abonnement Unibet Coolblue
pi_95454397
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef DeepChord het volgende:

[..]

In ieder geval voorlopig niet meer naar de Febo gaan! ;).
Dat is waar _O- Ik probeer tegenwoordig zo gezond mogelijk te eten maar het is wel frustrerend. Voor dat ik cipramil slikte kon ik bij wijze van spreken 7 dagen in de week naar de Febo en viel ik eerder af dan dat ik aankwam (zonder sporten). Hoop dus nog dat m'n gewicht in de komende maanden wat gaat zakken..niemand ervaring hier mee?
pi_95534367
Cipramil ja?
Mij geven ze nooit merk medicatie als het ook generiek verkrijgbaar is.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:37:10 #103
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95535010
Ik heb eind vorig jaar een maand ongeveer Seroxat geslikt, en weer gestopt omdat ik daar zó ongelooflijk moe van werd. Ik sliep zo'n 16 uur per dag. Waarschijnlijk komt dit ook omdat ik dit kreeg, gecombineerd met Temazepam (wat ik al langer slikte). De eerste dag dat ik (in 1 keer) stopte met Seroxat had ik angstaanvallen, wilde direct naar de huisarts en had veel paniekaanvallen. Ik had eigenlijk kunnen weten dat dat kwam van het stoppen met Seroxat.

Nu ben ik ook weer een tijdje gestopt met Temazepam, maar de laatste dagen ben ik weer onrustig, humeurig, geen zin in dingen ondernemen e.d. En daar komen nog een heleboel problemen bij in persoonlijke sfeer wat me behoorlijk neerslachtig maakt. Verder erger ik me aan veel kleine dingetjes, en heb ik 't gevoel dat niks, maar dan ook écht niks goed kan lopen. Het enige wat ik nu slik is Remeron, maar ik heb niet meer het idee dat dit ook werkt.

Nu heb ik nog steeds Seroxat in huis. Temazepam slik ik niet meer zoals gezegd. Volgens de doktersassistente (mijn huisarts is op vakantie) zou ik gewoon weer met Seroxat mogen beginnen, maar niet in combinatie met Remeron of Temazepam.

Ik twijfel nu. Ik heb zo'n beetje alle Azepammen gehad, Remeron val ik naar mijn gevoel alleen maar van in slaap, maar gevoelsmatig heb ik niet het idee dat het me psychisch een duw geeft, mij wat vrolijker en positiever stemt.

Wat is beter? Wachten met Seroxat totdat ik mijn huisarts persoonlijk heb gesproken, of meegaan in het advies van de doktersassistente en vanavond beginnen?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95545192
Naar de arts gaan lijkt mij veiliger/verstandig en deze kan ook een slaapmiddel meegeven.
pi_95548056
Ik ben onderhand 7 weken gestopt met Seroquel XR.
Het was echt geen makkelijke weg, zeer zwaar en had het vaker geprobeerd. maar elke keer na een nacht of twee greep ik toch weer naar de medicijnen, ik kon er niet van slapen en de ontwenningsverschijnselen waren echt hevig. Trillen, zweten, kramp en emotioneel etc. was echt geen pretje. later ben ik toch gestopt en doorgezet omdat ik naar mijn gevoel het idee had dat het drugs was wat ik nam, ik was er zo afhankelijk van. Nu geen last meer van ontwenningsverschijnselen natuurlijk.
Nu gaat het zonder medicatie nog niet echt de kant op die ik in gedachte had, maar ik wacht het af.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 april 2011 @ 17:03:00 #106
74056 crew  ToT
pi_95548290
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:56 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Ik ben onderhand 7 weken gestopt met Seroquel XR.
Het was echt geen makkelijke weg, zeer zwaar en had het vaker geprobeerd. maar elke keer na een nacht of twee greep ik toch weer naar de medicijnen, ik kon er niet van slapen en de ontwenningsverschijnselen waren echt hevig. Trillen, zweten, kramp en emotioneel etc. was echt geen pretje. later ben ik toch gestopt en doorgezet omdat ik naar mijn gevoel het idee had dat het drugs was wat ik nam, ik was er zo afhankelijk van. Nu geen last meer van ontwenningsverschijnselen natuurlijk.
Nu gaat het zonder medicatie nog niet echt de kant op die ik in gedachte had, maar ik wacht het af.
Ben je zonder overleg met de psych gestopt? :) En waarom ben je gestopt?
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:04:59 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95548363
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Xebber het volgende:
Ik heb eind vorig jaar een maand ongeveer Seroxat geslikt, en weer gestopt omdat ik daar zó ongelooflijk moe van werd. Ik sliep zo'n 16 uur per dag. Waarschijnlijk komt dit ook omdat ik dit kreeg, gecombineerd met Temazepam (wat ik al langer slikte). De eerste dag dat ik (in 1 keer) stopte met Seroxat had ik angstaanvallen, wilde direct naar de huisarts en had veel paniekaanvallen. Ik had eigenlijk kunnen weten dat dat kwam van het stoppen met Seroxat.

Nu ben ik ook weer een tijdje gestopt met Temazepam, maar de laatste dagen ben ik weer onrustig, humeurig, geen zin in dingen ondernemen e.d. En daar komen nog een heleboel problemen bij in persoonlijke sfeer wat me behoorlijk neerslachtig maakt. Verder erger ik me aan veel kleine dingetjes, en heb ik 't gevoel dat niks, maar dan ook écht niks goed kan lopen. Het enige wat ik nu slik is Remeron, maar ik heb niet meer het idee dat dit ook werkt.

Nu heb ik nog steeds Seroxat in huis. Temazepam slik ik niet meer zoals gezegd. Volgens de doktersassistente (mijn huisarts is op vakantie) zou ik gewoon weer met Seroxat mogen beginnen, maar niet in combinatie met Remeron of Temazepam.

Ik twijfel nu. Ik heb zo'n beetje alle Azepammen gehad, Remeron val ik naar mijn gevoel alleen maar van in slaap, maar gevoelsmatig heb ik niet het idee dat het me psychisch een duw geeft, mij wat vrolijker en positiever stemt.

Wat is beter? Wachten met Seroxat totdat ik mijn huisarts persoonlijk heb gesproken, of meegaan in het advies van de doktersassistente en vanavond beginnen?
heb je naast je huisarts nog een andere behandelaar?... Beste is idd eerst advies te vragen, misschien was de start dosis te hoog, of is dit medicijn gewoon niet de goede AD, zulk soort dingen moet je gewoon vragen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 april 2011 @ 17:10:28 #108
74056 crew  ToT
pi_95548560
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Het is dus niet zo dat je het (eventueel) sporadisch kunt slikken zoals bijvoorbeeld Ritalin? Je moet het gewoon iedere dag slikken zoals SSRIs? Merk je het als het is 'uitgewerkt' of zit er altijd genoeg in je systeem als je het iedere dag neemt?

Duurde het lang voordat het effect had? Heb je (veel) last van de bijwerkingen, zoals een hogere bloeddruk? Heb je meer energie t.o.v. Citalopram? Ik las dat tremor een bijwerking kan zijn, geeft dat een probleem bij sporten?

Excuses voor al deze vragen, maar dit middel lijkt me nog hoopgevend. :P
Sorry, ik zie je vragen nu pas! :)

Je moet Wellbutrin dagelijks slikken. Per ongeluk een dagje overslaan kan geen kwaad, maar het moet eigenlijk wel dagelijks.
Of het lang duurde voor het werkte kan ik je niet zeggen; mijn depressieve gevoelens hadden sowieso een heel grillig patroon, maar binnen en week of 2 merkte ik wel dat het minder werd.
Ik heb werkelijk 0,0 bijwerkingen, behalve dat mijn libido wat verhoogd is! :P Altijd leuk als je vriendin dat niet zo sterk heeft, yay! :') (En ja: dat is serieus een bijwerking die in de bjisluiter staat.) Risperdal werkt weer libidoverlagend, dus zit ik gewoon op een normaal niveau! _O-
Ik had sowieso meer energie als met Citalopram, maar de Risperdal heeft dat weer weggenomen.
Van tremors heb ik absoluut geen last. Die krijg je volgens mij alleen bij doseringen van 450 mg of zo.

Wellbutrin is echter wel een relatief mild middel, dus als je nu iets sterks hebt, zul je wel iets minder effect hebben. Citalopram schijnt echter ook relatief mild te zijn, dus misschien is de werking wel ongeveer gelijk.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:14:56 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95548741
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Sorry, ik zie je vragen nu pas! :)

Je moet Wellbutrin dagelijks slikken. Per ongeluk een dagje overslaan kan geen kwaad, maar het moet eigenlijk wel dagelijks.
Of het lang duurde voor het werkte kan ik je niet zeggen; mijn depressieve gevoelens hadden sowieso een heel grillig patroon, maar binnen en week of 2 merkte ik wel dat het minder werd.
Ik heb werkelijk 0,0 bijwerkingen, behalve dat mijn libido wat verhoogd is! :P Altijd leuk als je vriendin dat niet zo sterk heeft, yay! :') (En ja: dat is serieus een bijwerking die in de bjisluiter staat.) Risperdal werkt weer libidoverlagend, dus zit ik gewoon op een normaal niveau! _O-
Ik had sowieso meer energie als met Citalopram, maar de Risperdal heeft dat weer weggenomen.
Van tremors heb ik absoluut geen last. Die krijg je volgens mij alleen bij doseringen van 450 mg of zo.

Wellbutrin is echter wel een relatief mild middel, dus als je nu iets sterks hebt, zul je wel iets minder effect hebben. Citalopram schijnt echter ook relatief mild te zijn, dus misschien is de werking wel ongeveer gelijk.
Al eens aan Invega gedacht?, of hebben ze dat niet hier?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95548789
Loop nu mijn co-schappen op Psychiatrie, lees even hier mee want al deze ervaringen zijn best interessant ;)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 april 2011 @ 17:19:19 #111
74056 crew  ToT
pi_95548916
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Re het volgende:

[..]

Al eens aan Invega gedacht?, of hebben ze dat niet hier?
Ken ik niet, is dat een beetje goed?
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:21:52 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95549008
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Ken ik niet, is dat een beetje goed?
het is de opvolger van Risperdal, soort extended release vorm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 april 2011 @ 17:22:23 #113
74056 crew  ToT
pi_95549027
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef Re het volgende:

[..]

het is de opvolger van Risperdal, soort extended release vorm
Okee dan. :)
Oef, de bijwerkingen in de bijsluiter liegen er niet om zeg!
pi_95549340
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ben je zonder overleg met de psych gestopt? :) En waarom ben je gestopt?
Niet echt, maar die wist al dat ik aan het rommelen was met de dosis. De reden dat ik gestopt ben was omdat ik dus het idee had dat ik drugs nam, en ik erg afhankelijk was hiervan en veel sliep en allerlei ideeën eigenlijk erbij kreeg. Het werkte dus gewoon niet goed meer, en overgaan op een ander medicijn wilde ik niet meer want de laatste keer ging dat mis. Dus besloot ik om te stoppen, en had het erna pas gemeld aan de psychiater.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:56:25 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95550182
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee dan. :)
Oef, de bijwerkingen in de bijsluiter liegen er niet om zeg!
't is eigenlijk een metaboliet van Risperdal, eentje die je al in je lichaam omzet als je Risperdal gebruikt, maar nu hoef je dat dus niet meer in je lichaam om te zetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:04:01 #116
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_95581704
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Sorry, ik zie je vragen nu pas! :)

Je moet Wellbutrin dagelijks slikken. Per ongeluk een dagje overslaan kan geen kwaad, maar het moet eigenlijk wel dagelijks.
Of het lang duurde voor het werkte kan ik je niet zeggen; mijn depressieve gevoelens hadden sowieso een heel grillig patroon, maar binnen en week of 2 merkte ik wel dat het minder werd.
Ik heb werkelijk 0,0 bijwerkingen, behalve dat mijn libido wat verhoogd is! :P Altijd leuk als je vriendin dat niet zo sterk heeft, yay! :') (En ja: dat is serieus een bijwerking die in de bjisluiter staat.) Risperdal werkt weer libidoverlagend, dus zit ik gewoon op een normaal niveau! _O-
Ik had sowieso meer energie als met Citalopram, maar de Risperdal heeft dat weer weggenomen.
Van tremors heb ik absoluut geen last. Die krijg je volgens mij alleen bij doseringen van 450 mg of zo.

Wellbutrin is echter wel een relatief mild middel, dus als je nu iets sterks hebt, zul je wel iets minder effect hebben. Citalopram schijnt echter ook relatief mild te zijn, dus misschien is de werking wel ongeveer gelijk.
Bedankt ToT! _O_

Het is me helemaal duidelijk.
Momenteel gebruik ik niks, maar ik merk aan mezelf dat ik het misschien toch (weer) eens moet overwegen. De voordelen lijken steeds groter te worden t.o.v. de nadelen.

Ik vind het vooralsnog alleen maar positief dat het een relatief mild middel is. :)

Nogmaals dank! :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 april 2011 @ 15:11:27 #117
74056 crew  ToT
pi_95581943
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Bedankt ToT! _O_

Het is me helemaal duidelijk.
Momenteel gebruik ik niks, maar ik merk aan mezelf dat ik het misschien toch (weer) eens moet overwegen. De voordelen lijken steeds groter te worden t.o.v. de nadelen.

Ik vind het vooralsnog alleen maar positief dat het een relatief mild middel is. :)

Nogmaals dank! :)
No problem, graag gedaan! :)
Er zijn nog wel meer milde antidepressiva, maar deze ken ik dus en ik ben er vrij enthousiast over, hoewel ik nu met de risperdal weer minder effect ervan merk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 april 2011 @ 15:13:32 #118
74056 crew  ToT
pi_95582005
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Niet echt, maar die wist al dat ik aan het rommelen was met de dosis. De reden dat ik gestopt ben was omdat ik dus het idee had dat ik drugs nam, en ik erg afhankelijk was hiervan en veel sliep en allerlei ideeën eigenlijk erbij kreeg. Het werkte dus gewoon niet goed meer, en overgaan op een ander medicijn wilde ik niet meer want de laatste keer ging dat mis. Dus besloot ik om te stoppen, en had het erna pas gemeld aan de psychiater.
Ik slik zelf pas vrij kort Risperdal, maar zit er ook over te denken om er mee te stoppen. Alleen het feit al dat sommige bijwerkingen permanent kunnen zijn, dus zelfs als je gestopt bent, jagen mij angst aan. Daarnaast vind ik de vermoeidheid gewoon echt onprettig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Re het volgende:

[..]

't is eigenlijk een metaboliet van Risperdal, eentje die je al in je lichaam omzet als je Risperdal gebruikt, maar nu hoef je dat dus niet meer in je lichaam om te zetten
Okee dan, dus theoretisch zou het wat minder bijwerkingen moeten geven?
pi_95589127
Ik heb ook Wellbutrin. Ik gebruik ze nu ruim een maand. Het is inderdaad een mild middel als de bijwerkingen weg zijn. Ik had de eerste dagen een beetje gejaagd gevoel.
Toen moest ik stoppen met escitalopram. Daar ben ik nu zo'n 3 weken vanaf.

Nu voel ik nog weleens druk op mijn borst en soms schrik ik van stomme kleine dingen, paniek, dan krijg ik allemaal doem-scenario's in mijn hoofd. Steeds denken aan dingen die vroeger in mijn jeugd of later gebeurd zijn..
Ik merkte dat dit erger werd toen ik langzamerhand intensiever ging sporten en minder slapen.
Toen ik de laatste keer voor het eerst vroeg in de morgen te sporten was geweest, dacht ik s'middags dat alles tegen mij gekeerd was, dat ik onherstelbaar beschadigd ben en dat het nooit meer goed zou komen e.d.
Maarja, ik wil voor geen goud meer aan extra medicijnen beginnen. Alle spanning die ik in de jaren hiervoor had opgebouwd zijn gezakt met de factor 10.
Nu moet ik alleen nog even accepteren dat ik ben wie ik ben.

Lichte dosis Wellbutrin, waar ik me niet anders door voel dan mezelf en wat lichte pammen. Inderdaad, die Wellbutrin geeft een behoorlijke odol :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 april 2011 @ 20:11:18 #120
74056 crew  ToT
pi_95592052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef romski het volgende:
Ik heb ook Wellbutrin. Ik gebruik ze nu ruim een maand. Het is inderdaad een mild middel als de bijwerkingen weg zijn. Ik had de eerste dagen een beetje gejaagd gevoel.
Toen moest ik stoppen met escitalopram. Daar ben ik nu zo'n 3 weken vanaf.

Nu voel ik nog weleens druk op mijn borst en soms schrik ik van stomme kleine dingen, paniek, dan krijg ik allemaal doem-scenario's in mijn hoofd. Steeds denken aan dingen die vroeger in mijn jeugd of later gebeurd zijn..
Ik merkte dat dit erger werd toen ik langzamerhand intensiever ging sporten en minder slapen.

Toen ik de laatste keer voor het eerst vroeg in de morgen te sporten was geweest, dacht ik s'middags dat alles tegen mij gekeerd was, dat ik onherstelbaar beschadigd ben en dat het nooit meer goed zou komen e.d.
Maarja, ik wil voor geen goud meer aan extra medicijnen beginnen. Alle spanning die ik in de jaren hiervoor had opgebouwd zijn gezakt met de factor 10.
Nu moet ik alleen nog even accepteren dat ik ben wie ik ben.

