abonnement Unibet Coolblue
pi_93725623
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dit zou een dure productie zijn.
Oh dat zal best, ze kunnen ook drukken op personeelskosten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2011 @ 14:21:20 #3
862 Arcee
Look closer
pi_93725800
quote:
Yes.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:33:27 #5
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93726174
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:17 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh dat zal best, ze kunnen ook drukken op personeelskosten.
Volgens mij doen ze dat al. Vrij stevig.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:21:06 #6
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93727768
De topictitel. :')
pi_93729453
Een grafiekje in de TS zou niet verkeerd zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2011 @ 16:40:38 #8
862 Arcee
Look closer
pi_93730779
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef outcast_within het volgende:
Een grafiekje in de TS zou niet verkeerd zijn.
Tweaker? :+
  zondag 6 maart 2011 @ 16:48:54 #9
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_93731104
[Kijkcijfers] Gaat Secret Story van de buis?#6
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_93732547
wel duidelijk dat sex chat niet op de buis/streams mogen.. wederom zeer triest van ss
  zondag 6 maart 2011 @ 17:45:52 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93733334
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef hierb100 het volgende:
wel duidelijk dat sex chat niet op de buis/streams mogen.. wederom zeer triest van ss
Nou!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin maandag 7 maart 2011 @ 08:47:20 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93758384
1833 EXTREME MAKEOVER HOME EDITION 1,0 2,7 157.000
1930 SECRET STORY SO FAR 0,9 2,0 138.000
2030 MEDIUM 1,8 3,6 269.000
2125 FRINGE 1,4 3,1 220.000
2222 GHOST WHISPERER 1,6 4,9 247.000

't is meer dan vorige week, maar het wordt er niet écht beter op. Misschien vandaag ivm het raden van Guido en Laura's geheim en het belachelijke kijkersbedrogverhaal met Maik's terugkeer, maar ik kan het me haast niet voorstellen...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93758561
Ja maar wie kijkt er nou naar een weekoverzicht :? Daar is toch geen reet aan?
Ik zou die uitzending gewoon schrappen. 8-)
pi_93758783
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar wie kijkt er nou naar een weekoverzicht :? Daar is toch geen reet aan?
Ik zou die uitzending gewoon schrappen. 8-)
Heb er gisteren naar gekeken omdat ik niet elke dag thuis was 'savonds ;)
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93758852
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef kaos- het volgende:

[..]

Heb er gisteren naar gekeken omdat ik niet elke dag thuis was 'savonds ;)
en was het wat?
ik kijk nooit naar het weekoverzicht. zie meestal alle door de weekse afleveringen en dan nog heb ik het meeste al live gezien of hier gelezen :Y
net niet te oud
pi_93760016
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar wie kijkt er nou naar een weekoverzicht :? Daar is toch geen reet aan?
Ik zou die uitzending gewoon schrappen. 8-)
Nou voor die paar mensen die het nog niet volgen is het mss wel een handige manier om vlug bijgepraat te worden.
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 10:27:31 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93760523
Ze moeten sowieso álle weekoverzichten afschaffen, overal.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2011 @ 10:47:05 #18
862 Arcee
Look closer
pi_93761098
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef Gert het volgende:
Ze moeten sowieso álle weekoverzichten afschaffen, overal.
Helemaal mee eens. :Y
pi_93761165
Als je de Telegraaf leest dan is er niks aan de hand met SST... :') |:( _O-
de PR machine draait overuren om ons te overtuigen dat men op het Internet een grote hit is en het een kwestie van tijd is eer dat overslaat naar de tv kijkers... :') 8)7 })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2011 @ 10:50:47 #20
862 Arcee
Look closer
pi_93761204
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef Danny het volgende:
ivm het raden van Guido en Laura's geheim
Hoe, wat? :s)
pi_93763817
Wel fijn dat de kijkcijfers voor het weekoverzicht iets beter zijn geworden anders had Alphons vast een SL van een week in gedachten ter verbetering daarvan.
  maandag 7 maart 2011 @ 17:11:52 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93776250
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef Gert het volgende:
Ze moeten sowieso álle weekoverzichten afschaffen, overal.
Behalve het Spangas weekoverzicht op zondagochtend :9
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 7 maart 2011 @ 17:51:59 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93777758
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef Stefan het volgende:

Behalve het Spangas weekoverzicht op zondagochtend :9
Kijk 'm gaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93780438
Vandaag(7-3-2011) in de Telegreaaf op pagina 2, waar de tv progamma staan, in een aparte kolom staat een recensie over Secret Story, wordt helemaal de grond in geschreven.
pi_93785559
Er is dus iemand die de moeite nam om er een slecht stuk over te schrijven. Beter dat dan dat je gewoon genegeerd word.
  Admin maandag 7 maart 2011 @ 21:01:17 #26
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93787578
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef Arcee het volgende:

Hoe, wat? :s)
nou, dat Monique Laura's geheim geraden heeft, dat laura vervolgens vertelde dat Guido's geheim hetzelfde was, monique niet nogmaals mocht raden en het hele verhaal dus aan Servio verteld werd zodat die het geheim van Guido kon raden.
Maar dat zullen ze dus voor morgen bewaren. Ze moeten de kijkcijfers een beetje spreiden he.

Net als dat Maik niet weet waarom hij een tweede kans kreeg, daar waar dat overduidelijk voor de kijkcijfers gedaan is. Maik moet blijven want er moet seks en liefde in dat huis en dat hebben ze met Maik & Mo (wat klinkt als MikeyMo trouwens). Vandaar het kijkersbedrog mbt het stemmen. Alles moet wijken voor de kijkcijfers. Logisch misschien, maar ik kan daar slecht tegen en ik ben daarin vast niet de enige.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93787779
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Danny het volgende:

[..]

nou, dat Monique Laura's geheim geraden heeft, dat laura vervolgens vertelde dat Guido's geheim hetzelfde was, monique niet nogmaals mocht raden en het hele verhaal dus aan Servio verteld werd zodat die het geheim van Guido kon raden.
Maar dat zullen ze dus voor morgen bewaren. Ze moeten de kijkcijfers een beetje spreiden he.

Net als dat Maik niet weet waarom hij een tweede kans kreeg, daar waar dat overduidelijk voor de kijkcijfers gedaan is. Maik moet blijven want er moet seks en liefde in dat huis en dat hebben ze met Maik & Mo (wat klinkt als MikeyMo trouwens). Vandaar het kijkersbedrog mbt het stemmen. Alles moet wijken voor de kijkcijfers. Logisch misschien, maar ik kan daar slecht tegen en ik ben daarin vast niet de enige.
Zit men nou echt te wachten op bewegende dekens ..Ik hoop dat toch niet ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 7 maart 2011 @ 21:06:59 #28
2018 PC eend
relativist
pi_93787966
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Zit men nou echt te wachten op bewegende dekens ..Ik hoop dat toch niet ;(
Sex sells dat staat als en euh paal boven water ;)
Plus dat het een (RL)Soap is voor een net5 publiek, dus romance en drama moet er zoveel mogelijk in.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:10:13 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93788195
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Danny het volgende:
Maik & Mo (wat klinkt als MikeyMo trouwens).
Verdomd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93788835
de streams en de uitzendingen op tv zijn totaal verschillende programma's _O-
Ze smelten de kazen!
  Admin maandag 7 maart 2011 @ 21:22:01 #31
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93789039
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Stickertje het volgende:
de streams en de uitzendingen op tv zijn totaal verschillende programma's _O-
Da's omdat de streams bestaan uit streamlocks met zo nu en dan wat beeld erdoorheen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 7 maart 2011 @ 23:10:48 #32
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_93795969
Die streamlocks slaat ook nergens op, op deze manier winnen ze echt geen kijkers hoor :N iedereen begint hieraan te ergeren met alle gevolgen van dien, ik zie het er maar somber in.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_93796204
Dat programma kunnen ze beter omdopen in Murphy's Law.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 23:27:44 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_93796880
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Ferdo het volgende:
Dat programma kunnen ze beter omdopen in Murphy's Law.
Inderdaad. Alles wat ze verkeerd kunnen doen doen ze verkeerd. Hebben we vanavond weer mogen meemaken tijdens het uitzendingen-topic.Hoe krijgen ze het voor elkaar, Is op zich ook een prestatie.
pi_93797121
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Alles wat ze verkeerd kunnen doen doen ze verkeerd. Hebben we vanavond weer mogen meemaken tijdens het uitzendingen-topic.Hoe krijgen ze het voor elkaar, Is op zich ook een prestatie.
Er is daar echt een omgekeerde koning Midas die het daar voor het zeggen heeft. Al het goud wordt gewoon in lood veranderd. :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 23:41:13 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93797572
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Alles wat ze verkeerd kunnen doen doen ze verkeerd. Hebben we vanavond weer mogen meemaken tijdens het uitzendingen-topic.Hoe krijgen ze het voor elkaar, Is op zich ook een prestatie.
Het was zó slecht gedaan dat het wel opzet leek.
Als je op FOK! de reacties zag na de eerste twee minuten van de uitzending: "Ooo.. het is niet eens live! Okee, zap!" Het zou maar zo kunnen dat nog 100.000 andere kijkers ook zo dachten.
Maar we gaan het zien morgen op SKO.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:06:33 #37
2018 PC eend
relativist
pi_93798606
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was zó slecht gedaan dat het wel opzet leek.
Als je op FOK! de reacties zag na de eerste twee minuten van de uitzending: "Ooo.. het is niet eens live! Okee, zap!" Het zou maar zo kunnen dat nog 100.000 andere kijkers ook zo dachten.
Maar we gaan het zien morgen op SKO.
Ik vond het allemaal niet zo verkeerd hoor.
Zag veel mensen bv klagen toen monique maik zag in de geheime kamer omdat ze dachten dat ze dat live te zien kregen, maar ze hadden gezegd dat maik live het huis zou betreden en zo deden ze het.

Die extra missie was gewoon even een extra gratis (als je niet gestemd heb :+ ) twistje tussendoor.
Die ontmoeting in de geheime kamer was niet helemaal wat ze er zelf van verwacht hadden getuige het feit dat het over moest :D
Zal me niet verbazen dat die take nog erger was en ze gewoon toch maar de eerste genomen hebben _O-

Denk ook dat ze iets meer verwacht hadden van de live terugkeer, maar dat heb je nou eenmaal moeilijk in de hand. Het is een leuk bommetje die zijn uitwerking nog wel gaat krijgen.

Of dat alles zijn doel ook bereikt zal koning kijkcijfer morgen uitwijzen, zal me niet verbazen als ze een stuk hoger zijn.
Zo niet ben ik zeer benieuwd welke troeven ze nog meer achter de hand hebben :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 00:10:52 #38
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93798760
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef PC eend het volgende:

Ik vond het allemaal niet zo verkeerd hoor.
Zag veel mensen bv klagen toen monique maik zag in de geheime kamer omdat ze dachten dat ze dat live te zien kregen, maar ze hadden gezegd dat maik live het huis zou betreden en zo deden ze het.
Maar dat ze de scene waarin ze Maik weer in de geheime kamer zag overnieuw moest doen omdat ze niet enthousiast genoeg waren is toch te debiel voor woorden?

quote:
Die extra missie was gewoon even een extra gratis (als je niet gestemd heb :+ ) twistje tussendoor.
Ze doen dat niet om de kijker blij te maken, maar om seks op de buis te krijgen.

quote:
Die ontmoeting in de geheime kamer was niet helemaal wat ze er zelf van verwacht hadden getuige het feit dat het over moest :D
Zal me niet verbazen dat die take nog erger was en ze gewoon toch maar de eerste genomen hebben _O-
Het is hoe dan ook debiel om het over te laten doen. Reality my fucking ass :')

quote:
Denk ook dat ze iets meer verwacht hadden van de live terugkeer, maar dat heb je nou eenmaal moeilijk in de hand. Het is een leuk bommetje die zijn uitwerking nog wel gaat krijgen.
die seks komt er wel inderdaad. Ik hoop alleen dat dit soort gemanipuleer de kijkcijfers juist doet dalen. Als ik een gescripte serie wil zien zet ik wel iets goeds op.

quote:
Of dat alles zijn doel ook bereikt zal koning kijkcijfer morgen uitwijzen, zal me niet verbazen als ze een stuk hoger zijn.
ik vrees 't ook, maar zet in op 175.000

quote:
Zo niet ben ik zeer benieuwd welke troeven ze nog meer achter de hand hebben :+
Seks vooral. En streamlocks. En nog wat meer scenes die overnieuw gedaan moeten worden. Zoals ruzies enzo.
Eigenlijk wordt 't nu gewoon DGK 2, maar dan nóg slechter :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 00:14:17 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93798899
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vond het allemaal niet zo verkeerd hoor.
Zag veel mensen bv klagen toen monique maik zag in de geheime kamer omdat ze dachten dat ze dat live te zien kregen, maar ze hadden gezegd dat maik live het huis zou betreden en zo deden ze het.

Die extra missie was gewoon even een extra gratis (als je niet gestemd heb :+ ) twistje tussendoor.
Die ontmoeting in de geheime kamer was niet helemaal wat ze er zelf van verwacht hadden getuige het feit dat het over moest :D
Zal me niet verbazen dat die take nog erger was en ze gewoon toch maar de eerste genomen hebben _O-

Denk ook dat ze iets meer verwacht hadden van de live terugkeer, maar dat heb je nou eenmaal moeilijk in de hand. Het is een leuk bommetje die zijn uitwerking nog wel gaat krijgen.

Of dat alles zijn doel ook bereikt zal koning kijkcijfer morgen uitwijzen, zal me niet verbazen als ze een stuk hoger zijn.
Zo niet ben ik zeer benieuwd welke troeven ze nog meer achter de hand hebben :+
Als ze niet hoger zijn, gaat er serieus paniek uitbreken. Minimaal 280K, anders gaat Alphonsje zorgen dat Secret Story er slechter af komt dan Louis van Gaal, die pas vólgend seizoen weg hoeft.

Als ik zo lees hoe jij het opschrijft, hadden ze het misschien inderdaad wel zo gezegd. Maar dan nóg is het onhandig gedaan én onhandig gecommuniceerd. Want iédereen wilde natuurlijk het moment zien waarop die jankzak er achter kwam dat haar Grote Liefde nog in het huis was.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93798903
Misschien komt het programma in aanmerking voor een plekje in De 25 Grootste Mediafalers op SBS 6.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:19:24 #41
2018 PC eend
relativist
pi_93799089
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:10 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar dat ze de scene waarin ze Maik weer in de geheime kamer zag overnieuw moest doen omdat ze niet enthousiast genoeg waren is toch te debiel voor woorden?

Zo werkt tv nou eenmaal, het leuke van de streams vind ik juist dat je een kijkje in de keuken krijgt en dat soort dingen mee krijgt.
quote:
Ze doen dat niet om de kijker blij te maken, maar om seks op de buis te krijgen.
Het gaat om de kijkcijfers dus als mensen seks willen dan krijgen ze seks ;)
quote:
Het is hoe dan ook debiel om het over te laten doen. Reality my fucking ass :')

die seks komt er wel inderdaad. Ik hoop alleen dat dit soort gemanipuleer de kijkcijfers juist doet dalen. Als ik een gescripte serie wil zien zet ik wel iets goeds op.

ik vrees 't ook, maar zet in op 175.000

[..]

Seks vooral. En streamlocks. En nog wat meer scenes die overnieuw gedaan moeten worden. Zoals ruzies enzo.
Eigenlijk wordt 't nu gewoon DGK 2, maar dan nóg slechter :')
Dat het allemaal eerlijk en real moet zijn heb ik tijdens BB1 al losgelaten ;)
Het is tv met een kijkje in de keuken, en ik laat me vermaken.

-edit- Overigens denk ik niet alleen aan seks bij die terugkeer van maik, het is ook een bommetje in het huis wat onrust gaat veroorzaken.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:23:37 #42
2018 PC eend
relativist
pi_93799261
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Als ze niet hoger zijn, gaat er serieus paniek uitbreken. Minimaal 280K, anders gaat Alphonsje zorgen dat Secret Story er slechter af komt dan Louis van Gaal, die pas vólgend seizoen weg hoeft.

Als ik zo lees hoe jij het opschrijft, hadden ze het misschien inderdaad wel zo gezegd. Maar dan nóg is het onhandig gedaan én onhandig gecommuniceerd. Want iédereen wilde natuurlijk het moment zien waarop die jankzak er achter kwam dat haar Grote Liefde nog in het huis was.
quote:
Streams tijdelijk offline
7 maart om 18.59
Maar alles zal live op Net5 te volgen zijn.

Vanavond zullen de internet streams tussen ongeveer 20:15 uur en 20:30 uur helaas tijdelijk niet live te volgen zijn. Maar wees niet getreurd, want alles wat er dan gebeurt in het Huis der Geheimen zal live op Net5 in de daily show te zien zijn. Zo zien we hoe Maik de geheime kamer weer mag verlaten en zijn medebewoners, met name Monique, weer in de armen sluit.

Direct na de live schakeling in de daily show kan je weer live op de streams kijken hoe het verder gaat in het Huis der Geheimen. Hoe zullen Maiks medebewoners reageren als zij er achter komen dat Maik nooit is teruggevlogen naar Nederland en nog steeds onderdeel is van het spel?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 00:31:18 #43
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93799503
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef PC eend het volgende:

de enige reden om de streams uit te zetten is omdat het anders opvalt dat er vertraging in de streams zit.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:36:09 #44
2018 PC eend
relativist
pi_93799671
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:31 schreef Danny het volgende:

[..]

de enige reden om de streams uit te zetten is omdat het anders opvalt dat er vertraging in de streams zit.
Maar het zou dan evengoed op moeten vallen want toen ze SL erop gooide was gelijk de live schakeling toch?
Was dan denk ik nog meer bedoeld om de die-hard streamers de tv aan te laten zetten :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 07:32:39 #45
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93803702
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:36 schreef PC eend het volgende:

Maar het zou dan evengoed op moeten vallen want toen ze SL erop gooide was gelijk de live schakeling toch?
Was dan denk ik nog meer bedoeld om de die-hard streamers de tv aan te laten zetten :P
ahja, dat zal 't zijn idd. gewoon dwingen de tv aan te zetten. Daarmee kunnen we redelijk veilig zeggen dat het aantal kijkers dat ze méér hebben dan vorige week min of meer gelijk ligt aan het aantal streamers.

In dat geval zouden ze, als we Alphons mogen geloven (waar we tot nu toe geen enkele aanleiding toe hebben gehad), rond de 600.000 kijkers gehaald moeten hebben.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93803858
1833 MASTERCHEF 1,5 4,6 223.000
1930 SECRET STORY 2,0 5,0 308.000
2030 GREYS ANATOMY 3,5 8,0 535.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN2,1 4,9 317.000
2227 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,3 4,4 204.000
2323 SECRET STORY 0,3 1,8 45.000

:o
pi_93804011
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die kijkcijfers verdeeld zijn van gisteren. Ze hebben de streams platgegooid voor het laatste gedeelte van de uitzending, lijkt me leuk om te zien hoeveel kijkers ze dat heeft opgeleverd.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:08:31 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93804035
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef Zixon het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,5 4,6 223.000
1930 SECRET STORY 2,0 5,0 308.000
2030 GREYS ANATOMY 3,5 8,0 535.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN2,1 4,9 317.000
2227 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,3 4,4 204.000
2323 SECRET STORY 0,3 1,8 45.000

:o
Zonde dat ze nu weer meer kijkers halen. Eigenlijk zat ik te hopen dat de kijkcijfers zouden inzakken als een pudding, omdat ze de kijkers bedriegen natuurlijk :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93804070
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zonde dat ze nu weer meer kijkers halen. Eigenlijk zat ik te hopen dat de kijkcijfers zouden inzakken als een pudding, omdat ze de kijkers bedriegen natuurlijk :).
Dat zal ook niet lang meer duren denk, ze hebben tenslotte niet elke dag een Maik die ze terug erin kunnen gooien. Ben benieuwd hoelang ze het geraden geheim van Laura en Guido nog blijven uitstellen..
pi_93804108
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 08:11 schreef Zixon het volgende:

[..]

Dat zal ook niet lang meer duren denk, ze hebben tenslotte niet elke dag een Maik die ze terug erin kunnen gooien. Ben benieuwd hoelang ze het geraden geheim van Laura en Guido nog blijven uitstellen..
Ze willen vanavond de nominaties in de uitzending proppen, en aangezien Laura veel nominaties gaat krijgen omdat haar geheim geraden is ga ik er van uit dat ze het daarvoor wel bekend moeten maken :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:19:31 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93804155
Ik kan me herinneren dat er tijdens de eerste BB de nominaties op maandag live in de uitzending bekend werden gemaakt.
pi_93804266
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef Zixon het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,5 4,6 223.000
1930 SECRET STORY 2,0 5,0 308.000
2030 GREYS ANATOMY 3,5 8,0 535.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN2,1 4,9 317.000
2227 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,3 4,4 204.000
2323 SECRET STORY 0,3 1,8 45.000
Nice :Y 308000 dat is een stap in de goede richting. Maar het was ook een aardige uitzending vond ik.

Nu hopen dat ze t vast houden.
net niet te oud
pi_93804276
Was zeker een aardige uitzending omdat Bart zich dit keer slechts 1x versprak ipv de gebruikelijke 88009933 keer :')
pi_93804293
En dan heb ik niet eens gekeken :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 08:36:05 #55
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93804333
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef Zixon het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,5 4,6 223.000
1930 SECRET STORY 2,0 5,0 308.000
2030 GREYS ANATOMY 3,5 8,0 535.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN2,1 4,9 317.000
2227 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,3 4,4 204.000
2323 SECRET STORY 0,3 1,8 45.000

:o
hmm, dat zijn minder streamers dan verwacht.
En het is natuurlijk sneu dat ze streams moeten locken om kijkers op tv te krijgen.
Verder netjes, alleen hebben ze niet elke week/dag een maik die terugkomt natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93804392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef Zixon het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,5 4,6 223.000
1930 SECRET STORY 2,0 5,0 308.000
2030 GREYS ANATOMY 3,5 8,0 535.000
2126 VERBORGEN GEBREKEN2,1 4,9 317.000
2227 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,3 4,4 204.000
2323 SECRET STORY 0,3 1,8 45.000

:o
:o

Zo dat gaat de goede kant op... ^O^
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 08:43:24 #57
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93804441
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:15 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ze willen vanavond de nominaties in de uitzending proppen, en aangezien Laura veel nominaties gaat krijgen omdat haar geheim geraden is ga ik er van uit dat ze het daarvoor wel bekend moeten maken :)
uiteraard. de nominaties krijg je voortaan natuurlijk in de uitzending. Vandaar dat ze van de stem op hun kloten kregen dat ze aan het praten waren over wie op wie had gestemd...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:47:25 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93804487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:43 schreef Danny het volgende:

[..]

uiteraard. de nominaties krijg je voortaan natuurlijk in de uitzending. Vandaar dat ze van de stem op hun kloten kregen dat ze aan het praten waren over wie op wie had gestemd...
Ik vind dit de misselijkmakendste, onrespectvolste smiley die er is, maar bij de acties van de redactie past maar 1 ding:
:')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93804562
Zo! De cijfers gaan sinds vrijdag wel de lucht in zeg! Ben benieuwd voor hoelang. Denk dat ze nog hogere cijfers kunnen gaan halen als het om 1900 uur begint.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_93804627
ja of om 1900 of om 2030 achter gtst ik zeg 2030 liggen de kleintjes op bed meer aktie derin en dan komt het mischien nog goed
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 08:57:00 #61
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93804629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:52 schreef RaymanNL het volgende:
Zo! De cijfers gaan sinds vrijdag wel de lucht in zeg! Ben benieuwd voor hoelang. Denk dat ze nog hogere cijfers kunnen gaan halen als het om 1900 uur begint.
ze pakken het nu wel slim aan door crucialere info te bewaren tot de liveprogramma's.
Wie er genomineerd zijn bijvoorbeeld. Maar goed, dat is één keer per week. Ik moet nog zien dat ze het vijf keer per week boeiend genoeg kunnen maken om de kijkers naar zich toe te trekken. Desondanks hoopgevende cijfers.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93804724
Dat is wel slim idd. Zoals het live binnen laten komen van maaik gisteren. Dan heeft de live functie van de dagelijkse show ook nog nut. Hoop dat ze vanavond ook daadwerkelijk de uitslag live brengen en niet een streamlock om 1700 uur doen en de uitslag pas om 2015 brengen. Maarja, we zullen zien.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 09:03:22 #63
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93804759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:01 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is wel slim idd. Zoals het live binnen laten komen van maaik gisteren. Dan heeft de live functie van de dagelijkse show ook nog nut. Hoop dat ze vanavond ook daadwerkelijk de uitslag live brengen en niet een streamlock om 1700 uur doen en de uitslag pas om 2015 brengen. Maarja, we zullen zien.
ik denk zelfde als gisteren. in de uitzending iedereen naar de bank laten gaan, streams locken en op tv bekend maken wie de genomineerden zijn.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:05:29 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93804795
Maar kom op zeg, dit is toch reality 2.0! Vanwaar die streamlocks om ons naar een oud medium te lokken? Zet dan dat liveprogramma 1 op 1 over naar de streams..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93804866
Wat je wel niet moet doen voor 150.000 kijkers meer :')
pi_93805027
Ik geef ze groot gelijk dat ze wat unieke content voor in de daily show willen, en hoop inderdaad wel dat het live content blijft zodat er zo min mogelijk streamlocks voor hoeven te komen.

Desnoods bespreken ze elke keer als er iemand op de knop drukt het pas 's avonds om half 8.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:25:14 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93805109
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef Stranger het volgende:
Ik geef ze groot gelijk dat ze wat unieke content voor in de daily show willen, en hoop inderdaad wel dat het live content blijft zodat er zo min mogelijk streamlocks voor hoeven te komen.

Desnoods bespreken ze elke keer als er iemand op de knop drukt het pas 's avonds om half 8.
Dan hadden ze dat in de interviews moeten communiceren. nu komen ze gewoon terug op beloftes die gedaan zijn en dat is belachelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93805155
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 09:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan hadden ze dat in de interviews moeten communiceren. nu komen ze gewoon terug op beloftes die gedaan zijn en dat is belachelijk.
Ze hebben in elk interview en elke show de regels zo vaag mogelijk gehouden zodat ze overal nog op terug konden komen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:34:57 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93805308
Betere, zij het wat door 'dwang' geflatteerde, cijfers. Maar toch jammer dat niet alle 800.000 streamers hebben gekeken :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:35:56 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93805330
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ze hebben in elk interview en elke show de regels zo vaag mogelijk gehouden zodat ze overal nog op terug konden komen.
Er is in de interviews met FOK! letterlijk gezegd dat er geen streamlocks zouden komen tenzij er zwaar geweld gebruikt werd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93805492
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef iBenny het volgende:
Wat je wel niet moet doen voor 150.000 kijkers meer :')
ik ben wel blij eigenlijk. Ik vind het nog steeds leuk om te volgen.... en van mij mag het programma het einde wel halen :Y
pi_93805631
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef Maanvis het volgende:
Maar kom op zeg, dit is toch reality 2.0! Vanwaar die streamlocks om ons naar een oud medium te lokken? Zet dan dat liveprogramma 1 op 1 over naar de streams..
Omdat het programma kijkers nodig heeft, anders moet het stoppen. Is dat nou echt zo lastig te begrijpen?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:51:32 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93805682
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef Nyce het volgende:

[..]

Omdat het programma kijkers nodig heeft, anders moet het stoppen. Is dat nou echt zo lastig te begrijpen?
Da's toch niet zo erg, dan kan Net5 dat slot mooi voor iets anders gebruiken wat meer opbrengt. Dan gaat het programma alleen onstream verder, geen probleem toch?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93805762
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef Nyce het volgende:

[..]

Omdat het programma kijkers nodig heeft, anders moet het stoppen. Is dat nou echt zo lastig te begrijpen?
Blijkbaar, ik ben ook erg blij met de betere kijcyfers al werd het natuurlijk geforceerd maarja het is het laatste red-middel, en echte RLS fans zouden moeten snappen dat het anders snel van de buis zou zijn.
Ik vrees alleen dat ze het vanaf het begin al zo aan moeten pakken, beter laat dan nooit maar hopelijk is het niet al te laat.
Als er vanaf het begin al streamlocks waren geweest had je daar nu niemand meer over gehoord maarja dan was er wel weer iets anders om te zeiken geweest. :')
pi_93805765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's toch niet zo erg, dan kan Net5 dat slot mooi voor iets anders gebruiken wat meer opbrengt. Dan gaat het programma alleen onstream verder, geen probleem toch?
Ik weet niet hoe het met jou zit maar er zijn mensen die niet meteen opgeven als iets minder gaat dan verwacht.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:59:15 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93805866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:55 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit maar er zijn mensen die niet meteen opgeven als iets minder gaat dan verwacht.
Het is geen opgeven want het programma gaat dan gewoon door onstream. Nu haken alle kijkers
af uit walging met deze manier van werken. Ik zie het als verliesgevende onderdelen afstoten.
Als ik mocht kiezen tussen 800000 streamers behouden of 200000 TV kijkers behouden dan koos ik toch voor het eerste, en dat zou jij ook moeten begrijpen.
Geen probleem dus :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93806552
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is geen opgeven want het programma gaat dan gewoon door onstream. Nu haken alle kijkers
af uit walging met deze manier van werken. Ik zie het als verliesgevende onderdelen afstoten.
Als ik mocht kiezen tussen 800000 streamers behouden of 200000 TV kijkers behouden dan koos ik toch voor het eerste, en dat zou jij ook moeten begrijpen.
Geen probleem dus :).
Tuurlijk is dat opgeven, het is in de eerste plaats een TV programma. En als ik naar de kijkcijfers kijk nemen die juist toe, dus het werkt.

Maar waar haal je vandaan dat het onstream doorgaat? En waar haal jij dat cijfer van 800.000 streamers vandaan? Zijn dit unieke streamers per dag? Of telt 1 streamer x 4 aangezien je 4 streams in 1 keer bekijkt?
Ik denk namelijk dat het geen unieke streamers p/d cijfers zijn, en dat het 4x telt.
pi_93806619
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Nyce het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat opgeven, het is in de eerste plaats een TV programma. En als ik naar de kijkcijfers kijk nemen die juist toe, dus het werkt.

Maar waar haal je vandaan dat het onstream doorgaat? En waar haal jij dat cijfer van 800.000 streamers vandaan? Zijn dit unieke streamers per dag? Of telt 1 streamer x 4 aangezien je 4 streams in 1 keer bekijkt?
Ik denk namelijk dat het geen unieke streamers p/d cijfers zijn, en dat het 4x telt.
Vraag dat aan Alphons _O_.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:31:07 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93806716
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:23 schreef PC eend het volgende:

[..]



[..]

Dat is dus verlakkerij, want het wordt nét niet letterlijk gezegd maar er wordt wel héél sterk de indruk gewekt dat M&M elkaar voor het eerst weer zien. En aan de reacties gisteren te zien, vatte iedereen het ook zo op.

Verder licht hoopgevende cijfers. Ben benieuwd of dat vanavond ook weer lukt want gisteren hadden ze echt "een TV moment" beloofd en dat is verknald.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:33:09 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93806754
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Nyce het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat opgeven, het is in de eerste plaats een TV programma. En als ik naar de kijkcijfers kijk nemen die juist toe, dus het werkt.

Maar waar haal je vandaan dat het onstream doorgaat? En waar haal jij dat cijfer van 800.000 streamers vandaan? Zijn dit unieke streamers per dag? Of telt 1 streamer x 4 aangezien je 4 streams in 1 keer bekijkt?
Ik denk namelijk dat het geen unieke streamers p/d cijfers zijn, en dat het 4x telt.
Die 800.000 streamers zijn wél uniek, alleen (en zo is dat ook gezegd door Alphonsje) het gaat daarbij om unieke kijkers die "de afgelopen weken" de streams weleens hebben aangeklikt.
Heeft dus niets met het dagelijks aantal streamers te maken. Dat ligt denk ik minimaal een factor 10 lager.

Maanvis, alleen op i-net kan niet. Geld uit TV-reclame is nodig.

-edit- Er werden 850.000 kijkers genoemd door Alphons Martens:

quote:
"Op internet is het een gigantisch succes. We hebben 850.000 unieke bezoekers gehad de afgelopen weken. Dat is echt huge. Voor ons is dat echt heel bijzonder. Maar ze moeten natuurlijk ook wel televisie kijken.“
bron
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93807002
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Die 800.000 streamers zijn wél uniek, alleen (en zo is dat ook gezegd door Alphonsje) het gaat daarbij om unieke kijkers die "de afgelopen weken" de streams weleens hebben aangeklikt.
Heeft dus niets met het dagelijks aantal streamers te maken. Dat ligt denk ik minimaal een factor 10 lager.

Maanvis, alleen op i-net kan niet. Geld uit TV-reclame is nodig.

-edit- Er werden 850.000 kijkers genoemd door Alphons Martens:

[..]

bron
Kijk daar komt de aap uit de mouw, dan slaat een vergelijking van 800.000 vs 200.000 natuurlijk helemaal nergens op :P
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 10:42:13 #82
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93807020
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dus verlakkerij, want het wordt nét niet letterlijk gezegd maar er wordt wel héél sterk de indruk gewekt dat M&M elkaar voor het eerst weer zien. En aan de reacties gisteren te zien, vatte iedereen het ook zo op.

Verder licht hoopgevende cijfers. Ben benieuwd of dat vanavond ook weer lukt want gisteren hadden ze echt "een TV moment" beloofd en dat is verknald.
hadden ze misschien toch take 1 moeten gebruiken :+
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 10:43:14 #83
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93807056
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Die 800.000 streamers zijn wél uniek, alleen (en zo is dat ook gezegd door Alphonsje) het gaat daarbij om unieke kijkers die "de afgelopen weken" de streams weleens hebben aangeklikt.
Heeft dus niets met het dagelijks aantal streamers te maken. Dat ligt denk ik minimaal een factor 10 lager.

Maanvis, alleen op i-net kan niet. Geld uit TV-reclame is nodig.

-edit- Er werden 850.000 kijkers genoemd door Alphons Martens:

[..]

bron
850.000 unieke bezoekers hebben wij per dag. Blijkbaar is het toch minder huge dan ze doen geloven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:43:35 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93807060
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef Gert het volgende:

Maanvis, alleen op i-net kan niet. Geld uit TV-reclame is nodig.
Niet waar, als je het TV-programma afschaft en alleen onstream doorgaat dan kan het draaien op de betalende streamers en die Becel reclames die iedere 5 minuten draaien. Bovendien spaar je dan presentatoren, productieteam voor die shows etc uit én kun je een goedkope dramaserie draaien die meer kijkers trekt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93807140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet waar, als je het TV-programma afschaft en alleen onstream doorgaat dan kan het draaien op de betalende streamers en die Becel reclames die iedere 5 minuten draaien. Bovendien spaar je dan presentatoren, productieteam voor die shows etc uit én kun je een goedkope dramaserie draaien die meer kijkers trekt.
Vergeet niet dat dit de 'Duurste SBS-show in jaren' is. Ga jij dat maar eens terugverdienen aan streamers.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 maart 2011 @ 10:47:09 #86
862 Arcee
Look closer
pi_93807161
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:
Dat is dus verlakkerij, want het wordt nét niet letterlijk gezegd maar er wordt wel héél sterk de indruk gewekt dat M&M elkaar voor het eerst weer zien. En aan de reacties gisteren te zien, vatte iedereen het ook zo op.
Ze hebben toch verteld dat ze elkaar al in de geheime kamer hadden gezien?
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:47:28 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet waar, als je het TV-programma afschaft en alleen onstream doorgaat dan kan het draaien op de betalende streamers en die Becel reclames die iedere 5 minuten draaien. Bovendien spaar je dan presentatoren, productieteam voor die shows etc uit én kun je een goedkope dramaserie draaien die meer kijkers trekt.
Ik geloof er geen ene flikker van dat dat ook maar in de verste verte kostendekkend is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 10:47:58 #88
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93807184
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet waar, als je het TV-programma afschaft en alleen onstream doorgaat dan kan het draaien op de betalende streamers en die Becel reclames die iedere 5 minuten draaien. Bovendien spaar je dan presentatoren, productieteam voor die shows etc uit én kun je een goedkope dramaserie draaien die meer kijkers trekt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet waar, als je het TV-programma afschaft en alleen onstream doorgaat dan kan het draaien op de betalende streamers en die Becel reclames die iedere 5 minuten draaien. Bovendien spaar je dan presentatoren, productieteam voor die shows etc uit én kun je een goedkope dramaserie draaien die meer kijkers trekt.
je vergeet dat die deelnemers een salaris krijgen van minstens 2000 euro per maand, daarnaast de regie/audiomensen betaald moeten worden. Dat ga je niet redden met 100.000 streamers, kostenwise.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:48:02 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807186
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze hebben toch verteld dat ze elkaar al in de geheime kamer hadden gezien?
Nee.
Ja, achteraf, toen Maik weer in het huis was.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 maart 2011 @ 10:48:15 #90
862 Arcee
Look closer
pi_93807192
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of dat vanavond ook weer lukt want gisteren hadden ze echt "een TV moment" beloofd en dat is verknald.
Hoezo is het verknald? Het was wellicht minder spectaculair dan verwacht, maar verknald?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 maart 2011 @ 10:48:50 #91
862 Arcee
Look closer
pi_93807208
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Gert het volgende:
Nee.
Monique beschreef de kamer ook, dus konden ze toch weten dat ze er samen zaten?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 maart 2011 @ 10:50:23 #92
862 Arcee
Look closer
pi_93807249
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Gert het volgende:
Ja, achteraf, toen Maik weer in het huis was.
Oh, voor de uitzending van gisteren. Dan wel idd. :s)
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:51:12 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807267
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoezo is het verknald? Het was wellicht minder spectaculair dan verwacht, maar verknald?
Okee, totáál verknald dan.

1. Er werd de suggestie gewekt dat kijkers live bij de hereniging tussen M&M zouden zijn. Dat bleek niet het geval en dat verraste iedereen. Kijk deel 1 van het uitzendtopic maar na.

2. Hét moment bleek dus eerder al opgenomen, maar men was er niet in geslaagd om dit fatsoenlijk op camera vast te leggen. Je zag dus het gezicht van Monique niet toen ze Maik in de armen viel.

Ze vonden het zelf ook wel wat mager, dus hebben ze Maik en Monique nog gevraagd om de hereniging een keer over te spelen. Alleen dat was 'm ook niet helemaal. :')
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:52:36 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807300
Maar het kan zijn dat de gewone, niet streamende kijker, het een leuke uitzending vond hoor, dat wel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:52:56 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93807310
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:46 schreef Nyce het volgende:

[..]

Vergeet niet dat dit de 'Duurste SBS-show in jaren' is. Ga jij dat maar eens terugverdienen aan streamers.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ene flikker van dat dat ook maar in de verste verte kostendekkend is.
Ik denk dat je ook overschat wat er aan reclameinkomsten binnen komt op die daluurtjes bij Net5. Stel je zou bijv. gewoon Greys anatomy uitzenden in dat slot dan verdubbelt het aantal kijkers en de reclameinkomsten meteen, dan kun je daarmee het verliesgevende Secret Story terugverdienen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:53:43 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93807332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Danny het volgende:

[..]



[..]

je vergeet dat die deelnemers een salaris krijgen van minstens 2000 euro per maand, daarnaast de regie/audiomensen betaald moeten worden. Dat ga je niet redden met 100.000 streamers, kostenwise.
En met 180000 wegzappende net5 kijkers wel dan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:00:00 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807501
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je ook overschat wat er aan reclameinkomsten binnen komt op die daluurtjes bij Net5. Stel je zou bijv. gewoon Greys anatomy uitzenden in dat slot dan verdubbelt het aantal kijkers en de reclameinkomsten meteen, dan kun je daarmee het verliesgevende Secret Story terugverdienen.
Dan zullen ze altijd nog kiezen voor een ander slot voor SST, web only gaat hem niet worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93807515
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En met 180000 wegzappende net5 kijkers wel dan?
Nee daarom proberen ze ook meer kijkers te krijgen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:00:33 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93807519
Vergeet ook niet hoe de return of the Maik in beeld werd gebracht. Met camera's op Maik, ipv op de vast en zeker zeer verbaasde bewoners. Dat soort knullige dingen, daar grossiert SST in. Ook knap op zich.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:05:06 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807633
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef Danny het volgende:

[..]

hadden ze misschien toch take 1 moeten gebruiken :+
Ik dacht dat het uiteindelijk ook take 1 geworden was.

God wat genant. :')
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:05:07 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93807634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan zullen ze altijd nog kiezen voor een ander slot voor SST, web only gaat hem niet worden.
Waarom zou je een verliesgevend programma op de buis houden? Al plaats je het om 3 uur in de ochtend dan nog heb je minder kijkers dan als je dan iets anders wat ook nog eens goedkoper is om te maken programmeert.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:06:14 #102
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_93807666
Tja die gasten die nu in dat huis zitten zijn alleen maar bezig met de playboy penthouse en eventuele filmrollen etc. Lijkt meer een reclamekrant van totaal oninteressante mensen, daarbij komt dat het een spel is waar je als kijker de helft van mist dus per definitie alleen leuk is voor de spelers zelf.
Maar het meest erge denk ik , is nog steeds het feit dat iedereen daar zichzelf reuuuzzze tof vindt en dat werkt niet. Denk ik ;)
alles moet op
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:06:37 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807675
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Vergeet ook niet hoe de return of the Maik in beeld werd gebracht. Met camera's op Maik, ipv op de vast en zeker zeer verbaasde bewoners. Dat soort knullige dingen, daar grossiert SST in. Ook knap op zich.
De Bob's daar verstaan hun vak niet. Misschien zijn ze heel goed in het in beeld brengen van motorraces of zo hoor, maar een RLS is niet hun ding.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93807698
Trouwens, nu de kijkcijfers een beetje aantrekken, vind ik wel dat FOK! daar een nieuwsbericht over mag gaan plaatsen, aangezien ze weken lang de instortende kijkcijfers aan het melden waren op de FP ;) Er is duidelijk een stijging, sinds vrijdag.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_93807705
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom zou je een verliesgevend programma op de buis houden? Al plaats je het om 3 uur in de ochtend dan nog heb je minder kijkers dan als je dan iets anders wat ook nog eens goedkoper is om te maken programmeert.
Omdat ze er veel in hebben geïnvesteerd en er schijnbaar nog in geloven.
pi_93807706
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Vergeet ook niet hoe de return of the Maik in beeld werd gebracht. Met camera's op Maik, ipv op de vast en zeker zeer verbaasde bewoners. Dat soort knullige dingen, daar grossiert SST in. Ook knap op zich.
Zo doen ze het ook altijd bij de exitprocedure als degenen die niet weg hoeven terugkomen. Wonderlijk.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 11:07:53 #107
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93807709
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:06 schreef Gert het volgende:

[..]

De Bob's daar verstaan hun vak niet. Misschien zijn ze heel goed in het in beeld brengen van motorraces of zo hoor, maar een RLS is niet hun ding.
eens. ook zo vaak;
Joanna en Monique praten en Philip is in beeld. Dat soort gedoe. En dan niet eventjes, maar gewoon tien minuten.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:09:39 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93807753
Ik heb het begin gisteren gemist, dus ook die take two. Maar zag je dat echt zo overduidelijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:10:09 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807771
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom zou je een verliesgevend programma op de buis houden? Al plaats je het om 3 uur in de ochtend dan nog heb je minder kijkers dan als je dan iets anders wat ook nog eens goedkoper is om te maken programmeert.
Een ander slot zal een poging zijn om het tij te keren.
Verder denk ik dat het niet zo simpel is als jij stelt, om een programma van de buis te halen.
Bijvoorbeeld: er zijn product placement contracten. Lijnen die al betaald zijn. Freelancecontracten die al voor een uitzendduur van 13 weken zijn afgesloten. Dat huis dat al gehuurd is inclusief faciliteiten er omheen, etc. Ik denk dat het heel lang "lonend" blijft om te proberen er nog iets van te maken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:13:08 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93807872
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Danny het volgende:

[..]

eens. ook zo vaak;
Joanna en Monique praten en Philip is in beeld. Dat soort gedoe. En dan niet eventjes, maar gewoon tien minuten.
Dat een flink deel van de crew daar Portugees is zal ook niet echt helpen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:15:00 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93807934
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Nyce het volgende:

[..]

