quote:
Met de komst van de teaser-trailer gisteren van Hitman Absolution is het officieel: een nieuwe Hitman-game komt eraan. Square Enix, uitgever van de game, heeft de game nu aangekondigd en ook de eerste kleine details gegeven.
Hitman Absolution wordt ontwikkeld door IO Interactive met de Glacier 2-engine. De game, die gepland staat voor een release in 2012, draait natuurlijk weer om de kale huurmoordernaar Agent 47 die aan de slag gaat met zijn gevaarlijkste opdracht tot nu toe.
"Betrayed by those he trusted and hunted by the police, Agent 47 finds himself at the centre of a dark conspiracy and must embark on a personal journey through a corrupt and twisted world, in his search for the truth."
Het verhaal van de game zal dit keer een stuk persoonlijker liggen voor Agent 47. Volgens Tore Blystad, IO Interactive Game Director,
zal de game hierdoor een heel andere ervaring worden voor veteranen in de serie maar ook zeker interessant voor gamers die nog geen ervaring hebben met de games. bron:
Eerste details Hitman Absolution
Ik ben hier zeer skeptisch over. (zoals je ziet in het nieuwsbericht

)
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:Blood Money was het enige spel waarbij je in de kast kon verstoppen.
Hitman 2 had nog zwaardere AI. Daar werd je al als verdacht gezien, als je te lang bij iemand in de buurt stond. Ook al was je vermomd. Het spel moet gewoon niet te makkelijk zijn. BM was over het algemeen best eenvoudig. Alles was ook erg gescript. Bijv. dat je doel precies onder een piano gaat staan etc.
BM was idd vrij eenvoudig, en dat over die kast was een manier van spreken; de AI klopte in hitman 2 namelijk niet altijd, als je je ergens verstopt had (nu kom ik weer bij die kast) in een kleine ruimte of ergens anders out of view op een plekje waar de AI je nooit zou kunnen vinden; komt er doodleuk gewoon een ventje naar binnen gerend om jou effe op je donder te geven omdat ie dus 300 meter verderop een lijk heeft gevonden.
Misschien dat dit later is opgelost d.m.v. een patch?Begrijp me niet verkeerd, Hitman 2 vond ik ook zeer tof! En wat ik hierboven zeg: ik wil niet dat het (meer) versimpelder raakt als BM; maar ik hoop ook weer niet dat de AI precies hetzelfde is als in Hitman 2; je was 10x veiliger in je smoking dan als je je 'vermomde'; in een radius van 10 meter hadden ze al door dat jij 'jij' bent, en moest je soms wel hele vreemde manouvres uithalen wilde je de volle 100% silent assassin score behouden (cool geïmplementeerd!).
Ik denk dat we wat dat betreft wel aan dezelfde kant staan, want ook met het scripted gedeelte heb je wel gelijk, dat kan allemaal op meerdere manieren...
zoals met (level van blood money)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zullen maar even moeten afwachten wat ze ons gaan brengen