abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:50:57 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93948106
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ophoren!
Zal wel hoogduitslimburgs zijn, van aufhören :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2011 @ 10:52:21 #77
163650 Greys
pi_93948152
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verwachtte ik al nadat ik las dat ze die 5x in een uur hebben gestopt. Lekker efficiënt en alleen die streamers die weten dat het anders zit, de kijker (...) ziet een nacht vol telefoonopdrachten.

Maar hey! De kijkcijfers stijgen wel! Oh wacht.
En het valt de kijker vast niet op dat ze allemaal nog volledig opgemaakt en in dezelfde kleding lopen, zelfs midden in de nacht! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:53:24 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93948186
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verwachtte ik al nadat ik las dat ze die 5x in een uur hebben gestopt. Lekker efficiënt en alleen die streamers die weten dat het anders zit, de kijker (...) ziet een nacht vol telefoonopdrachten.

Maar hey! De kijkcijfers stijgen wel! Oh wacht.
Die streams gaan nog wel helemáál uit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:54:16 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93948223
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef Greys het volgende:

En het valt de kijker vast niet op dat ze allemaal nog volledig opgemaakt en in dezelfde kleding lopen, zelfs midden in de nacht! *O*
"De bewoners zijn er zo op gespitst alle opdrachten te halen dat ze er niet aan denken zich klaar te maken voor de nacht. Van slapen gaat toch niks komen, voelen ze al aan hun water."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2011 @ 10:54:38 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93948234
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's wel een bedremmelende gedachte, dat er gewoon mensen zijn die niet aandachtig gekluisterd zaten toen BB Bart als winnaar uit dat huis kwam :).
Ja, erg he! Ik wilde haar Secret Story meegeven als algemene ontwikkeling... Zodat zij later ook nog steeds zou teruggrijpen op 'weet je nog toen Laura en Alex...' of 'dat gehuil van Sofia steeds' zoals wij het nu nog steeds over Bart en Sabine hebben en het 'effe knuffelen' van Ruud. Maar ik vrees dat over drie maanden geen mens meer weet wat Secret Story ook alweer was :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:55:25 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93948270
Maar het blijft natuurlijk übertriest dat ze je zo voorliegen in die mail. En überdom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:57:33 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93948338
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, erg he! Ik wilde haar Secret Story meegeven als algemene ontwikkeling... Zodat zij later ook nog steeds zou teruggrijpen op 'weet je nog toen Laura en Alex...' of 'dat gehuil van Sofia steeds' zoals wij het nu nog steeds over Bart en Sabine hebben en het 'effe knuffelen' van Ruud. Maar ik vrees dat over drie maanden geen mens meer weet wat Secret Story ook alweer was :')
ohja dat effe knuffelen, ik zocht laatst nog naar een youtube filmpje van de parodie die paul de leeuw op Ruud had gemaakt, met dat liedje 'tot aan het gaatje ben ik je maatje' maar ik kon dat nergens vinden ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:58:28 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93948366
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Maar het blijft natuurlijk übertriest dat ze je zo voorliegen in die mail. En überdom.
vanavond na het dagoverzicht (waar net gedaan wordt alsof de hille nacht de feun ging) moet er maar eens een kritisch stuk van op FOK! komen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 11:02:44 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93948514
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Maar het blijft natuurlijk übertriest dat ze je zo voorliegen in die mail. En überdom.
Er moest een stukje in De Telegraaf komen, daar ging het om.
Dit is deel van het offensief om het programma uit het slop te halen. :')

Het is wel duidelijk dat ze de streamers niet al te veel invloed toedichten, door zo openlijk op hun eigen site te liegen over "de hele nacht" blabla.

Amateurisme gekoppeld aan minachting voor de kijker. Goeie combi om er een grote hit van te maken. :+
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:04:42 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93948573
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef Gert het volgende:

Er moest een stukje in De Telegraaf komen, daar ging het om.
Dit is deel van het offensief om het programma uit het slop te halen. :')

Het is wel duidelijk dat ze de streamers niet al te veel invloed toedichten, door zo openlijk op hun eigen site te liegen over "de hele nacht" blabla.
Greys is gewoon voor een kutkarretje gespannen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2011 @ 11:05:24 #86
163650 Greys
pi_93948605
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Greys is gewoon voor een kutkarretje gespannen.
Het stond eerder in de Telegraaf dan dat ze het ons mailden.
Dus dat berichtje was er al, daar hoefden ze het niet voor te doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:09:55 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93948773
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Greys het volgende:

Het stond eerder in de Telegraaf dan dat ze het ons mailden.
Dus dat berichtje was er al.
En ik maar denken dat ze echt iets gaven om de feedback vanuit hier.
When will the hurting of naivity stop???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 11:10:57 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93948802
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Het stond eerder in de Telegraaf dan dat ze het ons mailden.
Dus dat berichtje was er al.
Ja, maar dan kunnen ze dus niet tegen FOK! wat anders gaan roepen op dat moment.

Het zou me trouwens ook niet verbazen als de plannen op het laatst zijn omgegooid. Want in de mail wordt specifiek genoemd dat de telefoon "om de twee uur" zal rinkelen. Er had makkelijk een wat minder gedetailleerde formulering gekozen kunnen worden. "Vannacht meerdere malen" of zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:12:17 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93948849
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, maar dan kunnen ze dus niet tegen FOK! wat anders gaan roepen op dat moment.

Het zou me trouwens ook niet verbazen als de plannen op het laatst zijn omgegooid. Want in de mail wordt specifiek genoemd dat de telefoon "om de twee uur" zal rinkelen. Er had makkelijk een wat minder gedetailleerde formulering gekozen kunnen worden. "Vannacht meerdere malen" of zo.
Er zal wel iets fout gegaan zijn in de vertaling naar het portugees :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2011 @ 11:12:38 #90
163650 Greys
pi_93948859
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, maar dan kunnen ze dus niet tegen FOK! wat anders gaan roepen op dat moment.

Het zou me trouwens ook niet verbazen als de plannen op het laatst zijn omgegooid. Want in de mail wordt specifiek genoemd dat de telefoon "om de twee uur" zal rinkelen. Er had makkelijk een wat minder gedetailleerde formulering gekozen kunnen worden. "Vannacht meerdere malen" of zo.
Ze zegt ook letterlijk in die mail 'dat de bewoners het heel erg zwaar gaan krijgen' door die nachtelijke onderbrekingen. Nou, poeh poeh, even paardje rijden op elkaars rug om half twee en daarna lekker de hele nacht slapen :')

Ze hebben zichzelf er meer mee dan ons, dat snappen ze volgens mij écht niet.
Die laatste paar enthousiastelingen over het programma nog even misleiden, slim! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 11:23:41 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93949235
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Greys het volgende:

Ze hebben zichzelf er meer mee dan ons, dat snappen ze volgens mij écht niet.
Die laatste paar enthousiastelingen over het programma nog even misleiden, slim! :D
Wat ze nog steeds lijken te onderschatten, is hoe ze zichzelf uithollen door zo schaamteloos oneerlijk te zijn.
Aan de ene kant gooien ze de streams op slot om de streamers naar de uitzending te trekken.
Dus daar is die groep wel groot genoeg voor blijkbaar, om dat nodig te vinden.
Aan de andere kant onderschatten ze de invloed van diezelfde streamer en de buzzz die het kan veroorzaken door regelmatig een loopje met de werkelijkheid te nemen.

Maar zo'n opdracht waarin bewoners 48 uur uitgeput worden, LEVERT MOOIE TV op!!! Dan gaan de doorzetters zich onderscheiden, dan gaan de irritaties hoog oplopen, dan wordt het lachen en janken. Slaapgebrek is a bitch, en al helemaal in een groep.

Dus niet alleen boren ze zichzelf een paar uur puik TV-materiaal door de neus door de 48 uur af te romen tot een slap aftreksel, ze maken het zelfs nóg erger door daar zo sneu over te gaan zitten jokken.

Wat een prutsers! :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:31:35 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93949491
Een alternatief waar ik net pas over nadenk:
Het huis staat ergens op de aarde waar de nacht maar heel kort duurt :). Hoe is dat nu op antarctica?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 maart 2011 @ 11:39:05 #93
163650 Greys
pi_93949720
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat ze nog steeds lijken te onderschatten, is hoe ze zichzelf uithollen door zo schaamteloos oneerlijk te zijn.
Aan de ene kant gooien ze de streams op slot om de streamers naar de uitzending te trekken.
Dus daar is die groep wel groot genoeg voor blijkbaar, om dat nodig te vinden.
Aan de andere kant onderschatten ze de invloed van diezelfde streamer en de buzzz die het kan veroorzaken door regelmatig een loopje met de werkelijkheid te nemen.

Maar zo'n opdracht waarin bewoners 48 uur uitgeput worden, LEVERT MOOIE TV op!!! Dan gaan de doorzetters zich onderscheiden, dan gaan de irritaties hoog oplopen, dan wordt het lachen en janken. Slaapgebrek is a bitch, en al helemaal in een groep.

Dus niet alleen boren ze zichzelf een paar uur puik TV-materiaal door de neus door de 48 uur af te romen tot een slap aftreksel, ze maken het zelfs nóg erger door daar zo sneu over te gaan zitten jokken.


Wat een prutsers! :D
En dat is nou precies waar we al eerder over gesproken hebben met ze idd. Slaapdronken geïrriteerde koppen 's nachts die hun nest uit worden getrokken door een hysterisch krijsende Joanna die vervolgens in hun onderbroek de tuin in moeten rennen naar die telefoon, daarbij elke keer hun kleine teen weer stotend aan de kruk die Guido had laten staan.
En dat 48 uur lang. Niet om die flauwe kutspelletjes die ze krijgen, daar gaat het niet eens om, maar om het feit hoe ze zich gaan ergeren, hoe er 'baasjes' zullen komen die de rest gaan commanderen, hoe de uitputting zijn uitwerking gaat hebben, om te zien wie de lol er van in blijft zien, wie er boos gaat worden omdat zijn/haar kluis verminderd is door toedoen van een ander die niet op tijd uit bed was.

Het hád zo leuk kunnen zijn. En heel bruikbaar voor ze voor die update shows.
Heb je eindelijk eens materiaal waarmee je een uur kunt vullen ipv de familie interviewtjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93949799
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef welfan het volgende:
Wordt het niet eens langzaam tijd dat jullie ophoren met zeuren?!
Kijk wel of kijk niet!
Afschuwelijk al dat negatieve commentaar!
Ik heb nog geen enkele aflevering gezien.
Maar de popcorn smaakt goed.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 maart 2011 @ 11:42:02 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93949814
Juist... en die telefoon een aantal keer laten rinkelen tot ze er bijna zijn en dan weer stoppen... pest maar eens flink, dan komt er tenminste actie.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_93949870
HALLO :W c_/
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:49:11 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93950057
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:42 schreef Sjeen het volgende:
pest maar eens flink, dan komt er tenminste actie.
Gasmaskers op!!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93950076
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
De Stem zadelt de bewoners gedurende de hele nacht op met verschillende opdrachten en vermaakt zich kostelijk. De telefoon rinkelt weer. Het is half twee in de nacht en Servio is er snel bij. Hij neemt op en krijgt een opdracht van De Stem: "Alle vrouwen moeten een duo vormen met een man en de vrouw moet paardje rijden op de rug van de man. Het pad is door de woonkamer." De bewoners moeten achter elkaar aan rijden. Als dit lukt krijgen de mannen vijfhonderd euro. Als dit niet lukt verliezen de vrouwen vijfhonderd euro. De missie slaagt uiteindelijk en de mannen die voor paard hebben gespeeld ontvangen vijfhonderd euro.

Jezus Christus, wat een niveau. Paardje rijden. En daar denken ze de slag om de kijkers mee te winnen :')
Nu begrijp ik ook een eerdere post waarom een 6 jarige het boeiend vind, regelrecht kleuter niveau.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93950107
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef welfan het volgende:
Wordt het niet eens langzaam tijd dat jullie ophoren met zeuren?!
Kijk wel of kijk niet!
Afschuwelijk al dat negatieve commentaar!
Ik kijk niet, maar vind het wel leuk om hier de ontwikkelingen te lezen. Je hoeft ook niet te kijken als je hier leest. Men is hier beter geinformeerd :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93950173
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:48 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Dat paardrijden was gisternacht om half 2.
_O- Wat een armoede :|W
Alles wat jij vindt is een realiteit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')