abonnement Unibet Coolblue
pi_93386435
Iemand ervaring met een thuisstudie. Bijvoorbeeld bij de NTI, NHA of LOI..
Kan je een thuisstudie ook sneller afronden dan de aanbevolen tijd?
Graag hoor ik hier meer over..
pi_93386625
heb beveiligingsdiploma via loi gehaald, lesstof die voor een jaar ofzo gepland stond in 3-4 maanden naar binnen gestampt en examen gedaan, alle onderdelen gehaald. Overigens perfecte lesstof bij LOI.

Tip: wil je via loi iets gaan volgen, kijk dan ook of de studie bij studieplan.nl staat. Is zelfde stof als loi, alleen dan zonder begeleiding..
pi_93386854
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef babipangang het volgende:
heb beveiligingsdiploma via loi gehaald, lesstof die voor een jaar ofzo gepland stond in 3-4 maanden naar binnen gestampt en examen gedaan, alle onderdelen gehaald. Overigens perfecte lesstof bij LOI.

Tip: wil je via loi iets gaan volgen, kijk dan ook of de studie bij studieplan.nl staat. Is zelfde stof als loi, alleen dan zonder begeleiding..
Bedankt voor je antwoord!
Wat is het verschil met of zonder begeleiding dan?
pi_93387116
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef Nfw het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord!
Wat is het verschil met of zonder begeleiding dan?
nou met begeleiding kan je huiswerk opsturen en vragen stellen aan een docent op afstand...zonder begeleiding is dus pure zelfstudie. Ik heb met LOI in elk geval helemaal geen contact nodig gehad, zo duidelijk dat de lesstof was.
pi_93387714
Ik wil graag een mbo opleiding doen (waarschijnlijk via LOI) dus lijkt mij dat je daar wel begeleiding bij nodig hebt. Hw nakijken enz of hoeft dat niet?
pi_93387832
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Nfw het volgende:
Ik wil graag een mbo opleiding doen (waarschijnlijk via LOI) dus lijkt mij dat je daar wel begeleiding bij nodig hebt. Hw nakijken enz of hoeft dat niet?
mbo kan sowieso niet via studieplan, alleen cursussen, welkeopleiding wil je gaan doen? Huiswerk heb ik overigens nooit in gestuurd, maar voor merendeel van de opleidingen moet je wel een portfolio maken wat ingestuurd moet worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door babipangang op 27-02-2011 14:20:37 ]
pi_93389371
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef babipangang het volgende:

[..]

mbo kan sowieso niet via studieplan, alleen cursussen, welkeopleiding wil je gaan doen? Huiswerk heb ik overigens nooit in gestuurd, maar voor merendeel van de opleidingen moet je wel een portfolio maken wat ingestuurd moet worden.
Ik wil graag mbo spw gaan doen of iets in die richting
pi_93393467
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Nfw het volgende:

[..]

Ik wil graag mbo spw gaan doen of iets in die richting
geen mogelijkheid om een deeltijdstudie oid te doen? SPW lijkt me niet bepaald een studie die je op afstand moet doen (zelf ook spw gedaan deeltijd)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')