abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:23:53 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_295082
Wat ik me afvraag is hoe succesvol BB2 zal gaan worden in vergelijking tot BB1.
BB1 was nieuw en spannend, maar nu iedereen het al een keer gezien heeft ben ik benieuwd hoeveel mensen het nog gaan volgen..
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:25:02 #2
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_295084
Beter van niet zeg
Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:31:53 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_295085
Ik denk dat het nu allemaal een stuk minder naturel is omdat de mensen die erin komen weten wat ze te wachten staat en wat voor een impact het programma kan hebben. Waarschijnlijk komen er dus net zulke publiciteitsgeile sukkels in als die lui die in De Bus zaten.
pi_295090
Ik sluit me aan bij Trainspotter. Waarschijnlijk gaan ze op dag 1 een stopwoordje verzinnen a la "maatje" en "ff knuffelen". Op dag 2 bekijken ze wie er het beste kan worden gepersifleerd... nagedaan door Paul de Leeuw. Op dag 3 zoeken ze uit wie het meeste zang talent heeft, altijd handig want die hoeft niet te winnen om bekend te worden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 10 augustus 2000 @ 17:49:30 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_295092
Zangtalent is niet eens nodig (zie Jop uit de bus) Dat wordt gewoon tossen denk ik.
  donderdag 10 augustus 2000 @ 18:49:18 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_295144
Wie er goed uitziet kan in de playboy.
pi_295195
En als er een mollig blondje in zit dat iets begint met een stotterend ventje zonder onderkaak, kan ze een knipcafé beginnen.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_296365
Joh het lijkt juist doordat er waarschijnlijk mediageile bewoners in komen dat de boel eerder zal escaleren.. Misschien krijgen we nu echt vechtpartijen te zien....

Stop Seki er maar in

I'm getting too old for this....
  zondag 13 augustus 2000 @ 00:38:29 #9
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_296633
Qua forum?

Moeilijk.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  Admin zondag 20 augustus 2000 @ 12:29:26 #10
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_304520
quote:
Op 13 augustus 2000 00:38 schreef Juan Zueco het volgende:
Qua forum?

Moeilijk.


Qua forum zal 't niet makkelijk worden. De BB forums schieten dit jaar als paddestoelen uit de grond. Veel van de spraakmakende posters van vorig jaar zijn vertrokken en of er dit jaar veel nieuwe BB forummers bijkomen valt ook nog te bezien.

Qua programma denk ik dat er minder mediagekte zal zijn dan vorig jaar. Het is al een keer gedaan en het is alweer geïmiteerd ook. Verder weet iedereen die nu BB binnenkomt precies wat hem of haar te wachten staat. Waar vorig jaar iedereen nog uit nieuwsgierigheid mee deed doet nu iedereen mee om beroemd te worden denk ik.
Dat is jammer, maar helaas onoverkomelijk.

Toch kan 't interessant worden om over te discussiëren denk ik. Ik zie niet in waarom voer voor psychologen niet zou kunnen werken dit jaar. We kijken nog steeds 24 uur per dag naar mensen en hun gedragingen. Dat is iets dat niet is veranderd t.o.v vorig jaar.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_366531
ff omhoog, want al die voorspellingen van meer dan een maand oud zijn nu toch wel grappig om nog een keer te lezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')