abonnement Unibet Coolblue
pi_93410801
quote:
In Ivoorkust is de zender van de staatstelevisie aangevallen waar er niet meer kan worden uitgezonden. De toren heeft urenlang in brand gestaan.

In het West-Afrikaanse land zijn de gevechten de afgelopen dagen opgelaaid. Volgens VN-topman Ban Ki Moon staat het op de rand van een burgeroorlog. De staatstelevisie zou regelmatig oproepen tot geweld tegen de VN-vredesmachten in het land. De zender is een instrument van zittend president Gbagbo.

Hij verloor in november de verkiezingen en weigert zijn positie af te staan aan oppositieleider Ouatarra. Die wordt internationaal erkend als winnaar.
Bron
Haat radio en TV :{
quote:
(Novum/AP) - Ivoorkust beschuldigt een vredesmilitair van de Verenigde Naties van het doodschieten van een politieman. Dat heeft het Ivoriaanse leger, dat trouw is aan de zittende president Laurent Gbagbo, vrijdag gezegd. Gbagbo weigert plaats te maken voor de winnaar van de presidentsverkiezingen, Alassane Ouattara.

De beschuldiging komt op een moment dat buitenlanders, onder wie medewerkers van de VN, steeds meer bedreigd worden.

Een beruchte jongerenleider riep Ivoriaanse burgers vrijdag op wijken waar buitenlanders wonen te barricaderen en buitenlanders het land uit te jagen.
Bron

Moet bij dergelijke berichten toch aan Rwanda denken. Radio Télévision Libre des Mille Collines
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2011 @ 21:28:48 #2
137949 Disana
pi_93412422
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef paddy het volgende:

Moet bij dergelijke berichten toch aan Rwanda denken. Radio Télévision Libre des Mille Collines
Inderdaad. Als de buitenlanders (blanken) zijn gevlucht, is het hek van de dam, ben ik bang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')