abonnement Unibet Coolblue
pi_93304025

Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal:


Onze spits in actie!


Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M

Vorige delen:

Centraal FC Utrecht Topic #46 Waar het stadion weer verkocht wordt
Centraal FC Utrecht Topic #45 Overwinteren in Europa!!!
Centraal FC Utrecht topic #44: Op naar de top-5
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Centraal FC Utrecht topic #42: Who the fuck is Celtic?!
Centraal FC Utrecht topic #41: We pakken die Schotten in.
Centraal FC Utrecht topic #40: Voetballen in europa
Centraal FC Utrecht topic #39: Met een beest in de spits
http://forum.fok.nl/topic/1340057
Centraal FC Utrecht topic # 37: Let the game start!
Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
[Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
[Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
[Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
[Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
[Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
[Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
[Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Centraal FC Utrecht topic deel 13
Centraal FC Utrecht topic deel 12
Centraal FC Utrecht topic deel 11
Centraal FC Utrecht topic deel 10
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
[Centraal] FC Utrecht topic Deel 5
[Centraal] FC Utrecht topic #4
[Centraal] FC Utreg Topic #3
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
pi_93304047
En zoals ik al schreef; FCU - GRO verplaatst naar 11 maart...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:33:23 #3
202348 Susi
Temple of Love
pi_93304415
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef zatoichi het volgende:
En zoals ik al schreef; FCU - GRO verplaatst naar 11 maart...
Twee wedstrijden zelfs, ook PSV - Utrecht is naar 20 maart om half drie.
pi_93305258
Echt een klote actie van de KNVB... Grr! Kan nu 2 wedstrijden in eens niet meer zien :(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:28:17 #5
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93306842
Er bestaat een "open nieuw deel"-knop hoor". :P
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93307028
Ik moet mezelf maar eens in de OP plaatsen.
pi_93309247
Asare ook weer 4-6 weken kwijt, die gaan we echt wel missen.
pi_93332107
Belachelijke verschuivingen! Wij moesten dit seizoen soms ook 4 wedstrijden in 2 weken doen. Daar werd niets voor verplaatst...
pi_93333247
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Belachelijke verschuivingen! Wij moesten dit seizoen soms ook 4 wedstrijden in 2 weken doen. Daar werd niets voor verplaatst...
Is toch logisch?
Het gaat niet om het aantal wedstrijden maar de dagen die er tussen zit, die wedstrijd van psv die verplaatst is was op vrijdag gepland terwijl ze op donderdag europa league spelen, niet meer dan normaal dat ze hem dan naar zondag verplaatsen. Ze spelen alsnog 4 wedstrijden in 2 weken hoor.
Utrecht speelde toevallig elke wedstrijd na de europa league op zondag, anders waren deze ook verplaatst geweest.
pi_93341964
Maar waarom wordt Utrecht-Groningen dan verplaatst?
pi_93359634
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Maar waarom wordt Utrecht-Groningen dan verplaatst?
Eredivise Live uitzending.
pi_93382508
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef Utca het volgende:

[..]

Eredivise Live uitzending.
Kan ik daar dan mijn 1/18e deel van mijn seizoenskaart claimen?
pi_93383651
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Kan ik daar dan mijn 1/18e deel van mijn seizoenskaart claimen?
Daar zijn ze daar veel te arrogant voor! Tijd terug werd er reclame gemaakt dat ALLE bekerwedstrijden bij ze uitgezonden werden. Wij werden niet uitgezonden. Klacht over ingediend en dan wordt je gewoon uitgelachen dat alles niet alles betekend. Schandalig.

Je betaald je ook blauw voor die meuk, en dan krijg je Leo Driessen er ook nog is bij. Bah. Ik kijk hooguit 2 wedstrijden per maand, de rest ga ik heen. En daar mag ik dan 16,95 ofzo voor neertellen.

Ik zou wel weer terug willen naar Versatel/Tele2 van een paar jaar terug. Daar zat het gewoon erbij.
pi_93385022
Nog meer mensen die zo dadelijk afreizen naar Nijmegen?
pi_93410734
Jesus wat was het we slecht. Eerste helft was echt niet te pruimen. Vorm lijkt elke week debieler te gaan keepen. Maguire werkte hard, maar geen resultaat. Erg beroerd.

Weer een gelijkspel waar je je handjes bij dicht mag knijpen. Het had in de eerste helft al 3-0 moeten worden en dan hadden we nog blij mogen zijn.

2de helft was wel aardig, maar het laatste zetje kwam er niet van.

Met dit team van Twente winnen.... Ik weet het niet hoor...
  zondag 27 februari 2011 @ 23:11:10 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93419851
Alleen Mertens joeg me angst aan, de rest viel me tegen. De Kogel maakte op mij trouwens meer indruk in de speeltijd die hij kreeg dan van Wolfswinkel.

In deze vorm winnen jullie inderdaad niet van Twente
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93429971
Tegen Twente gaat idd heel zwaar worden. Het is zo jammer, al die geblesseerden. Te druk program gehad? Of gewoon niet dit hoge niveau al aankunnen van sommige spelers.

Ik heb er een hard hoofd an! 8)7
pi_93430183
Ik ga woensdag sinds lange tijd weer eens naar een uitwedstrijd. Ik heb er alleen ook een hard hoofd in als ik Utrecht de laatste weken zie voetballen.
pi_93431285
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef DiMacho het volgende:
Tegen Twente gaat idd heel zwaar worden. Het is zo jammer, al die geblesseerden. Te druk program gehad? Of gewoon niet dit hoge niveau al aankunnen van sommige spelers.

Ik heb er een hard hoofd an! 8)7
Sorry hoor, ik vind het wel meevallen met de geblesseerden. Als je ziet wie er speelt vraag ik me eerder af hoe het komt dat we met deze ploeg niet kunnen winnen van de teams waar we de afgelopen keer tegen hebben gelijkgespeeld...

Ja de verdediging is zwak, maar de rest doet in feite niet onder aan de top van de eredivisie...
pi_93434230
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:34 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Als je ziet wie er speelt vraag ik me eerder af hoe het komt dat we met deze ploeg niet kunnen winnen van de teams waar we de afgelopen keer tegen hebben gelijkgespeeld...
Dat vraag ik me dus ook af. We kunnen de geblesseerden wel als excuus blijven gebruiken, maar daar hebben andere ploegen ook last van en die winnen wel. De laatste 5 wedstrijden had je makkelijk kunnen winnen en dan had je nu 4e gestaan.
Dit was juist de reeks waar je punten had moeten scoren., nu komen de moeilijkere wedstrijden er aan.
pi_93435835
Het was weer om te huilen, gelukkig speelde Utrecht in de tweede helft wel erg gedreven. Van mij mocht de wissel Maguire - De Kogel al veel eerder doorgevoerd mogen worden, Maguire deed alles verkeerd wat hij verkeerd kon doen. Lensky had een slechte dag, ik ben er van overtuigd dat hij op de linksback positie goed uit de voeten kan. Hij had tevens een speler tegenover zich die de wedstrijd van zijn leven speelde. Elke bal nam hij aan zonder problemen om vervolgens weer snel ermee vandoor te zijn.
pi_93437028
Vond de tweede helft nog wel ok trouwens. In ieder geval inzet, druk en beleving... Eerste helft (en vooral eerste kwart) was echt dramatisch.

Stoorde me wel aan Duplan, en ook Mertens, wat betreft het theater, gezeur en geval. Soms mag je best gewoon doorgaan en blijven staan (of lopen) hoor.

Maar wordt ERG lastig woensdag.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:28:33 #23
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93437196
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Oidipous het volgende:
Hij had tevens een speler tegenover zich die de wedstrijd van zijn leven speelde. Elke bal nam hij aan zonder problemen om vervolgens weer snel ermee vandoor te zijn.
Wie dan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93438956
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Oidipous het volgende:
Lensky had een slechte dag, ik ben er van overtuigd dat hij op de linksback positie goed uit de voeten kan. Hij had tevens een speler tegenover zich die de wedstrijd van zijn leven speelde. Elke bal nam hij aan zonder problemen om vervolgens weer snel ermee vandoor te zijn.
Ik vind Lensky juist erg zwak op linksback, zie hem liever op het middenveld. Nesu is veel meer een verdediger dan Lensky. Ik had Lensky liever ipv Maguire op het middenveld gezien.
pi_93439173
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Wie dan?
Chatelle?
  maandag 28 februari 2011 @ 14:54:38 #26
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93440833
Chatelle was naar mijn mening een prutswedstrijd aan het spelen, slechtste aan onze kant. Je zult wel iemand anders bedoelen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93441363
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Mark het volgende:
Chatelle was naar mijn mening een prutswedstrijd aan het spelen, slechtste aan onze kant. Je zult wel iemand anders bedoelen.
Nee, ik bedoel echt Chatelle. De eerste 20 minuten stond hij constant vrij en in duels wist hij een paar keer Lensky te verschalken.
pi_93443157
2e helft was je 10 keer beter, jammer dat er zo onzorgvuldig wordt omgegaan met kansen. (Duplan bv, weer...)

Woensdag staat op zich, je kunt daar echt wel winnen hoor, zolang er maar eens vanaf de eerste seconde scherp wordt gespeeld.

Apart trouwens ook wel dat een Maguire week in week uit zo dramatisch mag voetballen, en er nog altijd mensen zijn die het voor m opnemen, wat een contrast met een Nijholt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 28 februari 2011 @ 16:13:28 #29
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_93444095
waarom spelen ze niet met dat dameselftal in de eredivisie ? :P
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_93449903
Lensky is echt nog slechter dan een drol die door het toilet is gespoeld op de linksback. In de 2e helft ging ie naar voren ballen, en had je veel meer aan hem. Op de linksback heeft hij geen enkele keer de bal afgepakt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 03:21:49 #31
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93477030
0-1 is genoeg in Enschede morgen.
pi_93480324
quote:
UTRECHT - Bank of Scotland is de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht.

Omdat de huidige sponsor Phanos in financiële nood verkeert en niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen, staat de Britse bank morgenavond al op het shirt tijdens de bekerwedstrijd tegen FC Twente.

De deal loopt in ieder geval tot het einde van het seizoen. De bank laat weten dat het nog met FC Utrecht onderhandelt over de komende seizoenen.

Vanavond in UVandaag meer over de nieuwe sponsordeal van FC Utrecht.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93480447
The bank of Scotland; die waren zeker mee toen Celtic even over de knie werd gelegd? :D
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:54:49 #34
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93483570
Montage, gemaakt door RTV Utrecht:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93484064
En volgend jaar spelen we in rood/witte schotse ruit! :D (Met kilt uiteraard!)
pi_93490655
Eindelijk weer eens een internationale sponsor, daarmee kunnen we internationaal aantreden. Is er al meer bekend over de duur van het sponsorcontract?

Tot het eind v/h seizoen dus... Nou goed, hopelijk kan Utrecht er flink veel geld uithalen.
pi_93491350
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Lensky is echt nog slechter dan een drol die door het toilet is gespoeld op de linksback. In de 2e helft ging ie naar voren ballen, en had je veel meer aan hem. Op de linksback heeft hij geen enkele keer de bal afgepakt.
Haha! Ik geniet van je reacties! Ook die op de svfcu over Mertens die weer zegt dat ie naar 020 wil. Bah die gozer weet echt niet wat er leeft in Utrecht!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:18:28 #38
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93491794
Nesu terug erbij tegen Twente.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93492672
Joh laat Mertens, persoonlijk ben ik er niet blij mee; vooral niet omdat die Ajaxcieden dan zo bijdehand gaan doen... Maar dat hij hogerop wil, dat snap ik wel. Eerlijk gezegd komt ie bij Utrecht op dit moment niet echt uit de verf...

Daarentegen komt Sneijder tzt gewoon naar Utrecht, dus pakken we daarmee de Ajaxcieden wel weer terug!
pi_93492765
Ik snap die ophef over Mertens totaal niet.

We hebben het hier niet over een geboren Utrechter die al tig jaar hier speelt, we hebben het over een Belg die hier nog geen 2 seizoenen speelt, lekker belangrijk dat ie naar ajax wil, 8 miljoen euro vangen en dag Dries.

Oar doet het steeds beter geloof ik, was gisteren uitblinker bij Jong FCU, dus wie weet hebben we zijn opvolger al in huis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:57:00 #41
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93493306
Het was al wel langer duidelijk dat hij naar ajax wil, maar dat hoeft je niet iedere week overal te verkondigen. Zeker niet net voor zo'n belangrijk duel. Ik snap zijn ambitie wel, maar een beetje inlevingsvermogen van zijn kant zou geen kwaad kunnen. Temeer omdat hij zich geenszins als een leider opstelt binnen de lijnen.
pi_93493721
Mjah, wat moet je... Hij zal heus niet zelf alle journalisten bellen om maar te verkondigen dat ie naar Ajax wil. Maar als het hem gevraagd wordt (en natuurlijk is dat een vraag die vaak terugkomt) kan hij daar toch antwoord op geven?

