abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_94103195
Ik maak een werkstuk over de multiculturele samenleving, en daarin moeten minstens 5 tegenstanders zitten, en per tegenstander twee argumenten.

Ik kan zo snel even niemand bedenken/vinden.
Weet iemand een bekende presentator, politicus, schrijver etc.?
(Als je argumenten weet bij de persoon, dan wil ik ze graag weten.)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:14:16 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:16:54 #3
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_94103521
Multiculturele maatschappij is natuurlijk een te breed begrip. Immers, gaat het de tegenstanders om het beperken van de invloed van een geloof (islam, hinduisme etc..), welke bevolkingsgroep ga je je op focussen (multicultureel kan zijn Turks, Marrokkaans, Grieks, Engels etc) en welk argument wil je je op gaan focussen (NL kan het economisch niet aan, bepaalde groep veroorzaakt overlast etc.) en tenslotte kun je misschien een hoofdstuk wijden aan de onontkombaarheid van de multiculturele samenleving; NL was, is en zal immers altijd multicultureel blijven.

Ik zou beginnen met het omschrijven van "de multiculturele samenleving" als je denkt dat zoiets bestaat. Immers, het is ontzettend lastig om een land te vinden wat momenteel niet multicultureel is..

Succes.. Ik zou iig dus mijn focus wat beperken;)
pi_94104297
Gewoon de multiculturele samenleving in Nederland in het algemeen, en daar zoek ik tegenstanders van.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:41:43 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94104451
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef blupper het volgende:
Gewoon de multiculturele samenleving in Nederland in het algemeen, en daar zoek ik tegenstanders van.
Dat is nog vrij lastig, want bekende mensen zullen zich daar niet gauw zo sterk over uitlaten. Behalve een Wilders dan, maar die is natuurlijk juist daardoor bekend.

Ik neem aan dat je niet zelf voor deze opdracht gekozen hebt? En dat er niks aan te veranderen valt?
pi_94104537
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is nog vrij lastig, want bekende mensen zullen zich daar niet gauw zo sterk over uitlaten. Behalve een Wilders dan, maar die is natuurlijk juist daardoor bekend.

Ik neem aan dat je niet zelf voor deze opdracht gekozen hebt? En dat er niks aan te veranderen valt?
Ik kreeg deze opdracht van de docent, en ik kan geen andere opdracht meer aanvragen.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:45:54 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94104667
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef blupper het volgende:

[..]

Ik kreeg deze opdracht van de docent, en ik kan geen andere opdracht meer aanvragen.
En je mag ook geen onbekende mensen nemen en die bijvoorbeeld interviewen? Of bekende buitenlanders? Want als iemand tegen een 'multi-culturele samenleving' is, maakt het vrij weinig uit of dat in Nederland of is een ander land is. De ideeën erachter zullen over het algemeen redelijk overeenkomen.
pi_94104854
Tegenstanders uit het buitenland mogen ook, want er zitten redelijk wat overeenkomsten tussen zoals de post boven mij zegt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')