Omdat ze er veel in hebben geïnvesteerd en er schijnbaar nog in geloven.
Maar iedere dag dat ze minder kijkers trekken dan een goedkoper programma lijden ze ontzettend veel verlies.
Hoeveel dat is kun je ongeveer hier uitrekenen:
http://www.adverterenbijs(...)ogelijkheden2011.pdf
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 11:16:15 #112
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93807992
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar iedere dag dat ze minder kijkers trekken dan een goedkoper programma lijden ze ontzettend veel verlies.
Hoeveel dat is kun je ongeveer hier uitrekenen:
http://www.adverterenbijs(...)ogelijkheden2011.pdf
Ze zitten nu in een stijgende lijn dus daar gaan ze nu echt de stekker niet uit trekken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93808027
Die hebben vandaag taart bij de Portugese koffie :9
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:18:34 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93808069
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Een ander slot zal een poging zijn om het tij te keren.
Verder denk ik dat het niet zo simpel is als jij stelt, om een programma van de buis te halen.
Bijvoorbeeld: er zijn product placement contracten. Lijnen die al betaald zijn. Freelancecontracten die al voor een uitzendduur van 13 weken zijn afgesloten. Dat huis dat al gehuurd is inclusief faciliteiten er omheen, etc. Ik denk dat het heel lang "lonend" blijft om te proberen er nog iets van te maken.
Die kosten blijf je hoe dan ook houden, dan kun je het beter terugverdienen met bijv. een greys anatomy dat 2x zoveel inkomsten genereert en leolux e.d. ff afkopen met een reclamespotje in dat blok.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:21:37 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93808174
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef Maanvis het volgende:

Die kosten blijf je hoe dan ook houden, dan kun je het beter terugverdienen met bijv. een greys anatomy dat 2x zoveel inkomsten genereert en leolux e.d. ff afkopen met een reclamespotje in dat blok.
En wat zet je dan in het nog meer prime time time slot van Greys Anatomy?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93808181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar iedere dag dat ze minder kijkers trekken dan een goedkoper programma lijden ze ontzettend veel verlies.
Hoeveel dat is kun je ongeveer hier uitrekenen:
http://www.adverterenbijs(...)ogelijkheden2011.pdf
Nou reken jij dat eens uit aan de hand van deze PDF... ;)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:22:48 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93808213
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat zet je dan in het nog meer prime time time slot van Greys Anatomy?
Een andere serie die goedkoper is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:24:27 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93808265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:

Een andere serie die goedkoper is.
En op dat time slot dus weer minder kijkers genereert. Slimme oplossing!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 11:25:40 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93808311
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die kosten blijf je hoe dan ook houden, dan kun je het beter terugverdienen met bijv. een greys anatomy dat 2x zoveel inkomsten genereert en leolux e.d. ff afkopen met een reclamespotje in dat blok.
Die beslissing om het van de buis te halen moet misschien een keer gemaakt worden, maar dat is nu nog te vroeg.
Maar dit begon met jouw voorstel om er web only van te maken, en dat zie ik echt niet gebeuren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93808341
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een andere serie die goedkoper is.
Je moet wel begrijpen dat het grootste deel van de kosten van dit programma al gemaakt zijn. En je kan niet met een ander programma kosten voor dit programma terugverdienen zodat het alleen online verder kan gaan, zo werkt het niet.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:28:02 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93808399
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Die beslissing om het van de buis te halen moet misschien een keer gemaakt worden, maar dat is nu nog te vroeg.
Maar dit begon met jouw voorstel om er web only van te maken, en dat zie ik echt niet gebeuren.
Over 3 weken zal die beslissing gemaakt worden. Of niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93808459
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Over 3 weken zal die beslissing gemaakt worden. Of niet.
:Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:32:30 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93808550
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Nyce het volgende:

[..]

Je moet wel begrijpen dat het grootste deel van de kosten van dit programma al gemaakt zijn. En je kan niet met een ander programma kosten voor dit programma terugverdienen zodat het alleen online verder kan gaan, zo werkt het niet.
maar als je truukjes gebruikt om streamers naar de TV te lokken dan haken steeds meer streamers af PLUS becel is over de zeik omdat hun reclames niet bekeken worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93808704
Ik hoorde gisteren op Radio 1 een interview met Paul Römer, voormalig directeur van Endemol. Hij had een aflevering bekeken maar vond het zo saai dat hij de aflevering niet eens afgekeken had. Volgens hem had het concept in principe wel potentie maar had het met de casting te maken, de kandidaten maakten het programma niet interessanter. Dat het programma in de social media veel besproken werd vond ie niet interessant of relevant, daar valt geen cent mee te verdienen.

BTW: of het programma echt nog maar 3 weken de tijd had gekregen kon ie niet bevestigen, hij werd niet langer op de hoogte gehouden.
pi_93808738
tvp
Alles wat jij vindt is een realiteit
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 11:40:26 #126
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93808821
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
tvp
daar is een knop voor 'volg topic'. Staat naast 'nieuw topic'. Gelieve die te gebruiken ipv tvp te posten :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93808974
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar als je truukjes gebruikt om streamers naar de TV te lokken dan haken steeds meer streamers af PLUS becel is over de zeik omdat hun reclames niet bekeken worden.
Schijnbaar gaan er toch meer mensen naar de shows kijken hierdoor. En Becel betaald per 1000 views dus dat maakt niet uit, dus minder kijkers is minder betalen.
pi_93808992
quote:
http://twitter.com/MinaSnijkamp
Dikke tongzoen voor @alphons22 voor het verdubbelen van de kijkcijfers van #sstnl !
quote:
http://twitter.com/alphons22
@MinaSnijkamp dank je wel, er is hard gewerkt en gelukkig heeft t effect! #sstnl
Zo'n SL-knop indrukken is hard werken, mensen. :')
  One tough cookie dinsdag 8 maart 2011 @ 11:48:16 #129
169210 liesje1979
pi_93809068
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
Maar het kan zijn dat de gewone, niet streamende kijker, het een leuke uitzending vond hoor, dat wel.
Dat zei ik. :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:52:17 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93809188
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:

Zo'n SL-knop indrukken is hard werken, mensen. :')
En nog trots zijn ook op die slechte televisie. Met alle directieleden op de vloer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:54:03 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93809238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef Nyce het volgende:

[..]

Schijnbaar gaan er toch meer mensen naar de shows kijken hierdoor. En Becel betaald per 1000 views dus dat maakt niet uit, dus minder kijkers is minder betalen.
De reclameblokken op Net5 gaan ook per GRP (dus % kijkcijfers). Dus waar de balans ligt weet ik niet eigenlijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93809434
Van dieptepunt 186k naar 308k is erg mooi, daar kunnen ze mee verder. Ongeacht de uitwerking van de uitzending.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93809510
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De reclameblokken op Net5 gaan ook per GRP (dus % kijkcijfers). Dus waar de balans ligt weet ik niet eigenlijk.
Ik maak die vergelijking toch niet. Jij zegt dat Becel over de zeik zal raken, maar hun betalen pas na afloop op basis van hoe vaak de advertentie bekeken is. Of ze kopen een pakket van 100.000 views en als dit bereikt is stopt de campagne.
Dus die kunnen hoogstens teleurgesteld zijn omdat ze hogere verwachtingen hadden.

Maar in ieder geval gaat web-only naar mijn idee niet lukken qua kosten, dus zullen ze hogere kijkcijfers moeten scoren (waar ze nu mee bezig zijn) om het programma te kunnen laten voortbestaan. En daar zijn o.a. screen-locks voor nodig.
pi_93809553
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Danny het volgende:

[..]

daar is een knop voor 'volg topic'. Staat naast 'nieuw topic'. Gelieve die te gebruiken ipv tvp te posten :)
;)
Alles wat jij vindt is een realiteit
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:09:15 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93811560
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van dieptepunt 186k naar 308k is erg mooi, daar kunnen ze mee verder. Ongeacht de uitwerking van de uitzending.
Nou... de uitwerking van de uitzending is juist heel belangrijk lijkt me. Want ze moeten structureel die extra kijkers gaan vasthouden anders is het einde verhaal.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:16:43 #136
2018 PC eend
relativist
pi_93811826
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dus verlakkerij, want het wordt nét niet letterlijk gezegd maar er wordt wel héél sterk de indruk gewekt dat M&M elkaar voor het eerst weer zien. En aan de reacties gisteren te zien, vatte iedereen het ook zo op.

Verder licht hoopgevende cijfers. Ben benieuwd of dat vanavond ook weer lukt want gisteren hadden ze echt "een TV moment" beloofd en dat is verknald.
Niets is wat het lijkt :P
Natuurlijk willen ze kijkers prikkelen om te gaan kijken, maar echt onzin stond er niet.
Dat live tv moment hadden ze toch?

En wat betreft de reacties dat waren vooral veel mensen die elkaar nariepen dat het zo slecht was, ik zag een andere mening en die werd afgedaan als troll :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:27:33 #137
2018 PC eend
relativist
pi_93812182
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ene flikker van dat dat ook maar in de verste verte kostendekkend is.
Het schijnt zo te zijn dat ze juist op internet veel kunnen verdienen door gericht adverteren.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 13:51:02 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93812955
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt :P
Natuurlijk willen ze kijkers prikkelen om te gaan kijken, maar echt onzin stond er niet.
Dat live tv moment hadden ze toch?

En wat betreft de reacties dat waren vooral veel mensen die elkaar nariepen dat het zo slecht was, ik zag een andere mening en die werd afgedaan als troll :')
Hét moment is natuurlijk het weerzien, nadat Monique erachter komt dat haar Maik om wie ze dagenlang heeft liggen grienen, nog in het spel zit.

Dat moment hadden ze a) niet live, en b) werd het uitermate beroerd in beeld gebracht. Zo beroerd zelfs dat ze het middels een toneelstukje hebben geprobeerd over te doen.

De reacties in het uitzendtopic lijken mij dan ook gewoon gemeend, en niet vooral voortkomend uit de behoefte om elkaar na te praten. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:01:34 #139
2018 PC eend
relativist
pi_93813283
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Hét moment is natuurlijk het weerzien, nadat Monique erachter komt dat haar Maik om wie ze dagenlang heeft liggen grienen, nog in het spel zit.

Dat moment hadden ze a) niet live, en b) werd het uitermate beroerd in beeld gebracht. Zo beroerd zelfs dat ze het middels een toneelstukje hebben geprobeerd over te doen.
Dat was zo niet aangekondigd, misschien dat die verwachting sneaky wel gewekt werd, maar uiteindelijk heeft het zijn uitwerking wel gehad, dus is het geslaagd.
Ik had in eerste instantie niet eens die live terugkeer van maik verwacht omdat het risico bestaat dat het niet goed op beeld komt.
Dat risico bestaat nou eenmaal omdat het geen acteurs zijn met een (rechtstreeks) script.
quote:
De reacties in het uitzendtopic lijken mij dan ook gewoon gemeend, en niet vooral voortkomend uit de behoefte om elkaar na te praten. ;)
Dan mag je je excuses wel aanbieden :+
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee... dit is zó slecht dat het haast moedwil lijkt. Hoe vernaggel je je eigen programma en zorg je dat binnen een minuut na aanvang al 100.000 kijkers wegzappen. 8)7

Maar goed.. zal er wel over ophouden. Prutsers. Fuckers. RLS-kapotmakers. Incompetente achterlijke stumpers. }:|
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 14:08:19 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93813491
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat was zo niet aangekondigd, misschien dat die verwachting sneaky wel gewekt werd, maar uiteindelijk heeft het zijn uitwerking wel gehad, dus is het geslaagd.
Ik had in eerste instantie niet eens die live terugkeer van maik verwacht omdat het risico bestaat dat het niet goed op beeld komt.
Dat risico bestaat nou eenmaal omdat het geen acteurs zijn met een (rechtstreeks) script.

Nou ja, dan vind jij dat ze het niet zo slecht hebben gedaan en ik vind dat ze het achterlijk hebben vernaggeld. So be it.

quote:
Dan mag je je excuses wel aanbieden :+

[..]

Die ontgaat me even.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 14:29:39 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93814281
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:43 schreef Danny het volgende:

[..]

850.000 unieke bezoekers hebben wij per dag. Blijkbaar is het toch minder huge dan ze doen geloven.
FOK! is ook huge! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:35:15 #142
2018 PC eend
relativist
pi_93814523
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou ja, dan vind jij dat ze het niet zo slecht hebben gedaan en ik vind dat ze het achterlijk hebben vernaggeld. So be it.

Nee de kijkcijfers zijn heilig en die hebben uitgewezen dat de noodgreep gewerkt heeft.
quote:
Die ontgaat me even.
Jij zegt dat alle reacties gemeend zijn, dus jij vind het echt prutsers. Fuckers. RLS-kapotmakers. Incompetente achterlijke stumpers.
Als achteraf dan blijkt dat ze het nog niet zo verkeerd gedaan hebben dan is een excuus wel op zijn plaats ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 15:21:40 #143
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93816296
Ik vind dat ze de verkeerde weg in zijn geslagen, maar ik zie ook dat dit blijkbaar (vooralsnog) werkt en aangezien ik het jammer zou vinden als SST vroegtijdig van de buis zou moeten mogen ze wmb in iets mindere mate zo doorgaan.

In de liveuitzending pas de nominaties bekend maken? prima, geen moeite mee.
Streams uitschakelen om live naar tv te moeten schakelen bij belangrijke momenten tijdens de uitzending? Geen grote problemen mee.

maar;
kijkers neppen door ze zinloos te laten stemmen? Niet ok.
de halve dag streamlocks bij elke scheet? Niet ok.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93816516
Aangezien ze toch maar maximaal 1 keer per week mogen drukken voor iemand, kunnen ze ook net zo goed het drukken alleen toestaan tijdens de liveshows.

Het zinloos stemmen is een ander verhaal. Maar het was waarschijnlijk al van te voren bekend dat een speler sowieso terug het huis in moest. Ik denk dat het de regie alleen maar goed uitkwam om Maik er nu al terug in te sturen. :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:31:19 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93816686
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef Danny het volgende:
Streams uitschakelen om live naar tv te moeten schakelen bij belangrijke momenten tijdens de uitzending? Geen grote problemen mee.
Maar zeg nou zelf, het is toch uberkneuterig om je TV aan te moeten zetten om het vervolg van iets te zien wat je online aan het kijken bent? Zit je lekker op bed met je laptopje moet je naar beneden en je vrouw wegschoppen bij GTST om de TV aan te zetten. Dat noem ik reality 0.1b ipv reality 2.0!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93818328
Je kan duidelijk zien dat operatie kijkcijfer van start is gegaan:
• De live terugkeer van Maik gister, de bijbehorende streamlock.
• Een poll op hyves / facebook voor een opdracht zondag (kijker bepaalt principe). bron
• In het huis is er zowaar een groepsopdracht van start gegaan, zie COS.
• de Q-clue

[ Bericht 10% gewijzigd door PietjePuk007 op 08-03-2011 16:20:01 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93819166
Stopt popcorn weg. Aantrekkende kijkcijfers :'(
pi_93819246
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef outcast_within het volgende:
Stopt popcorn weg. Aantrekkende kijkcijfers :'(
Muahahah. :7
pi_93819563
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Muahahah. :7
Mijn entertainment wat doe je.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:48:25 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93819754
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Maar zeg nou zelf, het is toch uberkneuterig om je TV aan te moeten zetten om het vervolg van iets te zien wat je online aan het kijken bent? Zit je lekker op bed met je laptopje moet je naar beneden en je vrouw wegschoppen bij GTST om de TV aan te zetten. Dat noem ik reality 0.1b ipv reality 2.0!
TV matcht blijkbaar niet met Social Media op deze manier. SM moeten ze helaas inzetten ter promotie van tv en niet samen met tv. Op zich snap ik t wel. SM levert kijkers op naar niet via tv. Dus geen inkomen. Het is dit of het cancelen van SST.

(4 minuten gedaan over dit stukje *O* )
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93819866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

TV matcht blijkbaar niet met Social Media op deze manier. SM moeten ze helaas inzetten ter promotie van tv en niet samen met tv. Op zich snap ik t wel. SM levert kijkers op naar niet via tv. Dus geen inkomen. Het is dit of het cancelen van SST.

(4 minuten gedaan over dit stukje *O* )
Je kan weer FOK!ken _O_
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 16:55:13 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93820055
Het is ook eigenlijk een rare paradox. We willen alles zien via de 'nieuwe media', maar we willen daar nergens voor betalen. Dus wordt de nieuwe media alleen maar gebruikt om ons naar de 'oude media' te lokken, waar we wel gewoon betalen, namelijk door het kijken naar een overdosis aan reclameblokken. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 16:59:47 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93820276
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee de kijkcijfers zijn heilig en die hebben uitgewezen dat de noodgreep gewerkt heeft.
Die redenering klopt niet. Want ik heb het over de úitvoering van het een en ander. Dat hebben ze verkloot. Dat het werkt als je stunts uit gaat halen, beaam ik direct. Moeten ze nog veel meer doen. Alleen dan wel graag wat beter en doordachter.

En "die hebben uitgewezen" is sowiesó al een nogal stevige term voor één avondje krap boven de 300K scoren, en een slecht bekeken late uitzending.

quote:
Jij zegt dat alle reacties gemeend zijn, dus jij vind het echt prutsers. Fuckers. RLS-kapotmakers. Incompetente achterlijke stumpers.
Als achteraf dan blijkt dat ze het nog niet zo verkeerd gedaan hebben dan is een excuus wel op zijn plaats ;)
Als ze het bewúst zo gedaan hadden, met het belangrijkste moment niet live brengen en tevens het belangrijkste moment niet goed in beeld hebben, en dat dié strategie dan goed uitpakte, ja dán zou ik excuses moeten maken. :+

Overigens doelde ik op jouw bewering dat mensen elkaar vooral aan het napraten waren ipv dat ze echt van mening waren dat het slecht gedaan was. Ik denk dat dat onzin is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:44:52 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93822224
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Cynix ® het volgende:
Het is ook eigenlijk een rare paradox. We willen alles zien via de 'nieuwe media', maar we willen daar nergens voor betalen. Dus wordt de nieuwe media alleen maar gebruikt om ons naar de 'oude media' te lokken, waar we wel gewoon betalen, namelijk door het kijken naar een overdosis aan reclameblokken. :)
onzin, we kijken op de nieuwe media ook gewoon naar reclameblokken. 4x becel reclames tegelijkertijd in je scherm!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:48:35 #155
2018 PC eend
relativist
pi_93822359
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Die redenering klopt niet. Want ik heb het over de úitvoering van het een en ander. Dat hebben ze verkloot. Dat het werkt als je stunts uit gaat halen, beaam ik direct. Moeten ze nog veel meer doen. Alleen dan wel graag wat beter en doordachter.

En "die hebben uitgewezen" is sowiesó al een nogal stevige term voor één avondje krap boven de 300K scoren, en een slecht bekeken late uitzending.

Nou moet je niet gaan draaien, we hadden het over de terugkeer van maik in de bewuste uitzending.
Daar hebben ze een stuntje van gemaakt en dat verwachtte je niet en begon gelijk te "schreeuwen" dat ze streamers schofferden oid en nu zeg je dat het wel werkt als ze er stunts mee uithalen ;)
De hele kern van die aflevering was een stunt.
Dat het altijd beter kan beaam ik ook direct maar 300K is volgens mij wel een target wat vooraf genoemd is.

quote:
Als ze het bewúst zo gedaan hadden, met het belangrijkste moment niet live brengen en tevens het belangrijkste moment niet goed in beeld hebben, en dat dié strategie dan goed uitpakte, ja dán zou ik excuses moeten maken. :+

Overigens doelde ik op jouw bewering dat mensen elkaar vooral aan het napraten waren ipv dat ze echt van mening waren dat het slecht gedaan was. Ik denk dat dat onzin is.
Jij noemt het het belangrijkste moment, misschien vonden ze dat moment van maik/monique ook wel zo belangrijk dat ze het goed op beeld wilden hebben.
Dat laatste pakte niet goed uit nee, maar aan de kijkcijfers van de aflevering te zien werkte de strategie wel.

Misschien heb je wel gelijk (al ben ik niet helemaal overtuigd) en vonden die mensen het allemaal echt slecht gedaan, maar goed dat wordt heel vaak geroepen (vaak door de grootste fans die toch wel blijven kijken) :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93824510
sorry
woef
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 19:00:03 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93825450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Maanvis het volgende:
onzin, we kijken op de nieuwe media ook gewoon naar reclameblokken. 4x becel reclames tegelijkertijd in je scherm!
Kennelijk levert dat niets op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_93825625
Dus streamlocks scoren... Top. Die gaan we natuurlijk vaker zien nu he :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:09:13 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93825847
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kennelijk levert dat niets op.
de tarievenkaart is gepost, en er kijken volgens alphons 700000 mensen naar de stream :). dus reken maar uit!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 19:10:12 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93825886
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Maanvis het volgende:
de tarievenkaart is gepost, en er kijken volgens alphons 700000 mensen naar de stream :). dus reken maar uit!
Ik vind het prima dat je er anders over denkt, maar Alphons heeft maar één opdracht: méér TV-kijkers!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:11:36 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93825940
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat je er anders over denkt, maar Alphons heeft maar één opdracht: méér TV-kijkers!
jat ze dan van de andere zenders ipv van mijn autisten hideout ;(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 19:45:40 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93827730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou moet je niet gaan draaien, we hadden het over de terugkeer van maik in de bewuste uitzending.
Daar hebben ze een stuntje van gemaakt en dat verwachtte je niet en begon gelijk te "schreeuwen" dat ze streamers schofferden oid en nu zeg je dat het wel werkt als ze er stunts mee uithalen ;)
De hele kern van die aflevering was een stunt.
Dat het altijd beter kan beaam ik ook direct maar 300K is volgens mij wel een target wat vooraf genoemd is.

[..]

Jij noemt het het belangrijkste moment, misschien vonden ze dat moment van maik/monique ook wel zo belangrijk dat ze het goed op beeld wilden hebben.
Dat laatste pakte niet goed uit nee, maar aan de kijkcijfers van de aflevering te zien werkte de strategie wel.

Misschien heb je wel gelijk (al ben ik niet helemaal overtuigd) en vonden die mensen het allemaal echt slecht gedaan, maar goed dat wordt heel vaak geroepen (vaak door de grootste fans die toch wel blijven kijken) :')
Jij hebt gelijk PC Eend. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 20:48:08 #163
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93831816
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef PC eend het volgende:

Misschien heb je wel gelijk (al ben ik niet helemaal overtuigd) en vonden die mensen het allemaal echt slecht gedaan, maar goed dat wordt heel vaak geroepen (vaak door de grootste fans die toch wel blijven kijken) :')
Ik denk dat het aantal mensen die het slecht gedaan vinden relatief beperkt is tot met name mensen die vaker RLS'sen hebben gevolgd. Als ik naar twitter kijk zie ik de negatieve reacties ook van ongeveer 17+ en ouder. Positieve reacties zijn vooral van meisjes in een geschatte leeftijd van 12 - 15 jaar, waarmee ook meteen de doelgroep duidelijk is.
Pubermeisjes. Die weten van toeten noch blazen en zijn blij dat Maik in beeld is in plaats van de groep 'want hij is zo lekkerrrr!'.
Als ze de tienermeisjes meer krijgen gaat 't programma wel scoren. WIJ vinden er dan geen reet meer aan natuurlijk, maar dat maakt weinig uit, want Net 5 heeft haar kijkcijfers.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:53:29 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93832126
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Danny het volgende:


Als ze de tienermeisjes meer krijgen gaat 't programma wel scoren. WIJ vinden er dan geen reet meer aan natuurlijk, maar dat maakt weinig uit, want Net 5 heeft haar kijkcijfers.
Wij waren denk ik vanaf dag 1 al niet de beoogde doelgroep. Net5 is en blijft de vrouwenzender.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93832337
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantal mensen die het slecht gedaan vinden relatief beperkt is tot met name mensen die vaker RLS'sen hebben gevolgd. Als ik naar twitter kijk zie ik de negatieve reacties ook van ongeveer 17+ en ouder. Positieve reacties zijn vooral van meisjes in een geschatte leeftijd van 12 - 15 jaar, waarmee ook meteen de doelgroep duidelijk is.
Pubermeisjes. Die weten van toeten noch blazen en zijn blij dat Maik in beeld is in plaats van de groep 'want hij is zo lekkerrrr!'.
Als ze de tienermeisjes meer krijgen gaat 't programma wel scoren. WIJ vinden er dan geen reet meer aan natuurlijk, maar dat maakt weinig uit, want Net 5 heeft haar kijkcijfers.
Doelgoep nummer 1 voor de fokkers dus
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_93835374
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

En nog trots zijn ook op die slechte televisie. Met alle directieleden op de vloer.
Ze stonden er maar mooi.
  Admin dinsdag 8 maart 2011 @ 21:43:36 #167
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93835451
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wij waren denk ik vanaf dag 1 al niet de beoogde doelgroep. Net5 is en blijft de vrouwenzender.
niet waar.
ze zenden ook fringe uit en da's veel te ingewikkeld voor vrouwen :{w
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93835568
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Danny het volgende:

[..]

niet waar.
ze zenden ook fringe uit en da's veel te ingewikkeld voor vrouwen :{w
Legendarische avatar.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:07 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93836111
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:

Ze stonden er maar mooi.
:o
Maar vandaag stonden ze stukken steviger vond ik. Dat mag gelukkig ook eindelijk eens gezegd worden.
Als ze deze trend doorzetten, zie ik het nog wel slagen. Niet meer verslappen nu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54:43 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93836213
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Maar vandaag stonden ze stukken steviger vond ik. Dat mag gelukkig ook eindelijk eens gezegd worden.
Als ze deze trend doorzetten, zie ik het nog wel slagen. Niet meer verslappen nu.
doorpakken!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:55:06 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93836239
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Legendarische avatar.
en de jouwe.. die bewoog toch?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93836336
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en de jouwe.. die bewoog toch?
Toen het nog mocht.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:47 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93836553
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Toen het nog mocht.
ik heb er laatst nog een minuut naar zitten kijken, want het waren wel errug veel frames hè om dat subtiele effect te maken :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93836669
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb er laatst nog een minuut naar zitten kijken, want het waren wel errug veel frames hè om dat subtiele effect te maken :D
Zekers.
En dan ook nog eens met de hand geanimeerd.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:58:00 #175
2018 PC eend
relativist
pi_93840819
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantal mensen die het slecht gedaan vinden relatief beperkt is tot met name mensen die vaker RLS'sen hebben gevolgd. Als ik naar twitter kijk zie ik de negatieve reacties ook van ongeveer 17+ en ouder. Positieve reacties zijn vooral van meisjes in een geschatte leeftijd van 12 - 15 jaar, waarmee ook meteen de doelgroep duidelijk is.
Pubermeisjes. Die weten van toeten noch blazen en zijn blij dat Maik in beeld is in plaats van de groep 'want hij is zo lekkerrrr!'.
Als ze de tienermeisjes meer krijgen gaat 't programma wel scoren. WIJ vinden er dan geen reet meer aan natuurlijk, maar dat maakt weinig uit, want Net 5 heeft haar kijkcijfers.
Ik vond het niet zo slecht (als je bedenkt dat het allemaal heel ad hoc gedaan is en er aansturing vanuit nederland is terwijl geloof ik de halve crew daar portugees is _O- )
Dus je zet me wel heel subtiel weg als een pubertrutje van 14 :( :D
Maar je hebt zeker gelijk, de romance laura alex vinden ze vast ook geweldig :{

Maar misschien blijf ik het wel leuk vinden hoor, ik vind het altijd leuk om te zien hoe de redactie de poppetje aanstuurt en vooral hoe de poppetjes (onder grote stress) reageren als ze zich dat realiseren :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93842265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Toen het nog mocht.
Avatars mogen niet meer bewegen?
Edit: Hee mijn usericon beweegt niet?
pi_93842305
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Avatars mogen niet meer bewegen?
Die van mij was spectaculair.
pi_93843367
We willen een RLS met streams en nu missen we de hoogte punten en moeten verplicht net5 aanzetten omdat te zien :N DWDD heb toch meer mijn voorkeur dan en lees of hoor het achteraf dan wel hier op FOK!
Snap gewoon niet dat net5/SSt niet een deal heb gesloten met FOK! om streamers te motiveren en vanaf het begin opdrachten laten bepalen door de kijkers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noelle06 op 08-03-2011 23:54:10 ]
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:47:42 #179
163650 Greys
pi_93843383
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Maar vandaag stonden ze stukken steviger vond ik. Dat mag gelukkig ook eindelijk eens gezegd worden.
Als ze deze trend doorzetten, zie ik het nog wel slagen. Niet meer verslappen nu.
Vanavond was er echt bijzonder weinig aan te merken op de tv uitzending idd.
Voor het eerst.
Het was duidelijk, goed uitgelegd allemaal, leuk met die live nominatie uitslag aan het einde en zelfs Bart deed het een stuk beter met zélfs een ad rem grapje toen Sofia d'r tampon opmerking riep.

Ik hoop dat het nog op tijd is, als ze dit op deze manier gaan voortzetten.
Maar het mag idd ook gezegd dat het op deze manier prima was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93843552
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanavond was er echt bijzonder weinig aan te merken op de tv uitzending idd.
Voor het eerst.
Het was duidelijk, goed uitgelegd allemaal, leuk met die live nominatie uitslag aan het einde en zelfs Bart deed het een stuk beter met zélfs een ad rem grapje toen Sofia d'r tampon opmerking riep.

Ik hoop dat het nog op tijd is, als ze dit op deze manier gaan voortzetten.
Maar het mag idd ook gezegd dat het op deze manier prima was.
Omdat wij streams kijken snapte we het maar denk dat alleen de mensen die tv keken denken wat gebeurt er nu. Heb meegekregen dat ze nu flashbacks laten zien naar vorige akties. Laten we hopen dat het aanslaat.
Alleen stemmen via Facebook en Hyves doe ik niet aan mee.
Waarom niet FOK! die hoog staat, wat betreft RLS in de armen genomen en daar laten stemmen.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 07:55:10 #181
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93848667
1833 MASTERCHEF 1,4 4,2 215.000
1929 SECRET STORY 1,6 3,7 240.000
2030 PRIVATE PRACTICE 1,7 3,5 258.000
2125 DESPERATE HOUSEWIVES 1,9 4,2 294.000
2221 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 0,8 2,3 127.000
2320 SECRET STORY 0,5 2,7 73.000

En weer 70k kijkers minder. Ik ben benieuwd hoeveel van de nieuwe aanwas ze gaan vasthouden zo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:04:22 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93848721
Nu kijken ook meer mensen naar SST dna naar masterchef, dat was eerst omgekeerd. Dus wellicht houden ze het vol. Ik zou willen zeggen 'ik hoop' maar omdat ze de kijkers bedriegen hoop ik dat maar niet :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:26:05 #183
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_93848979
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 07:55 schreef Danny het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,4 4,2 215.000
1929 SECRET STORY 1,6 3,7 240.000
2030 PRIVATE PRACTICE 1,7 3,5 258.000
2125 DESPERATE HOUSEWIVES 1,9 4,2 294.000
2221 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 0,8 2,3 127.000
2320 SECRET STORY 0,5 2,7 73.000

En weer 70k kijkers minder. Ik ben benieuwd hoeveel van de nieuwe aanwas ze gaan vasthouden zo.
gaat nog druk worden in dat huis als ze dagelijks een maik terug het huis in moeten sturen om boven de 300 k kijkers te komen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_93849396
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 07:55 schreef Danny het volgende:
1833 MASTERCHEF 1,4 4,2 215.000
1929 SECRET STORY 1,6 3,7 240.000
2030 PRIVATE PRACTICE 1,7 3,5 258.000
2125 DESPERATE HOUSEWIVES 1,9 4,2 294.000
2221 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 0,8 2,3 127.000
2320 SECRET STORY 0,5 2,7 73.000

En weer 70k kijkers minder. Ik ben benieuwd hoeveel van de nieuwe aanwas ze gaan vasthouden zo.
Ja maar in totaliteit wel boven de 300.000 kijkers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 08:59:28 #185
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93849506
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:

Ja maar in totaliteit wel boven de 300.000 kijkers
jup, het is zeker nog niet zo slecht als een week geleden, maar het zijn er alsnog weer fors minder dan maandag. Vandaag hebben ze volgens mij ook weinig bijzonders in de uitzending. Interview met de zus van die of gene blabla. Ze hebben twee live-tv momenten en dat zijn nominaties en exits. De exits werden niet goed bekeken, maar nu de streams uit gaan zal dat wel iets oplopen. Wat de nominaties doen hebben we nu gezien. Waarschijnlijk zullen ze er ook naartoe gaan werken dat bij raden van een geheim er pas in de live-uitzending wordt verteld of de gok juist was, maar dan nog hebben ze niet elke week een Maik moment natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:05:16 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93849615
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:

Omdat wij streams kijken snapte we het maar denk dat alleen de mensen die tv keken denken wat gebeurt er nu. Heb meegekregen dat ze nu flashbacks laten zien naar vorige akties. Laten we hopen dat het aanslaat.
Ik kijk geen streams, lees de streamversagen en af en toe een COS en kon het juist eindelijk goed volgen. Er zat logica in.

Maar geen stijgende lijn in de cijfers dus en voor vanavond ook niks spectaculair op het programma.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:12:34 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93849733
Het is Alphons hoofd die op spel staat dus ik snap keuzes wel. Maar gezien de doelgroep had ie beter de Tina, de Fancy en ZapptV mee nemen naar Portugal :)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93849852
Die interviews met zussen etc... vind ik totaal niet boeiend. Ik wil terugblikken zien, en dan nog leuker, terugblikken van diezelfde dag.

Ik had verwacht dat ze dat ook zouden doen... nu loopt alles door elkaar. Erg vervelend....

Weet je wat ze ook moeten doen? De bewoners live een opdracht geven van 20:00 tot 20:30 uur ;)
pi_93850684
Weer even een grafiekje tussendoor

pi_93851351
De kick off was rommelig en vol met fouten. Ik denk dat daarna veel mensen zijn afgehaakt ;)
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 10:30:04 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93851696
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
De kick off was rommelig en vol met fouten. Ik denk dat daarna veel mensen zijn afgehaakt ;)
Er was maandag een soort van herkansing. Daar is eh... mijns inziens niet alles uitgehaald wat er aan potentie in zat. O-)

Misschien doet "tampon in kut" nog iets als mond tot mondreclame vandaag. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93851997
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Er was maandag een soort van herkansing. Daar is eh... mijns inziens niet alles uitgehaald wat er aan potentie in zat. O-)

:Y Ik hoop het beste voor SST maar ik vrees dat het "too little, too late" is. :{
Time will tell though, go SST ! *O*
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 10:44:42 #193
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93852038
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Gert het volgende:

Misschien doet "tampon in kut" nog iets als mond tot mondreclame vandaag. ;)
Geniaalste tv moment van 2011 wmb :Y
'Bewoners, jullie moeten binnen tien seconden aan tafel zitten'
'Ja ik moet eerst een tampon in m'n kut duwen!'
_O_
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 maart 2011 @ 10:45:51 #194
862 Arcee
Look closer
pi_93852076
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Gert het volgende:
Misschien doet "tampon in kut" nog iets als mond tot mondreclame vandaag. ;)
Ja, misschien pikt een bedrijf het op voor een reclame om te laten zien en vooral horen dat het niet alleen over bloemetjes en vlinders en een blij gevoel gaat. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:48:11 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93852138
Tampax: gegarandeerd binnen tien tellen in je kut!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93852202
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Geniaalste tv moment van 2011 wmb :Y
'Bewoners, jullie moeten binnen tien seconden aan tafel zitten'
'Ja ik moet eerst een tampon in m'n kut duwen!'
_O_
_O- _O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:51:44 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93852236
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Geniaalste tv moment van 2011 wmb :Y
'Bewoners, jullie moeten binnen tien seconden aan tafel zitten'
'Ja ik moet eerst een tampon in m'n kut duwen!'
_O_
Ik ben benieuwd of Sofia nog een sanctie krijgt voor die uitspraak :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 10:54:04 #198
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93852295
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef Maanvis het volgende:

Ik ben benieuwd of Sofia nog een sanctie krijgt voor die uitspraak :).
om welke reden?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 maart 2011 @ 10:55:06 #199
335263 freaky40
pi_93852324
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Danny het volgende:

[..]

Geniaalste tv moment van 2011 wmb :Y
'Bewoners, jullie moeten binnen tien seconden aan tafel zitten'
'Ja ik moet eerst een tampon in m'n kut duwen!'
_O_
Een mooi DWDD momentje. :Y Levert misschien wat hardnodige extra publiciteit op.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:56:25 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93852362
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef Danny het volgende:

[..]

om welke reden?
Ongerieflijk taalgebruik tijdens een liveshow.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 9 maart 2011 @ 10:57:52 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93852399
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Een mooi DWDD momentje. :Y Levert misschien wat hardnodige extra publiciteit op.
http://dewerelddraaitdoor(...)5.0.html?&no_cache=1
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:03:03 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93852521
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

Ongerieflijk taalgebruik tijdens een liveshow.
Ongeriefelijk nog wel!
Misschien hadden ze de bewoners beter kunnen laten weten dat ze live zouden gaan. Dan zat de tampon al eerder geriefelijk en hoefde Sofia zich niet onbehoorlijk (...) uit te laten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:07:30 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93852635
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ongeriefelijk nog wel!
Misschien hadden ze de bewoners beter kunnen laten weten dat ze live zouden gaan. Dan zat de tampon al eerder geriefelijk en hoefde Sofia zich niet onbehoorlijk (...) uit te laten.
Klopt. Maar aan de andere kant zijn ze altijd live he. Dus ze moeten zich altijd gedragen. Als je de hele dag loopt te vloeken of joanna een schimmelbek noemt oid dan vraag ik me af of daar nog sancties aan hangen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 11:11:01 #205
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93852721
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ongerieflijk taalgebruik tijdens een liveshow.
ze wisten niet dat het een liveshow was.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:13:51 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93852810
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Danny het volgende:

[..]

ze wisten niet dat het een liveshow was.
Dat klopt wel hoor :). Maar ze zijn altijd live hè :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 11:17:57 #207
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93852930
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat klopt wel hoor :). Maar ze zijn altijd live hè :).
dan hebben ze allemaal al wel een sanctie of honderd te pakken wegens taalgebruik
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93852987
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Sofia nog een sanctie krijgt voor die uitspraak :).
Ach, zal haar boeien, na morgen is ze er toch uit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_93853070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ongerieflijk taalgebruik tijdens een liveshow.
Het wordt niet door de EO uitgezonden, hé?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 11:29:56 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93853360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Done.
Zien de vaste DWDD-kijkers toch nog een kéértje iets van SST. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93853523
DWDD gaat echt geen fragment uitzenden van een directe concurrent, hoe leuk ook.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 11:37:07 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93853615
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
DWDD gaat echt geen fragment uitzenden van een directe concurrent, hoe leuk ook.
Dat wóu ik er nog bij zetten, maar ik denk dat SST zó klein en voor een andere doelgroep is dat ze een sappig fragfment gewoon zullen gebruiken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 maart 2011 @ 11:38:44 #213
335263 freaky40
pi_93853660
Denk het ook. Als het fragment leuk is laten ze het gewoon zien, concurrentie of niet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:46:28 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93853936
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
DWDD gaat echt geen fragment uitzenden van een directe concurrent, hoe leuk ook.
DWDD is geen directe concurrent toch? DWDD wordt toch gemaakt voor een compleet andere doelgroep?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 11:49:20 #215
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93854047
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
DWDD gaat echt geen fragment uitzenden van een directe concurrent, hoe leuk ook.
tuurlijk wel. ze hebben zo vaak fragmenten uitgezonden van programma's die in hetzelfde tijdslot zitten. Daarnaast is de doelgroep compleet anders.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 maart 2011 @ 12:00:03 #216
862 Arcee
Look closer
pi_93854463
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Maanvis het volgende:
DWDD is geen directe concurrent toch? DWDD wordt toch gemaakt voor een compleet andere doelgroep?
Welke dan? Ik kijk naar beide. :s)
pi_93854480
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ongerieflijk taalgebruik tijdens een liveshow.
Maar ze wisten zelf niet dat het live was, en zowieso boeit dat Sofia wss toch niet.
Was wel een meesterlijk moment ja. ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef Danny het volgende:

[..]

tuurlijk wel. ze hebben zo vaak fragmenten uitgezonden van programma's die in hetzelfde tijdslot zitten. Daarnaast is de doelgroep compleet anders.
Persoonlijk kijk ik geen DWDD meer ( om 19.30 tenminste ) door SST. :X

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

DWDD is geen directe concurrent toch? DWDD wordt toch gemaakt voor een compleet andere doelgroep?
Flinke directe concurrent zowieso al door het tijdstip dus. :P
pi_93854493
In de kijkcijfers word Spixtv etc etc niet meegenomen toch? Dus de cijfers vallen sowieso hoger uit toch?
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:03:23 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93854580
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Welke dan? Ik kijk naar beide. :s)
Nederland 3: jong, eigenzinnig, nieuwsgierig, humor.

Doelgroep: Jonge mensen, meer mannen dan vrouwen. Kijken minder tv, gebruiken internet veel. Als ze lezen, lezen ze de gratis kranten Spits en Metro of De Telegraaf.
Programma’s: Onderweg naar morgen, The sopranos, De wereld draait door, Raymann is laat, Champions-League, Nederlandse speelfilms als De dominee en Simon.

NET 5 richt zich vooral op de jonge, hoger opgeleide vrouw (in het bijzonder de leeftijdscategorie 20-34 jaar). De zender zendt veel speelfilms, comedy's en (drama)series uit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 12:10:30 #220
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93854815
En zo zie je maar weer dat alle deskundologen er geen hol van snappen. Ik kijk elk dag naar DWDD, lees geen Telegraaf, geen spits, geen Metro, kijk niet naar Sopranos, Raymann is laat en ook niet naar de Champions League.

En Net5 voor de hoger opgeleide vrouw? En die moet dan naar SST willen kijken? Yeah right.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 maart 2011 @ 13:59:15 #221
862 Arcee
Look closer
pi_93858468
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Danny het volgende:
Geniaalste tv moment van 2011 wmb :Y
'Bewoners, jullie moeten binnen tien seconden aan tafel zitten'
'Ja ik moet eerst een tampon in m'n kut duwen!'
_O_
Juist, dit dus:


Die reactie van Philip.
pi_93859454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
En zo zie je maar weer dat alle deskundologen er geen hol van snappen. Ik kijk elk dag naar DWDD, lees geen Telegraaf, geen spits, geen Metro, kijk niet naar Sopranos, Raymann is laat en ook niet naar de Champions League.

En Net5 voor de hoger opgeleide vrouw? En die moet dan naar SST willen kijken? Yeah right.
_O- :').
pi_93859574
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Juist, dit dus:


Die reactie van Philip.
Wat is hier leuk aan? En waarom lijken alle deelnemers op kloons van Barbie en Ken?
pi_93859582
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Cynix ® het volgende:
En zo zie je maar weer dat alle deskundologen er geen hol van snappen. Ik kijk elk dag naar DWDD, lees geen Telegraaf, geen spits, geen Metro, kijk niet naar Sopranos, Raymann is laat en ook niet naar de Champions League.

En Net5 voor de hoger opgeleide vrouw? En die moet dan naar SST willen kijken? Yeah right.
Een doelgroep is de groep waar je je met jou programma's/zender op richt, betekend niet dat alle kijkers aan dat profiel voldoen.

Maarja omdat jij afwijkt van het doelgroepprofiel snappen 'alle deskundologen er geen hol van', logisch :?
pi_93859864
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar in totaliteit wel boven de 300.000 kijkers
|:(

Jongen, in medialand worden kijkcijfers nooit bij elkaar opgeteld. Je had voor die herhaling ook één of andere Amerikaanse serie kunnen uitzenden die het dubbele haalde.
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 14:43:03 #226
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93859930
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Juist, dit dus:


Die reactie van Philip.
ff fp berichtje gemaakt. mooiste SST moment so far :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93859971
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Danny het volgende:

[..]

ff fp berichtje gemaakt. mooiste SST moment so far :Y
Serieus? Dit zegt wel veel over het bedenkelijke niveau van SS :').
  Admin woensdag 9 maart 2011 @ 14:53:13 #228
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93860327
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef pberends het volgende:

Serieus? Dit zegt wel veel over het bedenkelijke niveau van SS :').
Klopt :)
Maar dat maakt dit stukje niet minder geniaal :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 maart 2011 @ 14:57:17 #229
862 Arcee
Look closer
pi_93860467
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Danny het volgende:
ff fp berichtje gemaakt. mooiste SST moment so far :Y
Ik zag het idd: Secret Story Sofia dropt bommetje tijdens uitzending :s)
pi_93892590
Ze hebben het weer mooi verprutst :(
Ik hoop dat ze minstens 50K instorten.
Al heeft maik een tante op een houtvlot dat interesseert mij toch geen tyfus :{w
Stelletje kutkneuzen :r :r :r
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 07:58:51 #231
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93893041
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 04:57 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben het weer mooi verprutst :(
Ik hoop dat ze minstens 50K instorten.
1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:04:26 #232
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93893095
Ze zouden dagelijks iets moeten verzinnen met live. BV, iedereen mag gratis vrije gok doen ofzo, streams gelockt, afwisselend terugblik en daar op terugkomen, kijkersvragen live. Etc
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:04:57 #233
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_93893103
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef Danny het volgende:

[..]

1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
dit gaan ze echt niet nog 3 weken in de lucht houden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_93893194
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Danny het volgende:

[..]

ff fp berichtje gemaakt. mooiste SST moment so far :Y
tampon in der kut _O-
pi_93893215
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef Danny het volgende:

[..]

1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
ik had veel minder verwacht, zelfs ik wilde gaan zappen tijdens de uitzending :')
Ik vond er geen reet aan met die zus van Maik. Dat moeten ze echt laten.... totaal NIET intressant
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:16:19 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93893228
was tamponkut nog bij DWDD geweest?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93893236
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Maanvis het volgende:
was tamponkut nog bij DWDD geweest?
geeen idee ik kijk geen DWDD :')
pi_93893244
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:04 schreef Stefan het volgende:
Ze zouden dagelijks iets moeten verzinnen met live. BV, iedereen mag gratis vrije gok doen ofzo, streams gelockt, afwisselend terugblik en daar op terugkomen, kijkersvragen live. Etc
Live een opdracht zou ook leuk zijn.

Of laat die rode telefoon een keer live rinkelen ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:20:26 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93893274
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

geeen idee ik kijk geen DWDD :')
Jij bent ook geen doelgroep.
Anyway, vanavond voetbal dus da's een mooi excuus voor SST om weer eens in te puddingen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93893300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jij bent ook geen doelgroep.
Anyway, vanavond voetbal dus da's een mooi excuus voor SST om weer eens in te puddingen.
wat is de doelgroep van DWDD dan :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:27:08 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93893347
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat is de doelgroep van DWDD dan :')
MANNEN!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93893368
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

MANNEN!
nee ik heb alleen een KUT :')
Dus val niet onder de doelgroep :D

Maar goed ze moeten dus gewoon live die telefoon laten rinkelen, of een leuke opdracht.... :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:32:07 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93893415
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee ik heb alleen een KUT :')
Dus val niet onder de doelgroep :D

Maar goed ze moeten dus gewoon live die telefoon laten rinkelen, of een leuke opdracht.... :P
ze moeten dit, ze moeten dat, maar als de gemiddelde nederlander niet die kutjes zit te wachten dan gaat het nooit een succes worden :).
Net zoals die liveshow, nederland zit nu niet met trillende knietjes te wachten of grijze muis 1 SOfia 2 laura of 3 sharon eruit zou gaan.. het zal ze worst wezen. Dat was in de tijd van BB en DGK wel anders...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93893511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze moeten dit, ze moeten dat, maar als de gemiddelde nederlander niet die kutjes zit te wachten dan gaat het nooit een succes worden :).
Net zoals die liveshow, nederland zit nu niet met trillende knietjes te wachten of grijze muis 1 SOfia 2 laura of 3 sharon eruit zou gaan.. het zal ze worst wezen. Dat was in de tijd van BB en DGK wel anders...
Mij maakt het oook niks uit meer ;)
Vorige wilde ik ehct dat Servia eruit ging, ik heb dus ook gestemd op Alex en Maik :@

Maar aangezien je stemmen toch niet gelden, ga ik nooit meer stemmen voor dit programma. Jammer dat meer mensen het niet in zien :')

En ik vond de nominaties van BB wel spannender ja... maar misschien omdat ik toen ook een stuk jonger was _O- Ik weet nog dat ik in paniek raakte, toen de stroom uitviel tijdens de finale van BB1 :@ Ik als een gek naar me oma gefietst zodat ik het einde kon zien :')
Dat zou ik bij SST nooit doen _O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:11:46 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93894050
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef Danny het volgende:

[..]

1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
Het was ook wel de meest slecht in elkaar geplakte uitzending die ik tot nog toe gezien had. en die zus van Maik wat moet je daarmee.
pi_93894162
Dat is 118.000 minder dan Masterchef... Wel veel afhakers na dat programma.

Ben helaas bang dat t programma met deze cijfers zijn langste tijd heeft gehad.
En dat terwijl ze achter de schermen toch proberen het programma boeiender te maken.

Maar dit gaat niet meer goed komen ben ik bang.
net niet te oud
pi_93894167
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef marky het volgende:

[..]

Het was ook wel de meest slecht in elkaar geplakte uitzending die ik tot nog toe gezien had. en die zus van Maik wat moet je daarmee.
Heb gisteren ook zitten kijken. Wat een drama aflevering was dat zeg. Meteen de laatste aflevering die ik heb gekeken, want zo is het toch wel echt zonde van m'n tijd. Misschien nog een beetje volgen via de nieuwsupdates hier op het forum, maar daar houdt het dan wel bij op. Zou er iemand zijn die het echt erg vindt als het binnenkort stopt (behalve misschien de bewoners).
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 09:18:12 #248
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93894188
Eens. Het interesseert me werkelijk geen zak wie eruit gaat. Niets is toch wat het lijkt dus even goed gaan vanavond Servio en Gerard eruit en komt Jurien terug samen met prins Carnaval., drie honden en een jonglerende olifant. Aangezien er geen peil op te trekken valt boeit het allemaal niet zo.
Vorige week had ik nog een voorkeur voor wie eruit moest, maar als vervolgens dan toch gewoon niemand gaat dan geef ik 't op.
En de kijkers blijkbaar ook.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 09:20:10 #249
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93894227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef hamster90 het volgende:

Heb gisteren ook zitten kijken. Wat een drama aflevering was dat zeg. Meteen de laatste aflevering die ik heb gekeken, want zo is het toch wel echt zonde van m'n tijd. Misschien nog een beetje volgen via de nieuwsupdates hier op het forum, maar daar houdt het dan wel bij op. Zou er iemand zijn die het echt erg vindt als het binnenkort stopt (behalve misschien de bewoners).
ik zou 't wel jammer vinden als je niet weet wie uiteindelijk zou winnen, maar ik zou er beslist geen slapeloze nachten van hebben. Geeft gewoon een uur extra tijd per dag om m'n series bij te houden :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:31:14 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93894465
Ik vraag me af nu de doelgroep is of is dat iedereen met een hartslag? DGK was ook niet knaller waarom JdM gehoopt maar hij had 500.000 vaste kijkers die precies de doelgroep waren.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93894716
Wat mij trouwens opvalt, een hoop van de bewonders zijn al bekend met de media........

Servio met zn bingo en travoshow is al regelmatig in bladen en op lokale tv geweest.
Gerard zat in die reclamespot van 24
Alex figureerde in oa Gtst
Sofia en dr films
Maik als fotomodel op diverse bladen en sites etc
Monique in de spelprogramma's op tv

Is dit toeval?
Zijn die mensen nou gewoon media/aandachtsg*il?
Of staan ze allemaal ingeschreven bij een Castingbureau en worden ze gewoon van een of andere lijst geplukt om als bewoner in dit huis te komen??

:?
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:43:52 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93894840
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef nancyx1981x het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, een hoop van de bewonders zijn al bekend met de media........

Servio met zn bingo en travoshow is al regelmatig in bladen en op lokale tv geweest.
Gerard zat in die reclamespot van 24
Alex figureerde in oa Gtst
Sofia en dr films
Maik als fotomodel op diverse bladen en sites etc
Monique in de spelprogramma's op tv

Is dit toeval?
Zijn die mensen nou gewoon media/aandachtsg*il?
Of staan ze allemaal ingeschreven bij een Castingbureau en worden ze gewoon van een of andere lijst geplukt om als bewoner in dit huis te komen??

:?
Het grootste deel van de mensen in SST is gevraagd ipv dat ze zichzelf op hebben gegeven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:47:48 #253
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93894948
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef nancyx1981x het volgende:

Is dit toeval?
Zijn die mensen nou gewoon media/aandachtsg*il?
Of staan ze allemaal ingeschreven bij een Castingbureau en worden ze gewoon van een of andere lijst geplukt om als bewoner in dit huis te komen??

Yep, dit zijn mensen die bij elke RLS casting komen opdraven.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 09:47:54 #254
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93894954
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het grootste deel van de mensen in SST is gevraagd ipv dat ze zichzelf op hebben gegeven.
Jup.
Worden gewoon uit een castingbureau gehaald, of gebeld naar aanleiding van eerdere tv-optredens.
Sowieso is het maar een beperkt groepje mensen waaruit gevist wordt. Beetje wannabe B-artiesten. Zit zo nu en dan een 'echte' tussen die zich daadwerkelijk heeft aangemeld zonder verdere ambities om beroemd te worden, maar het zijn toch vooral mensen die er beter van willen worden financieel en qua bekendheid.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 09:48:11 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93894957
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:

[..]
Als achteraf dan blijkt dat ze het nog niet zo verkeerd gedaan hebben dan is een excuus wel op zijn plaats ;)
Ik wacht nog even!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 09:48:56 #256
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93894983
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wacht nog even!
:D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:51:14 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93895054
Zit de 24/7 te kijken, sommige vrouwen gaan vanuit bed direct de kleren en de makeup in??
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_93895126
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef Stefan het volgende:
Zit de 24/7 te kijken, sommige vrouwen gaan vanuit bed direct de kleren en de makeup in??
ja vies he :r
pi_93895217
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Yep, dit zijn mensen die bij elke RLS casting komen opdraven.
Ow dus ik had nooit kans gemaakt als ik daadwerkelijk naar de selectiedag was gegaan :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:57:52 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93895274
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Jup.
Worden gewoon uit een castingbureau gehaald, of gebeld naar aanleiding van eerdere tv-optredens.
Sowieso is het maar een beperkt groepje mensen waaruit gevist wordt. Beetje wannabe B-artiesten. Zit zo nu en dan een 'echte' tussen die zich daadwerkelijk heeft aangemeld zonder verdere ambities om beroemd te worden, maar het zijn toch vooral mensen die er beter van willen worden financieel en qua bekendheid.
Persoonljk vind ik het een slecht idee om in een castingbak te graaien voor zo'n programma. Het spelelement is bij SST erg belangrijk, en als dat je niets interesseert omdat je gewoon gevraagd bent en eigenlijk hogerop wilt in het bekendheidswereldje, dan is jouw bijdrage aan het programma nihil.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:59:49 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_93895327
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Persoonljk vind ik het een slecht idee om in een castingbak te graaien voor zo'n programma. Het spelelement is bij SST erg belangrijk, en als dat je niets interesseert omdat je gewoon gevraagd bent en eigenlijk hogerop wilt in het bekendheidswereldje, dan is jouw bijdrage aan het programma nihil.
Het voordeel voor de makers is dat al een psycholisch profiel hebben en ook weten dat ze ECHT willen. De Peter Nuninga;s van deze wereld scheelt een hoop werk.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:02:47 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93895412
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef Maanvis het volgende:

Persoonljk vind ik het een slecht idee om in een castingbak te graaien voor zo'n programma. Het spelelement is bij SST erg belangrijk, en als dat je niets interesseert omdat je gewoon gevraagd bent en eigenlijk hogerop wilt in het bekendheidswereldje, dan is jouw bijdrage aan het programma nihil.
En dan komen we weer bij de slechte casting. Geen 'echte' mensen, maar wannabes met halfverborgen agenda's. Al vraag ik me af of je überhaupt nog wel echte mensen voor deze programma's krijgt. Daarvoor is het genre denk ik ook te plat uitgemolken.

Ik had na dinsdag even hoop dat de cijfers zouden aantrekken, maar zo'n plotselinge opleving zie je wel vaker, voordat de laatste adem wordt uitgeblazen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 10:14:46 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93895708
Het probleem is en blijft dat je je niet kunt spiegelen aan de bewoners. Het zijn stuk voor stuk mensen met eigen bedrijven, topsporters etc.
Waar is de schooljuf, concierge, timmerman, bakker, verkoper etc?

Leuk hoor, een miljonair, professioneel gamer, bijna miss-holland, pornoster etc, maar er is werkelijk niets wat 95% van de bevolking daarmee gemeen heeft.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93895826
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Danny het volgende:
Het probleem is en blijft dat je je niet kunt spiegelen aan de bewoners. Het zijn stuk voor stuk mensen met eigen bedrijven, topsporters etc.
Waar is de schooljuf, concierge, timmerman, bakker, verkoper etc?

Leuk hoor, een miljonair, professioneel gamer, bijna miss-holland, pornoster etc, maar er is werkelijk niets wat 95% van de bevolking daarmee gemeen heeft.
Laura is toch schooljuf?
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:34:26 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93896313
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Laura is toch schooljuf?
Laura is helemaal niks. Ja een nanny. Maargoed :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 10:39:56 #266
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93896498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Laura is helemaal niks. Ja een nanny. Maargoed :').
Ze is bijna miss holland geweest (lees: heeft de voorrondes gehaald), maar is nu babysitter oid inderdaad. In dat opzicht een van de normaalste.
Jammer dat ze raar is, anders was ze misschien leuk geweest.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:45:02 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93896700
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze is bijna miss holland geweest (lees: heeft de voorrondes gehaald), maar is nu babysitter oid inderdaad. In dat opzicht een van de normaalste.
Jammer dat ze raar is, anders was ze misschien leuk geweest.
ze is niet bijna miss holland geweest, dat is verzonnen door de makers van SST.
Ze was bijna miss noord holland. Aan de miss holland verkiezing heeft ze nooit meegedaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:47:23 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93896796
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef hamster90 het volgende:

[..]

Zou er iemand zijn die het echt erg vindt als het binnenkort stopt (behalve misschien de bewoners).
Het komt me op het moment niet zo goed uit, veel en veel te druk voor het volgen van zo'n intensief programma. Maar ik zou het wel erg jammer vinden als het binnenkort stopt. Ik hou van het genre en zie dat niet graag floppen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:48:47 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93896850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze is niet bijna miss holland geweest, dat is verzonnen door de makers van SST.
Ze was bijna miss noord holland. Aan de miss holland verkiezing heeft ze nooit meegedaan.
het zou me niets verbazen als die dame die de tsunami heeft overleefd in werkelijkheid gewoon een uitje heeft gehad in een golfslagbad :')
pi_93897110
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou me niets verbazen als die dame die de tsunami heeft overleefd in werkelijkheid gewoon een uitje heeft gehad in een golfslagbad :')
_O-

Nou hoe ik ook mijn best doe, het boeit me niet het pakt me gewoon niet, heb het wel opstaan maar echt volgen nee, en komt ook de mensen zijn te oppervlakkig, al heb en blijf ik een zwak voor Sofietje houden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93897291
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou me niets verbazen als die dame die de tsunami heeft overleefd in werkelijkheid gewoon een uitje heeft gehad in een golfslagbad :')
_O-
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 11:19:39 #272
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93897947
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Maanvis het volgende:
was tamponkut nog bij DWDD geweest?
Nope.
Ik ben bang dat SST nét niet voldoet aan de, toch niet al te hoge, standaards van DWDD.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_93897966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef Danny het volgende:

[..]

1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
Pakt de popcorn er weer bij *O*

Vanavond weer weekafsluiting toch, dus dat worden dan weer iets betere doch teleurstellende kijkcijfers?
pi_93898033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou me niets verbazen als die dame die de tsunami heeft overleefd in werkelijkheid gewoon een uitje heeft gehad in een golfslagbad :')
Misschien zou je dit eens moeten lezen. :{w
Het verhaal van Sharon..... (door haarzelf geschreven)
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:24:59 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93898133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef outcast_within het volgende:

Pakt de popcorn er weer bij *O*

Vanavond weer weekafsluiting toch, dus dat worden dan weer iets betere doch teleurstellende kijkcijfers?
De liveshow schoot vorige week ook al ruim onder de 200.000.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 11:28:40 #276
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_93898275
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dus ik had nooit kans gemaakt als ik daadwerkelijk naar de selectiedag was gegaan :')
Ik volg dit misschien iets minder intensief dan jullie, maar is er eigenlijk een selectiedag geweest? Ik heb zelf nergens een oproep gezien of gelezen om me op te geven voor SST.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_93899063
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef Danny het volgende:

[..]

