abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_93601489
Meld.
Vorig jaar een 10 km fundraiser-run ge(-probeerd te) lopen. Dit ging bar slecht, daar schrok ik wel van. Toen ik 19 was liep ik een 10km in 38 min, nu kon ik het niet volhouden en kwam uiteindlijk na ongeveer 1.20 over de finish :S.
Dit jaar in de winter redelijk wat gelopen. Meestal rond de 6-7km, een paar keer iets langer. Dit houdt ik nu wel vol, wat me opviel was dat het meestal na een minuut of 40 pas lekker gaat. Alsof ik dan pas mijn ritme heb gevonden.
Nu ben ik weer terug op mijn werk (woon in Afrika), hardlopen is hier niet echt veilig (vandaar dat ik het ooit nooit deed) maar omdat ik tijdens mijn werk al helemaal weinig beweging krijg (leeuwen observeren is toch echt veiliger vanuit een auto) toch maar eens gekeken of ik in het kamp kan rennen. Een rond je van 180 m :') Het moet maar...

De fundraiser 10km is weer ergens in juli en ik wil m toch zeker uit kunnen lopen zonder te wandelen, en onder het uur (het liefst onder de 50 min). Op het moment ligt het hardlopen even stil. Teveel modder in het kamp en last van een scheenbeen (shin splint, al wel laatste 2 dagen geen last meer).

Ik ga proberen hier mijn progressie een beetje bij te houden.
Hardlopen hier (in Afrika) viel me wel vies tegen de eerste keren. Bij 30+ en hoge luchtvochtigheid is het toch lastiger dan bij 5-10 graden in NL. Maar laatste keer 5km gelopen in 30:30.
pi_93603891
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Ticootje het volgende:
Evi is niet fier op mij vandaag... ik heb gewoon echt geen zin.. Morgen loop ik.
Nou, soms als je echt geen zin hebt moet je ook gewoon niet gaan. Beter van niet, kans veel te groot dat het dan ook niet lukt. Of Evy nu fier is of niet :P
pi_93604214
Ik had de topictitel vandaag: "Ja, ik ben écht fier op u", zei Evy

en ik ging er écht harder van lopen :@
pi_93607074
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Meld.
Vorig jaar een 10 km fundraiser-run ge(-probeerd te) lopen. Dit ging bar slecht, daar schrok ik wel van. Toen ik 19 was liep ik een 10km in 38 min, nu kon ik het niet volhouden en kwam uiteindlijk na ongeveer 1.20 over de finish :S.
Dit jaar in de winter redelijk wat gelopen. Meestal rond de 6-7km, een paar keer iets langer. Dit houdt ik nu wel vol, wat me opviel was dat het meestal na een minuut of 40 pas lekker gaat. Alsof ik dan pas mijn ritme heb gevonden.
Nu ben ik weer terug op mijn werk (woon in Afrika), hardlopen is hier niet echt veilig (vandaar dat ik het ooit nooit deed) maar omdat ik tijdens mijn werk al helemaal weinig beweging krijg (leeuwen observeren is toch echt veiliger vanuit een auto) toch maar eens gekeken of ik in het kamp kan rennen. Een rond je van 180 m :') Het moet maar...

De fundraiser 10km is weer ergens in juli en ik wil m toch zeker uit kunnen lopen zonder te wandelen, en onder het uur (het liefst onder de 50 min). Op het moment ligt het hardlopen even stil. Teveel modder in het kamp en last van een scheenbeen (shin splint, al wel laatste 2 dagen geen last meer).

Ik ga proberen hier mijn progressie een beetje bij te houden.
Hardlopen hier (in Afrika) viel me wel vies tegen de eerste keren. Bij 30+ en hoge luchtvochtigheid is het toch lastiger dan bij 5-10 graden in NL. Maar laatste keer 5km gelopen in 30:30.
Coole omstandigheden, zou ik ook wel in willen rennen :)

Dat je veel tijd nodig hebt om echt goed warm te worden is voor mij niets vreemds. Is ook de reden dat ik altijd heel rustig begin te lopen en meer dan twintig minuten gebruik om warm te worden. Het verschil tussen 5 minuten, een half uur en een uur in de loop is gewoon altijd erg groot wat mij betreft.
pi_93607205
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Nou, soms als je echt geen zin hebt moet je ook gewoon niet gaan. Beter van niet, kans veel te groot dat het dan ook niet lukt. Of Evy nu fier is of niet :P
Mwah, is toch niet mijn ervaring, alhoewel het intuïtief wel aannemelijk klinkt. Maar ik heb wel geleerd dat je hoofd scheef kan staan en je super kan presteren en dat je ontzettend veel zin hebt en toch een teleurstellend resultaat bereikt. Zou zeker niet zeggen dat er echt een samenhang in zit.
pi_93612006
Morgen na anderhalve week rust maar weer voorzichtig beginnen. Inmiddels geen last meer van m'n voeten, hopelijk blijft dat zo. Ik ga denk ik maar een paar lessen terug, want om meteen weer te beginnen waar ik gebleven was (les 19) is denk ik wel erg enthousiast.
pi_93612883
Heb vandaag les 2 gelopen en het valt me echt alles mee. Had verwacht les 1 niet eens uit te kunnen lopen, maar ook dat ging goed.
Toen Evy zei dat ik 3 minuten moest rennen dacht ik wel even dat ik dat nooit ging redden, maar had nog wel even door kunnen lopen.
Op naar les 3!
pi_93613141
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef Thrilled het volgende:
zondagochtend scheen ineens de zon dus ben ik na de koffie gelijk naar buiten gesprint. Heerlijk langs het kanaal hardlopen met een zonnetje op mn giechel!
Koffie helpt ook goed tegen spierpijn e.d.
#35.
pi_93613703
levenselixer :D
pi_93627354
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Koffie helpt ook goed tegen spierpijn e.d.
Cortisol schijnt ook wonderen te doen ;)

Vanavond weer een lekkere duurloop, nu al zin in!
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_93629530
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Coole omstandigheden, zou ik ook wel in willen rennen :)

Dat je veel tijd nodig hebt om echt goed warm te worden is voor mij niets vreemds. Is ook de reden dat ik altijd heel rustig begin te lopen en meer dan twintig minuten gebruik om warm te worden. Het verschil tussen 5 minuten, een half uur en een uur in de loop is gewoon altijd erg groot wat mij betreft.
Zal ik onthouden, thanks! Volgende keer eerst maar eens warm worden op een hometrainer, kijken hoe dat gaat. Ben nog wel voorzichtig met mijn scheenbeen, wil pas na het weekend weer iets doen, als ik er dan nog steeds geen last van heb gehad. Anders eerst paar keer op de hometrainer zitten.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:04:54 #72
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93632284
Na een week (met dank aan maagkrampen en drie dagen harde regen) weer eens de stoute loopschoenen aangetrokken. Samen met loopmaatje run 16 gedaan (had ik de week daarvoor al gelopen, zij nog niet). Het is toch wel te merken dat je een weekje rust hebt gehad, maar desondanks hebben we 'm allebei uitgelopen! Morgen dus vol vertrouwen aan run 17 beginnen.

Voor wat betreft de hartslagmeters, ik heb de WearLink Bluetooth van Polar, die werkt uitstekend samen met al die renprogramma's op smartphones (zoals Endomondo en SportsTracker). Voor 70 euro ook nog eens gratis thuisgestuurd!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:11:22 #73
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93632558
Trouwens nog hartelijk welkom Susanne81, WaLLy090, George_of_the_Jungle en -Bubbles- ! *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93666576
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Ik heb een beetje teruggebladerd, maar kan het niet goed vinden. Heb je dit meerdere lessen achter elkaar gehad??
Ik ben nu bij les 10, en heb in de afgelopen weken steeds overal pijntjes gehad. In m'n liezen, enkel, knieën. Als ik dan de volgende les voorzichtig mijn voeten neerzet gaat het wel over. Las ook van iemand anders die in het begin veel last van pijntjes had en nu niet meer.

Zelf probeer ik wel om niet echt op mijn voet te landen, maar meer mijn voet neer te zetten en altijd met gebogen knieën zodat mijn spieren de klap opvangen en minder mijn knieën.

Het moet natuurlijk niet écht zeer gaan doen. En het kan best zijn dat de belasting nu te groot is. Ik zou misschien ook eerst wat afvallen (in die tijd kun je goed krachttraining doen. Als je zwaarder bent is het veel makkelijker spieren te kweken. Daarom komen bodybuilders vaak bewust aan, dan spieren kweken om vervolgens weer af te vallen).
Ik ga ervan uit dat je goede schoenen hebt :Y . Misschien toch sprake van een overbelasting :(
pi_93677068
Gisteravond les 4 gelopen van C25K en dat ging echt super... nu zit ik op 3min. rennen / 5m rennen / 3m / 5m en dat ging eigenlijk super goed.. wat mij wel opviel was dat ik conditioneel geen problemen heb alleen dat ik 'pijn' krijg in de benen die het zwaar maken.. ik loop gewoon op asfalt en het is 1 lang recht pad dus ik zet niet bij elke stap mijn voet anders neer... kheb ook niet het idee dat ik hard neerkom.

Zoals ik in dit topic al had gelezen dacht ik eerst over shin splints maar dat is het gelukkig ook niet, in rustdagen heb ik er geen last van maar zodra ik weer ren wordt het weer gevoelig (vooral mn knieholten en schenen (meer drukkende pijn ipv scherpe steken)..

Iemand suggesties? Ik ren op asics en eerst had ik te dikke sokken aan die ook voor pijn in mn voeten zorgde.. nu heb ik dunnere sokken en is dat helemaal over..
pi_93677157
Les 11 gelopen. M'n ren intervallen worden steeds beter. Ik kom niet meer onder de 9 km per uur. De meeste zitten rond de 10. 3,75 km gelopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93680815
Zo, na 2 weken afwezigheid heb ik vandaag ook maar weer verder gegaan. Ik had eigenlijk verder gemoeten met les 7 maar ben maar voor 4 gegaan. Dat was nog zwaar zat, ik moest er echt weer even inkomen.

Ik baal wel flink. Ik heb sinds een paar weken medicatie voor een te trage schildklier en die moet ik iedere 2 weken ophogen. Dat betekent dat ik me een week kut voel, een week prima en dan weer een week kut. Aanstaande vrijdag is het weer tijd voor verhoging en dan kan ik weer niet rennen.
Spoilers!
pi_93704424
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, na 2 weken afwezigheid heb ik vandaag ook maar weer verder gegaan. Ik had eigenlijk verder gemoeten met les 7 maar ben maar voor 4 gegaan. Dat was nog zwaar zat, ik moest er echt weer even inkomen.

Ik baal wel flink. Ik heb sinds een paar weken medicatie voor een te trage schildklier en die moet ik iedere 2 weken ophogen. Dat betekent dat ik me een week kut voel, een week prima en dan weer een week kut. Aanstaande vrijdag is het weer tijd voor verhoging en dan kan ik weer niet rennen.
Wel knap van je dat je toch de motivatie houdt ondanks je 'beren op de weg'!
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_93710258
Les 19 zojuist uitgelopen en ik verheug me echt op les 20, maar niet heus. Volgens mij ga ik echt wel kapot aanstaande maandag. :o
Tok.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:55:19 #80
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93719656
Over 5 minuten begin ik aan run 17. Als ik voor het einde van de dag niet gepost heb, waarschuw dan de hulpinstanties ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93720625
Net terug van mijn 2e keer les 4 van C25K en wat een verschil in mijn benen vergeleken met eergisteren zeg.. ik kwam gelijk in een lekker ritme en had de eerste drie hardloopsessies nergens last van.. de laatste 5 minuten run werd toch wel wat zwaar maar ook daar kon ik de laatste minuut net een tandje harder.. Nu weer een gezond uitgeput gevoel in mijn benen en weer lekker herstellen vandaag en morgen.

Kortom, lekker mn run uitgerend en weer een super-gevoel voor de zondag'middag' .. heerlijk! :D
  zondag 6 maart 2011 @ 11:34:43 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93720678
Ook weer gelopen. 5 km was het plan, maar na bijna 30 minuten had ik het wel gezien :@. Dus deze week even een extra compensatieloopje doen ;). 9,4 km/h, dus het tempo gaat gestaag omhoog. Tevreden! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 maart 2011 @ 12:48:43 #83
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93722684
Helaas, run 17 afgebroken. Renmaatje trok het niet meer. We zijn samen tot hier gekomen en ik wil ook graag samen met haar het programma afmaken, maar als ik terugkijk hadden we al 5 lessen verder kunnen zijn. Ik weet dat ik de eindstreep kan halen, maar ik weet ook dat als ik tegen haar zeg dat ik liever alleen door wil, dat zij totaal afhaakt en helemaal niet meer gaat rennen.

Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? Accepteer ik dat we samen pas weken later de eindstreep gaan halen, of moet ik haar laten gaan omdat ze mijn vooruitgang hindert?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93723189
Ik zou zelf doorgaan. Klinkt miss lullig maar ook al sport je samen, dan nog sport je voor jezelf toch en miss is dit haar sport gewoon niet. Dat kan natuurlijk. :) maar als t bij jou allemaallekker gaat zou ik toch lekker doorgaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93724144
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef robdriessen het volgende:
Helaas, run 17 afgebroken. Renmaatje trok het niet meer. We zijn samen tot hier gekomen en ik wil ook graag samen met haar het programma afmaken, maar als ik terugkijk hadden we al 5 lessen verder kunnen zijn. Ik weet dat ik de eindstreep kan halen, maar ik weet ook dat als ik tegen haar zeg dat ik liever alleen door wil, dat zij totaal afhaakt en helemaal niet meer gaat rennen.

Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? Accepteer ik dat we samen pas weken later de eindstreep gaan halen, of moet ik haar laten gaan omdat ze mijn vooruitgang hindert?
Ik zou lekker zelf gaan rennen. Klinkt misschien stom, maar het is nou eenmaal geen teamsport. M'n vriend en ik liepen eerst ook samen, maar ik wist dat ik hem qua snelheid tegenhield. Sindsdien rennen we alleen, soms gaan we samen naar het Zuiderpark waar we ook onze eigen gang gaan :P.
pi_93724277
bij ons was het andersom, mijn man en ik begonnen samen maar ik ontdekte de lol ervan en ging veel sneller vooruit dan hij dus ben ik alleen gaan lopen. Hij rent in de herfst en winter sowieso niet en vindt het ook niet belangrijk om lang te lopen ofzo, bewegen an sich is al prima in zijnogen dus hij loopt in de lente en zomer gewoon zelf af en toe.

Heel soms lopen we nog samen op de atletiekbaan maar dan doen we ieder ons eigen ding. Meestal ren ik gewoon alleen, vind ik trouwens ook erg lekker om te doen, alleen lopen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93724382
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:36 schreef DarkElf het volgende:
bij ons was het andersom, mijn man en ik begonnen samen maar ik ontdekte de lol ervan en ging veel sneller vooruit dan hij dus ben ik alleen gaan lopen. Hij rent in de herfst en winter sowieso niet en vindt het ook niet belangrijk om lang te lopen ofzo, bewegen an sich is al prima in zijnogen dus hij loopt in de lente en zomer gewoon zelf af en toe.

Heel soms lopen we nog samen op de atletiekbaan maar dan doen we ieder ons eigen ding. Meestal ren ik gewoon alleen, vind ik trouwens ook erg lekker om te doen, alleen lopen.
Wat grappig :D. Mijn vriend (Flappekz, post hier ook af en toe), gaat volgende week juist de 10 km lopen bij de CPC. Ook al heeft hij nauwelijks getraind o|O

Alleen lopen vind ik ook heerlijk. Samen lopen is soms wel ok, maar ik hou niet van praten tijdens het lopen.

Net 5 km gelopen, 40 min over gedaan, 1 bewuste wandelpauze, 1 gedwongen pauze. M'n telefoon viel namelijk uit }:| Effe 4 min stilgestaan, aangezet, bleek dat Cardiotrainer gewoon verder liep :o :(.
Qua afstand tevreden, hoe ik me voel ook, alleen die 40 min :+. Mja.

Was warm om te lopen zeg! :o
pi_93724544
ja lekker met t zonnetje! tis al bijna tshirt weer (nou ja nog niet helemaal maar ik ga morgen toch eens een nieuw shirt halen, deze is wel aan vervanging toe en is veel te groot eigenlijk :P)

ik ga morgen weer lopen, heb bedacht dat ik 2x in de week interval wil doen en 1x een duurloop op woensdag bijv. Dus morgen eens intervallen en verschillende snelheden lopen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93736783
Wat was het verschrikkelijk lekker weer vandaag, rennen in de zon!!!! gisteren heb ik evy8 en vandaag evy9 gelopen. Bij de eerste 4 minuten van evy 9 heb ik even 15 seconden tussen door gewandeld, ik liep heuvel op en pal wind tegen, was niet echt een slimme actie. De rest heb ik gewoon uitgelopen. Toen ik met de 5 minuten bezig was zei Evy,"we zijn al bijna klaar", terwijl ik echt dacht dat ik pas op de helft was. Het was nog een paar meter en toen was het weer wandelen.

Ik vind het lopen heerlijk, zeker met het weer van vandaag, ik heb gloeiende wangen van de zon, ik heb na het lopen heerlijk in de tuin gezeten....

