abonnement Unibet Coolblue
pi_94455810
Weet uit vroegere ervaring dat ze in Middelburg heel irritante, regeltjes-verslaafde belerende zuurzeikers zijn, welke gemeentes zijn eigenlijk het meest sociaal ?
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_94455865
Wat mankeer je dan?
pi_94456047
:N
pi_94456385
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 03:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat mankeer je dan?
Moet ik dat hier allemaal uitleggen of zo ? Ga er gewoon van uit dat ik sowieso al de redenen heb om hier mee bezig te zijn.

Sjonge wat een trieste reacties weer hiero, de kikkers zijn al lekker aan het gaarkoken zo te zien, blijf vooral lekker in de pan zitten jongens :')
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_94456399
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:01 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Moet ik dat hier allemaal uitleggen of zo ? Ga er gewoon van uit dat ik sowieso al de redenen heb om hier mee bezig te zijn.

Sjonge wat een trieste reacties weer hiero, de kikkers zijn al lekker aan het gaarkoken zo te zien, blijf vooral lekker in de pan zitten jongens :')
O ja, iemand die niet afgekeurd hoeft te worden wil afgekeurd worden, en wij zijn zielig? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94456440
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:01 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Moet ik dat hier allemaal uitleggen of zo ? Ga er gewoon van uit dat ik sowieso al de redenen heb om hier mee bezig te zijn.

Sjonge wat een trieste reacties weer hiero, de kikkers zijn al lekker aan het gaarkoken zo te zien, blijf vooral lekker in de pan zitten jongens :')
ja, leg eens uit. Deze reactie kan je verwachten zonder een goede onderbouwing waarom je afgekeurd moet worden. Als we snappen dat het echt niet anders kan zul je zien dat je hier zelfs zinvol advies kan krijgen. :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:11:43 #7
65918 IBAZ
broeinest
pi_94456451
Ik heb jou al afgekeurd. Je kan ook een stempel komen halen als je daar behoefte aan hebt.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:14:17 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94456460
Ja vertel eens, Ts!
Niet meer actief op Fok!
pi_94456515
In jouw situatie lijkt me Bangkok de beste optie.
pi_94456550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:01 schreef Hoedjeman het volgende:
...de kikkers zijn al lekker aan het gaarkoken zo te zien, blijf vooral lekker in de pan zitten jongens :')
Als je met dergelijke uitdrukkingen over de brug komt heb je zeker wat uit te leggen.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_94456739
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O ja, iemand die niet afgekeurd hoeft te worden wil afgekeurd worden, en wij zijn zielig? :')
Wel in ieder geval denk dat al die thuisblijvers die zeiden 'blijf liever daar, Nederland is een ongelofelijk zeik land geworden' gewoon gelijk hadden. Maar ik heb besloten een paar maanden terug te gaan om de instanties zoveel mogelijk uit te zuigen, alsof ik een zogenaamd zielige allochtoon ben zeg maar. Schuiven zullen ze en jullie belasting betalertjes gaan er braaf aan meebetalen, dan weet je dat alvast, lol

Doei :)
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_94456748
TS is een uitvreter.
pi_94456762
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 03:17 schreef Hoedjeman het volgende:
Weet uit vroegere ervaring dat ze in Middelburg heel irritante, regeltjes-verslaafde belerende zuurzeikers zijn, welke gemeentes zijn eigenlijk het meest sociaal ?
Middelburg dus. Zijn ze zo sociaal om dat lamlullige werkschuwe tuig niet onnodig te laten sponsoren door mensen die gewoon voor hun geld werken.

ow ja, je bent een slechte troll...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_94456790
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Wel in ieder geval denk dat al die thuisblijvers die zeiden 'blijf liever daar, Nederland is een ongelofelijk zeik land geworden' gewoon gelijk hadden. Maar ik heb besloten een paar maanden terug te gaan om de instanties zoveel mogelijk uit te zuigen, alsof ik een zogenaamd zielige allochtoon ben zeg maar. Schuiven zullen ze en jullie belasting betalertjes gaan er braaf aan meebetalen, dan weet je dat alvast, lol

Doei :)
Hihi, trollpost :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94456805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hihi, trollpost :@
Niet echt, ik heb de NL regering de afgelopen 10 jaar een aardig kapitaal bespaard door nergens aanspraak op te maken, en daar wil gewoon wel eens wat voor terug zien :)
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_94456816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Niet echt :)
;( Hihi, trollpost :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:03:43 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94456957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Wel in ieder geval denk dat al die thuisblijvers die zeiden 'blijf liever daar, Nederland is een ongelofelijk zeik land geworden' gewoon gelijk hadden. Maar ik heb besloten een paar maanden terug te gaan om de instanties zoveel mogelijk uit te zuigen, alsof ik een zogenaamd zielige allochtoon ben zeg maar. Schuiven zullen ze en jullie belasting betalertjes gaan er braaf aan meebetalen, dan weet je dat alvast, lol

Doei :)
Ik ken je andere topics en heb nog wel eens wat informatie voor je opgezocht. Maar dit vind ik wel een enorm trieste reactie van je.

-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_94457007
TS is een vieze profiteur. Dankzij dit soort figureren hebben we zoveel PVV stemmers in NL :r
Altijd maar in een excuus modes leven. Calimero syndroom
pi_94457086
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb de NL regering de afgelopen 10 jaar een aardig kapitaal bespaard door nergens aanspraak op te maken, en daar wil gewoon wel eens wat voor terug zien :)
Oh wat goed van jou dat je de regering de afgelopen 10 jaar zoveel geld hebt bespaard. Dan heb je het geld ook wel echt verdiend. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef draaijer het volgende:
TS is een vieze profiteur. Dankzij dit soort figureren hebben we zoveel PVV stemmers in NL :r
Altijd maar in een excuus modes leven. Calimero syndroom
Inderdaad, ik mag toch hopen dat hij/zij geen cent krijgt. Zeker niet aangezien hij/zij jaren in het buitenland gebivakkeerd heeft zo te lezen en dus waarschijnlijk helemaal niets heeft afgedragen aan de sociale zekerheid. Het is een vangnet, geen spaarrekening.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 08:19:02 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_94457156
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb de NL regering de afgelopen 10 jaar een aardig kapitaal bespaard door nergens aanspraak op te maken, en daar wil gewoon wel eens wat voor terug zien :)
Wauw, wat ben jij goed zeg :')
En nu heel rap aan het werk gaan :(
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:20:59 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94457175
Doetinchem was in 2010 de sociaalste gemeente van Nederland :). Maar dat betekent ook dat ze een erg goed beleid hebben om je toch te laten werken als je iets mankeert.
Veel succes met schoffelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94457334
Ik hoop dat het je nooit zal lukken TS. Blijf maar gewoon lekker in Thailand voor je moeder zorgen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:40:19 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94457514
Dit topic. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  PR/Manusje van alles dinsdag 22 maart 2011 @ 08:50:17 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_94457707
wat een figuur :') kansloos tot in de perfectie.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_94457832
90% van de 'hardwerkende' Fokkers zit kennelijk nuttige privé zaken te doen in de baas z'n tijd en vind het heerlijk om z'n braafburgerlijke moraal van hoe het allemaal wel hoort flink te laten horen dan wel lekker mee te trollen met de zure schaapjes, zit er niet mee jongens, echt. Maar vergeet vooral niet de belasting op tijd af te dragen want het systeem is nu eenmaal wat jullie leven bepaald, en bedankt namens de vele uitzuigers, parasieten, luiaards en niet te vergeten de vele mensen die echt wat mankeren en dus gewoon recht hebben op bijstand.
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_94457850
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Wel in ieder geval denk dat al die thuisblijvers die zeiden 'blijf liever daar, Nederland is een ongelofelijk zeik land geworden' gewoon gelijk hadden. Maar ik heb besloten een paar maanden terug te gaan om de instanties zoveel mogelijk uit te zuigen, alsof ik een zogenaamd zielige allochtoon ben zeg maar. Schuiven zullen ze en jullie belasting betalertjes gaan er braaf aan meebetalen, dan weet je dat alvast, lol

Doei :)
Als jij de voordelen van onze maatschappij wilt, dan heb je je maar te schikken naar de regels om van die voordelen te mogen genieten. :')
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:58:26 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94457861
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef Hoedjeman het volgende:
90% van de 'hardwerkende' Fokkers zit kennelijk nuttige privé zaken te doen in de baas z'n tijd en vind het heerlijk om z'n braafburgerlijke moraal van hoe het allemaal wel hoort flink te laten horen dan wel lekker mee te trollen met de zure schaapjes, zit er niet mee jongens, echt. Maar vergeet vooral niet de belasting op tijd af te dragen want het systeem is nu eenmaal wat jullie leven bepaald, en bedankt namens de vele uitzuigers, parasieten, luiaards en niet te vergeten de vele mensen die echt wat mankeren en dus gewoon recht hebben op bijstand.
Jij kunt gewoon schoffelen dus je wordt niet afgekeurd.
En ja dat kan ik zien vanaf mijn computer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:01:49 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94457925
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 03:17 schreef Hoedjeman het volgende:
Weet uit vroegere ervaring dat ze in Middelburg heel irritante, regeltjes-verslaafde belerende zuurzeikers zijn, welke gemeentes zijn eigenlijk het meest sociaal ?
Ik vind jouw definitie van 'sociaal' erg vreemd. Sociaal is dat je jouw bijdrage levert aan de gemeenschap. Mensen die eigenlijk niks mankeren (anders kon je in Middelburg ook wel een uitkering krijgen) een uitkering verstrekken van het geld is juist a-sociaal.

Je vraag is dus verkeerd: je wil een gemeente die a-sociaal is. Ga eens kijken in een PVDA-gemeente, daar zullen je kansen wel het beste zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:09:26 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_94458087
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef Hoedjeman het volgende:
Maar vergeet vooral niet de belasting op tijd af te dragen want het systeem is nu eenmaal wat jullie leven bepaald
Eh nee, het systeem is wat jouw leven bepaalt, aangezien je een uitkering wilt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:11:38 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94458131
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef Hoedjeman het volgende:
90% van de 'hardwerkende' Fokkers zit kennelijk nuttige privé zaken te doen in de baas z'n tijd en vind het heerlijk om z'n braafburgerlijke moraal van hoe het allemaal wel hoort flink te laten horen dan wel lekker mee te trollen met de zure schaapjes, zit er niet mee jongens, echt. Maar vergeet vooral niet de belasting op tijd af te dragen want het systeem is nu eenmaal wat jullie leven bepaald, en bedankt namens de vele uitzuigers, parasieten, luiaards en niet te vergeten de vele mensen die echt wat mankeren en dus gewoon recht hebben op bijstand.
Nu leg je het er te dik bovenop, TS. Ik vind je niet geloofwaardig meer :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94458148
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef Hoedjeman het volgende:
90% van de 'hardwerkende' Fokkers zit kennelijk nuttige privé zaken te doen in de baas z'n tijd en vind het heerlijk om z'n braafburgerlijke moraal van hoe het allemaal wel hoort flink te laten horen dan wel lekker mee te trollen met de zure schaapjes, zit er niet mee jongens, echt. Maar vergeet vooral niet de belasting op tijd af te dragen want het systeem is nu eenmaal wat jullie leven bepaald, en bedankt namens de vele uitzuigers, parasieten, luiaards en niet te vergeten de vele mensen die echt wat mankeren en dus gewoon recht hebben op bijstand.
Wat denk je? Ik krijg geen uitkering, geen PGB, niks, dus laat ik maar mensen die wél eerlijk aan hun geld komen afzeiken?

En in je OP zeg je dat je moeder daar een goed leven heeft, maar dat is dus niet zo als ze geld moet hebben enzo :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 maart 2011 @ 09:21:39 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94458334
effe ruimen... plaatjes mogen wegblijven.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:26:39 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94458447
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Eh nee, het systeem is wat jouw leven bepaalt, aangezien je een uitkering wilt.
Uitkeringstrekkers die werkende mensen afhankelijk van het systeem noemen. :')

Nee, als het systeem straks faalt dan kan ik nog iedere dag eten. Omdat ik geld heb en kan werken. Jij gaat gewoon dood. Wie is er nu afhankelijk!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:27:25 #34
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_94458468
LOL, spring dat gelijk voor een trein, zijn wij van je af en kost het minder geld dan een eventuele uitkering.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 maart 2011 @ 09:30:01 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94458515
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef Printerkabel het volgende:
LOL, spring dat gelijk voor een trein, zijn wij van je af en kost het minder geld dan een eventuele uitkering.
Liefie, officieel is dat een doodsverwensing en eigenlijk mag dat niet op FOK! :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94458846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefie, officieel is dat een doodsverwensing en eigenlijk mag dat niet op FOK! :)
Dit soort dode sporen van de evolutie verdienen toch een uitzondering. :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 maart 2011 @ 09:50:23 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94458927
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dit soort dode sporen van de evolutie verdienen toch een uitzondering. :@
Vandaar de woorden 'officieel' en 'eigenlijk' ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94459175
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vandaar de woorden 'officieel' en 'eigenlijk' ;)
^O^ Ik zou werkelijk waar bij zo'n figuur de kliklijn bellen, niet te filmen wat een parasiet.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:00:18 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94460640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu leg je het er te dik bovenop, TS. Ik vind je niet geloofwaardig meer :).
Het zal je misschien verbazen maar er zijn genoeg mensen die (op dergelijke manieren) met opzet proberen de overheid zoveel mogelijk geld afhandig te maken :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:12:02 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94460985
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen maar er zijn genoeg mensen die (op dergelijke manieren) met opzet proberen de overheid zoveel mogelijk geld afhandig te maken :')
Dan nog is het niet echt veel hè... Het is echt geen vetpot. Tenzij je, zoals Gia hier bijvoorbeeld, afgekeurd bent vanuit een redelijk salaris. Dan kun je misschien nog wel postzegels likken of tandpastadopjes draaien, maar dan verdien je daar zo weinig mee dat het niet opschiet en je beter thuis kunt blijven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:00:48 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94462531
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen maar er zijn genoeg mensen die (op dergelijke manieren) met opzet proberen de overheid zoveel mogelijk geld afhandig te maken :')
"de overheid". Je medeburgers dus. En idd, ik zou ook de kliklijn bellen voor TS.

Ik snap trouwens echt niet hoe je je hele leven tevreden kunt zijn met zo'n schamel bedrag. Nooit eens uitgebreid op vakantie kunnen of dure dingen kunnen kopen... Waar haal je als uitkeringstrekker (gesteld dat dat je best wel kunt werken en dat zelf ook wel weet) je eigendunk vandaan? En hebben die mensen geen geweten ofzo? Ik prijs mezelf gelukkig dat ik ze niet begrijp, geloof ik ).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:02:16 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94462577
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"de overheid". Je medeburgers dus. En idd, ik zou ook de kliklijn bellen voor TS.

Ik snap trouwens echt niet hoe je je hele leven tevreden kunt zijn met zo'n schamel bedrag. Nooit eens uitgebreid op vakantie kunnen of dure dingen kunnen kopen... Waar haal je als uitkeringstrekker (gesteld dat dat je best wel kunt werken en dat zelf ook wel weet) je eigendunk vandaan? En hebben die mensen geen geweten ofzo? Ik prijs mezelf gelukkig dat ik ze niet begrijp, geloof ik ).
De mensen die met opzet de overheid zoveel mogelijk geld afhandig maken, die zorgen wel voor een aanvulling op die uitkering.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:11:06 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94462881
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De mensen die met opzet de overheid zoveel mogelijk geld afhandig maken, die zorgen wel voor een aanvulling op die uitkering.
Precies. Anders hebben ze uiteindelijk er niks aan.
pi_94463633
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen maar er zijn genoeg mensen die (op dergelijke manieren) met opzet proberen de overheid zoveel mogelijk geld afhandig te maken :')
Agree, en daar zouden we wat overhead van de overheid op in moeten zetten. Snoei hard aanpakken. Ik heb echt een hekel aan dat soort bloedzuigers
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:37:26 #45
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_94463737
Don't feed the trol , om kwart over drie is hij weer uit school en mag hij weer internetten :P
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:38:13 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94463766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef tuintegel het volgende:
Don't feed the trol , om kwart over drie is hij weer uit school en mag hij weer internetten :P
Het is geen trol en zeker niet een die overdag op school zit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_94463777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef tuintegel het volgende:
Don't feed the trol , om kwart over drie is hij weer uit school en mag hij weer internetten :P
hahahahah zijn op het VMBO zo vroeg klaar. ;) sorry.. took it the wrong way
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:43:13 #48
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_94463913
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is geen trol en zeker niet een die overdag op school zit.
Is het dan echt waar , dat hij willens en wetens de boel wil oplichten -O- . Dan is dat gewoon sneu , en dan met name voor de mensen die echt wat mankeren en thuis zitten . Zij worden met de nek aangekeken door mensen die denken : daar heb je weer zo een profiteur...

Och , als ts dat hier moet vragen , gaat het hem vast niet lukken ook :)
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:48:34 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94464069
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Is het dan echt waar , dat hij willens en wetens de boel wil oplichten -O- . Dan is dat gewoon sneu , en dan met name voor de mensen die echt wat mankeren en thuis zitten . Zij worden met de nek aangekeken door mensen die denken : daar heb je weer zo een profiteur...

Och , als ts dat hier moet vragen , gaat het hem vast niet lukken ook :)
Er zit wel een verhaal achter. Hij woont in het buitenland met zijn hoogbejaarde moeder. En hij heeft kennelijk een aantal zaken van tevoren niet goed ingeschat (erop gerekend dat hij nog steeds in Nederland verzekerd kon blijven voor ziektekosten) en nu staat hem financieel het water aan de lippen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:53:41 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94464210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zit wel een verhaal achter. Hij woont in het buitenland met zijn hoogbejaarde moeder. En hij heeft kennelijk een aantal zaken van tevoren niet goed ingeschat (erop gerekend dat hij nog steeds in Nederland verzekerd kon blijven voor ziektekosten) en nu staat hem financieel het water aan de lippen.
Dus hij woont nog steeds in het buitenland maar wil zich in Nederland gaan inschrijven om uitkeringen te ontvangen?
pi_94464221
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zit wel een verhaal achter. Hij woont in het buitenland met zijn hoogbejaarde moeder. En hij heeft kennelijk een aantal zaken van tevoren niet goed ingeschat (erop gerekend dat hij nog steeds in Nederland verzekerd kon blijven voor ziektekosten) en nu staat hem financieel het water aan de lippen.
Vervelend voor hem, maar ik zie niet waarom hij zijn gebrek aan voorbereiding nu moet afwentelen op de Nederlandse samenleving door een manier te vinden waarop hij zich op een makkelijke manier af kan laten keuren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_94464244
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er zit wel een verhaal achter. Hij woont in het buitenland met zijn hoogbejaarde moeder. En hij heeft kennelijk een aantal zaken van tevoren niet goed ingeschat (erop gerekend dat hij nog steeds in Nederland verzekerd kon blijven voor ziektekosten) en nu staat hem financieel het water aan de lippen.
Er zit een enorm attitude probleem. Daar kan je niemand van de schuld geven
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:58:01 #53
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_94464327
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 03:17 schreef Hoedjeman het volgende:
Weet uit vroegere ervaring dat ze in Middelburg heel irritante, regeltjes-verslaafde belerende zuurzeikers zijn, welke gemeentes zijn eigenlijk het meest sociaal ?
je laten afkeuren is asociaal voor je mede landgenoten die wel hun plicht vervullen
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:01:39 #54
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94464421
Mensen zoals TS moeten ze gewoon weg laten rotten.
Parasiet :r
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:02:50 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94464453
Trollhättan natuurlijk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:04:31 #56
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_94464508
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefie, officieel is dat een doodsverwensing en eigenlijk mag dat niet op FOK! :)
Je bent lief, zal er op letten :D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:26:01 #57
260098 Codiac
Back in business
pi_94465087
Kunnen we zijn identiteit achterhalen en dit topic doorsturen naar het UWV?
pi_94465176
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ken je andere topics en heb nog wel eens wat informatie voor je opgezocht. Maar dit vind ik wel een enorm trieste reactie van je.

-O-
Inderdaad, mee eens.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_94465188
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef Codiac het volgende:
Kunnen we zijn identiteit achterhalen en dit topic doorsturen naar het UWV?
IP-adres?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 maart 2011 @ 13:29:41 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94465224
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef Codiac het volgende:
Kunnen we zijn identiteit achterhalen en dit topic doorsturen naar het UWV?
En dat gaat hier dus niet gebeuren. :{w
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94465363
Volgens mij moet je het kwa uwv arts maar net treffen.

Overal heb je wel van die regelneukers of "artsen" zonder enkel inzicht whatsoever.

Laten we eerlijk zijn, het zijn veelal zelf (verbitterde) afgekeurde huis- en/of verzekeringsartsen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:38:45 #62
260098 Codiac
Back in business
pi_94465554
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dat gaat hier dus niet gebeuren. :{w
Dat is nu jammer
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:40:18 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94465604
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Vervelend voor hem, maar ik zie niet waarom hij zijn gebrek aan voorbereiding nu moet afwentelen op de Nederlandse samenleving door een manier te vinden waarop hij zich op een makkelijke manier af kan laten keuren.
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:49:50 #64
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_94465915
Al zit er een verhaal achter , dan moet bewust oplichten niet de weg zijn die je wil bewandelen. Ik vind het niet eens oneerlijk tegenover de belastingbetalers, want dat doen we allemaal , zelfs de mensen met een uitkering. Maar het is vooral oneerlijk tegenover de mensen die wel echt wat mankeren en zijn afgekeurd , verhaal of geen verhaal.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:50:48 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94465946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef tuintegel het volgende:
Al zit er een verhaal achter , dan moet bewust oplichten niet de weg zijn die je wil bewandelen. Ik vind het niet eens oneerlijk tegenover de belastingbetalers, want dat doen we allemaal , zelfs de mensen met een uitkering. Maar het is vooral oneerlijk tegenover de mensen die wel echt wat mankeren en zijn afgekeurd , verhaal of geen verhaal.
Maar het is dus geen trol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_94466038
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat hoef je niet tegen mij te zeggen.
Sorry, zo bedoelde ik het ook niet. :)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:56:09 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_94466109
Een gemeente met een Intercityverbinding.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:56:12 #68
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_94466112
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar het is dus geen trol.
Nee ok , dat maakt het eigenlijk triester in mijn ogen :) . Ik bedoel iemand die afgekeurd is , is in mijn ogen niet minder als een bankdirecteur , als ze hun voeten vegen mogen ze bij mij binnen komen . Maar iemand die openlijk aangeeft te willen parasiteren vind ik een beetje , ja een opgever . Zo van: Het lukt me niet op een eerlijke manier dan maar zo .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:59:36 #69
137079 Chowi
Lonerism.
pi_94466196
Weet iemand welke aandoening het beste te faken is? Ik zou graag aanspraak maken op een Ziektewet-uitkering, waardoor mijn baas zich helemaal blauw betaalt aan mijn loon waar hij uiteindelijk geen zak aan heeft, want als (ALS!) ik er uiteindelijk weer "bovenop" kom, doe ik gewoon alsof hij faalt in mijn re-integratie waardoor ik lekker nog even een paar jaartjes extra uitkering kan trekken. Dit leidt uiteindelijk tot een faillissement van het bedrijf waar ik gewerkt heb, en ook de loonheffingskosten van hardwerkende burgers zullen er niet op achteruit gaan.

Dit alles omdat ik "gewoon even geen zin heb" in werken. En daarbij, ik rook al jaren dus de staat heeft al meer dan genoeg aan mij verdiend. :s).

...Kom nou zeg. :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:22:13 #70
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_94466835
Haha, TS heeft geen voet aan de grond gekregen in Nederland en moet werken voor zijn geld. Lekker voor je :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:23:27 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_94466868
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En dat gaat hier dus niet gebeuren. :{w
Voor dit soort oplichters zou FOK een uitzondering moeten kunnen maken, vind ik persoonlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 maart 2011 @ 14:24:48 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94466917
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor dit soort oplichters zou FOK een uitzondering moeten kunnen maken, vind ik persoonlijk.
Da's jouw mening en dat is prima, maar we doen het dus niet :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:24:57 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94466920
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor dit soort oplichters zou FOK een uitzondering moeten kunnen maken, vind ik persoonlijk.
je kunt altijd het misbruikformulier bij de UWV invullen, daar heeft FOK! niets tegenin te brengen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:30:03 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94467073
Daar ga ik weer, als advocaat van de duivel. Maar feitelijk weten we niet of deze man wel een oplichter is. Misschien was hij al zie/afgekeurd toen hij naar het buitenland ging.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:31:09 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_94467104
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt altijd het misbruikformulier bij de UWV invullen, daar heeft FOK! niets tegenin te brengen.
Gewoon voor 1 keertje de NSB-er uithangen, dat zou toch heerlijk zijn. En dan als beloning stiekem mee mogen kijken naar het 'keuringsgesprek' van de TS waarbij hij met zijn eigen fraude wordt geconfronteerd :D WINNING!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:31:33 #76
260098 Codiac
Back in business
pi_94467122
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Daar ga ik weer, als advocaat van de duivel. Maar feitelijk weten we niet of deze man wel een oplichter is. Misschien was hij al zie/afgekeurd toen hij naar het buitenland ging.
Dat kan, maar het afgekeurd worden an sich moet nooit een doel zijn van iemand.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:33:05 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94467182
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Codiac het volgende:

[..]

Dat kan, maar het afgekeurd worden an sich moet nooit een doel zijn van iemand.
Hij zou die woorden gekozen kunnen hebben omdat hij meent vrij zeker te weten afgekeurd te worden.

Kon hij ook nog wel eens bedrogen mee uitkomen, want in de afgelopen jaren zijn die regels ook veel strenger geworden.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:34:36 #78
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_94467223
Godverdomme werken zul je TS :r Debielen zoals jij kunnen vast wel paperclips in een doosje stoppen in de sociale werkplaats ipv de staatsruif leeg te vreten :(
Op elke fokker past een bril.
pi_94467326
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Daar ga ik weer, als advocaat van de duivel. Maar feitelijk weten we niet of deze man wel een oplichter is. Misschien was hij al zie/afgekeurd toen hij naar het buitenland ging.
Als TS werkelijk ziek is, dan heeft hij ook recht op een uitkering.
Dus, TS, wat heb je? Behalve schijt aan de samenleving en geen geld?

Een uitkering wordt overigens verstrekt op basis van landelijk geldende wetten.
pi_94467383
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Catch_me het volgende:
Godverdomme werken zul je TS :r Debielen zoals jij kunnen vast wel paperclips in een doosje stoppen in de sociale werkplaats ipv de staatsruif leeg te vreten :(
Weet je hoe lang de wachtlijsten voor de sociale werkplaats zijn?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:08:21 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94468272
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Daar ga ik weer, als advocaat van de duivel. Maar feitelijk weten we niet of deze man wel een oplichter is. Misschien was hij al zie/afgekeurd toen hij naar het buitenland ging.
Dan zal hij er ook geen problemen mee hebben dat ze zijn zaak/aanvraag nog eens extra goed bekijken.
pi_94502583
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt altijd het misbruikformulier bij de UWV invullen, daar heeft FOK! niets tegenin te brengen.
Ik wou net zeggen.... je hoeft toch niet op FOK te zeggen om wie het gaat...als ze het bij de instanties maar alvast weten ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:01:21 #83
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_94503028
Ah. Zie hier de andere kant van het verhaal.

Enerzijds [Gevraagd] Post voor m'n 81 jaar ouwe moeders, waar TS heel Fok! inschakelt om zijn moeder post te sturen. Anderzijds dit, waar TS Fok! alvast te kennen geeft dat ons belastinggeld hem straks maar moet gaan onderhouden.

Stank voor dank hè.
Ik wens je een dolfijne dag
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:05:52 #84
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_94503184
Ah, we hebben dus een eckte parasiet te pakken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_94503238
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Pinterman het volgende:
Ah. Zie hier de andere kant van het verhaal.

Enerzijds [Gevraagd] Post voor m'n 81 jaar ouwe moeders, waar TS heel Fok! inschakelt om zijn moeder post te sturen. Anderzijds dit, waar TS Fok! alvast te kennen geeft dat ons belastinggeld hem straks maar moet gaan onderhouden.

