abonnement Unibet Coolblue
pi_93792556
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Staat geen hint over het vierde album in, maar je kunt er ondertussen wel van uit gaan dat we zeer binnenkort een aankondiging over het een en ander kunnen verwachten.
Ik verwacht niet dat ze in Amerika gaan touren met oud materiaal, daar laten ze natuurlijk Brick by Brick en alle andere nummers op het 4de album horen...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 maart 2011 @ 22:19:16 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_93792732
Doet me een beetje denken aan toen Muse met The Resistance op de proppen kwam. "Bloargh Queen imitatie" "Slap nummer" "Kan alleen maar waardeloos worden" "Blabla"

En vervolgens is de cd gewoon een prima plaat met een hoop vernieuwing waar je na meer luisterbeurten prima doorheen kwam. Succesvolle tour en de wereld staat weer op zijn kop. Voor degene die miepen, stel je niet aan, de 'IBYLGOTD' periode is over. Vernieuwing is goed.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_93792820
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat ze in Amerika gaan touren met oud materiaal, daar laten ze natuurlijk Brick by Brick en alle andere nummers op het 4de album horen...
Geen twijfel, maar dat kan ook zonder het nieuwe album al in de winkels te hebben liggen. Al gaat het sowieso niet later dan mei/juni worden natuurlijk.
pi_93792936
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doet me een beetje denken aan toen Muse met The Resistance op de proppen kwam. "Bloargh Queen imitatie" "Slap nummer" "Kan alleen maar waardeloos worden" "Blabla"

En vervolgens is de cd gewoon een prima plaat met een hoop vernieuwing waar je na meer luisterbeurten prima doorheen kwam. Succesvolle tour en de wereld staat weer op zijn kop. Voor degene die miepen, stel je niet aan, de 'IBYLGOTD' periode is over. Vernieuwing is goed.
Vernieuwing is goed, maar dan hoef je het nog geen verbetering te vinden :)
  maandag 7 maart 2011 @ 22:28:05 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93793384
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doet me een beetje denken aan toen Muse met The Resistance op de proppen kwam. "Bloargh Queen imitatie" "Slap nummer" "Kan alleen maar waardeloos worden" "Blabla"

En vervolgens is de cd gewoon een prima plaat met een hoop vernieuwing waar je na meer luisterbeurten prima doorheen kwam. Succesvolle tour en de wereld staat weer op zijn kop. Voor degene die miepen, stel je niet aan, de 'IBYLGOTD' periode is over. Vernieuwing is goed.
Als AM hetzelfde vooruitzicht in het verschiet heeft als Muse toentertijd, dan word ik daar niet vrolijk van :P .
2000 light years from home
pi_93793671
Ik wil nu gewoon eens paradiso/melkweg/ tivoli. :D
Goed album of niet! Ik denk ook dat dit wel een goed moment is voor zo'n concert,
net voor het album en festivalseizoen :)
pi_93794702
Op zich is de stijl op dit nieuwe voorproefje juist dichterbij het oudere werk dan wat het veelbesproken derde album was. Met als groot verschil dat dit niet bepaald hun meest spannende liedje is.

Het enige wat ik jammer vind aan "Brick By Brick" is dat ze niet helemaal over de top zijn gegaan. Van mij had het nog veel meer party-achtig mogen zijn, het is nu een 'net niet' kneiter.
pi_93794871
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
Op zich is de stijl op dit nieuwe voorproefje juist dichterbij het oudere werk dan wat het veelbesproken derde album was. Met als groot verschil dat dit niet bepaald hun meest spannende liedje is.

Het enige wat ik jammer vind aan "Brick By Brick" is dat ze niet helemaal over de top zijn gegaan. Van mij had het nog veel meer party-achtig mogen zijn, het is nu een 'net niet' kneiter.
Inderdaad!
Het begint voor mij fantastisch maar juist in het refrein zwakken ze het nummer wat af.
Dat loopje zorgt er ook voor dat het refrein nooit echt spannend wordt.
Terwijl voorheen de Monkeys altijd meester waren in het nummer bij het refrein juist laten aanzwellen
pi_93795038
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als AM hetzelfde vooruitzicht in het verschiet heeft als Muse toentertijd, dan word ik daar niet vrolijk van :P .
Ik kan dat album van Muse goed hebben, dus ik zou er best mee kunnen leven. Het zal even tijd nodig hebben, maar toch :P

Brick By Brick is het nét niet, dat is idd erg jammer. Ik zit maar te wachten tot de climax, maar die komt niet :')
  maandag 7 maart 2011 @ 23:17:38 #135
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93796352
Denk wel dat Brick By Brick een killertrack wordt live :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_93796416
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef Arn0 het volgende:
Denk wel dat Brick By Brick een killertrack wordt live :D
Dat bedacht ik me ook al toen ik 'm voor het eerst hoorde ja :Y
pi_93796475
Hoe kunnen we "Brick By Brick" eigenlijk serieus analyseren als het tweede couplet bestaat uit de tekst: I wanna steal your soul. Brick by brick. I wanna Rock 'n Roll. Brick By Brick. I wanna Rock 'n Roll. Brick by brick. I wanna Rock 'n Roll
Ik begin het met de minuut gênanter vinden, dit kan je toch niet op een album gooien? ;(
pi_93796954
Ze zullen nog steeds wel zitten te giechelen met elkaar over de tekst, ja.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:30:46 #139
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93797048
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Ze zullen nog steeds wel zitten te giechelen met elkaar over de tekst, ja.
Dat zou me niet verbazen, maar om zo'n grap nu ook op het album te zetten.. Nee dat hoeft van mij ook weer niet.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_93806685
Ik denk ik luister eens iets anders, Ekdom's podcast. Komt als 2e nummer The View from the Afternoon voorbij :')
Beetje jammer dat ie er gigantisch doorheen blijft lullen :(
pi_93811121
Zet de vinylsingle van Brianstorm maar weer op, beter gaat het denk ik niet worden deze keer :P
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_93816226
De klassieke Arctic Monkeys-ritmesectie is weer goed bezig:

pi_93817022
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Aisumasen het volgende:
De klassieke Arctic Monkeys-ritmesectie is weer goed bezig:

Haha, wat is Matt toch ook een baas met z'n roze bril :7
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:56:36 #144
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93817559
Matt is inderdaad een held _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_93826906
Nice movie.
pi_93827202
Toch wel een vet nr hoor jongens, Brick by Brick.

Ze gaan met het nieuwe album gewoon dik de V.S. veroveren.
  woensdag 9 maart 2011 @ 02:36:40 #147
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93847649
Zou de Submarine EP net zoals bij sommige Arctic Monkeys singles deze vrijdag al in de Belgische / Nederlandse winkels te vinden zijn? :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_93848983
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 02:36 schreef Arn0 het volgende:
Zou de Submarine EP net zoals bij sommige Arctic Monkeys singles deze vrijdag al in de Belgische / Nederlandse winkels te vinden zijn? :D
Volgensmij wel! :D
Op musicmeter staat als releasedatum ook 11 maart :)
Had eigenlijk wel verwacht dat ie al gelekt zou zijn O-)
pi_93857183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 02:36 schreef Arn0 het volgende:
Zou de Submarine EP net zoals bij sommige Arctic Monkeys singles deze vrijdag al in de Belgische / Nederlandse winkels te vinden zijn? :D
Waarschijnlijk krijgen ze hem inderdaad morgen binnen, maar ik kan mij herinneren dat Domino in de afgelopen jaren op een paar releases een embargo plaatste, zodat de internationale release wereldwijd op dezelfde dag zou vallen. Maar er zijn natuurlijk altijd winkels die hem dan toch al in het weekend onder de toonbank doorschuiven. Het TLSP-album kreeg ik te zien op de dag dat ze hem binnenkregen, pas op de maandag van de Engelse release mocht ik hem officieel gekocht hebben O-). En er zijn vanzelfsprekend geen promo's verstuurd, dus er valt ook weinig te lekken.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:27:23 #150
159761 Arn0
Abbey Road
pi_93859447
Oke, dat wordt vrijdag toch even naar de stad gaan :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')