abonnement Unibet Coolblue
pi_93770214

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
liesje1979
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Outpost76
Pindanoot
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
pi_93770557
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93770567
Peach palm

Zometeen ga ik verder met bomen, eeerst even ziekenhuis
  maandag 7 maart 2011 @ 15:06:23 #4
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93770835
quote:
Dank je!
  maandag 7 maart 2011 @ 15:08:29 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93770919
I need your help getting the Zynga gang to RewardVille! Join RewardVille to help me on my mission. Plus, you'll start getting free stuff for playing Zynga games like CityVille and FarmVille!

Ineens dit x 30, what? :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:09:03 #6
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93770938
Kun je weer wat rommel mee sparen etc
pi_93771072
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
I need your help getting the Zynga gang to RewardVille! Join RewardVille to help me on my mission. Plus, you'll start getting free stuff for playing Zynga games like CityVille and FarmVille!

Ineens dit x 30, what? :')
Ik heb het allemaal weggegooid en geblockt. Ik heb geen zin om ook nog van die andere spelletjes te spelen, heb genoeg aan enkel FarmVille dus dit soort spaarprogramma's hoeft van mij ook niet.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93771490
Die englIsh countryside is trouwens geen heel nieuw spel maar een soort aanvulling zoals ik t begrijp.. Ben wel benieuwd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 15:23:08 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93771507
Ik neem er niet nog een farm bij hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:23:40 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93771535
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal weggegooid en geblockt. Ik heb geen zin om ook nog van die andere spelletjes te spelen, heb genoeg aan enkel FarmVille dus dit soort spaarprogramma's hoeft van mij ook niet.
Ja, ik heb net even gekeken maar denk dat het hier ook geblokkeerd gaat worden
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:45:52 #11
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93772462
Hier ook. Even kijken wat er met de requests gebeurd, of het heel veel wordt. Heb nu bijna alle requests weg op facebook (van Farmville dan), dus ben eindelijk bij :o.
Veel requests met lucky pennies zijn verlopen, moet je nagaan :').
pi_93772904
Handige extensie voor als je chrome hebt:

https://chrome.google.com(...)inbbmjgbdhkgop?hl=nl
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_93773034
ik heb maar weer wat seedlings van de feed geplukt, ga ze nu bewateren :) brb :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93773453
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 16:10:02 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93773511
2.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:15:25 #16
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93774852
heb ook even wat requests weggewerkt, maar er komt geen eind aan. En heel veel mensen heb ik nu dus ook neit geholpen met hun greenhouse/goudjacht/whatever. Zal het vanaf nu weer bijhouden op de facebookpagina ook. Onhandig, maar ja

edit - om het goed te maken :D

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93775147
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef sbientje het volgende:

edit - om het goed te maken :D

[ link | afbeelding ]
Oh wauw :D

Terug:
pi_93775267
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef Peekies het volgende:

[..]

Oh wauw :D

Terug:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik heb de ornament!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93776425
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 17:19:24 #21
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93776553
Ik heb de giant heart candy :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Redactie Sport maandag 7 maart 2011 @ 17:30:04 #22
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93776956
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal weggegooid en geblockt. Ik heb geen zin om ook nog van die andere spelletjes te spelen, heb genoeg aan enkel FarmVille dus dit soort spaarprogramma's hoeft van mij ook niet.
Maar het is geen ander spel, het is een toevoeging van Zynga, je kan zo door FarmVille te spelen voor andere items sparen die je met die coins kan kopen die je automatisch steeds krijgt. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93777104
ik heb maar even een orchard bijgemaakt want ik had zoveel speciale bomen.. Goede oogst vandaag, allemaal van seedlings van de feed geplukt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 17:34:53 #24
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93777140
ik krijg altijd van die gewone bomen uit seedlings van de feed, dus ik pak ze maar nooit ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93777389
^ ik had de hazelnut ^ ;)



deze komt ook van de feed.

edit: en deze ook
pi_93777893
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maar het is geen ander spel, het is een toevoeging van Zynga, je kan zo door FarmVille te spelen voor andere items sparen die je met die coins kan kopen die je automatisch steeds krijgt. :P
Je hoeft er inderdaad bijna niets voor te doen, alleen een gift sturen een keer per dag. En dat is niet eens verplicht natuurlijk, maar wel aardig ;)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_93777951
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maar het is geen ander spel, het is een toevoeging van Zynga, je kan zo door FarmVille te spelen voor andere items sparen die je met die coins kan kopen die je automatisch steeds krijgt. :P
Dan nog vind ik die losse requests irritant :D Als ze het integreren met het giftsysteem van Farmville dan zal ik er nog eens over nadenken!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93778132
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef beefcake het volgende:

[..]

Je hoeft er inderdaad bijna niets voor te doen, alleen een gift sturen een keer per dag. En dat is niet eens verplicht natuurlijk, maar wel aardig ;)
gebruik jij nou nog die snagbar, als ik mag vragen? :D ik krijg weer 200 vind ik leukreacties :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 18:06:51 #29
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93778271
Dit is een BOOM van een topic. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93778435
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

gebruik jij nou nog die snagbar, als ik mag vragen? :D ik krijg weer 200 vind ik leukreacties :D
Nee hoor, gebruik ik niet :D Ik zat net gewoon op de feed te klikken en dan doe ik ook vaak vind ik leuk.
Edit: En zoveel was het toch niet :o Wat water en bouwmaterialen geloof ik.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_93778560
haha 200 was overdreven :D Maar ze kwamen zo snel allemaal :D daarom vroeg ik het. Maar okee, prima :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 7 maart 2011 @ 18:52:40 #32
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93780175
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef TJV het volgende:
Handige extensie voor als je chrome hebt:

https://chrome.google.com(...)inbbmjgbdhkgop?hl=nl
Uitgeprobeerd. Handige plugin. Mag van mij in de OP. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93780549
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef Xebber het volgende:

[..]

