Dat laatste, maar daar kan je alleen gebruik van maken als je als ondernemer bekend staat bij de fiscus.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef hearmeout het volgende:
Ik heb sinds kort een VoF samen met 1 vennoot en nu is het tijd om de aangifte inkomstenbelasting te gaan doen.
Moet ik mijn eigen gedeelte gewoon doen met de software voor 2010, of is er een speciale software voor ondernemers?
Dat je ondernemer bent voor de BTW wil dan ook nog niet zeggen dat je ook ondernemer bent voor de inkomstenbelasting.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef _Flash_ het volgende:
Kan je downloaden op het portaal waar je ook je BTW-aangifte doet.
Mocht je nog niet als ondernemer geregistreerd staan; succes.. Mij heeft het 2 maanden gekost, van begin januari tot begin maart. Ze communiceren mooi langs elkaar heen daar bij de BD.
Heb je een link voor me?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef ManAtWork het volgende:
En als je het ondernemersprogramma niet hebt, laat het maar even weten.
Ik heb hem al gedownload.
Ik denk dat je beter je aangifte door een boekhouder kan laten insturen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Heb je een link voor me?
En heb jij ook een VoF? Want een VoF is toch niet als bedrijg aansprakelijk voor inkomstenbelasting, maar de vennoten individueel? Moet het dan wel met dat programma?
Een vof bestaat niet voor de IB. Als ondernemer (EZ of VOF) doe je met hetzelfde programma aangifte.Daquote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Heb je een link voor me?
En heb jij ook een VoF? Want een VoF is toch niet als bedrijg aansprakelijk voor inkomstenbelasting, maar de vennoten individueel? Moet het dan wel met dat programma?
Dat vermoeden heb ik ook,... want als deze opmerkingen al gemaakt worden, gaat de aangifte zeker geen makkie worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter je aangifte door een boekhouder kan laten insturen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef ManAtWork het volgende:
Bij deze de link naar het aangifteprogramma voor ondernemers: http://bit.ly/i19WEE
Als ondernemer weet je dat er nu een factuur gestuurd gaat worden.quote:
Daaromquote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een vof bestaat niet voor de IB. Als ondernemer (EZ of VOF) doe je met hetzelfde programma aangifte.Da
Zal morgen even het programma van mijn laptop uploaden en linken.
[..]
Dat vermoeden heb ik ook,... want als deze opmerkingen al gemaakt worden, gaat de aangifte zeker geen makkie worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |