Daarom doe ik het ook! Ik wil het gewoon in één keer goed doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Over een paar jaar heb je hier enorm veel profijt van
Het is steviger dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:51 schreef TR08 het volgende:
Je moet even een schuine schoor ergens in dat spit van je lassen:
[ afbeelding ]
Zo'n scheef gezakte opstelling valt op mijn werk in de categorie "accident waiting to happen". En niemand komt je halen als hij in elkaar zakt
Nou ik ben al een paar dagen flink aan tectiel verwijderenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef TR08 het volgende:
Als je moet aanduwen is hij blijkbaar niet zo heel stevig lijkt me.
Doe in elk geval wat je verstandig vindt
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een kansloos project was dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Rensjebree het volgende:
Slecht nieuws..
Na lang wikken en wegen.. heb ik toch besloten om het casco in stukken te slijpen, en de goeie delen te gebruiken voor mijn nieuwe aanwinst..
De rode golf 1 is toch echt te rot.. chassisbalken zijn door en nog een tal van andere plaat delen enz enz enz.
Het kopen van origineel plaat werk ben ik bijna meer kwijt dan ik bijna voor de auto heb betaald!
(waarom origineel? omdat 80 keer beter past dan imitatie)
Ik heb zo juist een golf 1 1982 overgekocht van een maat.
Alleen heeft de auto geen blok meer..
Aangezien ik heb gekietelde blok uit de golf 1 gti nog heb gaat deze over in de nieuwe.
en de rest van het gti spul!
[ afbeelding ]
Gelukkig houdt hij wel het karmann setje. Foei lelijk
Deze golf heeft ook wel wat werk, maar 80% mindere dan de rode golf!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:10 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een kansloos project was dit.
Pas toen je hem heeeleemaaal uit elkaar hebt gehaald besloot je dat hij toch te rot was.
Die dingen bekijk je natuurlijk voordat je uberhaupt aan zo'n project begint.
Doe dan zoals Turquaz zegt: maak het af. Je zei zelf alle tijd te hebben.
Dan heb je nu dus een of andere zogenaamd 'getunede' golf 1 motor over.
Dat was blijkbaar al erg slecht onderhouden gezien de kleur van de koelvloeistof.
Maar dat twijfelachtige blok ga je nu weer in een (ook weer) gare golf leggen.
En dan die andere gare golfjes en jetta die blijkbaar constant werk nodig hebben...
Misschien kun je beter je hele wagenpark weg doen en er een goede auto voor terugkopen.
Die golfjes lijken misschien leuk qua aanschafprijs, maar je lijkt er niks mee op te schieten.
Komt wel goed schatje!.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie nog niet hoe dit een vooruitgang gaat zijn. Ik ben benieuwd!
Ja, Komt omdat ze in 82 nog niet met binnen schermen werden geleverd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef powerflux het volgende:
sjesus wat rotten die dingen enorm.
ik zou er zelf geen zin meer in hebben, maar wens je wel succes want alle projecten zijn vet!
Over een half jaar mag je wel een stukje mee rijden oke?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
En over andehalf jaar wordt deze auto ook in stukken afgevoerd?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Over een half jaar mag je wel een stukje mee rijden oke?
Meerijden op de aanhanger richting oudijzer..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef Rensjebree het volgende:
Over een half jaar mag je wel een stukje mee rijden oke?
Lekkere vertrouwen weer hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Meerijden op de aanhanger richting oudijzer..?
Die was als cabrio ook wel gaaf geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje!.
Heb voor grotere zeeen gestaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, Komt omdat ze in 82 nog niet met binnen schermen werden geleverd!
De binnen schermen van mijn 83 zijn nog loei hard namelijk, Die hadden wel binnen schermen..
[..]
Over een half jaar mag je wel een stukje mee rijden oke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |