abonnement Unibet Coolblue
pi_93718306
Welkom in het topic waar de partij van ons aller Geert, de PVV, in de schijnwerpers staat. Alle berichten die een relatie hebben met de Partij voor de Vrijheid zijn hier welkom. Respecteer elkaars mening en probeer scheldpartijen zoveel mogelijk te voorkomen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat weet je natuurlijk niet. Ik zal hier een min of meer vergelijkbaar geval geven.

Stel de PVV, VVD en de PvdA doen mee met de fictieve presidentsverkiezingen van Nederland. De VVD eindigt als derde partij, waardoor de 2e ronde tussen de PvdA en de PVV gaat. Veel VVD-kiezers zullen dan overstappen naar de PVV, waarmee de kans dat de PVV de winnaar wordt aannemelijk is.

Dit zou een scneario kunnen zijn in Frankrijk met de FN (PVV), UMP (VVD) en de PS (PvdA).
ik zou voor de PvdA gaan in dat geval, alles beter dan de PVV.
Het lijkt mij overigens sterk dat de PvdA dan niet wint.
Bij de tweede kamer verkiezingen stemde +/- 1 op de 6 op de PVV, ik vermoed dat minstens 4 op de 6 mensen de PVV te walgelijk voor woorden vindt.

[ Bericht 10% gewijzigd door du_ke op 06-03-2011 12:17:16 (TT en OP iets aangepast) ]
*verwijderd door Admin*
pi_93718343
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee.. ik doe wat overdrijven

[..]

Nu overdrijf jij weer....
maar goed.... als je logica waar zou zijn.. dan hebben ook verreweg de meeste monoculturalisten
nog nooit een hoofddoekje gezien....
uitgezonderd jij natuurlijk

[..]

de grote PVV-aanhang zie je ook in veel dorpen waar de problemen helemaal niet zo groot zijn

[..]

idd het is ook onzin... maar het was wel jouw stelling... ik trek net in deze posting je logica door.

[..]

nu laat je zien dat je zelf tuig ben..
Helemaal mee eens ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_93718416
PVV zal vast en zeker een keer de verkiezingen winnen maar of ze er wat aan hebben is dan de vraag. Ik zie geen enkele partij die dan een coalitie gaat vormen met Geertje. Ik ken in m'n omgeving wel veel PVV stemmers en die zijn nou niet, wat je noemt ''welgesteld'' Ze hebben een uitkering door WAO of gewoon geen zin om te werken. Komen regelmatig met de politie in aanraking en kunnen geen last hebben van buitenlanders of moslims want die hebben we hier helemaal niet op het platteland. Hoe dom kun je dan zijn om de stemmen op een partij die vindt dat iedereen die te lui is om te werken geen geld meer mag beuren en ook nog eens strengere straffen uit wil delen. Zouden ze dan niet door hebben dat ze dan bij een linkse partij veel beter af zijn.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zondag 6 maart 2011 @ 10:09:46 #4
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93718796
Even een vraagje hoor, wat verweet jij Wilders ook alweer Jan :')?
  zondag 6 maart 2011 @ 10:10:25 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93718819
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, maja. Als er geen problemen met de immigranten waren dan bestonden er ook geen partijen tegen immigranten.
Duitsland kende geen problemen met Joden, toch kwam er een nazi-partij. Je hebt alleen maar een demagoog nodig, die een zondebok verzint en aanwijst, hoor. Of het nou waar is of niet.

Hetzelfde geldt hier: Als je maar vaak genoeg roept dat allerlei problemen de schuld zijn van de islam, krijg je vanzelf een self-fulfilling prophecy: De media gaat elk islamgerelateerd probleem opblazen en mensen gaan het geloven.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_93718828
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:09 schreef Holograph het volgende:
Even een vraagje hoor, wat verweet jij Wilders ook alweer Jan :')?
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed :7
*verwijderd door Admin*
  zondag 6 maart 2011 @ 10:13:46 #7
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93718869
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed :7
Je geeft dus toe dat je eigenlijk de linkse versie van een tokkie bent?
pi_93718911
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Duitsland kende geen problemen met Joden, toch kwam er een nazi-partij. Je hebt alleen maar een demagoog nodig, die een zondebok verzint en aanwijst, hoor. Of het nou waar is of niet.

Hetzelfde geldt hier: Als je maar vaak genoeg roept dat allerlei problemen de schuld zijn van de islam, krijg je vanzelf een self-fulfilling prophecy: De media gaat elk islamgerelateerd probleem opblazen en mensen gaan het geloven.
Precies. Het sterke van een keuze voor een geloof, is dat er in iedere straat wel zo iemand woont.
Had Hitler gezegd: het komt allemaal door de inwoners van Munchen, hadden veel minder mensen er een gevoel bij gehad.
Als Wilders had gezegd dat het door de Venlonaars kwam, krek hetzelfde.
*verwijderd door Admin*
pi_93718929
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat je eigenlijk de linkse versie van een tokkie bent?
Nee, ik geef wel toe dat ik direct kap met dit soort uitspraken als Wilders en zijn tokkies voortaan hun walgelijke taal inslikken.
*verwijderd door Admin*
  zondag 6 maart 2011 @ 10:19:46 #10
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93718971
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nee, ik geef wel toe dat ik direct kap met dit soort uitspraken als Wilders en zijn tokkies voortaan hun walgelijke taal inslikken.
Mooi. Misschien ben je toch geen Marcel van Dam.

Je bent toch meer een Walter Ulbricht.
pi_93719102
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef Holograph het volgende:

[..]

Mooi. Misschien ben je toch geen Marcel van Dam.

Je bent toch meer een Walter Ulbricht.
Wel apart dat de Wildersrukkers direct op hun pik getrapt zijn als iemand eens iets over hun zegt.

Zij die de vrijheid van meningsuiting zogenaamd zo hoog in het vaandel hebben staan, kunnen er niet tegen als er eens iemand iets vervelends tegen hun zegt.

Meten met twee maten noemen we dat :r
*verwijderd door Admin*
pi_93719118
O, en wees niet bang hoor, de TT wordt heus wel aangepast naar een nette versie.
*verwijderd door Admin*
  zondag 6 maart 2011 @ 10:32:14 #13
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93719187
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:27 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Wel apart dat de Wildersrukkers direct op hun pik getrapt zijn als iemand eens iets over hun zegt.

Zij die de vrijheid van meningsuiting zogenaamd zo hoog in het vaandel hebben staan, kunnen er niet tegen als er eens iemand iets vervelends tegen hun zegt.

Meten met twee maten noemen we dat :r
Nee hoor. Jij noemt iedereen met wie je het niet eens bent een tokkie, maar dan zou niemand daarop mogen reageren? Daarnaast stond Ulbricht ver van de NSDAP, dus het is absoluut geen godwin.

Alleen Ulbricht kon niet zo goed omgaan met afwijkende meningen, net als jij.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:40:06 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93719332
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef Holograph het volgende:

[..]

Alleen Ulbricht kon niet zo goed omgaan met afwijkende meningen, net als jij Wilders.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_93719826
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef Holograph het volgende:
Alleen Ulbricht kon niet zo goed omgaan met afwijkende meningen, net als jij.
Jij hebt echt een enorme plaat voor je kop. Jouw grote geblondeerde held is juist degene die het Spaansbenauwd krijgt van afwijkende meningen :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 maart 2011 @ 11:44:19 #16
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_93720982
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Duitsland kende geen problemen met Joden, toch kwam er een nazi-partij.
Is dat zo? Het werk De protocollen van de wijzen van Sion van Fjodor Vinberg (waarin voor het eerst openlijk werd verklaard dat alle joden vermoord moesten worden) kon op behoorlijk wat aandacht rekenen in het Duitsland voor de nazi's. En het is bekend dat dit werk grote invloed heeft gehad op het denken van Hitler.
pi_93721180
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Is dat zo? Het werk De protocollen van de wijzen van Sion van Fjodor Vinberg (waarin voor het eerst openlijk werd verklaard dat alle joden vermoord moesten worden) kon op behoorlijk wat aandacht rekenen in het Duitsland voor de nazi's. En het is bekend dat dit werk grote invloed heeft gehad op het denken van Hitler.
Het is natuurlijk niet zo, maar de Duitsers ervaarden het wel zo. De joden waren in hun ogen verantwoordelijk voor het verlies van WOI en het Verdrag van Versailles. Daarnaast vormden de joden een verbond met de bolsjewieken om de wereld over te nemen. Dat soort praat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 maart 2011 @ 12:02:33 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93721512
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Is dat zo? Het werk De protocollen van de wijzen van Sion van Fjodor Vinberg (waarin voor het eerst openlijk werd verklaard dat alle joden vermoord moesten worden) kon op behoorlijk wat aandacht rekenen in het Duitsland voor de nazi's. En het is bekend dat dit werk grote invloed heeft gehad op het denken van Hitler.
Het is ook bekend dat dit werk een vervalsing was van de Russische geheime politie.

De Protocollen verklaarden overigens niet openlijk dat de Joden vermoord moesten worden. Het was zogenaamd een Joodse samenzwering om de wereldmacht over te nemen en niet-Joden te vermoorden.

Ik denk dat je in de war bent met Chamberlain's 'Mythos des 20. Jahrhunderts', dat inderdaad een grote invloed heeft gehad op de denkwijze van stromingen die later samenkwamen in het nazisme.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lord_Vetinari op 06-03-2011 12:17:51 ]
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_93721855
TT aangepast, niet zo kleuterachtig aub.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93723547
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij hebt echt een enorme plaat voor je kop. Jouw grote geblondeerde held is juist degene die het Spaansbenauwd krijgt van afwijkende meningen :')
Exact ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_93724678
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Is dat zo? Het werk De protocollen van de wijzen van Sion van Fjodor Vinberg (waarin voor het eerst openlijk werd verklaard dat alle joden vermoord moesten worden) kon op behoorlijk wat aandacht rekenen in het Duitsland voor de nazi's. En het is bekend dat dit werk grote invloed heeft gehad op het denken van Hitler.
De protocollen van de wijzen van Sion, daarin stond een verslag van een vergadering van Joodse leiders over hoe zij de wereldheerschappij zouden willen bereiken. Het was een vervalsing van de tsaristische geheime dienst.
I´m back.
pi_93726694
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef RonnieHansen het volgende:
PVV zal vast en zeker een keer de verkiezingen winnen maar of ze er wat aan hebben is dan de vraag. Ik zie geen enkele partij die dan een coalitie gaat vormen met Geertje. Ik ken in m'n omgeving wel veel PVV stemmers en die zijn nou niet, wat je noemt ''welgesteld'' Ze hebben een uitkering door WAO of gewoon geen zin om te werken. Komen regelmatig met de politie in aanraking en kunnen geen last hebben van buitenlanders of moslims want die hebben we hier helemaal niet op het platteland. Hoe dom kun je dan zijn om de stemmen op een partij die vindt dat iedereen die te lui is om te werken geen geld meer mag beuren en ook nog eens strengere straffen uit wil delen. Zouden ze dan niet door hebben dat ze dan bij een linkse partij veel beter af zijn.
Dit is precies het gevolg van de sociaal-economisch linkse standpunten van de PVV. Wanneer je dergelijke sociaal-economische standpunten uitdraagt (net zoals de SP en de PvdA) doet, trek je een bepaald klasse mensen aan: luie, werkschuwe en veelal onopgeleide mensen Oftewel, het tokkie volk.
pi_93726726
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De protocollen van de wijzen van Sion, daarin stond een verslag van een vergadering van Joodse leiders over hoe zij de wereldheerschappij zouden willen bereiken. Het was een vervalsing van de tsaristische geheime dienst.
Daar staat tegenover dat het volk in die tijd niet belezen was. Tegenwoordig kan iedereen via internet of in de bibliotheek de islamitische geschriften nalezen en oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
pi_93726831
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Daar staat tegenover dat het volk in die tijd niet belezen was. Tegenwoordig kan iedereen via internet of in de bibliotheek de islamitische geschriften nalezen en oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
Zou kunnen, maar men doet dat over het algemeen niet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93726908
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar men doet dat over het algemeen niet.
Zeer zeker wel. Voor 9/11 wist 99,99% v/d Nederlanders niets over de islam. Ik was één van de weinigen die daar enigzins kennis over had. Na de aanslag zijn steeds meer Nederlanders zich in de islam gaan verdiepen, via internet of via het zelf bestellen van de Koran en de hadiths.

We leven niet meer in de jaren '30. Iedereen is vrij en heeft de mogelijkheid om zelf kennis op te doen. Kennis is het grootste goed. Doe dat en je kan zelf oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
pi_93726979
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. Voor 9/11 wist 99,99% v/d Nederlanders niets over de islam. Ik was één van de weinigen die daar enigzins kennis over had. Na de aanslag zijn steeds meer Nederlanders zich in de islam gaan verdiepen, via internet of via het zelf bestellen van de Koran en de hadiths.

We leven niet meer in de jaren '30. Iedereen is vrij en heeft de mogelijkheid om zelf kennis op te doen. Kennis is het grootste goed. Doe dat en je kan zelf oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
Is het een idee als je een korte cursus geeft? :s)
*verwijderd door Admin*
pi_93727077
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:59 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Is het een idee als je een korte cursus geeft? :s)
Je bedoelt mij? Op dit linkse subforum wordt mijn kennis niet bepaald gewaardeerd :)

Iedereen is vrij om zelf kennis op te doen. Je kan voor bijna niets lid van de bibliotheek worden, of via de universiteit, en daar de islamitische geschriften doorlezen. Ook is er erg veel informatie op internet te vinden. Het bashen van de PVV zonder kennis te hebben lijkt mij geen goed idee. Mijn advies is dan ook om eerst kennis op te doen, daarna je oordeel over Wilders te vormen, en dan de discussie aan te gaan.
pi_93727146
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. Voor 9/11 wist 99,99% v/d Nederlanders niets over de islam. Ik was één van de weinigen die daar enigzins kennis over had.
Meid, je vindt je zelf wel heel geweldig. poeh he :').
quote:
Na de aanslag zijn steeds meer Nederlanders zich in de islam gaan verdiepen, via internet of via het zelf bestellen van de Koran en de hadiths.
Met als gevolg dat je vooral steeds meer shit en onzin leest.

quote:
We leven niet meer in de jaren '30. Iedereen is vrij en heeft de mogelijkheid om zelf kennis op te doen. Kennis is het grootste goed. Doe dat en je kan zelf oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
Kennis vergaren is voor de meeste kortzichtige mensen toch een stapje te ver.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93727237
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meid je vindt je zelf wel heel geweldig. poeh he :').
Dat is niets anders dat louter een constantering. Ieder heeft eigen onderwerpen waar hij relatief veel kennis van heeft. Ik heb bijv weinig kennis van klimaatverandering, terwijl andere users op dit forum er veel van af weten.

quote:
Met als gevolg dat je vooral steeds meer shit en onzin leest.
Hoe kan je onzin lezen als je de Koran zelf doorleest? :')

quote:
Kennis vergaren is voor de meeste kortzichtige mensen toch een stapje te ver.
Waarbij jij er misschien één van bent. :) Je weet weinig van de islam af, maar bent wel de PVV en het islamstandpunt van Wilders aan het bashen.

Je hebt toch geen aversie tegen kennis opdoen? Doe dat, en vorm dan pas je oordeel over Wilders' standpunten m.b.t. de islam.
pi_93727632
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:02 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je bedoelt mij? Op dit linkse subforum wordt mijn kennis niet bepaald gewaardeerd :)

Iedereen is vrij om zelf kennis op te doen. Je kan voor bijna niets lid van de bibliotheek worden, of via de universiteit, en daar de islamitische geschriften doorlezen. Ook is er erg veel informatie op internet te vinden. Het bashen van de PVV zonder kennis te hebben lijkt mij geen goed idee. Mijn advies is dan ook om eerst kennis op te doen, daarna je oordeel over Wilders te vormen, en dan de discussie aan te gaan.
Doe niet zo kinderachtig, korte cursus is OK..
*verwijderd door Admin*
pi_93727694
één vraag dan: is de Islam een "totalitair regime" ?
*verwijderd door Admin*
pi_93727851
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig, korte cursus is OK..
Een cursus wil ik het niet noemen, maar op je vraag of de islam totalitair is: zeg ik ja.

De islam is niet enkel een religie, maar omvat alle aspecten van het leven die gereguleerd zijn. Van het belijden tot het geloof, van wat je wel en niet mag eten, van hoe je je kleedt, van verschillende vormen van financiering en leningen tot de staatsinrichting en de wetten die daarbij horen. Religie is slechts een onderdeel van de islam.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 15:27:17 #33
137949 Disana
pi_93727969
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:02 schreef Zienswijze het volgende:

Je bedoelt mij? Op dit linkse subforum wordt mijn kennis niet bepaald gewaardeerd :)

Waarom post je zo'n onwaarheid? Uit deze poll blijkt duidelijk dat dit een overwegend rechts forum is.
pi_93728024
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Een cursus wil ik het niet noemen, maar op je vraag of de islam totalitair is: zeg ik ja.

De islam is niet enkel een religie, maar omvat alle aspecten van het leven die gereguleerd zijn. Van het belijden tot het geloof, van wat je wel en niet mag eten, van hoe je je kleedt, van verschillende vormen van financiering en leningen tot de staatsinrichting en de wetten die daarbij horen. Religie is slechts een onderdeel van de islam.
Dat is niet wat Wilders en zijn volgers bedoelen.
Die bedoelen dat alle Moslims deze levenswijze naleven.

Dat is de grootste onzin, dus ik ga lekker verder met het "bashen" zoals jij dat noemt.
Ik noem het "zelf nadenken".
*verwijderd door Admin*
pi_93728042
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom post je zo'n onwaarheid?
Omdat je blijkbaar moeite hebt met lezen.

Ik heb het over het subforum. En niet over een algemeen forum, waar jij naar verwijst.

quote:
Je bedoelt mij? Op dit linkse subforum wordt mijn kennis niet bepaald gewaardeerd :)
pi_93728082
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Dat is niet wat Wilders en zijn volgers bedoelen.
Die bedoelen dat alle Moslims deze levenswijze naleven.

Dat is de grootste onzin, dus ik ga lekker verder met het "bashen" zoals jij dat noemt.
Ik noem het "zelf nadenken".
Absoluut niet. Wilders erkent zelf dat er gematigde moslims bestaan. Gematigde moslims belijden namelijk niet de totale islam.

Dus je punt is?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 15:30:36 #37
137949 Disana
pi_93728086
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat je blijkbaar moeite hebt met lezen.

Ik heb het over het subforum. En niet over een algemeen forum, waar jij naar verwijst.

POL is een subforum. De poll werd gehouden op POL. En dit is de uitslag.

Wie heeft er nu moeite met lezen.
pi_93728166
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef Disana het volgende:

[..]

POL is een subforum. De poll werd gehouden op POL. En dit is de uitslag.

Wie heeft er nu moeite met lezen.
Dat is geen objectieve methode. Er is bijvoorbeeld niet getoetst of de mensen die gestemd hebben daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn.

Het lijkt mij sterk dat de 615 mensen die gestemd hebben ook daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn, aangezien wij slechts een handvol mensen hebben die dagelijks of wekelijks in POL reageren.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 15:38:20 #39
137949 Disana
pi_93728342
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is geen objectieve methode. Er is bijvoorbeeld niet getoetst of de mensen die gestemd hebben daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn.

Het lijkt mij sterk dat de 615 mensen die gestemd hebben ook daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn, aangezien wij slechts een handvol mensen hebben die dagelijks of wekelijks in POL reageren.
Wat jou sterk lijkt doet niet terzake. De poll werd hier gehouden en kwam hier op overwegend rechts terecht.
pi_93728413
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat jou sterk lijkt doet niet terzake. De poll werd hier gehouden en kwam hier op overwegend rechts terecht.
Dan klopt je stelling alsnog niet. Want er is niet getoetst of de mensen die gestemd hebben ook daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn wat een bias in het onderzoek zou kunnen veroorzaken.
pi_93728543
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Absoluut niet. Wilders erkent zelf dat er gematigde moslims bestaan. Gematigde moslims belijden namelijk niet de totale islam.

Dus je punt is?
Dat zal wel dat hij dat erkent, ze moeten wel weg van hem, een hoofddoek is redelijk gematigd, maar mag niet.
*verwijderd door Admin*
pi_93728657
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:44 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Dat zal wel dat hij dat erkent, ze moeten wel weg van hem,
Ook dit zuig je allemaal uit je duim. Hij heeft nergens gezegd dat alle moslims weg moeten. Enkel moslims die sympathieen voor de totale islam (sharia) hebben. Wat op zich geen onlogisch idee is, voor zowel de gematigde moslims als de niet-moslims, want hier in Europa willen wij geen druk van fundamentalistische mosilms.

quote:
een hoofddoek is redelijk gematigd, maar mag niet.
In publieke ruimten niet. Thuis en in de prive-sfeer is men vrij wat men wilt doen. Of de hoofddoek gematigd is, valt te discussieren. In het islamitische Turkije was wél een hoofddoekverbod van kracht.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 15:49:42 #43
137949 Disana
pi_93728741
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:40 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dan klopt je stelling alsnog niet. Want er is niet getoetst of de mensen die gestemd hebben ook daadwerkelijk frequente POL-bezoekers zijn wat een bias in het onderzoek zou kunnen veroorzaken.
Ik heb helemaal geen stelling, jij hebt een stelling: dit subforum is links. Ik kan met die poll harder maken dat jij ongelijk hebt, dan jij met je subjectieve waarneming dat het links is.

Misschien heb je zelf wel een bias.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:50:15 #44
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_93728757
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is ook bekend dat dit werk een vervalsing was van de Russische geheime politie.

De Protocollen verklaarden overigens niet openlijk dat de Joden vermoord moesten worden. Het was zogenaamd een Joodse samenzwering om de wereldmacht over te nemen en niet-Joden te vermoorden.

Ik denk dat je in de war bent met Chamberlain's 'Mythos des 20. Jahrhunderts', dat inderdaad een grote invloed heeft gehad op de denkwijze van stromingen die later samenkwamen in het nazisme.
Dat stond er inderdaad niet in, het was Fjodor Vinberg zelf die als een van de eerste openlijk verklaarde dat alle Joden vermoord dienen te worden en die de protocollen in Berlijn verkochte. Een voorbeeld dat aangeeft dat er echt wel spanningen waren tussen Duitsers en Joden voor het nazibewind.
pi_93728876
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ook dit zuig je allemaal uit je duim. Hij heeft nergens gezegd dat alle moslims weg moeten. Enkel moslims die sympathieen voor de totale islam (sharia) hebben. Wat op zich geen onlogisch idee is, voor zowel de gematigde moslims als de niet-moslims, want hier in Europa willen wij geen druk van fundamentalistische mosilms.
Nee dat wil niemand. Dat klopt.
Alleen hij heeft het over islamisering, wat impliceert dat hij vindt dat het percentage dat fundamentalistisch is zeer groot is. Ik ken de exacte cijfers niet maar het moet een schijntje zijn.

quote:
In publieke ruimten niet. Thuis en in de prive-sfeer is men vrij wat men wilt doen. Of de hoofddoek gematigd is, valt te discussieren. In het islamitische Turkije was wél een hoofddoekverbod van kracht.
Een hoofddoek is gematigd. Je ziet evenveel van een gezicht als bij een baseballpetje. Dus dat verbieden is pure treiterij. Wat een enorme onzin dat iemand daar last van zou hebben. Hetzelfde zou gelden voor een sandalenbelasting of witte sportsokkenbelasting. Of voor de tokkies: gouden kettingen met panterhangersbelasting.

Burka's vind ik ook een ander verhaal.
*verwijderd door Admin*
pi_93729150
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen stelling, jij hebt een stelling: dit subforum is links. Ik kan met die poll harder maken dat jij ongelijk hebt, dan jij met je subjectieve waarneming dat het links is.

Misschien heb je zelf wel een bias.
Ik heb geen statistisch onderzoek gehouden dat dit subforum links is. Maar inderdaad zie ik vanuit mijn eigen waarneming dat dit subforum links is, en dit wordt door velen onderschreven. NWS is weer wat rechtser bijv.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 16:00:32 #47
137949 Disana
pi_93729168
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:53 schreef JanJanJan het volgende:

Nee dat wil niemand. Dat klopt.
Alleen hij heeft het over islamisering, wat impliceert dat hij vindt dat het percentage dat fundamentalistisch is zeer groot is. Ik ken de exacte cijfers niet maar het moet een schijntje zijn.

Wilders heeft het wel over tientallen miljoenen moslims die Europa moeten verlaten. Daarvoor noemt hij diverse redenen, waarvan fundamentalisme (denken aan de jihad of de sharia) er maar een is.
pi_93729324
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:53 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nee dat wil niemand. Dat klopt.
Alleen hij heeft het over islamisering, wat impliceert dat hij vindt dat het percentage dat fundamentalistisch is zeer groot is. Ik ken de exacte cijfers niet maar het moet een schijntje zijn.
Schijntje of niet, een kleine minderheid kan wel degelijk voor gevolgen zorgen die je niet wilt hebben. Ook in traditionele moslimlanden als Iran of Pakistan is slechts een kleine minderheid fundamentalistisch (de meesten willen gewoon een leven zoals ons), maar daar hebben ze wel de sharia en is het in publieke domeinen met een grote moslimmeerdheid voor een niet-moslim, homo of afvallige zeer moeilijk te leven.

quote:
Een hoofddoek is gematigd. Je ziet evenveel van een gezicht als bij een baseballpetje. Dus dat verbieden is pure treiterij. Wat een enorme onzin dat iemand daar last van zou hebben. Hetzelfde zou gelden voor een sandalenbelasting of witte sportsokkenbelasting. Of voor de tokkies: gouden kettingen met panterhangersbelasting.

[quote] Burka's vind ik ook een ander verhaal.
De burqa verbieden en de hoofddoek wel toestaan is hypocriet. Op basis van de islamitische geschriften zijn zowel de burqa's als de hoofddoek islamitisch. Verbied je de burqa, dan jaag je een deel v/d moslims dus tegen je in, net zoals je de hoofddoek wilt verbieden.

Als criticus van de islam zie ik gek genoeg helemaal niets in een verbod op burqa's. Leuk is het niet, maar ik vind als je de moslims godsdienstvrijheid biedt, je hun dan ook de burqa moet toelaten.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 16:06:08 #49
137949 Disana
pi_93729402
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik heb geen statistisch onderzoek gehouden dat dit subforum links is. Maar inderdaad zie ik vanuit mijn eigen waarneming dat dit subforum links is, en dit wordt door velen onderschreven. NWS is weer wat rechtser bijv.
Juist, het is je subjectieve waarneming. Die je onderbouwing is voor de volgende subjectieve waarneming, namelijk dat jouw mening hier niet op prijs wordt gesteld.

Voor iemand wiens mening niet op prijs wordt gesteld in dit linkse subforum, krijg je wel erg veel reacties. Het is een wonder dat je hier nog post.
pi_93729564
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Juist, het is je subjectieve waarneming. Die je onderbouwing is voor de volgende subjectieve waarneming, namelijk dat jouw mening hier niet op prijs wordt gesteld.
Exact, en zo zie ik het ook. Uit ervaring krijg ik veelal negatieve reacties op mijn rechts gedachtengoed. De tegenstanders ervan zijn veelal links georienteerd, vandaar dat ik dit een links subforum noem.

quote:
Voor iemand wiens mening niet op prijs wordt gesteld in dit linkse subforum, krijg je wel erg veel reacties. Het is een wonder dat je hier nog post.
Op dit subforum krijg ik meestal negatieve reacties op mijn post. In een omgeving waarin je altijd gelijk wordt gegeven, wordt het op den duur saai: er is immers geen discussie meer. Ik zie het als mijn taak om de linksmens te overtuigen en het rechtse gedachtengoed over te brengen. Verder vind ik het leuk om te discussieren en van gedachten te wisselen.
pi_93729716
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Schijntje of niet, een kleine minderheid kan wel degelijk voor gevolgen zorgen die je niet wilt hebben. Ook in traditionele moslimlanden als Iran of Pakistan is slechts een kleine minderheid fundamentalistisch (de meesten willen gewoon een leven zoals ons), maar daar hebben ze wel de sharia en is het in publieke domeinen met een grote moslimmeerdheid voor een niet-moslim, homo of afvallige zeer moeilijk te leven.
Wil je de angst voor de opkomst van een fundamentalistische islam rationeel noemen? Omdat het in landen als Iran en Pakistan zo loopt?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 16:16:05 #52
137949 Disana
pi_93729815
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Exact, en zo zie ik het ook. Uit ervaring krijg ik veelal negatieve reacties op mijn rechts gedachtengoed. De tegenstanders ervan zijn veelal links georienteerd, vandaar dat ik dit een links subforum noem.

[..]

Op dit subforum krijg ik meestal negatieve reacties op mijn post. In een omgeving waarin je altijd gelijk wordt gegeven, wordt het op den duur saai: er is immers geen discussie meer. Ik zie het als mijn taak om de linksmens te overtuigen en het rechtse gedachtengoed over te brengen. Verder vind ik het leuk om te discussieren en van gedachten te wisselen.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je tegenstanders anders geörienteerd zijn dan jij. Dat zegt helemaal niets over de kleur van dit subforum.

Verder vind ik dat je niets te kort komt qua discussie. Je bewering dat jouw mening hier niet welkom is, klopt dus niet.
pi_93729988
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wil je de angst voor de opkomst van een fundamentalistische islam rationeel noemen?
Zeer zeker. Hoe klein ook, de fundamentalistische islam is destructief en die wil je niet in een vrij land hebben. Dit kan uiteenlopen van het dwingen van moslimmeisjes tot het dragen van een hoofddoek (terwijl zij dat zelf niet willen), van het zaaien van haat jegens homo's en andersdenkenden, tot het in een hoekje drijven van liberale stromingen door fundamentalistische stromingen (denk aan Alevieten, Ahmadiyya's)

quote:
Omdat het in landen als Iran en Pakistan zo loopt?
Je kan Europa beschouwen als hoe Iran of Pakistan er pakweg 1000 jaar geleden uitzag, toen de intrede van de islam daar net was begonnen. Om te voorkomen dat Europa in de toekomst steeds meer richting een moslimland zal transformeren, dien je de gevaren van de islam te uiten en de fundamentalistische islam daadwerkelijk aan te pakken. Met de gematigde moslim is niets mis, met de islam wel.
pi_93730072
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Het lijkt me niet meer dan logisch dat je tegenstanders anders geörienteerd zijn dan jij. Dat zegt helemaal niets over de kleur van dit subforum.
Die ervaring omtrent de kleur heb ik dus wel. En ik ben niet de enige die een dergelijke mening heeft.

quote:
Verder vind ik dat je niets te kort komt qua discussie. Je bewering dat jouw mening hier niet welkom is, klopt dus niet.
Uiteraard is mijn mening welkom, dit is dan ook een openbaar forum. Mijn mening wordt wel veelal verworpen, met hoongelach ontvangen, niet serieus genomen of er wordt niet met wederargumenten op gereageerd. Ik tracht een serieuze discussie te starten en ik stel het dan ook op prijs dat elke mening gerespecteerd wordt. Overigens zijn er wel degelijk links georienteerde mensen waarmee je goed kan discussieren, daar niet van, maar er zijn een aantal linkse trolls aanwezig, mijn inziens.
  zondag 6 maart 2011 @ 16:28:29 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93730320
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:50 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Dat stond er inderdaad niet in, het was Fjodor Vinberg zelf die als een van de eerste openlijk verklaarde dat alle Joden vermoord dienen te worden en die de protocollen in Berlijn verkochte. Een voorbeeld dat aangeeft dat er echt wel spanningen waren tussen Duitsers en Joden voor het nazibewind.
Je conclusie is lichtelijk discutabel, omdat je redenatie rammelt. Er werden over allerlei bevolkingsgroepen boeken verkocht. Net als nu in Nederland, net als nu in de VS en net als nu overal ter wereld.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 16:36:20 #56
137949 Disana
pi_93730602
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:23 schreef Zienswijze het volgende:

Mijn mening wordt wel veelal verworpen, met hoongelach ontvangen, niet serieus genomen of er wordt niet met wederargumenten op gereageerd.
En dat kan niet komen omdat je aan vrjiwel elk topic wel de draai weet mee te geven dat iets door links komt, door links is bedacht, links is, en dus verwerpelijk?

Maar dit wordt wel heel erg een meta-discussie dus ik stop er nu mee. Ik vind gewoon niet dat je te klagen hebt.
pi_93730711
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:36 schreef Disana het volgende:

[..]

En dat kan niet komen omdat je aan vrjiwel elk topic wel de draai weet mee te geven dat iets door links komt, door links is bedacht, links is, en dus verwerpelijk?
Ik beargumenteer dat altijd. Er is niets mis met een harde stelling, mits dit beargumenteerd wordt. Daarentegen krijg ik wel reacties op mijn posts in de vorm van een simpele one-liner zonder argumentatie.

quote:
Maar dit wordt wel heel erg een meta-discussie dus ik stop er nu mee. Ik vind gewoon niet dat je te klagen hebt.
Dan wens ik je nog een fijne middag toe. :)
  zondag 6 maart 2011 @ 16:41:30 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93730816
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik beargumenteer dat altijd.
Dat moet ik beamen. Oke, 9 van de 10 keer is de argumentatie krommer dan de baan van een planeet (zie de discussie over de NZ-Lijn), maar hij beargumenteert wel altijd.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 16:45:44 #59
137949 Disana
pi_93730990
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat moet ik beamen. Oke, 9 van de 10 keer is de argumentatie krommer dan de baan van een planeet (zie de discussie over de NZ-Lijn), maar hij beargumenteert wel altijd.
Dat is toch echt niet wat ik waarneem hier en in NWS: meestal wordt aan het eind van een klacht, waarneming of betoog nog even toegevoegd dat het natuurlijk een verwerpelijke uitvinding van links was. Daar kan niemand iets mee, hooguit schampert men wat terug, zoals Zienswijze zelf ook al opmerkt.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:02:02 #60
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93731697
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is toch echt niet wat ik waarneem hier en in NWS: meestal wordt aan het eind van een klacht, waarneming of betoog nog even toegevoegd dat het natuurlijk een verwerpelijke uitvinding van links was. Daar kan niemand iets mee, hooguit schampert men wat terug, zoals Zienswijze zelf ook al opmerkt.
Even beter mijn reactie lezen, schat...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 17:07:25 #61
137949 Disana
pi_93731924
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Even beter mijn reactie lezen, schat...
Moet dit nu zo?

Jij zegt dat Zienswijze zijn klachten over links van argumenten voorziet, ik zeg dat hij dat juist niet doet. Jij noemt ze krom, ik noem ze afwezig.
pi_93732615
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:20 schreef Zienswijze het volgende:
Zeer zeker. Hoe klein ook, de fundamentalistische islam is destructief en die wil je niet in een vrij land hebben.
Omdat?

quote:
Dit kan uiteenlopen van het dwingen van moslimmeisjes tot het dragen van een hoofddoek (terwijl zij dat zelf niet willen), van het zaaien van haat jegens homo's en andersdenkenden, tot het in een hoekje drijven van liberale stromingen door fundamentalistische stromingen (denk aan Alevieten, Ahmadiyya's)
Als dat alles is... kijk eens op de biblebelt.

quote:
Je kan Europa beschouwen als hoe Iran of Pakistan er pakweg 1000 jaar geleden uitzag, toen de intrede van de islam daar net was begonnen.
Really? :D

quote:
Om te voorkomen dat Europa in de toekomst steeds meer richting een moslimland zal transformeren, dien je de gevaren van de islam te uiten en de fundamentalistische islam daadwerkelijk aan te pakken.
Dat wordt ook gedaan, maar vooralsnog is er geen reden om de angsthaas uit te hangen zolang het om hooguit 2500 moslims gaan die je als een gevaar voor de samenleving aan zou kunnen merken.

quote:
Met de gematigde moslim is niets mis, met de islam wel.
Onzinnig statement; moslims zijn de islam.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:33:38 #63
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_93732898
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je conclusie is lichtelijk discutabel, omdat je redenatie rammelt. Er werden over allerlei bevolkingsgroepen boeken verkocht. Net als nu in Nederland, net als nu in de VS en net als nu overal ter wereld.
De vrijkorpsen waren ook niet vrij van antisemitisme.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:36:10 #64
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93732991
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

De vrijkorpsen waren ook niet vrij van antisemitisme.
Do tell. De Vrijkorpsen waren dan ook een enoooorm deel van de samenleving wat de conclusie dat 'de Duitsers' voor het nazisme problemen hadden met Joden uiteraard volledig valideert...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 6 maart 2011 @ 18:09:05 #65
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_93734188
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Do tell. De Vrijkorpsen waren dan ook een enoooorm deel van de samenleving wat de conclusie dat 'de Duitsers' voor het nazisme problemen hadden met Joden uiteraard volledig valideert...
Nuja, je had in die tijd verspreid over het land ook allerlei clubjes die deden aan mystiek antisemitisme volgens de leer van mensen als Jörg Lanz von Liebenfels.
pi_93742114
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker. Hoe klein ook, de fundamentalistische islam is destructief en die wil je niet in een vrij land hebben. Dit kan uiteenlopen van het dwingen van moslimmeisjes tot het dragen van een hoofddoek (terwijl zij dat zelf niet willen), van het zaaien van haat jegens homo's en andersdenkenden, tot het in een hoekje drijven van liberale stromingen door fundamentalistische stromingen (denk aan Alevieten, Ahmadiyya's)

[..]

Je kan Europa beschouwen als hoe Iran of Pakistan er pakweg 1000 jaar geleden uitzag, toen de intrede van de islam daar net was begonnen. Om te voorkomen dat Europa in de toekomst steeds meer richting een moslimland zal transformeren, dien je de gevaren van de islam te uiten en de fundamentalistische islam daadwerkelijk aan te pakken. Met de gematigde moslim is niets mis, met de islam wel.
Met die laatste zin ga je de mist in.

De islam bestaat niet. Net zo goed als het katholicisme op verschillende manieren beleden wordt, is dat bij de islam ook zo.
*verwijderd door Admin*
  zondag 6 maart 2011 @ 21:36:07 #67
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93744402
Het enige dat destructief is, is het haatzaaien van mensen als Wilders en Zienswijze.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93751643
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93755664
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. Voor 9/11 wist 99,99% v/d Nederlanders niets over de islam. Ik was één van de weinigen die daar enigzins kennis over had. Na de aanslag zijn steeds meer Nederlanders zich in de islam gaan verdiepen, via internet of via het zelf bestellen van de Koran en de hadiths.

We leven niet meer in de jaren '30. Iedereen is vrij en heeft de mogelijkheid om zelf kennis op te doen. Kennis is het grootste goed. Doe dat en je kan zelf oordelen of Wilders wel of niet gelijk heeft.
Flauwekul.
Het kan wel, daar heb je gelijk in. Iedereen kan nu de koran neerhalen naar zijn eigen computer en dan gaan zitten lezen.
Ik zou dat niet doen en ik geloof helemaal niet dat veel mensen dat wel doen. Ik heb een koran gekocht, voor EUR 7,50, geloof ik.
En gelezen, op de wc. En ik vond het allemaal nogal meevallen. Ja, na 20 keer gelezen te hebben dat Allah goed was in het verrekenen en dat ongelovigen overgoten zouden worden met gesmolten metaal en kokend water te drinken zouden krijgen, werd ik bang.
Tot ik me afvroeg, waarom ik bang werd. Gewoon: de herhaling. Het Coca-Cola-effect: herhaling.

Maar je maakt mij niet wijs dat kennis over de ons omringende wereld mensen ertoe kan brengen op onze nationale rattenvanger te stemmen.
En deden mensen dat maar wat meer: oordelen of die sprekende paspop gelijk heeft of niet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93756338
Propaganda is soms sterker dan persoonlijke kennis.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93765549
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. Voor 9/11 wist 99,99% v/d Nederlanders niets over de islam. Ik was één van de weinigen die daar enigzins kennis over had. Na de aanslag zijn steeds meer Nederlanders zich in de islam gaan verdiepen, via internet of via het zelf bestellen van de Koran en de hadiths.
Ga jij eerst maar eens de Nederlandse taal leren, mafketel :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:40:31 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93822083
DEN HAAG - De PVV wil voorkomen dat de strafrechtgeleerde Ybo Buruma toetreedt tot de Hoge Raad, het hoogste rechtscollege in Nederland. De fractie van Geert Wilders heeft voor volgende week een hoofdelijke stemming in de Tweede Kamer aangevraagd om te proberen de benoeming tegen te houden.
Dat heeft PVV-Kamerlid Louis Bontes gezegd. Hij vindt de voordracht een ,,enorme schande'', omdat Buruma volgens hem ,,veel te politiek'' is en allerlei politieke uitspraken heeft gedaan. Ook heeft Buruma Wilders vergeleken met de Italiaanse fascistische dictator Benito Mussolini, aldus Bontes.

,,Buruma roept wat en hij wordt beloond. Wilders roept wat en wordt vervolgd'', zei Bontes met een verwijzing naar de huidige strafzaak tegen de PVV-leider. ,,Met een beetje pech moet Buruma als raadsheer nog oordelen over de zaak-Wilders'', stelde Bontes.

De Tweede Kamer zal volgende week stemmen over de voordracht.

Buruma reageerde terughoudend op de aanvraag van de PVV. ,,De PVV moet hierover kunnen discussiëren als ze dat nodig vindt, dat is logisch. De PVV is kritisch op alle delen van de maatschappelijke organisatie die op elite lijken, dus ook op de top van de rechtspraak.'' De hoogleraar aan de Radboud Universiteit in Nijmegen zei er niet heel gelukkig mee te zijn dat de universiteit de voordracht bekend heeft gemaakt terwijl de Kamer er nog over moest beslissen. (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ruma-blokkeren.dhtml

Echt, woorden schieten tekort. Vrijheid van meningsuiting, maar alleen voor Wilders. Alle anderen kunnen rekenen op tegengas van de PVV tot aan het blokkeren van benoemingen toe.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:42:19 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822144
hehehehe >:)
Yvo is cool.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:43:47 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822189
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 01:32 schreef Kees22 het volgende:

Tot ik me afvroeg, waarom ik bang werd. Gewoon: de herhaling. Het Coca-Cola-effect: herhaling.

Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:44:56 #75
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93822227
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, woorden schieten tekort. Vrijheid van meningsuiting, maar alleen voor Wilders. Alle anderen kunnen rekenen op tegengas van de PVV tot aan het blokkeren van benoemingen toe.
Dat is niet het blokeren van de vrijheid van meningsuiting.

Daar moet jij trouwens je mond over houden aangezien jij voor mijn ban was.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:45:48 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822252
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dat is niet het blokeren van de vrijheid van meningsuiting.

Daar moet jij trouwens je mond over houden aangezien jij voor mijn ban was.
Wat had je gedaan? :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:47:04 #77
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93822306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
DEN HAAG - De PVV wil voorkomen dat de strafrechtgeleerde Ybo Buruma toetreedt tot de Hoge Raad, het hoogste rechtscollege in Nederland. De fractie van Geert Wilders heeft voor volgende week een hoofdelijke stemming in de Tweede Kamer aangevraagd om te proberen de benoeming tegen te houden.
Dat heeft PVV-Kamerlid Louis Bontes gezegd. Hij vindt de voordracht een ,,enorme schande'', omdat Buruma volgens hem ,,veel te politiek'' is en allerlei politieke uitspraken heeft gedaan. Ook heeft Buruma Wilders vergeleken met de Italiaanse fascistische dictator Benito Mussolini, aldus Bontes.

,,Buruma roept wat en hij wordt beloond. Wilders roept wat en wordt vervolgd'', zei Bontes met een verwijzing naar de huidige strafzaak tegen de PVV-leider. ,,Met een beetje pech moet Buruma als raadsheer nog oordelen over de zaak-Wilders'', stelde Bontes.

De Tweede Kamer zal volgende week stemmen over de voordracht.

Buruma reageerde terughoudend op de aanvraag van de PVV. ,,De PVV moet hierover kunnen discussiëren als ze dat nodig vindt, dat is logisch. De PVV is kritisch op alle delen van de maatschappelijke organisatie die op elite lijken, dus ook op de top van de rechtspraak.'' De hoogleraar aan de Radboud Universiteit in Nijmegen zei er niet heel gelukkig mee te zijn dat de universiteit de voordracht bekend heeft gemaakt terwijl de Kamer er nog over moest beslissen. (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ruma-blokkeren.dhtml

Echt, woorden schieten tekort. Vrijheid van meningsuiting, maar alleen voor Wilders. Alle anderen kunnen rekenen op tegengas van de PVV tot aan het blokkeren van benoemingen toe.
(Aankomende) leden van de rechterlijke macht horen zich niet te bemoeien met de politiek. Dat is misschien voor jou een raar principe, maar zo zou het eigenlijk wel moeten werken in Nederland.

Ook het voorstel van de PVV om rechters voor 6 jaar te benoemen is ook een raar voorstel natuurlijk.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:48:39 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822365
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

(Aankomende) leden van de rechterlijke macht horen zich niet te bemoeien met de politiek. Dat is misschien voor jou een raar principe, maar zo zou het eigenlijk wel moeten werken in Nederland.

Ook het voorstel van de PVV om rechters voor 6 jaar te benoemen is ook een raar voorstel natuurlijk.
Het de politiek mag zich niet bemoeien met rechtspraak. Dat doet Wilders wel, dus is hij degene die fout zit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:50:11 #79
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93822441
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het de politiek mag zich niet bemoeien met rechtspraak. Dat doet Wilders wel, dus is hij degene die fout zit.
De Tweede Kamer moet deze benoeming goedkeuren. Dus jij vindt dat de TK het dus maar blindelings moet goedkeuren :')?
pi_93822503
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

(Aankomende) leden van de rechterlijke macht horen zich niet te bemoeien met de politiek.
Mogen ze dan ook niet stemmen?

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Buruma zijn uitspraken over de PVV deed toen hij al was voorgedragen, en dan ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat hij die uitspraken inderdaad heeft gedaan.
pi_93822573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Berlitz het volgende:

Daar moet jij trouwens je mond over houden aangezien jij voor mijn ban was.
En dat moet jij niet als argument in een discussie gebruiken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:53:10 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93822624
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dat is niet het blokeren van de vrijheid van meningsuiting.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de PVV blijkbaar voorstander is van het achteraf bestraffen ervan.

quote:
Daar moet jij trouwens je mond over houden aangezien jij voor mijn ban was.
Ach gossie toch. Jij denkt dat je ZO belangrijk bent in mijn denkwereld dat het me boeit of jij wel of niet geband wordt? Was je geband dan? En kun je me even citeren waar ik zeg dat ik er voor ben?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_93822656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

(Aankomende) leden van de rechterlijke macht horen zich niet te bemoeien met de politiek. Dat is misschien voor jou een raar principe, maar zo zou het eigenlijk wel moeten werken in Nederland.
Zie daar het voordeel niet direct van. Iedereen heeft een mening en zou die moeten mogen uiten.

quote:
Ook het voorstel van de PVV om rechters voor 6 jaar te benoemen is ook een raar voorstel natuurlijk.
Dat misschien niet maar het voorstel om de politiek vervolgens te laten oordelen over verlenging van de termijn op politieke en niet op objectieve gronden is wel een volslagen achterlijk idee.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93822687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Ach gossie toch. Jij denkt dat je ZO belangrijk bent in mijn denkwereld dat het me boeit of jij wel of niet geband wordt? Was je geband dan? En kun je me even citeren waar ik zeg dat ik er voor ben?
En jij moet hier niet op doorgaan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93822732
Goed stuk in nrc.next vandaag over de manier waarop de pvv alles politiseert, en alle maatschappelijke instituties eerst als links bestempeld en vervolgens naar eigen inzicht wil hervormen.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:55:26 #86
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93822736
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat de PVV blijkbaar voorstander is van het achteraf bestraffen ervan.
In bepaalde functies kan je niet alles zeggen.

Al noemde hij moslims minderwaardige mensen had hij die functie niet gekregen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach gossie toch. Jij denkt dat je ZO belangrijk bent in mijn denkwereld dat het me boeit of jij wel of niet geband wordt? Was je geband dan? En kun je me even citeren waar ik zeg dat ik er voor ben?
Je lulde wat over de beschaving waar ik niet in thuis hoor.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:56:48 #87
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93822802
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mogen ze dan ook niet stemmen?
Dat wel natuurlijk.
quote:
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Buruma zijn uitspraken over de PVV deed toen hij al was voorgedragen, en dan ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat hij die uitspraken inderdaad heeft gedaan.
Daar heb je een punt. Het zou me ook niet verbazen als oud-kamerleden rechter zijn geworden.

Toch lijkt me het een onwenselijke situatie dat rechters zich met de politiek hebben bemoeid. Er zijn genoeg goede juristen te vinden die zichzelf niet hebben 'besmeurd' met bepaalde politieke uitspraken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:57:13 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

De Tweede Kamer moet deze benoeming goedkeuren. Dus jij vindt dat de TK het dus maar blindelings moet goedkeuren :')?
Laat de rechterlijke macht dat lekker zelf uitzoeken, idd. Scheiding der machten, toch?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93822860
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Laat de rechterlijke macht dat lekker zelf uitzoeken, idd. Scheiding der machten, toch?
Zou een hamerstuk moeten zijn inderdaad. Dit moet je niet willen politiseren
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:58:20 #90
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93822886
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Laat de rechterlijke macht dat lekker zelf uitzoeken, idd. Scheiding der machten, toch?
Ik zeg dat de TK dit moet goedkeuren. Dus dan mogen partijen er inderdaad een standpunt over innemen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:58:57 #91
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93822915
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:56 schreef Holograph het volgende:

[..]


Toch lijkt me het een onwenselijke situatie dat rechters zich met de politiek hebben bemoeid.
Maar Yvo heeft ws bepaalde uitspraken gedaan als hoogleraar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93822944
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:56 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk.

[..]

Daar heb je een punt. Het zou me ook niet verbazen als oud-kamerleden rechter zijn geworden.

Toch lijkt me het een onwenselijke situatie dat rechters zich met de politiek hebben bemoeid. Er zijn genoeg goede juristen te vinden die zichzelf niet hebben 'besmeurd' met bepaalde politieke uitspraken.
Rechters zijn mensen, kijken TV en hebben een eigen mening; daar is helemaal niets mis mee, mits ze ervoor zorgen dat hun mening het goed uitoefenen van hun vak niet in de weg staat. Een rechter toetst een zaak aan de wet, niet aan zijn eigen inzichten.
pi_93823016
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:56 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk.

[..]

Daar heb je een punt. Het zou me ook niet verbazen als oud-kamerleden rechter zijn geworden.

Toch lijkt me het een onwenselijke situatie dat rechters zich met de politiek hebben bemoeid. Er zijn genoeg goede juristen te vinden die zichzelf niet hebben 'besmeurd' met bepaalde politieke uitspraken.
Je hebt gelijk; we moeten rechters gaan fokken in speciale fokkerijen waar ze de eerste veertig jaar van hun leven worden afgesloten van de buitenwereld. Vervolgens zetten we ze aan het werk. En elke dag, als ze klaar zijn, dan stoppen we ze terug in hun hok. Goed plan, nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:02:42 #94
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93823083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt gelijk; we moeten rechters gaan fokken in speciale fokkerijen waar ze de eerste veertig jaar van hun leven worden afgesloten van de buitenwereld. Vervolgens zetten we ze aan het werk. En elke dag, als ze klaar zijn, dan stoppen we ze terug in hun hok. Goed plan, nietwaar?
Ik had gehoopt dat je uit de context kon halen dat ik het had over publieke uitspraken. Bij deze dan maar.
pi_93823143
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je uit de context kon halen dat ik het had over publieke uitspraken. Bij deze dan maar.
Je hebt liever dat hij zijn PVV-haat verzwijgt? Of hij het nou hardop uitspreekt of niet, dat heeft geen enkele invloed op zijn functioneren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93823148
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je uit de context kon halen dat ik het had over publieke uitspraken. Bij deze dan maar.
Van onze rechters verwachten we ook dat ze maatschappelijk actief zijn lijkt me.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93823161
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je uit de context kon halen dat ik het had over publieke uitspraken. Bij deze dan maar.
Dan zouden hoogleraren dus in de praktijk geen rechter meer kunnen worden?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:04:26 #98
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93823172
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Rechters zijn mensen, kijken TV en hebben een eigen mening; daar is helemaal niets mis mee, mits ze ervoor zorgen dat hun mening het goed uitoefenen van hun vak niet in de weg staat. Een rechter toetst een zaak aan de wet, niet aan zijn eigen inzichten.
Deze rechter kan later worden afgerekend om zijn uitspraken. Hij kan het vertrouwen in de onafhankelijke rechtspraak schaden.
pi_93823209
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef Holograph het volgende:

[..]

Deze rechter kan later worden afgerekend om zijn uitspraken. Hij kan het vertrouwen in de onafhankelijke rechtspraak schaden.
Ach man, als de rechter in kwestie fel anti-PvdA was, dan had jij geen bezwaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:05:58 #100
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93823231
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan zouden hoogleraren dus in de praktijk geen rechter meer kunnen worden?
Nee hoor. Niet elke hoogleraar doet politieke uitspraken. Overigens is een politieke uitspraak an sich niet eens zo erg, maar wel als je dat doet over controversiële onderwerpen.
pi_93823257
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet elke hoogleraar doet politieke uitspraken. Overigens is een politieke uitspraak an sich niet eens zo erg, maar wel als je dat doet over controversiële onderwerpen.
Zo controversieel is het allemaal toch niet? Ja de PVV vindt het naar maar verder is er niks bijzonders aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:06:39 #102
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93823263
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach man, als de rechter in kwestie fel anti-PvdA was, dan had jij geen bezwaar.
Dat denk ik ook. Als de rechter pro-PVV was dan zou jij er waarschijnlijk weer bezwaar tegen hebben.
pi_93823266
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet elke hoogleraar doet politieke uitspraken. Overigens is een politieke uitspraak an sich niet eens zo erg, maar wel als je dat doet over controversiële onderwerpen.
Politiek is inherent controversieel.
pi_93823272
Wat heeft die vent eigenlijk gezegd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93823284
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft die vent eigenlijk gezegd?
Dat weet alleen de PVV.
pi_93823306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Als de rechter pro-PVV was dan zou jij er waarschijnlijk weer bezwaar tegen hebben.
Inhoudelijk had ik dan kritiek op hem geuit, dat klopt. Maar wie ben ik om te oordelen of zo'n vent wel of geen rechter mag worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93823329
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Als de rechter pro-PVV was dan zou jij er waarschijnlijk weer bezwaar tegen hebben.
Ik vermoed dat dit andersom toch minder snel zou gebeuren. Buiten de PVV om heeft bijna iedereen wel (veel) vertrouwen in onze rechtsstaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93823335
Overigens kan ik het mij niet voorstellen dat rechters in spe pro-PVV zijn, gezien de visie van de PVV op de rechtsstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:09:00 #109
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93823351
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inhoudelijk had ik dan kritiek op hem geuit, dat klopt. Maar wie ben ik om te oordelen of zo'n vent wel of geen rechter mag worden?
Daarom moet de TK er ook over beslissen. Maar ik ga nu eten :W
pi_93823359
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens kan ik het mij niet voorstellen dat rechters in spe pro-PVV zijn, gezien de visie van de PVV op de rechtsstaat.
En ook omdat je toch wel heel behoorlijk opgeleid moet zijn voor je rechter kan worden. Laat staan toe kan treden tot de hoge raad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:09:11 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93823362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens kan ik het mij niet voorstellen dat rechters in spe pro-PVV zijn, gezien de visie van de PVV op de rechtsstaat.
Ja, hij scheld ze uit voor D'66-ers. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93823430
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef Holograph het volgende:

[..]

Daarom moet de TK er ook over beslissen. Maar ik ga nu eten :W
Smakelijk. Couscous?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:26:37 #113
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93824109
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

En ook omdat je toch wel heel behoorlijk opgeleid moet zijn voor je rechter kan worden. Laat staan toe kan treden tot de hoge raad.
Ooit gehoord van Hiddema?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:27:11 #114
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93824139
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Smakelijk. Couscous?
Nope. Beenham, aardappels en broccoli :9~
pi_93824159
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ooit gehoord van Hiddema?
Heb je hem ook wel eens horen beargumenteren waarom hij op de PVV stemt?
pi_93824501
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ooit gehoord van Hiddema?
Bepaald geen geschikt materiaal voor de Hoge Raad
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:35:58 #117
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93824504
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Heb je hem ook wel eens horen beargumenteren waarom hij op de PVV stemt?
Omdat hij een boze blanke man is.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:01:47 #118
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93825535
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou een hamerstuk moeten zijn inderdaad. Dit moet je niet willen politiseren
Normaal gesproken is het dat ook. Er wordt door de Kamer een lijst van 3 personen opgesteld, uit 6 personen die zijn voorgedragen door de Hoge Raad zelf. De regering moet uit die 3 personen er eentje benoemen. In de praktijk kiest de Kamer de eerste 3 personen uit de voordracht van de Hoge Raad, in de volgorde die door de Hoge Raad is aangedragen, waarna de regering de eerste kandidaat benoemt.
pi_93825670
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef freako het volgende:

[..]

Normaal gesproken is het dat ook. Er wordt door de Kamer een lijst van 3 personen opgesteld, uit 6 personen die zijn voorgedragen door de Hoge Raad zelf. De regering moet uit die 3 personen er eentje benoemen. In de praktijk kiest de Kamer de eerste 3 personen uit de voordracht van de Hoge Raad, in de volgorde die door de Hoge Raad is aangedragen, waarna de regering de eerste kandidaat benoemt.
Lijkt me prima :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:14:47 #120
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93829727
Wat wel vermakelijk is, is dat Buruma is voorgedragen door de Kamercommissie Veiligheid & Justitie, waarvan Raymond de Roon de voorzitter is:

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-102890.pdf
pi_93831651
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

En ook omdat je toch wel heel behoorlijk opgeleid moet zijn voor je rechter kan worden. Laat staan toe kan treden tot de hoge raad.
:D ^O^
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:46:53 #122
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93831728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens kan ik het mij niet voorstellen dat rechters in spe pro-PVV zijn, gezien de visie van de PVV op de rechtsstaat.
Sommige rechters houden er van om te straffen, daarvoor worden ze natuurlijk ook rechter.
pi_93831805
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef freako het volgende:
Wat wel vermakelijk is, is dat Buruma is voorgedragen door de Kamercommissie Veiligheid & Justitie, waarvan Raymond de Roon de voorzitter is:

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-102890.pdf
Haha, die Wilders met zijn zooitje ongeregeld :D
*verwijderd door Admin*
pi_93831855
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Sommige rechters houden er van om te straffen, daarvoor worden ze natuurlijk ook rechter.
Ze houden er van om mensen vrij te spreken. Daarom worden ze rechter.
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:52:08 #125
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93832039
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Haha, die Wilders met zijn zooitje ongeregeld :D
In dit geval is het gewoon uit hoofde van zijn functie, niet omdat ie zelf Buruma zo'n geschikte peer vindt. Wel is het een leuk toeval. :).
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:53:35 #126
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93832135
Uit het topic over het Buruma-gedoe, dat enkele minuten open was in POL voordat het weer gesloten werd:

Toevallig stond er vandaag in nrc.next een interessant artikel over deze strategie van de PVV, nog voordat de PVV begon te schuimbekken over Buruma:

http://www.nrcnext.nl/blo(...)alitaire-democratie/

Een flink citaat uit het betreffende artikel:

quote:
[..]

Nu is het mij hier niet te doen om dit voorstel op zich, maar om de strategie die erachter schuilt. Die is namelijk niet incidenteel, maar structureel: bijna alle voorstellen van de PVV voldoen eraan. Stap één in die strategie is de politisering van een maatschappelijk instituut, dat bekendstaat om zijn onafhankelijkheid en neutraliteit. In de afgelopen zes jaar heeft Wilders op die manier bijna ieder denkbaar onderdeel van het publieke domein politiek verdacht gemaakt.

Rechters zijn D66ers in toga; wetenschappers zijn milieuactivisten in schaapskleren; journalisten zijn PvdAers met een blocnootje; het Koningshuis is een spreekbuis voor de multiculticlan; het onderwijs is de indoctrinatiemachine van cultuurrelativisten; de kunstsector is een hobby van elitaire bobos. Met andere woorden, ieder instituut is stiekem ook onderdeel van de linkse kerk en haar agenda.

Na deze politisering volgt meestal stap twee: het onschadelijk maken van het instituut. De PVV wil de Eerste Kamer afschaffen; de Tweede Kamer terugbrengen tot honderd leden (zodat de kiesdrempel hoger wordt); het Europees Parlement dat Europese integratie nastreeft ontbinden; de Publieke Omroep tot één zender beperken; wetenschappelijk onderzoek naar klimaatverandering stopzetten; de Commissie Gelijke Behandeling opheffen; de rechtspraak onder politiek toezicht plaatsen; de Koning(in) uit de regering zetten; de kunstsector aan de vrije markt overdragen; islamitische scholen sluiten en de rest van het onderwijs centraliseren en vernationaliseren. Onlangs nog eiste Wilders zelfs het ontslag van een basisschooldirecteur die zijn leerlingen toestond het offerfeest te vieren als ware hij de rector magnificus van heel Nederland.

Tel daarbij op dat Wilders de publieke financiering van politieke partijen wil verbieden, terwijl zijn eigen partij door het leven gaat als een ledenloze beweging met geheime boekhouding, en je kan niet anders concluderen dan dat de PVV uit is op een samenleving die in de politicologie bekendstaat als een totalitaire democratie een term die in de jaren vijftig gemunt werd door de Israëlische historicus Jacob Talmon.

Let wel: de term totalitair heeft connotaties die hier niet van toepassing zijn. Bedoeld wordt niet fascisme of dictatuur: die vergelijkingen gaan mank. Wilders roept niet op tot geweld (en tuigdorpen zijn geen concentratiekampen).

Nee, kenmerkend voor een totalitaire democratie is dat het de reikwijdte van de politiek uitbreidt tot alle aspecten van het menselijke bestaan, aldus Talmon. Het beschouwt alle menselijke gedachten en handelingen als sociaal betekenisvol en daarom als onderdeel van het politieke domein.

Dat is, ironisch genoeg, niet alleen een treffende samenvatting van revolutionaire, communistische en radicaal-linkse stellingnames uit het verleden (Het persoonlijke is politiek), maar ook van Wilders gedachtegoed. Ook hij ziet in iedere uitspraak of handeling politieke significantie: iedere kritische vraag die een journalist stelt, is een teken van (linkse) vooringenomenheid; ieder wetenschappelijk onderzoek of iedere doorberekening van een planbureau die indruisen tegen het PVV-programma is een kwestie van (links) activisme; iedere rechterlijke uitspraak die de PVV niet zint is een uiting van verborgen (linkse) agendas; ieder woord dat de koningin ongeautoriseerd uitspreekt een onderdeel van multiculturele (linkse) propaganda; iedere dokter of docent die hoofddoekjes of een offerfeest geen probleem vindt een agent van voortschrijdende (door links gefaciliteerde) islamisering.

Deze politisering van alles is om twee redenen zeer succesvol. Ten eerste, omdat ze principieel onweerlegbaar is. Waarden als objectiviteit, neutraliteit en onafhankelijkheid bestaan immers alleen als theoretisch ideaal. Iedere grote Verlichtingsdenker die een objectieve wetenschap, een neutrale journalistiek of een onafhankelijke rechtspraak voorstond, kreeg dan ook steevast dezelfde veeg uit de pan van zijn latere postmoderne critici: leuk in theorie, onbestaanbaar in praktijk. Want al die wetenschappers, journalisten en rechters zijn mensen en mensen brengen noodzakelijkerwijs een cultuur, een politiek wereldbeeld en persoonlijke belangen met zich mee.

Tegen politisering valt, kortom, niks in te brengen. Het maakt niet uit hoeveel onderzoek je aandraagt om te bewijzen dat de publieke omroep, de rechtbank of de wetenschap helemaal niet zo links is als wordt beweerd: de bewering dat het betreffende onderzoek zelf ook een product is van die kerk (de UvA is een PvdA-bolwerk; de Volkskrant is een links parochieblaadje) is voldoende om haar te diskwalificeren. Oftewel: er zijn geen feiten, er is slechts politiek.

[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:53:35 #127
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93832136
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Haha, die Wilders met zijn zooitje ongeregeld :D
Waar komt jou obsessie met de PVV vandaan?

En wanneer is iemand een tokkie?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:58:00 #128
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93832429
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef freako het volgende:
Uit het topic over het Buruma-gedoe, dat enkele minuten open was in POL voordat het weer gesloten werd:

Toevallig stond er vandaag in nrc.next een interessant artikel over deze strategie van de PVV, nog voordat de PVV begon te schuimbekken over Buruma:

http://www.nrcnext.nl/blo(...)alitaire-democratie/

Een flink citaat uit het betreffende artikel:

[..]

En het leuke is dat wat de PVV wil, links dankzij de mars door instituties al lang voor elkaar heeft.
Dit is te merken aan de plotselinge opkomst van de zelfhaat in europa.

http://hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12922

pi_93832732
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Waar komt jou obsessie met de PVV vandaan?

En wanneer is iemand een tokkie?
jouw is met een w op het eind!

Geen obsessie, ik erger me alleen groen en geel aan de debiele taal die Wilders en zijn volgelingen bezigen.
En dan het domme, domme commentaar van de Wildersfan. Ik ben echt niet superslim, maar hoe dom moet je zijn om dat slappe gelul te geloven en nog uit te dragen ook.
*verwijderd door Admin*
pi_93832888
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En het leuke is dat wat de PVV wil, links dankzij de mars door instituties al lang voor elkaar heeft.
Dit is te merken aan de plotselinge opkomst van de zelfhaat in europa.

http://hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12922

Ah, de troll is weer gearriveerd.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:06:00 #131
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93832950
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

jouw is met een w op het eind!

Geen obsessie, ik erger me alleen groen en geel aan de debiele taal die Wilders en zijn volgelingen bezigen.
En dan het domme, domme commentaar van de Wildersfan. Ik ben echt niet superslim, maar hoe dom moet je zijn om dat slappe gelul te geloven en nog uit te dragen ook.
En dit verklaard het falen van links.
Het sekteaspect.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:33:30 #132
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93834724
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En dit verklaard het falen van links.
Het sekteaspect.
Ik vind dat totaal niet terug in die post. Ik constateer het eerder bij de PVV.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93834799
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef freako het volgende:
Uit het topic over het Buruma-gedoe, dat enkele minuten open was in POL voordat het weer gesloten werd:

Toevallig stond er vandaag in nrc.next een interessant artikel over deze strategie van de PVV, nog voordat de PVV begon te schuimbekken over Buruma:

http://www.nrcnext.nl/blo(...)alitaire-democratie/

Een flink citaat uit het betreffende artikel:

[..]

Inderdaad een goed artikel van Wijnberg. Het maakt ook niet uit wat je voor argumenten aangeeft om het tegendeel van zaken te bewijzen of wie feitelijk de waarheid spreekt, dat is helemaal niet belangrijk. De tacktiek is om alles te verwijten richting links of het nu waar is of niet. It's all politics!

Het doel van Geert is het afstevenen op een totalitaire democratie.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:35:34 #134
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93834909
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Ik vind dat totaal niet terug in die post. Ik constateer het eerder bij de PVV.
Weet je wat je krijgt als je een gekkenhuis heb waar alle gekken dezelfde stoornis hebben?

Dat ze niet meer weten dat ze gek zijn.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:36:31 #135
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93834979
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Inderdaad een goed artikel van Wijnberg. Het maakt ook niet uit wat je voor argumenten aangeeft om het tegendeel van zaken te bewijzen of wie feitelijk de waarheid spreekt, dat is helemaal niet belangrijk. De tacktiek is om alles te verwijten richting links of het nu waar is of niet. It's all politics!

Het doel van Geert is het afstevenen op een totalitaire democratie.
Lees dat stukje van mij.

Door de mars door de instituties heeft links voor elkaar waar de PVV niet van durft te dromen.
pi_93836700
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En dit verklaard het falen van links.
Het sekteaspect.
verklaart is met een t.

Wat bedoel je man?
*verwijderd door Admin*
pi_93837238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Weet je wat je krijgt als je een gekkenhuis heb waar alle gekken dezelfde stoornis hebben?

Dat ze niet meer weten dat ze gek zijn.
Hoe vaak tegen Wilders en zijn onderdanen ook gezegd wordt dat ze niet sporen, ze luisteren niet.

Je kon wel eens gelijk hebben met deze stelling, hulde ^O^
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:10:33 #138
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93837424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Hoe vaak tegen Wilders en zijn onderdanen ook gezegd wordt dat ze niet sporen, ze luisteren niet.

Je kon wel eens gelijk hebben met deze stelling, hulde ^O^
Aangezien de enorme PVV-haat klopt dit niet.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:13:37 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93837660
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Aangezien de enorme PVV-haat klopt dit niet.
Wilders is een haat-zaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:13:44 #140
177885 JoaC
Het is patat
pi_93837670
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Aangezien de enorme PVV-haat klopt dit niet.
Jezus, wat een onzin. De PVV is allang sociaal geaccepteerd. Ik hoor tijdens verjaardagen mensen trots zeggen dat ze PVV hebben gestemd.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93837743
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef JoaC het volgende:

[..]

Jezus, wat een onzin. De PVV is allang sociaal geaccepteerd. Ik hoor tijdens verjaardagen mensen trots zeggen dat ze PVV hebben gestemd.
Precies, de term politiek correct heeft tegenwoordig een compleet andere mening. Al hangt het ook af van je afkomst, milieu etc.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:16:14 #142
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93837856
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef JoaC het volgende:

[..]

Jezus, wat een onzin. De PVV is allang sociaal geaccepteerd. Ik hoor tijdens verjaardagen mensen trots zeggen dat ze PVV hebben gestemd.
Niet in de zoals ze het zelf noemen "adel van de geest" en zolang niet op de universiteiten de dienst uitmaken verandert er weinig.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:16:54 #143
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93837899
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wilders is een haat-zaaier. Hij wil alle moslims dood. De PVV moet verboden worden.
Ohja dat positieve propaganda topic.

Wiet zorgt natuurlijk voor creativiteit.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:17:57 #144
177885 JoaC
Het is patat
pi_93837945
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Niet in de zoals ze het zelf noemen "adel van de geest" en zolang niet op de universiteiten de dienst uitmaken verandert er weinig.
Maak er eerst een lopende zin van.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En het leuke is dat wat de PVV wil, links dankzij de mars door instituties al lang voor elkaar heeft.
Dit is te merken aan de plotselinge opkomst van de zelfhaat in europa.

http://hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12922

Berlitz, jij legt zelf de rare gevolgtrekkingen zonder bewijs.

Dat hele "vrije volk"-artikel is zonder historische context geschreven, waardoor de hele geschiedenis een groot socialistisch complot lijkt. Grappig genoeg is het Wilders die het socialistische ontslagrecht in stand wil houden
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:18:42 #145
177885 JoaC
Het is patat
pi_93838012
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ohja dat positieve propaganda topic.

Wiet zorgt natuurlijk voor creativiteit.
Alcohol zorgt voor eerlijkheid, je lever en hersenen gaan er alleen kapot van.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:23:13 #146
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93838391
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef JoaC het volgende:

Berlitz, jij legt zelf de rare gevolgtrekkingen zonder bewijs.

Dat hele "vrije volk"-artikel is zonder historische context geschreven, waardoor de hele geschiedenis een groot socialistisch complot lijkt. Grappig genoeg is het Wilders die het socialistische ontslagrecht in stand wil houden
Het legt perfect uit hoe mensen links zijn geworden.

Het waren deze mensen die de oorzaak waren van het cultuur marxisme dat in de jaren 60 bij studenten aansloeg en voor de politiek correctheid zorgden.

Denk je dat dat zomaar aan is komen waaien?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:27:53 #147
177885 JoaC
Het is patat
pi_93838720
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het legt perfect uit hoe mensen links zijn geworden.

Het waren deze mensen die de oorzaak waren van het cultuur marxisme dat in de jaren 60 bij studenten aansloeg en voor de politiek correctheid zorgden.

Denk je dat dat zomaar aan is komen waaien?
Over academische wereld:
Elke universiteit is anders, Rotterdam en Leiden zijn anders dan Groningen en de UvA.

Hoe vaak is er een linkse meerderheid geweest in de Tweede Kamer?

Hoeveel dagen heeft de VVD in een kabinet gezeten?
Hoeveel dagen heeft de PvdAi n een kabinet gezeten?

Persoonlijke vraag: Zelf academicus?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:29:58 #148
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93838880
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ohja dat positieve propaganda topic.

Wiet zorgt natuurlijk voor creativiteit.
En XTC is ronduit goed voor je. ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:09 #149
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93839166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef JoaC het volgende:

[..]

Over academische wereld:
Elke universiteit is anders, Rotterdam en Leiden zijn anders dan Groningen en de UvA.
En bijna alle journalisten komen van de linkse universiteiten.
Dit heeft te maken met de religieuze missionaris drang naar mijn mening is de linkse ideologie een vervanger voor religie(eigenlijk zijn alle ideologieën dit)

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef JoaC het volgende:
Hoe vaak is er een linkse meerderheid geweest in de Tweede Kamer?
Voor links beleid heb je geen linkse meerderheid nodig.
Nederland met een rechts kabinet is veel socialistischer dan Brazilië met een socialistische president.

Het is cultuur marxisme en dat gaat veel verder, vandaar dat ik ook dat filmpje postte.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef JoaC het volgende:
Hoeveel dagen heeft de VVD in een kabinet gezeten?
Hoeveel dagen heeft de PvdAi n een kabinet gezeten?
De politiek correcte cultuur veranderd daar niet door.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef JoaC het volgende:
Persoonlijke vraag: Zelf academicus?
Ik heb reclasseringswerk gedaan en zit nu in de handel.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:48 #150
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93839212
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En XTC is ronduit goed voor je. ^O^
Ik heb gehoord dat PVV een stofje in XTC gaat stoppen dat je rechts maakt.

OPEN JE OGEN.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:41:02 #151
177885 JoaC
Het is patat
pi_93839636
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En bijna alle journalisten komen van de linkse universiteiten.
Goed onderbouwd.
quote:
[..]

Voor links beleid heb je geen linkse meerderheid nodig.
Nederland met een rechts kabinet is veel socialistischer dan Brazilië met een socialistische president.
Gezien hun opstelling richting volk zou ik toch anders denken.
quote:
Het is cultuur marxisme en dat gaat veel verder, vandaar dat ik ook dat filmpje postte.[quote]
En hier een filmpje van een kitten die mijn punt weergeeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

De politiek correcte cultuur veranderd daar niet door.
Die cultuur waarin Wilders de kritische media ontwijkt?
quote:
[..]

Ik heb reclasseringswerk gedaan en zit nu in de handel.
Ervaring met academische wereld?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:44:00 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93839842
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat PVV een stofje in XTC gaat stoppen dat je rechts maakt.

OPEN JE OGEN.
Gebruik meer coke!
quote:
http://www.goedgevoel.be/(...)akt-je-slimmer.dhtml
De onderzoeker Hamilton Morris bestudeerde het verband tussen succesvolle carrièremensen en het hoge cocaïnegebruik in deze groep. Deze nieuwe studie toont aan dat de neurologische effecten van de drug niet noodzakelijk allemaal negatief zijn. Het proteïne G9a vertraagt namelijke de groei van bepaalde onderdelen van neuronen. Uit eerder onderzoek blijkt dat hoe korter deze onderdelen zijn, hoe slimmer je bent.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:46:27 #153
177885 JoaC
Het is patat
pi_93840016
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gebruik meer coke!

[..]

Vet, nu wil ik stuiteren als een motherfucker!
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:48:31 #154
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93840142
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef JoaC het volgende:

[..]

Goed onderbouwd.
Hoeveel journalisten,sociologen en andere linksen komen er van nijenrode?
[..]
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef JoaC het volgende:
Gezien hun opstelling richting volk zou ik toch anders denken.
De nederlandse belastingen behoren tot de hoogste ter wereld.

Een rechts of links kabinet zegt niet veel over het beleid van een land.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef JoaC het volgende:
Die cultuur waarin Wilders de kritische media ontwijkt?
De cultuur die wilders aan het slopen is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef JoaC het volgende:
Ervaring met academische wereld?
Wel met academici.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:49:45 #155
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93840242
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gebruik meer coke!

[..]

De coke-junks die ik tegen kwam in mijn tijd als hulpverlener worden dus gewoon heel slim bezig door al hun vrienden,familie en baan kwijt te raken.
pi_93840426
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Lees dat stukje van mij.

Door de mars door de instituties heeft links voor elkaar waar de PVV niet van durft te dromen.
Indoctrinatie en conformisme komt aan beide kanten voor. Ik ga erin mee dat iedere stroming gebruik maakt van dergelijke tactieken om het volk achter zich te krijgen alleen heeft ieder een ander doel.

Een stukje uit je artikel.

quote:
Het antwoord op deze vraag is dat het cultureel marxisme bondgenoot is met om het even wie of wat, zolang het maar de doelstelling helpt verwezenlijken: het vernietigen van de westerse cultuur en het christendom, met als doel een dissidentloze internationale.
Wat mij stoort aan het artikel wat jij post is dat er geen duidelijk motief is waarom het zogenaamde cultureel marxisme de westerse cultuur en het Christendom zou willen vernietigen? Wat is een westerse cultuur en waarom zou deze zich niet kunnen ontwikkelen?. Wanneer we daar vanuit zouden gaan liepen we nu nog in berenvellen rond.

Wanneer er crisis is onstaat er onzekerheid en dat is iets waar mensen zich niet senang bij voelen en zullen zich richten op conservatisme en nationalisme want dat is veilig en bekend. Daarnaast zullen ze zich afzetten tegen de gevestigde orde wanneer een relatief kleine groep daar toe aanzet. De massa doet dit niet uit zichzelf. Al dit soort zaken zijn natuurlijk koren op de molen van de PVV en wanneer het economisch nog slechter zal gaan zullen er nog meer mensen naar de PVV overstappen. De doelstelling van de PVV is alleen niet zoals ze het voorspiegelen waardoor veel mensen uiteindelijk van een koude kermis terug zullen komen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:55:31 #157
177885 JoaC
Het is patat
pi_93840653
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Hoeveel journalisten,
Hoeveel Financiële Dagbladen wil je?
quote:
sociologen en andere linksen komen er van nijenrode?
Er zijn ook rechtse sociologen, en PvdA'ers die op Nyenrode gezeten hebben

Ik gok dat er geen sociologiestudenten op Nyenrode zitten een causaal verband heeft met het feit dat de studie er niet mogelijk is.
quote:
[..]

[..]

De nederlandse belastingen behoren tot de hoogste ter wereld.

Een rechts of links kabinet zegt niet veel over het beleid van een land.
Socialisme meet je niet aan belastingniveau, hoog is hij wel in Nederland(belastingniveau).
quote:
[..]

[..]

Die cultuur waarin Wilders de kritische media ontwijkt?

De cultuur die wilders aan het slopen is.
Als hij er langs komt, is er een ander geluid.
quote:
[..]

Wel met academici.
Je kent de wereld dus van binnen, en weet vast dat er allerlei publicaties zijn die "rechtser" zijn
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:55:47 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93840677
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef Berlitz het volgende:

[..]

De coke-junks die ik tegen kwam in mijn tijd als hulpverlener worden dus gewoon heel slim bezig door al hun vrienden,familie en baan kwijt te raken.
Oh ja, jij was die gefrustreerde getraumatiseerde hulpverlener. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:02:18 #159
177885 JoaC
Het is patat
pi_93841084
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh ja, jij was die gefrustreerde getraumatiseerde hulpverlener. :')
Lekker ad hominemmen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93841351
Overigens bevestigt Berlitz hetgeen Rob Wijnberg heeft geschreven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:33:56 #161
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93842788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef JoaC het volgende:

[..]

Lekker ad hominemmen?
Nee hoor, dat heeft ie zelf gezegd. :{w
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93843223
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heeft ie zelf gezegd. :{w
Gewoon kappen met persoonlijke aanvallen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93847520
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut. Wilders is kut.
Dat vond ik zelf ook al, dus dat maakte me niet bang. ;)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93851128
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Niet in de zoals ze het zelf noemen "adel van de geest" en zolang niet op de universiteiten de dienst uitmaken verandert er weinig.
Ozin. Daarnaast hebben pvv'ers niets op de universiteit te zoeken, daar wordt namelijk de reële en niet de politieke realiteit onderzocht. Wetenschappelijk onderzoek toont al jaren aan dat het steeds beter gaat met de integratie van allochtonen, dat massaimmigratie niet bestaat, het aantal moslims klein is, dat links al jaren niet aan de macht is, dat links het politieke debat al decennia niet meer domineert, dat de Islam bestaat bij gratie van de Moslims (ergo: scheiding van beiden kan niet) enzovoort enzovoort. Prima allemaal dat je dingen beweert die niets met de werkelijkheid te maken hebben, en dat mensen bereid zijn je te geloven, maar aub wegblijven van instellingen die gefundeerd zijn op wijsbegeerte.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_93854787
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ozin. Daarnaast hebben pvv'ers niets op de universiteit te zoeken, daar wordt namelijk de reële en niet de politieke realiteit onderzocht. Wetenschappelijk onderzoek toont al jaren aan dat het steeds beter gaat met de integratie van allochtonen, dat massaimmigratie niet bestaat, het aantal moslims klein is, dat links al jaren niet aan de macht is, dat links het politieke debat al decennia niet meer domineert, dat de Islam bestaat bij gratie van de Moslims (ergo: scheiding van beiden kan niet) enzovoort enzovoort. Prima allemaal dat je dingen beweert die niets met de werkelijkheid te maken hebben, en dat mensen bereid zijn je te geloven, maar aub wegblijven van instellingen die gefundeerd zijn op wijsbegeerte.
Mooi gezegd ^O^
*verwijderd door Admin*
pi_93854793
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens bevestigt Berlitz hetgeen Rob Wijnberg heeft geschreven.
Precies.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:27:03 #167
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93861479
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ozin. Daarnaast hebben pvv'ers niets op de universiteit te zoeken, daar wordt namelijk de reële en niet de politieke realiteit onderzocht. Wetenschappelijk onderzoek toont al jaren aan dat het steeds beter gaat met de integratie van allochtonen,
Daar gaat de PVV niet over

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:
dat massaimmigratie niet bestaat,
Leugens

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:
het aantal moslims klein is,
Leugens.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende: dat links al jaren niet aan de macht is,
Alle partijen doen aan cultuur marxisme nederland heeft de op de 2na hoogste belastingen ter wereld dus nederland blijft links

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende: dat links het politieke debat al decennia niet meer domineert
De laatste tijd word het minder

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:dat de Islam bestaat bij gratie van de Moslims (ergo: scheiding van beiden kan niet) enzovoort enzovoort.
Kan ook niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef Compatibel het volgende:
Prima allemaal dat je dingen beweert die niets met de werkelijkheid te maken hebben, en dat mensen bereid zijn je te geloven, maar aub wegblijven van instellingen die gefundeerd zijn op wijsbegeerte.
Zelfhaat zul je bedoelen sinds links aan de macht is gaat het bergafwaarts met europa dat wij gekoloniseerd worden word als een goed iets gezien.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:32:31 #168
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93861738
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Tem het volgende:

[..]

Indoctrinatie en conformisme komt aan beide kanten voor. Ik ga erin mee dat iedere stroming gebruik maakt van dergelijke tactieken om het volk achter zich te krijgen alleen heeft ieder een ander doel.
Klopt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Tem het volgende:
Wat mij stoort aan het artikel wat jij post is dat er geen duidelijk motief is waarom het zogenaamde cultureel marxisme de westerse cultuur en het Christendom zou willen vernietigen? Wat is een westerse cultuur en waarom zou deze zich niet kunnen ontwikkelen?. Wanneer we daar vanuit zouden gaan liepen we nu nog in berenvellen rond.
Marxisten willen dit.
Het is ook geen ontwikkeling van de cultuur het doel van marxisme is die cultuur te slopen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Tem het volgende:
Wanneer er crisis is onstaat er onzekerheid en dat is iets waar mensen zich niet senang bij voelen en zullen zich richten op conservatisme en nationalisme want dat is veilig en bekend. Daarnaast zullen ze zich afzetten tegen de gevestigde orde wanneer een relatief kleine groep daar toe aanzet. De massa doet dit niet uit zichzelf. Al dit soort zaken zijn natuurlijk koren op de molen van de PVV en wanneer het economisch nog slechter zal gaan zullen er nog meer mensen naar de PVV overstappen. De doelstelling van de PVV is alleen niet zoals ze het voorspiegelen waardoor veel mensen uiteindelijk van een koude kermis terug zullen komen.
In nederland is politiek correct zijn veilig en bekend verder zijn de politieke opvattingen al 5000 jaar extreem rechts(we noemen het alleen niet zo als het voor de 20ste eeuw was) en ik denk niet dat we al 5000 jaar in een crisis zitten.

De opkomst van de PVV heeft niks met de crisis te maken ze geven moslims er ook niet de schuld van.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:34:09 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93861816
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef Berlitz het volgende:

Zelfhaat zul je bedoelen sinds links aan de macht is gaat het bergafwaarts met europa dat wij gekoloniseerd worden word als een goed iets gezien.
Waarom haat jij jezelf? Bedoel, ik begrijp het op zich wel, met het gedachtengoed wat jij etaleert zal het best moeilijk zijn om gelukkig te zijn maar vertel eens waarom jij jezelf haat?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:36:47 #170
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93861948
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom haat jij jezelf? Bedoel, ik begrijp het op zich wel, met het gedachtengoed wat jij etaleert zal het best moeilijk zijn om gelukkig te zijn maar vertel eens waarom jij jezelf haat?
Links heeft een weg met ons mentaliteit.
Dit is niks anders dan zelfhaat en slaat werkelijk nergens op.

Jij bent dan wel weer een hypocriet om in het blankste gedeelte van de UK te gaan wonen terwijl je overl multiculti wil.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:39:37 #171
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862069
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:

Links heeft een weg met ons mentaliteit.
Dit is niks anders dan zelfhaat en slaat werkelijk nergens op.

Jij bent dan wel weer een hypocriet om in het blankste gedeelte van de UK te gaan wonen terwijl je overl multiculti wil.
Goh, dat was blijkbaar een schok voor je, die confrontatie met jouw zelfhaat. Je raakt er zo te zien helemaal van in de war _O-

Even diep ademhalen en positieve gedachten door je heen laten golven, je kan het!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:40:36 #172
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_93862106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Links heeft een weg met ons mentaliteit.
Dit is niks anders dan zelfhaat en slaat werkelijk nergens op.

Ik lees dat wel vaker, maar hoe kom je daar toch bij?

Links heeft mijns inziens meer een 'ieder mens is gelijkwaardig en niemand heeft het recht om een ander te onderdrukken'-mentaliteit. Dit impliceert dat links anderen ruimte geeft en niet alles voor zichzelf opeist, hierbij er uiteraard van uitgaande dat die anderen hetzelfde doen. Naïef, dat wel misschien, maar met zelfhaat heeft het niets te maken.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:42:37 #173
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862192
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik lees dat wel vaker, maar hoe kom je daar toch bij?

Links heeft mijns inziens meer een 'ieder mens is gelijkwaardig en niemand heeft het recht om een ander te onderdrukken'-mentaliteit. Dit impliceert inderdaad dat links anderen ruimte geeft en niet alles voor zichzelf opeist, maar om dat nou zelfhaat te noemen?
Ik handel met afrika en daar begrijpen ze absoluut niet hoe gekken die hun geld aan mensen die met bootjes binnenkomen weggeven ooit zoveel bereikt hebben.

Dat is een reality check.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:43:24 #174
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862232
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goh, dat was blijkbaar een schok voor je, die confrontatie met jouw zelfhaat. Je raakt er zo te zien helemaal van in de war _O-

Even diep ademhalen en positieve gedachten door je heen laten golven, je kan het!
Moet jij niet is naar bradford verhuizen?
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:46:23 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862385
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Berlitz het volgende:

Ik handel met afrika en daar begrijpen ze absoluut niet hoe gekken die hun geld aan mensen die met bootjes binnenkomen weggeven ooit zoveel bereikt hebben.

Dat is een reality check.
Wat dus meteen verklaart waarom wij rijk zijn en zij niet. _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:51:23 #176
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862599
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat dus meteen verklaart waarom wij rijk zijn en zij niet. _O-
Wat dus meteen verklaard waarom wij uitsterven en zij niet.

Hun kennen de zelfhatende weg met ons mentaliteit niet.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:51:59 #177
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862631
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Moet jij niet is naar bradford verhuizen?
Bradford? Dat ligt in Engeland, sukkel, waarom zou ik in godsnaam in Engeland willen wonen?

Oh..omdat ze daar zwartjes hebben en als linkse hoor je tussen de zwartjes te wonen en te wentelen in zelfhaat omdat anders jouw wereldbeeld niet meer op de rails loopt? Oh...sorry...wat sneu voor je.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:52:51 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862671
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat dus meteen verklaard waarom wij uitsterven en zij niet.

Hun kennen de zelfhatende weg met ons mentaliteit niet.
Mooi, dan is de wereld overbevolkings problematiek ook gelijk opgelost, ik zie alleen maar positieve kanten! :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:53:52 #179
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862707
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bradford? Dat ligt in Engeland, sukkel, waarom zou ik in godsnaam in Engeland willen wonen?
Daar is multiculti en dat wil jij.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Tijger_m het volgende:

Oh..omdat ze daar zwartjes hebben en als linkse hoor je tussen de zwartjes te wonen en te wentelen in zelfhaat omdat anders jouw wereldbeeld niet meer op de rails loopt? Oh...sorry...wat sneu voor je.
Je wilt dus wel dat er meer zwartjes komen en dat europa multiculti is maar je wilt er zelf niet tussen wonen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:54:46 #180
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862750
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi, dan is de wereld overbevolkings problematiek ook gelijk opgelost, ik zie alleen maar positieve kanten! :D
Dat linksen minder kinderen krijgen verbeterd in ieder geval de genenpoel.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:55:55 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Berlitz het volgende:

Dat linksen minder kinderen krijgen verbeterd in ieder geval de genenpoel.
Dus heel Europa en de VS is links? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:13 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862854
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Berlitz het volgende:

Daar is multiculti en dat wil jij.
Ja, maar ik wil graag dat mensen als jij daar gaan wonen, ik haat mijzelf tenslotte niet maar ik heb een bloedhekel aan mensen zoals jij :D

quote:
Je wilt dus wel dat er meer zwartjes komen en dat europa multiculti is maar je wilt er zelf niet tussen wonen?
Uiteraard, zoals gezegd, ik haat mijzelf niet, hoor :P

PS: Waar baseer jij de conclusie op dat ik wil dat er meer zwartjes naar Europa komen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:20 #183
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862861
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus heel Europa en de VS is links? _O-
Er zit een verschil tussen links stemmen en echt links zijn.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:58:07 #184
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93862899
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil graag dat mensen als jij daar gaan wonen, ik haat mijzelf tenslotte niet maar ik heb een bloedhekel aan mensen zoals jij :D

Je wilt dus wel dat er meer zwartjes komen en dat europa multiculti is maar je wilt er zelf niet tussen wonen?
[/quote]

Uiteraard, zoals gezegd, ik haat mijzelf niet, hoor :P
[/quote]

Duidelijk dus.

Je bent enkel links om het links zijn.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:58:54 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862941
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen links stemmen en echt links zijn.
Oh, dat zal best maar het feit is dat de blanke bevolking afneemt in zowel de VS als Europa (in de VS zijn de blanken uiteraard niet de autochtone bevolking, he).
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:59:57 #186
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93862983
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef Berlitz het volgende:

Je bent enkel links om het links zijn.
Precies.

Tja, ik weet het, jij wil graag dat ik links ben omdat ik mijzelf haat maar helaas, ik ben links omdat ik links wil zijn. Je hebt er mischien wel eens van gehoord, vrije keuze en zo?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:00:27 #187
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863008
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, dat zal best maar het feit is dat de blanke bevolking afneemt in zowel de VS als Europa (in de VS zijn de blanken uiteraard niet de autochtone bevolking, he).
En mensen worden ook weer rechtser(en daarmee bedoel ik niet de ideologen zoals jij)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:01:33 #188
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863053
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Precies.

Tja, ik weet het, jij wil graag dat ik links ben omdat ik mijzelf haat maar helaas, ik ben links omdat ik links wil zijn. Je hebt er mischien wel eens van gehoord, vrije keuze en zo?
Links is jou religie.

Maar leg is uit waarom woon jij niet in leuke multiculti stad, dat is toch jou ideaal?
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 16:02:29 #189
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93863095
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Berlitz het volgende:

En mensen worden ook weer rechtser(en daarmee bedoel ik niet de ideologen zoals jij)
Oh wow, nu ben ik al een ideoloog! w00t!

Dusseh, al die blanken gaan nu weer hard aan de fok, begrijp ik? Of blijven ze links in dat opzicht? :D

Ik ben ik tijden niet zo gelachen, btw, dank daarvoor maar ik moet helaas ervandoor, ik heb een afspraak in Cardiff om samen met mijn vrouw lekker uit eten te gaan! :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:05:05 #190
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93863220
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Links is jou religie.

Maar leg is uit waarom woon jij niet in leuke multiculti stad, dat is toch jou ideaal?
Ik vind dat iedereen moet kunnen bepalen waar hij gaat wonen. Als ik in Kamperland wil gaan wonen dan ga ik in Kamperland wonen. Die vrijheid moet je houden, ook als je geen tegenstander bent van multiculti.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:05:33 #191
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh wow, nu ben ik al een ideoloog! w00t!

Dusseh, al die blanken gaan nu weer hard aan de fok, begrijp ik? Of blijven ze links in dat opzicht? :D
Over 20 jaar zie ik dat wel weer gebeuren.

Ik heb zelf nog maar 1 kind dus ik zal ook wel weer aan de slag moet gaan O+
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 16:05:54 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93863254
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen moet kunnen bepalen waar hij gaat wonen. Als ik in Kamperland wil gaan wonen dan ga ik in Kamperland wonen. Die vrijheid moet je houden, ook als je geen tegenstander bent van multiculti.
Ach, Berlitz is een PVV fan, die zijn nogal geporteerd van dwang en ghetto's :D

Oh sorry, 'tuigdorpen' toch? Alsof de PVV aanhang daar toch al niet in woont _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:06:18 #193
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863274
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen moet kunnen bepalen waar hij gaat wonen. Als ik in Kamperland wil gaan wonen dan ga ik in Kamperland wonen. Die vrijheid moet je houden, ook als je geen tegenstander bent van multiculti.
Maar als je multiculti wil waarom verhuis je dan niet naar een multiculti stad?
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:06:52 #194
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863291
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, Berlitz is een PVV fan, die zijn nogal geporteerd van dwang en ghetto's :D
Ik stel voor om venusproject op te richten waar linksen ongestoord hun gang kunnen gaan.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:07:26 #195
177885 JoaC
Het is patat
pi_93863319
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Links is jou religie.

Maar leg is uit waarom woon jij niet in leuke multiculti stad, dat is toch jou ideaal?
Je plakt overal labels op en praat slect Nederlands, ga a.u.b. serieus discussie voeren
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:10:09 #196
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863465
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je plakt overal labels op en praat slect Nederlands, ga a.u.b. serieus discussie voeren
En beweren dat de hele PVV aanhang in tuigdorpen woont kan dan natuurlijk weer wel.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:10:57 #197
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93863515
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Maar als je multiculti wil waarom verhuis je dan niet naar een multiculti stad?
Ik wil geen multiculti, maar ik doe er ook niet moeilijk over. Multiculti hoort gewoon in een globaliserende wereld. :6
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:13:48 #198
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93863664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Ik wil geen multiculti, maar ik doe er ook niet moeilijk over. Multiculti hoort gewoon in een globaliserende wereld. :6
Het hoort alleen op plekken waar mensen het toelaten.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:17:44 #199
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93863858
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het hoort alleen op plekken waar mensen het toelaten.
Nope. :N
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:25:20 #200
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93864168
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nope. :N
Ik zie het alleen in europa en amerika.

(en daarmee bedoel de multiculti van immigratie)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:31:52 #201
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93864428
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ik zie het alleen in europa en amerika.

(en daarmee bedoel de multiculti van immigratie)
Hè!! Dat zijn de twee rijkste continenten. :D
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:33:38 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93864503
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het hoort alleen op plekken waar mensen het toelaten.
Jamel, een dorpje in het oosten van Duitsland.
Gisteren op 1 Vandaag

Er wonen alleen maar Neo-nazi's.

quote:
http://www.presseurop.eu/(...)ijn-buurman-een-nazi
In het uiterste oosten van Duitsland zijn verscheidene dorpen in handen gekomen van extreemrechts hetgeen zijn uitwerking heeft op de plaatselijke normen en waarden. Enkele inwoners hebben besloten zich hiertegen te verzetten, maar staan goeddeels alleen in hun strijd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:34:53 #203
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93864553
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jamel, een dorpje in het oosten van Duitsland.
Gisteren op 1 Vandaag

Er wonen alleen maar Neo-nazi's.

[..]

_O-
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:38:21 #204
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93864732
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:

[..]

_O-
Hij heeft natuurlijk een punt, ik vind dat mensen ook zelf moeten kunnen kiezen. Het probleem is dat hij die keuze ook voor anderen wil maken, bijvoorbeeld voor alle inwoners van het land waar hij toevallig woont.

En dat is precies het probleem in deze wereld.
Hoort de overheid moreel neutraal te zijn?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:57:28 #205
177885 JoaC
Het is patat
pi_93865614
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En beweren dat de hele PVV aanhang in tuigdorpen woont kan dan natuurlijk weer wel.
Er bestaan geeneens tuigdorpen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:06:23 #206
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93866026
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk een punt, ik vind dat mensen ook zelf moeten kunnen kiezen. Het probleem is dat hij die keuze ook voor anderen wil maken, bijvoorbeeld voor alle inwoners van het land waar hij toevallig woont.

En dat is precies het probleem in deze wereld.
Hoort de overheid moreel neutraal te zijn?
Nee, hij heeft geen punt. Het zou toch een stelletje worden als als de 'buurtraad van Beatrixstraat' geen zwarte mensen toelaat en in de 'Irenestraat' iedereen welkom is bijhalve Chinezen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:08:30 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93866146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef JoaC het volgende:

[..]

Er bestaan geeneens tuigdorpen
Jawel hoor:

In het uiterste oosten van Duitsland zijn verscheidene dorpen in handen gekomen van extreemrechts hetgeen zijn uitwerking heeft op de plaatselijke normen en waarden. Enkele inwoners hebben besloten zich hiertegen te verzetten, maar staan goeddeels alleen in hun strijd.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:08:52 #208
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93866172
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen punt. Het zou toch een stelletje worden als als de 'buurtraad van Beatrixstraat' geen zwarte mensen toelaat en in de 'Irenestraat' iedereen welkom is bijhalve Chinezen.
Nou en? Als iedereen vrijwillig voor zijn eigen gemeenschap kan kiezen, zie ik het probleem werkelijk niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:09:11 #209
338161 Marf_the_Kling
Er is géén "ideale"
pi_93866189
Hey een topic over de PVV kan ik eindelijk mijn brandende vraag kwijt,
Een aantal weken geleden moest (Horeca-Management) het oude rijtje weer eens invullen.
Echter VVD, ToN en PVV waren liberaal volgens de docent.
Echter ik vind de PVV steeds meer extreem rechts (dit is inhoudloos maar laat ik zeggen
"positief fascistisch" de ideologie die de staat boven de mensen stelt en de trias politica wel handhaaft maar alle lijntjes in het centrum laat verbinden met "staat" een circle politica"

Nu hoor ik eerst dat Geert Wilders de levenslange benoeming van rechters wil verbieden.
waardoor rechters dus net als normale arbeiders met de angst rondlopen ontslagen te worden als ze handen anders dan "de baas" wil dus zullen rechters niet meer op hun eigen oordeel en de wet vertrouwen maar zich proberen te verplaatsen in hun beoordeler wie dat ook moge zijn. Met ook zijn persoonlijke misopvattingen. (Als dit bijvoorbeeld een Hero Brinkman is hoeven we hier niet over uit te weiden)

En wil hij een hoofdelijke stemming in de 2e kamer over de benoeming van Ybo Buruma tot de hoge raad.
Hiermee tast je het onafhankelijke rechtssysteem dat onze monarchie én constitude huisvest aan in vanuit mijn perspectief.

Dan is de vergelijking met Benito Mussolini ineens in een heel ander kader te plaatsen.
(Ik ben nieuw mag ik dit van jullie zeggen)
Ik ben benieuwd hoe jullie hiertegenover staan.

Als jullie kindren/neefjes/buurvrouw/collega's/leerlingen zouden vragen of de PVV liberaal is zou je dan ja antwoorden of zijn jullie met mij eens dat de PVV trekjes heeft van een partij die bovenomschreven "positief fascistische trekjes heeft"?
Voorvechter van algemene participatie
specifiek jeugdparticipatie
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:10:29 #210
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866243
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Hè!! Dat zijn de twee rijkste continenten. :D
Daar wonen ook de witte mensen.

Die rijkdom komt natuurlijk niet door multiculti.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen punt. Het zou toch een stelletje worden als als de 'buurtraad van Beatrixstraat' geen zwarte mensen toelaat en in de 'Irenestraat' iedereen welkom is bijhalve Chinezen.
Dat gaat al 100000 jaar zo en op bijna overal ter wereld nog steeds zo.

Je maakt het nu wel belachelijk maar verdiep je is in de geschiedenis.

Zonder dat kan je landen beter helemaal afschaffen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:11:42 #211
338161 Marf_the_Kling
Er is géén "ideale"
pi_93866309
De zin moest zijn:

Een aantal weken geleden moest ik voor mijn opleiding (Horeca-Management) het oude rijtje weer eens invullen.
Echter VVD, ToN en PVV waren liberaal volgens de docent.

Maar die hadden jullie vast al begrepen
Voorvechter van algemene participatie
specifiek jeugdparticipatie
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:12:40 #212
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866364
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Marf_the_Kling het volgende:
De zin moest zijn:

Een aantal weken geleden moest ik voor mijn opleiding (Horeca-Management) het oude rijtje weer eens invullen.
Echter VVD, ToN en PVV waren liberaal volgens de docent.

Maar die hadden jullie vast al begrepen
Liberaal betekent volgens iedereen iets anders.

Eigenlijk kent nederland geen liberale partijen omdat de omwenteling naar liberalisme te groot is.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:13:22 #213
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93866411
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou en? Als iedereen vrijwillig voor zijn eigen gemeenschap kan kiezen, zie ik het probleem werkelijk niet.
Die Chinees kan natuur niet meer beslissen om in de 'Irenestraat' te gaan wonen. Dat is gewoon en verachtelijke beperking van de vrijheid van dit individu. De overheid moet dit zien te voorkomen, vind ik.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:13:30 #214
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866414
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jawel hoor:

In het uiterste oosten van Duitsland zijn verscheidene dorpen in handen gekomen van extreemrechts hetgeen zijn uitwerking heeft op de plaatselijke normen en waarden. Enkele inwoners hebben besloten zich hiertegen te verzetten, maar staan goeddeels alleen in hun strijd.
En in berlijn zijn er wijken in handen van extreem links.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:14:02 #215
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866453
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Die Chinees kan natuur niet meer beslissen om in de 'Irenestraat' te gaan wonen. Dat is gewoon en verachtelijke beperking van de vrijheid van dit individu. De overheid moet dit zien te voorkomen, vind ik.
Dan kan je landen beter helemaal afschaffen.

Landen discrimineren namelijk op woonplaats.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:16:59 #216
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93866599
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Daar wonen ook de witte mensen.

Die rijkdom komt natuurlijk niet door multiculti.
_O- Hoe lang denk je dat het nog duurt tot je volgende ban?
quote:
Dat gaat al 100000 jaar zo en op bijna overal ter wereld nog steeds zo.

Je maakt het nu wel belachelijk maar verdiep je is in de geschiedenis.

Zonder dat kan je landen beter helemaal afschaffen.
Op de lange termijn mogen we die landen inderdaad wel afschaffen, graag zelfs. :Y
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:18:02 #217
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866620
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef Zeeland het volgende:

[..]

_O- Hoe lang denk je dat het nog duurt tot je volgende ban?
Wat klopt daar niet aan?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef Zeeland het volgende:
Op de lange termijn mogen we die landen inderdaad wel afschaffen, graag zelfs. :Y
Je moet eerst landen afschaffen voor het beleid dat jij wil voeren.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:19:09 #218
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93866663
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dan kan je landen beter helemaal afschaffen.

Landen discrimineren namelijk op woonplaats.
Het liefst schaf ik ze af, maar het lijkt me geen reële mogelijkheid.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93866688
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef Berlitz het volgende:
Daar gaat de PVV niet over
Wel. Die is voornamelijk zo groot geworden door de onvrede omtrent allochtonen te organiseren en te versterken.

quote:
Leugens
De cijfers ondersteunen die zogenaamde leugens.

quote:
Leugens.
Zou je het aantal boeddhisten en hindoes in ons land klein willen noemen?

quote:
Alle partijen doen aan cultuur marxisme nederland heeft de op de 2na hoogste belastingen ter wereld dus nederland blijft links
Hulde voor links dan.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:21:42 #220
338161 Marf_the_Kling
Er is géén "ideale"
pi_93866798


[ Bericht 100% gewijzigd door Marf_the_Kling op 09-03-2011 17:35:24 ]
Voorvechter van algemene participatie
specifiek jeugdparticipatie
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:23:26 #221
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93866884
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Het liefst schaf ik ze af, maar het lijkt me geen reële mogelijkheid.
Dan moet je nu ook nog niet beginnen over vrije vestiging dat kan alleen als mensen niet meer territoriaal en tribaal zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel. Die is voornamelijk zo groot geworden door de onvrede omtrent allochtonen te organiseren en te versterken.
Hulde.

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

De cijfers ondersteunen die zogenaamde leugens.
50 jaar geleden was nederland nog homogeen nu is 20% allochtoon ieder jaar komen er 80-100 duizend bij.

massa immigratie dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
Zou je het aantal boeddhisten en hindoes in ons land klein willen noemen?
Het aantal boedhisten is niet goed in te schatten en het aantal hindoes is niet erg groot

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
Hulde voor links dan.
Rechts haalt nu hetzelfde trucje uit.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:24:41 #222
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93866942
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:18 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat klopt daar niet aan?
Nee, bewijs jij maar dat de welvaart in Europa en de VS komt doordat wij van het blanke ras zijn.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:25:41 #223
177885 JoaC
Het is patat
pi_93866987
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, bewijs jij maar dat de welvaart in Europa en de VS komt doordat wij van het blanke ras zijn.
Hij is nog boos over de sociologie op Nyenrode :P
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:26:13 #224
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93867018
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, bewijs jij maar dat de welvaart in Europa en de VS komt doordat wij van het blanke ras zijn.
Mensen zijn veel langer in afrika en ook in de meest vruchtbare gebieden van afrika hebben negers er nooit wat van gebakken.

Maar ik stop met deze discussie de forum-stasi leest namelijk altijd mee.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:26:23 #225
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93867023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Die Chinees kan natuur niet meer beslissen om in de 'Irenestraat' te gaan wonen. Dat is gewoon en verachtelijke beperking van de vrijheid van dit individu. De overheid moet dit zien te voorkomen, vind ik.
Maar als niemand hem daar wil, wil hij daar helemaal niet wonen. Dus die "vrijheidsbeperking" valt wel mee.

Je doet net alsof je mensen kan dwingen elkaar aardig te vinden met een wet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:07 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93867054
HILVERSUM - PVV-kamerlid Hero Brinkman is twee jaar geleden informant geweest van de rijksrecherche. De volksvertegenwoordiger heeft tegenover de rijksrecherche en toenmalig premier Balkenende verklaringen afgelegd over het lekken van staatsgeheime informatie.
Brinkman beschuldigde vrouwelijke medewerkers van het ministerie van Algemene Zaken van het doorspelen van notulen van de ministerraad.

Dat blijkt volgens RTL Nieuws uit documenten die het College van procureurs-generaal heeft vrijgegeven op grond van de Wet openbaarheid van bestuur.

De naam van Brinkman is in de documenten weggelakt, maar betrouwbare bronnen bevestigen RTL Nieuws dat het gaat om de PVV'er. (ANP/AK)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rijksrecherche.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:36 #227
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93867078
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Dan moet je nu ook nog niet beginnen over vrije vestiging dat kan alleen als mensen niet meer territoriaal en tribaal zijn.
Je weet niet eens wat mijn mening daarover is.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:42 #228
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93867084
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar als niemand hem daar wil, wil hij daar helemaal niet wonen. Dus die "vrijheidsbeperking" valt wel mee.

Je doet net alsof je mensen kan dwingen elkaar aardig te vinden met een wet.
Inderdaad.

Ik verhuis ook niet naar china.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:28:51 #229
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93867131
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik verhuis ook niet naar china.
Jammer. Daar zijn nog hele grote wijde ruimten waar je prima op je plek zou zijn.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:29:29 #230
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93867157
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jammer. Daar zijn nog hele grote wijde ruimten waar je prima op je plek zou zijn.
Ook nog is een fascistisch land.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:29:43 #231
338161 Marf_the_Kling
Er is géén "ideale"
pi_93867166
Heel even ik mis een stukje het afschaffen van landen
leidt tot een groot europa.
Hierin zullen de belangen van grote stedelijke samenwerkingsverbanden of provincies belangrijker worden en hun vertegenwoordiging gaan zoeken ipv specifieke landen.

Dit klinkt als een het Heilige Romeinse rijk met haar gouwen en graafschappen zien jullie dat dan
"los van de geloofsproblematiek die daar heerste" als een ideale staat?
Voorvechter van algemene participatie
specifiek jeugdparticipatie
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:31:22 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93867249
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:29 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Ook nog is een fascistisch land.
Waar ligt 'Ook nog'? :?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:33:32 #233
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93867337
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waar ligt 'Ook nog'? :?
Naast je narcissistic supply
pi_93867563
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Berlitz het volgende:
50 jaar geleden was nederland nog homogeen
Nu nog steeds!

quote:
Het aantal boedhisten is niet goed in te schatten en het aantal hindoes is niet erg groot
Laten we het aantal boeddhisten en hindoes (in totaal) op 4% houden, het aantal moslims op 6%. Klein dus.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:40:14 #235
177885 JoaC
Het is patat
pi_93867645
Zeeland, Berlitz, geen sociaal-darwinistische discussies voeren
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:40:16 #236
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_93867648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu nog steeds!
Lach.

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
Laten we het aantal boeddhisten en hindoes (in totaal) op 4% houden, het aantal moslims op 6%. Klein dus.
Niet.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:43:50 #237
177885 JoaC
Het is patat
pi_93867779
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu nog steeds!
Klopt, alhoewel de burgers meer vrijheden hebben gekregen.
quote:
[..]

Laten we het aantal boeddhisten en hindoes (in totaal) op 4% houden, het aantal moslims op 6%. Klein dus.
http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2006/71398.htm
Eerder 1% en 0,5% in Nederland
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93868167
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Berlitz het volgende:
50 jaar geleden was nederland nog homogeen nu is 20% allochtoon ieder jaar komen er 80-100 duizend bij.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
Nu nog steeds!
Allebei fout, mits je het wat breder wil trekken. Wel eens gehoord van katholieken, die niet trouw aan het vaderland zouden zijn maar aan de paus?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 17:55:14 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:53:36 #239
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93868169
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar als niemand hem daar wil, wil hij daar helemaal niet wonen. Dus die "vrijheidsbeperking" valt wel mee.

Je doet net alsof je mensen kan dwingen elkaar aardig te vinden met een wet.
Het is nog altijd aan de Chinees om te bepalen waar hij 'wil' gaan wonen. Je zegt nu wel dat hij daar niet wil wonen, maar dat is slechts een aanname. Ik dacht dat jij zo tegen onnodige verboden was en nu opeens wil je mensen te mogelijkheid geven om anderen te verbieden ergens te gaan wonen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:55:13 #240
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93868231
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Allebei fout. Wel eens gehoord van katholieken, die niet trouw aan het vaderland zouden zijn maar aan de paus?
Het gaat om homogeen qua ras. Hij bedoeld dat er toen geen bruin getinte mensen in ons land rondliepen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:55:48 #241
177885 JoaC
Het is patat
pi_93868244
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Allebei fout, mits je het wat breder wil trekken. Wel eens gehoord van katholieken, die niet trouw aan het vaderland zouden zijn maar aan de paus?
Dat speelde tot de jaren 20
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93868255
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Het gaat om homogeen qua ras. Hij bedoeld dat er toen geen bruin getinte mensen in ons land rondliepen.
Zie edit. Maar de huidskleur is dus het probleem, niet cultuur of religie?
pi_93868275
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dat speelde tot de jaren 20
Nog wel langer hoor, ik zou durven beweren tot de jaren '50.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:57:35 #244
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93868307
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:40 schreef JoaC het volgende:
Zeeland, Berlitz, geen sociaal-darwinistische discussies voeren
Je hebt gelijk, die discussie hebben we in de 20e eeuw achter ons gelaten.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:59:14 #245
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93868370
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zie edit. Maar de huidskleur is dus het probleem, niet cultuur of religie?
Dat maakt ik in ieder geval op uit wat Berlitz zegt.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93868393
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Dat maakt ik in ieder geval op uit wat Berlitz zegt.
We wachten op Berlitz.
pi_93868406
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We wachten op Berlitz.
is wederom tegen een ban aangelopen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:00:21 #248
177885 JoaC
Het is patat
pi_93868413
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nog wel langer hoor, ik zou durven beweren tot de jaren '50.
Katholieke politici kregen al eerder respect buiten de zuil.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93868615
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:00 schreef JoaC het volgende:

[..]

Katholieke politici kregen al eerder respect buiten de zuil.
Dat betwist ik niet, maar dat betekent niet dat de 'gewone man' er niet anders over dacht.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:09:41 #250
177885 JoaC
Het is patat
pi_93868765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat betwist ik niet, maar dat betekent niet dat de 'gewone man' er niet anders over dacht.
Zijn waren de uithangborden, zeker mensen als Aalberse en Berenbroek
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_93870935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef Berlitz het volgende:

Marxisten willen dit.
Het is ook geen ontwikkeling van de cultuur het doel van marxisme is die cultuur te slopen.
Waarom zouden ze dit willen? wat is de achterliggende gedachte?

quote:
[..]

In nederland is politiek correct zijn veilig en bekend verder zijn de politieke opvattingen al 5000 jaar extreem rechts(we noemen het alleen niet zo als het voor de 20ste eeuw was) en ik denk niet dat we al 5000 jaar in een crisis zitten.

De opkomst van de PVV heeft niks met de crisis te maken ze geven moslims er ook niet de schuld van.
Nee, dit lijkt me te kortzichtig. Mensen ontwikkelen zich en daarmee ontwikkeld een cultuur zich ook. Ideeën en opvattingen veranderen door de tijd heen, dat heet ontwikkeling. Het heeft wel degelijk te maken met onzekerheid en crisis dit zie je in de geschiedenis en in het heden. Het verklaard waarom er steeds meer een hang is naar nationalisme, conservatisme en het afzetten tegen de gevestigde orde. Niets nieuws onder de zon, het is altijd al zo geweest, lees de aanleidingen van oorlogen en revoluties er maar op na.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 19:07:21 ]
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 22:27:03 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_93882421
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

is wederom tegen een ban aangelopen...
Ach, wat jammer nou, ik heb mij kostelijk vermaakt met hem vanmiddag _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:35:25 #253
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93882946
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:00 schreef JoaC het volgende:

[..]

Katholieke politici kregen al eerder respect buiten de zuil.
Verhagen, Van der Hoeven en Eurlings. -O-
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_93890221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat dus meteen verklaardt waarom wij uitsterven en zij niet.

Hun Zij kennen de zelfhatende weg met ons mentaliteit niet.
Jij bent meer van de weg met onze eigen taal mentaliteit?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93891708
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Wat dus meteen verklaard waarom wij uitsterven en zij niet.

Hun kennen de zelfhatende weg met ons mentaliteit niet.
Het komt mij zo over dat "wij" zelfhaat verwijten -zo ernstig dat uitsterven nabij is.-
een vorm van zelfhaat is. Wil je daar onmiddellijk mee stoppen !!
pi_93893576
Weer een slechte CV check door de PVV

quote:
PVVer met dubbel paspoort

De Gelderlander meldt dat PVVster Petra Kouwenberg, vanaf vandaag lid van de Provinciale Staten in Gelderland, zowel een Turks als een Nederlands paspoort heeft.

Kouwenberg, nummer zes op de lijst, heeft haar partij niet op de hoogte gebracht van het dubbele paspoort, maar haar dubbele nationaliteit staat vermeld op een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie, meldt de krant. PVV-fractievoorzitter Marjolein Faber was zo overvallen door het nieuws dat ze geen inhoudelijke reactie kon geven aan De Gelderlander.
Volgens Herman Staal, de chef van de Haagse redactie, is dit erg vervelend nieuws voor de PVV.

De partij heeft de gelederen de laatste tijd, na het gedoe rond Sharpe, Hernandez en Lucassen, goed bij elkaar gehouden. Wilders zal Kouwenberg ongetwijfeld vragen haar paspoort in te leveren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:57:03 #257
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93893777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
Weer een slechte CV check door de PVV

[..]

Hoe had de PVV dit na moeten gaan dan? Ik ben trouwens wel benieuwd hoe iemand met de naam Petra Kouwenberg aan de Turkse nationaliteit komt.
pi_93893829
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
Weer een slechte CV check door de PVV

[..]

Hoe kun je dat dan checken?

Blijkbaar wist de betreffende PVV'er tot voor kort niet dat ze een dubbele nationaliteit had :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Citizen.Erased op 10-03-2011 09:17:24 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:07:33 #259
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93893960
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoe kun je dat dan checken?

Blijkbaar wist de betreffende PVV tot voor kort niet dat ze een dubbele nationaliteit had :')
Geeft mooi aan hoe dom PVVers zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:09:16 #260
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93893995
quote:
[..]

'Ze wist het niet'
PVV-leider Geert Wilders gaat er vanuit dat de dubbele nationaliteit van Kouwenberg van zijn partij snel aangepast is. Volgens Wilders wist ze tot voor kort zelf niets van het feit dat ze een dubbele nationaliteit bezit.

Kouwenberg wil van haar dubbele nationaliteit af en zal daarvoor vrijdag de Turkse ambassade bezoeken, volgens Wilders.
http://www.volkskrant.nl/(...)ubbel-paspoort.dhtml

:').
pi_93894052
Kan je nagaan hoe sneaky die Turken zijn, ze weten zelfs PVVers stiekem een nationaliteit aan te smeren.
De tsunami is al in volle gang :') :') :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_93894093
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef pullup het volgende:
Kan je nagaan hoe sneaky die Turken zijn, ze weten zelfs PVVers stiekem een nationaliteit aan te smeren.
De tsunami is al in volle gang :') :') :')
Iedereen kan wel een dubbele Turkse nationaliteit hebben, mensen...
I´m back.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:55:06 #263
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93897107
quote:
Ik hoop dat ze die raciste de toegang weigeren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93897285
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
Weer een slechte CV check door de PVV

[..]

Heeft Geert zelf geen dubbel paspoort ?
En zijn vrouw ?
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:00:36 #265
104871 remlof
Europees federalist
pi_93897298
quote:
Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleveren :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:07:29 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93897504
_O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:08:12 #267
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93897532
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleveren :')
Ze claimt dat ze er toen pas achter kwam. :').
pi_93897568
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef freako het volgende:

[..]

Ze claimt dat ze er toen pas achter kwam. :').
Hamvraag: Had je dat papiertje al voor de verkiezingen in handen ?
pi_93897597
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleveren :')
Toen realiseerde ze het zich blijkbaar pas.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:11:32 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93897650
En dat gelooft ze zelf? Als de PVV-stemmer het maar gelooft.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:12:25 #271
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93897679
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hamvraag: Had je dat papiertje al voor de verkiezingen in handen ?
Volgens mij is het niet noodzakelijk voor de kandidaatstelling, daarvoor is alleen een kopie legitimatiebewijs noodzakelijk, en een verklaring dat je akkoord gaat met je kandidaatstelling.
pi_93897996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef freako het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet noodzakelijk voor de kandidaatstelling, daarvoor is alleen een kopie legitimatiebewijs noodzakelijk, en een verklaring dat je akkoord gaat met je kandidaatstelling.
Geen bewijs dat je ingezetene bent van de provincie waarvoor je je kandidaat stelt, danwel van zins bent je daar te gaan vestigen ?

Ik ben gewoon benieuwd of het bewust verzwegen is voor de kiezer of niet. In theorie is het natuurlijk mogelijk dat mevrouw het werkelijk niet wist - haar naam klinkt al bijzonder niet-Turks bijvoorbeeld.
Ik ben dus eigenlijk ook wel benieuwd waarom ze ook de Turkse nationaliteit heeft. Turkse moeder ? Geboren in Turkije tijdens een vakantie van pa en moe ? Beloning voor het afslachten van 100 Koerden ?

Curious minds wish to know ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:53:33 #273
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93899175
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Geen bewijs dat je ingezetene bent van de provincie waarvoor je je kandidaat stelt, danwel van zins bent je daar te gaan vestigen ?
Het eerste niet, het tweede wel, als je daar niet woont. Maar ik vermoed dat dat op basis van de woonplaats gaat die de kandidaat zelf aangegeven heeft. Het vaststellen of iemand daadwerkelijk benoemd kan worden, gebeurt door de commissie voor de geloofsbrieven. En die komt pas in actie na de verkiezingen, en onderzoeken alleen de kandidaten die op basis van de verkiezingsuitslag voor benoeming in aanmerking komen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:59:20 #274
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93899365
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

Ik ben gewoon benieuwd of het bewust verzwegen is voor de kiezer of niet. In theorie is het natuurlijk mogelijk dat mevrouw het werkelijk niet wist - haar naam klinkt al bijzonder niet-Turks bijvoorbeeld.
Ik ben dus eigenlijk ook wel benieuwd waarom ze ook de Turkse nationaliteit heeft. Turkse moeder ? Geboren in Turkije tijdens een vakantie van pa en moe ? Beloning voor het afslachten van 100 Koerden ?
Of getrouwd geweest met een Turkse man?
pi_93899574
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef freako het volgende:

[..]

Of getrouwd geweest met een Turkse man?
Misschien heeft ze daarom een hekel aan islamieten.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:12:10 #276
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93899817
En zo word je nog voor je installatie van backbencher tot bekende Nederlander:

  donderdag 10 maart 2011 @ 12:15:03 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93899924
Yep, duidelijk een Turkse :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:33:37 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93900654
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Yep, duidelijk een Turkse :Y
niet zo duidelijk voor mevrouw zelf _O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:33:48 #279
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93900657
Ik weet niet meer of ik nou moet lachen of huilen:

DEN HAAG - De Haagse PVV wil moslims die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken. De partij reageert met afschuw op het bericht dat bewoners last hebben van de poepende dieren, zo meldt de PVV, nadat er een artikel was verschenen in het Algemeen Dagblad.
Het voeren van meeuwen veroorzaakt veel overlast in Morgenstond. PVV'er Richard de Mos zegt dat de meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achterlaten'.

Wijkbewoners voeren regelmatig hun overgebleven brood aan de eenden. Hier komen ook meeuwen op af, wat volgens de PVV overlast veroorzaakt.

Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.

De gemeente heeft al op vier plekken dergelijke containers geplaatst voor mensen die vanwege hun geloof geen brood bij het afval willen gooien. Volgens het gezin uit de verder keurige nieuwbouwstraat werpen vooral allochtone bewoners uit de multiculturele wijk brood in het water. Caroline: ,,Ze mogen het om religieuze redenen niet weggooien'', aldus het AD woensdag.

De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld. (BVDL)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-aanpakken.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_93900726
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Heeft Geert zelf geen dubbel paspoort ?
En zijn vrouw ?
Nee, en ook geen dubbele loyaliteit. Die ligt volledig bij Israel.

Het zou eventueel best kunnen dat ze het niet wist. Landen als Turkije voeren internationale machtspolitiek met hun nationaliteitsrecht en mensen ongewild Turk maken hoort daarbij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_93900774
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet niet meer of ik nou moet lachen of huilen:

DEN HAAG - De Haagse PVV wil moslims die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken. De partij reageert met afschuw op het bericht dat bewoners last hebben van de poepende dieren, zo meldt de PVV, nadat er een artikel was verschenen in het Algemeen Dagblad.
Het voeren van meeuwen veroorzaakt veel overlast in Morgenstond. PVV'er Richard de Mos zegt dat de meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achterlaten'.

Wijkbewoners voeren regelmatig hun overgebleven brood aan de eenden. Hier komen ook meeuwen op af, wat volgens de PVV overlast veroorzaakt.

Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.

De gemeente heeft al op vier plekken dergelijke containers geplaatst voor mensen die vanwege hun geloof geen brood bij het afval willen gooien. Volgens het gezin uit de verder keurige nieuwbouwstraat werpen vooral allochtone bewoners uit de multiculturele wijk brood in het water. Caroline: ,,Ze mogen het om religieuze redenen niet weggooien'', aldus het AD woensdag.

De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld. (BVDL)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-aanpakken.dhtml
Holy shit. Normaal vind je dat soort berichten alleen op satire-websites, maar dit is dus gewoon voor het eggie :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93900891
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Holy shit. Normaal vind je dat soort berichten alleen op satire-websites, maar dit is dus gewoon voor het eggie :{
Waanzin inderdaad. Ik heb zelf ook wel eens overlast van die lawaaierige PVV-logo's die de hele dag lopen te kakelen, maar dat komt dan meestal door studenten die hun barbecue niet hebben opgeruimd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:40:41 #283
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93900898
Het ergste is nog dat er een hoop debielen zijn die er op stemmen. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93901268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet niet meer of ik nou moet lachen of huilen:

DEN HAAG - De Haagse PVV wil moslims die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken. De partij reageert met afschuw op het bericht dat bewoners last hebben van de poepende dieren, zo meldt de PVV, nadat er een artikel was verschenen in het Algemeen Dagblad.
Het voeren van meeuwen veroorzaakt veel overlast in Morgenstond. PVV'er Richard de Mos zegt dat de meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achterlaten'.

Wijkbewoners voeren regelmatig hun overgebleven brood aan de eenden. Hier komen ook meeuwen op af, wat volgens de PVV overlast veroorzaakt.

Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.

De gemeente heeft al op vier plekken dergelijke containers geplaatst voor mensen die vanwege hun geloof geen brood bij het afval willen gooien. Volgens het gezin uit de verder keurige nieuwbouwstraat werpen vooral allochtone bewoners uit de multiculturele wijk brood in het water. Caroline: ,,Ze mogen het om religieuze redenen niet weggooien'', aldus het AD woensdag.

De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld. (BVDL)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-aanpakken.dhtml
Haha _O- !!!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:52:20 #285
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93901385
_O-
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:13:46 #286
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93902244
broodnodige integratie. :D :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:21:05 #287
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93902493
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Geen bewijs dat je ingezetene bent van de provincie waarvoor je je kandidaat stelt, danwel van zins bent je daar te gaan vestigen ?

Ik ben gewoon benieuwd of het bewust verzwegen is voor de kiezer of niet. In theorie is het natuurlijk mogelijk dat mevrouw het werkelijk niet wist - haar naam klinkt al bijzonder niet-Turks bijvoorbeeld.
Ik ben dus eigenlijk ook wel benieuwd waarom ze ook de Turkse nationaliteit heeft. Turkse moeder ? Geboren in Turkije tijdens een vakantie van pa en moe ? Beloning voor het afslachten van 100 Koerden ?

Curious minds wish to know ;)
De kinderen van mijn zussen hebben alleen hollandse en westerse namen, toch hebben ze ook de hongaarse nationaliteit, zelfs die kleine kinderen weten dat. Ik vermoed dat mevrouw het gewoon heeft verzwegen, als mevrouw ook kinderen heeft is de kans groot dat haar kinderen ook de turkse nationaliteit hebben, ik weet eigenlijk niet hoeveel generaties dat duurt.

Mijn kinderen hebben dat ook maar hebben ook allebei een hongaarse naam, vandaar ik de mijne buiten beschouwing laat.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:23:45 #288
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93902593
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Holy shit. Normaal vind je dat soort berichten alleen op satire-websites, maar dit is dus gewoon voor het eggie :{
Yep. Media en politiek American-style.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:32:16 #289
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93902859
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef betyar het volgende:

ik weet eigenlijk niet hoeveel generaties dat duurt.
Er zit geen grens aan het aantal generaties dat een nationaliteit doorgegeven wordt.
pi_93903287
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:32 schreef freako het volgende:

[..]

Er zit geen grens aan het aantal generaties dat een nationaliteit doorgegeven wordt.
Dat mag ik hopen, anders waren we nu allemaal Ethiopiër :)
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_93903303
Het is echt de grootste debielenclub van het land!
Een ieder die op dit zooitje heeft gestemd zou zich kapot moeten schamen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:49:17 #292
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93903467
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Het is echt de grootste debielenclub van het land!
Een ieder die op dit zooitje heeft gestemd zou zich kapot moeten schamen!
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:51:25 #293
177885 JoaC
Het is patat
pi_93903548
Richard de Mos :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:52:20 #294
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93903578
Nu we het er toch over hebben....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93903642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nu we het er toch over hebben....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meende dat je altijd tegen het instellen van verboden was. Een partij als de PVV mag van mij gerust bestaan. Daarnaast kan ik me niet herinneren dat Wilders aangegeven heeft dat hij alle moslims dood wil hebben :{
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:55:01 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93903680
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Meende dat je altijd tegen het instellen van verboden was. Een partij als de PVV mag van mij gerust bestaan. Daarnaast kan ik me niet herinneren dat Wilders aangegeven heeft dat hij alle moslims dood wil hebben :{
Positieve propaganda.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93903852
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Positieve propaganda.
Zie het meer als moedwillig discussies verneuken en het forum daarmee vervuilen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:00:22 #298
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93903877
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zie het meer als moedwillig discussies verneuken en het forum daarmee vervuilen.
Ik niet, en Wilders is het met me eens. Hij doet het in de 2e kamer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:18:21 #299
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93904612
Papierversniperaar, je stond van ochtend in de krant. ^O^

Wetgeving woning markt kan in de papierversnipperaar.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:18:35 #300
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_93904629
Lapo
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:18:40 #301
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93904632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Zeeland het volgende:
Papierversniperaar, je stond van ochtend in de krant. ^O^

Wetgeving woning markt kan in de papierversnipperaar.
:9~
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')