ipv dat TS een CMS gebruikt zit volgens mij TS nog ala 1995 met html te kloten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef stefan1218 het volgende:
waarom neem je geen wysiwyg (what you see is what you get) editor ?
ff googlen
Maar je komt zelf wel aanzetten met javascriptquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ipv dat TS een CMS gebruikt zit volgens mij TS nog ala 1995 met html te kloten.
Ik heb het idee dat niet alleen de eindklant van TS een nono is.
TS is een atheneum 6 leerling met informatica, kan redelijk veel, heeft alleen nog niet zo vaak met java gewerkt en heeft nog nooit een editor nodig gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ipv dat TS een CMS gebruikt zit volgens mij TS nog ala 1995 met html te kloten.
Ik heb het idee dat niet alleen de eindklant van TS een nono is.
Javascript != javaquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef clairan het volgende:
[..]
TS is een atheneum 6 leerling met informatica, kan redelijk veel, heeft alleen nog niet zo vaak met java gewerkt en heeft nog nooit een editor nodig gehad.
Site
Nou, liever een paar simpele javascript-buttons (zoals ook hier op het forum) en een normaal tekstvak dan zo'n vreselijke rich text editor in je browser. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar je komt zelf wel aanzetten met javascript?
Wat is je punt?quote:
Ik blijf toch netjes in de 1995 stijl?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar je komt zelf wel aanzetten met javascript?
Was ons plan ook eerst, maar ze snapte het niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
http://informatica.belcampo.nl/Project_LH/leutjehutje/index.php
Alsjeblieft, doe "degene die het moet beheren" een plezier, en gebruik gewoon een fatsoenlijk CMS.
Ik denk dat voor een digibeet een fatsoenlijk CMS systeem toch wel het handigst is. Wat is er nou handiger dan een edit knopje op elke pagina waarmee je de inhoud van die pagina kan veranderen in een totaal andere tekst zonder in de code te hoeven spitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef clairan het volgende:
[..]
Was ons plan ook eerst, maar ze snapte het niet...
Even uitleggen hoe erg zij een digibeet is, zij kon geen eigen domeinnaam aanvragen, terwijl ik voor haar een stappen-schema heb gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |