quote: Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:Dan ben je nog sneuer dan je tot nu toe deed blijken, want je durft niet eens aan de eigenaar die je kent te vragen wat het is [ afbeelding ][ afbeelding ]Merk en type: Subaru Libero E12 4WDEigenaar: onbekendLand van herkomst: NederlandLocatie: KoarnjumDatum: september 2011In België ook nog een Subaru FOrester pick up met dubbele cabine gespot maar die er niet op gekregen
quote: Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:Dan ben je nog sneuer dan je tot nu toe deed blijken, want je durft niet eens aan de eigenaar die je kent te vragen wat het is
quote: Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef PH-KCD het volgende:[..]Ik vroeg eerst hoeveel pk er in zat, dat wist hij niet eens, dus toen dacht ik laat maar. zucht waarom post ik dit ook
quote: Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef Klonk het volgende:da's geen Jaguar, gewoon een Lomax, kitcar op basis van een 2cv wel briljant ding trouwens, veel lol, weinig snelheid
quote: Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef blup het volgende:[..]http://www.lepatron.nl/shop/index.php?shopcat=pakket# Pakket 4.1 een Patron (denk ik) dus.Lomax ziet er anders uit op google. .
quote: Op dinsdag 20 september 2011 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:[ afbeelding ][ afbeelding ]Merk en type: Citroën VisaEigenaar: onbekendLand van herkomst: BelgiëLocatie: HasseltDatum: 16 september 2011
quote: Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:toevallig, ik heb er ook 2 versleten, ook een lucht en waterkoker in NL zie je ze niet meer, in België nog 2 in actie gezien
quote: Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:heb er nog steeds 2 in de garage staan binnenkort eens te koop zetten bij de club
quote: Op donderdag 22 september 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:[ afbeelding ][ afbeelding ]Merk en type: Toyota CorollaEigenaar: onbekendLand van herkomst: NederlandLocatie: ArcenDatum: 18 september 2011