abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2011 @ 00:25:13 #211
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_95745547
Joanna : Ik ben allergisch voor honden, katten en huisstofmijt.
Bij mijn eigen hondje Budda heb ik daar geen last van , daar ben ik aan gewend.
Mijn vriend heeft het uitgemaakt, wéér is mijn vertrouwen beschadigd,
maar ik ga een plekkie voor Budda en mezelf zoeken.
Mijn hondje Budda heeft dezelfde zonnebril als Gerard .
Karim : ik gun Cynthia om ons te bezoeken in Portugal, dat ze haar eigen verhaal kan vertellen.
ik denk dat ze veranderd is. Servio was toch ook positief veranderd .
Joanne : Servio gaat deze zomer veel op reis, naar de Ardenne, naar Barcelona en een maand naar Amerika.
Karim: Ik vind dat we al ver gekomen zijn, nog maar zeven mensen , er zijn er al acht weg!
Aanstaande donderdag zitten we hier 10 weken.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:43:03 #212
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95773855
De Dailey van woensdag 20 april.......................Deel 1

In de uitzending van vanavond krijgt Joanna belangrijke post, hoe gaat ze hier op reageren? Ook schakelen we live over naar Portugal voor de spannende dates van Karim. Benieuwd hoe het gaat aflopen? Kijk dan vanaf 19:30 uur naar Net5.

Goedenavond, we gaan het vanavond beleven, de lang verwachte brief van Dennis, de ex van Joanna :P
Ook komen de dames die een date met karim hebben, hij mocht er 2 uitkiezen van de 4 dames die zijn zusjes voor hem hadden uitgezocht.

Vanavond een ruzie tussen Flip en joanna, of ze wel of geen relatie hebben.

Karim zijn date`s en de brief.
Het gaat over de 2 date`s van Karim, hij is er ondersteboven van zegt de Voice over, ik hoor Sharon al weer gillen........IK BEN OOK NOG SINGLE, maar zij heeft een hondje gehad.
Gisteren zijn de nominatie`s bekend gemaakt en nu zien we laura en joanna, die zijn niet blij hier mee.
Flip zegt tegen Joanna, nog 2 dagen kroelen, Joanna wil helemaal niet weg, ze haalt hier wijze lessen uit en vind het helemaal top hier, zegt ze.
Nu weer Flip en Joanna die er over liggen te praten, ook over Sharon, Flip zegt, je weet nu wat je aan Sharon hebt.
Laura nu in beeld en zucht en zegt..verbroedering......an me hoela _O-
Flip en Joanna nu samen in bed en het gaat over hun relatie Flip noemt het scharrels, nu hoor ik Sharon gillen, Flip en wat is Jo dan, nog niks zegt Flip.
Flip vertrekt uit het bed van Joanna, en gaat ergens anders liggen, nadat hij plagerig een paar kussens naar haar heeft gegooid kruipt hij er toch weer naast, ik hoor Joanna WEEER fluisteren en hoor een zoen.

Het gesprek van de volgende morgen is de ruzie tussen Flip en Joanna van afgelopen nacht.
Joanna maakt het weer goed zie ik, ik zie een roze badjas boven op Flip klimmen, en Flip zegt, ik heb nooit ruzie met jou gehad en weer gaat het verder joanna zegt hou op hoor Flip, hou op ik heb je alleen wat gezegd en weer liggen ze boven op elkaar.

De nachtelijke ruzie zitten de 2 blijkbaar erg hoog, ze klagen afzonderlijk en apart bij de andere bewoners, Flip zegt ik heb er echt geen zin in om ruzie te maken tegen Gerard, en Joanna staat tegen laura en Sharon aan te zeuren, over wat er gezegd is tussen ons.

Joanna vind het leuk wat er gebeurd ( relatie met Flip) maar ook wel eng want ze heeft 3 half jaar in een relatie gezeten, ze heeft bla bla bla en nog meer bla bla bla over thuis dat ze niet eens afscheid heeft genomen en in deze relatie gerold is.
Gerard vind het helemaal niks, als hij slapen wil wil hij slapen en niet bij een stelletje willen liggen die ruzie hebben, zegt hij.................................
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 20 april 2011 @ 20:09:59 #213
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95775283
De Dailey van woensdag 20 april.......................deel 2

Bianca en Peggy zullen hun opwachting maken en Karim ontmoeten, welke van de 2 vind hij leuk??? vind hij het uberhaut wel leuk dat zijn zusjes deze date`s voor hem uitgezocht hadden???
We zagen gisterenavond wel op de streams dat de bewoners Karim hielpen met een outfitje te helpen uitzoeken, nou daar laat ik me maar niet over uit, ik zou zeggen doe gewoon je rode broek aan Karim :+

En daar gaan we weer........... :W hoi bart.
We gaan live schakelen straks naar portugal........

Flip krijgt een geheime missie van de stem.
Flip moet binnen 1 uur karim zijn kleren verstoppen, Flip krijgt er 1000 euro voor als het hem lukt, voor middernacht alles verstoppen dus.

Karim is nog niet over ex dennis heen en twijfelt ook over flip.
Monique ligt bij haar op bed, en ze hebben het erover, tering zegt joanna, Hij is niet eens mijn typen ( over Flip)
Joanna valt op robuuste mannen, geen foute maar gewoon een echte man, Flip ziet ze niet als een echte man dus.
Ondertussen zien we Flip alle kleren van Karim verstoppen.
Joanna zegd, ik zal nog best wat over me heen krijgen..........Ja zegt bart want Dennis heeft een brief geschreven.

Ik zie Joanna nu in de KVDW zitten, ze heeft een speciale band met Flip zegt de stem.
Een tijd geleden kreeg je bericht van thuis, dat je relatie verbroken is, deze week is het de week van de verbroedering, ik wil je een kans geven dit allemaal af te sluiten.
Er staat een brief van je ex vriend, je krijgt een keuze zegt de stem, je mag hem door de versnipperaar gooien of je neemt hem het huis in, maar dan moet je hem gelijk voorlezen bij 1 van de mede bewoners.
Joanna neemt hem mee zegt ze, de stem vraagt, Joanna weet je het zeker, JA zegt ze en ze mag de kamer verlaten met haar brief.
Ze heeft WEER BERICHT van thuis van mijn ex......Sharon zegt Wat moet ie, fuck zegt joanna geef me even een minuutje, o nee ik moet hem gelijk lezen.
Ze staat nu buiten de brief te lezen met Sharon in haar nek ( ook niet nieuwschierig he Sharon :)

en we zijn weer terug bij bart, die zegt JA die hakt er even in.............

Dan over naar Karim en zijn dozen, hij kiest doos 3 kost hem 1000 euro uit zijn persoonlijke kluis.
Doos 1 iets van Fenneke voor gerard, favorieten haargel en briefje van fenneke,.......doos 2 foto van Bulletje hondje van joanna....zie haar nu helemaal met haar handen voor haar mond als ze hoort over de foto van Bulletje.

in doos 3 zat iets voor alle bewoners, ze krijgen nu voor het eerst de SST leader te zien, Monique helemaal door het dollen en ze gillen allemaal erom.

Dan zien we Monique in bed leggen te janken, het heeft haar aangegrepen dat ze maik in de SST leader gezien, Joanna roept wat een lekker vriendje, die ligt thuis op je te wachten met zijn dobbelsteen.
Laura weer juffertjesachtig er bij die zegt niet tewijfelen en hij wacht op je.

Nou Karim zijn verkleedpartijtje van gisteravond, hij moet er toch goed uitzien voor zijn date.
De meiden zoeken zijn kleren nu maar zoals wij weten heeft Flip alles van karim verstopt, Flip heeft er ff 1000 euro voor de persoonlijke kluis mee verdient.
In het labyrinth liggen er verschillende kledingstukken klaar voor karim......( hij heeft een wit t shirt aan maar dat is een dames shirt _O- volgens mij)

Nou de allereerste date uit nederland voor karim, karim zit nu live in de KVDW.
Peggy en Biasnca zijn gearriveerd en zie er eentje zitten in een kamer, ze blijven slapen zegt de stem, dus je krijgt genoeg tijd om ze te leren kennen.
Bianaca zit in de geheime kamer en karim mag 2 minuten even met Bianca kennis maken en moet dan weer terug komen zegt de stem.
karim krijgt het luik niet open van de geheime kamer _O- _O- _O- _O- en roept HALLO.

dan toch door het luik, Bianca en karim geven elkaar een hand en bianca zegt ik ga even staan kan ik je een zoen geven.
Bianca zegt tegen karim, leuk maar ben een beetje te inplusief geweest, karim zegt we gaan elkaar leren kennen je blijft slapen en peggy blijft ook slapen, bianca is al tijdje vrijgezel, ze heeft een muziek request gemaakt kunnen ze een beetje dansen etc.etc. het stopwoordje van Bianca is JA _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 20 april 2011 @ 20:30:41 #214
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95776548
De Dailey van woensdag 20 april.......................deel 3

Nou dacht dat het aan mij lag, maar de Topic over deze uitzending zo vlug even doorgelezen, maar er is geen touw aan vast te knopen, kreeg joanna nu live haar brief en waarom zien we het niet verder en wordt er gelijk overgeschakeld naar de eerste date van Karim, een zekere bianca die graag ja ja ja en nog eens ja in elke sec. perst, zal wel de nerveusiteit wezen denk ik dan maar zo, maar echt wat een poppenkast en aan Karim te merken vind hij het ook maar raar dat er een date voor hem geregeld is.
( kan het mis hebben maar toch :@ )

laura en joanna, 1 van hun moet het huis morgen verlaten, ze krijgen nog 1 keer de kans zich in de kijker te spelen, ze moeten een toneelstukje opvoeren 9 gisterenavond) maar echt het was te verschrikkelijk om te volgen de COS was veel leuker, maar dat terzijde.
We zien ze nu verkleed opkomen en gaan hun toneelstukje opvoeren voor hun mede bewoners.......filmpje zal Flashbox wel ergens plaatsten in het filmpjes topic ^O^

nou de andere bewoners zitten een beetje te lachen en dan is het afgelopen, de zoen scene was echt zei laura en ze vond het erg leuk om te doen met joanna.
Er kwam drank en iets te knabbelen daarna en ze mogen laura en joanna vertellen hoe iedereen straks of laura of joanna zal missen als 1 van hun het huis morgen moet verlaten.
Dat doen de andere bewoners dus, veel geslijm en hoe goed ze zijn en hoe ze gemist zullen worden en monique hoopt dat ze alle2 mogen blijven.
Flip nu tergen joanna, hij kan niet wachten als hij zonder camera erbij shushi gaan eten en hond gaan uitlaten en bunga bunga gaan doen......als joanna dat wilt zegt Flip lachend.

41% Laura en Joanna heeft 59% in de tussenstand.

Dan weer live naar portugal.......de 2e date zit klaar voor karim, peggy mag hij gaan ontmoeten, hij kent de weg naar de geheime zolder zegt de stem,. je hebt 2 minuten de tijd en ga en daar gaat karim het houten trappetje op en ontmoet Peggy, vind haar leuker dan bianca spontaner ook, peggy vind het raar maar vind het voor karim nog vreemder, ze weet niet hoe ze erbij kwam op karim te schrijven en toen ze haar naam hoorde gister in de dailey van oh god nu moet ik me koffer pakken.........................ze heeft Bianca al ontmoet en karim babbelt weer verder, peggy heeft al gegeten zegt ze en ze weet niet of ze mag zeggen of ze allang er is, Karim vroeg hoelang ze er al was.
Peggy vind het echt raar, en heeft het heel heet nu........en ze nemen weer met 3 zoenend afscheid.
Peggy vind ik leuk overkomen, we zullen zien hoe deze date`s gaan aflopen, dat zien we morgen wel zegt bart.
En dit was de dailey van woensdag 20 april :W :W :W :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 20-04-2011 21:22:20 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 22 april 2011 @ 00:19:47 #215
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95836226
Live uitzending 22 april....................

En we gaan live naar portugal, waar de bewoners een opdracht krijgen die met pasen te maken heeft.................ze moeten eieren bij elkaar rapen, een groen, zilver en
rode eitjes, er is geld mee te verdienen hoeveel weet ik niet, ze hebben allemaal eitjes gevonden en geraapt.

1 van karim zijn dames blijft slapen, bianca is de gelukkige....................

Alle bewoners hebben hun eigen op het grote plasmascherm kunnen bewonderen bij de nominatie`s, wie ze graag in het huis zagen blijven, en degene met de minste stemmen stonden dus genomineerd zoals wij weten, dat waren laura en joanna.

Dan zien we monique zitten, rooie ogen maar ze mag niet huilen zegt renate, als je niet gaat huilen dan is het je gelukt, we zien een filmpje van monique en badjas, monique zit als een klein kind steeds op de bank heen en weer te wippen , ze zegt, de mooiste hoofdprijs heb ik al gewonnen ( doelend op haar liefde met/voor Maik)
Dan een filmpje van maik, hij is gek op haar etc.etc. en bla bla bla over hun stevige liefde voor elkaar.

Sharon krijgt een missie, ze moet zorgen dat laura en joanna elkaar stevig omhelzen, haar missie is geslaagd en er is een mooie grote verrassing voor Sharon, ze mag telefonisch met haar hartsvriendin praten, die gelegerd is in Afghanistan.
Haar vriendin desiree,

Renate vraagt, Sharon, wat zal je graag aan desiree willen vragen, Sharon wil alleen weten of het goed gaat met haar vriendin.
En dan zien we desiree in kandahar, Sharon is zichtbaar ontroerd en tranen en lachen tegelijk, leuk dat er voor sharon op deze manier iets geregeld is, het doet haar goed ^O^

Dan iets van karim en zijn date-dames, helaas ik moest weg dus de rest gemist.................................

Heb begrepen dat Laura het huis moest verlaten, ach hoe VOORSPELBAAR maar ja we gaan weer een vrolijke week in met de overige bewoners.................
Las in de COS en ander topic dat karim zijn date naar huis heeft gestuurd omdat hij toch liever met het spel bezig wilde zijn, en wees eerlijk, Karim ziet er goed uit, leuk karakter dus die krijgt heus wel zijn meisje als hij uit het huis is, die hoeft geen tussenpersonen in de vorm van zijn zusjes die een vrouw voor hem uitzoeken, daar is hij mans genoeg voor lijkt mij zo.

Uitslag:
Joanna: 72 %
Laura: 28 %

Beetje kort en beknopt Streamverslag maar ik zeg maar zo, beter iets dan niets en tot de volgende keer maar weer :W :W :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 25 april 2011 @ 14:52:51 #216
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_95955557
Overzichtje van de afgelopen 3 dagen; Joanna sprong na de uitslag waarbij Laura naar huis ging het water in. Dagen erop: Monique wilde koste wat het kost naar huis, begon tegen iedereen te zeiken, maar bleef uiteindelijk. Slapen... Slapen... Niks belangrijks.

