abonnement Unibet Coolblue
pi_94549523
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Via die link ben ik begonnen ja :) Maar heb inmiddels ook m`n eigen link onder mijn eigen naam. Maar het is dus niet zo dat de dames die dit werk doen allemaal geld krijgen als iemand anders via hun link zich aanmeld. Want als je iemand anders aanmeld moet diegene wel serieus voor pobb gaan werken. Is die persoon na 3 maanden nog steeds aan het werk dan krijg je een bonus, maar vertrekt deze persoon binnen die 3 maanden dan krijg je de bonus niet. Dus met niewe mensen binnenhalen zul je niet veel gaan verdienen, je moet er echt zelf voor werken. Op de vroege ochtend en `s nachts is het `t minst druk maar `s avonds en in de weekenden moet je wel heel snel kunnen typen want dan krijg je ontzettend beel mails binnen
je mag dan wel heel erg goed dingen vragen nog als jij zegt dat al die dames die dat werk doen GEEN geld krijgen wat krijgen die dan wel ???
tis dus eigenlijk een piramide spel.
want als je wel van die geile smsjes doet zonder dat je om de 3 maanden bla bla een bonus zou krijgen verdien je wel heel erg weinig.
je kan met dit soort dingen veel en veel meer verdienen. dan die 8 euro in 45 minuten..
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_94551395
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Is die persoon na 3 maanden nog steeds aan het werk dan krijg je een bonus, maar vertrekt deze persoon binnen die 3 maanden dan krijg je de bonus niet. Dus met niewe mensen binnenhalen zul je niet veel gaan verdienen, je moet er echt zelf voor werken.
Hoge doorloop (dus leuk zal het werk niet zijn ;) )

Tevens, voor die 8 euro heb je dus bijna 55 berichtjes gestuurd :') Lekker gemiddelde

tevens benieuwd of er uberhaupt wel uitbetaald gaat worden
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')