
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:54:53 #291
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100949901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:41 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Hoe hard ga/ging jij er doorheen?
Gewoon niet. Ik weet niet hoe je tekent maar misschien zou het helpen de drukgevoeligheid een stuk lager te zetten.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:00:02 #292
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_100950094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef Samael het volgende:
Gewoon niet. Ik weet niet hoe je tekent maar misschien zou het helpen de drukgevoeligheid een stuk lager te zetten.
Dit wordt mijn eerste tablet. ;) Had even rondgelezen op een paar forums en daar las ik dat er veel problemen met die nibs waren.

Maar goed om te weten iig.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:08:11 #293
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_100950375
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Dit wordt mijn eerste tablet. ;) Had even rondgelezen op een paar forums en daar las ik dat er veel problemen met die nibs waren.

Maar goed om te weten iig.
Ik kan natuurlijk niks garanderen. :P
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_100965586
hmm nu ik er een dag later op terug kijk vind ik hem niet meer mooi, tijd om opnieuw te oefenen :P
pi_101090160
Volgend oefenproject, om een beetje in dezelfde serie te blijven: Sookie. Iemand tips?

pi_101090695
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef Audreyoot het volgende:
Volgend oefenproject, om een beetje in dezelfde serie te blijven: Sookie. Iemand tips?

[ afbeelding ]
De lichtval op haar neusbrug lijkt raar, daar krijgt haar gezicht een raar uiterlijk van. Alsof haar neus bij haar rechterwenkbrauw begint en enorm scheef loopt.
MAAAR, ik herken haar wel, en dat is best goed :D Sommige mensen maken prachtige dingen, maar je herkent er niemand in terug.
pi_101118344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

De lichtval op haar neusbrug lijkt raar, daar krijgt haar gezicht een raar uiterlijk van. Alsof haar neus bij haar rechterwenkbrauw begint en enorm scheef loopt.
MAAAR, ik herken haar wel, en dat is best goed :D Sommige mensen maken prachtige dingen, maar je herkent er niemand in terug.
Thnx :D was me zelf nog geeneens opgevallen maar nu je het zegt zie ik het ook :)
pi_101118523
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx :D was me zelf nog geeneens opgevallen maar nu je het zegt zie ik het ook :)
Soms kun je je helemaal blindstaren, of dat je er zo lang naar gekeken hebt dat je eraan gewend bent geraakt, dan zie je niet zo goed meer wat wel of niet klopt :D Yw!
pi_101220063
En de laatste die ik uit de serie True Blood heb gemaakt, Eric ♥

pi_101220118
Goed gelukt! O+ Heb je Sooki nog aangepast?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')