Lichte dosis Wellbutrin, waar ik me niet anders door voel dan mezelf en wat lichte pammen. Inderdaad, die Wellbutrin geeft een behoorlijke odol :P
Verrek! :o Dus DAAR ligt het aan!!! Dat heb ik dus ook! Dat had ik nooit aan de Wellbutrin gelinkt, maar puur aan mijn burn-out!
pi_95609709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Verrek! :o Dus DAAR ligt het aan!!! Dat heb ik dus ook! Dat had ik nooit aan de Wellbutrin gelinkt, maar puur aan mijn burn-out!
Daar aan..??

Duss... :?

Wellbutrin jaagt jou op?

Ik heb gvd bijna alle gore tering AD's al in mijn mik gehad en afgebouwd. Jij ook?? dus?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 17 april 2011 @ 10:41:56 #122
74056 crew  ToT
pi_95613162
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:29 schreef romski het volgende:

[..]

Daar aan..??

Duss... :?

Wellbutrin jaagt jou op?

Ik heb gvd bijna alle gore tering AD's al in mijn mik gehad en afgebouwd. Jij ook?? dus?
Nee ik heb alleen Citalopram en Wellbutrin gehad, verder niks.
Ja als jij deze symptomen van Wellbutrin zou hebben, dan jaagt Wellbutrin mij idd behoorlijk op, en dat bevalt me helemaal niet.
Ik zit er over te denken om gewoon zowel met Wellbutrin als met Risperdal te stoppen: Het één helpt licht tegen mijn depressie maar jaagt me op, en het andere helpt wat tegen mijn angsten, maar helpt me weer wat aan een depressie. (En Rispedal zorgt er voor dat ik 's ochtends mijn nest amper meer uit kan komen als ik het 's avonds inneem. Neem ik het 's ochtends in, dan ben ik de rest van de dag helemaal niks meer waard.)
pi_95618773
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 10:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ik heb alleen Citalopram en Wellbutrin gehad, verder niks.
Ja als jij deze symptomen van Wellbutrin zou hebben, dan jaagt Wellbutrin mij idd behoorlijk op, en dat bevalt me helemaal niet.
Ik zit er over te denken om gewoon zowel met Wellbutrin als met Risperdal te stoppen: Het één helpt licht tegen mijn depressie maar jaagt me op, en het andere helpt wat tegen mijn angsten, maar helpt me weer wat aan een depressie. (En Rispedal zorgt er voor dat ik 's ochtends mijn nest amper meer uit kan komen als ik het 's avonds inneem. Neem ik het 's ochtends in, dan ben ik de rest van de dag helemaal niks meer waard.)
Mijn druk in mijn borst, dat schrikken, ziek voelen enzo had ik ook al voordat ik wellbutrin gebruikte. Dit werd erger toen ik Lexapro tot de helft had afgebouwd.
Maar doe wat je het beste lijkt. Dan maar hopen dat je zeker weet dat het door wellbutrin komt. Misschien kan je beter eerst overwegen te stoppen met risperdal. Steeds veel slapen is toch waardeloos.. Dan nog, ik heb het zelf al niet zo op antipsychotica. De gedachte dat het een stukje van je vrolijkheid wegneemt vind ik maar niks.
  zondag 17 april 2011 @ 13:56:51 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95618828
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef romski het volgende:

[..]

Mijn druk in mijn borst, dat schrikken, ziek voelen enzo had ik ook al voordat ik wellbutrin gebruikte. Dit werd erger toen ik Lexapro tot de helft had afgebouwd.
Maar doe wat je het beste lijkt. Dan maar hopen dat je zeker weet dat het door wellbutrin komt. Misschien kan je beter eerst overwegen te stoppen met risperdal. Steeds veel slapen is toch waardeloos.. Dan nog, ik heb het zelf al niet zo op antipsychotica. De gedachte dat het een stukje van je vrolijkheid wegneemt vind ik maar niks.
laat hem dat lekker met zijn behandelaar bespreken, lijkt me het verstandigst
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 17 april 2011 @ 22:11:03 #125
74056 crew  ToT
pi_95643796
Dat sowieso, alles in overleg met de behandelaar. :)
Tja moeilijk, moeilijk....ik ben in het totaal 2x vergeten de Risperdal in te nemen, en ik voel me dan wel echt goed opgefokt, maar aan de andere kant neemt het idd een deel van je vrolijkheid en enthousiasme weg, en dat bevalt me absoluut niet.
Wat betreft dat gejaagde gevoel enzo, dat zal ik aan mijn behandelaar voorleggen. Kijken of dat idd door de wellbutrin komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')