abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 21:11:04 #1
137949 Disana
pi_93364876
quote:
Wilders boos om cartoon
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.

Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.
bron



quote:
PVV boycot Vara om spotprent

De PVV doet woensdag niet mee aan het lijsttrekkersdebat in het Vara-televisieprogramma Pauw & Witteman. Aanleiding is een spotprent op de Vara-site Joop.nl waarin een plan van de PVV wordt vergeleken met nazipraktijken.

De spotprent van Adriaan Soeterbroek beeldt Geert Wilders uit die als een Kapo mensen die voorzien zijn van een etiket de weg wijst naar de douche. Wilders draagt een uniform met laarzen en er is een prikkeldraadversperring te zien. De prent heeft betrekking op het PVV-voorstel om in elke provincie een 'tuigdorp' op te richten, een plek waar zogenaamde aso's zouden moeten worden samengebracht zodat ze de rest van de samenleving niet meer tot last zijn.

PVV-leider Geert Wilders dreigde afgelopen weekeinde al het debat te boycotten als de cartoon niet zou worden verwijderd. Dat is niet gebeurd. Volgens Wilders staat de vrijheid van meningsuiting niet ter discussie. Een cartoonist mag maken wat hij wil, hoe walgelijk ook, stelde Wilders maandag. Dat de Vara zegt ons niet in een nazihoek te willen drukken omdat het een mening van de cartoonist is, is onzin en maakt niet uit. Als je buurman je uitnodigt naar hem toe te komen en je weet dat er in zijn woonkamer een schilderij hangt waarop je met een nazi wordt vergeleken, dan ga je ook niet. Geen VARA-debat woensdag dus.

Joop.nl weigert de spotprent te verwijderen. De cartoon is de opinie van de maker, zoals dat geldt voor alle opiniebijdragen op de site en onderdeel van een heftig maatschappelijk debat over de politiek van Wilders. Daar kun je vanalles van vinden maar het is jammer dat een politicus als Wilders pogingen onderneemt met machtsmiddelen het debat over hemzelf te smoren, aldus de site.
Vorige delen:

Wilders boos om cartoon
Wilders boos om cartoon - deel 2.
Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingen
pi_93365058
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, we hebben het niet over Wilders? _O-
Daar probeer jij steeds de aandacht mee af te leiden ja. We hebben het over jouw bewering dat heel veel PVV stemmers moslims dood willen hebben waarvan in graag wil weten hoeveel "heel veel" is en hoe je aan dit aantal komt.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:16:16 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365091
In het vorige topic konden we lezen dat de Wilders aanhangers slecht tegen haat-campagnes kunnen en dat ze mensen dood willen hebben.

Moet ik dat quoten, of geloven jullie het zo wel?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:17:22 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365137
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Robus het volgende:

[..]

Daar probeer jij steeds de aandacht mee af te leiden ja. We hebben het over jouw bewering dat heel veel PVV stemmers moslims dood willen hebben waarvan in graag wil weten hoeveel "heel veel" is en hoe je aan dit aantal komt.
Ik heb op de manier van Wilders "gediscussieerd". Vond je dat niet leuk?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93365242
In het vorige deel heb ik mij trouwens vergist.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef Robus het volgende:

[..]

Nee. Hij zegt dat 80% vd immigranten crimineel zijn en dat die dus Europa uit moeten.
80 procent van de misdrijven wordt gepleegd door immigranten.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 21:20:14 #6
137949 Disana
pi_93365266
quote:
Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om 'miljoenen, tientallen miljoenen' mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie.

"Een enorm aantal moslims wil een andere samenleving dan de democratie die we nu hebben", aldus Wilders. "Het is nog een minderheid, maar zodra ze sterker worden, zullen ze van toon veranderen en zal het te laat zijn om terug te vechten." Volgens Wilders is het 'een paar minuten voor twaalf' en kan er niet langer worden gewacht met maatregelen.

In het interview schetst Wilders dat de Europese beschaving wordt bedreigd door massale immigratie uit moslimlanden en een hoog geboortecijfer onder moslims. Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij, wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. "In Nederland is dat hetzelfde." In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. "In Nederland is dat helaas niet veel anders."

Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."

Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: 'Miljoenen. Tientallen miljoenen.' Later heeft hij het over 'miljoenen nu' die misdrijven plegen en 'de sharia en het kalifaat' willen. "En helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden."
En hier:

Wilders: criminele moslims moeten weg

En het ultieme bewijs dat hij het heeft gezegd:

  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:21:12 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365321
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Robus het volgende:
In het vorige deel heb ik mij trouwens vergist.

[..]

80 procent van de misdrijven wordt gepleegd door immigranten.
Alsof Wilders zich om dat detail zorgen maakt. :')

Ik snap niet dat je zo veel moeite hebt met haat-campagnes? :?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93365338
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je verdedigt Wilders. Dus je bent het met hem eens dat 80% vd moslims crimineel zijn en Europa uit moeten. Dat maakt jou een racist.
Dat is niet wat Wilders heeft gezegd. Zie hierboven.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:25:09 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365545
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Robus het volgende:

[..]

Dat is niet wat Wilders heeft gezegd. Zie hierboven.
Wat is er mis met een lekker haat-campagne? Of mag dat alleen tegen moslims?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93365618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In het vorige topic konden we lezen dat de Wilders aanhangers slecht tegen haat-campagnes kunnen en dat ze mensen dood willen hebben.

Moet ik dat quoten, of geloven jullie het zo wel?
Over welk percentage PVV stemmers hebben we dan het volgens jou?

Ja, geef eens een paar voorbeeldjes. Ik heb dat niet meegekregen.
pi_93365736
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Disana het volgende:

[..]

En hier:

Wilders: criminele moslims moeten weg

En het ultieme bewijs dat hij het heeft gezegd:

En weer gaat het alleen over moslims die problemen veroorzaken.

Je zegt het zelf.
pi_93365753
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb op de manier van Wilders "gediscussieerd". Vond je dat niet leuk?
Ik vraag naar jouw onderbouwing van jouw bewering. Probeer die Wildershaat eens van je af te zetten joh, er komt geen zinnig woord meer uit.
pi_93365777
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Robus het volgende:

[..]

Over welk percentage PVV stemmers hebben we dan het volgens jou?

Ja, geef eens een paar voorbeeldjes. Ik heb dat niet meegekregen.
Ik gok dat hij het over allen heeft, want zwart / wit denken laat geen grijstinten toe.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:30:37 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365787
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Robus het volgende:

[..]

Over welk percentage PVV stemmers hebben we dan het volgens jou?

Ja, geef eens een paar voorbeeldjes. Ik heb dat niet meegekregen.
Wat is er mis met een lekkere haat-campagne? Of mag dat alleen tegen moslims?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93365800
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat is er mis met een lekker haat-campagne? Of mag dat alleen tegen moslims?
Nee hoor mag ook tegen blinde geiten wollen sokken types.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:31:19 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365814
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik gok dat hij het over allen heeft, want zwart / wit denken laat geen grijstinten toe.
Oh, je bent er nog? Ik wil nog wel wat haat zaaien tot je met een echte doodsbedreiging komt? :*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93365826
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat is er mis met een lekkere haat-campagne? Of mag dat alleen tegen moslims?
En wederom geen antwoord.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:31:55 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365840
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Nee hoor mag ook tegen blinde geiten wollen sokken types.
Dus je geeft toe dat Wilders haat zaait. Daar ben ik blij om.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 21:32:09 #19
137949 Disana
pi_93365856
Grindfreakje jokt. Wilders heeft het duidelijk gezegd:

alle moslims die problemen veroorzaken

En dan specificeert hij

-ze willen een andere samenleving, ze zijn nog met weinig maar het worden er steeds meer en dan is het te laat
-ze zijn verantwoordelijk voor de meeste misdaden
-ze krijgen meer kinderen
-ze moeten wegwezen als ze aan jihad en sharia denken
-de misdaad zal toenemen als de immigratie niet wordt gestopt

Dit is dus heel wat anders dan wat hier door Grindfreakje werd beweerd, namelijk dat het hem alleen maar om misdaad zou gaan.
pi_93365871
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh, je bent er nog? Ik wil nog wel wat haat zaaien tot je met een echte doodsbedreiging komt? :*
Ach doe wat je wilt. Ik zal hier niet hardop zeggen dat ze je moeten vermoorden, maar de wereld is voor mij wel een betere plaats zonder types zoals jou.
pi_93365913
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
Grindfreakje zwijgt. Wilders heeft het duidelijk gezegd:

alle moslims die problemen veroorzaken

En dan specificeert hij

-ze willen een andere samenleving, ze zijn nog met weinig maar het worden er steeds meer en dan is het te laat
-ze zijn verantwoordelijk voor de meeste misdaden
-ze krijgen meer kinderen
-ze moeten wegwezen als ze aan jihad en sharia denken
-de misdaad zal toenemen als de immigratie niet wordt gestopt

Dit is dus heel wat anders dan wat hier door Grindfreakje werd beweerd, namelijk dat het hem alleen maar om misdaad zou gaan.
Nee dat is je blinde interpretatie.
Nu probeer je me woorden in de mond te leggen om je eigen ongelijk uit de aandacht te halen.

Hij zegt ook heel duidelijk in hetzelfde stuk dat als je je aan de wet houd dat je welkom bent, houd je je niet aan de wet dan mag je opdonderen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:34:24 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365950
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Nee dat is je blinde interpretatie.
Nu probeer je me woorden in de mond te leggen om je eigen ongelijk uit de aandacht te halen.
Nou en? Dat doet Wilders ook.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 21:34:42 #23
137949 Disana
pi_93365957
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Nee dat is je blinde interpretatie.
Nu probeer je me woorden in de mond te leggen om je eigen ongelijk uit de aandacht te halen.
Dat is waarmee je steevast aankomt. Ik heb je niet een van zijn andere punten zien benoemen. Volgens jou ging het alleen om criminele moslims.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:34:56 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93365966
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Robus het volgende:

[..]

Ik vraag naar jouw onderbouwing van jouw bewering. Probeer die Wildershaat eens van je af te zetten joh, er komt geen zinnig woord meer uit.
Probeer jij eerst die moslim-haat van je af te zetten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93366001
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat is er mis met een lekkere haat-campagne? Of mag dat alleen tegen moslims?
Dan is dat duidelijk. Je bent hier niet om te discussiëren maar enkel om te bashen. Goed dat je het eindelijk toegeeft.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')