Ja zoiets bedoelde ik, maar dan zonder het opsluitenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef Kroketschaapje het volgende:
even iets opgezocht over een valnest, bedoel je zoiets?
http://www.pkv.uithuizermeeden.nl/valnest.htm
De kip wordt hierin opgesloten als ze het ei heeft gelegd, maar ik ben regelmatig een hele dag niet thuis.. dus als dat dier dan sochtends een ei legt, en ik kom savonds pas weer thuis zit ze de hele dag in dat hokjelijkt me ook een beetje sneu
Theelepeltje mosterd kan al genoeg zijn. Ei hoeft niet volledig gevuld te wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik geef mijn kippen wel eens een eitje hoor, vinden ze heerlijk en het is goed voor ze.
maar ik doe het idd wel in een bakje, zodat ze een ei niet kunnen herkennen als eetbaar.
gewoon proberen het ei weg te halen voordat de kip doorheeft dat het er ligt.
dan vergeten ze vanzelf wel dat ze het op kunnen eten.
je leest ook wel over eieren vullen met sambal enzo, maar dat vind ik gewoon dierenmishandeling. mosterd ook trouwens
ik doe het in elk geval niet. kost me weer 20 euro voor een nieuwe kip als die het loodje legt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
Theelepeltje mosterd kan al genoeg zijn. Ei hoeft niet volledig gevuld te worden![]()
Zou fijn zijn als de kip na het eten van mosterd ook nog in staat is om een ei te leggen
Als de kip het loodje legt na mosterd eten, doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik doe het in elk geval niet. kost me weer 20 euro voor een nieuwe kip als die het loodje legt.
dan maar een eitje minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |