abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:17:04 #76
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93979634
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bingo !

Dus toch een Turkse vader.... had ze die verdrongen ?
Schaamte voor haar afkomst ?

[..]

Als je als Turk bij de PVV wilt moet je wel een negatieve ervaring met de Islam hebben. Ik zie het dus als een verrijking voor de PVV.
pi_93979814
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Holograph het volgende:

[..]

Als je als Turk bij de PVV wilt moet je wel een negatieve ervaring met de Islam hebben. Ik zie het dus als een goede beslissing van de PVV.
Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.
Een partij die mensen selecteert op basis van hun hekel aan islamieten is een heel enge discriminerende kutpartij..
Kennelijk is deze dame geen Turk, voelde ze zich niet Turks, anders had ze wel die partij vermeden en niet zitten janken toen haar afkomst haar inhaalde
pi_93979837
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.
Een partij die mensen selecteert op basis van hun hekel aan islamieten is een heel enge discriminerende kutpartij..
Discriminatie bestaat niet.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:21:45 #79
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93979916
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.
Een partij die mensen selecteert op basis van hun hekel aan islamieten is een heel enge discriminerende kutpartij..
:')!

Dit is echt de domste opmerking die ik deze maand heb gelezen. Ze hebben een hekel aan de Islam, niet aan islamieten. Als je dat verschil niet wilt/kunt begrijpen zegt dat meer over jou dan over de PVV.
pi_93979991
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Discriminatie bestaat niet.
natuurlijk niet....... lulligheid bestaat ook niet
agressie bestaat ook niet
het is allemaal net hoe je wandaden kunt weglullen en het een nobele betekenis kan "geven"
pi_93980035
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

natuurlijk niet....... lulligheid bestaat ook niet
agressie bestaat ook niet
het is allemaal net hoe je wandaden kunt weglullen en het een nobele betekenis kan "geven"
Discriminatie is vrijheid van meningsuiting in haar puurste vorm.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_93980150
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Holograph het volgende:

[..]

:')!

Dit is echt de domste opmerking die ik deze maand heb gelezen. Ze hebben een hekel aan de Islam, niet aan islamieten. Als je dat verschil niet wilt/kunt begrijpen zegt dat meer over jou dan over de PVV.
nou nou..... nogal agressief van je ... ook dom van je dat je zoveel duizende domme opmerkingen op Fok gemist hebt deze maand...

ik geloof niet in dat smoesje van "we hebben kritiek op de leerstellingen van een godsdienst"
het is politiekcorrect liegerij om vreemdelingenhaat nobel te laten lijken
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:27:39 #83
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93980281
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nou nou..... nogal agressief van je ... ook dom van je dat je zoveel duizende domme opmerkingen op Fok gemist hebt deze maand...

ik geloof niet in dat smoesje van "we hebben kritiek op de leerstellingen van een godsdienst"
het is politiekcorrect liegerij om vreemdelingenhaat nobel te laten lijken
Jij zegt dat de PVV mensen selecteert op basis van islamietenhaat.

Ten eerste is dat feitelijk niet waar omdat Wilders niet eens wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had, daarnaast kun je toch juist stellen dat júíst ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV?
pi_93980377
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Discriminatie is vrijheid van meningsuiting in haar puurste vorm.
mensen systematisch minachten en achter stellen zijn daden..... en inderdaad is een vorm van wandaad discriminerend lullen . en idd wordt dat door de samenleving erg veel goedgepraat
'dat is vrije meningsuiting' ..
steek dat soort vrije meningsuiting in een lichaamsopening...

ps meningsuiting is een recht... maar er is ook een plicht om verantwoord te uiten en verantwoord meningen te vormen... die plicht heeft een ieder mens naar andere mensen toe.... en het is ook goed voor jezelf
pi_93980437
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

mensen systematisch minachten en achter stellen zijn daden..... en inderdaad is een vorm van wandaad discriminerend lullen . en idd wordt dat door de samenleving erg veel goedgepraat
'dat is vrije meningsuiting' ..
steek dat soort vrije meningsuiting in een lichaamsopening...

ps meningsuiting is een recht... maar er is ook een plicht om verantwoord te uiten en verantwoord meningen te vormen... die plicht heeft een ieder mens naar andere mensen toe.... en het is ook goed voor jezelf
Wie bepaalt dan wat er verantwoord is? ik zou wat jij zegt heel onverantwoord kunnen vinden omdat dit slecht is voor de vrije meningsuiting.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_93980457
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Holograph het volgende:

[..]

