abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:51:48 #126
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_94280167
Geen nood, de Italiaanse kustwacht regelt het wel.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:05:26 #127
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_94282565
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Ringo het volgende:
Gelukkig hoeven we geen vluchtelingen op te vangen
Verdomme. Had ik net speciaal een paar dagen vrij genomen om wat vluchtelingen op te vangen, is het weer niet nodig.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:41:15 #128
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_94286263
Verdorie, ik hoor net dat er ingebroken is bij een makker van me. Laptop weg, horloges, autosleutels, alles. Stomme boeven! :(
pi_94306155
Ik keek vandaag in de trein krek op tijd op van de krant om Sigme d'r varkens te zien lopen. Dènk ik.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:23:32 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94317739
Het begint hier steeds meer op een verlaten kroeg te lijken. Zo nu en dan slaat er iemand op de deur om een mop te vertellen waarin alles nog is als vroeger.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94317765
Als een naaste in het ziekenhuis wordt opgenomen met iets naars maar niet levensbedreigends, vertellen aan reizend familielid ja dan te nee? Het leek mij vanzelfsprekend dat niet te doen -het gaat maanden duren en over 'n paar weken zijn ze toch terug- maar krijg nu allemaal mensen over me heen die daar anders over denken. Eentje gebruikt zelfs woorden als 'bedrogen', 'buitengesloten', 'de kans ontnemen' (en intussen niet aanbieden zelf effe op bezoek te gaan he).
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:28:47 #132
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94317970
Met de deur in huis, SL.
Als het nare niet levensbedreigend is (en geen reden voor vervroegde thuiskomst) mag je diegene volgens mij best inlichten. Dat zou ik als reizende zeker kunnen waarderen, al kost het me een slapeloze nacht. Daarbij ligt het voor de hand, om elk drama in je verhaal te vermijden. Een nuchtere mededeling. De rest is voor rekening van dien in den vreemde.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94318089
Nou de nuchtere mededeling houdt vanzelf al wel drama in, want het gaat om (vrijwillige) psychiatrische opname. Ik heb gewoon werkelijk geen zin om 'r hier in den vreemde mee op te zadelen. Maar goed, om het nu als enige te gaan blokkeren..
pi_94318429
Ze heeft 'r portie ook al wel gehad qua opnames van naasten. Maar goed, volwassen genoeg om het te kunnen handlen enzo, dus er is inderdaad niet per se iets op tegen om d'r in te lichten. Het zal er wel op uitdraaien dat we dat dit weekend gaan doen.

Desalniettemin word ik laaiend als ik me hier de benen uit m'n lijf loop om alles op te vangen en 'n familielid neemt niet de moeite ergens mee te helpen en wel om 'n lange belerende mail te sturen. Laten we er maar om lachen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:44:31 #135
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94318632
Dan moet je dat tegen het betreffende familielid zeggen. Laat hem/haar de verantwoordelijkheid nemen om slecht nieuws te brengen aan iemand in het buitenland. Jij doet je werk hier al. Dat is iets om trots op te zijn. Niet om een schuldgevoel over te krijgen.

Sommige mensen zijn er heel goed in om anderen te vertellen wat ze fout doen. Fuck them.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:48:24 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94318808
En sowieso: kutnieuws is kutnieuws. Of je dat nu hoort tijdens een zeiltrip in de Pacific, in de bar van Schiphol, in de auto naar huis of achter de geraniums. You're the messenger, don't shoot, etc.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:50:40 #137
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94318898
Tot zover de oplossingsgerichtheid van een man met een sloot whisky in zijn mik. Erg tof klinkt je verhaal niet. Hoe erg is het, of is dat te privé om hier te vertellen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94319038
Ik denk dat het wel weer goed kan komen, maar dat dat wel lang zou kunnen gaan duren. Dus we gaan sowieso 'n zware periode tegemoet en die wil ik gewoon graag nog even 'n paar weken voor d'r uitstellen. Onethisch misschien, maar ook doodgewoon pragmatisch :).
pi_94321896
Hmm ja, ik weet het niet. Als het gaat om een operatie, ook al is het routineklusje, zou ik het willen horen. Er is altijd een risico. Bij een psychiatrische opname lijkt me dat toch anders. Dat zal ook niet uit de lucht komen vallen. Dan is verzwijgen tot thuiskomst nog wel een idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2011 01:05:48 ]
pi_94325583
Wat rot, SL. Ook dat zoveel op jouw bordje komt. Ik begrijp dat je iemand een beetje wil beschermen, maar ik ben het type dat liever niet beschermd wordt, maar altijd gewoon de waarheid wil weten. Het is een beetje betuttelend om iets bewust niet te vertellen, daarin geef ik de mailschrijver (hoe irritant) wel gelijk. Ik zou het dus wel vertellen, maar inderdaad zo nuchter mogelijk en zoals het is. Wellicht is de reizende dan even van slag, maar dat is logisch. Dat zou ook zo zijn als diegene in Nederland was. Maar dan kan de persoon in kwestie het wel meteen een beetje 'verwerken', er ter plekke met reisgenoten over hebben, met jou over mailen of zoiets, en dan valt het niet rauw op haar/zijn dak bij thuiskomst. Het is aan de persoon zelf om te bekijken hoe dit de reis verder gaat beinvloeden. Het leven stopt nu eenmaal niet als je op reis bent. Toen mijn ex een jaar de wereld over ging, werd hem ook gewoon verteld dat een goede vriend was overleden (die was trouwens al jaren erg ziek dus dat kwam niet onverwacht).
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_94325772
Ik zie geen kwaad in het achterhouden van nieuws. Er verandert niks door; ikzelf zou iemand niet verwijten een keuze te hebben gemaakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 10:02:13 #142
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_94326130
Ha! Een wat late reactie, maar ik denk dat Patrick de mol is!

Ik heb dit seizoen eerlijk gezegd geen enkele aflevering gezien.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_94334275
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 01:05 schreef k_man het volgende:
Hmm ja, ik weet het niet. Als het gaat om een operatie, ook al is het routineklusje, zou ik het willen horen. Er is altijd een risico. Bij een psychiatrische opname lijkt me dat toch anders. Dat zal ook niet uit de lucht komen vallen. Dan is verzwijgen tot thuiskomst nog wel een idee.
Hihi. Jij dacht dat het Art was.

Da's trouwens definitief wel een heel griezelig en vervelend mannetje.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_94346660
Ik sluit me bij mane aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94356081
Tijd voor een muzikaal intermezzo.

The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_94372353
Dat is behoorlijk klote SL! Maar zoals eerder gezegd hier: deze dingen gebeuren, ook als je een leuke reis aan het maken bent.
Persoonlijk zou ik het graag willen weten, mijn familie en vrienden zijn belangrijker voor me dan een ongestoorde reis. Maar dit is een afweging die je zelf moet maken.
Verder heb je overal betweters die het zelf vooral heel erg laten afweten. Mail deleten en doen waar je jezelf goed bij voelt. Sterkte de komende tijd!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_94373333
Ik was in Welling gister. En het concertgebouw (kleine zaal). Wat een 'bejaardentent' is dat toch. Bussenvol bejaarden werden de grote zaal in gerold.
Aldus.
  zondag 20 maart 2011 @ 16:00:06 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94378635
En wederom mag JAM van harte worden gefeliciteerd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94379419
JAM is veertig geworden?
  zondag 20 maart 2011 @ 16:26:04 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94379507
Zijn club heeft een stoet Amsterdammers vernederd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')