abonnement Unibet Coolblue
pi_95329906
Pff 3-3 na 2 periodes. Deze wedstrijd is net zo slecht voor je hart als Chicago - Detroit :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_95330320
5-3 Dallas. Chicago naar de playoffs.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 11 april 2011 @ 10:24:24 #103
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_95333974
Mijn voorspelling van de 1e ronde:

West

Canucks vs Blackhawks 4-3
Uiteindelijk zullen de Canucks aan het langste eind trekken, vooral vanwege het thuisvoordeel. De Blackhawks zullen ze het aan de andere kant wel knap lastig gaan maken.

Sharks vs Kings 4-2
De Sharks gaan deze serie wel winnen. Kings missen Kopitar en dat is toch hun top goal scorer. Denk dat deze matchup wel potentie heeft voor veel goals van beide kanten.

Red Wings vs Coyotes 4-2
Coyotes zijn een beetje een outsider. Als Brygalov goed is kunnen ze stunten, maar vooralsnog denk ik dat de Red Wings deze relatief makkelijk zullen winnen.

Ducks vs Predators 4-3
De Ducks weer terug in de playoffs, Corey Perry is hot en dat gaat hij doorzetten in de playoffs. Nashville is toch zeker niet te onderschatten en ik denk dat ze het de Ducks tot het uiterste zullen laten gaan om te kunnen winnen.

East:

Capitals vs Rangers 4-3
De Rangers waren de Capitals in het reguliere seizoen duidelijk de baas, maar de Caps gaan hier aan het langste eind trekken, omdat het moet.

Flyers vs Sabres 4-3
Leuke matchup met een team dat slecht in vorm is en een team dat juist begint te draaien en zich net op tijd wist te plaatsen voor de playoffs. Ik verwacht veel goals, maar uiteindelijk winnen de Flyers omdat ze fysiek wat mij betreft een sterker team hebben.

Bruins vs Canadiens 3-4
Het hele seizoen lang waren de wedstrijden tussen deze 2 teams een genot om naar te kijken en dat zal in de playoffs niet anders zijn. Canadiens trekken aan het langste eind, omdat ze meer offensieve kwaliteiten hebben dan de Bruins.

Penguins vs Lightning 4-3
Wat mij betreft de beste matchup in deze 1e ronde. Ik verwacht veel goals en als Sidney Crosby nog terug komt tijdens deze serie dan zullen de Penguins gaan winnen, anders wordt het echt een coin toss.

2e ronde matchups:

Canucks vs Ducks
Sharks vs Red Wings

Capitals vs Canadiens
Flyers vs Penguins
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_95337295
Mijn voorspellingen:

Canucks - Hawks: spannende serie, maar Canucks winnen met 4-3 omdat ze meer depth in hun roster hebben en stabieler presteren

Sharks - Kings: de Sharks hebben een choke-reputatie in de playoffs en daarom zal het niet makkelijk gaan, maar ik verwacht toch een 4-2 of 4-1 winst in de serie.

Preds - Ducks: wordt een eitje voor de Ducks. Ik vind de Predators een taai team, maar als het erom gaat denk ik dat de individuele kwaliteiten van spelers als Getzlaf, Ryan, Perry en Visnovsky gewoon de doorslag gaat geven. Enige probleem kan goalie Rinne worden. 4-2 Ducks.

Wings - Coyotes: wordt supersimpel voor de Wings. 4-0.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_95337548
East:

Caps - Rangers: Wordt dankzij lundqvist spannend, maar Caps winnen met 4-3

Flyers - Sabres: Flyers waren al heel lang zeker van playoffs en konden niet meer voor de Presidents Trophy gaan. Nu het erom gaat zullen ze er weer staan, en dan zijn ze veel beter dan de Sabres: 4-2

Boston - Montreal: Boston heeft een stabieler team met meer depth in hun roster. Ik denk dat dat de doorslag gaat geven. Wordt wel een grimmige en spannende serie. 4-3 Boston

