abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:54:47 #276
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94852798
Alles om mijn huis heen is een buitenkraantje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94852809
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk aan de andere kant who cares we willen ribs eten ?

Oh en wij hebben uiteraard ook 1 buitenkraan?
Ja ik zat ook gewoon aan ribjes te denken? En iets uit de afvalbak van de vleesverwerkende industrie voor de kleuter? Wordt ze groot en sterk van?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94852956
Geen linksdraaiend bioscharrelvlees van dieren die uit pure blijdschap zichzelf in het slachtmes hebben geworpen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94853751
Pfffft, dat is zoooo 2010. Toen hadden we nog geen Bruin 1 JK.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94854019
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja ik zat ook gewoon aan ribjes te denken? En iets uit de afvalbak van de vleesverwerkende industrie voor de kleuter? Wordt ze groot en sterk van?
goed plan ? ik denk aan ribs/ boerenkarbootje / aluschaaltje met krieltjes en wat salade shit ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_94854048
Ohja, de 500 ennmiulkops van Bruin 1 juichen het gebruik van separatorvleesproducten afkomstig uit de dieronterende bio-industrie van harte toe.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94854170
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Joene het volgende:

[..]

goed plan ? ik denk aan ribs/ boerenkarbootje / aluschaaltje met krieltjes en wat salade shit ?
Hm ik doe er de frituur bij aan denk ik voor wat friet. Ofzo. Of is dat een beetje té? De webert aan én de frituur? Doe ik zondagochtend een rondje extra rennen ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94854173
Huuh, stroomstoring in mijn wijk.
Vast weer een bontkraagje op vlucht voor de politie die zich in een trafohuisje verstopte.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94854795
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hm ik doe er de frituur bij aan denk ik voor wat friet. Ofzo. Of is dat een beetje té? De webert aan én de frituur? Doe ik zondagochtend een rondje extra rennen ofzo?
frituur bij de bbq ? hmm kan ook :)

ik vind zelf krieltjes altijd erg leker erbij ? of schijven dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_94856706
De stroom schijnt hersteld te zijn, geen paniek mensen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94862327
er was geen paniek ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_94862352
Neen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94862375
Hier wel?
Daar ik nog yoghurtijs in de vriezer had liggen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94862429
De vriezer is niet in een uurtje ontdooit ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_94862516
Ik hoop het niet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94863200
Meestal ken het wel ff an ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_94864445
wel zolang je de deuren van de koelkast/vriezer dicht houdt?
pi_94865312
Goede tips hier?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94865791
de ribbetjes niet te lang boven de bbq laten verkolen?
pi_94865906
3 x kijken alvorens over te steken?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94865935
kijken op de voorkant van de bus voor je zomaar instapt?
pi_94865990
Geen gele sneeuw eten?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94866341
even kijken waar plaatsen op de kaart liggen voor je iemand aanbiedt dat ze wel met je mee kan rijden en je haar wel even op gaat halen?
pi_94866395
Doe het veilig?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_94866587
kijk op welk nummer je post komt te staan voor je misschien een nieuw topic moet openen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')