Uitgeprobeerd. Handige plugin. Mag van mij in de OP. ^O^
Domme vraag waarschijnlijk, maar hoe gebruik je dat ding? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport maandag 7 maart 2011 @ 19:13:07 #34
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93780984
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Domme vraag waarschijnlijk, maar hoe gebruik je dat ding? :@
Goeie vraag :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93781199
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Domme vraag waarschijnlijk, maar hoe gebruik je dat ding? :@
Je installeert hem, dat doe je gewoon door op die knop in dat artikel te klikken. Daarna ga je naar http://www.facebook.com/reqs.php en kun je klikken op een oranje knop met ''FV extender'', dan kun je instellen of de gifts ze terug wilt sturen of niet en haalt ie alle gifts binnen. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Redactie Sport maandag 7 maart 2011 @ 19:20:06 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93781247
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef TJV het volgende:

[..]

Je installeert hem, dat doe je gewoon door op die knop in dat artikel te klikken. Daarna ga je naar http://www.facebook.com/reqs.php en kun je klikken op een oranje knop met ''FV extender'', dan kun je instellen of de gifts ze terug wilt sturen of niet en haalt ie alle gifts binnen. :)
Wat handig :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93782097
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef TJV het volgende:

[..]

Je installeert hem, dat doe je gewoon door op die knop in dat artikel te klikken. Daarna ga je naar http://www.facebook.com/reqs.php en kun je klikken op een oranje knop met ''FV extender'', dan kun je instellen of de gifts ze terug wilt sturen of niet en haalt ie alle gifts binnen. :)
^O^

Wel raar... bij mij doet hij het niet met alle gifts.

Inmiddels ben ik het geneuzel met seedlings zat, ik heb de 58 die ik nog op voorraad had verkocht en ga alleen nog speciale bomen kweken. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93782196
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93782423
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 maart 2011 @ 19:51:21 #40
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93782899
quote:
Een speciale? Ben benieuwd :)
  maandag 7 maart 2011 @ 19:53:07 #41
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93783125
Het werkt! *O*

Mint candy tree

Helaas verder geen seedlings van mijn 3 speciale orchards.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 maart 2011 @ 19:56:35 #43
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93783276
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef 1UP het volgende:
Gaint bubblegum
Bedankt!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:02:16 #46
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93783516
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Sientje_ het volgende:
Heart Candy Tree
Ik zat mis. :P

Ik heb een reuzen gouden appel voor de liefhebber.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93783586






Jammergenoeg geen speciale deze keer.
pi_93783664
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik zat mis. :P

Ik heb een reuzen gouden appel voor de liefhebber.
Hij was er nog! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93783699
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef 1UP het volgende:
Gaint bubblegum
Zie je wel. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 maart 2011 @ 20:08:29 #50
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93783905
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zie je wel. :P
Ja je hebt gelijk :P
pi_93784487
Wie is die nieuwe nu weer die me net toevoegde? :D
  maandag 7 maart 2011 @ 20:21:40 #52
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93784752
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij was er nog! *O*
Das mooi! :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 20:41:43 #53
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93786195
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93788262
ik voeg net mijn laatste gieter toe an een seedling, is het hele ding ineens weg? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93788571
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef sbientje het volgende:
ik voeg net mijn laatste gieter toe an een seedling, is het hele ding ineens weg? :D
verzopen? :+
  maandag 7 maart 2011 @ 21:16:14 #56
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93788607
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef trainfreak het volgende:
Wie is die nieuwe nu weer die me net toevoegde? :D
Nieuwe arbeidskracht voor je boerderij :7
  maandag 7 maart 2011 @ 21:25:42 #57
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93789255
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef sbientje het volgende:
ik voeg net mijn laatste gieter toe an een seedling, is het hele ding ineens weg? :D
Misschien met de updates van net te maken? Ik moest refreshen er door en heb nu de melding :

quote:
Hey Farmers! FarmVille is currently experiencing some loading issues. While we work on resolving these technical issues, we have disabled withering and puppy hunger! Thank you for your patience with us during this time.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 21:26:40 #58
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93789323
Ja ik kreeg ook de melding van FV
pi_93789465
Ah, vandaar dat het oogsten net retetraag ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 maart 2011 @ 21:30:22 #60
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93789552
Iemand een truffeltje?
En ik heb er maar 1 :7
  maandag 7 maart 2011 @ 21:32:14 #61
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93789682
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef 1UP het volgende:
Ja ik kreeg ook de melding van FV
Ik ben al 5 minuten aan het wachten op mn harvest in mn greenhouse. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 21:32:38 #62
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93789713
Even herladen ;)
pi_93790172
Bij mij is het al dagen pet, farmville.com doet het helemaal niet en via de facebook app gaat het ongelooflijk traag (met Safari iig, heb geen andere browser geïnstalleerd).
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_93790230
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef beefcake het volgende:
Bij mij is het al dagen pet, farmville.com doet het helemaal niet en via de facebook app gaat het ongelooflijk traag (met Safari iig, heb geen andere browser geïnstalleerd).
Chrome doet het bij mij altijd een stuk beter dan FF, hoe het met Safari zit weet ik niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 7 maart 2011 @ 21:42:26 #65
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93790341
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef 1UP het volgende:
Even herladen ;)
Ja ik was net zo blij dat ik eindelijk weer contact had :')

Edit : Ik herladen, zijn mn zaden weg.... Nou kan ik ze niet in de feed gooien. |:( Nouja ze staan er gelukkig vaak genoeg op die paarse tomaten. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 7 maart 2011 @ 22:16:47 #66
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93792591
Gelukstruffeltje!

Aangezien FV niet soepel loopt heb ik dezelfde truffeltje kunnen gebruiken die net ook gepost heb :')
  maandag 7 maart 2011 @ 22:20:50 #67
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93792827
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef 1UP het volgende:
Gelukstruffeltje!

Aangezien FV niet soepel loopt heb ik dezelfde truffeltje kunnen gebruiken die net ook gepost heb :')
Lekker truffeltje zeg!! Thx! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93795075
  maandag 7 maart 2011 @ 22:54:47 #69
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93795127
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ]
Top thx! ^O^ Ook die pik ik even mee. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93796886
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Misschien met de updates van net te maken? Ik moest refreshen er door en heb nu de melding :

[..]

kwam net op mijn farm en toen stonden de gieters weer in mijn giftbox en de seedling weer netjes op zijn plek.. heb de bomen op de feed gemikt, was niets bijzonders
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93797001
Ik kom er net achter dat ik nog maar 9 masteries moet. :D En daarvan zitten de meesten al op 1 of 2 sterren. Volgens mij hoef ik mijn greenhouse ook niet meer te gebruiken, nog 2 zaden te gaan en daarvan heb ik inmiddels genoeg gekweekt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93797939
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog maar 9 masteries moet. :D En daarvan zitten de meesten al op 1 of 2 sterren. Volgens mij hoef ik mijn greenhouse ook niet meer te gebruiken, nog 2 zaden te gaan en daarvan heb ik inmiddels genoeg gekweekt.
dat probleem heb ik ook. Buiten de greenhouse crops hoef ik er nog maar 4 geloof ik.. rozen, lillies, amaranth, bamboe en vergeet me neit.. 5 dan. Greenhouse crops heb ik er 3 van..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93798008
ben eindelijk bij met de requests op de facebookpagina
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93798174
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat probleem heb ik ook. Buiten de greenhouse crops hoef ik er nog maar 4 geloof ik.. rozen, lillies, amaranth, bamboe en vergeet me neit.. 5 dan. Greenhouse crops heb ik er 3 van..
Hier nog green roses, carnival squash (daar moet ik nog flink aan (hihi) doorpoten), basil, saffron, jalapenos, heirloom carrot en nog long onion, whiskey peat en sun poppy.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93798247
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier nog green roses, carnival squash (daar moet ik nog flink aan (hihi) doorpoten), basil, saffron, jalapenos, heirloom carrot en nog long onion, whiskey peat en sun poppy.
die squash is idd een redelijke klus. Ik ben nud an met de witte rozen en de bamboe bezig. Wat ik nog moet duurt allemaal 16 uur of langer, van de ' normale' gewassen. Ondertussen kweek ik maar flink door in mijn kasje :D

En dan toch maar wachten op de countryside haha..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93798420
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

die squash is idd een redelijke klus. Ik ben nud an met de witte rozen en de bamboe bezig. Wat ik nog moet duurt allemaal 16 uur of langer, van de ' normale' gewassen. Ondertussen kweek ik maar flink door in mijn kasje :D

En dan toch maar wachten op de countryside haha..
Ik heb juist vooral korte gewassen over. Die lange zijn handig als ik moet werken. 's Avonds erin en de dag erna 's avonds eruit. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93798607
ja, ik werk niet dus vandaar dat ik de korte allemaal al gehad heb hahaha maar goed, ik kan ook gewoon half inzaaien en dan een halve dag later de rest.. dan ehb ik toch nog wat te doen during the day ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93798645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef sbientje het volgende:
ja, ik werk niet dus vandaar dat ik de korte allemaal al gehad heb hahaha maar goed, ik kan ook gewoon half inzaaien en dan een halve dag later de rest.. dan ehb ik toch nog wat te doen during the day ;)
Da's ook een manier. _O- Soms zaai ik wat hele korte in, da's goed voor de marktkraampjes en voor mijn winery. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93799623
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93799686
quote:
Noooo! Net nu bokt FB waardoor de linkjes niet werken. :'(

En toen deed hij het wel! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93802688
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93802713
En mijn eerste Giant chocolate heart O+

http://apps.facebook.com/(...)HvS74pDRmggCL&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93803758
Waren er beide nog, super bedankt!

(Niemand die 's morgens voor het werk/school fokt?)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:58:17 #84
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93805838
1 maal een Klaver schaapje
Kan ik die rotpot ook een schop geven
pi_93806023
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef 1UP het volgende:
1 maal een Klaver schaapje
Kan ik die rotpot ook een schop geven
Ik heb hem geschaapt. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:29:40 #86
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93806671
Ik heb in mijn giftbox nog een pile of snow, holiday gifts en Tulip bouquet staan.
Wat moet ik ermee? Ik kan ze zo niet direct gebruiken en volgens mij had je voor die holiday gifts een kerstboom nodig ofzo om ze te kunnen gebruiken?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:41:36 #87
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93806997
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:42:56 #88
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93807042
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93807164
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef 1UP het volgende:
Ik heb in mijn giftbox nog een pile of snow, holiday gifts en Tulip bouquet staan.
Wat moet ik ermee? Ik kan ze zo niet direct gebruiken en volgens mij had je voor die holiday gifts een kerstboom nodig ofzo om ze te kunnen gebruiken?
Ik zou ze weggooien. Pile of snow is voor de sneeuwman die geen gieters meer oplevert, tulip bouquet voor een valentijn quest en die holiday gifts daar heb je inderdaad een boom voor nodig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:15:28 #90
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93807955
Ah dank je, dan ruim ik die ook op
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:15:41 #91
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93807966
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
:o Ik had hem nog
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_93813522
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93814854
Ik heb de fig gepakt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93814895
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
Ik heb de fig gepakt
Volgens de feed had die seedling een disco boom moeten zijn. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:22:44 #95
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93816330
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens de feed had die seedling een disco boom moeten zijn. ;(
Zo apart zijn die discoballen ook weer niet :P
pi_93817007
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:22 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zo apart zijn die discoballen ook weer niet :P
Wel! Apart genoeg in ieder geval dat ik ze zelden tegenkom. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93817203
Bij mij laadt ie weer eens niet. Bij jullie wel?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_93817279
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens de feed had die seedling een disco boom moeten zijn. ;(
Zaadjes die je van de feed pakt kan van alles uit komen, alleen uit eigen orchard volgt het de regels ...
Vandaar dat ik de meeste van eigen zaadjes waar ik orchard vol van heb nu zelf weggooi (nadat ik ze op de feed gepost heb natuurlijk)

Water is nu even te kostbaar ...

Anyway, het is weer tijd voor de grote schoonmaak van mijn collecties ...

Bugs (nog steeds tekort aan rupsjes ...)
#1 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqpgQLzVf&ref=nf

#2 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqpjLLzVf&ref=nf

#3 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqplOLzVf&ref=nf

#4 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqqfLLzVf&ref=nf

Country Kitsch

#1 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqrjTLzVf&ref=nf

#2 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqrlSLzVf&ref=nf

#3 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqrnQLzVf&ref=nf

#4 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqsfOLzVf&ref=nf

#5 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqshMLzVf&ref=nf

Knopen

#1 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqtjOLzVf&ref=nf

#2 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqtlNLzVf&ref=nf

#3 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqtnLLzVf&ref=nf

#4 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqtoSLzVf&ref=nf

#5 http://apps.facebook.com/(...)pI%2CqugQLzVf&ref=nf

To be continued ...
pi_93817512
Toch een raar gedoe met die seedlings. Sbientje had wel een giant bubbelgum boom uit een seedling van die orchard die ik had. Of degene op de feed heeft haar orchards door elkaar gehaald.
Ik houd het wel bij mijn eigen zaadjes, zoveel water komt er tegenwoordig niet meer idd.

En bedankt voor de collectables!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93818363
Ik heb behalve de uitbreiding bij mn eerste duck pond ook een tweede duck pond in m'n inbox. Nog meer mensen die dat hebben?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:19:28 #102
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93818577
Ja er is een nieuwe/andere duckpond uitgekomen vandaag
pi_93818594
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb behalve de uitbreiding bij mn eerste duck pond ook een tweede duck pond in m'n inbox. Nog meer mensen die dat hebben?
Ik heb die pond nooit gebruikt en pas geleden verkocht. En gisteren inderdaad als 'uitbreiding' een nieuwe gekregen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93818743
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb die pond nooit gebruikt en pas geleden verkocht. En gisteren inderdaad als 'uitbreiding' een nieuwe gekregen.
Ik vind eenden leuk, maar ik hoef er nou ook niet meteen 80 kwijt te kunnen.. oO<
pi_93819125
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93819260
zijn die duck ponds hetzelfde? want dan mik ik die in mijn giftbox weg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:56:40 #107
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93822798
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef sbientje het volgende:
zijn die duck ponds hetzelfde? want dan mik ik die in mijn giftbox weg
Mja daar zat ik ook al aan te denken. :P

Ik heb geen idee of ze het zelfde zijn maar het lijkt er wel op.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:57:01 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93822819
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:59:46 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93822948
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:10:17 #110
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93823416
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
A Giant Cocoa Tree!
Nou als niemand hem neemt, pak ik hem wel :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:52:20 #113
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93825131
quote:
Top thx voor het veertje! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:53:41 #114
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:57:15 #115
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93825317
quote:
Goede deal een boom voor een ei. :D Thx! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:21:59 #116
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93830152
Nog 70.000 en dan gaan we weer uitbreiden! Op naar 24 x 24 *O* *O*
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:16:21 #117
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93833580
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93833738
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
A Disco Ball Tree!
Snap!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 21:42:27 #119
163650 Greys
pi_93835369
Wat een onzin, die nieuwe duck pond als je net de eerste aan het uitbreiden bent :D
Dan heb je ineens 40 gieters en 40 schepjes nodig dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:47:03 #120
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93835678
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin, die nieuwe duck pond als je net de eerste aan het uitbreiden bent :D
Dan heb je ineens 40 gieters en 40 schepjes nodig dus.
Ja of je breid niet uit maar kiest voor 2 vijvertjes. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93836034
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja of je breid niet uit maar kiest voor 2 vijvertjes. ;)
Of nul vijvers. *)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93836347
ik heb nu een grote vijver. Holadiejee! sluit niet uit dat ik m nog eens wegmik haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:57:21 #123
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93836395
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of nul vijvers. *)
Nee die lieve *; kleine eendjes O+ wil je toch op je boerderie hebben! :Y :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93836430
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nee die lieve *; kleine eendjes O+ wil je toch op je boerderie hebben! :Y :Y
Ik heb wat losse grote eenden en een paar ducklings die groeiremmers krijgen. :P
Vind ik voldoende.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:58:37 #125
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93836477
En weer een maatje groter! *O* *O* *O*

De volgende zal wel ff wat langer duren. Die is wel heel erg prijzig. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:34 #126
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93836537
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb wat losse grote eenden en een paar ducklings die groeiremmers krijgen. :P
Vind ik voldoende.
_O- _O-
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:38 #127
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93836544
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nee die lieve *; kleine eendjes O+ wil je toch op je boerderie hebben! :Y :Y
Ga toch weg, die beesten schijten alles onder
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:21:25 #128
163650 Greys
pi_93838248
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja of je breid niet uit maar kiest voor 2 vijvertjes. ;)
Ik heb die tweede maar gewoon weggedaan :@
En de 'oude' uitgebreid.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef 1UP het volgende:

[..]

Ga toch weg, die beesten schijten alles onder
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:21:38 #129
163650 Greys
pi_93838268
Zijn er nog mensen die nog niet zo'n oranje Fan Cow hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:04 #130
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839156
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die nog niet zo'n oranje Fan Cow hebben?
Ik heb er geen!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:41 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839201
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef 1UP het volgende:

[..]

Ga toch weg, die beesten schijten alles onder
Das juist goed voor de bemesting! :Y O-)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:59 #132
163650 Greys
pi_93839224
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb er geen!
Oke wacht, ik probeer er even eentje voor je te regelen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:35:42 #133
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839274
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke wacht, ik probeer er even eentje voor je te regelen :Y
Dat zou wel gaaf zijn! :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93839356
ik heb ook geen fan cow :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:37:26 #135
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb ook geen fan cow :(
Ik was lekker sneller. :6
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:37:39 #136
163650 Greys
pi_93839406
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat zou wel gaaf zijn! :Y
Klik!
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb ook geen fan cow :(
Wacht ff :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:38:35 #137
163650 Greys
pi_93839474
Outpost, als jij hem hebt, gil dan ff.
Misschien kan Sbientje ook nog klikken, of is het er maar eentje?
Dan doe ik hetzelfde trucje nog een keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:38:50 #138
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Klik!

Ehm volgens mij gaat r iets fout. Of heb je m al naar mij gestuurd?

quote:
Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:39:57 #139
163650 Greys
pi_93839565
Oh dan zijn wij geen vrienden/buren nog.
Komt goed, wacht ff :P

Sbientje, kan jij die fan cow wel pakken?
Dan word ik eerst even vrienden/buren met Outpost en dan doe ik hetzelfde nog eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:40:26 #140
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93839590
En ik mag hem niet? ;(
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:40:27 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93839593
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Oh dan zijn wij geen vrienden/buren nog.
Komt goed, wacht ff :P

Sbientje, kan jij die fan cow wel pakken?
Dan word ik eerst even vrienden/buren met Outpost en dan doe ik hetzelfde nog eens.
Top! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93839620
haha ik heb er stiekem al op geklikt ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:40:56 #143
163650 Greys
pi_93839625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef 1UP het volgende:
En ik mag hem niet? ;(
Jawel hoor!
Misschien kunnen meer mensen hem pakken.
En het trucje kan oneindig geloof ik, dus pak maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:41:30 #144
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93839663
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel hoor!
Misschien kunnen meer mensen hem pakken.
En het trucje kan oneindig geloof ik, dus pak maar.
We zijn geen vrienden :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:42:57 #145
163650 Greys
pi_93839767
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef 1UP het volgende:

[..]

We zijn geen vrienden :P
DM me even een linkje van je account, dan voeg ik je toe :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:43:19 #146
163650 Greys
pi_93839794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef sbientje het volgende:
haha ik heb er stiekem al op geklikt ;)
En jij hebt hem dus in elk geval?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:44:03 #147
163650 Greys
pi_93839848
Outpost, je hebt een bekend gezicht! :o :D
En je woont nog wel in de buurt ook zie ik. Benieuwd waar ik je gezien heb :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93839961
ik heb m de koe, tnx!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:46:09 #149
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93839997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

DM me even een linkje van je account, dan voeg ik je toe :)
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000683657416
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:47:41 #150
163650 Greys
pi_93840089
quote:
Verzoekje gestuurd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:49:46 #151
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93840244
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Verzoekje gestuurd!
Geaccepteerd!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:51:03 #152
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93840344
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef 1UP het volgende:

[..]

Geaccepteerd!
Ze is ff een koe kaal aan t scheren en oranje aan t spuiten voor mij. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93840356
ja nu wil ik de vervolgstappen ook weten!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:52:17 #154
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93840440
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef sbientje het volgende:
ja nu wil ik de vervolgstappen ook weten!
:?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:52:57 #155
163650 Greys
pi_93840487
Voor degenen die dus nu ook een fan cow hebben:

- zet hem in je koeienstal
- haal hem er weer uit en wacht even... tadaaaaaaaaaa :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:56:02 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93840691
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:57:50 #157
163650 Greys
pi_93840806
*O*

Hoeveel mensen kunnen die koe dan pakken eigenlijk?
Of eentje?
Want dan heb ik die van Hara :@

Zo kunnen we lekker uitwisselen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:58:20 #158
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93840840
Nou hij is in ieder geval al weg
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:58:26 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93840851
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
*O*

Hoeveel mensen kunnen die koe dan pakken eigenlijk?
Of eentje?
Want dan heb ik die van Hara :@

Zo kunnen we lekker uitwisselen :P
Ik heb er ooit 25 gekocht, mag nog wel 10 bij :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:58:49 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93840874
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
*O*

Hoeveel mensen kunnen die koe dan pakken eigenlijk?
Of eentje?
Want dan heb ik die van Hara :@

Zo kunnen we lekker uitwisselen :P
Volgens mij maar 1. :P

Ik heb er nu iig ook 1! *O* *O*

Thx Greys ^O^ :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 08-03-2011 23:12:25 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 22:59:26 #161
163650 Greys
pi_93840906
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:58 schreef 1UP het volgende:
Nou hij is in ieder geval al weg
Oh dan idd maar eentje.
Maar geen nood, fan cow is coming your way, moment!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:00:41 #162
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93840987
Ik zal heel geduldig wachten :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:03:14 #163
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93841143
Dank je Greys!

Ik mag er nu ook 1 weggeven, wie krijgt er nog 1?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:03:19 #164
163650 Greys
pi_93841146
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef 1UP het volgende:
Ik zal heel geduldig wachten :P
Check je PM :P

Als we nou allemaal af en toe die fan cows uit de stal halen en even wachten, dan kunnen we ze steeds sharen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:04:10 #165
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93841196
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Check je PM :P

Als we nou allemaal af en toe die fan cows uit de stal halen en even wachten, dan kunnen we ze steeds sharen *O*
Wereld van die dingen dadelijk :o
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:04:21 #166
163650 Greys
pi_93841208
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef 1UP het volgende:
Dank je Greys!

Ik mag er nu ook 1 weggeven, wie krijgt er nog 1?
Gooi maar gewoon neer, het linkje.
Zet ik er ook nog een paar neer. En morgen weer :D

Je kunt die koeien dus oneindig (zo lang als de bug nog duurt) in en uit je stal halen en dan steeds mag je er eentje weggeven per koe _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:06:09 #167
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93841301
Fan cow!

Fan cow!

Als het goed is moeten het er 2 zijn :9
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:06:17 #168
163650 Greys
pi_93841318
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:07:05 #169
163650 Greys
pi_93841360
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef 1UP het volgende:
Fan cow!

Fan cow!

Als het goed is moeten het er 2 zijn :9
Ik heb de onderste genomen, bedankt!
Dan ga ik die nu ook weer sharen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:07:29 #170
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93841389
Fan cow?

Schijn liep FV niet 100 % correct dus kans dat ik3 links uit 1 koe heb

Nog 1

Fan cow
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:09:13 #171
163650 Greys
pi_93841483
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:10:18 #172
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93841539
Ik heb er weer 1 gepakt en die bewaar ik voor morgen, als de bug het dan nog doet, ga nu naar bed :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:15:27 #173
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93841811
Fan koe

Fan koe 2

Ik had blijkbaar al een fan koe..... :@

Nouja nu 2. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:21:52 #175
163650 Greys
pi_93842177
Outpost, ik heb jouw onderste! Bedankt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93848830
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef TJV het volgende:
Handige extensie voor als je chrome hebt:

https://chrome.google.com(...)inbbmjgbdhkgop?hl=nl
Gaaf dankje.
pi_93848922
Heb een aantal vriendschapsverzoeken gedaan, dankjullie wel.
MissJeanette op Facebook.
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:47:43 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93850540
Willen jullie misschien wat Kibble sturen voor Wodan?

Bvd.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:57:48 #179
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:58:17 #180
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93850885
Ik heb de lantern! *O*
(speciaal op fb ingelogd op het werk :@ )

En lol@ cow mania. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93851082
Ik heb de giant heart candy
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:08:29 #183
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93851098
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 10:15:50 #184
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93851281
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik heb ze alle 3. :@ :@ Bedankt! O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93851496
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb ze alle 3. :@ :@ Bedankt! O+
Mag ik dan heel vervelend zijn en zeggen dat ik dat niet echt netjes vind? -O-

Als ze er al een uur staan... alla, maar ik zou anderen ook even de kans hebben gegeven.
Wel eerlijk dat je het zegt trouwens, kunnen de snatchers hier een voorbeeld aan nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 10:25:36 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93851579
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mag ik dan heel vervelend zijn en zeggen dat ik dat niet echt netjes vind? -O-

Als ze er al een uur staan... alla, maar ik zou anderen ook even de kans hebben gegeven.
Wel eerlijk dat je het zegt trouwens, kunnen de snatchers hier een voorbeeld aan nemen.
Ja maar, ik was een beetje egoïstisch omdat ik hier eigenlijk altijd naast de bomen grijp. ;( Ik zal het niet weer doen. :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:01:45 #187
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93854527
Unreleased tree:



;( ...

Haha, jullie dachten dat ik d'r een deelde hé.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:14:11 #188
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93854917
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:14:33 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93854932
1 sheep meegenomen, thnaks :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:23:19 #190
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93855204


En dat was mijn laatste Giant Golden Apple. Orchard vol. *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:28:03 #191
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93855329
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ]

En dat was mijn laatste Giant Golden Apple. Orchard vol. *O*
En ik heb hem *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_93855678
Ik heb een koe en een schaap meegenomen :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:43:15 #193
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93855775
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:39 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb een koe en een schaap meegenomen :)
Koe?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:49:48 #194
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93855968
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef Xebber het volgende:
Unreleased tree:

[ link | afbeelding ]

;( ...

Haha, jullie dachten dat ik d'r een deelde hé.
Are you kidding me :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 12:53:34 #195
163650 Greys
pi_93856079
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:47 schreef Outpost76 het volgende:
Willen jullie misschien wat Kibble sturen voor Wodan?

Bvd.
Done :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 12:53:56 #196
163650 Greys
pi_93856091
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

Koe?
Een van de fan cows misschien nog! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 12:55:15 #197
163650 Greys
pi_93856133
Oh nee, ik zie nu die post met die clover beesten pas _O-

Ik heb een kippie en schaap, dank je! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 12:56:07 #198
163650 Greys
pi_93856162
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mag ik dan heel vervelend zijn en zeggen dat ik dat niet echt netjes vind? -O-

Als ze er al een uur staan... alla, maar ik zou anderen ook even de kans hebben gegeven.
Wel eerlijk dat je het zegt trouwens, kunnen de snatchers hier een voorbeeld aan nemen.
Aan de andere kant, als je er keurig eentje neemt, wordt de rest daarna meegenomen door snatchers wellicht. Dus dan kunnen ze weer beter terecht komen bij iemand van hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:57:26 #199
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93856218


Nog een. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 12:58:25 #200
163650 Greys
pi_93856251
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:57 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nog een. :)
Die heb ik! *O* w/

Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:33:53 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93857542
Ik heb caramel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93858083
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

Koe?
Oeps.. grapje, ik bedoelde kip :@
pi_93858834
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93859532
Heart candy, de giant golden apple was al weg :'(
pi_93860004
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:29 schreef trainfreak het volgende:
Heart candy, de giant golden apple was al weg :'(
Na een uur nog een speciale boom is evengoed niet verkeerd, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 15:39:22 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93862061
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef Xebber het volgende:
Unreleased tree:

[ link | afbeelding ]

;( ...

Haha, jullie dachten dat ik d'r een deelde hé.
Wtf. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:07:48 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93863334
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Na een uur nog een speciale boom is evengoed niet verkeerd, toch?
Echt hè. Van die posts een half uur of uur later met al weg
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93863807
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Echt hè. Van die posts een half uur of uur later met al weg
Me stofdoekuh, me servies, me servetringuh... ALLES WEG! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93863880
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Me stofdoekuh, me servies, me servetringuh... ALLES WEG! :(
_O- vergeet de tafelkleden niet en de waterkoker :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93864117
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Echt hè. Van die posts een half uur of uur later met al weg
Ik had duidelijk niet naar het uur gekeken.
Maar ik doelde meer op de snatchers hier...
pi_93864678
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93865119
Ik heb opeens een eendenvijver in mijn giftbox staan, terwijl ik al een eendenvijver heb... Andere mensen die dit ook gehad hebben? Want ik heb geen zin om aan dat ding te gaan bouwen en dat hij dan opeens weer verdwijnt...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93865207
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef koei het volgende:
Ik heb opeens een eendenvijver in mijn giftbox staan, terwijl ik al een eendenvijver heb... Andere mensen die dit ook gehad hebben? Want ik heb geen zin om aan dat ding te gaan bouwen en dat hij dan opeens weer verdwijnt...
ja... ik heb m weggegooid
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93875403
Zaadje uit mysterieuze boomgaard (hopelijk werkt hij)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:49:37 #216
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93876698
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Zaadje uit mysterieuze boomgaard (hopelijk werkt hij)
Hij werkt! Thx. ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93876787
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij werkt! Thx. ^O^
Werd het deze? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:57:03 #218
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93877054
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Werd het deze? :P
Geen idee. :@ Ik heb zo een berg mistery seeds dat ik ze maar geleidelijk aan op laat groeien. :@ Ik heb echt een chronisch gebrek aan materialen dus ik ga ook niet specifiek om water vragen. ;)

Toch bedankt voor het boompje! Al laat ik dat soort boompjes gaan. Ik heb ze vandaag allemaal verkocht.... Mn boerderie was me veel te roze. :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 21:20:15 #219
163650 Greys
pi_93878301
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:22:42 #220
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93878428
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ok ook roze maar die kan ik weg stoppen in mn nursery barn. :P

Thx dus! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93881269
Een giant cocoa tree! Van een seedling van iemand anders, want zelf had ik hem nog niet :D

http://apps.facebook.com/(...)S90kL%2CpggCL&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93881338
tnx!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:46:40 #223
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93883657
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Zaadje uit mysterieuze boomgaard (hopelijk werkt hij)
Die was er nog, eens kijken wat er uit komt
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:48:55 #224
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:49:29 #225
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93883846
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef 1UP het volgende:

[..]

Die was er nog, eens kijken wat er uit komt
Dan zijn er dus meer zaailingen dan 1 per bericht?

Een baby Olifantje.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:49:45 #226
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93883867
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:48 schreef 1UP het volgende:
Indian Laurel Tree dus :P
Thx! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:50:09 #227
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93883907
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dan zijn er dus meer zaailingen dan 1 per bericht?
Yups
  Redactie Sport woensdag 9 maart 2011 @ 22:52:25 #228
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93884076
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb het paardje O+ O+ O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93884094
bij mij kwam er een ruby guava tree uit
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:54:23 #230
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93884219
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef sbientje het volgende:
bij mij kwam er een ruby guava tree uit
Al weg.... :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:54:30 #231
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93884224
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef sbientje het volgende:
bij mij kwam er een ruby guava tree uit
Dank je ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:54:49 #232
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93884244
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb het paardje O+ O+ O+
Ik ook! :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:55:02 #233
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93884256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:54 schreef 1UP het volgende:

[..]

Dank je ;)
:6
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93884699
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:48 schreef 1UP het volgende:
Indian Laurel Tree dus :P
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef sbientje het volgende:
bij mij kwam er een ruby guava tree uit
Het werkt dus echt alleen op je eigen farm. Weten we dat ook weer. :')
Ik had er namelijk een heart candy uit en die stond ook in dei orchard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:05:20 #235
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93884900
Sja het blijven Mysteries seeds :P
pi_93886945
Boompje :)
pi_93887120
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]



[..]

Het werkt dus echt alleen op je eigen farm. Weten we dat ook weer. :')
Ik had er namelijk een heart candy uit en die stond ook in dei orchard.
dat wisten we al lang toch? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93887189
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef Peekies het volgende:
Boompje :)
[ link | afbeelding ]
thank you. Ik heb nu heel veel hazelnuts :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:13:01 #239
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93894080
Is d'r iemand? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:15:25 #240
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:21:04 #241
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93894241
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93894305
Remco just gave you this Giant Mardi Gras as a thank you for your interest!
:s) :s)
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:44:48 #243
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:45:40 #244
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93894882
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:46:35 #245
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93894910
Ik heb een grote chocolade boom
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:48:27 #246
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93894968
Nummertje 3:
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:50:25 #247
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93895030
Naja als ik hier toch de enigste ben O-)
pi_93895193
Ik denk dat ik hier de premiere heb met de
Mac&Chees Tree!! :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:00:45 #249
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93895359
Mag ik meedoen met de pemiere? :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:02:00 #250
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93895392
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:00 schreef 1UP het volgende:
Mag ik meedoen met de pemiere? :D
;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:03:33 #251
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93895436
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:02 schreef Xebber het volgende:

[..]

;(
Ach stom van me onze bomenspecialist is er ook nog :@
Volgende keer is die voor jouw :*
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:04:23 #252
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93895459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef 1UP het volgende:

[..]

Ach stom van me onze bomenspecialist is er ook nog :@
Volgende keer is die voor jouw :*
't Is je gegund jongen! :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2011 @ 10:08:16 #253
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93895557
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik heb die Heart Candy Tree O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:09:24 #254
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93895574
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93895599
Ik heb de Giant Golden Apple Tree meegepikt :D :@
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:11:31 #256
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93895624
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb de Giant Golden Apple Tree meegepikt :D :@
Ik heb anderen nog even de tijd gegeven :P Maar dan neem ik de caramel .
  Redactie Sport donderdag 10 maart 2011 @ 10:54:53 #257
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93897097
Die andere is ook weg. Alleen ik heb hem niet. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93898251
Goedemorgen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:33:52 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93898449
Zow mn rondje buurtjes weer gedaan van laag naar hoog. Nu benieuwd wat ik allemaal terug krijg. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93901030
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef Sientje_ het volgende:
Grote Chocolade Boom
Thanks
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:02:41 #262
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93901863
Ik heb weer eens hulp nodig voor mn kippen ren. Willen jullie aub ff clicken?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93907268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb weer eens hulp nodig voor mn kippen ren. Willen jullie aub ff clicken?
:)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_93907863
ik heb net kerststerren gezaaid _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 16:29:40 #265
675 just me
oldbie DCLXXV
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:51:50 #266
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93914272
Nou als niemand ze weer neemt neem ik ze wel :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:59:38 #267
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 19:00:45 #268
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93917172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef 1UP het volgende:
Nou als niemand ze weer neemt neem ik ze wel :D
gelijk heb je :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:12:21 #269
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93917810
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:35:04 #270
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93919072
Nogmaals, als niemand het wilt :+
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:41:30 #271
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93928912
Voor de nieuwere spelers onder ons: iedereen kan één keer gratis spelen in de mystery game. Gewoon via de market> specials.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:52:10 #273
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93929319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Kimbell het volgende:
Voor de nieuwere spelers onder ons: iedereen kan één keer gratis spelen in de mystery game. Gewoon via de market> specials.
En wat is de mystery game? Of moet dat een Mystery blijven? :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:58:33 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93929879
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:24:08 #275
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93931909
Is er een bomenziekte aan de gang dat iedereen die gewilde bomen laat staan :?
pi_93932421
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef 1UP het volgende:
Is er een bomenziekte aan de gang dat iedereen die gewilde bomen laat staan :?
Volgens mij zijn sommige speciale bomen alweer minder speciaal. Ik heb al een aardig aantal bubblegums dus heb deze laten staan. Nu nog chocolate heart en lanterns langs zien komen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93933022
Ik heb ook al veel giant bubbles dus ik gun anderen een kans.

Wel mijn eerste giant black cherry door een mystery seedling van de feed!
http://apps.facebook.com/(...)HvS99jDXtggCL&ref=nf

Nu nog zo'n lelijke sliertjesboom, een echte hartjesboom (niet die snoepjes, maar die hartvormige) en een lampionnenboom en ik heb alles minimaal één keer *O*
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93933191
Nou, dat valt weer mee! Ook gelijk een lelijke giant sliertjesboom!

http://apps.facebook.com/(...)HvS99jGTnggCL&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93933394
[...] just gave you this Giant Mardi Gras as a thank you for your interest!

:)
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:57:19 #280
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93934243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef 1UP het volgende:
Is er een bomenziekte aan de gang dat iedereen die gewilde bomen laat staan :?
Ik hoef al die roze bomen niet meer. Ik heb ze gister bijna allemaal verkocht. Mn boerderie werd me te roze. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:58:16 #281
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93934320
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn sommige speciale bomen alweer minder speciaal. Ik heb al een aardig aantal bubblegums dus heb deze laten staan. Nu nog chocolate heart en lanterns langs zien komen. :')
Die zoek ik nog wel ja. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93934855
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:08:25 #283
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93935004
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van mij, van mij, van mij, van mij, van mij!

Ah een Rhode Islandred chicken :9
pi_93935194
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb 'm ook!

Een rainbow chicken *O* Die had ik nog niet in mijn hok!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:08:33 #285
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93945403
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2011 @ 09:37:17 #286
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93946021
Ik heb de red alder, de 3e van de 1e rij, de rest is, volgens mij, al weggehaald door ?????
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:40:21 #287
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93946078
Ik heb ook wat boompjes weggehaald ;) Had het nog niet gezegd, was nog even bezig op FV
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2011 @ 09:48:13 #288
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93946262
Snel planten :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:52:31 #289
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93946362
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93946390
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:52 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:53:55 #291
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93946399
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:56:59 #292
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93946479
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93946635
Mir just gave you this Giant Black Cherry Tree as a thank you for your interest! O+
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:02:47 #294
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93946637
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verdomd.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93946859
Giant bubblegum!

Ik zal eens moeten kijken wat ik nog heb om te delen :@
pi_93946910
We gaan weer verzamelen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:16:09 #297
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93947020
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:10 schreef trainfreak het volgende:
Giant bubblegum!

Ik zal eens moeten kijken wat ik nog heb om te delen :@
ik hou me warm aanbevolen voor een macaroniboom
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93947091
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik hou me warm aanbevolen voor een macaroniboom
Daar heb ik er zelf nog geen van...Ik hou me ook warm aanbevolen :P
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:20:17 #300
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93947130
Ik hou me ook aanbevolen voor een macaroniboom. Moet d'r nog 19. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:20:33 #301
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93947138
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Xebber het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor een macaroniboom. Moet d'r nog 19. :P
maar je hebt er al 1 :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:27:05 #302
67379 Mirjam
ermahgerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')