Stank voor dank hè.
:r :r :r :r dat ze dit soort mensen toestaan om te posten.....
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:07:39 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94503248
Ach, dat wist ik niet, dat zijn moeder inmiddels is overleden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_94509673
Dan kan het topic op slot.

Gecondoleerd, TS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:17:49 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94510258
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:04 schreef bijdehand het volgende:
Dan kan het topic op slot.

Gecondoleerd, TS.
TS wil zelf afgekeurd worden. Moeder was allang met pensioen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94510778
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

TS wil zelf afgekeurd worden. Moeder was allang met pensioen.
Nu hoeft hij niet meer te zorgen voor haar en kan hij gewoon werken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:33:47 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94510895
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu hoeft hij niet meer te zorgen voor haar en kan hij gewoon werken.
Zijn moeder was al dood voordat ie dit topique opende. 15 maart is ze gestorven om 1 uur Thaise tijd. Toen ie dit topique opende was ze net een week dood.
Nu komt ie naar Nederland maar heeft geen zin om te werken dus zoekt ie de gemeeente waar ie het makkelijkste afgekeurd kan worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94510977
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zijn moeder was al dood voordat ie dit topique opende. 15 maart is ze gestorven om 1 uur Thaise tijd. Toen ie dit topique opende was ze net een week dood.
Nu komt ie naar Nederland maar heeft geen zin om te werken dus zoekt ie de gemeeente waar ie het makkelijkste afgekeurd kan worden.
Omg. Das echt een van de meeste sneue dingen die ik ooit gehoord heb :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:52:49 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94511622
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omg. Das echt een van de meeste sneue dingen die ik ooit gehoord heb :')
"Heeft geen zin om te werken" is een aanname.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:56:02 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94511721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"Heeft geen zin om te werken" is een aanname.
Als ie wel zin had ging ie niet op zoek naar de beste gemeente om 'm te laten afkeuren, maar de gemeente met de beste sociale voorzieningen om 'm ondanks zijn handicap toch aan het werk te krijgen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94511762
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zijn moeder was al dood voordat ie dit topique opende. 15 maart is ze gestorven om 1 uur Thaise tijd. Toen ie dit topique opende was ze net een week dood.
Nu komt ie naar Nederland maar heeft geen zin om te werken dus zoekt ie de gemeeente waar ie het makkelijkste afgekeurd kan worden.
Sneu.... heel sneu... wel weer vooroordeel bevestigend....
pi_94511783
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"Heeft geen zin om te werken" is een aanname.
Hij wil zich per se af laten keuren. Als ie er zo erg aan toe was dan werd ie sowieso afgekeurd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94511822
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij wil zich per se af laten keuren. Als ie er zo erg aan toe was dan werd ie sowieso afgekeurd.
Het is gewoon een profiteur.. maar dat kun je ook al uit zijn historie halen ;)
pi_94511842
_O- TS
quote:
_O- wat een goed topic w/ ^O^

Verder moet iedereen zelf weten of hij/zij een poging wil wagen zich af te laten keuren. Ze zijn vrij streng tegenwoordig, een (ex) collega met beginnend MS moest zelfs full time door blijven werken, terwijl hij momenten van de dag zn koffie nog niet op kon tillen.
pi_94511883
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het is gewoon een profiteur.. maar dat kun je ook al uit zijn historie halen ;)
Jup. Bij dat soort mensen hoop ik altijd dat ze door moeten werken tot hun 80e omdat ze geen geld hebben :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:05:07 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94512020
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het is gewoon een profiteur.. maar dat kun je ook al uit zijn historie halen ;)
Waar zie jij al die profiteurstopics dan?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:06:28 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94512069
quote:
5s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar zie jij al die profiteurstopics dan?
In dit topique;
quote:
Maar ik heb besloten een paar maanden terug te gaan om de instanties zoveel mogelijk uit te zuigen, alsof ik een zogenaamd zielige allochtoon ben zeg maar. Schuiven zullen ze en jullie belasting betalertjes gaan er braaf aan meebetalen, dan weet je dat alvast, lol
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')