Missie; Gerard had een gouden ei verstopt en de bewoners moesten het vinden. Gerard had het ei; Tussen de andere eieren gelegd. :')

Vandaag: Streamlock! SL over... En plots zien we Monique met een dikmaakpak aan, terwijl zij, Sharon en Philip zitten te klooien met een speelgoedbaby. In de COS-reeks zijn we het er unaniem over eens; Waar de fuck kijken wij naar.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:26:08 #217
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_95981121
Joanna: Dit was de ergste nacht ooit met Segredo, niet eerder gedacht ik word gek, vannacht dacht ik dat wel, echt vreselijk dat gepiep.
Monique: Ik snap ook niet dat Segredo zo door kan gaan.
Joanna: Deze is hardnekkig.
Monique: Ik ben vannacht acht keer wakker geworden van Segredo.
Gerard: Ook om te plassen.
Monique: Nou, plassen deed ik omdat ik toch al wakker was.
Gerard: Oke.
Monique: Ik denk dat we morgen klaar zijn met sleuteltjes spelen.
Joanna: denk donderdag pas na de live show.
Sharon: Ik was bij de stem, maar ik mag er niets over zeggen, het ging over Segredo.
Monique: ik ga niet mijn 24 uur aanvragen, ik doe het via de gewone weg.
Joanna: Ik ga om de stofzuiger vragen.
Philip: maar die krijgen we toch maar twee keer per week?
Joanna: Ja, omdat die herrie maakt, maar als ik hem vraag krijg ik hem wel eens.
Karim : Ik vind Pasen veel leuker dan de Kerst, het is vrolijker en lichter.
Joanna: Ik kreeg thuis elke dag van mijn moeder ontbijt op bed, zo werd ik rustig wakker
en begon gezellig de dag .
Monique: ik mag niet alles zeggen van de Baas maar ik heb 24 uur aangevraagd.
ik moet er van de baas over nadenken. Ik heb mijn filmpje ook alvast opgenomen.
Joanna: Mam, wanneer je een woning ziet, schrijf me dan alvast in.
pi_96031731
Iemand die een verslag hier kan neerzetten wat er gister avond gebeurd is na de live uitzending? Iets met Karim en een brief naar Mo?
All good things are wild and free.
pi_96032689
De 3 genomineerden moesten een brief schrijven aan de moeders van de niet genomineerden .
Jo voor ma flip , geer voor ma sharon en karim voor ma mo en er moest dan in komen te staan waarom hun dochter/zoon een finale plek verdiende .. In de mannenslaapkamer waar ze de brieven gingen schrijven knakt karim omdat hij het niet voor elkaar krijgt om iets over mo te schrijven omdat ze steeds naar huis wil en dus niet die finale plek wil dus hij stopt ermee en vertelt dit aan mo ... Later gaat karim naar de kvdw voor een gesprek na een tijdje worden jo en geer daar ook bij geroepen en komen ze eruit en gaan ze toch weer verder schrijven . In de tijd dat de genomineerden in de kvdw waren en onder het brieven schrijven doet mo dr verhaal tegen flip en sharom en zegt nu weet ik pas hoe iedereen in elkaar steekt en hoe achterbaks het wel niet is ... De stem roept iedereen na een poos op de bank en lezen ze de brieven voor eerst geer , jo en als laatste karim die toch wat op papier gekregen heeft was meer een uiting over zn gevoel erover dat hij geknakt was en zn hoofd vol zat en dat het hem spijt dat hij net veel op papier heeft gezet . Mo zit bijna te janken maar zegt ik begrijp je karim (even ervoor begreep ze hem nog niet in de slaapkamer ) Flip wil een gesprek erover en zegt dat hij 100% achter mo staat de rest is moe en heeft op dat moment geen zin meer in een gesprek en wil liever een nacht erover slapen .. Geer en Karim gaan naar bed erna ...
pi_96032930
Mo en Jo zitten nog op de bank als flip naar jo komt om te vragen of ze komt slapen , Jo zegt ik ben even aan het denken . Flip loopt wel vast naar de slaapkamer en even later volgt jo toch doet de deur dicht en zegt tegen flip dat ze hem toch even wat wil vertellen . Jo vertelt dat ze het drama van de afgelopen dagen van mo niet meer aan kan en dat ze geen leuke dagen gehad heeft erdoor, elke keer als jo en flip samenzaten ging flip weer naar mo om te kijken of het goed ging . Flip zegt ik steun monique en ik steun jou ik ga niemand laten vallen .. Jo zegt ik ben genomineerd ik ga donderdag naar huis en wil nog een paar leuke dagen met jou hebben waarop flip zegt dat hij ze tijd verdeelt tussen hun beide jo en mo dus dat gaat er even niet in bij jo en legt even uit wat voor drama mo steeds maakte maar flip houd vast aan beide steunen , en flip vraagt aan jo wat de mogelijkheden zijn om het leuk te houden en zo gaan ze nog even door .. Op het end zegt flip zeg dan maar ga naar de mannenkamer ik ben er klaar mee tegen me en dat doe jo en flip vertrekt naar het mannenhok .
pi_96033087
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:27 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die een verslag hier kan neerzetten wat er gister avond gebeurd is na de live uitzending? Iets met Karim en een brief naar Mo?
Karim moest een brief schrijven naar de moeder van Monique, in eerste instantie weigerde hij dit. Bedoeling van de brief was een motivatie waarom de niet-genomineerden het verdienen om in de finale te komen. De andere twee genomineerden moesten ook een brief schrijven voor de overige twee bewoners. Dit hebben ze gedaan. Die brief was voor Karim de druppel en hij kon zich niet meer inhouden voor Mo en heeft alles eruit gegooid wat hem tegenstaat aan de gehele situatie en het drama dat altijd om Mo heen hangt. Veel bewoners vonden het compleet tactloos hoe hij het bracht. Het kwam nogal onverwacht omdat Karim en zij dezelfde dag nog een goed gesprek hadden gehad.

Later heeft Karim alsnog die brief geschreven, al ging de brief grotendeels over hemzelf, zijn lege hoofd en dat hij geen woorden op papier kon kringen. Hij vond het moeilijk zo'n brief te schrijven voor iemand die al meerdere malen heeft aangegeven te willen vertrekken. Hij hoopt niet dat ze in de finale komt, omdat ze dat blijkbaar niet wil, ze wil naar huis. Terwijl Monique wel heeft aangegeven dat ze niet naar huis zou gaan als de kijkers thuis haar met stemmen erin laten.

De hele tijd is Monique stil. Karim komt moeilijk uit zijn woorden als hij probeert de brief uit te leggen. Hij denkt heel lang na over zijn antwoorden en maakt zijn zinnen niet af. (zie: hij heeft door dat zijn uitval van eerder niet goed over kwam en probeert het nu tactvoller te brengen).

Later kwam, na het voorlezen van de twee hele mooie brieven en zijn korte, slechte brief, het hoge woord eruit: Karim wil niet meer dat Monique tegen hem zegt dat ze naar huis wil.

Waarop Monique eindelijk ook wat zegt, ze vindt het prima en zal voortaan wel niks meer qua gevoelens met hem delen, alleen met Philip, omdat de rest er blijkbaar geen zin meer in heeft. Ze probeerde Karim nog uit te leggen dat ze wel echt weg wilde, maar dat het niet kon. Ze vindt het jammer dat hij niet geprobeerd heeft dan een gewone brief over haar te schrijven, niet per sé met betrekking tot de finale. Dat lukte hem dus niet.

Daarna kwam nog een heel gedoe tussen Philip en Joan, dat Joan het hem kwalijk neemt dat hij de laatste dagen Mo troost terwijl hij daarmee de leuke dagen van Joan verpest omdat ze nu enkel bezig zijn met troosten en drama. Philip wilde van haar horen wat hij dan moest doen, geen antwoord, dus vulde hij zelf in dat Joan blijkbaar wil dat hij Monique laat stikken. Nee, dat was het niet, zei ze. Uiteindelijk moest Philip maar naar de andere slaapkamer verhuizen.

Tijdens dit alles heeft Mo ook weer een gesprek gehad met Karim en ze gaven elkaar op het eind een knuffel, dus ik denk dat ze geprobeerd hebben het uit te praten. Later is er ook een soortgelijk gesprek geweest tussen Joanna en Monique, waarin onder andere gezegd werd dat vandaag erg is voor de genomineerden, dat zij de prioriteit hebben en niet Monique zelf. Dat Joanna getroost had willen worden door Philip.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Strawberry- op 27-04-2011 09:20:48 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 01:28:19 #222
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_96076456
Joanna vond dat Philip wel erg veel aandacht aan Monique gaf.
Hij mag haar echt wel troosten, maar niet andere mensen uit het oog verliezen.
Twee dagen was Philip met drama bezig en niet met Joanna,
Philip is er stil van, hij snapt er niets van , hij dacht juist de aandacht
goed te verdelen.

Joanna: Nou Philip lag vanmiddag even bovenop mij, maar toen jij naar de
kamer van de waarheid werd geroepen, keek hij gelijk op, ik kan dat gewoon niet meer,
maar Monique ik neem jou echt niets kwalijk, jij kunt er niets aan doen.
Monique: Gewoon niet zo eigenwijs zijn, af en toe toegeven, ik heb vandaag ook al drie keer toegegeven.
pi_96107613
De Live uitzending van donderdag 28 April :D deel 1
(eerste deel heb ik gemist maar er staan dus familieleden van Flip, Gerard en karim)

Moederjoanna geeft je 20% korting :r :r moet het toch even hier neerzetten, omdat moeder Joanna zich overal mee bemoeit en koste wat kost op elke manier reklame probeert te maken voor dat botoxfabriekje van haar.

SST_Joanna SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2

We zijn Live en daar zijn ze dan Renate en bart die weer alles aan elkaar babbelen.
Vanavond gaan we zien wie er het huis uit wordt gestemd, wordt het Joanna, Karim of Gerard.

Er blijven nog 5 bewoners in het huis, en het gaat over hun kluis maar natuurlijk de hoofdprijs van 100.000 euro.

Nu roept Bart weer iedereen op om vooral te smsen....................
Nu de JoSjow.............. De week van de verandering.............. emotie`s komen er naar boven, weer een jankende :'( :'( monique omdat ze Badjas zo mist,
Ook zie ik Monique in de KVDW met baby born zitten ( opdracht met buik en baby)

Ook dat karim zijn geheim geraden is, Sharon die een scene uit Harry meet Sally na moet spelen ( fake orgasme) Joanna die iedereen moet uitfoeteren en Flip en Joanna die zitten te zoenen.
Sharon heeft het meeste geld in haar kluis,dan de nominatie van Gerard Karim en Joanna ( door toedoen van monioque en de sleutel)

Het was een enerverend weekje zegt renate.............
Familieleden van Karim en Gerard en Flip, Flip zijn moeder is er, Flip kon haar niet aanraken maar heel misschien mag hij haar beet pakken.
Gerard zijn oudste zus staat in het huis der geheime, Gerard weet er niks van af dat zijn zus het maar niks vond dat Gerard het huis in ging.............
Karim zijn Piet is er, 1 van zijn 2 vaders, Karim zijn piet zou een wereldreis maken naar kenia ( gaat een beetje te snel excuus) Karim heeft toen geen afscheid van piet genomen.

1 van de mannen mag een familielid straks vast houden maar dat komt zeker aan het eind van de uitzending.

Nu filmpje over en van gerard terugblik...............Ook zie ik gerard in zijn blote reet op tv voorbij schuiven, Gerard is nog lang niet klaar om naar huis te gaan zegt hij.
Hij gooit niet het bijltje erbij neer hoe erg hij ook naar huis verlangt, hij wil gewoon de finale in leuk filmpje ^O^

Fenneke zit weer in de studio, ze vind het nu het spannends ( of hij eruit gestemd wordt of niet)
Fenneke zegt dat Gerard het heel geweldig zou vinden om zijn zus even in zijn armen te sluiten, ze hebben leuk contakt al zien ze elkaar weinig in Nederland.

Als je bij de laatste drie behoord dan is het geld wat dan nog in je kluis zit gewoon van jou is, zegt renate.
Nu over de kluisenruil live.......................

de kluis is afgelopen week geruild, er volgt nu nog 1 missie voor de kluisruil, er staat een doos met enveloppe op tafel, daar zitten de buttons in die ze gelijk moeten opdoen, dat geeft de volgorde in hoe ze het dan moeten spelen, er hangt een kist van papier machee in de tuin, iedereen moet in volgorde achter elkaar bij de kist staan, 2 minuten de tijd met blinddoek moet je 1 keer slaan, minimaal zoveel munten moeten er op de grond vallen.
Het is een kleine schatkist wat er in de tuin hangt.
Joanna is de eerste en mist.......Gerard mist Flip mist al zie ik een paar munten eruit rollen.
Moniuque en nu Sharon sharon slaat in het wilde weg, karim slaat vrij hard en joanna mept er goed op los .......

Dan klinkt de stem....Joanna gefeliciteerd en ga allemaal weer op de rode bank, zie joanna springen en zij heeft gewonnen......................

Als de kluisinhoud behouden wordt mag je dat bovenop de hoofdprijs mee naar huis nemen ( de laatste 3 die overblijven Finale).

Joanna mag nog van kluis ruilen, Joanna moet naar het bord en moet een keus maken, ze ruilt met Flip.................................Flip zit achter haar en geeft haar dikke zoen.

De stem feliciteert iedereen met hun kluisinhoud en zegt, dit was het tot nu toe.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96109415
De Live uitzending van donderdag 28 April :D Deel 2

Renate vertelt wie van de mannen straks 1 familielid in de armen mag sluiten.

Als je nog niet weet op wie je moet stemmen zegt renate kijk dan even naar het filmpje van joanna.......
dus we krijgen een terugblikfilmpje van Beppie breipen met veel gevloek van haar, ze zegt ook dat ze niet weg wilt, (nou heb gisteren anders van haar gehoord toen met dat akkefietje met flip Flapdrol)

Ze hoopt dat ze samen met hem in de finale komt.................

En daar is ze dan, MoederJoanna, die het erg Flauw vind van Monique dat Monique joanna had genomineerd, monique wil de aandacht van Flip zegt ze, terwijl monique degene was die naar huis wilde, maar de aandacht van Flip aan monique lost joanna wel op zegt ze.

Dan renate dat er familieleden achter het wandje staan, er komt een spel met jeugdfoto`s van de vrouwelijke bewoners.....................
De missie..........er komen jeugdfoto`s van monique, joanna en Sharon, ze moeten opschrijven ,hoe oud ze op die foto`s zijn..........Hoor Joanna, o nee als er maar geen naaktfoto`s van me komen..........Sharon haar babyfoto hoe oud is ze schrijf op en laat zien. (klein school;bordje houden de mannen op)
Karim 11 maanden Flip 10 maanden en Gerard 11 maanden schatte ze Sharon op de foto.

Nu foto van Joanna Karim schrijft 6 jaar, Flip 5 jaar en Gerard schat 7 jaar.
Foto 3 van monique........Karim 3 jaar Flip 3 jaar en Gerard schrijft 4 jaar.

Foto 4 Sharon.....Karim zegt 4 jaar Flip 5 en gerard 7 jaar.
Joanna weer..............Karim 9 Flip 8 en gerard schreef 7 jaar op.
Monique nu als baby, raden hoeveel maanden Karim zegt 7 flip zegt 6 en Gerard schrijft 10 maanden

Gerard heeft gewonnen zegt de stem.................de stem geeft Gerard een keus, gun je het een ander of wil je zelf je zus willen ontmoeten, Gerard antwoord, ja dit is beslist door een spelletje en houd de prijs ( zijn zus omarmen )

nu de 5 bloopers weer van de afgelopen week.
Nu renate weer dat je moet smsen nu een terugblik filmpje van Karim..............
Ook Karim wil heel graag in de finale komen...............

De moeder nu bij Bart in de studio, Bart heeft haar nog nooit ontmoet, ze vind het leuk om karim zo bezig te zien, ook in dit babbeltje gaat Bart weer de fout in 8)7 niks voorbereid he Bart :( :( :( :( :( :( Dat moeder karim nu karim in onderbroek ziet, nou zegt ze, hij heeft heel lang bij mij gewoond _O- Moeder karim is direkt en gevat >:)
Moeder karim is erg trots op Karim, Karim heeft 2 vaders, Piet en Leo, Piet was net terug in nederland...........
Karim moet blijven zegt zijn Moeder, ze bedankt zijn fans op internet ^O^ Karim moet gewoon blijven en dan zegt ze weer. hartstikke leuke gozer met het hart op de goede plaats en daarom moet hij blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 28-04-2011 21:39:37 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96112315
De Live uitzending van donderdag 28 April :D Deel 3

En we zijn er weer, in de studio veel applaus en gefluit.
Op dit moment zitten er nog 6 mensen en een hond in het huis in portugal zegt renate

Tussenstand
Gerard 24% joanna 48% en karim 28 %

Laura is ook in de studio ( heeft zich los kunnen rukken van haar slaapfeestje _O- _O- met vriendin ) stond op twitter.

Nu over Alex en haar, hij is al 2 nachten geweest en ze bellen veel hahahahha wat een poppenkast wordt er opgevoerd.

Laura is bang dat gerard naar huis moet en hoopt dat er nog gestemd wordt voor gerard.

Dan waarom alleen de mannen hun familie mogen zien en als eerste zie ik weer jankende monique :'( :'( :'( :'( _O-
Gerard mist ze van thuis ook karim en Flip, nu joanna weer Monique weer toen met haar vader in de studio, de vrouwen zijn allemaal al aan bod gekomen Sharon met vriendin, Monique heeft filmpje van maik gehad en joanna haar moeder in de studio.......dus daarom kregen de mannen deze kans.

Nu gerard die zijn zus gaat ontmoeten, gerard mag naar zijn zus in de KVDW en heeft 3 minuten de tijd om haar te ontmoeten.
Dan stapt gerard de kamer in, Ze zijn leuk met zijn 2e omarmen elkaar en giegelen, zijn zus is leuk en geniet overal van met gerard, dikke kus geeft ze hem van Fenneke ze vertelt dat fenneke elke week in de livesjow zit, dat het met iedereen thuis goed gaat, mama valt van haar stoel giegelt zijn zus, en jij doet het ook goed en ik ga je vanavond niet meenemen hoor geertje, ze vind het fijn dat ze dit kan doen, Gerard heeft het af en toe moeilijk zegt hij, zus giegelt weer ja ik ben nog nooit op tv en vind het allemaal super, Gerard denkt niet al teveel aan hun want hij wil dat niet mee het huis innemen ( heimwee) En dan is het voorbij voor Gerard en zijn zus, nog ff knuffelen en zijn zus zegt Ga ervoor...................

Gerard was aangeslagen dit deed hem goed.
Dan zijn de lijnen gesloten, de bewoners moeten afscheid van elkaar nemen......over een paar minuten horen we wie we mogen uitzwaaien.....................
Dat Beppie Breipen niet gaat staat nu al vast :'( Wie wordt het Karim of Gerard, 1 van deze 2 dan zal het hele SST gebeuren helemaal op zijn gat liggen, want als we eerlijk zijn Karim of Gerard alle2 leuke jongens die het spel speelde waarmee SST eigenlijk begon.

Monique staat achter Flip die op een krukje zit, Flip speelt dat hij gespannen is _O-
Dan weer Renate, ze staan met zijn 3e in de exitgang Joanna in het midden, de nominatie kwam als een duidelijk schok voor jullie zegt renate, joanna wat doe je als 1e als je de bewoonde wereld in stapt, heel veel mensen weer zien en kroelen met Budha, gerard nu aan de beurt, hij vond het supergaaf (met zus) kan niet uitleggen hoe het voelt zoiets.

Karim moet al heel lang naar de wc zegt hij, hij vind het spannender dan de andere keer.
Renate zegt, zijn jullie er klaar voor NEE zegt joanna.....................

Als je je naam hoort mag je weer terug het huis in, joanna mag dus weer naar binnen en ohhhhhhhhh en hand voor haar mond en ja hoor weer tering maar ze wenst de mannen wel sucses en ze rent naar binnen en vliegt Flip in zijn armen.
En vraagt moniqe, dat weet ik niet zegt Joanna.
Als je vanavond het huis verlaat heb je geen rooie euro in je kluis..............
Ga je terug het huis in behoud je je kluisinhoud.

Nu gaat het tussen Gerard of Karim........wie mag er blijven.
Gerard en karim staan gearmd in de exitgang met gespannen kopie`s...................

Gerard moet het huis verlaten, karim en gerard omarmen elkaar en gerard feliciteerd karim, gerard is heel erg blij om naar huis te gaan en karim zegt, ik zie het aan je.........
Dan betreed karim het huis weer en joanna valt hem in de armen, Karim zegt, hij is blij heel blij, dat gerard weer naar huis mag. ( lees dit zo terug, maar Karim bedoelde dat gerard gewoon blij was toch naar huis te mogen gaan, niet dat karim blij was dat gerard opgetieft was)

Nou dit was het maar weer de livesjow van 28 april. Fenneke zie ik zitten naast de gouden kooi Eric maar ze lacht van oor tot oor...........
Gerard vond het een mooie ervaring hij kwam er niet voor het geld en staat nu met tranen in zijn ogen in de exitgang en daar is zijn zus en nu breekt hioj.
Gerard was de beste speler van SST het is jammer dat hij het huis moet verlaten..............

Morgen is Gerard bij Bart Ikbereidalmijngesprekjesgoedvoor _O- in de dailey..........
Dan zie ik joanna en karim het zwembad in springen ze roepen Gerardddddd en karim roept Bunga Bunga.

( de sjow kan vanaf nu niet meer bijgewoond worden want alle kaartjes zijn op zegt renate)
]
Tot de volgende keer maar weer :W :W :W :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 29-04-2011 09:02:54 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96495094
Ik mis de streamverslagen zo! :'(. Is er een reden voor waarom die niet meer worden gemaakt?
  maandag 9 mei 2011 @ 23:46:18 #227
342852 Ceedeetje
Leef en laat leven!
pi_96578858
Ik ook
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:32 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96673760
De streams staan op zwart, morgen nog een finale streamverslag en dan is het SST gebeuren voor goed afgelopen, het was niet het succsses wat ze er van hadden verwacht, helaas zal er de eerste jaren geen RLS meer komen als ik het zo her en der lees, want geen 1 zender zal zijn vingers er nog aan branden, het project heeft een miljoen gekost, ze hebben niet verloren maar ook geen winst gemaakt denk ik.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96679769
bedankt voor het posten en updaten, ik heb het graag gelezen aangezien ik niet alle tijd had om tv te kijken, en al zeker niet om de streams te volgen :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:43:15 #230
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96711099
Dailey.................. 12 mei deel 1
Bart kom er maar in!!!!!!

En we gaan beginnen................Inmiddels weten we dat vanmorgen de allerlaatste 4 bewoners op Schiphol zijn geland....................Joanna,Sharon,Flip en Karim zijn toen naar de studio gegaan om de generale repetitie te oefenen. even bijkomen, een beetje aanwijzingen want het moet natuurlijk wel een spetterende finale worden...................Wie oh Wie gaat er met de hoofdprijs van 100.000 euro vandoor.

De dailey is begonnen, we krijgen de laaste 2 dagen van de bewoners ion het huis te zien.
Ze hebben promotie filmpjes gemaakt van zich zelf en hebben elkaar geimiteerd.

Monique in de studio bij Bart, Mo was gelijk al de volgende dag naar Maik gegaan, heeft kennis gemaakt, ze heeft leuke reactie`s gekregen en met veel mensen op de foto geweest.

Terugblik filmpje Monique en Flip, al is Flip verliefd op Beppie, hij brengt de meeste tijd met Monique door, ook heeft Monique het geheim van Flip geraden zien we weer.
Bart zegt tegen Monique, hij was er voor je steunde je door dik en dun, Monique beaamt dat al is Flip dol op Joanna zegt Monique.
Flip nam het als een man als hij werd genomineerd, Monique doet een oproep aan de mensen om op Flip te stemmen. Monique noemt Flip nu Pannekoek en dat hij erin moet blijven.

Met Maik gaat het lekker, gaat heel goed, vertelt Monique als laatst.

Nu terugblik filmpje van Sharon.

Dan Joanna en Flip samen, Joanna voelde zich gelukkig in het huis een nieuwe start voor haar in het huis.

Nu weer Bart in beeld, dat de bewoners een stelling krijgen,
Winnen is belangrijker dan meedoen zegt de Stem............

Joanna vond het al een overwinning toen ze het huis in stapte,zegt ze, Flip zegt jij ( joanna) jij wilde naar de finale anders zag je het niet als een overwinning.
Dan over wat een echte man is, over huilen en dat mannen hun emotie`s mogen laten zien.
De stem gaat mij te snel pppfftttttttttttttttt
De stem.......relatie in dit huis zijn genoemd te mislukken dan buiten het huis.

de tussenstand.......
23 % Karim 24 % Flip Joanna 26 % en Sharon 27%
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:08:22 #231
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96712685
Dailey.................. 12 mei deel 2
Bart kom er maar weer in!!!!!!

We krijgen Gerard straks in de studio.

En daar is gerard, zonnebankbruin en met 5 potten gel in zijn haren gesmeerd.
Karim heeft de laatste weken wat trekjes van Gerard over genomen zegt Bart, Gerard vind van niet maar vind het een goede eigenschap.
Nu terugblik Filmpje van Gerard en Karim.
Gerard vertelt, karim is een goede vriend van hem geworden, Gerard zijn vrienden zijn op 1 hand te tellen, en daar hoort karim nu ook bij dus.

Karim heeft Gerard gemist de afgelopen weken, Gerard zegt wederzijds en vanavond zien we elkaar weer.
Gerard doet nu een oproep waarom karim moet winnen vanavond. Karim is bescheiden, onbevooroordeeld,hart van goud, Gerard vind Karim echt een voorbeeld.

Dan een reklame filmpje van de bewoners, die ze zelf mochten maken om zich zelf te verkopen.
Flip nu in beeld, dat ze een promotiefilmpje mogen maken, ze hebben allemaal een uur de tijd en de brief wenst ze succsses.
Dan overleggen ze hoe ze het aan moeten pakken, Flip maakt nu filmpje van karim, karim neemt er dus de tijd voor zei Bart eerder.

Inderdaad Karim neemt er de tijd dus voor, dan Sharon, dat ze erg onzeker is hoe ze eruit ziet,dat vertelt ze dus zelf in de camera en meer bla bla bla :r :r walgelijk dit sorry.....................

Dan Joanna met een rood pakje aan die half om haar tieten sluit..ze is dankbaar en meer van dat gezever. ( oh ik zie ze heeft de nederlandse vlag om geslagen.

Dan Flip in het zwembad, Karim filmt Flip.............

Dan Joanna en Sharon met een tandenborstel half in de mond die een eigen gemaakt refreintje blerren.

Dan klinkt de stem, ze moeten de camera`s in het Labyrinth terug leggen, als je de filmpjes in zijn geheel wil terug zien naar de SST site van net5

Dan laura in beeld die bij Bart zit, Laura doet een oproep voor Sharon, Laura ziet in Sharon een hele goede vriendin en dan terugblik filmpje van Laura en Sharon.

Laura doet nu een oproep in de camera, Sharon moet winnen en ze is een topwijf en dat Sharon heel goed gaat doen met het geld.

Dan weer Bart dat de bewoners erg zenuwachtig zijn ( nog in het huis in portugal)
En we zien weer een filmpje van Sharon en Joanna die raar doen in de spiegel en dubbel liggen van het lachen.
Dan dat Sharon haar levensgrote foto spuuglelijk vind, ze is erg onzeker over haar uiterlijk en Sharon kraakt zich zelf behoorlijk af, Joanna roept een paar keer de naar Sharon Sharon 8)7 8)7 8)7

de aller laatste missie is dat de bewoners elkaar moeten gaan immiteren.
Nou dat kunnen jullie wel ergens terug zien in 1 van de filmpjes van Flashbox ^O^

Sharon was de beste imitator en won er een twitterbericht mee.
Het wordt nu verstuurd zegt Bart, dus hou je Twitter in de gaten zegt hij dwingend })

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 20:15:50 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:26:08 #232
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96713760
Dailey.................. 12 mei deel 3
Bart kom er maar weer in!!!!!!

Het Twitterbericht dat Sharon mocht versturen omdat ze de imitatiewedstrijd had gewonnen.

secretstorynl
"Dat imiteren was leuk! Blijf voten voor me, want het zou een eer zijn om in de finale te mogen staan". xoxo Sher #sstnl

De spanning stijgt en de ontknoping nadert zegt Bart.................nog een kwartiertje

En daar is Sofietje mijn Favorietje, ze geniet van haar vrijheid, ze is bij Bart aangeschoven om Joanna te steunen, dan terugblik filmpje van Joanna en Sofietje.
Ze houden alle2 van doodshoofden vertelde ze nog aan Bart.
Dan doet Sofia een oproep dat Joanna moet winnen.

ze mogen hun kluisinhoud houden, behalve nummer 4 zegt Bart, bovenop de 100.000 euro voor de winnaar nu weer een oproep van Bart dat je moet stemmen.

Dan een filmpje van de 4 bewoners die herrineringen ophalen over hun verblijf in het SST huis.

De grote live finale van SST staat op het punt van beginnen zegt Bart, en morgen in de aller laatste dailey schuift de winnaar van SST bij Bart aan in de studio.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:42:04 #233
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96714840
****DE FINALE**** DEEL1 En we gaan beginnen!!!!!!!!!!!!!

En daar is Renate......de sfeer is heel goed in de studio en Renate moet bekennen ze heeft wel een vlinder in der buik ( zoiets)
100.000 euro gaat de winnaar winnen en dan een terugblik filmpje hoe alle bewoners het SST huis betreden.......................

En daar komt Bart het podium op met een iets te groot colbertje aan _O- (sorry)

Alle oud bewoners zijn ook in de studio, Servio is er als Windy Mills mooie pruik met een paar kippeveren en in zwart witte jurk..........

Tussenstand flip 22 karim% 23% Joanna 25% Sharon 30%

Dan wordt er overgeschakeld naar Portugal, het huis is leeg, Lieve familie en beste vrienden zegt Renate, ze zijn erg dicht bij vanavond zien we ze allemaal weer terug.
Dan een filmpje hoe de stem hun vertelde dat ze het huis moeten verlaten en hun koffers moeten pakken, veel gegil en lekker muziekdeuntje onder het filmpje.
Dan zie ik karim in beeld die nog wat tokkelt op die banjo van hem, Sharon die door het huis loopt, Joanna ook die met een vaatdoekje in de weer is en Flip op de bank, met een nummer gezongen door Jaqueline Govaart onder het filmpje.

Dan Renate en bart weer in beeld, de bewoners zijn heel dicht bij me in de buurt, dan voor de studio zien we een grote witte limo voor rijden...........de roze loper is voor hun uitgerold, 2 gasten van een beveiligingsbedrijf voor de deur en daar is Joanna, dan Sharon karim en Flip, ze staan dicht bij elkaar en renate zegt.....Lieve Flip,Karim,Sharon en Joanna welkom thuis.
Joanna kan niet omschrijven wat ze voelt ze wil heel graag naar binnen, Karim voelt zich blij en vind het heerlijk weer vrij te zijn.
Flip nu die van oor tot oor staat te glunderen, het is appies kijken zegt hij.
Dan Sharon, die Kirt van het is echt superleuk om haar familie weer te zien............

Dan noemt Renate de kluisinhoud van hun op, maar er gaat er eentje afvallen dus die krijgt geen geld mee.
Renate laat ze nog heel even wachten buiten, de nummer 4 mag niet door die deur naar binnen , het goede nieuws de afvaller mag wel naast haar/hun familie plaats nemen in de studio.
Joanna vind het heel erg jammer dat ze niet met zijn 4e naar binnen mogen.

Renate nu, de naam is nog niet bekend zegt ze,ook een oooohhhh vanuit de studio hoor ik. dat is pas na de breack, dan weer bart dat je nog steeds kan bellen..............................

Renate zegt ja jongens ik weet het, misschien is het heel onaardig maar dit is nog de kans om je favoriet erin te houden ( sms en bellen dus)

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:52:17 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:14:02 #234
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96717799
****DE FINALE**** DEEL 2 De eerste afvaller!!!!!!!!!!!!!!!!

De 4 over gebleven bewoners staan dus nog te klappertanden in de kou in mooi Amsterdam........

En daar gaan we aan deel 2 beginnen, wie oh wie gaat er via de zij ingang naar binnen??? wie oh wie heeft er geen rooie euro aan over gehouden omdat je ook je kluisinhoud niet mee naar huis mag nemen.......wie oh wie????

Tussen de reklame`s komt Bart weer tevoorschijn met weer een oproep om toch nog even te gaan stemmen op jou favoriete bewoner.

En daar is Renate weer ( compliment deze keer ziet ze eruit als een plaatje mooie jurk)
De lijnen zijn gesloten, wie gaat er afvallen........ het is een zuur moment als je als laatste aankomt in nederland zegt Renate.

Ze staan nog buiten op de loper voor de deur, ze hebben ondertussen allemaal een microfoontje op het hoofd.
Ze staan in spanning te wachten, karim voelt zich zenuwachtig zegt hij..de lijnen zijn gesloten en de stemmen worden heel gehaast geteld.
Flip nu 100.000 euro zegt renate, die heb je al in je hoofd uit gegeven nee zegt flip alleen feest feest feest.
Dan Sharon, Renate zegt Sharon we weten ondertussen wat jij met het geld gaat doen, ze wil heel graag terug naar pipi nog wat ( tsunamie) en wil heel graag een studie beginnen met dieren.

Dan Joanna maar dat miste ik even.
Renate rekt het wel erg lang........Joanna heeft geleerd eerst van jezelf gaan houden, dan kan je pas van een ander leren houden, nu over haar Ex vriend, ze ziet er een beetje tegenop maar ziet ook de kansen die haar dit bied.
Het is zo als het is zegt Joanna, ze geloofd in het lot.
Renate staat te wachten op de uitslag, er waren mensen in de studio die haar heel boos aankeken zegt ze lachend ( voor de reklame) dan is de uitslag er.

Renate zegt, jongens daar gaan we.....ik heb hem.
Ze noemt eerst de 2 namen die door gaan naar de finale...........

Karim is door en geeft een brul ................
Sharon mag ook naar de finale..............

dan staan joanna en Flip als enigste nog te wachten op het verlossende antwoord, ze staanm innig bij elkaar Flip aait op de rug van Joanna..............en Flip Flapdrol mag naar de finale.

Joanna ligt er uit, zonder kluisinhoud, zie broertje Ian huilen in de armen van zijn moeder.
En daar gaat Joanna, helemaal alleen naar binnen...............

En je mag weer bellen..........Karim Sharon en Flip wie gaat deze finale daadwerkelijk winnen ondertussen zie ik joanna door de gang lopen
De andere bewoners zijn allemaal aanwezig en zitten op een apart podium en renate vraagt een daverend applaus voor hun.
Dan zie ik Ian en zijn moeder staan,Ian huilend en bart vraagt.Gaat het Ian, NEE zegt hij huilend...en daar is Joanna en sluit Ian lachend in haar armen, ( toch mooi tv momentje Joanna huilt nu ook, meen ik is mooi gezicht) en daar is Moeder ook :O die haar tv momentje weer pakt.( het zal niet)

Joanna laat Ian niet meer los en knuffeld hem half plat _O-
Dan weer terugblik filmpje van de bewoners.

Joanna zit nu bij Bart gezellig naast Badjas Maik. Joanna is heel erg benieuwt en wil iedereen een handje schudden, ze vind het wel een zure plek nummer 4.

Sharon,Karim en Flip zitten in een andere studio en Renate schakeld over naar hun, Sharon bedankt iedereen dat ze in de finale zit.
Flip heeft 33% klans op het cafe zegt Renate, nou zegt Flip 33% kans op heel veel feestje.
Karim nu dat hij zich 3 maanden heeft laten opsluiten, en zag geen horizon maar heeft een geweldige tijd in het huis gehad, hij vind het heel erg onwerkelijk dat hij in de finale zit.

Nieuwe tussenstand
Karim 34%Sharon34% Flip32%
Nu weer renate dat je toch vooral moet stemmen...................

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:52:38 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:44:41 #235
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96720900
****DE FINALE**** DEEL 3 :W :W :W Dag Joanna
Nieuwe tussenstand
Karim 34%Sharon34% Flip32%

En tussen de reklames hebben we weer bart in beeld, met een oproep om toch vooral te stemmen voor de finalisten.
Servio als zijn alter ego zet ondertussen de studio op zijn kop met een optreden...........

En we gaan weer verder, Renate zegt ons weer goedenavond en bart herhaald nog maar even dat de winnaar 100.000 euro krijgt.

Terugblik filmpje van karim, de voice over zegt...Karim is al een grote ster als hij het huis in komt, i.v.m. zijn rol in een Bollywoodfilm.
Karim dan met die date`s die geregeld voor hem werden, waar Karim niet voor koos maar voor het spel.
Karim is ook gestopt met roken in het huis en over de vriendschap van Karim en Gerard.

als Karim wint dan wint hij niet in zijn eentje zegt karim, dan gaat hij met een toektoek of zoiets op reis en gaat mensen helpen.
Dan bart in beeld die nu met Karim praat, wat valt je op karim nu je jezelf zo op beeld ziet, karim antwoord mijn haar minder haar en dan weer die domme kreet bunga bunga.

En dan Segredo, die is al in nederland iest van goed voor zorgen en die mensen komen bij je langs Sharon.....
Dan de stem, die is er ook, die is overal aanwezig zegt renate, en daar gaat de telefoon en flip neemt op.
De stem zegt tegen Flip, jij gaat met geld naar huis Joanna niet, of Flip geld wilt doneren aan Joanna, moet op een kaart geschreven worden van 0 tot zoveel euro.
Dan Karim aan de telefoon en weer hetzelfde, of hij ook een deel wil doneren aan Joanna, het hoeft niet zegt de stem.
dan Sharon en weer vraagt de stem hetzelfde..ze moeten ongezien een bedrag invullen op de kaart...............
Dan weer Flip aan de telefoon..............Flip moet vragen aan iedereen of hun een bedrag hebben opgeschreven.
ze moeten tegelijkertijd de bordjes ophouden.
1500 van karim......2000 van Sharon en 2500 euro van Flip.

Dan terugblik filmpje van Flip.

Nu de ouders van Flip in beeld die hun handen stuk klappen.................
Flip is heel blij met Joanna, maar vind het jammer dat ze niet naast hem zit, maar ze gaan naar Thailand met zijn 2e zegt Flip.
Flip is heel slecht zich zelf te verkopen, hij heeft het weer over zijn eigen cafe die hij wil openen, hij is beter met drankjes weggeven maar Renate zegt..........Flip jullie krijgen allemaal een drankje van mij.

Renate zegt nu nog even en dan wordt er weer afscheid genomen van weer een bewoner, dus bellen maar weer is de oproep van Bart.

Dan maar weer eens een keertje voor de afwisseling een filmpje, nu de bloopers maar nu een top 10. ( anders altijd een top 5) maar er kon gestemd worden op de leukste bloopers.

Karim staat op 1, dat ie onderuit gegleden was in de keuken Flashbox heeft daar wel een filmpje van ^O^ ^O^ ^O^

Dan een terugblik filmpje over Sharon.
Ouders van Sharon klappen ook hun handen stuk in de studio.
Sharon heeft nog steeds verdriet van de Tsunami, ze moet er nog steeds om janken en verdriet over het feit dat ze nooit die mensen kon helpen

Na de breack valt er weer iemand af.....dus nu weer naar de reklame en weer vlug terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:53:08 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:46:12 #236
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_96721042
Heksie-moedertje van de streamverslagen, je ontroert me, wat ben je lekker de finale en de sfeer aan het betikken. Super Bedankt.

Enne Maria44 ik ben je niet vergeten. Zie je niet meer. oO< Bedankt voor de vele streamverslagen. Stuur je nog een PM.


34%Karim
34%Sharon
32% Philip
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:51:13 #237
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96721530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Heksie-moedertje van de streamverslagen, je ontroert me, wat ben je lekker de finale en de sfeer aan het betikken. Super Bedankt.

Enne Maria44 ik ben je niet vergeten. Zie je niet meer. oO< Bedankt voor de vele streamverslagen. Stuur je nog een PM.
[ afbeelding ]

34%Karim
34%Sharon
32% Philip

ohhhhhhhhhhhhh dit vind ik lief van je Fluitertje. :* :* :* :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:08:17 #238
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96723404
****DE FINALE**** DEEL 4 En weer valt er iemand af..............en dat is 2 >:)

Wie gaat er afvallen, Renate mag het doen van Bart............Renate draait zich om naar het scherm waar de 3 overige bewoners nog steeds zitten.

Ze houd weer een babbeltje en ondertussen zie ik Servio in de studio zitten die met iets wappert want een pruik zal warm zitten onder die studiolampen.
Karim is gestopt met roken en blijft dat volhouden zegt hij.
Nu Sharon iets over een bikinilijn scheren, maar er is een trukje voor zegt Sharon ( camera`s) Sharon zegt ze is echt haar zelf geweest in het huis..................

En daar is de uitslag, Renate zucht maar weer eens overdreven :O :O :O en zevert zo weer door.
Wie heeft de minste stemmen gekregen van de kijker en houd het avontuur op.
36% en 33% de eerste 2 maar wie heeft 31% van de stemmen..........
(dat zegt renate dus niet de namen van de procenten)

En Karim ligt eruit.......met 31% van de stemmen heeft hij het niet gehaald, hij heeft wel zijn kluisinhoud die hij mag houden 9000 euro en nog wat van zijn kluis mag hij mee naar huis nemen.
Karim bedankt iedereen die op hem gestemd hebben en het publiek geeft karim een staande ovatie in de studio.
En toen waren er nog maar 2 zegt Bart ( leest hij mijn Topic Titeltjes stiekum mee >:)

Sharon en Flip zijn dus overgebleven en daar komt Karim de studio in en valt zijn moeder in der armen, Moeder zegt je hebt het fantastisch gedaan en daar is de halve familie die karim omhelst
Gerard en Karim vliegen elkaar om de hals maar glijen uit op het podium en liggen samen te spartelen _O- _O- _O- Dan gebeurd er nog wat, geloof dat Karim weer op zijn pannekoek gleed bij de andere bewoners en hoor Renate roepen, Ho en rustig maar.

En dan maar weer eens een terugblik filmpje nu over de missie`s in het huis.

_O- _O- _O- _O- er zit ook weer een jankstukje tussen over monique.
Flip vond de missie om karim`s kleren te verstoppen het leukst.
Joanna hoort af en toe stemmetjes _O- en dat de bewoners door de missie`s dichter bij elkaar kwamen, nu vriendin Sharon in Afganistan over de angst en het geestenbord en dat karim er zo boos om werd hij wilde het niet doen.
Dan de fake trouwerij van Alex en Laura, Servio in jurk............... ( ging erg snel allemaal)

Nu weer Renate en Bart, je kan nog heel even bellen roept Bart ( kan die jongen niet bij een call center solliciteren >:) >:) >:))
En we gaan weer naar de reklame en zijn bijna bij het hoogtepunt, nog even en dan weten we of Flip of Sharon met de 100.000 euro naar huis gaan..............
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:35:41 #239
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96726236
****DE FINALE**** DEEL 5.....De ontknoping!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit braaf te wachten tot Renate en Bart weer me huiskamer in komen denderen..
Tussen de reklame is Bart er weer, je mag nog ff plassen van hem maar schiet op en vooral stemmen en weer de namen en nummers van Sharon en Flip........... ( is weer eens wat anders dan een chippie pakken he bart _O- )

En ze zijn er weer, veel geklap en gejoel van uit de studio, Renate zegt, de stemming zit hier er ernorm in, en over de 100.000 euro die 1 van hun mee naar huis neemt.
Bart zegt hij heeft maanden er aan lopen denken wat hij zou doen met 100.000 maar hij wil wel met karim mee op reis.

Flip en Sharon zitten nog steeds apart, Sharon vind de exitgang vele malen enger maar dit vind ze ook wel eng en voelt spanning.
Flip voelt zich flabbercastent er gaat veel door hem heen hij vind het onwerkelijk, hij gaat het zwembad missen van het huis.
Sharon haar mooiste herrindering is dat ze er vrienden aan over heeft gehouden en weet dat ze deze vrienden weer gaat zien.

En weer BARTBELNOGFF :O :O :O dus nu kun je nog even bellen voor Flip of Sharon.
Filmpje van Flip dat hij wil winnen en cafe wilt openen en filmpje van Sharon dat ze dan terug gaat en de mensen daar gaat helen.
Renate nu in beeld en ze moet weer zeveren en zuchten en vraagt het plubliek voor een groot applaus voor flip en Sharon, en het klapvee doet natuurlijk wat renate hun vraagt.

En de lijnen zijn gesloten.........dus geen BartBelNogFF meer :P

Sharon zegt 100% ja ( dat ze zo weer mee zal doen aan SST) en Flip zegt 100% nee want laat zich nooit meer 3 maanden opsluiten hij heeft veel geleerd en meer bla bla bla.
Sharon wil nog zo 3 maanden het huis in om veel te leren van andere mensen.

Joanna laat zich geen 3 maanden meer opsluiten ze is dankbaar en zegt wel ff nee, niet als ik weer gedumpt wordt.
Joanna is het met Flip eens, veel geleerd en ze heeft veel geleerd en vond het eng veel van zich zelf te zien en gaat terug kijken, en Flip en Sharon zijn haar nummer 1 Sharon is een vriendin geworden en van Flip weten we het wel.

En daar is Renate weer, ze zegt tegen Flip en Sharon,pak elkaar stevig vast want binnen enkele ogenblikken weten we het.

Sharon en Flip gunnen het elkaar wie er ook wint zeggen ze alle2.

De winnaar mag als eerste naar de studio komen rennen zegt Renate en hun familie in de armen sluiten.Renate rekt weer eens de boel en babbelt er weer lustig op los ppffttttttttttttttttt
De kijker heeft besloten de winaar 55 % van de stemmen de verliezer heeft 45 %

Sharon heeft gewonnen met 55% zie haar familie blij wezen en elkaar in de armen vallen, Sharon en Flip elkaar te knuffelen, Sharon nu met haar handen in de lucht...............en voor haar gezicht.

Renate zegt.lieve lieve Sharon van harte en kom deze kant op.
Flip zegt nu ben 2e geworden van 15 man en hij gunt het sharon en zijn cafe komt er zegt flip.
Bart gaat een beetje uit zijn dak en vraagt een onwijs applaus voor flip ( dat jasje _O- _O- _O- )

En daar is Sharon de winnares van SST die haar ouders omhelst, er komt zilveren confetie naar beneden en ze krijgt een mooie bos bloemen en een zoen van Bart en renate staan met de check en zie Sharon nu een traantje weg pinken......

Dan krijgt ze de check van Renate en alle bewoners staan om haar heen op het podium, ze huilt en lacht tegelijk
Sharon is 100.000 euro rijker plus haar kluisinhoud.
Renate probeert het een beetje soepel te laten verlopen op het podium( wat een zooitje _O-) , ze schakelen nu live over naar Portugal om het licht uit te doen in het huis in portugal............

Morgen is Bart er nog een keer met de Dailey en maandag ook met filmpjes waar jij als kijker op kan stemmen.

Dit was het SST avontuur van net5 :W :W :W :W :W :W :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96726487
Toverheks, bedankt voor alle updates. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')