abonnement Unibet Coolblue
pi_93546285
Tegenwoordig zie je ze niet echt vaak meer, vroeger hadden wij op school een photoplay last staan.
Zo kast met een aanraak-monitor waarop je na betaling van geld spelletjes kon spelen.

Men, dat was een inkomstenbron voor school. Elke pauze gingen er euro's aan geld in....
Later werd hij weg gehaald.. :'(

Tegenwoordig zie je de photoplay niet echt vaak meer staan geloof ik. :-)
Ook gingen er verhalen in de rondtte dat je gratis credits kon krijgen ofzo? Geen idee of wat waar was :D.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:13:00 #2
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_93546364
Ik ken nog zat snackbars en kantine's waar ze staan hoor.
Ook geen sig dus
pi_93546579
Coffeeshops, cafeetjes, snackbars etc staan ze nog. Geniale dingen voor wat simpel tijdverdrijf.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_93547268
"Find it". Met 4 man rond de kast en dan van pure frustratie bijna door het scherm heen rammen, als de tijd op dreigde te raken.
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:29:42 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93549905
EXTREEM!

Prachtige avonden met dat ding in de koffieshop...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93855621
bij mij in het dorp staat er in ieder geval nog 1 in het sportcafe bij het zwembad.
want dat zijn toch die kasten met zo'n touch scherm, waar je kaart spellen en ook zoek de verschillen enzo op kon spelen?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:04:01 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_93863173
Nee dit vond ik niks. Liever een ouderwetse flipperkast.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:01:55 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94014023
Uren in de snackbar op gespeeld. Volgens mij heeft de snackbar in mijn geboortedorp hem nog gewoon staan hoor!
Vooral Mahjong was bij ons geliefd en natuurlijk Find It!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94018043
Zoek de verschillen :)
Veel gespeeld tijdens het uitgaan.
Nu staat er nog zo'n kast in een pub hier, af en toe kruipen we er toch nog met een stel dames achter als de heren poolen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_94018198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef Nina-Sanders het volgende:
Tegenwoordig zie je ze niet echt vaak meer, vroeger hadden wij op school een photoplay last staan.
Zo kast met een aanraak-monitor waarop je na betaling van geld spelletjes kon spelen.

Men, dat was een inkomstenbron voor school. Elke pauze gingen er euro's aan geld in....
Later werd hij weg gehaald.. :'(

Tegenwoordig zie je de photoplay niet echt vaak meer staan geloof ik. :-)
Ook gingen er verhalen in de rondtte dat je gratis credits kon krijgen ofzo? Geen idee of wat waar was :D.
nee je kan de highscore lijst en de reclame van de desbetreffende kroeg aanpassen door een paar keer te tikken tussen de letters PH en AY van het woord photoplay linksboven in het homescreen.
je krijgt dan een mini-setup menu.

om jezelf test credits te geven moet je de kast openen en het maintenance knopje indrukken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
pi_94018330
Fun Towers!
een hele pan vol, lekkah
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:33:36 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94018421
Wat was ook alweer dat kaartspel? Die vond ik zelf minder...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94018486
Die kun je voor een paar honderd euro kopen op Martkplaats O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94356374
hele tijd op de knopjes van de verschillende talen rammen :P Hahahallo
  zondag 20 maart 2011 @ 00:10:15 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94356721
Speel ik nog altijd *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 20 maart 2011 @ 02:58:07 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94362985
Mordillo edities waren wel altijd kut.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 19:10:24 #17
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168400843
Oud topic, maar ik heb nèt mijn Photoplay weer opgelapt en er zelfs een 2e systeem ingebouwd, zo kan ik kiezen tussen originele Photoplay (ik heb het op SD-kaarten draaien en kan IGO 2007, IGO 2002 en de nieuwere 2006 (Windows) draaien) en een XP-systeem met diverse touchgames:

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')