abonnement Unibet Coolblue
pi_93587432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef ikke79 het volgende:
is er nog steeds geen clue van aafke's geheim in het huis?toch wel een beetje vreemd als dat nog niet is gebeurd
Een dag of 2 geleden zaten er een paar in de tuin te praten over clues in het huis. Karim had zijn clue al meteen gezien toen hij binnenkwam, eentje maar zei hij, maar wel duidelijk. Aafke had haar clue pas gezien zei ze, pas na 2 weken, maar het was zo duidelijk dat ze het stom vond dat ze hem niet eerder had gezien.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:27:54 #27
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93622682
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef AMD-XP het volgende:

Respect voor jou gifjes.. hoe maak je die? :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:32:35 #28
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93622928
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Little_Lunatic het volgende:

Lees even dit topic .. staat ongeveer halverwege ;)

Streamers; hoe cappen/filmen jullie?

Succes
  maandag 7 maart 2011 @ 12:51:57 #29
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93765346
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Arcee het volgende:

Is het geheim van Laura en Guido geraden? :s)
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Mylene het volgende:

Ja, komt vast in de uitzending van vanavond.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:55:08 #30
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93765475
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef digitac het volgende:

Heb ik het nou goed ?

vannacht heeft Joanne een nep clue gemaakt met dat bestek ( dat zij en Philip broer en zus zijn )

nu heeft Sharron gedrukt op Philip hierom, en nu is Joanne pissig omdat ze baalt dat ze niet op haar heeft gedrukt ?

ik kom net pas binnen dus heb vanmorgen nog niks meegekregen
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:

ja klopt
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef superkokje het volgende:

Dat klopt wel zo'n beetje
pi_93800185
Maandag wordt er genomineerd. Dan is het maandag toch al bekend? Of deze week toevallig niet?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:08:01 #32
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93800764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

Maandag wordt er genomineerd. Dan is het maandag toch al bekend? Of deze week toevallig niet?
Ik denk dat de makers nog meer tv-kijkers proberen te trekken.

Dinsdagavond vanaf 19:30 kun je live volgen wie de mannen nomineren en ook hoe de vrouwen hierop reageren, Joanna weet bijna wel zeker dat Servio haar heeft genomineerd.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:32:52 #33
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93819100
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef capuchon het volgende:

Wat zei Guido over Maik en Monique dan?
Kan het niet terug vinden in oudere COS
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef marky het volgende:

Hij vond het heerlijk voor hun dat hij terug was maar had zwaar de pest in
omdat hij dacht dat de redaktie Maik had teruggehaald voor de sex.
Dat dat eigenlijk bij Laura een Guido had moeten gebeuren (dit mede ingegeven
door de redaktie die heeft lopen pushen of er niet echte gevoelens waren ontstaan)
en dat hij zich daardoor gebruikt voelde en dat ze geen enkele rekening met
de gevoelens van zijn vriendin hebben willen houden. Hij heeft een hele tijd met
Maik en Monique daarover gesproken en was verder ook gewoon ok tussen hun.
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:47:43 #34
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93845494
Flip nomineerde Sharon vanwege haar felle reactie. Wat zei ze dan?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:43:16 #35
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93855776
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:

Ik dacht het tijdens de opening te horen. Dat ze 10k borg hadden moeten inleggen.
Heb het nageluisterd en nagevraagd.

Geen 10.000 borg inleg/ borg.
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:52:10 #36
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93856038
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef aulia het volgende:

zus roxanna??? dat is spannend die ken ik nogniet?
Zus Roxanna. De zus van Maik komt vanavond in de tv-uitzending.

Vanavond (09-03) is de zus van Maik te gast in de dagelijkse uitzending, vanaf 19:30 uur te zien op Net5. Laat ons weten welke vragen je haar, via Bart, wil stellen. Je kan reageren via onze Facebook en Hyves en wie weet krijg je wel antwoord!

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:18 schreef aulia het volgende:

toch iets met internaat dan? mag de stem liegen?
Kan.
Nee toch. De stem krijgt zijn info van de deelnemers, redactie.......

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef aulia het volgende:

is bollywood toch niet zijn geheim....hij was wel echt verbaasd toen zijn ...zogenaamde dan... geheim verklapt werd>?.?/
Karim heeft denk ik als edelfigurant mogen meefilmen in een Bollywoodfilm.
Hij reist graag die richting op en heeft misschien contacten kunnen maken dat hij en zijn gitaar
mee mochten filmen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:56:20 #37
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93856172
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Flip nomineerde Sharon vanwege haar felle reactie. Wat zei ze dan?
Toen er gedrukt werd op Laura en Guido was Sharon heel boos, dit was tijdens een SL maar de Yellowbird cam had nog geluid, geen beeld, dit is wat we mee hebben gekregen:
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon zegt hoe kan haar kluis gehalveerd zijn...
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Tinos85 het volgende:
Hehe die van Laura? Mislukte missie was natuurlijk niet bekend :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef Praatpoeder het volgende:
sharon baalt als een steker
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef Mellietje19 het volgende:
Sharon zat al zo lang op dit geheim maar gewoon te bang om te drukken!
Sharon was dus boos omdat ze het geheim wel wist maar niet heeft gedrukt. ;)
be nice or go away
pi_93857625
quote:
Sharon was dus boos omdat ze het geheim wel wist maar niet heeft gedrukt. ;)
Nee, Sharon was boos dat er eerst door Laura werd gezegd dat ze haar geheim niet ging vertellen omdat het te gevoelig lag. Dat zag je haar zeggen in de keuken tegen Gerard. Ik heb dat ook nog in de SV vermeld. Ze vond dat je dan niet mee moest doen met zo'n programma omdat je dan weet dat je werk het ziet.
Na de SL zag je dat Alex bij Laura was geweest, maar ook hij had niks gehoord want ze mocht er niet over praten zei ze.
Later ging Laura wel met Mo en Karim praten om Karim te laten drukken voor Guido, maar dat kon pas over een week en Laura had geen zin om nog een week te faken. Dus mocht Servio drukken.

Sharon was toen tegen Mo uitgevallen omdat ze vond dat Mo niet zo zielig moest doen over een te gevoelig geheim en dat ze Laura niet zo moest troosten. En dat vertelde Mo door in de slaapkamer en zei er meteen bij: die is rijp voor nominatie.
Ze vertelde er echter niet bij dat de uitval van Sharon ging over het niet vertellen van het zogenaamde gevoelige geheim van Laura. Dat had de zaak anders gemaakt natuuurlijk. Maar het ging Mo er voornamelijk om dat Sharon genomineerd zou worden en niet zij en dat is dus gelukt.

Dat denk ik ervan. Want na de uitleg zie je Sharon en Mo gewoon tegen elkaar doen, dus Mo was tegen de jongens aan het stoken gegaan ivm de nominaties.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:01:33 #39
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93858548
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:36 schreef Maria44 het volgende:
Nee, Sharon was boos dat er eerst door Laura werd gezegd dat ze haar geheim niet ging vertellen omdat het te gevoelig lag. Dat zag je haar zeggen in de keuken tegen Gerard. Ik heb dat ook nog in de SV vermeld. Ze vond dat je dan niet mee moest doen met zo'n programma omdat je dan weet dat je werk het ziet.
Na de SL zag je dat Alex bij Laura was geweest, maar ook hij had niks gehoord want ze mocht er niet over praten zei ze.
Ze had gewoon zelf moeten drukken, nu is een ander er mee gaan lopen.
quote:
Later ging Laura wel met Mo en Karim praten om Karim te laten drukken voor Guido, maar dat kon pas over een week en Laura had geen zin om nog een week te faken. Dus mocht Servio drukken.
Sharon ging iig uit haar plaat, eerst vanwege het feit dat Laura niets wilde zeggen en daarna ook nog over de kluis die gehalveerd was. Ik denk dat ze boos was omdat Laura dit niet aan haar heeft verteld. Het blijft imo zo dat ze baalde omdat ze niet zelf heeft doorgezet.
quote:
Sharon was toen tegen Mo uitgevallen omdat ze vond dat Mo niet zo zielig moest doen over een te gevoelig geheim en dat ze Laura niet zo moest troosten. En dat vertelde Mo door in de slaapkamer en zei er meteen bij: die is rijp voor nominatie.
Ze vertelde er echter niet bij dat de uitval van Sharon ging over het niet vertellen van het zogenaamde gevoelige geheim van Laura. Dat had de zaak anders gemaakt natuuurlijk. Maar het ging Mo er voornamelijk om dat Sharon genomineerd zou worden en niet zij en dat is dus gelukt.
Ze reageerde heel fel omdat Laura niets wilde vertellen, toen ging ze zelf stoken door tegen Mo te vertellen dat ze Laura niet moest troosten. Beetje dom, zo gaat er natuurlijk niemand iets tegen haar vertellen. Natuurlijk beschermt Mo haar eigen hachje, de reactie van Sharon was ook een beetje overdreven.
quote:
Dat denk ik ervan. Want na de uitleg zie je Sharon en Mo gewoon tegen elkaar doen, dus Mo was tegen de jongens aan het stoken gegaan ivm de nominaties.
Dat is naderhand gebeurd, het moment dat ze boos was had te maken met het drukken, we zijn het er toch wel over eens dat Sharon gewoon baalde van het feit dat zij niet als eerste op of Laura of Guido had gedrukt? Ze had het er al over gehad met, ik meen, Karim en Alex of Philip? Als zij dan niet durft, tja dan doet een ander het wel.

Ik ben met je eens dat er meer speelde, maar het moment waar Philip op doelde was imo die uitbarsting vanwege het niet willen vertellen van Laura, de nog maar halve kluis en de reactie naar Mo toe, dat vloeit naar mijn mening allemaal voort uit het idee dat ze gewoon ontzettend baalde dat zij niet had gedrukt terwijl ze het geheim wel wist. Anders zou ze niet zo kwaad zijn geweest denk ik. Ze baalde namelijk pas echt toen ze hoorde wat het geheim was en dat het geraden was. Toen is dit allemaal gebeurd. ;)
be nice or go away
pi_93859094
Dank voor je uitleg, dat er meer speelde had ik even niet door, van die halve kluis en het drukken enzo. Ik kreeg als laatste het stoken van Mo door en dat ging over het troosten etc. ;)
Maar het hele stuk van de SL wordt nu wel wat duidelijker voor mij.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:40:40 #41
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93859858
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Maria44 het volgende:
Dank voor je uitleg, dat er meer speelde had ik even niet door, van die halve kluis en het drukken enzo. Ik kreeg als laatste het stoken van Mo door en dat ging over het troosten etc. ;)
Maar het hele stuk van de SL wordt nu wel wat duidelijker voor mij.
Lol, we vullen elkaar lekker aan idd. ;) Als er een SL is dan kun je een code van de Yellowbird cam aanschaffen en dan het geluid opdraaien, het beeld is dan wel weg maar het geluid doet het dan nog zachtjes. krijg je wel een hoop mee. :P
be nice or go away
pi_93862203
Nog even een stapje terug.
Geheim van Laura was geraden op aanraden van Karim.

karim had geen geld en kon dus niet drukken. Waarom heeft men toen niet gedrukt voor karim met een of ander vaag geheim waardoor Karim weer geld had om op Guido te drukken?

Dat is wel het minste wat ze konden doen toch?
pi_93869973
Ik heb een kleine vraag....


Waarom kijken jullie nog?
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:48:31 #44
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93876638
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef mr.masters het volgende:

Ik heb een kleine vraag....

Waarom kijken jullie nog?
Via Fok! een reality volgen.

Of dat een BB, studio Vlemmix, The Bunker of De Gouden Kooi is,
ik blijf het leuk vinden om posten van mensen op het forum te lezen.
Streamer ben ik niet echt, ik kijk een paar minuutjes per dag.
Wanneer ik iets wil schrijven kijk ik een youtube in het filmpjestopic.

TV-uitzendingen vind ik nu leuker om naar te kijken.

En wens dat Secret Story nog beter en duidelijker voor de kijker wordt
en het over twee weken niet stopt en gewoon tot het einde mei 2011 te volgen is.

mr. masters, zag dat je in de cossen post, ook Secret Story volgde.
Kijk je op dit moment nog of ben je gestopt met kijken?
pi_93877699
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Via Fok! een reality volgen.

Of dat een BB, studio Vlemmix, The Bunker of De Gouden Kooi is,
ik blijf het leuk vinden om posten van mensen op het forum te lezen.
Streamer ben ik niet echt, ik kijk een paar minuutjes per dag.
Wanneer ik iets wil schrijven kijk ik een youtube in het filmpjestopic.

TV-uitzendingen vind ik nu leuker om naar te kijken.

En wens dat Secret Story nog beter en duidelijker voor de kijker wordt
en het over twee weken niet stopt en gewoon tot het einde mei 2011 te volgen is.

mr. masters, zag dat je in de cossen post, ook Secret Story volgde.
Kijk je op dit moment nog of ben je gestopt met kijken?
Hey tuinfluiter,

Bedankt voor je (lange) reactie ;) het was een serieuze vraag, wellicht ietswat om te provoceren.
Zelf volg ik het op de achtergrond, globaal. In het begin heb ik het volledig gevolgd.
Dat is nu weg, het is elke dag hetzelfde. Het is gaan vervelen, het is af en toe kijken naar de bewoners die zich zelf keren tegen de productie en zeggen wat er vanaf het begin af aan al mis ging.

Het is af en toe kijken naar een spartellende vis op het droge. Er zit nog wel leven in en pit, maar echt lang red hij het niet meer.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:38:28 #46
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93879352
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef mr.masters het volgende:

Hey tuinfluiter,

Bedankt voor je (lange) reactie ;) het was een serieuze vraag, wellicht ietswat om te provoceren.
Zelf volg ik het op de achtergrond, globaal. In het begin heb ik het volledig gevolgd.
Dat is nu weg, het is elke dag hetzelfde. Het is gaan vervelen, het is af en toe kijken naar de bewoners die zich zelf keren tegen de productie en zeggen wat er vanaf het begin af aan al
mis ging.

Het is af en toe kijken naar een spartellende vis op het droge.
Er zit nog wel leven in en pit, maar echt lang red hij het niet meer.
Ha mr. masters, graag gedaan,
En dat provoceren zag ik niet. Zag het als een serieuze vraag.

Het keren van de bewoners tegen de productie , de deelnemers gingen zich vervelen
en kregen toen ook nog te horen dat het programma weinig kijkers had.
En de kans bestond dat SST zou stoppen. Ze kregen spanningen en daardoor ook heimwee
naar hun vertrouwde omgeving in Nederland.

mr. masters wanneer je tips hebt voor de redacteur en de omroepbaas, je weet het topic
wel te vinden. Ik zoek het wel even voor je op. Tips voor de regie en de productie. II

He rot, dat van die spartellende vis op het droge.
Nou ik wens dat het programma steeds beter gaat worden.

Je kan ook bijlezen, te lang naar de streams kijken kan gaan vervelen. Youtubje kijken.
Kunnen niet alleen hoogtepunten zijn.
pi_93887200
Ik heb een vraagje over het geld.
(Weet niet of dit het goede topic ervoor is maar vind het overdreven om er een nieuw
topic over te openen!)

De vraag:
Ze kunnen geld winnen maar de finalist krijgt ook een vast bedrag. Wat hebben ze dan aan
dat gewonnen geld? Komt dit bij de hoofdprijs erbij of..??
pi_93887288
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:53 schreef koemleit het volgende:
Ik heb een vraagje over het geld.
(Weet niet of dit het goede topic ervoor is maar vind het overdreven om er een nieuw
topic over te openen!)

De vraag:
Ze kunnen geld winnen maar de finalist krijgt ook een vast bedrag. Wat hebben ze dan aan
dat gewonnen geld? Komt dit bij de hoofdprijs erbij of..??
De laatste 4 (of 3, dat weet ik niet) die in de finale zitten (waar dus de populairste 100.000 wint) krijgen hun kluis ook uitbetaald.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:38:14 #49
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93900808
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef nancyx1981x het volgende:

Wat mij trouwens opvalt, een hoop van de bewonders zijn al bekend met de media........

Servio met zn bingo en travoshow is al regelmatig in bladen en op lokale tv geweest.
Gerard zat in die reclamespot van 24
Alex figureerde in oa Gtst
Sofia en dr films
Maik als fotomodel op diverse bladen en sites etc
Monique in de spelprogramma's op tv

Is dit toeval?
Zijn die mensen nou gewoon media/aandachtsg*il?
Of staan ze allemaal ingeschreven bij een Castingbureau en worden ze gewoon
van een of andere lijst geplukt om als bewoner in dit huis te komen??


quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef Danny het volgende:

Worden gewoon uit een castingbureau gehaald, of gebeld naar aanleiding van eerdere tv-optredens.
Sowieso is het maar een beperkt groepje mensen waaruit gevist wordt. Beetje wannabe B-artiesten.
Zit zo nu en dan een 'echte' tussen die zich daadwerkelijk heeft aangemeld zonder verdere ambities om beroemd te worden, maar het zijn toch vooral mensen die er beter van willen worden financieel en qua bekendheid.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:42:05 #50
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93900961
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:

Laura is toch schooljuf?
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef Danny het volgende:

Ze is bijna miss holland geweest (lees: heeft de voorrondes gehaald),
maar is nu babysitter oid inderdaad. In dat opzicht een van de normaalste.
Jammer dat ze raar is, anders was ze misschien leuk geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')