abonnement Unibet Coolblue
pi_97266240
Heb je al op sharemyplaylist.com gezocht?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97267691
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Jarno het volgende:
Heb je al op sharemyplaylist.com gezocht?
Nee thanks! Ik zie dat die link gewoon in de OP staat , eerst helemaal moeilijk gaan googelen :')

edit: Sweet, gelijk wat nieuwe playlists erbij. How I love spotify!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cudles op 24-05-2011 21:40:45 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:46:51 #253
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97318138
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.

Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_97318967
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.

Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Ja, al wel een paar maanden. Werkt prima. Enige wat ik nog download zijn nummers die officieel nog niet uit zijn, of niet in Nederland beluisterbaar zijn via Spotify. Gelukkig synct Spotify ook lokale muziek netjes met je telefoon.
pi_97319897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:

Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Ja, ik. Sinds ik Spotify heb (al ruim een jaar dus nu) heb ik vrijwel geen muziek meer gedownload. Misschien twee of drie albums die niet in de database staan.

Het zit ongeveer zo: als het niet in Spotify staat, bestaat het niet voor mij.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:23:50 #256
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_97320046
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, al wel een paar maanden. Werkt prima. Enige wat ik nog download zijn nummers die officieel nog niet uit zijn, of niet in Nederland beluisterbaar zijn via Spotify. Gelukkig synct Spotify ook lokale muziek netjes met je telefoon.
Inderdaad. Lokale bestanden syncen werkt prima. Erg prettig. Het enige nadeel is dat ik gewend ben op vakantie altijd mijn zoveel mp3-speler helemaal vol te gooien en op mijn telefoon kan 'maar' 16 gig.
Anderzijds luister ik de meeste albums dan sowieso niet. 8-)

Ik hoop wel dat ze het nog een keer mogelijk maken om gewoon een playlist te sorteren op je telefoon. Hij sorteert ze standaard op de tijd waarop de nummers toegevoegd zijn. Ik heb nu een aparte playlist op pc waar ik ze allemaal ingooi en sorteer op alfabet. En vanaf daar gooi ik ze dan in 1x in mijn 'Spotify voor mobiel'-playlist. Omdat alle tracks dan tegelijk worden toegevoegd aan die playlist toont hij ze wel gewoon op alfabet. Beetje een rare work-around, maar het werkt wel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_97320949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.

Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Gebruik alleen nog maar Spotify, heb een premium. Tenzij het er niet op staat, dan ga ik even lokale files er opzetten.
pi_97322731
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]
Ik hoop wel dat ze het nog een keer mogelijk maken om gewoon een playlist te sorteren op je telefoon. Hij sorteert ze standaard op de tijd waarop de nummers toegevoegd zijn. Ik heb nu een aparte playlist op pc waar ik ze allemaal ingooi en sorteer op alfabet. En vanaf daar gooi ik ze dan in 1x in mijn 'Spotify voor mobiel'-playlist. Omdat alle tracks dan tegelijk worden toegevoegd aan die playlist toont hij ze wel gewoon op alfabet. Beetje een rare work-around, maar het werkt wel.
Je kunt de nummers in je playlists gewoon verplaatsen hoor. Ik iOS in ieder geval. Potloodje en dan de 'streepjes' rechts.

Ik weet niet of je dat echt bedoelt?
pi_97323110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn. Heb wel even zitten stoeien met op mijn telefoon alfabetiseren van de playlist met al mijn albums. Maar dat is uiteindelijk met een work around wel gelijk.

Zijn er al mensen die het downloaden (grotendeels) afgezworen hebben en (vrijwel) alleen nog Spotify gebruiken?
Nee juist niet. In de mobiele app zit nog steeds geen custom eq en dat is voor mij toch echt een pre :)
pi_97325420
Ik heb vrijwel gelijk een Premium abbo afgesloten, omdat ik de reclames na 2x wel zat was én omdat ik graag de iPhone app wilde gebruiken en er is geen dag voorbij gegaan sindsdien dat ik er niet dolblij mee was. Het is echt vreselijk fijn om direct over alle muziek te kunnen beschikken, als er een artiest in je op komt of wanneer je op FOK! iets leest over een bepaalde band, hop, gelijk spelen en luisteren.

Ik zit er zelfs aan te denken om compleet over te schakelen op Spotify ipv iTunes. Heb gemerkt dat bijna alles voorhanden is, ik hou een playlistje aan in iTunes met wat ik mis in Spotify maar dat is nog maar erg beperkt. Nadeel is nog dat syncen (tbv offline spelen) over wifi niet al te rap gaat helaas. En dat de iPhone app nog geen folder playlists ondersteunt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97325579
Ik mis ook nog de last.fm ondersteuning tijdens de offline mode, zover ik weet scrobblet de mobile app dan nl niet (logisch in offline modus) maar ze opsparen tot er bijv. Wifi verbinding is zou best kunnen.

Zijn er trouwens mensen die de app ook echt bijna elke dag gebruiken in de online modus? Verbruiken ze dan niet ontzettend veel dataverkeer p/maand?
pi_97326482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:05 schreef Darkzell het volgende:

Zijn er trouwens mensen die de app ook echt bijna elke dag gebruiken in de online modus? Verbruiken ze dan niet ontzettend veel dataverkeer p/maand?
Ik gebruik 'm vooral op wifi (dat hebben ze tegenwoordig ook in de trein op mijn traject).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97327526
Dat scheelt inderdaad wel een hoop. Ik wil er best gebruik van maken maar volgens mij is mijn telefoon (HTC Desire) dan sowieso helemaal leeg aan het eind v/d dag en daarbij kost het een hoop dataverkeer waardoor ik denk ik standaard over de 1GB p/maand zal gaan. En in de offline mode wordt last.fm dus niet bijgehouden. Dus op dit moment luister ik thuis de nieuwe cd's via Spotify, en als ik ze echt leuk vind dan download ik ze alsnog voor onderweg.
pi_97328288
Hmmm, ik heb gisteren tijdens mijn hardlooprondje ook in offline mode geluisterd en toen ik 'm weer in online mode zette zag ik even later dat er een gedeelte gescrobbled was en een gedeelte niet. Dus wellicht is het gewoon buggy en gaat het ooit wel (goed) werken...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97328376
Je kan toch gewoon playlists offline beschikbaar maken, zonder in offline-modus te zitten?
pi_97328788
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Je kan toch gewoon playlists offline beschikbaar maken, zonder in offline-modus te zitten?
Ja kan ook. Ben nog een beetje aan het prutsen met de diverse mogelijkheden en dingen aan het uitproberen dus. :).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97329031
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat dat niet zou werken. Ik upgrade mijn account maar weer eens van unlimited naar premium zodat ik de app kan gebruiken. Dan maar eens een tijd proberen om te kijken of ie aan mijn wensen voldoet ondertussen.
pi_97329137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ook maar weer even maandje een Premium account genomen. Vind het toch wel prettig idee om gewoon legaal bezig te zijn.
Dat past ook wel bij je gezien je werkverleden ;)

Wij hebben thuis nu 2 premium accounts (1 voor de pc en 1 voor de laptop). Ik heb al tijden niet meer muziek gedownload. Dit is veel makkelijker.

Even een vraagje:
Ik krijg nu steeds een balk dat ik een gratis nummer mag downloaden en een knopje get started. Maar ik wil niet een gratis nummer hebben, hoe krijg ik die balk weg? Als ik hem sluit, dan komt hij de volgende dag terug.

tot slot nog even melden dat last.fm het weer doet met spotify en tot mijn schrik kom ik erachter dat take that een leuk nummer gemaakt heeft. Verbazingwekkend. Nu snel mijn mond spoelen en wat kwaliteitsmuziek luisteren :X

[ Bericht 19% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 26-05-2011 10:43:57 ]
pi_97329309
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.

Tevens interessant:

truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and you’re ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
pi_97329439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Tevens interessant:
Oh, dat is een mooi idee. Gelijk aangemeld.

Alleen krijg ik maar 1 tip en ik ben al 5 jaar lid van last.fm? En die ene tip mag ik in de regio Nederland niet afspelen :X Ook krijg ik af en toe een error message op die site, maar de inhoud van die message (rechtsboven in het scherm) is leeg...

Heb jij het beter werkende gekregen?

Edit: ik zie al hoe het werkt, per nummer dat je luisterd krijg je automatisch tips. Top zeg! Nu heb ik wel het probleem dat ik ook muziek luister om gewoon te zien wat het is en dan krijg ik wel vervuiling in mijn lijst. Maar ik ga even wat proberen.

Edit 2: fantastisch! Je kan gewoon nummers wissen in die playlist. Wat een ontzettend geniaal idee is dit. Echt werkelijk ongelofelijk! Dit moet spotify per direct opkopen en standaard in de software inbouwen. Spotify wordt hiermee zo veel beter. Wat een mooie ontdekking van je.
pi_97329561
Hmmm ik snap het nog niet helemaal maar ik ga het ook even proberen, dat truShuffle.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97329845
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef Jarno het volgende:
Hmmm ik snap het nog niet helemaal maar ik ga het ook even proberen, dat truShuffle.
Je moet je aanmelden op die site, vervolgens moet je als je spotify luisterd die site hebben openstaan.

Je klikt eenmalig op die site op de spotify playlist en die voeg je toe. Je krijgt nu automatisch aanbevelingen voor muziek op de lijst en dat werkt fijn, heel fijn. Volgens mij pakt hij die info van last.fm

Het is een gedeelde playlist. Als je nu een nummer luisterd ziet die site het en maakt hij op basis daarvan (dit kan je instellen) soortgelijke songs/artiesten aan in je playlist. Die kan je vervolgens beluisteren en wissen of een ster geven.

Echt heel goed. Ik deed dit handmatig, maar nu heb ik er geen omkijken naar. Het zou helemaal mooi zijn als het helemaal automatisch gaat zodat die site niet open hoeft te staan (dat kan je weleens vergeten).
pi_97329918
Ok I get it. En je moet idd de site open hebben staan dus (op de site hebben ze het over 'logged in' zijn)? Da's wel een fors nadeel idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97330012
Enige jammere is nog dat ie niet gewoon je hele last.fm history kan scannen, en dat je inderdaad die site moet open hebben staan. Het is niet zo dat je gewoon die site af en toe opent en dat ie dan update?
pi_97330391
Het werkt idd. Maar ik kreeg nav A Girl Named Sandoz van The Smashing Pumpkins het nummer Tonight I'm Fuckin' You van Enrique Inglesias geadviseerd... kweenie hoor. :D.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')