abonnement Unibet Coolblue
pi_94092931


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende FOK!-leden roeien:

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
pikhoofd

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje
Eeuwie

- Cambridge - Engeland:
Cantab

- Euros - Enschede
ocf81 (Barlid tegen wil en dank [blessure])
virmes (ex-coach en barlid)
SeanFerdi (ex-bestuur)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (ex-coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje
wvdwest (Coach)

- Nereus - Amsterdam:
the_goeie_roeier

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, voormalig lichte roeier)
BlauweBal (licht)
Rookert (compor)
roeier26

- Okeanos - Amstelveen
Dark_Angelus (ex-Zwaar) [Roeit momenteel bij Skøll]

- Orca - Utrecht:
Bellah (coach EJD en ex-clubroeister)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach MGZ'11)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJZ '11)
Sjobber (toerroeier)
BABarackus

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
BEFEM (clubskiffeur)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (Zwaar)

- Thêta - Eindhoven:
Mafrap (stuur)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (Zwaar '09 en coach Zwaar '10)
AHappelstroop (licht)
Lucas0 (Jong Licht 2011)
La_Tramposa (MGD '11)

- Willem III - Amsterdam:
jw3 (coach enzo)

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44|

Belangrijke sites:

Foto's:

NLroei - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
Merijn Soeters - De huisfotograaf van de Roeien is op praktisch alle wedstrijden aanwezig en maakt zeer mooie plaatjes. Te herkennen aan de karakteristieke morsetekens!
Roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
Jan-Edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto's zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
A-foto's - Pieter Appelman, oud-roeier van Okeanos, schiet eveneens frequent zijn foto's.

Algemeen

KNRB - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
KNSRB - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
World Rowing / FISA - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
RowingOne - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud die leuke roeister van de wereldbeker is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
Roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.
TopRow - Toprow biedt roeicursussen aan. De cursussen worden nu gegeven in onze roeicentra in Tilburg en Rotterdam.

[ Bericht 1% gewijzigd door WanEnOonlie op 14-03-2011 14:48:40 ]
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94093114
Jaa, goed topic!
pi_94093156
OK. Ik heb de layout wat aangepast, zodat er nu niet een complete lijst met topics staat maar alleen de hoeveelheid. Dat lijkt me wel wat nuttiger dan het oude! Ook wat beschrijvingen aangepast, fotosites gefilterd en wat links toegevoegd. Ik ga het niet allemaal checken, dus graag in het topic vermelden als er fouten in staan.

Laten we er chocola van maken!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94093274
Chocolademelk na de training! ^O^
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94093344
hmmm chocola :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94093545
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Chocolademelk na de training! ^O^
Ik word altijd dolgelukkig als C'est Bon chocolademelk uit haar tas tovert na de training. De beste hersteldrank. Hoezee! _O_
  maandag 14 maart 2011 @ 14:38:45 #7
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_94093782
Zou je mij kunnen veranderen naar Jong Licht 2011?

Heb genoten van de H4K, echt een vette wedstrijd! Opzich wel een goede wedstrijd gevaren alleen onze sprintjes waren om te huilen. ;(
De 2500 en 5000 gingen beduidend beter, nu maar goed trainen voor de Head!
'Triton de Edelste'
pi_94093825
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef Lucas0 het volgende:
Zou je mij kunnen veranderen naar Jong Licht 2011?

Done.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94094466
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
pi_94094711
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
Klopt het trouwens dat 'HenkJan87' nieuw is in de Roei-topic? Wie o wie bist du dann jaaa? :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94095842
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
Geen nood. In tegenstelling tot vrachtwagens en botenvervoerders is er geen karretje waar ik voor gespannen kan worden.

(o, o, o, ik zit nog steeds in Razende Reporter-modus)

Wat jammer ook dat hier geen roeiers van Argo zijn. Ik ben benieuwd hoe ze dat kalf van de boeg van Club Acht hebben gekregen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94095978
Omdat alle bazen in het clubveld starten _O_

Overigens prachtig roeiweer nu, dadelijk voor het eerst alleen in pakje roeien O+
pi_94096061
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef HenkJan87 het volgende:
WanEnOonlie. Zou ik zeker stukkie over scrhijven. Maar kijk dan wel ff hoe het zat. Meeuwissen had ook een wagen voor een heleboel wherry's. Die heeft Sybrand gesloopt om meer ritten te kunnen rijden. Daar trtapte de KNRB niet in en die gingen toen zelf tochten rijden in de zomer. Was ook goedkoper. Ook naar trainingskampen in Italie reed Niat niet maar met een geleende kar van Heeres. Kun je op filmpje van vrouwenacht zien.
HenkJan, misschien moet je je er even heel veel meer in gaan verdiepen voordat je zoveel beschuldigingen hier openbaar neer zet, dat is niet echt netjes en zeker niet gefundeerd. Denk dat je bron zeer eenzijdig en gekleurd is en het zit ver uit de richting van de waarheid.
pi_94096263
Overigens, is De Haan maar een invalster voor de dames 8? Ik dacht dat ze meer op kracht zouden focussen en ze had de 5de tijd (of iets dergelijks) vorige week. Normaal trapt ze iets van 15 secoden langzamer als ik het me goed herinner.
pi_94096417
Dat klopt wel, maar Ellen Hogerwerf zou een kans krijgen in die acht. Heeft kennelijk goede ogen gegooid in Sabaudia.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94096476
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
Dat klopt wel, maar Ellen Hogerwerf zou een kans krijgen in die acht. Heeft kennelijk goede ogen gegooid in Sabaudia.
Maar de 8 staat nog niet vast of wel? :P

En ze starten niet op de Head, betekend dit dat er Oude Achten komen van Skoll/Nereus?
pi_94096572
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Maar de 8 staat nog niet vast of wel? :P

En ze starten niet op de Head, betekend dit dat er Oude Achten komen van Skoll/Nereus?
Nee, ze mogen niet.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94096675
:'( :'( :'(
pi_94096832
quote:
8s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef BEFEM het volgende:
:'( :'( :'(
Ze gaan de volgende dag weer op trainingskamp dus het is wel logisch ook in dit geval.

Jammer is het zeker.

Ik vond het leuk om verenigings achten bij de mannen te zien en hoop dat de traditie niet helemaal om zeep geholpen gaat worden de komende jaren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94096926
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze gaan de volgende dag weer op trainingskamp dus het is wel logisch ook in dit geval.

Jammer is het zeker.

Ik vond het leuk om verenigings achten bij de mannen te zien en hoop dat de traditie niet helemaal om zeep geholpen gaat worden de komende jaren
Heb je ook een idee waarom dat Vellenga niet meeroeide ergens? :P

En volgend jaar moet er 2x een Oude Acht komen van Skoll :(!
pi_94097017
misschien moet er een gelegenheid komen buiten het seizoen (na de wk's enzo, of gaat dat door tot er hier zo'n beetje ijs ligt?), lijkt me dat de bondsroeiers dan rust krijgen, en dat ze dan kort een weekje trainen voor die wedstrijd, en de niet-bondsroeiers kunnen zo veel trainen als ze willen, waardoor de verschillen ook wat minder uit elkaar liggen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94097252
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Heb je ook een idee waarom dat Vellenga niet meeroeide ergens? :P

En volgend jaar moet er 2x een Oude Acht komen van Skoll :(!
Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94097416
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Geen nood. In tegenstelling tot vrachtwagens en botenvervoerders is er geen karretje waar ik voor gespannen kan worden.

(o, o, o, ik zit nog steeds in Razende Reporter-modus)

Wat jammer ook dat hier geen roeiers van Argo zijn. Ik ben benieuwd hoe ze dat kalf van de boeg van Club Acht hebben gekregen.
<< Er zijn hier toch wel degelijk roeiers van Argo hoor ;) Jammer dat ik maar weinig van het commentaar heb gehoord dit weekend, maar volgens mij waren jullie weer goed op dreef.
Toevallig ook nog slechte opmerkingen gemaakt over onze H3ediv8 ? Ik ben overigens ondertussen ook geen TJL meer dus maak der maar MGL o.i.d. van. Zelf wel redelijk gevaren dit weekend, eigenlijk wat te weinig getraind in de 8. Ik stond trouwens wel te kijken van de combi-acht die LH2ediv heeft gewonnen, nette prestatie!
pi_94097774
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?
Niet zozeer; Hendriks en Hamburger wouden een 8tje vormen, zo kwamen we door eerdere gesprekken met Njord tot het idee om een combi Njord-Triton-Orca te maken. Njord leverde er 2 (excl. Harmen, want die ging mee in het idee van Hendriks en Hamburger), Triton 3.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94097856
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Gokje: er was geen Oude Acht van Skøll en ze zochten bij Njord en Triton nog een stuurboorder, geen bakboorder?
Een oude acht van Skoll was prima te maken geweest als John niet perse een lichte acht wou vormen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94103262
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Een oude acht van Skoll was prima te maken geweest als John niet perse een lichte acht wou vormen.
Met wie? Wolter?

Ik kom tot Tycho, Vincent en Matthijs. Björn is geblesseerd en Tim is quasi-Skøll. En alles daaronder is nou niet bepaald 'oud' te noemen in de context van Oude Achten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94103703
Volgens mij zijn Peter en Mickey ook goede kandidaten voor een oude acht.
Ze zijn samen nog naar Luzern geweest in de lichte acht.
Daarnaast heb je inderdaad nog Wolter, Stephan van Gorp die aardig mee kan roeien..
En Tim staat wel ingeschreven als Skoll-lid.

Wel jammer dat Skoll geen echte zware roeiers meer heeft naast Mathijs..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94104938
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Met wie? Wolter?

Ik kom tot Tycho, Vincent en Matthijs. Björn is geblesseerd en Tim is quasi-Skøll. En alles daaronder is nou niet bepaald 'oud' te noemen in de context van Oude Achten.
Wat SkollZwaar09 zegt dus en ja dat had best goed mee kunnen komen.

De blessure van Bjorn was natuurlijk wel lastig op te vangen maar daar had iemand uit die middengroep voor geregeld kunnen worden.
Het hoeven toch niet perse allemaal SA roeiers te zijn om oude acht genoemd te kunnen worden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94113227
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:04 schreef AHappelstroop het volgende:
Klopt het trouwens dat 'HenkJan87' nieuw is in de Roei-topic? Wie o wie bist du dann jaaa? :)
Jaaa vertel?

Orca-shirt is ook een lelijk ding... We mogen dit jaar nieuwe ontwerpen aanleveren voor wedstrijdkleding, dat eventueel na het lustrum ingaat. Dus misschien komt hij nooit meer terug, die grijze zak *O* Ik huil er niet om, die van mij ligt al 2,5 jaar te niksen in de kast. Toch vet dat Sjoerd erin start.

En ik denk dat je nog even niet op het Merwede vaart Skollzwaar, want er is vanmiddag een lijk uit gevist. Gezellig.
pi_94114093
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:

...
En ik denk dat je nog even niet op het Merwede vaart Skollzwaar, want er is vanmiddag een lijk uit gevist. Gezellig.
die utrechtse verenigingen gaan echt over lijken om te winnen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94114182
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bellah het volgende:

[..]

Jaaa vertel?

Orca-shirt is ook een lelijk ding...
zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94115195
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.
pi_94122284
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Ja, die van Euros. Die schietschijven zijn lelijk maar die padvinders-tenue's zijn afzichtelijk.
Shit, daar heb je wel gelijk in ja. :D

Is wel lekker herkenbaar, ook op afstand, dat is iig een voordeel :P

Ik zag gisteren foto's van onze clubacht in shirts, ik denk dat we die maar af moeten schaffen en iedereen in pakjes doen, die zijn marginaal minder lelijk.

Wan: Een artikel over de heibel in het botentransport zou ik erg leuk vinden om te lezen, als jij aan meer info kan komen.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94123696
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94132015
Ik vind de lustrumpakjes van Laga ook wel mooier dan hun gewone outfits. Alleen die witte broekjes zijn niet optimaal denk ik als ze nat worden :P
pi_94132280
De pakjes van het Okeanos lustrum in 2007 waren ook mooier dan de pizzapakjes van nu. En Aegir had ook beduidend mooiere lustrumpakjes twee jaar gelee.
pi_94132673
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

zijn er überhaupt ooit lustrumpakjes geweest, die een verbetering waren op de gewone kledij?
Vind de pakjes van laga er erg goed uitzien, die van skoll zijn ook niet slecht als je de kitkat eraf haalt. Vond die zwarte van aegir van een paar jaar terug ook wel vet, snapte alleen geen flikker van hun thema.
pi_94134919
Die van Njord (van 2009) waren mooi. En populair. Alle combi-ploegen met Njord erin wilden in dat pakje starten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94135057
Die roze shit? Ik vond het wel een aardige grap, maar om nou te zeggen dat het echt mooi was...
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94135091
Die van orca zijn wel leuk, alleen dat gouden XL er op....
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94136492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Virmes het volgende:
Die roze shit? Ik vond het wel een aardige grap, maar om nou te zeggen dat het echt mooi was...
Ik heb het over de pakjes, niet over de thermo's. In de pakjes zaten alleen twee dunne roze strepen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94136564
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94136641
Die Njord pakjes waren inderdaad een verbetering! De laga lustrum pakjes vind ik ook mooi, witte broekjes hebben ze normaal gesproken ook al.
Alhoewel die van 5 jaar geleden nog mooier waren:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-48151.html
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94136672
quote:
Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.
pi_94137511
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wat doet Ten Napel tegenwoordig? Heb hem al lang niet meer op de Amstel gezien.
Focust zich dit jaar op z'n studie.

En die Njord pakjes waren ook erg mooi inderdaad!
pi_94137518
die is (tijdelijk..?) gestopt..

Leso was me voor..

Maar wat is t normale njord pakje, geheel wit?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94140245
Witte bovenkant, donkerblauwe broek. Alleen mooi als het goed gewassen wordt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94180201
Of niet gewassen wordt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:39:47 #49
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_94202877
Hmmm voor de Head zijn het lichte 1e en 2e divisie veld samengevoegd... :{
'Triton de Edelste'
pi_94218480
quote:
15s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Lucas0 het volgende:
Hmmm voor de Head zijn het lichte 1e en 2e divisie veld samengevoegd... :{
Hoezo hadden jullie twee verschillende bladen? Zie ik nu net op de foto.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:16:23 #51
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_94219724
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Hoezo hadden jullie twee verschillende bladen? Zie ik nu net op de foto.
We zouden eigenlijk starten met 4 Skoll en 4 Triton bladen maar zaterdag ochtend kwamen we er achter dat Skoll geen riemen meer had en moesten wij dus 4 bladen mee in de trein nemen. Deze waren waren nog in lustrum kleuren geschilderd. Vandaar!

'Triton de Edelste'
pi_94223658
haha, heerlijke foto
pi_94236087
Cameraatje aan boord met de 5km van de Heineken :) Mooi eerste snapshot (Kaj).
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94240059
Komt dat filmpje ook ergens online? Lijkt me echt vet nml. Voglens mij had Daan Twitters ook deze foto op fb.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:32:35 #55
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_94240779
Daan Twitters, leuk! _O_

Het is Daan Switters, bijna goed ;)
'Triton de Edelste'
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:46:54 #56
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_94241377
oh ik had weer eens niet gezien dat er al een nieuw topic was :o

zondag mijn blik verdedigen 8-)

en ieder jaar ben ik weer bang dat ik zoals 3 jaar geleden gigantisch uit de hoerenbocht ga vliegen :o
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_94241778
Vanaf amsterdam af is ie beter te doen toch?
Ik heb er wel zin in!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94248736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Lucas0 het volgende:
Daan Twitters, leuk! _O_

Het is Daan Switters, bijna goed ;)
I know, maar bij ons heettie Twitters!
pi_94262889
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Lucas0 het volgende:
Foto
Haaaaaaaha nu weet ik in een klap wie je bent Lucas! Daar was ik nog niet echt achter. Dus volgende keer even zwaaien!

Switters, twitters, tomato, tomato.
pi_94292321
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Cameraatje aan boord met de 5km van de Heineken :) Mooi eerste snapshot (Kaj).
[ afbeelding ]
Hier staan jullie (i.i.g. H1e Div 8'en) ook tussen geloof ik...
pi_94312227
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

We zouden eigenlijk starten met 4 Skoll en 4 Triton bladen maar zaterdag ochtend kwamen we er achter dat Skoll geen riemen meer had en moesten wij dus 4 bladen mee in de trein nemen. Deze waren waren nog in lustrum kleuren geschilderd. Vandaar!

[ afbeelding ]
Roeit het trouwens een beetje met jullie combi?
pi_94320520
Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag) weer nieuw filmpje schieten voor EJK. Hopen dat het goed gaat!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94325955
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag) weer nieuw filmpje schieten voor EJK. Hopen dat het goed gaat!
Ben benieuwd. Veel plezier iig. Hoe snel komt dat filmpje online?
pi_94327626
Zag je bij ons op t vlot staan met je cameraman. Ik ben benieuwd!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94336132
Ha roeiers,

Ook maar eens een fok accountje aangemaakt, zat me een beetje te vervelen en info over de head op te zoeken, kwam ik hier uit
Argo wint de Varsity !
pi_94336542
Leuk! Bij welke vereniging roei je? Stel je even voor... ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94338172
nu 3e jaars fanatiek compo (club) roeier bij Argo, en daarvoor een jaartje of 4/5 aan jeugdroeien gedaan bij Aross

aankomend seizoen de Skøll Bokaal der Clubquadruples starten, dus vandaar morgen in een viertje de Amstel trotseren.
Argo wint de Varsity !
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:05:29 #68
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_94338252
Vandaag proefgevaren op de amstel en het ging lekker. de hoerenbocht even volgens het boekje genomen, dus dat was mooi. en zaaaaaalig weer. En zomaar 3 kilo lichter ingewogen dan vorig jaar, dus dat gaat vast ook wat secondes schelen voor mn ploeg :9
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_94339068
Ons stuurtje weegt 65 kg.......
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94339366
Wie? Hengst?
pi_94340079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ons stuurtje weegt 65 kg.......
Toevallig, ik had het vandaag nog met een ploeggenoot over de stuurmannen in ons veld gekoppeld aan gewicht. Ik stuur zelf de 3e divisie acht van Triton dus dat soort informatie vind ik wel boeiend. :P Jullie starten toch ook 3e divisie?

De Amstel lag er lekker bij vandaag, in het zonnetje is het echt prima te doen. Beloofd veel voor morgen!
pi_94340487
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Jasper_0 het volgende:

[..]

Toevallig, ik had het vandaag nog met een ploeggenoot over de stuurmannen in ons veld gekoppeld aan gewicht. Ik stuur zelf de 3e divisie acht van Triton dus dat soort informatie vind ik wel boeiend. :P Jullie starten toch ook 3e divisie?

De Amstel lag er lekker bij vandaag, in het zonnetje is het echt prima te doen. Beloofd veel voor morgen!
Jullie hebben een bepaalde lichte roeier in jullie boot van 71 kilo, dus dan heb je sowieso al meer kilo's voordeel op andere zware boten dan een stuurtje kan veroorzaken ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94340561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jullie hebben een bepaalde lichte roeier in jullie boot van 71 kilo, dus dan heb je sowieso al meer kilo's voordeel op andere zware boten dan een stuurtje kan veroorzaken ;)
Klopt zeker, nu ben ik sowieso al voor meer lichte roeiers in zware boten maar dit geval trapt ook nog eens hard dus ben ik dubbel tevreden. ;)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:14:27 #74
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_94340811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ons stuurtje weegt 65 kg.......
ach ik ben nog dikker :P
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_94343935
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Jasper_0 het volgende:

[..]

Klopt zeker, nu ben ik sowieso al voor meer lichte roeiers in zware boten maar dit geval trapt ook nog eens hard dus ben ik dubbel tevreden. ;)
Dan start je morgen vlak achter ons aan als het goed is, wij hebben trouwens 2 lichte roeiers aan boord, waaronder ikzelf. Ik trap alleen niet helemaal zo hard als Gerco :p
pi_94369464
Supervette race gedaan gister! In London op de Thames gewoon hetzelfde stuk gedaan wat ze ook met The Boat Race doen. Alleen in omgekeerde richting maar verder gewoon hetzelfde. En dan ook nog eens met 300 ploegen (allemaal dames-achten) uit het hele land en met mooi weer (helpt ook natuurlijk).
Race zelf was niet bepaald leuk. 6,8k en ik heb het zelf meer op sprinten. We zijn uiteindelijk 171 geworden, maar boeit allemaal niet. Was gewoon vet om aan mee te doen. :)
pi_94380492
Hoorde t al van Braas zijn auto. Vergeten de handrem er op te zetten is nooit slim..

Weet iemand trouwens wat er met Laga gebeurt was in ons veld? Ze vielen in de Rozenoord opeens helemaal weg?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94383583
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Hoorde t al van Braas zijn auto. Vergeten de handrem er op te zetten is nooit slim..

Weet iemand trouwens wat er met Laga gebeurt was in ons veld? Ze vielen in de Rozenoord opeens helemaal weg?
Filmster, je kon je lach niet inhouden _O-
pi_94383967
Ja, lekker kut was dat.
Wordt er gevraagd of je bij t bestuur wilt staan als roeier, stelt ie allemaal vragen over wat de Head nou zo'n speciale race lijkt, wat er belangrijk is etc.. En wat gebruikt ie uiteindelijk...?
http://www.at5.nl/artikel(...)edigd-met-strijdlied
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94384702
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ja, lekker kut was dat.
Wordt er gevraagd of je bij t bestuur wilt staan als roeier, stelt ie allemaal vragen over wat de Head nou zo'n speciale race lijkt, wat er belangrijk is etc.. En wat gebruikt ie uiteindelijk...?
http://www.at5.nl/artikel(...)edigd-met-strijdlied
Ben jij die in het midden?

Ik had overigens nog met die knaap gepraat en verteld dat die een reportage over Skollburgers moest maken met mij in de hoofdrol O-)

[ Bericht 13% gewijzigd door BEFEM op 20-03-2011 18:45:30 ]
pi_94385691
Omdat jij met je pens t schoolvoorbeeld bent van waarom je nooit te veel hamburgers moet eten?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94403563
Zo een mooi einde van het langebaanseizoen. 2de van de 10 in ons veld. En 4de damesploeg overall. Nu de overstap naar de 4-'s.

Hoe is het bij de rest gegaan?
pi_94408728
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef wvdwest het volgende:
Zo een mooi einde van het langebaanseizoen. 2de van de 10 in ons veld. En 4de damesploeg overall. Nu de overstap naar de 4-'s.

Hoe is het bij de rest gegaan?
Dramatisch :s Maar goed, gelukkig was het maar een combi en kunnen we nu allebei gaan focussen op onze eigen bootjes :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94408890
Trouwens wel bizar, vorige week 2 ploegen gelijk gezet om een verschil van 3 tienden op 5 km, nu zijn er in het eerstejaarsdamesveld 2 ploegen op de honderdsten gelijk geeindigd maar wordt wel een op plek 7 gezet en een op plek 8?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94408953
Dat verandert nog het hele seizoen. Zou onlogisch zijn om elke keer als het in de tussenstanden een paar honderdste betreft te gaan afronden, toch?
  maandag 21 maart 2011 @ 08:36:01 #87
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_94408969
zo, 3e geworden dit jaar, en zalig strak gevaren O+
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  maandag 21 maart 2011 @ 08:42:59 #88
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_94409059
Pfff, geweldige offday gister en dan zie je hoe wisselvallig eerstejaars kunnen zijn.

Gelukkig nog wel iets te vieren op phocas met het 2ediv blik
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_94409083
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef Fiekie het volgende:
Dat verandert nog het hele seizoen. Zou onlogisch zijn om elke keer als het in de tussenstanden een paar honderdste betreft te gaan afronden, toch?
De rest van het seizoen zijn geen langebaanwedstrijden meer dus daar kun je makkelijk bepalen wie de winnaar is.
Ik vraag me gewoon af waar die rankering op gebaseerd is aangezien de tijden precies gelijk zijn, zelfs op papier.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94409253
Ah, ik lees niet goed. Het is nog vroeg. :Z
pi_94410053
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dramatisch :s Maar goed, gelukkig was het maar een combi en kunnen we nu allebei gaan focussen op onze eigen bootjes :P
Ja wat was er met jullie aan de hand? Vond het wel jammer dat wij op het laatst niet langs jullie kwamen :P En Skadi was gisteren ook behoorlijk de weg kwijt.
pi_94415882
Jeah! Blik 2 binnen van dit jaar!

H2eDiv8+, toch mooi de nummer 1 en 2 van de H4K op 13 en 15 seconden gezet.
pi_94416797
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Ja wat was er met jullie aan de hand? Vond het wel jammer dat wij op het laatst niet langs jullie kwamen :P En Skadi was gisteren ook behoorlijk de weg kwijt.
Ja lastig de vinger op te leggen, het zat vanaf haal 1 al totaal ongelijk. We hadden ook 1 invaller dus dat hielp ook niet natuurlijk, maar ik denk dat iedereen ook individueel raar zat te roeien. Op pure vechtlust jullie nog weg weten te trappen, maar mijn god ik was bij de Omval al helemaal verzuurd. Wat is roeien pijnlijk als het kut gaat :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94420111
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja lastig de vinger op te leggen, het zat vanaf haal 1 al totaal ongelijk. We hadden ook 1 invaller dus dat hielp ook niet natuurlijk, maar ik denk dat iedereen ook individueel raar zat te roeien. Op pure vechtlust jullie nog weg weten te trappen, maar mijn god ik was bij de Omval al helemaal verzuurd. Wat is roeien pijnlijk als het kut gaat :P
Je zag bij jullie aan het einde idd wel dat het op karakter ging. Zeker na de laatste bocht voor de finish. Wel bijzonder om te zien wat een verschil er is tussen vorige week en deze week. Ik vond de terugval van Skadi nog specialer. Vorige week ongenaakbaar en deze week helemaal niks. Wat ik begreep is er ook niet een echte oorzaak. Ook bij hen liep het op een of andere manier niet.

Heb wel erg veel zin in de 4-'s en 2km wedstrijden. Zeker met dit weer :)
pi_94423418
Had Roel zaterdagmiddag al aan de lijn over hetgeen was gebeurd, maar hij wilde het (nog) niet online hebben. Maar ja, Katie is lekker assertief en schiet plaatjes om ze op internet te zetten. Gezien de snelle geruchtenstroom kan ik dan niet anders dan vandaag nog iets op internet knallen.

Verslagje Head of the River staat ook online, evenals het item van Roei.tv over het Oranjewoud EJK. Productief weekendje op deze manier.

Braas: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2653.html
Head: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2654.html
EJK: http://www.roei.tv/
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 maart 2011 @ 18:27:21 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_94430617
Lekker roeien :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_94437584
Sorry, late reactie;
filmpje van onze race 5000m staat niet online, zetten we ook niet online.
Sta nu ingeschreven voor Skiffhead! Kijken wie er nog meer gezellig mee gaan doen :P
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94437673
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Sorry, late reactie;
filmpje van onze race 5000m staat niet online, zetten we ook niet online.
...
was het zo erg?
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94438034
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

was het zo erg?
Het belangrijkste bochtje wel een beetje ja ;)
Verder goede race hoor!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94438903
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Sta nu ingeschreven voor Skiffhead! Kijken wie er nog meer gezellig mee gaan doen :P
:Y
pi_94444147
quote:
H2eDiv8+, toch mooi de nummer 1 en 2 van de H4K op 13 en 15 seconden gezet.
Alleen een ander stuurtje toch? Hehe. >:)
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_94457668
quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef BEFEM het volgende:

[..]

:Y
Ik zag je er tussen staan :P Jammer dat je niet Divisie start ;)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94459612
4 km is te kort :'(
pi_94460769
Dan komt zo'n duursporter als jij natuurlijk pas net op gang...

Gisteren voor het eerst met mijn combipartner geroeid, op t merwedekanaal!
Qua halen moeten we nog erg bij elkaar komen, maar t roeide niet heel erg verkeerd voor n eerste keer... Vandaag op de bb trainen, ik denk dat we daar toch iets meer stappen kunnen maken. Er liggen immers geen bochten of c4'en die voorrang nemen in bruggaten.. Ik ben benieuwd!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94472794
Michiel, heb je al een idee of het mogelijk gaat zijn om de H4k fragmenten terug te luisteren?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94482583
Mm ja. Tweede op anderhalve seconde. Wat moeten we daar nou weer van zeggen.
pi_94502516
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Michiel, heb je al een idee of het mogelijk gaat zijn om de H4k fragmenten terug te luisteren?
Dat weet ik niet, maar de vraag ligt al een tijdje open bij de regie van de Razende Reporters.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94506210
Binnenkort op NLroei: uitgebreid interview met Tim Maeyens!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94507568
Die heb ik nog een keer met mijn dronken harses in Luzern gesproken.

Wie wil me aanraken?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 maart 2011 @ 13:07:13 #110
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_94507601
Heuu BEFEM deed ook mee :')

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_94508917
Plaatje doet het niet.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 maart 2011 @ 13:47:56 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_94509036
quote:
16s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:44 schreef BEFEM het volgende:
Plaatje doet het niet.


:6
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_94510079
Fancy uitziend bootje en riemen is dat, wat is het?

En hulde trouwens voor de helm icm het pakje. :P

Oh laat maar, dat is zo'n hilarisch amsterdams in-grapje :|
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94514199
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Virmes het volgende:
Fancy uitziend bootje en riemen is dat, wat is het?

En hulde trouwens voor de helm icm het pakje. :P

Oh laat maar, dat is zo'n hilarisch amsterdams in-grapje :|
Hoe bedoel je?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94515739
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Virmes het volgende:
Fancy uitziend bootje en riemen is dat, wat is het?

En hulde trouwens voor de helm icm het pakje. :P

Oh laat maar, dat is zo'n hilarisch amsterdams in-grapje :|
Ik snap het grapje anders niet :P
Het enige waar het mij aan doet denken is The Stig.
pi_94516996
laat maar, ik had even een zuur momentje omdat ik naar een college toemoest waar ik niet heen wilde. ;)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94546697
Had er niemand trouwens commentaar op het filmpje?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94547602
ja wel leuk filmpje hoor. Maar door op de dag voor de wedstrijd te filmen ipv de wedstrijddag zelf, zul je wel bijna alleen maar stuurtjes uit voornamelijk Amsterdam en misschien nog enkelen uit de randstad spreken.. Het zou interessanter zijn om te zien hoe een stuurtje uit bijv. Groningen die nog nooit op de Amstel getraind heeft dit aanpakt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94550742
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef La_Tramposa het volgende:
ja wel leuk filmpje hoor. Maar door op de dag voor de wedstrijd te filmen ipv de wedstrijddag zelf, zul je wel bijna alleen maar stuurtjes uit voornamelijk Amsterdam en misschien nog enkelen uit de randstad spreken.. Het zou interessanter zijn om te zien hoe een stuurtje uit bijv. Groningen die nog nooit op de Amstel getraind heeft dit aanpakt..
Ik had oorspronkelijk ook contact met meerdere stuurtjes, maar die moeten dan wel komen opdagen. Ik zit met een dergelijk strak tijdschema, dat ik niet kan wachten op Orca uit Utrecht of Gyas uit Groningen. Die stonden namelijk ook in de planning.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94550780
Overigens heb ik begrepen van de regisseur van de H4K dat er redelijk wat fragmenten zijn opgeslagen, maar niet alles. Volgens mij is zaterdag beter gedocumenteerd dan zondag, als ik het goed begrepen heb. Alles wordt z.s.m. online gezet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94554077
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:52 schreef WanEnOonlie het volgende:
Had er niemand trouwens commentaar op het filmpje?
Sander Dopp wordt nog eens n celebrity zo! ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94564200
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94591843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voorbeschouwing Boat Race: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2656.html
Leuk verhaal. En een goede reminder. Was vergeten dat het dit weekeinde al is. Blijft erg mooi om te zien. Vooral de voorbeschouwing op de BBC is altijd erg mooi.
pi_94604053
Ik geloof dat dit de boot gaat worden die als eerste over de eindstreep komt, daar op 't Amsterdam-Rijnkanaal: http://inschrijvingen.knr(...)/inschrijving/117052
Jammer dat mijn beide ploegmaten er uit zijn geraced door lichte snikkels tho..
Let wel: de roeier op positie 2 legpresst wel ff 500 kg, volgens zijn almanakstukje ;)

Hoe kan t trouwens dat Okinokie Roel Braas heeft kunnen inschrijven?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 16:33:29 #125
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_94604700
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik geloof dat dit de boot gaat worden die als eerste over de eindstreep komt, daar op 't Amsterdam-Rijnkanaal: http://inschrijvingen.knr(...)/inschrijving/117052
Jammer dat mijn beide ploegmaten er uit zijn geraced door lichte snikkels tho..
Let wel: de roeier op positie 2 legpresst wel ff 500 kg, volgens zijn almanakstukje ;)

Hoe kan t trouwens dat Okinokie Roel Braas heeft kunnen inschrijven?
Speciaal truukje B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_94605280
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik geloof dat dit de boot gaat worden die als eerste over de eindstreep komt, daar op 't Amsterdam-Rijnkanaal: http://inschrijvingen.knr(...)/inschrijving/117052
Jammer dat mijn beide ploegmaten er uit zijn geraced door lichte snikkels tho..
Let wel: de roeier op positie 2 legpresst wel ff 500 kg, volgens zijn almanakstukje ;)

Hoe kan t trouwens dat Okinokie Roel Braas heeft kunnen inschrijven?
Als Heijbrock bij de H&H als Skollie kan worden gezien, waarom dan ook niet bij de Varsity of wil die gewoon niet?

En moet ik me al zorgen gaan maken dat ik fustjes moet gaan aftikken Pullup? :X
pi_94605330
omdat t varsitycomite de regelgeving heeft aangepast... Eerst was de regelgeving dat je minstens 1 jr lid moest zijn van de betreffende vereniging, dit jaar is dat aangepast naar twee jaar.. Toeval?!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94625388
Hebben jullie dan een beetje aardig feestje voorbereid? Ik ben er helaas alleen bij als we zelf winnen, dus geen kroegjool voor mij dit jaar.

Lijkt me wel lachen, als er weer eens een nieuwe vereniging wint. :)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94627369
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
omdat t varsitycomite de regelgeving heeft aangepast... Eerst was de regelgeving dat je minstens 1 jr lid moest zijn van de betreffende vereniging, dit jaar is dat aangepast naar twee jaar.. Toeval?!
Ach, ik vind het meer dan terecht dat Heijbrock wordt geweigerd. Dan had hij maar zijn complete seniorentijd bij Skøll moeten roeien. En het heeft niks, maar dan ook niks met Heijbrock te maken dat de KNSRB dit heeft aangepast.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94628229
Meer met verenigingen als Saurus, die regelmatige ploegen sturen die te treurig voor woorden zijn. Soms vraag je je af of het geen sjaars zijn... Phocas is ook bepaald geen schoolvoorbeeld, maar rukploegen naar de Oude Vier sturen slaat ook als een tang op een varken.
pi_94630176
Orca stuurde volgens mij afgelopen jaar nog een compoploeg. Tja, als je wedstrijdroeiers m niet willen starten uit angst voor gezichtsverlies......

en @Wan, ik vond t wel heel toevallig dat net als Heijbrock een jaar lid bij ons is de regelgeving wordt aangepast..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 26 maart 2011 @ 08:30:41 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_94630269
Net of ze het daarom aanpassen :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_94630346
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 08:15 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Tja, als je wedstrijdroeiers m niet willen starten uit angst voor gezichtsverlies......
Ik geloof niet dat dat het was.
pi_94631149
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 08:15 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Orca stuurde volgens mij afgelopen jaar nog een compoploeg. Tja, als je wedstrijdroeiers m niet willen starten uit angst voor gezichtsverlies......

en @Wan, ik vond t wel heel toevallig dat net als Heijbrock een jaar lid bij ons is de regelgeving wordt aangepast..
Ik vind het hypocriet dat Heijbrock nu naar voren wordt gehaald. De Varsity is geen wedstrijd die je zomaar eventjes erbij wilt winnen. Je wint niet voor jezelf, maar voor je vereniging (en je universiteit). Daarom heb ik ook niet bijzonder veel met de ploegen die de regels met de voeten treden. Zelfs als dat Njord-ploegen zijn.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94633281
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voorbeschouwing Boat Race: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2656.html
Jaaaaaa :D Vandaag is het zover! Heel jammer alleen dat ik nu vakantie heb en in Nederland ben, dus ik kan niet in London gaan kijken :( Voor mij ook gewoon BBC dus helaas. Wel vorige week nog gewoon zelf dat stuk geroeid, dat maakt wel wat goed.

Cambridge gaat winnen! :Y B-)
pi_94634677
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:43 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik vind het hypocriet dat Heijbrock nu naar voren wordt gehaald. De Varsity is geen wedstrijd die je zomaar eventjes erbij wilt winnen. Je wint niet voor jezelf, maar voor je vereniging (en je universiteit). Daarom heb ik ook niet bijzonder veel met de ploegen die de regels met de voeten treden. Zelfs als dat Njord-ploegen zijn.
Ik ben het met je eens maar vroeg het me af :P

Op dat universiteit na, Nereus en Skoll zijn allebei van de UvA om maar wat te noemen :?
pi_94642801
heeft iemand een link van de online stream? zie er vanalles over staan op de BBC website maar kan hem niet vinden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94643134
Ah ik heb het al op de tv gevonden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94648158
Wat een bagger race zeg :')
pi_94649894
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef BEFEM het volgende:
Wat een bagger race zeg :')
Bagger dat Oxford heeft gewonnen ja ;) En beetje jammer dat het ook zo snel duidelijk was hoe het ging eindigen. Of vond je het bagger om een andere reden?
pi_94651378
Geen spanning, geen clashes, helemaal niks bijzonders :'(
  zondag 27 maart 2011 @ 00:43:01 #142
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94661819
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:30 schreef BEFEM het volgende:
Geen spanning, geen clashes, helemaal niks bijzonders :'(
Niet mee eens. Eerst deel wel spannend, er was één fikse clash en het was bijzonder omdat de underdog er met de winst vandoor ging.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94667564
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Niet mee eens. Eerst deel wel spannend, er was één fikse clash en het was bijzonder omdat de underdog er met de winst vandoor ging.
Mooi verhaal op NLRoei. Maar is het niet zo dat voor het afgelopen jaar het gat ook 4 was? Aangezien Cambridge vorig jaar won moet het gat daarvoor gelijk zijn geweest aan het gat nu.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:22:21 #144
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94668121
Wilde om half twee 's nachts nog een artikel schrijven. Helaas ben je dan niet meer zo helder. Wat er nu staat is eigenlijk waar ik heen wilde, maar gisteren niet uitkwam.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94668518
Stuk beter zo. Verder veel bewondering voor je schrijfkunsten. En ik heb gisteren erg genoten. Erg indrukwekkend het roeien van Oxford.
pi_94668540
Ja, leuke race en een goed stuk op NLroei. :)
pi_94669784
Mooie figuren zijn die Muda's toch ook!
En Vellenga blijft een held _O_
  zondag 27 maart 2011 @ 17:19:15 #149
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94678340
Pffff..... heb nu al spijt van het schrijven van dat artikel. Wat een gezeik weer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94679110
Vind t eigenlijk wel n fijn artikel. Prettig ook dat er in ieder geval n NL medium is dat over roeien rapporteert.
Ik ga trouwens de varsity in de 2- starten! Wel in een heel lelijk pakje helaas ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  zondag 27 maart 2011 @ 18:16:35 #151
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94680284
Ze vallen over mijn 'Hudson-kritiek'. Toegegeven, het is misschien niet even diplomatiek verwoord, en ik heb in alle eerlijkheid weinig tegen Hudson als merk (vind bepaalde boten zelfs mooi, zeker twee-zonders en vier-zonders), maar het moest me van het hart dat van tevoren te veel werd beweerd dat de nieuwe boot voor Cambridge het verschil zou (kunnen) maken. Dat is dus niet gebeurd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94680667
Alleen Blink toch?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94680940
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ze vallen over mijn 'Hudson-kritiek'. Toegegeven, het is misschien niet even diplomatiek verwoord, en ik heb in alle eerlijkheid weinig tegen Hudson als merk (vind bepaalde boten zelfs mooi, zeker twee-zonders en vier-zonders), maar het moest me van het hart dat van tevoren te veel werd beweerd dat de nieuwe boot voor Cambridge het verschil zou (kunnen) maken. Dat is dus niet gebeurd.
Het gebruikte materiaal was een wezenlijk onderdeel van de boatrace dit jaar.
Volkomen terecht dat je hier nog even op terugkomt maar ja Blink zit natuurlijk over een paar weekjes zelf weer in een Hudson dus wil daar even niets van weten. :P
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:36:05 #154
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94681030
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Alleen Blink toch?
Ruud Pepping werkt voor Hudson. Vandaar zijn sneer "hier een artikel met inhoud". Je moet het woordje 'met' eigenlijk lezen als 'mét'.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94681137
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:36 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ruud Pepping werkt voor Hudson. Vandaar zijn sneer "hier een artikel met inhoud". Je moet het woordje 'met' eigenlijk lezen als 'mét'.
Het gekraai als die Hudson had gewonnen was dan waarschijnlijk oorverdovend geweest.

Maar ik ben bang dat dit de roeiersversie van de Mac vs Windows discussie is dus er zullen nog wel meer reacties komen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94691260
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef pullup het volgende:

[..]

Het gekraai als die Hudson had gewonnen was dan waarschijnlijk oorverdovend geweest.

Maar ik ben bang dat dit de roeiersversie van de Mac vs Windows discussie is dus er zullen nog wel meer reacties komen.
Er is waarschijnlijk een reden waarom dat ze al 25 jaar met Empacher roeien bij de Boat Race.

Hoe zijn de verhoudingen op de Olympische Spelen eigenlijk?
  zondag 27 maart 2011 @ 22:59:43 #157
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94694317
Empacher dominant.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94697299
quote:
5s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Er is waarschijnlijk een reden waarom dat ze al 25 jaar met Empacher roeien bij de Boat Race.

Hoe zijn de verhoudingen op de Olympische Spelen eigenlijk?
Merendeel vaart in een Empacher, Italianen in een filippi en amerikanen in een hudson.
pi_94699722
Bij nieuwe achten maakt het natuurlijk ook geen hol uit. Je kan makkelijk van een acht testen hoe stijf hij is in verschillende richtingen. Ook de empacher rompvorm is niet uniek.

Alleen op lange termijn kunnen boten die initieel hetzelfde zijn zich gaan onderscheiden in kwaliteit, door de manier waarop ze degraderen.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94704633
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:08 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Merendeel vaart in een Empacher, Italianen in een filippi en amerikanen in een hudson.
Scheelt ook nog per veld. In de lichte 2x velden is filippi redelijk dominant.

Ik vind de reactie van Sybrand ook wel mooi. Legt duidelijk uit dat het verhaal een gewenst vervolg is op de reclame toen Cambridge bekend maakte in de Hudson te gaan starten. Jammer dat Ruud Pepping niet meer kan zeggen dan een link naar een ander bericht. Je hoorde hem er ook niet over toen het eerste bericht over de Hudson werd gepost. Selectieve verontwaardiging.
  maandag 28 maart 2011 @ 10:30:18 #161
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94704917
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Scheelt ook nog per veld. In de lichte 2x velden is filippi redelijk dominant.

Ik vind de reactie van Sybrand ook wel mooi. Legt duidelijk uit dat het verhaal een gewenst vervolg is op de reclame toen Cambridge bekend maakte in de Hudson te gaan starten. Jammer dat Ruud Pepping niet meer kan zeggen dan een link naar een ander bericht. Je hoorde hem er ook niet over toen het eerste bericht over de Hudson werd gepost. Selectieve verontwaardiging.
Ik wilde in eerste instantie nog reageren op Ruuds eerste reactie (n.a.v. het '40 % stijver'-verhaal een tijdje terug). Hij kwam namelijk met andere informatie dan uit het artikel was op te maken. Blij dat ik dat toen niet gedaan heb; wist destijds nog niet dat hij voor Hudson werkte.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94706079
@Wan: laat ze maar piepen. Het is bij roeien zelden te zeggen dat het aan de boot ligt. (Tenzij het een Janousek is ;))
  maandag 28 maart 2011 @ 11:24:59 #163
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94706598
Ach, ik maak me inmiddels niet meer druk. Maar bij de eerste kritische noten twijfel ik altijd even over mijn eigen schrijven.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94710704
Ach, er wordt sowieso veel makkelijker kritiek geleverd dan dat er complimenten worden gegeven volgens mij.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:22:29 #165
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94710773
Dat klopt :)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94715678
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Scheelt ook nog per veld. In de lichte 2x velden is filippi redelijk dominant.
Had het in dit geval ook alleen over de achten.
pi_94732424
D'r kwam hier iemand met het idee om voor de gezelligheid eens naar orca's mixed te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat gezellig en een beetje aantal deelnemers?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94733301
Orca's mixed is tof _O_

En het feest is ook wel lachen. Als ik dit jaar kan doe ik mee :P
pi_94734478
sla de ocra mixed isdiegene die ik vorig jaar dircact naar de saurus fortis dinges heb gedaan, dan
,w
el prima, and3ers gewoon kut matuurlijk.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94735816
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef SeanFerdi het volgende:
sla de ocra mixed isdiegene die ik vorig jaar dircact naar de saurus fortis dinges heb gedaan, dan
,w
el prima, and3ers gewoon kut matuurlijk.
Maar das logisch
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94737469
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Virmes het volgende:
D'r kwam hier iemand met het idee om voor de gezelligheid eens naar orca's mixed te gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat gezellig en een beetje aantal deelnemers?
Meestal komt vooral Nereus, en een wedstrijd is het niet echt maar wel reuze gezellig :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94741168
Oh
Ik geloof dat mijn mening over Nereus onherroepelijk gepolariseerd is. :{ Da's wel jammer, saurus is ook zo'n eind weg.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94741849
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Virmes het volgende:
Oh
Ik geloof dat mijn mening over Nereus onherroepelijk gepolariseerd is. :{ Da's wel jammer, saurus is ook zo'n eind weg.
http://www.orcaroeien.nl/(...)pe=compo&wedstrijd=N

Hier kan je de loting zien. Het valt wel mee hoor, overheersend is Orca zelf natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden ook meegedaan en vond het heel erg leuk!

Verder; bij ons is nu een ploeglid al een tijdje geblesseerd aan een pees van een vinger. Het zou wel zeker goed moeten komen maar duurt nu toch al wat langer dan gewenst :( Dus hopelijk gaat Gent nog door!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94742870
Ik ben 2 jaar geleden bij die Mixed geweest, was gezellig vooral omdat het heerlijk weer was en we een beetje de hele dag watergevechten hebben gehad :P
De wedstrijd zelf stelde niet veel voor though.
pi_94743185
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Meestal komt vooral Nereus, en een wedstrijd is het niet echt maar wel reuze gezellig :P
Toen ik er was waren er 2 ploegen van Nereus, die waren ook de enige die fanatiek waren :')
pi_94746480
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef SeanFerdi het volgende:
sla de ocra mixed isdiegene die ik vorig jaar dircact naar de saurus fortis dinges heb gedaan, dan
,w
el prima, and3ers gewoon kut matuurlijk.
Je weet toch, na de VB niet meer achter je computer kruipen...
pi_94748822
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:14 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden bij die Mixed geweest, was gezellig vooral omdat het heerlijk weer was en we een beetje de hele dag watergevechten hebben gehad :P
De wedstrijd zelf stelde niet veel voor though.
Gelukkig hoef ik het niet om de wedstrijd te doen, maar doe ik dingen alleen nog maar om de gezelligheid. :) Dus wat dat betreft klinkt het wel goed. Eens kijken of ik dat kan regelen.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_94749398
waarom heeft Fok geen alcoholslot?
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94755523
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

http://www.orcaroeien.nl/(...)pe=compo&wedstrijd=N

Hier kan je de loting zien. Het valt wel mee hoor, overheersend is Orca zelf natuurlijk. Ik heb 3 jaar geleden ook meegedaan en vond het heel erg leuk!

Verder; bij ons is nu een ploeglid al een tijdje geblesseerd aan een pees van een vinger. Het zou wel zeker goed moeten komen maar duurt nu toch al wat langer dan gewenst :( Dus hopelijk gaat Gent nog door!
Jullie gaan Gent ipv de Varsity starten? Leuke wedstrijd!
Wel jammer dat ze er geen voorwedstrijden hebben wel..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94755959
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Verder; bij ons is nu een ploeglid al een tijdje geblesseerd aan een pees van een vinger. Het zou wel zeker goed moeten komen maar duurt nu toch al wat langer dan gewenst :( Dus hopelijk gaat Gent nog door!
Dat is balen. Wij hebben ook een langdurige blessure. Gelukkig hebben we nu een vaste invaller van Asopos.

Zou leuk zijn als jullie ook naar Gent gaan. Wij gaan ook naar Gent. Een 4- gaat daar starten. En mijn lichte skiffeuse gaat daar skiffen en in de 2x starten met een partner van Skadi. Heb er wel zin in. Het 2x veld is alleen wel zwaar bezet.

Mijn andere 4- gaat de Varsity starten als er voldoende tegenstand is.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:13:51 #181
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94758358
Artikeltjes op NLroei:

Boat Race verliest sponsor Xchanging: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2662.html
Olympische ambities in Angola: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2663.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94760559
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Dat is balen. Wij hebben ook een langdurige blessure. Gelukkig hebben we nu een vaste invaller van Asopos.

Zou leuk zijn als jullie ook naar Gent gaan. Wij gaan ook naar Gent. Een 4- gaat daar starten. En mijn lichte skiffeuse gaat daar skiffen en in de 2x starten met een partner van Skadi. Heb er wel zin in. Het 2x veld is alleen wel zwaar bezet.

Mijn andere 4- gaat de Varsity starten als er voldoende tegenstand is.
Waar kan je dat zien dan hoeveel inschrijvingen er zijn?
En waarom de andere 4- naar Houten? Dubbele blikkans? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94760887
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien dan hoeveel inschrijvingen er zijn?
En waarom de andere 4- naar Houten? Dubbele blikkans? :P
Inschrijvingen voor Gent zie je op: http://users.skynet.be/fc847010/regatta2011/sat-programm.html en http://users.skynet.be/fc847010/regatta2011/sun-programm.html. De volledige site is http://users.skynet.be/fc847010/regatta2011/index.html.

De 4 die in Houten gaat starten wil maar 1 dag wegens tentamens. En het vervoer naar Houten is geregeld vanuit Laga en voor Gent moeten ze het zelf regelen. De ploegen die in Gent gaan starten, starten beide dagen. En uiteraard gaan we voor dubbele winst :)
pi_94786018
Wan, roeide jij vanavond op de Amstel?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:57:59 #185
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94787764
Euh, nee?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94789832
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Euh, nee?
Dan was het iemand die op je leek met een oud oranje pakje bij de Hoop :D
pi_94803318
Nee, ik heb al tijden niet geroeid. Laatste keer was als invaller in mijn Minerva-acht. Dat is september geweest.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94804621
Skollzwaar, lekker aan het roeien met Dirk?
Je was mijn ploeggenoten van vorig jaar al in positieve zin opgevallen, haha ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94805321
Ja, t gaat steeds beter! Het gelijk roeien blijft soms nog een beetje rommelig en wennen, maar gaat echt met stappen vooruit. Het is alleen lastig focussen daar op t Merwede, met onbekende bochten, bruggen en aan bakboordwal varende composkiffjes ;)
Volgens mij zag ik je gistermiddag trouwens daar in t krachthonk, maar wist t niet zeker...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94805802
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ja, t gaat steeds beter! Het gelijk roeien blijft soms nog een beetje rommelig en wennen, maar gaat echt met stappen vooruit. Het is alleen lastig focussen daar op t Merwede, met onbekende bochten, bruggen en aan bakboordwal varende composkiffjes ;)
Volgens mij zag ik je gistermiddag trouwens daar in t krachthonk, maar wist t niet zeker...
ja klopt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94805890
Ah, dan zal ik volgende keer maar groeten ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94806160
Zijn er mensen van hier die mij zondag komen aanmoedigen?
pi_94807129
Ik ben het hele weekend op de bosbaan! Hoe laat moet je starten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94807376
Om 10 uur achter de start zijn, ben het derde veld volgens mij :P
pi_94807667
Misschien kom ik ook wel even meefietsen, krijg je daarna dat kratje van me :P
pi_94809307
Alleen als je in het wedstrijdveld start. Voor die paar km kalfje - hoop kom ik mijn bed niet uit ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94827933
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben het hele weekend op de bosbaan! Hoe laat moet je starten?
Oeeee ik ben ook op de bb dit weekend! zwarte jas met roze letters: kan niet missen!
pi_94843882
Haha, fokmeet op de bosbaan dus? :p
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94844586

Een paar lichte roeiers die t wereldrecord op de 100 km verbeteren..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94849165
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Oeeee ik ben ook op de bb dit weekend! zwarte jas met roze letters: kan niet missen!
Heb jij ons uitgedaagd voor een sparsessie? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94851802
Nee, ik coach een zware skiff. Maar dat TJD jullie hebben uitgedaagd zou wel kunnen ja.
pi_94858425
Duitse roeiers varen hard op nationale trials: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2665.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94858684
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94858881
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Plus poll!

http://www.nlroei.nl/displaypoll-77.html
ik mis de optie:
laat de coaches (per ploeg) zelf beslissen wat hun meetmomenten zijn.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94860114
Daar zat ik nog aan te denken, maar toch niet gedaan. Ik voeg 'm toe!

EDIT: Voor de stand maakt het niet uit: er kan elke 24 uur gestemd worden.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94860827
een beetje in de redenatie: als zo'n nationaal meetmoment het beste voor de roeiers zou zijn, dan kiezen die coaches daar echt wel voor. Maar anders is het alleen leuk voor de bühne.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_94861818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef SeanFerdi het volgende:
een beetje in de redenatie: als zo'n nationaal meetmoment het beste voor de roeiers zou zijn, dan kiezen die coaches daar echt wel voor. Maar anders is het alleen leuk voor de bühne.
Er leiden meerdere wegen naar Rome, dus er is geen heilig plan om tot een selectie te komen. Maar waarom zou je het niet doen? Leuk voor de bühne, nuttig voor de roeiers. Het kan in zekere zin ook niet bijzonder veel kwaad. Van hard roeien is nog (bijna) niemand doodgegaan.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94862414
Maar.. Is de Hollandia niet al zo'n meetmoment?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94870851
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Maar.. Is de Hollandia niet al zo'n meetmoment?
Lees de woorden 'een dergelijke' nog eens in de originele vraagstelling. Dat, of lees het bericht over de 6 kilometer trial van de Duitsers. ;)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94871305
Is er niet het gevaar dat als iemand dan slecht presteert bij zo'n trial maar toch ingeselecteerd wordt (omdat de coach om andere reden vertrouwen in hem heeft), het hele roeipubliek aan die persoon gaat twijfelen? Wat me niet echt goed lijkt voor zijn/haar performance..

P.s. Veteranenveld-opnames terugluisteren was erg leuk! Benieuwd naar de rest.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_94871742
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 09:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, fokmeet op de bosbaan dus? :p
I'm in. Zwarte jas met witte letters, maar in principe doe ik die niet aan want het wordt LEKKER WEER! *O*

Ik word best vaak aangesproken om die jas. Vanavond vroeg iemand me of ik aan boksen deed. Want er staat toch coach op mijn rug?...

[ Bericht 10% gewijzigd door Bellah op 31-03-2011 21:36:27 ]
pi_94877387
Krijg een kannetje bier als ik harder ga dan mijn coach. 1:26:5 op 250 meter :9

Wordt lastig denk ik :D
pi_94878048
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Is er niet het gevaar dat als iemand dan slecht presteert bij zo'n trial maar toch ingeselecteerd wordt (omdat de coach om andere reden vertrouwen in hem heeft), het hele roeipubliek aan die persoon gaat twijfelen? Wat me niet echt goed lijkt voor zijn/haar performance..

P.s. Veteranenveld-opnames terugluisteren was erg leuk! Benieuwd naar de rest.
Het hele roeipubliek gaat dan toch eerder aan de coach twijfelen, tenzij die goed kan uitleggen dat hij naar andere factoren heeft gekeken.

En sommige coaches hebben geen boodschap aan wat het hele roeipubliek er van vind natuurlijk.

Uiteindelijk zijn er natuurlijk toch al een veelvoud aan factoren waar mee rekening gehouden kan worden en sommige zoals de fysiek of de ergometerscores zijn over het algemeen wel bekend doch slechts onderdeel van de uiteindelijk selectieprocedure.

Ik vind het niet vreemd dat er in Nederland wat meer naar de bootsnelheid gekeken gaat worden bij het selecteren dan op dit moment lijkt te gebeuren en een trial is een prima middel maar niet zaligmakend.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94890675
Geen 1 april grap op Nlroei.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94894655
Toch wel ;) hij is leuk!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94895467
Goed bedacht en leuke tekst :)
pi_94898892
Ik wil weer roeien :( Al twee weken niet geroeid en nog twee weken tot ik weer kan. Leuk die lange vakanties en weer een tijdje naar Nederland kunnen, maar dat is toch wel een nadeel. Nu maar begonnen met hardlopen. Ook leuk, maar ik wil het toch liever gewoon allebei kunnen doen. ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:12:10 #218
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94899313
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef wvdwest het volgende:
Goed bedacht en leuke tekst :)
Dank, maar het is niet mijn idee geweest. Ik wil 'm daarom niet claimen. Het is een suggestie geweest van buitenaf. Ik heb de tekst her en der wat bijgeschaafd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:39:40 #219
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_94960828
Jaap Schouten kritisch over roeibond: http://www.nlroei.nl/displayarticle-2667.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_94969882
Toch geen Skiffhead vandaag, sorry BEFEM :P Hele week al ziek en nu eindelijk wat herstellende. Zit nog steeds vol met snot, jammmiiee.
Gisteren wel even stukje gevaren op de Amstel. Tsja, als je skiffje er dan toch heen is gegaan. Heb na een week niets gedaan te hebben echt heerlijk gevaren. Merkte alleen met AT-stukken dat mijn longen niet helemaal meewerken dus had behoorlijke hoestbuien daarna :P
Skollzwaar; je moet mij ook maar wat meer gaan groeten hoor. Beetje rakelings langs mij lopen terwijl je bijna je boot in stapt ;)
Hairy, aangezien je dit toch altijd leest; succes vandaag jongen!! Knallen!!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_94970851
Haha, is goed, zal ik voortaan doen!

Vanmiddag meefietsen met de skiffhead! Ik ben benieuwd hoe onze zware skiffeur het doet. Het is zijn laatste race van dit seizoen ivm een kapotte knie..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_94973905
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 08:11 schreef AHappelstroop het volgende:
Toch geen Skiffhead vandaag, sorry BEFEM :P Hele week al ziek en nu eindelijk wat herstellende. Zit nog steeds vol met snot, jammmiiee.
Gisteren wel even stukje gevaren op de Amstel. Tsja, als je skiffje er dan toch heen is gegaan. Heb na een week niets gedaan te hebben echt heerlijk gevaren. Merkte alleen met AT-stukken dat mijn longen niet helemaal meewerken dus had behoorlijke hoestbuien daarna :P
Skollzwaar; je moet mij ook maar wat meer gaan groeten hoor. Beetje rakelings langs mij lopen terwijl je bijna je boot in stapt ;)
Hairy, aangezien je dit toch altijd leest; succes vandaag jongen!! Knallen!!
Ik zag je vrijdag nog lopen op het bruggetje en je zei nog hallo maar ik realiseerde het me te laat :D

Verder ging mijn race goed tot aan de omval, daarna hetzelfde probleem met mijn arm als vorig jaar en verloor ik heel veel tijd :') Voor 2k wedstrijden moet het wel goed zijn :P

En ik vraag me af waarom dat hij start met een kapotte knie, lijkt me niet echt goed ook al stop je daarna.
pi_95000733
Was weer een gezellige skifhead, jammer dat de wedstrijd voor de start al voorbij was door het terugtrekken van Jaap.
  zondag 3 april 2011 @ 23:08:20 #224
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95004422
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef jw3 het volgende:
Was weer een gezellige skifhead, jammer dat de wedstrijd voor de start al voorbij was door het terugtrekken van Jaap.
Naar ik begrepen heb was hij (te) verkouden en wilde hij de Oude Vier niet in gevaar brengen. Weet niet of het klopt (was niet in Amsterdam door familieverplichtingen), maar ik me de reden voorstellen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95012120
Weet iemand waarom Roel Braas en co niet meer de Varsity starten? Dat was eerst best een goede oude vier had ik het idee.
pi_95012714
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand waarom Roel Braas en co niet meer de Varsity starten? Dat was eerst best een goede oude vier had ik het idee.
Die vier zal ook wel niet aan de regeltjes voldoen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_95013256
Wij zijn gister door de toch aangehouden blessure volledig van opstelling veranderd, 2 mensen omgeboord, slag en boeg omgedraaid. Gister de eerste training wel erg wennen maar uiteindelijk moet het wel goedkomen denk ik. We gaan nu toch met een week trainen in die opstelling naar Gent, niet omdat we verwachten mee te kunnen komen al maar om toch alvast een wedstrijd in de 4- gestart te hebben..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_95014206
Ah, Gent is leuk!! (en dan mag je natuurlijk ook eindelijk een zonnebril op... ;) )
Wij moeten nog hopen dat het N2-veld doorgaat op de Varsity, tot nu toe zijn we nog de enige inschrijving....
Ik neem aan dat Okinokie niet start omdat Roel nou niet echt een student is..?
Mooi trouwens dat je al zo snel een artikel hebt geschreven Michiel, leuk om te lezen. Kan trouwens niet zeggen dat je Steenman of Dekker aan het kleineren was..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  maandag 4 april 2011 @ 10:34:09 #229
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95014699
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ah, Gent is leuk!! (en dan mag je natuurlijk ook eindelijk een zonnebril op... ;) )
Wij moeten nog hopen dat het N2-veld doorgaat op de Varsity, tot nu toe zijn we nog de enige inschrijving....
Ik neem aan dat Okinokie niet start omdat Roel nou niet echt een student is..?
Mooi trouwens dat je al zo snel een artikel hebt geschreven Michiel, leuk om te lezen. Kan trouwens niet zeggen dat je Steenman of Dekker aan het kleineren was..?
Leek mij ook niet. Maar goed lezen! Ik heb het niet geschreven! Een van de mogelijk nieuwe schrijvers van NLroei.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 4 april 2011 @ 10:46:33 #230
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95015038
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ah, Gent is leuk!! (en dan mag je natuurlijk ook eindelijk een zonnebril op... ;) )
Wij moeten nog hopen dat het N2-veld doorgaat op de Varsity, tot nu toe zijn we nog de enige inschrijving....
Ik neem aan dat Okinokie niet start omdat Roel nou niet echt een student is..?
Mooi trouwens dat je al zo snel een artikel hebt geschreven Michiel, leuk om te lezen. Kan trouwens niet zeggen dat je Steenman of Dekker aan het kleineren was..?
Overigens is Thijs ook geen student (meer). En Mechiel doet iets niet-studenterigs. Alleen Boris komt in aanmerking.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95015373
maar bij Jaap Schouten staat in de omschrijving ook "burger"
Of staat hij toch nog steeds ingeschreven bij de uni?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 4 april 2011 @ 11:18:07 #232
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95016059
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
maar bij Jaap Schouten staat in de omschrijving ook "burger"
Of staat hij toch nog steeds ingeschreven bij de uni?
Jaap is alleen sinds kort pas burger. Thijs al wat langer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95016242
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij zijn gister door de toch aangehouden blessure volledig van opstelling veranderd, 2 mensen omgeboord, slag en boeg omgedraaid. Gister de eerste training wel erg wennen maar uiteindelijk moet het wel goedkomen denk ik. We gaan nu toch met een week trainen in die opstelling naar Gent, niet omdat we verwachten mee te kunnen komen al maar om toch alvast een wedstrijd in de 4- gestart te hebben..
Gezellig. Ben erg benieuwd naar de verhoudingen in het 4- veld. Half Nederland start in gent in de W4-

Wie zijn er omgeboord dan?
pi_95016311
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:12 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dank, maar het is niet mijn idee geweest. Ik wil 'm daarom niet claimen. Het is een suggestie geweest van buitenaf. Ik heb de tekst her en der wat bijgeschaafd.
Ah ok, toch wel mooi dat er zulke initiatieven zijn. En het is als een geloofwaardig verhaal gebracht dus alle lof dan naar de bedenker.
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Leek mij ook niet. Maar goed lezen! Ik heb het niet geschreven! Een van de mogelijk nieuwe schrijvers van NLroei.
Ik vind het een prima verhaal zo. Waarom mensen nu meteen weer moeten zeuren. De skiffhead is tegenwoordig minder goed gevuld, dat is toch door iedereen te zien?
pi_95017250
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:26 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Gezellig. Ben erg benieuwd naar de verhoudingen in het 4- veld. Half Nederland start in gent in de W4-

Wie zijn er omgeboord dan?
Monica (slag) en Joanneke (boeg) waren omgeruild en dus omgeboord. Maar misschien gaan we nu toch weer in de oude opstelling. Ik snap er niks meer van :9
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_95017690
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Monica (slag) en Joanneke (boeg) waren omgeruild en dus omgeboord. Maar misschien gaan we nu toch weer in de oude opstelling. Ik snap er niks meer van :9
Ik zie het zaterdag dan wel in welke opstelling jullie varen :)
pi_95018019
Wat zijn hier trouwens een beetje de verwachtingen voor de Varsity? Ik denk dat Nereus wel een goede kans maakt om hem te winnen, al hoop ik natuurlijk dat Skøll hem pakt!
Even een polletje:
Poll: Wie wint de Varsity?
K.S.R.V. Njord
D.S.R.V. Laga
U.S.R. Triton
A.S.R. Nereus
G.S.R. Aegir
W.S.R. Argo
A.R.S.R. Skadi
D.R.V. Euros
A.U.S.R. Orca
D.S.R. Proteus-Eretes
A.A.S.R. Skøll
E.S.R. Theta
R.S.V.U. Okeanos
M.S.R.V. Saurus
A.G.S.R. Gyas
T.S.R. Vidar
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_95018436
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat zijn hier trouwens een beetje de verwachtingen voor de Varsity? Ik denk dat Nereus wel een goede kans maakt om hem te winnen, al hoop ik natuurlijk dat Skøll hem pakt!
[...]
Hoewel ik Laga de overwinning het meeste gun toch maar gestemd op Gyas. Denk dat zij een heel goede kans maken. Hoewel ook Nereus een sterke ploeg heeft.

Overigens wel een beetje jammer dat de ø in de poll niet goed wordt weergegeven ;)
pi_95018484
Dubbelpost
pi_95018615
Het schijnt dat Triton dit jaar de Varsity wint.. :)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95018621
Ik heb ook Gyas als voorgevoel :o Met Skadi, Nereus, Triton en Njord als gevaarlijke achtervolgers..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 4 april 2011 @ 12:59:51 #242
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_95019294
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Het schijnt dat Triton dit jaar de Varsity wint.. :)
Ik heb inderdaad ook gehoord dat Triton dit jaar de Varsity wint! ;)
'Triton de Edelste'
  maandag 4 april 2011 @ 13:33:17 #243
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95020489
Tegen beter weten in - want Harmen is geblesseerd - ga ik voor Njord.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95020666
Jullie zitten allemaal fout. Skoll wint natuurlijk de Varsity!
Ben morgen trouwens bij het Triton Varsitydiner, aangezien ik zondag voor donkerblauw start. Ook leuk, alhoewel ik nog twijfel of ik het Skolllied moet inzetten als Triton hun lied inzet... ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95023731
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Jullie zitten allemaal fout. Skoll wint natuurlijk de Varsity!
Ben morgen trouwens bij het Triton Varsitydiner, aangezien ik zondag voor donkerblauw start.
Overloper!!
pi_95023906
Denk gyas triton of skoll inderdaad, hoewel Proteus natuurlijk leuk zou zijn.
pi_95025014
Ik denk Gyas maar ik heb Skoll gestemd *O*
pi_95025182
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2011 15:34 schreef BEFEM het volgende:
Ik denk Gyas maar ik heb Skoll gestemd *O*
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Tegen beter weten in - want Harmen is geblesseerd - ga ik voor Njord.
En daarmee wordt het de poll "waar komen de bezoekers van dit topic vandaan?" :P
pi_95025809
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Jullie zitten allemaal fout. Skoll wint natuurlijk de Varsity!
Ben morgen trouwens bij het Triton Varsitydiner, aangezien ik zondag voor donkerblauw start. Ook leuk, alhoewel ik nog twijfel of ik het Skolllied moet inzetten als Triton hun lied inzet... ;)
Het zat er altijd al een beetje in he?! ;)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95025851
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef wvdwest het volgende:

[..]



[..]

En daarmee wordt het de poll "waar komen de bezoekers van dit topic vandaan?" :P
Dan zou ik Vidar stemmen o|O
pi_95026316
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef wvdwest het volgende:

[..]



[..]

En daarmee wordt het de poll "waar komen de bezoekers van dit topic vandaan?" :P
afzetten tegen hoeveel per vereniging in de OP staan.

maar dan gaat Gyas helemaal winnen. De poll dan, Euros wint de Varsity!
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_95027833
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Jullie zitten allemaal fout. Skoll wint natuurlijk de Varsity!
Ben morgen trouwens bij het Triton Varsitydiner, aangezien ik zondag voor donkerblauw start. Ook leuk, alhoewel ik nog twijfel of ik het Skolllied moet inzetten als Triton hun lied inzet... ;)
Zet jij maar lekker het Skølllied in hoor! Kijken hoeveel biertjes er raak worden gestreept :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_95031086
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:57 schreef jw3 het volgende:

[..]

Overloper!!
Zegt de man die gisteren een lichte roeier aan het aanmoedigen was... :6
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95031551
oii dat moeten we toch niet hebben dat gyas gaat winnen, dan krijgen ze nog een grote mond ook :/ 2 jaar geleden moest ik m'n hart ook al vasthouden. Maar Aegir wint de Varsity
pi_95032359
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Zet jij maar lekker het Skølllied in hoor! Kijken hoeveel biertjes er raak worden gestreept :)
Wajooooooooooooooooooooooooooooooo een dreigement!!!!!!1 Ik bel de politie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_95032500
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2011 17:49 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Zegt de man die gisteren een lichte roeier aan het aanmoedigen was... :6
Doe je morgen ook die clowns-das om? Die rooie met witte stippen...? :')
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95032648
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Doe je morgen ook die clowns-das om? Die rooie met witte stippen...? :')
Jaaaa das waar; wel jasje-dasje morgen he!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_95032763
Haha, ja, de clownsdas gaat ook om..
Jasje-dasje komt helemaal voor elkaar, alhoewel ik geen brasjasje heb... dus miss alleen das... ;)

En ik neem aan dat er geen bier gestreept wordt, aangezien het allemaal wedstrijdroeiers zijn? ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95033538
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, ja, de clownsdas gaat ook om..
Jasje-dasje komt helemaal voor elkaar, alhoewel ik geen brasjasje heb... dus miss alleen das... ;)

En ik neem aan dat er geen bier gestreept wordt, aangezien het allemaal wedstrijdroeiers zijn? ;)
maltbier :')
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_95037559
Afgelopen weekend heerlijk getraind in Keulen, wat een mooie baan is dat toch :) Ook altijd leuk als je de baan op vaart naar links kijkt en ineens Ekaterina Karsten voorbij ziet komen, wat een beest is dat zoals die traint.
Verder ook geen Varsity voor mij, wij gaan ook naar Gent om alvast een wedstrijd te varen in de 2- op een 2k-baan. Verder niet de illusie dat we al mee doen voor de winst, maar toch goed om al even een 2k gevaren te hebben. Zo te horen kom ik nog genoeg van jullie tegen dan dit weekend :)
  maandag 4 april 2011 @ 19:59:57 #261
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95038481
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Acheron_89 het volgende:
Afgelopen weekend heerlijk getraind in Keulen, wat een mooie baan is dat toch :) Ook altijd leuk als je de baan op vaart naar links kijkt en ineens Ekaterina Karsten voorbij ziet komen, wat een beest is dat zoals die traint.
Haha, ik ken het gevoel. Ik ben met Jolmer ooit meegegaan op trainingskamp naar Keulen toen Karsten daar ook was. Is toch wel even schrikken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95038659
Blokker, ik heb nog wel een brasjasje voor je.. Zit alleen wel een ultrasjiek Triton-wapen aan vastgelijmd.. :D
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95040845
Ik had het pas geleden over je wangen bol maken dat dat vrij onzinnig is en eigenlijk alleen energie kost toch?

Wat doe ik zelf:
pi_95052335
juist het strak houden van wangen kost energie toch? wanneer je ze bolt laat je die spieren eigenlijk gewoon gaan
pi_95057913
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef Mankatans het volgende:
juist het strak houden van wangen kost energie toch? wanneer je ze bolt laat je die spieren eigenlijk gewoon gaan
Iets met lucht'druk'.. *)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_95058266
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Blokker, ik heb nog wel een brasjasje voor je.. Zit alleen wel een ultrasjiek Triton-wapen aan vastgelijmd.. :D
Top, dat logo krijg ik er wel af.. ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95059144
En ook geen All-stars onder je jasje-dasje, zoals jullie bestuur nogal eens ten tonele verschijnt...
pi_95065822
Allstars eronder was een geintje.. Maar idd, als het Skøll-bestuur het zou doen zou ik het knorrig vinden ;)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95070536
Weet iemand trouwens waarom de Knorren Overnaadse Twee dit jaar niet wordt uitgeschreven?
pi_95072576
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand trouwens waarom de Knorren Overnaadse Twee dit jaar niet wordt uitgeschreven?
Ik zie het! Wat stom! :{
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:59:00 #271
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_95079144
De Knorren Overnaadse 2+ staat wel op de inschrijvingenpagina. Het is goed zoeken, maar helemaal onderaan staat hij erbij.
pi_95080585
Dat is niet per se de Knorrenversie, dat was altijd wel zo. En bij de reglementen van dit jaar staat 'ie ook niet bij uitgeschreven nummers.
pi_95081045
Die wordt nooit standaard uitgeschreven. De varsity-cie zit altijd af te wachten totdat er iemand komt vragen of ze alsjeblieft ook mogen starten. :P

Corporale humor oO<
Barlid - "want van roeien word je moe"
  FOK!fossiel dinsdag 5 april 2011 @ 22:57:08 #274
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95097661
Ik ben weer terug in dit topic, maar nu als 'burger'!

Net lid geworden van die Leythe :) (Over lelijke pakjes gesproken.... Marja de Bij meets Bea)
Chick on a mission
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:33:02 #275
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95099681
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95100778
Over die ocernaedse 2 zal ik eens aan mn vriendin vragen., Zij is dit jaar de Praeses van de Varsity..
Is ze maar wéér mooi druk mee, na haar Tritonbestuursjaar.. Ben er nu wel een keertje klaar mee.. :|
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95101988
Triton is toch stiekem ook best een prettige vereniging.....
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95102062
Triton Bumping *O*

Aardige mensen :P
pi_95102184
Omdat ze je licht noemden? ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95108092
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Over die ocernaedse 2 zal ik eens aan mn vriendin vragen., Zij is dit jaar de Praeses van de Varsity..
Is ze maar wéér mooi druk mee, na haar Tritonbestuursjaar.. Ben er nu wel een keertje klaar mee.. :|
Prioriteiten stellen ;)
pi_95108358
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Triton is toch stiekem ook best een prettige vereniging.....
Mooie ervaring wel he zo'n diner? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_95110967
Vooral het hoorspel vond ik erg geslaagd. ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95115054
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.nlroei.nl/modu(...)read&order=0&thold=0
:D Ik had het gelezen, daar straalt wat jaartjes frustratie vanaf. Maar voor een groot deel heeft ie natuurlijk gelijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:27:32 #284
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95116860
Zij het ietwat overdreven.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95117582
Whoehoe, ik mag weer roeien/ergometeren! *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 13:56:22 #286
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_95118085
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vooral het hoorspel vond ik erg geslaagd. ;)
Je kon inderdaad bijzonder mooi een trompet na doen ;)

Ik start op de Varsity in het zware N4+ veld omdat er maar twee inschrijvingen in het LN en LO4+ veld waren.. :{
'Triton de Edelste'
  woensdag 6 april 2011 @ 16:47:10 #287
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95125256
Gesprek met TD René Mijnders: "Zonder kritiek niet vooruit" -- http://www.nlroei.nl/displayarticle-2670.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95128749
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gesprek met TD René Mijnders: "Zonder kritiek niet vooruit" -- http://www.nlroei.nl/displayarticle-2670.html
Hij zegt niks :')
pi_95135290
"Hoe 'lekker iemand in de groep licht'`... foei WeO!
  woensdag 6 april 2011 @ 20:36:09 #290
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95136514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef ewieee het volgende:
"Hoe 'lekker iemand in de groep licht'`... foei WeO!
Echt!? :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  woensdag 6 april 2011 @ 20:36:47 #291
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95136553
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Echt!? :'(
Man, die is wel heel erg. Ik ga maar snel voetbal kijken :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95139364
Dichtgetikt! ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 21:35:17 #293
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_95140084
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef Bellah het volgende:
Dichtgetikt! ;)
Laten we het daar maar op houden, ja ;)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95150660
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vooral het hoorspel vond ik erg geslaagd. ;)
Hehe, van wie denk je dat die opdracht kwam 8-)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_95172406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Zij het ietwat overdreven.
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die echt positief is over hoe de roeibond op dit moment in elkaar steekt, hoor eigenlijk alleen negatieve verhalen. En namen als blink, gobel, heijbrock en hun reacties onder dat artikel van Jaap schouten zeggen natuurlijk ook al genoeg.
En ik vraag me inderdaad ook wel af of het meedoen van de toproeiers aan meer nationale wedstrijden uiteindelijk niet zal leiden tot een hoger niveau, dan wel door onderlinge competitie, dan wel door competitie en de voorbeeldfunctie voor de subtop.
pi_95182295
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Hehe, van wie denk je dat die opdracht kwam 8-)
Niet van jou, want ik werd redelijk ontzien... Totdat een van de roeiers van de oude vier zich er mee ging bemoeien ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_95189536
Mijn lichte roeister gaat met haar Skadi combipartner komende zondag in de 4x varen met de Finse lichte dames 2x :D
pi_95189946
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef wvdwest het volgende:
Mijn lichte roeister gaat met haar Skadi combipartner komende zondag in de 4x varen met de Finse lichte dames 2x :D
Gezellig, leuke combi!

Vandaag voor het eerst sinds m'n knieproblemen (ruim jaar geleden) een ergometertraining pijnloos volbracht *O*
pi_95192794
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Niet van jou, want ik werd redelijk ontzien... Totdat een van de roeiers van de oude vier zich er mee ging bemoeien ;)
O-)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_95196898
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

O-)
Die oude vier roeiers van tegenwoordig. Vinden zichzelf ook veel te belangrijk ;)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_95201941
As zondag heb ik in 4 jaar tijd alle soorten toegangskaartjes binnen:
- Toeschouwer
- Roeier
- Coach
- Crew
:D

Ik heb de verantwoordelijkheid gekregen over het opladen van de portofoonaccu's. Blijk van waardering en vertrouwen :')
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')