abonnement Unibet Coolblue
pi_94707786
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Ik wist niet dat zoiets perse nodig was? Dacht dat het wel voor zelf sprekend was dat je de klant eet smakelijk e.d. wenst.
Ik denk dat je versteld zou staan van alle procedures waar je mee te maken krijgt!
Nu geef ik toe, "eet smakelijk" wensen is iets wat wel voor de hand ligt. Maar probeer het ook maar eens 2 uur lang met >200 auto's iedere keer oprecht en gemeend te zeggen...
pi_94708092
quote:
Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Ik denk dat je versteld zou staan van alle procedures waar je mee te maken krijgt!
Nu geef ik toe, "eet smakelijk" wensen is iets wat wel voor de hand ligt. Maar probeer het ook maar eens 2 uur lang met >200 auto's iedere keer oprecht en gemeend te zeggen...
Mja oke na een tijdje heb je er ook weinig puf meer in. Maar toch zag dat bord er wel grappig uit :P
pi_94816806
Per wanneer komt de NYC terug?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_94818567
ik wilde vandaag de Chicken Focaccia proberen, hangt er een nieuw bord met Chicken Salsa en hetzelfde broodje. Teveel klanten en medewerkers konden het niet uitspreken _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94826748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde vandaag de Chicken Focaccia proberen, hangt er een nieuw bord met Chicken Salsa en hetzelfde broodje. Teveel klanten en medewerkers konden het niet uitspreken _O-
omg :') zelfs ik had hem nog niet door, maar idd, 't is en blijft een rot woord.
pi_94827754
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde vandaag de Chicken Focaccia proberen, hangt er een nieuw bord met Chicken Salsa en hetzelfde broodje. Teveel klanten en medewerkers konden het niet uitspreken _O-
fokasia toch ? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 21:06:43 ]
pi_94828512
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

fokasia toch ? :P
haha :P
dat zeiden medewerkers vorige week wel in Wateringen toen ze het met elkaar erover hadden. ze waren het erover eens dat het fokasia moest zijn :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94831012
fo
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

fokasia toch ? :P
fokatscha
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94831327
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
fo

[..]

fokatscha
Fonetisch: Fookátja

Althans zo spreek/sprak ik het uit ;)

Maar zoals je hier al ziet, velen spreken hem op verschillende manieren uit.
En het is ook zo lullig, ouderen aan de kassa die een chicken fok... fok... en dan 'vastlopen' >:)
pi_94831925
op de verpakking staat overigens nog gewoon focaccia, alleen op de promoplaten niet meer
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94832305
quote:
Yep onzin
pi_94832960
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
op de verpakking staat overigens nog gewoon focaccia, alleen op de promoplaten niet meer
Tsja, die worden met 1000den tergelijk opgeslagen in het magazijn, pas wanneer deze op zijn zal er Salsa op staan
pi_94834922
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Tsja, die worden met 1000den tergelijk opgeslagen in het magazijn, pas wanneer deze op zijn zal er Salsa op staan
Je had inderdaad (bijna) altijd gelijk.. maar nu niet :9 De doosjes blijven hetzelfde. Zijn er al mensen die hem geproefd hebben hier? Wat vond je ervan? Ik hoor wel mensen (voornamelijk personeel hier bij ons) die hem lekkerder vind zonder kaas.
pi_94840613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Je had inderdaad (bijna) altijd gelijk.. maar nu niet :9 De doosjes blijven hetzelfde. Zijn er al mensen die hem geproefd hebben hier? Wat vond je ervan? Ik hoor wel mensen (voornamelijk personeel hier bij ons) die hem lekkerder vind zonder kaas.
Ik vind em echt super O+

En sowieso de combinatie kip met kaas O+
Al had het van mij ook wel 'gewone' cheddar mogen zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 31 maart 2011 @ 03:32:52 #66
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_94842135
Hij is lekker, mits hij op de goede manier gemaakt wordt, anders zit er veel te veel saus op :') Naamswijziging is niet om de uitspreekbaarheid van de naam gedaan maar omdat ze denken dat als je de saus in de naam noemt dat ie beter verkoopt, we zullen het zien
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_94843134
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 03:32 schreef Battlefan het volgende:
Hij is lekker, mits hij op de goede manier gemaakt wordt, anders zit er veel te veel saus op :') Naamswijziging is niet om de uitspreekbaarheid van de naam gedaan maar omdat ze denken dat als je de saus in de naam noemt dat ie beter verkoopt, we zullen het zien
Hahaha dat heb ik ook als 'officiële reden' gehoord.

Ik geloof toch meer in de onuitspreekbaarheid onder crew & gasten. Maar dat kan je als bedrijf natuurlijk niet als reden aanbrengen, enorme communicatie-fail!

Ik ben niet zo fan van de salsa/sour cream sauzen, maar broodje is echt sweet! O+
pi_94844214
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 03:32 schreef Battlefan het volgende:
Hij is lekker, mits hij op de goede manier gemaakt wordt, anders zit er veel te veel saus op :') Naamswijziging is niet om de uitspreekbaarheid van de naam gedaan maar omdat ze denken dat als je de saus in de naam noemt dat ie beter verkoopt, we zullen het zien
hahaha mooie smoes, wie gelooft dat? _O- bij de Mac in Alphen kwamen ze er eerlijk voor uit... :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94844389
en ja, vind em lekker! Nog beter was met rundvlees denk ik.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94861095
Ik vind 'm - zonder kaas - erg lekker :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:14:41 #71
302853 themole
graaft totaal door.
pi_94861532
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef JustinK het volgende:
Ik vind 'm - zonder kaas - erg lekker :P
Ik vind 'm met kaas erg lekker :P

Verder vond ik die oude naam beter. :P
Niet altijd serieus
  vrijdag 1 april 2011 @ 04:02:06 #72
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_94889632
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hahaha mooie smoes, wie gelooft dat? _O- bij de Mac in Alphen kwamen ze er eerlijk voor uit... :)
Een onuitspreekbare naam heeft ze niet eerder tegengehouden hoor :') De naam veranderen zodat 1 van de 'belangrijke' ingrediënten in de naam komt hebben ze al wel eerder gedaan :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_94889889
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 04:02 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Een onuitspreekbare naam heeft ze niet eerder tegengehouden hoor :') De naam veranderen zodat 1 van de 'belangrijke' ingrediënten in de naam komt hebben ze al wel eerder gedaan :P
jij geeft dus nog niet toe. Focaccia zelf is toch ook een belangrijk ingredient? Ik zou zeggen nog meer dan salsa aangezien er nog n ander sausje ook op zit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94894871
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij geeft dus nog niet toe. Focaccia zelf is toch ook een belangrijk ingredient? Ik zou zeggen nog meer dan salsa aangezien er nog n ander sausje ook op zit.
:') Wat maakt het uit waarom de naam uberhaubt veranderd is?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94895380
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:') Wat maakt het uit waarom de naam uberhaubt veranderd is?
jij gaat het als een gek verdedigen :')
ik vond het gewoon grappig en eerlijk dat het toegegeven wordt. jij maakt je druk.. hoeft niet hoor :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')