Penguins - Lightning: Lightning gaat denk ik dankzij het ontbreken van Malkin en het nog niet fit zijn van Crosby aan het langste eind trekken. Stamkos en St. Louis zijn unstoppable terwijl Lecavelier ook weer aardig aan het hockeyen is dit jaar. Bovendien is de goaltending eindelijk "ok"
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 11 april 2011 @ 13:27:58 #106
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_95340149
Nog gefeliciteerd aan BostonBruins voor het winnen van onze fantasy league, weet alleen niet welke forum user erbij hoort :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_95344171
Ja gefeliciteerd inderdaad. Het hele jaar 4e a 5e en in de laatste week er gewoon met de overwinning vandoor gaan. Gratz!
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 11 april 2011 @ 15:41:31 #108
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_95344792
Ik was te snel uitgespeeld. Tegen de tijd dat Perry er echt op los begon te scoren kon ik al geen gebruik meer van hem maken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 11 april 2011 @ 16:20:29 #109
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_95346360
Knuble gaat nog een jaartje door *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_95352164
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Katth het volgende:
Ik was te snel uitgespeeld. Tegen de tijd dat Perry er echt op los begon te scoren kon ik al geen gebruik meer van hem maken.
Ook dat is voor mij idd weer een leermomentje. Ik had een aantal waardeloos presterende spelers in mijn lineup, maar als ik die gewoon benched had gehouden tot ze weer in vorm kwamen had ik aan het einde meer games gehad.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 11 april 2011 @ 19:31:20 #111
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_95354729
Ook namens mij gefeliciteerd BostonBruins!

Und jetzt de playoffs!

Nog niet bekend welke wedstrijden ESPN America gaat uitzenden vanaf woensdag :(
  maandag 11 april 2011 @ 20:50:46 #112
107005 Saviola
CM Legend
pi_95360520
Hehehe Vancouver-Chicago alweer :D

Washington-NY Rangers 4-3
Philadelphia-Buffalo 4-1
Boston-Montreal 4-1
Pittsburgh-Tampa 2-4
eerst Pens uitschakelen en dan de Caps sweepen :9~

Vancouver-Chicago 2-4
San Jose-Los Angeles 4-3
Detroit-Phoenix 4-2
Anaheim-Nashville 4-3
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_95361960
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ook namens mij gefeliciteerd BostonBruins!

Und jetzt de playoffs!

Nog niet bekend welke wedstrijden ESPN America gaat uitzenden vanaf woensdag :(
Ben ik ook benieuwd naar ja. Standaard 01:00 en 04:00 wedstrijden toch? Denk dat ze Boston - Montreal wel pakken.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_95362318
Ah schema is inmiddels bekend. Beetje vanalles wat. Chicago - Vancouver, Boston - Montreal voornamelijk. Behalve Ducks - Predators natuurlijk, maarja is ook niet interessant genoeg voor het grote deel :(.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_95366101
Washington-NY Rangers 4-1
Philadelphia-Buffalo 4-3
Boston-Montreal 4-2
Pittsburgh-Tampa 2-4

Vancouver-Chicago 4-1
San Jose-Los Angeles 4-3
Detroit-Phoenix 4-3
Anaheim-Nashville 4-3
pi_95368458
BostonBruins heeft hier geen account, is een vriend van mij en ik zal de felicitaties over brengen. Hij zat in een dipje na de domste trade van het hele seizoen, maar was de laatste weken akelig fanatiek :)

En nu ik hier toch ben; de votes from nijmegen.

West
Canucks - Blackhawks 4 - 2
Sharks - Kings 3 - 4
Wings - Coyotes 1 - 4
Ducks - Predators 4 - 2

East
Caps - Rangers 4 - 1
Flyers - Sabres 3 - 4
Bruins - Canadiens 4 - 2
Penguins - Lightning 2 - 4

Vooral gebaseerd op persoonlijke voorkeuren.

En net gelezen op www.nhl.com

quote:
Anaheim and Buffalo will play Friday, Oct. 7 at Hartwall Arena in Helsinki and New York and Los Angeles will square off at Ericsson Globe Arena in Stockholm. The next day the Sabres and Kings will play at O2 World Arena in Berlin while the Rangers and Ducks clash in Stockholm.
Laat ik nou voor mijn werk van 10 tot 14 oktober naar Berlijn moeten, ik denk dat ik een weekendje eerder ga ;)
pi_95369122
Woensdag op donderdag

Pens - Bolts om 01:00

Canucks - Hawks om 04:00

Herhaling donderdag vanaf 13:30.

Donderdag op vrijdag

Bruins - Canadiens om 01:00

Sharks - Kings om 04:00

http://www.espnamerica.com/nl/f2/tv-schedule
  maandag 11 april 2011 @ 23:03:51 #118
107005 Saviola
CM Legend
pi_95370148
Verdomme ik heb woensdag vrij en moet donderdag werken :(
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_95371132
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef nyny83 het volgende:
Mijn voorspellingen:

Canucks - Hawks: spannende serie, maar Canucks winnen met 4-3 omdat ze meer depth in hun roster hebben en stabieler presteren

Sharks - Kings: de Sharks hebben een choke-reputatie in de playoffs en daarom zal het niet makkelijk gaan, maar ik verwacht toch een 4-2 of 4-1 winst in de serie.

Preds - Ducks: wordt een eitje voor de Ducks. Ik vind de Predators een taai team, maar als het erom gaat denk ik dat de individuele kwaliteiten van spelers als Getzlaf, Ryan, Perry en Visnovsky gewoon de doorslag gaat geven. Enige probleem kan goalie Rinne worden. 4-2 Ducks.

Wings - Coyotes: wordt supersimpel voor de Wings. 4-0.
Precies zoals ik m ook in gedachten had. Over Oost kan ik weinig zeggen, ben eigenlijk de laatste tijd meer bezig met West ivm spannend einde met de Ducks.

Verbaas me wel dat er nog wat mensen zijn die voor een nipte SJ overwinning gaan. Ik verwacht daar zelf namelijk een simpele overwinning voor SJ. LAK stelt eigenlijk niet zo bijster veel voor, maar ik weet niet hoe het precies met hun blessures zit. Verder denk ik ook dat de Canucks wel aan het langste eind zullen trekken, de Ducks moeten "alleen" Rinne zien te verslaan en als de Wings op playoff niveau (beetje zoals tegen Chicago) spelen wordt het een sweep.

Aangezien veel wedstrijden uit de WC om 04:00 uur beginnen zal ik er veel uit de EC zien de komende weken. Dan pas kan ik daar iets zinnigs over zeggen. Als ik zou moeten kiezen ga ik voor PHI / PIT / WSH en BOS.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 11 april 2011 @ 23:48:11 #120
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_95372675
Wordt ff oefenen met op tijd naar bed gaan en er 's nachts weer uit om vervolgens weer te gaan slapen om weer fit te zijn voor mijn werk. Scheelt dat er dit weekend 2 wedstrijden zijn die ik kan zien sowieso.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_95381801
Voor de grap net nog even de statistieken van de spelers bekeken op NHL.com. Als je puur en alleen naar de stats kijkt, dan is 't een heel erg matig regulier seizoen geweest.

Vooral de 'toppers' van Washington (Ovechkin, Backstrom, Semin) en San Jose (Thornton, Marleau, Heatley) stellen teleur. Terwijl Stamkos en Duchene geweldig spelen en ineens te maken krijgen met een stokkende productie. Wel goed om te zien dat Iginla na het seizoen matig te zijn begonnen uiteindelijk z'n punten toch heel goed heeft gepakt.

Andere positieve verassingen: Claude Giroux en John Tavares. Bij de laatste in gedachten gehouden dat hij bij de Islanders speelt en met betere ploeggenoten waarschijnlijk veel meer punten binnen zal halen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:09:17 #122
107005 Saviola
CM Legend
pi_95383033
Ja Stamkos scoorde maar erg moeizaam idd de 2de helft..

Hij had iets van een 25 goals in zn eerste 30 games; en daarna dus 20 in de resterende 52..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_95383528
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:29:50 #124
107005 Saviola
CM Legend
pi_95383953
^O^

Heb al even gereageerd :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_95384068
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef WesCAddle het volgende:
Voor de grap net nog even de statistieken van de spelers bekeken op NHL.com. Als je puur en alleen naar de stats kijkt, dan is 't een heel erg matig regulier seizoen geweest.

Vooral de 'toppers' van Washington (Ovechkin, Backstrom, Semin) en San Jose (Thornton, Marleau, Heatley) stellen teleur. Terwijl Stamkos en Duchene geweldig spelen en ineens te maken krijgen met een stokkende productie. Wel goed om te zien dat Iginla na het seizoen matig te zijn begonnen uiteindelijk z'n punten toch heel goed heeft gepakt.

Andere positieve verassingen: Claude Giroux en John Tavares. Bij de laatste in gedachten gehouden dat hij bij de Islanders speelt en met betere ploeggenoten waarschijnlijk veel meer punten binnen zal halen.
Giroux was voor mij geen verrassing (zie ook mn fantasy team :P), maar op zich heb je een punt. Ik ben benieuwd of de toppers van weleer in de playoffs alsnog kunnen shinen.
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')