ik heb me vandaag ook ingeschreven voor de ladiesrun op 19 juni, voor de 10 km *O*
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  maandag 7 maart 2011 @ 18:01:25 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93778075
Ik zag pas dat de mouwen van mijn Odlo jack afritsbaar zijn. Ik dacht dat het wel warm genoeg was om mouwloos te rennen (wel met shirt met lange mouwen) maar het was toch best fris. Er staat een koud windje hier. Wel les 5 goed uitgelopen.
Spoilers!
  maandag 7 maart 2011 @ 18:15:27 #91
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93778590
Lesje 12 gedaan. M'n kuiten!!! Was ff doorbijten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93797617
Les 20 weer uitgelopen. Het is me wel duidelijk dat Evy echt geen klok kan kijken (of ze doet het expres). Na het tweede stuk zou ik 2 minuten mogen wandelen maar volgens mij was dat nog niet eens 1 minuut. :{ De zon mag trouwens nog heel lang van mij weg blijven, ik krijg het al warm met dit koude weer.
Tok.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:50:36 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93797994
Ik kijk ook niet uit naar de zon, ik heb het nogal snel warm Een paar graden warmer dan dit zie ik wel zitten, ik kan nu nog minder kleren aantrekken.
Ik zie het wel al helemaal voor me dat ik dan met een mooi slank afgetraind lijf in zo'n leuk kort broekje kan lopen zodat ik een mooi kleurtje krijg oO<
Spoilers!
pi_93805089
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Les 20 weer uitgelopen. Het is me wel duidelijk dat Evy echt geen klok kan kijken (of ze doet het expres). Na het tweede stuk zou ik 2 minuten mogen wandelen maar volgens mij was dat nog niet eens 1 minuut. :{ De zon mag trouwens nog heel lang van mij weg blijven, ik krijg het al warm met dit koude weer.
dat denk ik soms ook , ze kijkt belgisch klok, volgens mij loop je soms inderdaad langer hard en wandel je minder, maar wat maakt het uit, we rennen fier vooruit. Vanmiddag lesje 10, dat is toch een herhaling van 7???
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_93805108
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk ook niet uit naar de zon, ik heb het nogal snel warm Een paar graden warmer dan dit zie ik wel zitten, ik kan nu nog minder kleren aantrekken.
Ik zie het wel al helemaal voor me dat ik dan met een mooi slank afgetraind lijf in zo'n leuk kort broekje kan lopen zodat ik een mooi kleurtje krijg oO<
jaaaa, of zo'n leuk hardlooprokje, ik hoop dat ik daar een keer in mag gaan lopen. (vind ik leuker dan een kort broekje)
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:36:31 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93805349
Ik wilde net gaan: iPod leeg. Even 20 minuten opladen en dan ga ik :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:43:09 #97
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93807052
Gaat er vanavond weer aan geloven!
pi_93807511
Gisteren geprobeerd, eerst 10 minuutjes opgewarmd op de hometrainer, toen lopen. Binnen 2 minuten weer last van mijn scheenbeen. Dat is dus nog niet over ;( Daarna nog een half uurtje intensief op de hometrainer gezeten. Ik hoop dat dat gezeik met mijn scheenbeen toch snel over is.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:07:24 #99
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93807694
Nog meer mensen in Utrecht vanmiddag/vanavond trouwens?
pi_93829206
pfff drie weken afwezig geweest.
last van mijn buik tijdens het lopen.
en even rust genomen. afgelopen week 4 keer 6 minuten gelopen maar dat ging echt enorm zwaar.
eerst liep ik 2 keer 13 minuten
morgen misschien eens lopen weer.
ik denk weer een 4 keer 6 proberen. grrrr lopen zal ik.
ik denk dit jaar aan de marikeloop proberen mee te doen.
mooi streven om te beginnen en mischien een opstapje voor de zeven heuvelen loop.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_93893509
Gisteren les 11 gelopen. Ging prima. Afgelopen week is het er een beetje bij in geschoten (erg druk op het werk).
Deze week moet het beter gaan.
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:04:33 #102
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93893899
Vandaag derde poging om samen met renmaatje run 17 uit te lopen (2-3-6-6-7). Eerste keer viel ze uit bij het eerste stuk van 6 minuten, tweede keer bij het tweede stuk van 6 minuten. Wat er vandaag ook mag gebeuren, ik ga 'm uitlopen.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93894197
Ik wilde echt gister, maar tijdtekort. Vandaag wil ik echt, ook heel krap met tijd, maar de rest van het gezin gaat maar alvast eten..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93896071
Ik zat gisteren ook krap, nou is mijn hele hardloopplanning voor deze week in de war. Vandaag maar aan les 6 beginnen dan.
Spoilers!
pi_93899623
Moet. Vandaag. Hardlopen. Moet. }:|
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:11:29 #106
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93902163
Same here, moet ook les 6 doen.
Had eigenlijk gister al gemoeten, toen was t lekker weer....
Nu waai ik mn hempie uit buiten denk ik.

Ms maar op de sportschool deze keer.
pi_93903413
Het viel best mee met de wind eigenlijk. Jammer dat ik nou 1.5 week moet wachten voor ik weer verder kan. Zo kom ik nog niet vooruit natuurlijk.
Spoilers!
pi_93903733
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het viel best mee met de wind eigenlijk. Jammer dat ik nou 1.5 week moet wachten voor ik weer verder kan. Zo kom ik nog niet vooruit natuurlijk.
Herkenbaar, ik ga morgen na 3 weken eindelijk eens les 4 doen :'). Eerste week alleen les 1 gelopen, toen les 2&3 gedaan, wachten op nieuwe schoenen etcetc.
Maar morgen loop ik wel in mijn shockabsorber en heb ik een hippe armbandtelefoonhouderdingest. *) :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:51:35 #109
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93906129
Renmaatje heeft afgezegd, dus ik kan eens gaan kijken of ik zelfstandig aan het eind van run 17 de 5km kan aantikken. Startschot om 16.30 uur.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:41:20 #110
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93913829
Net les 6 op de sportschool gelopen.
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was. :? Iemand dat wel eens gehad?

Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft :+
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:55:53 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93914439
Even een mooi rondje voor morgen uitgestippeld. Ga eerst een stukje met de tram en dan begin ik :). Expres een route uitgekozen waarbij ik niet tussendoor langs huis kom, want dan is de verleiding groot om daar af te haken en dat wil ik niet :N. Ik wil echt ff 5 km doen morgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_93920436
Ik heb net 13 gelopen. Ik had nog wel over, dus 14 gaat zondag zeker een eitje zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93920726
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Net les 6 op de sportschool gelopen.
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was. :? Iemand dat wel eens gehad?

Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft :+
Zaten je veters te strak? Of je sok?
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:22:44 #114
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93926729
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Zaten je veters te strak? Of je sok?
Zat ik ook al aan te denken idd, vb weekend eens uitproberen!
pi_93943043
Gisteren les 21 gedaan. Als ik geen problemen met ademhaling krijg of last van m``n benen dan is het wel weer iets anders. Bij het laatste stuk van 12 minuten kreeg ik vet last van mijn buik en ook had ik het gevoel alsof ik een harde boer moest laten (vraag me niet hoe dat komt). Gelukkig zit er een ziekenhuis langs mijn route dus als ik echt het gevoel heb alsof ik elk moment dood neer kan vallen dan (hard)loop ik daar wel even binnen. :P
Tok.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:43:45 #116
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_93946152
Run 17 dan eindelijk in de pocket. Met windkracht 5 tegen, en over een heuvel moeten klimmen, en laatste 500 meter met ongeveer 8% helling omhoog. Eindstand: 4,6 km. Als er geen wind was geweest had ik zeker die 5 km aangetikt. Morgen run 18, met of zonder renmaatje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_93946593
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Net les 6 op de sportschool gelopen.
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was. :? Iemand dat wel eens gehad?

Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft :+
Yup.

In 't begin ook zo nu en dan gehad.

Heb het nooit echt kunnen herleiden naar te strakke schoenen ofzo though. Ik gooi het samen met de verkrampte schenen op gebrekkige doorbloeding/onaangepastheid.
pi_93946653
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gisteren les 21 gedaan. Als ik geen problemen met ademhaling krijg of last van m``n benen dan is het wel weer iets anders. Bij het laatste stuk van 12 minuten kreeg ik vet last van mijn buik en ook had ik het gevoel alsof ik een harde boer moest laten (vraag me niet hoe dat komt). Gelukkig zit er een ziekenhuis langs mijn route dus als ik echt het gevoel heb alsof ik elk moment dood neer kan vallen dan (hard)loop ik daar wel even binnen. :P
Bepaalde dingen die je eet he, kaas werkt echt niet bijvoorbeeld. Kan drie uur van te voren kaas eten en er dan alsnog last van hebben.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:04:23 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93946680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Net les 6 op de sportschool gelopen.
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was. :? Iemand dat wel eens gehad?

Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft :+
Ik heb wel eens een slapende bil gehad :') (en dat weet ik aan eigenlijk verder lopen dan ik hebben kon op dat moment)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 10:49:24 #120
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_93948053
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:43 schreef robdriessen het volgende:
Run 17 dan eindelijk in de pocket. Met windkracht 5 tegen, en over een heuvel moeten klimmen, en laatste 500 meter met ongeveer 8% helling omhoog. Eindstand: 4,6 km. Als er geen wind was geweest had ik zeker die 5 km aangetikt. Morgen run 18, met of zonder renmaatje.
Goed zeg!

Ik mag vanavond eindelijk les 4 gaan lopen *O*. Ben al de hele week bezig met ziek worden (keelpijn, verkouden e.d.), maar heb zo'n zin om te lopen dat ik gewoon ga.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')