Ik was vorig jaar de Annabel vergeten te snoeien... Dat werd me toch een gevaarte! Ik heb vanalles moeten inzetten, steunen, touwtjes om het in te tomen en overeind te houden.
Dit jaar maar wel gesnoeid.

Wel een hele leuke hortensia vind ik het.
Mijn viburnum staat er wat sipjes bij na zijn enorme onttopping 2 weken terug, maar goed, moet ie maar niet zo hard groeien.
Verder een leuke sta-in-de-weg gekocht: witte treurroos op stam... van 2 mtr. (oops)
2 boompioenen (en 1 voor moeders die vandaag jarig is, woei!) 2 margrieten voor 1 pot (en weer 2 voor moeders. Handig hoor een tuinminnende moeder die in het voorjaar jarig is.)
En ik loop nog steeds te strijden met 1 oude/antieke (?) roos. Ik ben bijna in staat om er iemand bij te halen. Hij moet verjongd worden, maar het - is - zooooo - enneuh - traaaage - grooooeeeier. Vorig jaar 2 takken gesnoeid, omdat ik niet meer aandurfde, als probeersel. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik niet de hele roos aangepakt heb.
Struikrozen, stamroosjes, ramblers, heesters, zomersnoei, vormsnoei, herbloeiers, doorbloeiers, rozen die niet van zon houden (ja, ze bestaan echt) opkweken van ent, ik heb best wat (geen royale, maar ook geen nul) kennis van rozen. Maar ik weet het niet bij deze en durf ook niet.
Terwijl ik best snoeischaar-trigger-happy ben.
Zal ik ook eens wat foto's maken? Moet eigenlijk schoonmaken... *wik-weeg-wik-weeg*