abonnement Unibet Coolblue
pi_95063669
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Sjezus, wat een gezeik. Dan stop je toch gewoon nu met kijken! heb je 3 goede seizoenen gehad en hoef je niet meer de komende uitmelk seizoenen te kijken, precies wat je wilt |:(

Lijken wel van die indie/hipster hier die boos worden omdat hun band te bekend wordt :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef FrankRicard het volgende:
Als die bands doordat ze te bekend worden ook simpelere muziek gaan spelen is dat gezeik ook gewoon terecht.
pi_95064043
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef FrankRicard het volgende:
Als die bands doordat ze te bekend worden ook simpelere muziek gaan spelen is dat gezeik ook gewoon terecht.
Nee, dat is puur egoisme. Niemand verplicht je te luisteren.
pi_95064095
Nou ja, je mag daar natuurlijk wel over zeuren. Ieder z'n mening wat dat betreft. Ik begrijp mensen alleen niet zo die telkens zeuren dat het slechter en slechter wordt maar wel blijven kijken. Niet janken gewoon, het kan nooit het zelfde niveau blijven. Ik vind het nog steeds grappig genoeg :P
Facts don't care about your feelings
pi_95064159
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja, je mag daar natuurlijk wel over zeuren. Ieder z'n mening wat dat betreft. Ik begrijp mensen alleen niet zo die telkens zeuren dat het slechter en slechter wordt maar wel blijven kijken. Niet janken gewoon, het kan nooit het zelfde niveau blijven. Ik vind het nog steeds grappig genoeg :P
Precies, of dat ze liever 3 briljante seizoenen hebben en dat het dan stopt. Ze hebben het zelf in de hand om te stoppen. Net zoals ze zelf in de hand hebben om vanaf het derde album van artiest X niets meer te luisteren etc.

Maar nee, ze moeten vooral de nieuwe aanwas kijkers/luisteraars afzeiken :')
pi_95064442
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou ja, je mag daar natuurlijk wel over zeuren. Ieder z'n mening wat dat betreft. Ik begrijp mensen alleen niet zo die telkens zeuren dat het slechter en slechter wordt maar wel blijven kijken. Niet janken gewoon, het kan nooit het zelfde niveau blijven. Ik vind het nog steeds grappig genoeg :P
Een simplistische big bang is nog altijd leuker dan de meeste andere series, maar kan niet tippen aan de kwaliteit van eerder. Genoeg redenen om te blijven kijken, maar ook om kritisch te zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95064566
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nee, dat is puur egoisme. Niemand verplicht je te luisteren.
Maar dat wil niet zeggen dat je er geen mening over mag hebben? Dat je het minder vind dan de eerste drie seizoenen.. Ik zeg ook nergens dat ik TBBT nu slecht vind, totaal niet.
pi_95064749
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat je er geen mening over mag hebben? Dat je het minder vind dan de eerste drie seizoenen.. Ik zeg ook nergens dat ik TBBT nu slecht vind, totaal niet.
Ging me dan ook meer om reacties als deze
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik weet het.

Ach, ik blijf het ook gewoon kijken hoor. Maar houd niet van mensen die het nu ontdekken omdat het op Veronica komt en helemaal verslaafd zeggen te zijn :). Dat zijn niet de echte nerds voor die het programma geweldig was in het begin :P.
Jij maakt alleen het vergelijk da je liever 3 goede seizoenen hebt dan dat ze gaan uitmelken. Dat heb je volledig zelf in de hand natuurlijk.
pi_95065012
Maar goed, laten we maar weer offtopic gaan.
pi_95065596
Vanavond vanaf 20.30 op Veronica verse afleveringen! *O*
De eerste vier episodes van seizoen vier achter elkaar.
Heerlijk genieten van de geniale nederlandse vertalingen _O-
pi_95077908
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef FrankRicard het volgende:
Als die bands doordat ze te bekend worden ook simpelere muziek gaan spelen is dat gezeik ook gewoon terecht. Ik mis tegenwoordig gewoon de echte nerdgrapjes in BBT. (maar ik ben dan ook een "oompa loompa of science")
deze vond ik echt leuk (hoeft geen nerd te zijn om hem te begrijpen, maar misschien wel om het met hem eens te zijn :P )

Leuke nerdy one


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 17:44:44 ]
pi_95078288
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nee, dat is puur egoisme. Niemand verplicht je te luisteren.
Nee, maar dan is het jammer dat de kwaliteit je ontnomen wordt.

Maar klagen heeft geen zin daarover.
pi_95078328
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Zelfs de wetenschappelijke grapjes zijn voor bijna iedereen te snappen, het is niet geschreven voor super intelligente mensen hoor ;)

Dumbing down hoeft niks met het publiek te maken hebben, kan ook zijn dat ze niet veel beters meer kunnen verzinnen atm. Dat gebeurd met alle serieus, nu vind ik seizoen 4 totaal niet slecht maar bijvoorbeeld met andere series had ik liever wel 3 'geniale' seizoenen en dan stoppen (net als met films).

I.p.v. nog 3 seizoenen eraan plakken om uit het uit te melken en het te verpesten.
Ik vermaak me er nog mee dus ik ben blij dat ze die seizoenen eraan plakken.

Om nou oude afleveringen terug te kijken die ik nog uit mijn hoofd ken....nou nee.
pi_95078656
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef brtausi het volgende:

[..]

deze vond ik echt leuk (hoeft geen nerd te zijn om hem te begrijpen, maar misschien wel om het met hem eens te zijn :P )

Leuke nerdy one
Die was episch. :P
pi_95078936
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:22:40 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_95086859
die eerste 2 zijn leuk, die laatste vind ik ergerlijk :P
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:59:34 #216
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_95089338
S04 e18 _O_ _O_ Wolowitz's truckje is geniaal _O_
pi_95090982
The Woz _O_
  woensdag 6 april 2011 @ 21:07:50 #218
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_95138425
Voor wie Sheldon's manier van de was doen ook zo handig vindt: http://onedayonly.nl/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_95138585
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
Voor wie Sheldon's manier van de was doen ook zo handig vindt: http://onedayonly.nl/
Ik heb m besteld, als ik t Sheldon niet had zien doen had ik m nooit besteld :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 7 april 2011 @ 01:46:10 #220
17061 mvt
blame Canada
pi_95153380
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Tim86 het volgende:
kwam net deze tegen :D

Ik vind hem goed, vooral omdat Sheldon alles weet over football.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_95157216
afgelopen dinsdag, voor de 4 nieuwe afleveringen van seizoen 4 was er eerst nog een aflevering van seizoen 2 voor. De aflevering waarin Penny mee gaat de comic book store in om een stripboek van haar 13 jarig neefje te halen. Stuart stelt dan de comic book "Hellboy" voor, die hij omschrijft als een persoon die continu rookt, longkanker heeft en demonen en ondoden verjaagd. Nu kan ik mij natuurlijk vergissen, maar was dat niet Constatine? En misschien dat iemand dit al eerder genoemd heeft, maar ik volg deze topic reeks nog niet zo lang :) Ik ben één van de vele die pas is gaan volgen vanaf seizoen 4 en daarvoor eerst nog marathons seizoen 1 t/m3 heb gekeken :)

Voor wie het fragment zich niet kan herinneren: vanaf 2:40.

EDIT: oke, na een kleine onderzoek blijkt dus dat ze niet kunnen luisteren bij de vertaling. Daar stond duidelijk hellboy, maar in het filmpje wordt "hellblazer" gezegd. En een quote van de engelse wiki maakt het allemaal weer logisch:

quote:
Constantine is a 2005 action horror film directed by Francis Lawrence, starring Keanu Reeves as John Constantine, with Rachel Weisz, Shia LaBeouf, Tilda Swinton and Djimon Hounsou. The film is based on Vertigo Comics Hellblazer comic book, with plot elements taken from the Dangerous Habits story arc (issues #41-46) and the Original Sins trade paperback.


[ Bericht 20% gewijzigd door Cornelis83 op 07-04-2011 09:46:31 ]
pi_95160826
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Cornelis83 het volgende:
afgelopen dinsdag, voor de 4 nieuwe afleveringen van seizoen 4 was er eerst nog een aflevering van seizoen 2 voor. De aflevering waarin Penny mee gaat de comic book store in om een stripboek van haar 13 jarig neefje te halen. Stuart stelt dan de comic book "Hellboy" voor, die hij omschrijft als een persoon die continu rookt, longkanker heeft en demonen en ondoden verjaagd. Nu kan ik mij natuurlijk vergissen, maar was dat niet Constatine? En misschien dat iemand dit al eerder genoemd heeft, maar ik volg deze topic reeks nog niet zo lang :) Ik ben één van de vele die pas is gaan volgen vanaf seizoen 4 en daarvoor eerst nog marathons seizoen 1 t/m3 heb gekeken :)

Voor wie het fragment zich niet kan herinneren: vanaf 2:40.

EDIT: oke, na een kleine onderzoek blijkt dus dat ze niet kunnen luisteren bij de vertaling. Daar stond duidelijk hellboy, maar in het filmpje wordt "hellblazer" gezegd. En een quote van de engelse wiki maakt het allemaal weer logisch:

[..]

Ik zei het toch al eerder, ik hangt momenteel bij Veronica aan de buis voor de "nieuwe" afleveringen.
Lekker genieten van de geniale Nederlandse vertalingen. :D

Bombay Bedonkedong vertalen als "Bombay Bratsers" _O-
Bratsen staat niet eens in de Dikke Vandale en is een vlaams woord voor "ergens naartoe gaan om je te amuseren" omdat Raj zegt dat hij eenzaam is terwijl een simpele googlesearch aantoont dat bedonkedong ebonics is voor een flinke bilpartij (bij vrouwen). :')
pi_95160898
Mag je nog van gelukspreken, tegenwoordig (vooral met TBBT) zijn ze nog snel met nieuwe episodes.. maar andere series zoals Smallville blijven ze eindeloos seizoen 3 tot 5 herhalen, nieuwe afleveringen ho maar..

Ik download ze elke week wel, Nederlandse tv en series :N
  donderdag 7 april 2011 @ 14:23:54 #224
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95167354
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Ik zei het toch al eerder, ik hangt momenteel bij Veronica aan de buis voor de "nieuwe" afleveringen.
Lekker genieten van de geniale Nederlandse vertalingen. :D

Bombay Bedonkedong vertalen als "Bombay Bratsers" _O-
Bratsen staat niet eens in de Dikke Vandale en is een vlaams woord voor "ergens naartoe gaan om je te amuseren" omdat Raj zegt dat hij eenzaam is terwijl een simpele googlesearch aantoont dat bedonkedong ebonics is voor een flinke bilpartij (bij vrouwen). :')
Daarom kijk ik ook gewoon zonder ondertiteling. :)
pi_95176079
Ik kijk altijd met Engelse ondertiteling.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')