quote:
Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef CeeZee het volgende:Datingsites werken voor mij denk ik ook niet.. Dan komt het ook over alsof je het iets te graag wil.
Ik snap wel dat wat oudere mensen die al jaren bij dezelfde persoon waren en die vast zitten in hun leventje dat proberen.. Want het is wel een makkelijke manier om snel contact te maken. Maar in de fase waarin ik zit kom ik nog zo veel nieuwe mensen tegen (bijbaantjes/feestjes/etc) dat ik het daar liever zoek

En over een half jaar weer een nieuwe school vol met nieuwe mensen, daar zal toch ergens wel iemand rondlopen waar ik het leuk mee kan hebben

Paiq is wel grappig omdat je dan idd even aan het chatten bent, maar ik wil daar verder helemaal niks mee
@ Mr Myst
Fijn dat je meer staat dan valt.. Dat is een goed begin

En het is logisch dat het nog even moeilijk blijft, daar moet gewoon nog wat tijd over heen.
Misschien is uitgaan toch niet zo slecht als je denkt. Daar zijn genoeg mensen die graag een relatie zouden willen

Je komt inderdaad vast wel weer iemand tegen, vooral verandering van omgeving kan daarvoor zorgen! Een nieuwe opleiding is daar een goede start voor.
Het is denk ik ook veel fijner om op feestjes e.d. contact te maken, maar ik geloof wel dat internetdaten kan werken. Iets houdt me daarin echter tegen

(en dat vind ik helemaal niet erg op dit moment). Het internet kan sowieso een mogelijkheid zijn om een goede vriendschap of relatie op te bouwen. Ik geloof daar echt wel in.

Ik doe m'n best, en het gaat me ook lukken. Ik mis haar nog wel, maar het begint steeds meer het missen van 'iemand' te worden. Het missen van alles wat er hoort bij een relatie.
Begrijp me niet verkeerd, ik zal nooit een relatie nemen 'om de relatie'. Maar missen doe ik het wel.
Ik zal het trouwens ook zeker niet nalaten om uit te gaan. Dat vind ik veel te leuk (al gebeurt het nog te weinig!). Fijne manier om even te genieten, aan niks te denken. Het alleen in bed liggen daarna is wel minder, maar goed, er komen vast en zeker betere tijden aan.

Hoewel ik in het begin enorm heb getwijfeld, en zeker anderhalve maand heb gelezen vòòr ik hier postte, ben ik echt blij dat ik het heb gedaan. Het heeft mij enorm geholpen de boel te relativeren, de steun van anderen krijgen, af en toe back to reality (thanks goofy!

), en anderen te steunen. Het is echt fijn om inhoudelijke reacties te krijgen, dat maakt het verwerken wat 'makkelijker'.
Ten slotte nog een liedje dat net bij me opkwam: