Heeft mij ook geholpen om deze weg te volgen toen ik met iets niet serieus genomen werdquote:Als u het oneens bent met de beslissing van de arbo-arts over werkhervatting na ziekte, of als u het niet eens bent met de wijze waarop uw reïntegratietraject bij ziekte vorm krijgt, kunt u een ' tweede mening' (second opinion) vragen bij de UWV (het vroegere GAK, heet tegenwoordig ' Uitvoering Werknemers Verzekeringen).
De bedrijfsarts - of het UWV in uw regio - kan u vertellen hoe dat in zijn werk gaat.
Let op: er zijn kosten aan een dergelijke procedure verbonden!
Voor een second opinion betaald u als werknemer 50 euro. Een werkgever moet hiervoor eveneens 50,- euro betalen.
Tja je zal toch voor jezelf op moeten komen en op dit moment is je gezondheid even wat belangrijker denk ik dan niet assertief te zijn. Je hebt nu de verantwoordelijkheid voor een kleintje en dan kan je je niet permitteren dat je risico's gaat nemen. Je voelt zelf het beste aan of het gaat of niet en BI is nou eenmaal niet medisch aan te tonen dus daarmee kunnen ze je ook niet om de oren slaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:47 schreef DebbiePebbles het volgende:
Mijn vriend zegt hetzelfde inderdaad.
Ik ben alleen geen type dat zich heel makkelijk ziekmeldt :S
daarom moet je nu ook goed opletten. doe dit ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef DebbiePebbles het volgende:
Na mijn eerste zwangerschap is BI nooit weggeweest.
Toen ben ik ook te lang doorgegaan. Dat is ook juist waar ik nu zo bang voor ben.
Ja precies daarom juist. Wij hebben het erover gehad om straks ook nog voor een 3e te gaan. Maar ik ben gewoon verschrikkelijk bang om dat risico weer te nemen. Denk dat BI ook de reden gaat worden om het niet te doen, wat ik al erg genoeg vind.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef Popples het volgende:
[..]
daarom moet je nu ook goed opletten. doe dit ook.
bij de eerste viel mijn BI heel erg mee maar na de 2de is nooit over gegaan.
nu zwanger van de 3de en nu weer heel veel last.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef DebbiePebbles het volgende:
Mijn werkgever heeft me nog opgebeld met de melding dat ze me toch thuis laten tot mijn verlof begint. Dus eind goed al goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |