abonnement Unibet Coolblue
pi_93486663

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
liesje1979
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Outpost76
Pindanoot
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 01-03-2011 18:18:12 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:16:41 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93486691
Tvp.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:17:14 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93486717
;).
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93486719
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef 1UP het volgende:
Zijn er dan zoveel die met de feed bezig zijn? :P Ik kijk er amper naar
Niet? :D Ik wel en haal er regelmatig wat vanaf. Wat ik post probeer ik dan ook te verdelen tussen hier en de feed... als FV me tenminste de pop-up geeft.

En er zijn heel veel farmvillers die niet zo'n forum als dit hebben. Waar zouden zij anders hun goods vandaan moeten halen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:19:17 #5
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93486784
Iemand nog verzoekjes voor bomen? Al mijn Orchards zijn klaar. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:20:42 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93486851
Cat wil heel graag Bubblegums :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93486858
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Xebber het volgende:
Iemand nog verzoekjes voor bomen? Al mijn Orchards zijn klaar. :P
Golden giant apple of zo? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93486873
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Cat wil heel graag Bubblegums :')
o|O

;) :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93486920
Altijd bescheiden die cat :D ik lust wel een lantern :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:21:57 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93486921
Ik wil wel seedlings uit speciale boomgaarden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:22:23 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93486935
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef sbientje het volgende:
Altijd bescheiden die cat :D ik lust wel een lantern :)
Oh, ja. Daar wil ik wel met je om vechten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93486953
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef sbientje het volgende:
Altijd bescheiden die cat :D ik lust wel een lantern :)
Zo ben ik! *)

En een golden lantern is ook niet verkeerd trouwens. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:24:47 #13
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93487034
Mag ik ook in de OP? Ik heb inm al wat buren maar kan er nog steeds meer gebruiken. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93487084
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik heb inm al wat buren maar kan er nog steeds meer gebruiken. :Y
Done. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93487265
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, ja. Daar wil ik wel met je om vechten.
Haha ja ehhhh Durf je dat aan?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:31:19 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93487310
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef sbientje het volgende:

[..]

Haha ja ehhhh Durf je dat aan?
Oh please :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:32:17 #17
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93487352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Done. ^O^
Top Thx! ^O^

Zijn er misschien nog wat mensen die me spijkers willen sturen voor mn orchard? Ik heb er nog 9 nodig. (Weet ff niet hoe ik zo een linkje kan vinden in FV)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93487653
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh please :')
Jammer, mijn bluf doorzien :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:52:55 #19
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93488275


Zo. Genoeg bijzondere bomen voor iedereen. :P Vecht het onderling maar uit. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93488315
ik heb de hazelnoot gepakt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:55:28 #21
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93488360
Ik heb de Mint Candy, de Giant Golden apple en de Giant black cherry.. mijn excuses daarvoor :o
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:04:15 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93488715
Nou nou, er was nog een mint.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93488751
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef 1UP het volgende:
Ik heb de Mint Candy, de Giant Golden apple en de Giant black cherry.. mijn excuses daarvoor :o
zo lekker collegiaal :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:12:35 #24
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93489045
Ja als julie er om gaan vechten dan sneak ik me wel een weg in Xebber's bomenpaleisje :9
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:13:38 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93489093
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef sbientje het volgende:

[..]

zo lekker collegiaal :D
Mijn volgende lantern of caramel mag jij hebben. Al weet ik niet of wel een caramel heb, maar lantern iig wel!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93489161
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mijn volgende lantern of caramel mag jij hebben. Al weet ik niet of wel een caramel heb, maar lantern iig wel!
Awwww hara, wat lievvv! Als ik zoiets heb krijg jij m ook! Koetsjiekoetsjie
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:23:18 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93489506
Ik ben zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93490665
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zo.
jij bent zo *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93491123
wat een tt trouwens :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93492673
Figures, net als ik weg ben. :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93493213
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93493307
Bubblegum was al weg. ;(
Dus ik ga nu maar onder een palmboom zitten. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93493329
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef Cat22 het volgende:
Bubblegum was al weg. ;(
Dus ik ga nu maar onder een palmboom zitten. :')
seriously? pfft
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:03:13 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93493557
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93493677
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Cat
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:09:19 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93493804
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93494260
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
Giant Cocoa
:D :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93494269
te laat :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93494285
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef sbientje het volgende:
te laat :D
B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:19:29 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93494295
Waarom kan ik geen lilac duffy seeds maken?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93494366
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom kan ik geen lilac duffy seeds maken?
Omdat het lilac daffy is. :P

Staat de crop er niet bij of kun je de twee benodigde seeds niet selecteren? Dat laatste heb ik ook gehad, moest ik eentje onthouden en die er handmatig bij zetten.
En als je een crop gemastered hebt dan hoef je de seeds niet meer te maken maar kun je ze meteen kopen op de market, kwam ik vanmorgen achter. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:22:49 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93494456
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Omdat het lilac daffy is. :P

Staat de crop er niet bij of kun je de twee benodigde seeds niet selecteren? Dat laatste heb ik ook gehad, moest ik eentje onthouden en die er handmatig bij zetten.
En als je een crop gemastered hebt dan hoef je de seeds niet meer te maken maar kun je ze meteen kopen op de market, kwam ik vanmorgen achter. :')
Oh, de tweede seed was een mystery seed :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93494510
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, de tweede seed was een mystery seed :')
Ja, dat. Dan moet je via de trays zelf de zaden aanklikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:26:31 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93494618
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, dat. Dan moet je via de trays zelf de zaden aanklikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, makkelijk te vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93495068
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, makkelijk te vinden.
Knappert! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93495146
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Knappert! ^O^
_O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93495401
weet iemand wat er nou eigenlijk met dat gold moet gebeuren? :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:42:46 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93495421
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Peekies het volgende:
weet iemand wat er nou eigenlijk met dat gold moet gebeuren? :')
We krijgen straks natuurlijk een pot.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93495746
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We krijgen straks natuurlijk een pot.
Ik heb inmiddels een hele hoek met afgedankte verzamelbomen, -potten en -mandjes. Alleen de thanksgiving tafel heb ik weggeflikkerd, die vond ik te groot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:51:54 #50
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93495871
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We krijgen straks natuurlijk een pot.
Gelukkig. Mn gifts map komt er in over nu. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93495901
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:51 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gelukkig. Mn gifts map komt er in over nu. :P
Hoeveel gifts heb je dan? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:53:17 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93495942
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een hele hoek met afgedankte verzamelbomen, -potten en -mandjes. Alleen de thanksgiving tafel heb ik weggeflikkerd, die vond ik te groot.
De pot van vorig jaar werkt? Heb ik allang weggegooid though :')

Heb mn varkens laatst wel weggegooid. Ik had alleen maar dikke varkens toen het hok kwam, en sinds dat hok won ik er alleen maar meer dikke varkens mee :') dus toodles.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:54:05 #53
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93495981
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoeveel gifts heb je dan? O-)
* Outpost76 voelt aankomen dat ie nog niks heeft. :')

77 totaal nu. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93496346
tnx, die hadi k nog niet :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93496376
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De pot van vorig jaar werkt? Heb ik allang weggegooid though :')

Heb mn varkens laatst wel weggegooid. Ik had alleen maar dikke varkens toen het hok kwam, en sinds dat hok won ik er alleen maar meer dikke varkens mee :') dus toodles.
ik heb dat hele hok ook weggemikt.. net als die kalkoenen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93496499
Kunnen jullie ook nog steeds gifts twee keer accepteren?
pi_93496509
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

* Outpost76 voelt aankomen dat ie nog niks heeft. :')

77 totaal nu. :P
_O- _O-

Ik zit nu op 507. :+ Totaal dan he, van goud heb ik nog maar 10 of zo, dat spaar ik niet echt actief van de meeste zut die je kunt krijgen ervoor vind ik niet leuk of heb ik al na een jaar FV.

quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De pot van vorig jaar werkt? Heb ik allang weggegooid though :')

Heb mn varkens laatst wel weggegooid. Ik had alleen maar dikke varkens toen het hok kwam, en sinds dat hok won ik er alleen maar meer dikke varkens mee :') dus toodles.
Die pot heb ik ook weggegooid, pasen is mijn oudste mandje. Met nog 30 eieren erin of zo. Voor als ik nog boomslaafjes nodig heb. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93496562
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb dat hele hok ook weggemikt.. net als die kalkoenen :)
Heb ik nog niet gedaan, maar ik denk er wel over. Die taarten uit het kalkoenenhok heb ik niks aan (want tafel weg) en truffeljacht doe ik alleen maar om mijn bushels op te krijgen. Ik vergeet de helft vna de tijd terug te kijken of ik een truffel krijg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:04:27 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93496568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb dat hele hok ook weggemikt.. net als die kalkoenen :)
Die had ik al weggegooid gelijk nadat ik hem af had :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik zit nu op 507. :+ Totaal dan he, van goud heb ik nog maar 10 of zo, dat spaar ik niet echt actief van de meeste zut die je kunt krijgen ervoor vind ik niet leuk of heb ik al na een jaar FV.

[..]

Die pot heb ik ook weggegooid, pasen is mijn oudste mandje. Met nog 30 eieren erin of zo. Voor als ik nog boomslaafjes nodig heb. :')
Hahah same here. Maar volgens mij heb ik nog heel wat meer eieren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93496907
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hahah same here. Maar volgens mij heb ik nog heel wat meer eieren.
Ja, logisch. Jij bent een stuk jonger dan ik. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:13:03 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93496970
Hahahah, Cat is oud.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93497034
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahah, Cat is oud.
Dat maak je niet meer goed met een bubblegum. }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:14:45 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93497059
En maar doen alsof ze 22 is hè :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93497070
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
En maar doen alsof ze 22 is hè :')
Dat maak jij ervan jonkie. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:15:32 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93497092
:6
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:19:49 #67
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93497293
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik zit nu op 507. :+ Totaal dan he, van goud heb ik nog maar 10 of zo, dat spaar ik niet echt actief van de meeste zut die je kunt krijgen ervoor vind ik niet leuk of heb ik al na een jaar FV.

:D Tja dat was te verwachten. :P

Ik heb al wel wat goud. Ik had alleen geen idee wat je er mee kon. :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:20:27 #68
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93497332
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef Sientje_ het volgende:
Kunnen jullie ook nog steeds gifts twee keer accepteren?
:Y Via de facebook melding en de FV melding. ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:32:16 #69
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93497849
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93498086
Wow, het topic was precies goed bevolkt deze namiddag :o
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:42:17 #71
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:07:56 #72
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93499415
Heb je trouwens wat aan een tractor ed of is dat alleen voor de heb?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93499564
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
Heb je trouwens wat aan een tractor ed of is dat alleen voor de heb?
Handig! :Y

Met vehicle parts kun je hem upgraden en dan kun je uiteindelijk 4x4 veldjes in één keer ploegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93499574
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
Heb je trouwens wat aan een tractor ed of is dat alleen voor de heb?
Daar moet je een bepaald level voor hebben, kijk eens in de wiki of daar staat welk level
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:14:27 #75
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93499710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Handig! :Y

Met vehicle parts kun je hem upgraden en dan kun je uiteindelijk 4x4 veldjes in één keer ploegen.
Ok dan ga ik m kopen. :Y Ik heb inm aardig wat brandstof gespaard. :P O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Daar moet je een bepaald level voor hebben, kijk eens in de wiki of daar staat welk level
Level 12 (ik zit inm op 16)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93499951
Nav de tractor vraag heb ik de OP een beetje aangepast, ook wat zaken aangepast die inmiddels veranderd zijn bij FV.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:26:21 #77
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93500264
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Nav de tractor vraag heb ik de OP een beetje aangepast, ook wat zaken aangepast die inmiddels veranderd zijn bij FV.
Mja ik hou wiki maar ff open staan. Daar staat nog een boel wat handig is. Dan hoef ik t iig niet te vragen hier. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93500293
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja ik hou wiki maar ff open staan. Daar staat nog een boel wat handig is. Dan hoef ik t iig niet te vragen hier. :P
OP en wiki lopen niet meer synchroon, nu je na de lapo een nieuw topic kunt maken met dat hendige knoppie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:30:48 #79
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93500449
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

OP en wiki lopen niet meer synchroon, nu je na de lapo een nieuw topic kunt maken met dat hendige knoppie.
Ik ken het. Bij hattrick klopt er ook geen drol meer van. Er werd ook ooit bijgehouden wat de vorige topic's waren op wiki maar niemand die dat nu nog doet. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:38:47 #80
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93500853
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93501606
Niet meer nodig.
Bedankt iedereen!

[ Bericht 77% gewijzigd door trainfreak op 01-03-2011 19:10:25 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:56:07 #82
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93501757
quote:
Had al geklikt op FB. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Redactie Sport dinsdag 1 maart 2011 @ 19:03:32 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93502142
Volgensmij loop ik zwaar achter op de ontwikkelingen in FV. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:05:29 #84
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93502253
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:06:52 #85
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93502326
quote:
You need to use some of your fuel to be eligible to find more.
_O- _O-

Maar goed dat mn tractor straks aan de slag mag. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93502332
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
Big Caramel Apple
Die is er niet meer! O-)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:11:48 #88
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93502580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:06 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Die is er niet meer! O-)
Lol jou kat ook niet meer. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 19:14:02 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93502706
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Lol jou kat ook niet meer. :P
ik heb echt wel een kat- :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:19:11 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93502983
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef just me het volgende:

[..]

ik heb echt wel een kat- :Y
Dan waren er meer te vergeven. :P Nog iets wat ik moet lezen op wiki. Wanneer is er 1 te vergeven en wanneer meer...
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:25:49 #91
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93503351
Bijna 50k aan geld en inm op level 17 nu. Zit ik dan een beetje op schema of ga ik te langzaam?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:50:00 #92
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93504787
Hopen dat FV morgen mn buurtjes verzoek aan Cat en Hara heeft verwerkt.... Ik heb net mn boerderie uitgebreid maar ik wil al weer groter. Daar heb ik 10 buurtjes voor nodig en heb er nu 9. Wie helpt er mee duimen? :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:52:47 #93
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93504968
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93505341
Koei is O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93509144
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Koei is O+
Graag gedaan :D

Is er trouwens al iets van een pot ofzo voor het goud? Ik heb nog niets gezien, maar zie wel veel goud op de feed verschijnen dus ben benieuwd of er deze keer wel weer eens wat leuks tussen zit om voor te sparen...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 21:52:22 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93513918
Het is wachten op een hoge goudprijs dan kunnen we inwisselen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93521567
ik heb maar weer eens een fazant gekocht :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:00:53 #98
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93527575
Gisteren een hele bende bijen gevraagd bij de wat onbekendere buren van mij,wel geteld 1 hele mogen ontvangen :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:45:00 #99
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93528693
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:00 schreef 1UP het volgende:
Gisteren een hele bende bijen gevraagd bij de wat onbekendere buren van mij,wel geteld 1 hele mogen ontvangen :')
Zo had ik gister hulp gevraagd bij de uitbreiding van mn toolshed en daar zijn 0 buren op afgekomen. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:45:31 #100
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93528703
Godnondeju.
Hebben ze weer wat gewijzigd zodat er nu alleen shovels uit special deliveries komen. En ik was bezig met een orchard :r
Kut-Zynga :r
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:49:40 #101
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93528813
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Godnondeju.
Hebben ze weer wat gewijzigd zodat er nu alleen shovels uit special deliveries komen. En ik was bezig met een orchard :r
Kut-Zynga :r
Das irri als ze dat vaker doen....

Ik heb shovels nodig voor mn duck pond dus vind t eigenlijk niet zo erg. :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:50:55 #102
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93528857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
Hopen dat FV morgen mn buurtjes verzoek aan Cat en Hara heeft verwerkt.... Ik heb net mn boerderie uitgebreid maar ik wil al weer groter. Daar heb ik 10 buurtjes voor nodig en heb er nu 9. Wie helpt er mee duimen? :P
Helaas nog niet gebeurd dus ik kan nog niet uitbreiden.... :{ :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:50:58 #103
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93528862
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93528919
Remco just gave you this Giant Black Cherry Tree as a thank you for your interest!
:D
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:57:14 #105
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_93529026
Mja, zie nu net dat er een expansions van de duckpond komt. Fuck, dat hadden ze ook wel even mogen vertellen toen ik mijn farm bezocht *doh*

edit: hmm. Heb er zelf nog geen mogelijkheid toe. Maar dat verklaard wel de shovels.
pi_93529538
Ik heb de caramel tree meegepak :s)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:17:50 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93529595
Godver, ik let niet op :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 10:32:18 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93530104
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:00 schreef 1UP het volgende:
Gisteren een hele bende bijen gevraagd bij de wat onbekendere buren van mij,wel geteld 1 hele mogen ontvangen :')
dat is wel een hele slechte score!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93530869
idd das belabberd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:13:25 #110
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93531412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:32 schreef just me het volgende:

[..]

dat is wel een hele slechte score!
Ja ik weet zeker als ik het hier had gevraagd de respons groter zou zijn.
Maar zodra ik de 4 miljoen heb, en een paar waardevollere buren erbij om aan de extra 10 buren te komen vliegen er wel een aantal buren bij mij eruit.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 15:07:33 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93540484
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93544858
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_93545743
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Kimbell het volgende:
lampionnetjesboom
^O^
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:27:10 #114
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93547004


:P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:28:14 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93547050
Is dat de kinderlijke benaming voor Granny Smith, of wat :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:29:09 #116
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93547091
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat de kinderlijke benaming voor Granny Smith, of wat :')
Nope, weer een nieuwe boom :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:41:19 #117
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93547606
Die wil ikkkkk. :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93548064
Meh, ik heb nog steeds geen caramel appel :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:11:06 #119
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93549028
Houtenplankje (ff hier omdat ie de pagina niet goed door geeft op fb.)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:47:51 #120
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93550844
Even een vraagje aan jullie hier. Aangezien ik nieuw ben hier. Is het done or not done om bij je buren (naast t voeren van de kippen en varkens en een kado te sturen) te oogsten of is het all1 bemesten? (goud oogsten bv?) :@ :@

Ik wil nl geen boze buren. :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:50:06 #121
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93550978
Dat goud etc kun je dacht ik gewoon oogsten zonder dat je buurtje er in gekort word
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:51:45 #122
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93551072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef 1UP het volgende:
Dat goud etc kun je dacht ik gewoon oogsten zonder dat je buurtje er in gekort word
En de greenhouse?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:57:24 #123
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93551399
Kun je ook gewoon oogsten :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:04:56 #124
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93551814
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef 1UP het volgende:
Kun je ook gewoon oogsten :)
Maar ik neem aan dat t not done is om de oogst te oogsten? Ik heb een paar verlaten boerderijen waar t wel mag maar bij andere lijkt t me niet of kan dat ook gewoon?

Als ik het zelf vergeet mag het bij mij maar ik plan t meestal zo dat ik online ben.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93552389
je kan geen oogst van eht land halen hoor :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:18:07 #126
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93552512
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef sbientje het volgende:
je kan geen oogst van eht land halen hoor :)
Niet? :? Volgens mij heb ik dat al wel eens gedaan bij een verlaten boerderie. Maar goed bij dieren en bomen kan het wel en ook daar ging t me om.

Stel ik oogst dat krijgt mn buur dan ook geld of gaat alles naar mijn rekening?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:38:32 #127
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93553710
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat t not done is om de oogst te oogsten? Ik heb een paar verlaten boerderijen waar t wel mag maar bij andere lijkt t me niet of kan dat ook gewoon?

Als ik het zelf vergeet mag het bij mij maar ik plan t meestal zo dat ik online ben.
Verlaten boerderijen maakt niks uit nee, denk dat je de rest mag laten wezen, wellicht hebben hun er even nog geen tijd voor gehad en komen ze later die dag dat nog doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef sbientje het volgende:
je kan geen oogst van eht land halen hoor :)
Nope, je kunt alleen hun plantjes en bloemetjes weer levend maken of hun stukje weer doorspitten.
Maar het vee en de bomen kun je wel oogsten van de buren.
pi_93554731
Regenboogei! *O*

KLIK!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:55:46 #129
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93554790
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef 1UP het volgende:

[..]

Verlaten boerderijen maakt niks uit nee, denk dat je de rest mag laten wezen, wellicht hebben hun er even nog geen tijd voor gehad en komen ze later die dag dat nog doen.

Hoe lang heb je (als een gewas op 100%) zit om het te oogsten dan?

quote:
Nope, je kunt alleen hun plantjes en bloemetjes weer levend maken of hun stukje weer doorspitten.
Maar het vee en de bomen kun je wel oogsten van de buren.
Daar kwam ik net ook achter. Wel raar want ik zweer dat ik op 1 van mn 1e dagen ook een veldje te hebben geoogst maar dat zal ik wel fout hebben dan.

Ook bomen en dieren maar laten dus of krijgt je buur daar ook geld voor?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:56:21 #130
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93554823
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Regenboogei! *O*

KLIK!
*O* *O* Ikke heb er 1! Thx! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:56:47 #131
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93554852
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Regenboogei! *O*

KLIK!
:9 Gebakken omelet
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:57:37 #132
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93554915
Trouwens nog steeds maar 9 buren! Terwijl er nog een stuk of 6 pending zijn (al voor een aantal dagen) Ik wil uitbreiden.... :{ :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:58:03 #133
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93554951
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef 1UP het volgende:

[..]

:9 Gebakken regenboog omelet
:P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:01:09 #134
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93555177
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:01:09 #135
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93555178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:

Hoe lang heb je (als een gewas op 100%) zit om het te oogsten dan?
Ligt aan het gewas, maar als het gewas 4 uur duurt om het 100% krijgen en je wacht 4 uur dat het gewas dan dood gaat vermoed ik.

quote:
Daar kwam ik net ook achter. Wel raar want ik zweer dat ik op 1 van mn 1e dagen ook een veldje te hebben geoogst maar dat zal ik wel fout hebben dan.

Ook bomen en dieren maar laten dus of krijgt je buur daar ook geld voor?
Buur krijgt er geen geld voor.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:01:41 #136
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93555220
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:03:43 #137
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93555349
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef 1UP het volgende:

[..]

Ligt aan het gewas, maar als het gewas 4 uur duurt om het 100% krijgen en je wacht 4 uur dat het gewas dan dood gaat vermoed ik.

Ok dus een gewas wat er 12u over doet kan je ook langer mee wachten om t te oogsten?

quote:
Buur krijgt er geen geld voor.
Niet doen dus. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:05:39 #138
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93555502
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef 1UP het volgende:

[..]

Die heb ik ook
Leuk! :D

Ik doelde op de Greys chicken. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:07:56 #139
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93555648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:

Ok dus een gewas wat er 12u over doet kan je ook langer mee wachten om t te oogsten?
Yups
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:14:10 #140
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93556116
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef 1UP het volgende:

[..]

Yups
Top thx! ^O^

Waarom kan ik trouwens sinds gister mn eendenvijver ed niet meer verplaatsen? Iedere keer verplaats ik ze en dan krijg ik te zien dat ik moet refreshen.

Vervolgens staan ze weer op de plek waar ze stonden voor ik ze verplaatste. Als ik nu 1 ding verplaats en afsluit (om te voorkomen dat ik moet refreshen) staat t toch weer op de oude plek..... |:(
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:43:15 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93558169
Inm 7 fok buren verzoekjes pending bij FV maar er gebeurt maar niks. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:43:42 #142
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93558207
Er zitten nog wel eens wat foutjes en bugs in het spel
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:51:36 #143
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93558786
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef 1UP het volgende:
Er zitten nog wel eens wat foutjes en bugs in het spel
Mja das toch niet veel minder leuk zo? Ik doe mn best om een beetje snel een redelijk niveau te halen en dan wordt je tegen gewerkt door die bugs.....

Moet zeggen dat het qua buurtjes bij jou wel in 1x lukt en bij die andere 6 van Fok! niet... :P

Edit : Thx trouwens want dan kan ik nu gaan uitbreiden!! *O* *O*
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:52:37 #144
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93558841
Sja van die bugs heeft iedereen wel eens last van..
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:56:09 #145
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93559082
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef 1UP het volgende:
Sja van die bugs heeft iedereen wel eens last van..
Mja leuk is anders.... :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:04:55 #146
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93559732
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93560977
heeft iemand al enige info over die english countryside ofzo? wat dat in gaat houden? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93561083
Wat kan ik met deze dingen?
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:21:22 #149
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93561122
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Misan het volgende:
Wat kan ik met deze dingen?
[ afbeelding ]
Sparen. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93561153
bewaren tot de pot goud er is :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93561313
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
bewaren tot de pot goud er is :)
ah ligt dus niet aan mij dat ik ze nog niet kwijt kan :P
pi_93563657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef sbientje het volgende:
heeft iemand al enige info over die english countryside ofzo? wat dat in gaat houden? :)
Ik heb begrepen dat dat promotie is voor een ander spel dat enigszins lijkt op FV. En jullie hebben gelijk mbt de tijd die je hebt om te oogsten: even lang als de tijd die het kost om te groeien.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:59:11 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93563939
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat dat promotie is voor een ander spel dat enigszins lijkt op FV. En jullie hebben gelijk mbt de tijd die je hebt om te oogsten: even lang als de tijd die het kost om te groeien.
Ow das top! dan kan ik ruimer planten. Ik zorgde er nu steeds voor dat ik dingen plante als ik zeker wist dat ik online ben maar nu kan ik dus de dubbele tijd rekenen! (ik maar wachten op een tijd dat ik wel haalde. :P )
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:00:52 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93564083
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 22:05:39 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93564400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef sbientje het volgende:
bewaren tot de pot goud er is :)
:N tot dfe pot er is, het goud zul je er zelf in moeten stoppen!

maar die pot mag wel opschieten!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 22:06:19 #156
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93564453
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Bubble

Twee
:N :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93564655
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef just me het volgende:

[..]

:N :N
De eerste heb ik, maar ik ga nu weer kweken dus stay tuned *)
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:23:47 #158
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93565745
Er zit blijkbaar een grens aan de hoeveelheid kado's wat je zenden kan aan elkaar...
quote:
Sorry - you've already sent a gift to [sensored] recently.
Hoe kan ik dan ooit een bedankje zenden of iets zenden als iemand er om vraagt?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:25:00 #159
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93565845
De volgende dag pas ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:25:34 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93565887
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef 1UP het volgende:
De volgende dag pas ;)
Ja maar dan heb ik alweer nieuwe gifts die om een bedankje vragen. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:28:36 #161
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93566117
Problem Solved
pi_93566194
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef 1UP het volgende:
De volgende dag pas ;)
Vaak is het al sneller, een uur of een paar uur
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:19 #163
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93566368
Ja?
Oh naja mag ook
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:34:18 #164
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93566501
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef 1UP het volgende:
Problem Solved
Met jou dan misschien wel maar met de rest niet. :P Of begrijp ik je verkeerd? :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:36:11 #165
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93566633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Met jou dan misschien wel maar met de rest niet. :P Of begrijp ik je verkeerd? :@
Nee je moet je niet direct te druk maken als het een keer niet kan. Ik heb het soms ook, en anderen bij mij..
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:38:24 #166
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93566802
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef 1UP het volgende:

[..]

Nee je moet je niet direct te druk maken als het een keer niet kan. Ik heb het soms ook, en anderen bij mij..
Ok. :@

Ander dingetje dan, Ik ga zo ff 2 seedlings laten opgroeien dus als mensen bomen willen hebben moeten ze ff opletten. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93566854
Jup, opletten ik post er over een paar minuutjes ook 6!
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:39:38 #168
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93566909
Xebber! Je porno komt eraan!
pi_93567105
ik stuur nooit gifts terug :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:43:01 #170
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93567142
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:43:01 #171
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93567143
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef sbientje het volgende:
ik stuur nooit gifts terug :D
Foei o|O
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:43:39 #172
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93567188
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef sbientje het volgende:
ik stuur nooit gifts terug :D
Ik probeer t wel. Ik vind t zelf leuk dat ze aan me denken dus probeer ik het zelfde terug te doen. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93567191
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Peekies het volgende:
Jup, opletten ik post er over een paar minuutjes ook 6!
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Peekies het volgende:
Jup, opletten ik post er over een paar minuutjes ook 6!
Schiet es op, ik wil slapen ;)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:44:46 #174
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93567289
Snotver ik heb alweer een orchard nodig. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 22:45:29 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93567339
Ga maar slapen Kimbell, ik waak wel O-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93567462
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 22:47:42 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93567504
Ik heb de middelste, hartstikke bedankt :*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:47:57 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93567523
Bubble.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93567588
breadnut en coconut, thanks en welterusten!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:48:57 #180
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93567592
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Allemaal expired....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:49:12 #181
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93567612
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Kimbell het volgende:
breadnut en coconut, thanks en welterusten!
2? :o
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93567650
Weer te laat voor een cacao :'(
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_93567739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef just me het volgende:
Ik heb de middelste, hartstikke bedankt :*
Middelste van de zes? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_93567904
Oh, toegift:



Hopelijk voor iemand die nog niks had ~:)
pi_93567960
Die heb ik al, dus laat ik staan. Mocht je nog een cacao krijgen dan houd ik me aanbevolen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:55:07 #186
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93568032
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Peekies het volgende:
Oh, toegift:

[ link | afbeelding ]

Hopelijk voor iemand die nog niks had ~:)
Dat is juist de gene waar ik voor ging want die heb ik nog niet. Helaas was ik weer te laat. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93568112
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat is juist de gene waar ik voor ging want die heb ik nog niet. Helaas was ik weer te laat. :P
Komt dat niet gewoon omdat we nog geen buren of vrienden zijn? Of zijn we dat wel? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef koei het volgende:
Die heb ik al, dus laat ik staan. Mocht je nog een cacao krijgen dan houd ik me aanbevolen!
Heb zelf maar 2 cacao bomen en die leverden geen seedling op, helaas!
pi_93568312
Hoorde net van iemand dat hij al een paar dagen geleden een boom op de feed had gezet die alleen voor mij zichtbaar was.

Maar expired... een golden apple :'(
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:59:20 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93568338
Snugger. :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93568421
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Snugger. :').
;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:03:01 #191
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93568608
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Peekies het volgende:

[..]

Komt dat niet gewoon omdat we nog geen buren of vrienden zijn? Of zijn we dat wel? :P

Geen idee. Ik heb nogal moeite om de FV namen met die van Fok! te combineren. :P

Ik sta in de OP dus check t ff. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:03:26 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93568641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb nogal moeite om de FV namen met die van Fok! te combineren. :P
Er zit Peek in dus die link valt vast wel te leggen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:05:22 #193
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93568763
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zit Peek in dus die link valt vast wel te leggen :')
Ah ja dat zal dan wel ja! :P Ik ben ook nog steeds geen buurtjes met jou dankzij FV.... :{

(tenminste ik denk dat t door FV komt.)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:08:37 #194
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93569008
Water iemand? Nog 6 en ik kan weer wat boompjes uitdelen. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:09:08 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93569036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ah ja dat zal dan wel ja! :P Ik ben ook nog steeds geen buurtjes met jou dankzij FV.... :{

(tenminste ik denk dat t door FV komt.)
Ik heb geen burenverzoek gehad dus dat kan wel kloppen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:13:09 #196
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93569305
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb geen burenverzoek gehad dus dat kan wel kloppen.
Raar want je staat bij mij als pending neighbor...... :?

Check de link in de dm message alhier maar.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93569339
Ik kweek nog even vier boompjes.

En Outpost ik heb je toegevoegd :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:14:28 #198
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93569399
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Peekies het volgende:
Ik kweek nog even vier boompjes.

En Outpost ik heb je toegevoegd :P
2x top dus! :D ^O^

Edit : Buurtjes verzoek is verzonden. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93569836


Valt een beetje tegen, heb de eerste 3 meteen weer verwijderd :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:20:32 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93569859
Hihih, heart candy
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:21:35 #201
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93569923
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hihih, heart candy
;(
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93570012
Bestaat er geen "hide this from"-knop? >:)

Nee, veel plezier er mee, 't is een giant ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:24:26 #203
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93570121
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef Peekies het volgende:
Bestaat er geen "hide this from"-knop? >:)

Nee, veel plezier er mee, 't is een giant ;)
Maakt niet uit ik krijg er vanzelf wel 1. ;) Ik ben net begonnen en dus nog kansen zat. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:26:12 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93570248
Jullie waren toch nog geen buren :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:27:10 #205
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93570319
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie waren toch nog geen buren :+
Klopt. :+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:37:10 #206
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93570939
Mag ik vragen hoeveel geld jullie hebben op FV?
.
.
Ik heb volgens mij best veel mja dat dacht ik gister ook met mn gifts. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:41:41 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93571185
16 miljoen coins, te weinig cash.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:42:17 #208
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93571221
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
16 miljoen coins, te weinig cash.
Duidelijk dat ik weer ff op mn plek gezet wordt. :')

Net je buurtjes verzoek wel gekregen via email maar als ik op die link klik krijg ik geen verzoek te zien op fb....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:44:55 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93571371
Ik heb geen verzoek gezien dus no idea verder :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93571472
13.364.977 coins en 10 cash. :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:47:39 #211
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93571561
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen verzoek gezien dus no idea verder :')
Ik zie op FV dat we inm buurtjes zijn (via het add buurtjes menu) dus is t inm geregeld. :P

Nu Cat (ook een pending buur) nog en dan kan ik weer uitbreiden!! *O* *O* *O*

Snotver dat zou 3x uitbreiden in 3 dagen betekenen. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93571598
Ik heb 700.000 coins en 100 cash
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:49:22 #213
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93571674
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef koei het volgende:
Ik heb 700.000 coins en 100 cash
100 cash _O_ _O_ _O_ Zelf toegevoegd of verdiend?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:51:09 #214
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93571803
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Peekies het volgende:
13.364.977 coins en 10 cash. :D
Zoals ik al zei na Hara dr post. Ik sta weer ff op mn plek. :')

En ik maar denken dat (ik na nog geen week spelen) meer dan een ton veel was. :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93571958
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei na Hara dr post. Ik sta weer ff op mn plek. :')

En ik maar denken dat (ik na nog geen week spelen) meer dan een ton veel was. :@
Hmm, ik had pas na twee maanden een ton ofzo. Vond 6 plots aardbeien wel genoeg per keer :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:55:10 #216
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93572070
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Peekies het volgende:

[..]

Hmm, ik had pas na twee maanden een ton ofzo. Vond 6 plots aardbeien wel genoeg per keer :')
Ik kwam er per toeval maandag achter dat je andere vakjes ook kon ploegen. :')

Anders had ik t al eerder gedaan. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93573055
vond het zo raar dat ik geen hulp verzoeken meer kreeg.. maar die stan dus allemaal op de facebook pagina en niet meer bij mijn farmville requests.. odd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:14:00 #218
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93573235
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:10 schreef sbientje het volgende:
vond het zo raar dat ik geen hulp verzoeken meer kreeg.. maar die stan dus allemaal op de facebook pagina en niet meer bij mijn farmville requests.. odd
Ze wisselen het af. Waarom ed weet ik ook niet. :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:14:24 #219
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93573267
Level 20! *O* *O*
.
:P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93573298
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

100 cash _O_ _O_ _O_ Zelf toegevoegd of verdiend?
Verdiend en ook gekregen omdat ik een outfit had gekocht dat ze moesten terugnemen ofzo en toen kreeg ik als compensatie mn coins terug en 35 cash ofzo... En vroeger kreeg je ook uit mysterygifts soms een farmcash
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:17:54 #221
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93573443
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef koei het volgende:

[..]

Verdiend en ook gekregen omdat ik een outfit had gekocht dat ze moesten terugnemen ofzo en toen kreeg ik als compensatie mn coins terug en 35 cash ofzo... En vroeger kreeg je ook uit mysterygifts soms een farmcash
Snotver dat soort mysterygifts mogen ze wel weer gaan geven. :P

Ik heb weer kunnen vergroten mensen! Mijn dank is groot! :Y :Y _O_

Edit : Nog 3 nieuwe en ik kan weer uitbreiden! :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Outpost76 op 03-03-2011 01:25:33 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:51:53 #222
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_93574983
@ Peekies: bedankt voor de mango!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:57:00 #223
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93575202
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:07:15 #224
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93575638
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Peekies het volgende:

[..]

Hmm, ik had pas na twee maanden een ton ofzo. Vond 6 plots aardbeien wel genoeg per keer :')
Nu na wat aankopen nog maar 15.000. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 07:52:35 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93579923
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:58:28 #226
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93580700
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93581608
is t weer double mastery tijd? Ik kreeg net met bushel 48 mastery per 16 veldjes...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93581872
Volgens mij was het gister en vandaag inderdaad double mastery.
pi_93581904
oh, goed om te weten :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:32:22 #230
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93582882
quote:
Die waren er nog, dank je
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:34:58 #231
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93582990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef 1UP het volgende:

[..]

Die waren er nog, dank je
Dat had ik niet verwacht! :D

Veel plezier ermee. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:55:31 #232
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93583672
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:56:14 #233
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93583693
Iemand die wilt helpen met mijn Barn raise?
Ik heb 2 lieve koeien die buiten in de tocht en kou staan ;(
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:59:49 #234
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93583817
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef 1UP het volgende:
Xebber! Je porno komt eraan!
Wie? Wat? Waar?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:00:58 #235
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93583853
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Xebber het volgende:

[..]

Wie? Wat? Waar?
je hebt gisteravond boompjes gemist
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:01:31 #236
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93583872
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef 1UP het volgende:
Iemand die wilt helpen met mijn Barn raise?
Ik heb 2 lieve koeien die buiten in de tocht en kou staan ;(
quote:
You helped Jelle with their barn raising!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:10:00 #237
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93584146
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef 1UP het volgende:

[..]

je hebt gisteravond boompjes gemist
Welnee, die had ik allemaal al. :6
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 11:14:29 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93584295
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:32:19 #239
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93584984
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:47:52 #240
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93585497
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2011 @ 11:48:30 #241
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93585522
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Duidelijk dat ik weer ff op mn plek gezet wordt. :')

Net je buurtjes verzoek wel gekregen via email maar als ik op die link klik krijg ik geen verzoek te zien op fb....
Ik heb maar 1,8 miljoen hoor. Ik weet niet hoe iedereen hier aan die bedragen komt. :D Ik heb ook maar 3 FV cash.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:54:44 #242
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93585742
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb maar 1,8 miljoen hoor. Ik weet niet hoe iedereen hier aan die bedragen komt. :D Ik heb ook maar 3 FV cash.
Niks uitgeven en sparen zoals het echte Hollanders betaamd. :P

Ik zit inm al weer dik onder de ton. Gister een harvester, een seeder, een 2e Orchard en een storage pit gekocht. En dan gaat t hard met je geld. :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:02:13 #243
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93586007
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb maar 1,8 miljoen hoor. Ik weet niet hoe iedereen hier aan die bedragen komt. :D Ik heb ook maar 3 FV cash.
Als je verder in 't spel bent, koop je niet zo snel meer nieuwe dingen. Heel veel themes, inclusief de huidige Fairy Tale-theme sla ik altijd over. Daar komt bij dat je hoe verder je in 't spel bent, je duurdere gewassen kan zaaien, die uiteraard ook weer veel meer opleveren.

Ik haal nu met gemak 2,5M per week, zonder overdreven uitgaven. En al die Orchards bij mij tikken natuurlijk ook lekker aan om de dag, bijna 300K.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93586455
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als je verder in 't spel bent, koop je niet zo snel meer nieuwe dingen. Heel veel themes, inclusief de huidige Fairy Tale-theme sla ik altijd over. Daar komt bij dat je hoe verder je in 't spel bent, je duurdere gewassen kan zaaien, die uiteraard ook weer veel meer opleveren.

Ik haal nu met gemak 2,5M per week, zonder overdreven uitgaven. En al die Orchards bij mij tikken natuurlijk ook lekker aan om de dag, bijna 300K.
+1.

Double mastery is leuk voor de bomen. Opeens een stuk of 10 op level 2. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93586555
Kunnen jullie me een groene thee bushel sturen? (gewoon klikken, ook al heb je ze zelf niet, werkt evengoed)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:17:18 #246
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93586570
Is gestuurd ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:18:12 #247
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93586598
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef Cat22 het volgende:
Kunnen jullie me een groene thee bushel sturen? (gewoon klikken, ook al heb je ze zelf niet, werkt evengoed)
+2
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93586667
Dank! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:24:08 #249
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93586812
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als je verder in 't spel bent, koop je niet zo snel meer nieuwe dingen. Heel veel themes, inclusief de huidige Fairy Tale-theme sla ik altijd over. Daar komt bij dat je hoe verder je in 't spel bent, je duurdere gewassen kan zaaien, die uiteraard ook weer veel meer opleveren.

Ik haal nu met gemak 2,5M per week, zonder overdreven uitgaven. En al die Orchards bij mij tikken natuurlijk ook lekker aan om de dag, bijna 300K.
Dat snap ik. Het is voor mij vooral lastig spullen te krijgen om te bouwen. Zo ben ik nu mn 2e Orchard aan t bouwen maar ook een storagepit en een beehive. Daarnaast kan ik nog een berg uitbreiden maar daar begin ik nog maar niet aan want dan kan ik helemaal niet kiezen... :P

Ik zie iig wel per dag mn inkomsten stijgen. Vooral door veel gratis zaad te verbouwen. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:25:08 #250
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93586846
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
Dank! O+
Graag gedaan. ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Redactie Sport donderdag 3 maart 2011 @ 12:28:32 #251
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93586966
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als je verder in 't spel bent, koop je niet zo snel meer nieuwe dingen. Heel veel themes, inclusief de huidige Fairy Tale-theme sla ik altijd over. Daar komt bij dat je hoe verder je in 't spel bent, je duurdere gewassen kan zaaien, die uiteraard ook weer veel meer opleveren.

Ik haal nu met gemak 2,5M per week, zonder overdreven uitgaven. En al die Orchards bij mij tikken natuurlijk ook lekker aan om de dag, bijna 300K.
Ja, ik vind de themes te leuk altijd. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:39:29 #252
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93587319
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:01:44 #254
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93590510
Giant Golden Apple. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:16:25 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93591058
Huh, giant choc was er nog
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93591370
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_93591539
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, giant choc was er nog
Ik zou zeggen, neem er twee :+
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:29:35 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93591611
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, neem er twee :+
Nah, ik neem de fontein.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93591825
Hebben ze de mystery eggs uit de game gehaald ofzo? Gisteren ééntje en nu niets. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:55:51 #260
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93592739
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:16:59 #261
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93593524
Snotver nog 1 buur nodig om weer uit te kunnen breiden. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:30:41 #262
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93593994
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Kimbell het volgende:
groene fontein
Hij was er nog! :D

Thx! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93595182
Hmm ik heb in de pot van vorig jaar ook nog 100 gold!

Dus als iemand heel graag een shamrock sheep, leprechaun gnome of iets anders wilt? :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:31:19 #264
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93596408
Nou ben ik dus een nieuwe farm gestart (een andere gaat weg), haal ik een Red Heart Chicken uit een Golden Egg. :') Die heb ik dus werkelijk nog nooit gehad. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93596651
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Xebber het volgende:
Nou ben ik dus een nieuwe farm gestart (een andere gaat weg), haal ik een Red Heart Chicken uit een Golden Egg. :') Die heb ik dus werkelijk nog nooit gehad. _O-
Dar heb ik zelfs nog nooit van gehoord
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:40:16 #266
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93596748
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef Peekies het volgende:
Hmm ik heb in de pot van vorig jaar ook nog 100 gold!

Dus als iemand heel graag een shamrock sheep, leprechaun gnome of iets anders wilt? :)
Hoe ziet een shamrock sheep eruit?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:42:15 #268
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:43:50 #269
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93596860
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Hoe ziet een shamrock sheep eruit?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93597070
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wut?

pi_93597535
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Peekies het volgende:

[..]

Wut?

[ afbeelding ]
Die wil ik wel O+
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_93597576
Hier nog een leuke link voor onze gewaardeerde nieuwelingen (en iedereen die hem nog niet eerder heeft gebruikt)

http://apps.facebook.com/onthefarm/stimulus.php
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:01:29 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93597578
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Xebber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaahahhahahahaa
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:19:52 #274
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93598254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Kimbell het volgende:
Hier nog een leuke link voor onze gewaardeerde nieuwelingen (en iedereen die hem nog niet eerder heeft gebruikt)

http://apps.facebook.com/onthefarm/stimulus.php
Hendig! 3 FarmCash d'r bij. :7
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93598311
Heeft er iemand zaailingen voor mij?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:27:22 #276
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93598560
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Kimbell het volgende:
Hier nog een leuke link voor onze gewaardeerde nieuwelingen (en iedereen die hem nog niet eerder heeft gebruikt)

http://apps.facebook.com/onthefarm/stimulus.php
Ow thx! Das een leuk linkje! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:34:27 #277
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93599435
quote:
Het heeft weinig zin om je link hier te plaatsen als je hem ook op de feed zet ;)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:09:49 #279
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93600379
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:48 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Het heeft weinig zin om je link hier te plaatsen als je hem ook op de feed zet ;)
Niet veel dat klopt. Ik had m all1 hier wat eerder neer gezet. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93600445
blauwe veren:
http://apps.facebook.com/(...)V3iHnRb%2ChvJ&ref=nf

En ik ga nu mijn orchards legen Kimbell, dus ik zal er hier wat plaatsen en op de feed :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:19:49 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93600811
Heb je nu drie accounts, Xebber?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_93601409
Arghhh! Ik zit aan de 200. Veel goud gesnaaid van de feed :@ Dus vanavond aub geen speciale bomen posten, dat is pure wreedheid.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:35:21 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93601440
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef Kimbell het volgende:
Arghhh! Ik zit aan de 200. Veel goud gesnaaid van de feed :@ Dus vanavond aub geen speciale bomen posten, dat is pure wreedheid.
Wheheheheheh.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:36:05 #286
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_93601469
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je nu drie accounts, Xebber?
Nee, 2.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_93601534
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef Kimbell het volgende:
Arghhh! Ik zit aan de 200. Veel goud gesnaaid van de feed :@ Dus vanavond aub geen speciale bomen posten, dat is pure wreedheid.
Zal ik dan morgen zo'n schaap sturen die je wilde? Als ik het niet vergeet :D
pi_93601567
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Peekies het volgende:

[..]

Zal ik dan morgen zo'n schaap sturen die je wilde? Als ik het niet vergeet :D
:Y
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:07:12 #289
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93606027
Heb nog 6 boertjes en/of boerinnetjes nodig voor mijn Barnraise ):O
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:16:26 #290
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93606594
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef 1UP het volgende:
Heb nog 6 boertjes en/of boerinnetjes nodig voor mijn Barnraise ):O
Sorry kan helaas nog niet.
quote:
Sorry, you have already helped with this barn raising today. You can try to help again in 14 more hours!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:17:02 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93606627
You helped
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:19:38 #292
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93606778
Zijn er dan ook nog 10 boertjes en/of boerinnetjes voor mijn barnraise?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:20:35 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_93606844
You helped.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:05 #294
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93606980
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
You helped.
Top thx!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:37 #295
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_93607011
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er dan ook nog 10 boertjes en/of boerinnetjes voor mijn barnraise?
Uiteraard :)
pi_93607287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef 1UP het volgende:
Heb nog 6 boertjes en/of boerinnetjes nodig voor mijn Barnraise ):O
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er dan ook nog 10 boertjes en/of boerinnetjes voor mijn barnraise?
Klik2
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:33:24 #297
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93607637
Hij gaat lekker! Nog 5 nodig. ^O^

[ Bericht 63% gewijzigd door Outpost76 op 03-03-2011 21:02:27 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:06:32 #298
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93619054
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
Hij gaat lekker! Nog 5 nodig. ^O^
Nog 3 nodig. :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:52:45 #299
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93621006
Snotver.....
quote:
Hey there, farmer! You've claimed all the rewards you can from your friends today. Try again tomorrow!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_93621811
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93622877
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Stash thimble
Bedankt... en topic vol :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')