abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 februari 2011 @ 13:57:33 #2
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_93438481
Prima TT. Benieuwd in verdere informatie over vak 080.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_93438502
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
Prima TT. Benieuwd in verdere informatie over vak 080.
Die wil ik aanvullen met informatie over mijn nieuwe plek in het stadion ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_93438728
Nog steeds topscorer _O_
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  maandag 28 februari 2011 @ 14:06:07 #5
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_93438824
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Die wil ik aanvullen met informatie over mijn nieuwe plek in het stadion ;)
Nogmaals, vak J heeft een stel prima vrijkomende plaatsen :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_93439623
Ben stiekem heel benieuwd naar deze zomer.
Ik ben erg bang dat we een aantal dragende spelers zullen gaan moeten missen, Schone, Vleminckx en ook Cillissen bewijst zich wedstrijd op wedstrijd. Een zomer om te cashen?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_93439840
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nogmaals, vak J heeft een stel prima vrijkomende plaatsen :)
Klopt, en zo zijn er ook plekken op M en N die vrijkomen, maar ik ben niet de enige die moet verhuizen. Dus ik kan waarschijnlijk hooguit een voorkeur geven, maar NEC bepaald waar ik kom te zitten.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 28 februari 2011 @ 14:53:01 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93440769
Cillissen gaan we wel houden, denk ik. Er zal alleen een oplossing gevonden moeten worden die voor zowel Gabor als Jasper acceptabel is.
En Lasse en Bjorn: als er een grote zak geld langskomt, zullen we die wel kwijt zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik Lasse de laatste tijd niet geweldig spelen, dus sportief gezien kan het nog meevallen....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93444482
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Mark het volgende:
Cillissen gaan we wel houden, denk ik. Er zal alleen een oplossing gevonden moeten worden die voor zowel Gabor als Jasper acceptabel is.
En Lasse en Bjorn: als er een grote zak geld langskomt, zullen we die wel kwijt zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik Lasse de laatste tijd niet geweldig spelen, dus sportief gezien kan het nog meevallen....
Ik meen dat Gabor sowieso had aangegeven, dat dit zijn laatste jaar was. Hij wilde weer terug naar Hongarije. Vraag me niet hoe ik hier aan kom, maar het staat me bij.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_93445339
Cillessen blijft sowieso wel, is een verstandige jongen. Die weet echt wel dat het nu nog niet de tijd is om over te stappen naar een grote club. Hier nog een jaar of twee, drie doorgroeien en dan de stap maken naar een grote club.
Vleminckx moet je daarentegen wel deze zomer verkopen, die gaat het nooit meer zo goed doen als dit jaar dus daarvoor moet je dit jaar cashen. Ik heb het gevoel dat het een mooie zomer gaat worden :)
  maandag 28 februari 2011 @ 22:45:23 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93467623
Ik vind het nog steeds jammer dat we zo vroeg aan het seizoen beginnen en het afgelopen is als het lekker weer wordt. Die 6-0 tegen NAC is me niet alleen bijgebleven vanwege de wedstrijd, maar ook omdat het toen perfect voetbalweer was. Zo jammer.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93492649
Godverdomme Mark, kut weddenschap.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:58:47 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93514346
Ik maak er geen halszaak van, hoor. Maar het excuus van "geen geld", daar trappen we niet meer in :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:56:19 #14
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93581953
Leuke column: http://www.detrouwehonden(...)levende-clubhistorie

En nee, ik ben een andere Mark
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93702447
Ik was laatst bij NEC, maar waarom hebben jullie geen harde kern?
pi_93703266
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef DaggerOne het volgende:
Ik was laatst bij NEC, maar waarom hebben jullie geen harde kern?
Wat versta jij onder "harde kern"?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93703338
Wat was Will slecht. Bah bah! Opbouwend was het een voldoende, maar verdedigend een 3 :(
Met name in de tweede helft heeft NEC op alle terreinen verloren.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:35:24 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93712191
Alleen samenvatting gezien: maar snel weer vergeten. Gelukkig heeft de Vleem er weer 1 ingeprikt en blijft hij aan kop ....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93712520
Ga ook weer eens een keer naar een uitwedstrijd, krijg ik dit te zien.... Wat een blamage.
pi_93713705
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat versta jij onder "harde kern"?
Die hard supporters die met zn allen in een vak zitten, en de hele wedstrijd zingen. Waar zijn die bij NEC? Het uitvak maakte serieus alle sfeer in het stadion toen ik bij NEC-Heracles was.
pi_93715170
Schandalige overtreding van Zimling. Waar was dat voor nodig in de 87e minuut?
In ieder geval, jullie speelden qua positiespel in fases niet eens onaardig maar tot de 16 en dan stokt het of zo.

Tot volgend jaar :W
  zondag 6 maart 2011 @ 05:44:48 #22
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_93717136
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:12 schreef Charie het volgende:
Schandalige overtreding van Zimling. Waar was dat voor nodig in de 87e minuut?
In ieder geval, jullie speelden qua positiespel in fases niet eens onaardig maar tot de 16 en dan stokt het of zo.

Frustratie ofzo? Vieze overtreding iig. Wel een speler die vaak op op het randje speelt, maar dit hebben we nog niet van 'm gezien.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 6 maart 2011 @ 08:02:59 #23
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93717712
Jammer, inderdaad. Zimling is toch een van mijn favoriete spelers, en dan is dit niet te verkopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93780111
Zimling mist de wedstrijden tegen PSV, De Graafschap, Vitesse en VVV Venlo.
:(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93786699
Eigen domme schuld, ik vind het een prima straf ook al mist hij nu de meest belangrijke wedstrijd van het jaar.
pi_93786726
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef -J-D- het volgende:
Zimling mist de wedstrijden tegen PSV, De Graafschap, Vitesse en VVV Venlo.
:(
Geeft een dubbel gevoel. Hij is terecht geschorst, erg klote voor de club......:(
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 7 maart 2011 @ 23:17:45 #27
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93796359
Inderdaad dubbel: terechte straf, maar wel 3 wedstrijden waar we hem hadden kunnen gebruiken (PSV sla ik maar even over)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93806161
Er zijn nog 2 doelen voor dit seizoen.

- Vleminckx maakt nog minimaal 2 doelpunten.
- We winnen in arnhem.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:45:29 #29
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93808985
Ik zag de Vleem ook graag nog topscoorder van Nederland worden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93821867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef Mark het volgende:
Ik zag de Vleem ook graag nog topscoorder van Nederland worden
Zou idd mooi zijn, maar concurrentie komt nu toch wel snel dichterbij.

NEC - PSV
NEC - De Graafschap
Vitesse - NEC
VVV - NEC
NEC - Ajax
FC Groningen - NEC
NEC - Roda JC
Feyenoord - NEC

Tja waarom ook niet eigenlijk :)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_93846981
We kunnen nog een aantal plekken dalen, zeker als je dit programma ziet. Heracles en Feyenoord staan nog maar één punt achter NEC. Vitesse zou ons ook nog kunnen passeren, al hoop ik van niet. De Graafschap zie ik niet meer punten halen dan wij.
pi_93859409
Volgens een Italiaanse krant wordt Vleminckx in verband gebracht met Lokomotiv Moskou. Een bedrag van 10 miljoen is daarmee gemoeid. Vleminckx heeft hierop gereageerd dat het onzin is. "Ik sta dichter bij ene transfer naar Real Madrid dan naar Lokomotiv Moskou"

Mooie reactie van Bjorn :)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_93859436
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:48 schreef Nimma024 het volgende:
We kunnen nog een aantal plekken dalen, zeker als je dit programma ziet. Heracles en Feyenoord staan nog maar één punt achter NEC. Vitesse zou ons ook nog kunnen passeren, al hoop ik van niet. De Graafschap zie ik niet meer punten halen dan wij.
We kunnen zeker nog zakken. Plek boven de streep is zeker mogelijk. Degraderen echter niet meer (verwacht ik).
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:39:11 #34
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93859810
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

We kunnen zeker nog zakken. Plek boven de streep is zeker mogelijk. Degraderen echter niet meer (verwacht ik).
Degraderen is vrijwel onmogelijk: we staan 21 punten + doelsaldo voor op Willem II met nog 8 wedstrijden, waaronder (voor Willem II) Ajax, AZ en Twente. Willem II zal zich richten op plek 17, dat is het enige realistische.
VVV haalt ons ook niet meer in: 16 punten is evenveel als ze nu hebben na 24 wedstrijden, en ze moeten o.a. nog uit naar Twente en Groningen (en thuis tegen ons, natuurlijk ;) )
En die 10 punten op Excelsior gaan we ook niet meer prijsgeven, die moeten ook nog tegen Ajax, Twente en Utrecht.

Tegen De Graafschap gewoon 3 punten pakken, dan is er een hoop zeker.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93883419
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens een Italiaanse krant wordt Vleminckx in verband gebracht met Lokomotiv Moskou. Een bedrag van 10 miljoen is daarmee gemoeid. Vleminckx heeft hierop gereageerd dat het onzin is. "Ik sta dichter bij ene transfer naar Real Madrid dan naar Lokomotiv Moskou"

Mooie reactie van Bjorn :)
Balen dat Vleminckx er zo tegenover staat. Als de interesse en dit bedrag toch echt waar blijk te zijn, zou ik er toch sterk van balen als het niet door zou gaan.
pi_93885123
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef larry91 het volgende:

[..]

Balen dat Vleminckx er zo tegenover staat. Als de interesse en dit bedrag toch echt waar blijk te zijn, zou ik er toch sterk van balen als het niet door zou gaan.
Ik zou ook niet graag in moskou gaan voetballen hoor.
Ik denk dat hij op een mooie club hoopt in engeland ofzo
pi_93885674
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik zou ook niet graag in moskou gaan voetballen hoor.
Ik denk dat hij op een mooie club hoopt in engeland ofzo
Ik ook niet (alhoewel moskou een prachtige stad is) maar een bod van 10 miljoen, dat zou toch wat zijn!
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:11:26 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_93891613
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Er zijn nog 2 doelen voor dit seizoen.

- Vleminckx maakt nog minimaal 2 doelpunten.
- We winnen in arnhem.
Die eerste zou leuk zijn, die tweede gaat mooi niet door ;)

Aardig programma hebben jullie nog, daarin vallen nog aardig wat punten te halen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_93901646
[oud nieuws spoiler]

Cillessen trouwens in VI team van februari... en Zimling trouwens ook.

[/oud nieuws spoiler]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_93901782
quote:
'Er zijn veel clubs geïnteresseerd in Vleminckx voor de zomer'
Donderdag, 10 maart 2011 om 12:24

Bij NEC ontkent men niet dat topscorer Björn Vleminckx gewild is bij andere clubs. De Nijmegenaren weten inmiddels zeker dat de blonde Belg het seizoen zal afmaken in De Goffert; de Russische transfermarkt sluit donderdagavond haar deuren en woensdag kwam naar buiten, dat Lokomotiv Moskou nog hoopte op de komst van de trefzekere aanvaller. NEC ziet dat echter niet meer gebeuren.
/

De interesse van Lokomotiv werd ook niet concreet, legt technisch directeur Carlos Aalbers uit in gesprek met Omroep Gelderland. Er is geen direct contact geweest, dus we gaan ervan uit dat Björn hier het seizoen gewoon afmaakt. Er zijn wel veel clubs in diverse Europese landen geïnteresseerd in hem voor de zomer. Dus dan zien we wel weer verder. Vleminckx ligt nog tot medio 2013 vast bij NEC.

De 25-jarige Belgisch international (twee caps), die sinds zijn komst in de zomer van 2009 26 doelpunten maakte, was in de winterstop al dichtbij een transfer naar SC Heerenveen. De Friezen wilden Vleminckx aantrekken, indien Bas Dost verkocht zou worden aan Ajax. Dat laatste ging niet door, dus bleef Vleminckx ook waar hij was.
Bron: voetbalzone

Lokomotiv was dus wel degelijk geïnteresseerd, maar niets concreet. Zo zie je maar met die geruchten.... waar rook is, is vuur.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:03:06 #41
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93914742
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef BasNijmegen het volgende:
[oud nieuws spoiler]

Cillessen trouwens in VI team van februari... en Zimling trouwens ook.

[/oud nieuws spoiler]
Zimling zal in maart er wel niet meer instaan :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:25:55 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93932033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Lokomotiv was dus wel degelijk geïnteresseerd, maar niets concreet. Zo zie je maar met die geruchten.... waar rook is, is vuur.
Gelukkig moeten Russische clubs minimaal zes binnenlanders opstellen, anders werden halve clubs leeggekocht...
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:29:04 #43
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93932258
Hans Venneker wil zijn record niet kwijt. Jammer dan :W
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:18:47 #44
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93989662
By the way: heeft iemand nog de NEC aanvulling op de AH-voetbalplaatjes (Will, Jasper en Amieux) dubbel of over? Ik kon niet en die hoort er natuurlijk wel in. Op Marktplaats vraagt iemand 2,50, beetje jammer dat iemand probeert uit gratis stickers een slaatje te slaan.

Heb nog wel eentje van vorig jaar te ruil
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93989729
Helaas, heb ze niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93994957
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Mark het volgende:
By the way: heeft iemand nog de NEC aanvulling op de AH-voetbalplaatjes (Will, Jasper en Amieux) dubbel of over? Ik kon niet en die hoort er natuurlijk wel in. Op Marktplaats vraagt iemand 2,50, beetje jammer dat iemand probeert uit gratis stickers een slaatje te slaan.

Heb nog wel eentje van vorig jaar te ruil
Damn die heb ik ook niet :(
Mocht je ze dubbel dubbel hebben, dan hoor ik het wel.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_94036101
Laten we het vandaag PSV maar een lastig gaan maken.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 13 maart 2011 @ 13:06:47 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94041813
Ben er niet bij :(

Dat skelper annex Seatwave om je plek te verkopen werkt niet meer, volgens mij. Jammer, geld was leuk geweest als je toch niet kunt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94044082
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef Mark het volgende:
Ben er niet bij :(

Dat skelper annex Seatwave om je plek te verkopen werkt niet meer, volgens mij. Jammer, geld was leuk geweest als je toch niet kunt.
Volgens mij bestaat dat skelper ook niet meer toch? Tijd terug stond er op de NEC site dat er betalingsproblemen waren oid.

Vandaag weer lekker naar NEC, utrecht gemist wegens vakantie dus heb er nu extra veel zin in!!!
Hoop op een stuntje.....1-0
  zondag 13 maart 2011 @ 19:54:33 #50
230675 appeltjap
omdat appel
pi_94061092
Zomer, wat een held 2-2 _O_
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')