1832 MASTERCHEF 2,0 5,9 309.000
1929 SECRET STORY 1,3 3,0 191.000
2031 INTO THE BLUE 1,6 3,7 247.000
2251 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,3 100.000
2333 SECRET STORY 0,4 2,6 59.000
2434 ONE TREE HILL 0,2 3,0 26.000

49.000 minder dus op primetime
14.000 minder in de herhaling

En gebaseerd op de uitzending zijn dit nog hoge cijfers imo
Vrij pijnlijk om te zien dat de beide programma's die om de primetime-uitzending van Secret Story zijn geprogrammeerd beide beter scoren dan Secret Story zelf. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_93899320
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik volg dit misschien iets minder intensief dan jullie, maar is er eigenlijk een selectiedag geweest? Ik heb zelf nergens een oproep gezien of gelezen om me op te geven voor SST.
Ja hoor je kon je opgeven. EN ik heb ook een uitnodiging gehad.
pi_93899455
Ik vind het echt helemaal niks meer -O- Er gebeurd gewoon helemaal niks -O- En van de ene bewoner worden tig clues gegeven, en de andere hoor je helemaal niks van. Heb niet eens meer zin om de shows terug te kijken -O- Zal het niet missen als het van de buis is. Erg jammer, want ik had zo zin in het programma toen het begon, toen nog hoopvol.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_93899737
En dan heb ik het nog niet eens over de belachelijk kinderachtige missies zoals: "oeeww, ga buiten dansen" Oeeww, jij moet iedereen gaan knuffelen" God, het lijkt wel een realifesoap van de Teletubbies :'(

Gooi er gewoon wat pit in, laat de kijkers daadwerkelijk missies bedenken, ipv te laten kiezen. Geef de bewoners meer missies alá de relatie tussen Guido en Laura (Ja, ik weet dat het geen missie was, maar een activiteit). Geef twee bewoners een missie dat ze de andere bewoners moeten laten geloven dat ze een extreme hekel aan elkaar hebben, en naar huis willen, of zo iets degelijks. Die potentie had het programma in de Kick Off, maar is ineens volledig verdwenen :r
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 12:18:33 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93900057
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou me niets verbazen als die dame die de tsunami heeft overleefd in werkelijkheid gewoon een uitje heeft gehad in een golfslagbad :')
Qua kijkersverlakkerij zouden ze er toe in staat zijn, maar in dit geval zou me dat dan weer wél verbazen.
Heftig verhaal:

Het verhaal van Sharon..... (door haarzelf geschreven)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 maart 2011 @ 12:20:01 #282
862 Arcee
Look closer
pi_93900110
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Danny het volgende:
Het probleem is en blijft dat je je niet kunt spiegelen aan de bewoners. Het zijn stuk voor stuk mensen met eigen bedrijven, topsporters etc.
Waar is de schooljuf, concierge, timmerman, bakker, verkoper etc?
Die konden geen vrij krijgen van hun baas. ;)
pi_93900756
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die konden geen vrij krijgen van hun baas. ;)
Idd _O-

Bankmedewerkster hier :P Ik heb gevraagd om 3 maanden onbetaald verlof, maar daar konden ze niet aan beginnen :') Tenzij ik ontslag nam :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:38:11 #284
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_93900807
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Jup.
Worden gewoon uit een castingbureau gehaald, of gebeld naar aanleiding van eerdere tv-optredens.
Sowieso is het maar een beperkt groepje mensen waaruit gevist wordt. Beetje wannabe B-artiesten. Zit zo nu en dan een 'echte' tussen die zich daadwerkelijk heeft aangemeld zonder verdere ambities om beroemd te worden, maar het zijn toch vooral mensen die er beter van willen worden financieel en qua bekendheid.
Wat meteen de reden is dat het faalt. imo wil het publiek "echte" mensen zien en geen popiejopie leeghoofdig eyecandy. Zodra het opzichtig nep is, haakt men af.
Casting is King
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 12:59:02 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93901700
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Wat meteen de reden is dat het faalt. imo wil het publiek "echte" mensen zien en geen popiejopie leeghoofdig eyecandy. Zodra het opzichtig nep is, haakt men af.
Casting is King
Dat de casting niet evenwichtig is, daar is iedereen het wel over eens.

Toch snap ik de invalshoek wel waarop gecast is. Er zitten veel mensen tussen met een verhaal en/of mensen die iets bereikt hebben. Daarnaast is er duidelijk geselecteerd op looks.
Dat de deelnemers "dom" zouden zijn, is ook onzin.
Als je het huis vol zet met "echte mensen", kan het verwijt net zo hard komen dat het saai is en dat het leeghoofden zijn.
Met casting moet je gewoon ook een beetje geluk hebben.

De onevenwichtige casting is m.i. maar een deel van de reden dat dit niet scoort, en niet eens een héél groot deel. In deze topicreeks zijn alle blunder en fouten in de aanpak al voorbijgekomen. Feit is dat vanaf de allereerste uitzending, de kick off, fout op fout is gestapeld.
Zelf denk ik dat het amateurisme en gepruts tijdens de kick off ze meteen al 200.000 potentiële kijkers heeft gekost. Kijkers die op zich wel in RLS zijn geïnteresseerd, maar dit hoofschuddend aanzagen en dachten: ja hiér beginnen we dus niet aan, doei.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 13:47:35 #286
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93903397
In de kickoff begon het goed. Alex moest het huisspook worden. Geni-fucking-aal.
Tot bleek dat de enige taak van het huisspook het ergens neergooien van een clue was.
Verder is er nog niet één leuke opdracht voorbij gekomen. Echt niet één gewoon.
De mensen zijn oninteressant en missen stuk voor stuk persoonlijkheid.

De enige met wie ik nog meeleef is Sofia omdat die gewoon heel fragiel over komt. Dat ik in lachen uitbarstte toen Monique instortte zegt genoeg over hoe ik meeleef met de groep in ieder geval.
Het zal me allemaal werkelijk jeuken wie erin zit, eruit gaat en wie uiteindelijk wint. Dat was bij alle rls'sen tot nu toe - inclusief de Bunker - totaal anders.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 13:49:16 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93903465
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was bij alle rls'sen tot nu toe - inclusief de Bunker - totaal anders.
Mwahh.. :+
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 13:53:02 #288
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93903606
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Gert het volgende:

Mwahh.. :+
:)
Maar het is wel zo. Iedereen had een favoriet en dat was al vrij snel bij iedereen duidelijk.
Nu wisselt het bij velen nog en veel mensen zal het totaal worst wezen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2011 @ 13:53:20 #289
163650 Greys
pi_93903619
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef Danny het volgende:
In de kickoff begon het goed. Alex moest het huisspook worden. Geni-fucking-aal.
Tot bleek dat de enige taak van het huisspook het ergens neergooien van een clue was.
Verder is er nog niet één leuke opdracht voorbij gekomen. Echt niet één gewoon.
De mensen zijn oninteressant en missen stuk voor stuk persoonlijkheid.

De enige met wie ik nog meeleef is Sofia omdat die gewoon heel fragiel over komt. Dat ik in lachen uitbarstte toen Monique instortte zegt genoeg over hoe ik meeleef met de groep in ieder geval.
Het zal me allemaal werkelijk jeuken wie erin zit, eruit gaat en wie uiteindelijk wint. Dat was bij alle rls'sen tot nu toe - inclusief de Bunker - totaal anders.
Dat huisspook was Jurien, niet die ridder, maar die kale.
Die er daarna meteen ook uit lag na zijn missie door te doen alsof hij weg wilde en weg was.

Ik heb ook weinig met de kandidaten, behalve met Gerard en Karim omdat me dat prettige persoonlijkheden lijken, ze humor hebben en actief (voor zover mogelijk daar) met het spel bezig zijn. Als die twee er niet in hadden gezeten had ik denk ik al niet meer gekeken.

Op FOK! is 'eindbaas' Gerard sowieso de meest populaire heb ik het idee.
Zou je aan zijn eigen topic niet zeggen, maar in de COS topics wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 13:55:46 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93903701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef Danny het volgende:

[..]

:)
Maar het is wel zo. Iedereen had een favoriet en dat was al vrij snel bij iedereen duidelijk.
Nu wisselt het bij velen nog en veel mensen zal het totaal worst wezen.
In de COS heb je wel kampen hoor, maar inderdaad: tijdens TBO was dat veel uitgesprokener en heftiger.
En tijdens alle andere RLS'en ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 13:58:43 #291
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93903825
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef Greys het volgende:

Dat huisspook was Jurien, niet die ridder, maar die kale.
Die bedoelde ik idd.

quote:
Ik heb ook weinig met de kandidaten, behalve met Gerard en Karim omdat me dat prettige persoonlijkheden lijken, ze humor hebben en actief (voor zover mogelijk daar) met het spel bezig zijn. Als die twee er niet in hadden gezeten had ik denk ik al niet meer gekeken.
Eens, maar ook als die weg moeten zal het me jeuken. Kijk ik niet. Maar ik vind Gerard en Karim (en Sofia, maar da's misschien vooral sympathie) de leuksten. Aafke gaat vaak ook nog wel. De rest boeit me al helemaal niet.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:01:27 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93903923
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat de casting niet evenwichtig is, daar is iedereen het wel over eens.

Toch snap ik de invalshoek wel waarop gecast is. Er zitten veel mensen tussen met een verhaal en/of mensen die iets bereikt hebben. Daarnaast is er duidelijk geselecteerd op looks.
Dat de deelnemers "dom" zouden zijn, is ook onzin.
Als je er 3 meisjes in ziet zitten die er uit zien als barbie dan zap je gewoon meteen weg. Ze zijn zeker niet dom maar dan neem je geen moeite om te kijken of ze wel slim zijn.

quote:
Als je het huis vol zet met "echte mensen", kan het verwijt net zo hard komen dat het saai is en dat het leeghoofden zijn.
Kan, maar dan was het wel zo geweest dat iedereen wel iemand had met wie ie zich kon identificeren "Ha een huismoeder van 50 dat ben ik ook" "Ha een computernerdje dat ben ik ook" en dan gaan mensen daarop letten.

quote:
Met casting moet je gewoon ook een beetje geluk hebben.
Natuurlijk maargoed :') je kunt het ook laten falen door zo'n eenheidsworst ala jersey shore erin te zetten.

quote:
De onevenwichtige casting is m.i. maar een deel van de reden dat dit niet scoort, en niet eens een héél groot deel. In deze topicreeks zijn alle blunder en fouten in de aanpak al voorbijgekomen. Feit is dat vanaf de allereerste uitzending, de kick off, fout op fout is gestapeld.
Zelf denk ik dat het amateurisme en gepruts tijdens de kick off ze meteen al 200.000 potentiële kijkers heeft gekost. Kijkers die op zich wel in RLS zijn geïnteresseerd, maar dit hoofschuddend aanzagen en dachten: ja hiér beginnen we dus niet aan, doei.
klopt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:03:08 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93903983
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwahh.. :+
hehehe ik vraag me af of ie nog veel spijt heeft gehad van zijn credits voor marielin :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93904274
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:47 schreef Danny het volgende:
In de kickoff begon het goed. Alex moest het huisspook worden. Geni-fucking-aal.
Tot bleek dat de enige taak van het huisspook het ergens neergooien van een clue was.
Verder is er nog niet één leuke opdracht voorbij gekomen. Echt niet één gewoon.
Eens. En wat dat betreft sloegen ze gisteren de plank ook weer volledig mis met de zogenaamde interactieve inbreng van de kijkers via Hyves. De keuze uit twee oersaaie muziek "missies". Daar ligt niemand wakker van.

En ook vind ik, als ze al een missie hebben gekregen, dan wordt het amper in beeld gebracht tijdens de uitzendingen. Of half bakken.
Neem het rad van fortuin waarbij 3 vragen gesteld zouden worden en het waren er maar 2. En die waren niet te begrijpen (ik heb nu eenmaal niet te intelligentie van Monique denk ik dan maar).

Maar met goede / leuke opdrachten haal je nu de kijker niet meer terug. Ik denk na 4, 5 weken SST dat kijkers voorgoed zijn afgehaakt en je alleen nog sensatiekijkers kunt scoren. Maar iedere dag sensatie, dat zit er niet in.
net niet te oud
pi_93912862
Ik vind het echt jammer alleen omdat ik juist zo blij was dat de dagelijkse RLS weer een kans kreeg. Nu zij dit zo verpesten ben ik bang dat dit nu echt het einde van RL is in Nederland.

Ik ben zelf eigenlijk al bijna afgehaakt. Stopte met streams kijken volgde wel de Cossen en poste daar ook regelmatig maar nu ook niet meer. Het interesseert me niet meer zo en als ik naar reality kijk wil ik geen programma zoals The Hills kijken, fake.

Ik denk dat de kijkcijfers nog verder gaan inkakken want wat is een reden om vanavond te gaan kijken? Om Sofia weg te zien gaan? Of een Sharon? :O
  Admin donderdag 10 maart 2011 @ 17:24:25 #296
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_93913157
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Maanvis het volgende:

hehehe ik vraag me af of ie nog veel spijt heeft gehad van zijn credits voor marielin :D.
Neuh. Je moet nooit dingen doen waar je later spijt van krijgt :)
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik vind het echt jammer alleen omdat ik juist zo blij was dat de dagelijkse RLS weer een kans kreeg. Nu zij dit zo verpesten ben ik bang dat dit nu echt het einde van RL is in Nederland.

Ik ben zelf eigenlijk al bijna afgehaakt. Stopte met streams kijken volgde wel de Cossen en poste daar ook regelmatig maar nu ook niet meer. Het interesseert me niet meer zo en als ik naar reality kijk wil ik geen programma zoals The Hills kijken, fake.

Ik denk dat de kijkcijfers nog verder gaan inkakken want wat is een reden om vanavond te gaan kijken? Om Sofia weg te zien gaan? Of een Sharon? :O
Same. Streams staan al dagen niet meer aan. Soms op de achtergrond het 24/7 kanaal, maar ook die is al twee dagen niet aangeweest. De uitzending kijk ik nog om te kijken of ze nog wat met input doen (nee), leren van fouten (nee) etc.
Het boeit me allemaal vrij weinig. Hier lullen is nog het leukste van heel SST vrees ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_93913205
De reacties over SecretStory zijn in elk geval een stuk vermakelijker dan de uitzendingen zelf.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 18:18:33 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_93915324
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Ferdo het volgende:
De reacties over SecretStory zijn in elk geval een stuk vermakelijker dan de uitzendingen zelf.
Vind het ook superleuk op het uitzendingentopic, de commentaren, geweldig :D
pi_93916451
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2011 @ 18:55:32 #300
163650 Greys
pi_93916890
Mail gekregen van SBS:

- men is heel blij met de feedback
- men gaat er daadwerkelijk iets mee doen
- vanaf vanavond na de live show gaat 48 uur lang om de 2 uur de rode telefoon
- IEDEREEN moet daar naartoe rennen, anders gaat er geld uit een willekeurige kluis, elke keer
- monique gaat haar geheim onthullen
- het Geheime Luik in de tuin gaat open

We hadden namens FOK! doorgegeven dat er teveel gefluisterd wordt en dat er een boek wordt gebruikt om elkaar woorden en zinnen aan te wijzen om zo zonder geluid te communiceren --> gaan ze op letten en aanpakken.

Men was het eens met de positieve feedback over de uitzendingen van maandag en dinsdag (daar waren ze zelf ook erg blij mee hoe dat was geworden) en het helemaal eens met de grote uitglijder van gisteren, dat trage en veel te lange familie interview.

Dus we zullen zien, ze doen er in elk geval iets mee, kijken hoe het uitpakt allemaal.
En als ze dan de streams uitgooien tijdens de live show op donderdag, daar kan ik dan persoonlijk wel mee leven (en ik zag dat meer mensen in de COS dat vinden). Dan maar even op tv kijken. Als ze echt hun best gaan doen om de boel wakker te schudden en beter te maken, dan gun ik ze ook wel wat meer tv kijkers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:56:02 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93916919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef Mylene het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl


Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')