Jij zegt dat de PVV mensen selecteert op basis van islamietenhaat.
Dat suggereerde jij impliciet
Ik zeg het maar hardop
pi_93980669
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Wie bepaalt dan wat er verantwoord is? ik zou wat jij zegt heel onverantwoord kunnen vinden omdat dit slecht is voor de vrije meningsuiting.
Ieder mens bepaalt wat zijn mening is natuurlijk, wat wel of niet verantwoordelijk is.
Bijv Ik vind jouw meningsuiting die vreemdelingenhaat goedpraat en het presenteert als pure vorm van vrije meningsuiting erg onverantwoord.
pi_93980868
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Holograph het volgende:

[..]

:')!

Dit is echt de domste opmerking die ik deze maand heb gelezen. Ze hebben een hekel aan de Islam, niet aan islamieten. Als je dat verschil niet wilt/kunt begrijpen zegt dat meer over jou dan over de PVV.
Nee, ik begrijp nu wel ineens dat de racisten dus ook beter kunnen zeggen. Joh, dude, ik heb helemaal niets tegen negers, ik heb iets tegen negroïsme. Dat jij dat verschil niet kunt zien, zegt meer iets over jou dan over ons racisten...
I´m back.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:37:17 #89
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93980903
PVV is stout. :(
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:37:37 #90
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93980922
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat suggereerde jij impliciet
Ik zeg het maar hardop
Is niet je sterkste kant zo te zien.

Ik zei dat juist ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV. Dat jij het opvat dat het dus een partij is die mensen selecteert op basis van islamietenhaat is gewoon dom.

Maar jij vindt dat de PVV afstand moet nemen van ervaringsdeskundigen die zeggen dat de Islam gevaarlijk is :')?
pi_93980929
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Zeeland het volgende:
PVV is stout. :(
Het zijn een stel grapjassen, dat zijn het...
I´m back.
pi_93980980
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Is niet je sterkste kant zo te zien.

Ik zei dat juist ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV. Dat jij het opvat dat het dus een partij is die mensen selecteert op basis van islamietenhaat is gewoon dom.

Maar jij vindt dat de PVV afstand moet nemen van ervaringsdeskundigen die zeggen dat de Islam gevaarlijk is :')?
Ervaringsdeskundigen: zo van ja als je eenmaal een moslim hebt meegemaakt, dan ga je hem wel haten?
I´m back.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:39:00 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_93981017
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp nu wel ineens dat de racisten dus ook beter kunnen zeggen. Joh, dude, ik heb helemaal niets tegen negers, ik heb iets tegen negroïsme. Dat jij dat verschil niet kunt zien, zegt meer iets over jou dan over ons racisten...
Precies. Dat verschil is een lulexcuus.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:40:04 #94
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93981078
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zijn een stel grapjassen, dat zijn het...
Hoe noem je een Marokkaan die van een flat valt? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93981128
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Hoe noem je een Marokkaan die van een flat valt? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Johan... ach Johan...
I´m back.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:41:48 #96
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93981188
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach Johan... ach Johan...
Hansie... Hansie..... _O-
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:42:11 #97
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93981214
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundigen: zo van ja als je eenmaal een moslim hebt meegemaakt, dan ga je hem wel haten?
Uh nee. Ellian en Jami zijn goede ervaringsdeskundigen. Zie steunen of verdedigen de PVV.
pi_93981220
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Is niet je sterkste kant zo te zien.

Ik zei dat juist ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV. Dat jij het opvat dat het dus een partij is die mensen selecteert op basis van islamietenhaat is gewoon dom.
kap eens met andersdenkenden voor dom uit te maken
het zal wel zijn dat je het haatelement wilt verbergen?

quote:
Maar jij vindt dat de PVV afstand moet nemen van ervaringsdeskundigen die zeggen dat de Islam gevaarlijk is :')?
Dat zei ik niet...
Ik vatte even samen wat jij impliciet suggereerde en daarbij prikte ik die politiekecorrecte schijnheiligheid van "islamkritiek" door.
Maar er zijn ook zat ervaringsdeskundigen die ervaringen hebben met die vreemdelingenhaters die zgn alleen maar islamkritiek hebben ....
pi_93981230
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Precies. Dat verschil is een lulexcuus.
Dat moet je een D'66-raadslid dan gaan uitleggen hè. ;).
Maar goed dat Pechtold niet meeleest. :X .
I´m back.
pi_93981269
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Holograph het volgende:

[..]

Uh nee. Ellian en Jami zijn goede ervaringsdeskundigen. Zie steunen of verdedigen de PVV.
Ja, dat zeg ik toch, die hebben moslims meegemaakt en haten die, toch?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')