Als hij maar niks forceert en gewoon volle inzet toont voor Utrecht...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:41:15 #43
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93495349
Ruiz en Douglas spelen morgenavond in ieder geval niet mee. Zeer zeker in ons voordeel... Ben benieuwd!
pi_93495460
Ik ben ook benieuwd! We maken best een kans als we er vol op zitten en vanaf de eerste minuut scherp zijn. Nog meer mensen die die kant op gaan morgen?
pi_93497737
Inderdaad, gewoon goed geld vangen voor Mertens en dan kijken of Oar voldoet. Sowieso kan je dan altijd nog Boerrigter halen als back-up aan die linkerkant en wie weet ontwikkelt Brouwers zich ook nog als een goede flankspeler. Hopelijk dat er dit keer wél een talent weet door te breken want na Vorm hebben we eigenlijk geen talenten gehad die het hebben waargemaakt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef wortel1981 het volgende:
Ik ben ook benieuwd! We maken best een kans als we er vol op zitten en vanaf de eerste minuut scherp zijn. Nog meer mensen die die kant op gaan morgen?
Nee, helaas. Met een beetje pech ben ik dan rond 2 uur thuis, heb ik er niet voor over.
pi_93501774
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik snap die ophef over Mertens totaal niet.

We hebben het hier niet over een geboren Utrechter die al tig jaar hier speelt, we hebben het over een Belg die hier nog geen 2 seizoenen speelt, lekker belangrijk dat ie naar ajax wil, 8 miljoen euro vangen en dag Dries.

Oar doet het steeds beter geloof ik, was gisteren uitblinker bij Jong FCU, dus wie weet hebben we zijn opvolger al in huis.
Ik walg van de houding van Mertens. Zelfde als toen bij Zwaanswijk, Touzani en later van der Gun. En wat is er van hen geworden? Allemaal afgezonken en geen ruk meer waard. Hoogmoed komt voor de val.

Ik vind het prima, maar dan ook echt prima, als een speler hogerop wil. En of dat nu feyenoord of 020 is of Inter Milan.. Dat zal me allemaal een rotzorg zijn. En een speler moet ook hogerop willen, dat moet zijn doel zijn. Je hebt niets aan flapdrollen die er al klaar mee zijn.

Maar dat walgelijke benadrukken de hele tijd. Dat je het in de winterstop/zomerstop is noemt en er onder water mee bezig bent vind ik geen enkel probleem. Maar dit is net zo'n gevalletje als bijvoorbeeld Drost en Alves. Dat gepush en gepronk, flikker toch op!

En als ie nou nog zoals Kuyt of Dave vd Bergh gewoon goed speelde, hart voor de club toont en tracht beter te worden.. Nee, hij loopt met zijn lipjes getuit en zijn borstjes vooruit een beetje tof te doen en voor zichzelf te ballen. Er komt amper een bal meer aan, hij wordt tegenwoordig door elke verdediger op videoband al gezien en met zijn zelfde truukjes is het steeds meer van hetzelfde.

Moeten wij, normale werkers, eens proberen. Constant roepen dat we wel naar de concurrent willen, dan kunnen we ingerukt mars. Dat kan helaas niet in deze gevallen, er hangt teveel geld aan.

Laat hem zich maar eens 2 of 3 jaar bewijzen op het hoogste niveau. Dat gaat ie waarschijnlijk, net als bv vd Gun, niet eens halen.
pi_93501879
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef m0ridin het volgende:
Als hij maar niks forceert en gewoon volle inzet toont voor Utrecht...
Je bedoeld die 2 voorzetten per 90 minuten? Is dat inzet?
pi_93502111
Die shirts zijn trouwens om te janken:
pi_93502272
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Die shirts zijn trouwens om te janken:
[ afbeelding ]
Tsja zo gaat dat als het snel moet. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93502602
Beetje ADO style :)

Ik vermoed dat we over een weekje ofzo wel betere shirts hebben. Zou me ook niet verbazen als van de week Phanos omlazert trouwens.
pi_93517584
Heb zondag na de eerste helft de tv uit gezet, de zoveelste wedstrijd op rij waarin er zó plichtmatig en zonder bezieling gespeeld wordt. Da's eigenlijk al uit bij NAC begonnen en op Utreg-Ajax en in minder mate Utreg-Groningen na valt het keer op keer tegen. Voor de winterstop werd dat steeds op 'vermoeidheid' gegooid maar gek genoeg is het na de winterstop een stuk minder geworden. Vijf keer op rij gelijk, soms zelfs met wat geluk (WII, NEC)...
Silberbauer vind ik echt al tijden matig spelen. Duplan laat het ook al wedstrijden niet zien en er met z'n hoofd helemaal niet bij, thuis tegen Heracles als dieptepunt. Mertens gaat met de week arroganter lopen. Nijholt heeft 0,0 zelfvertrouwen en Maguire kan het gewoon niet belopen. En Wolfswinkel blijf ik, ondanks weer een doelpunt, een passief, iel mannetje vinden.
Dit team is tot veel in staat maar het komt er gewoon nauwelijks meer uit. Ik verlang naar Frank Demouge.

En toch zeg ik dat het er morgen wél weer een keer uit komt. Twente is in slechte doen, mist Ruiz en Douglas en strijdt nog op drie fronten, waarvan de beker de minst belangrijke zal zijn. Maar laat het eens zien Utreg, dat we kunnen strijden en er vol voor gaan! Niet dat lakse, plichtmatige voetbal, bloed, zweet en tranen willen we zien!

Wat is trouwens het record van de meeste gelijkspelen op rij? Denk dat we wat dat betreft goed bezig zijn :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:48:39 #52
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93525515
Anyway: Het wordt lastig vanavond: Zo pitten en vol goede moed naar Twente:
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:25 #53
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93534927
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:17:40 #54
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93543544
Succes vanaaf :D See you in the final 8-)
AFC AJAX
pi_93544212
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef msnk het volgende:
Succes vanaaf :D See you in the final 8-)
Ik hoop het; lekker beladen bekerfinale; altijd leuk! :Y)
pi_93567971
Zo, dat scheelt weer een ritje.

Eerste gele kaart van Cornelisse sloeg nergens op, tweede was terecht. Dat dat rood wordt is tot daar aan toen, maar die nsb'ers kregen niet eens geel voor een keeper omverbeuken, gestrekt inkomen op mertens, trappen van janko, etc. etc. En nog 20 van overtredingen waar geen fuk aan gedaan werd!! Je bent gewoon, net als in europa, WEER genaaid door een mongool met een fluit. Tegen dit soort mongolen is geen enkele voetbalclub opgewassen.

Voor de rest: we hebben best redelijk gespeeld. Nijholt viel goed in en Lensky was ook beter op deze positie. Nesu is ook een verademing.
pi_93567997
Tja je koopt er niets voor, maar met 10 man waren we beter dan Twente, zowel spelers als publiek (echt die Twente supporters vieren het alsof ze enorm goed hebben gevoetbald; ik zou me kapot hebben geschaamd als zoiets bij ons zou gebeuren...)
pi_93568047
Nijholt viel wat mij betreft echt positief op; daarnaast speelde ook Mertens erg lekker!
pi_93568144
Het verliezen en de rode kaart kan ik nog wel overheen komen.

Maar laat mij morgen niet alleen met van boeklul, want ik kan niet voor mezelf instaan. Het is een wonder dat er geen benen gebroken zijn.
pi_93568240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef zatoichi het volgende:
Nijholt viel wat mij betreft echt positief op; daarnaast speelde ook Mertens erg lekker!
Mertens was goed op dreef. En Silberbauer is ook echt beter met Strootman naast hem. Dat is een prima koppel.

En van de Maarel stond ook wel redelijk. En Schut en Duplan ook. Eigenlijk iedereen wel. Vond de wissel van Wolfie wel jammer, snapte hem wel maar had dan Lensky gewisseld zodat je voorin toch meer een spits bleef houden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:58:17 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93568264
Jammer. Zwaar benadeeld!

Niet zozeer de rode kaart die jullie wel kregen, maar dat Twente ze niet kreeg. Ik kwam op drie rode kaarten (2 keer geel) die Twente niet kreeg.
AFC AJAX
pi_93568431
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mertens was goed op dreef. En Silberbauer is ook echt beter met Strootman naast hem. Dat is een prima koppel.

En van de Maarel stond ook wel redelijk. En Schut en Duplan ook. Eigenlijk iedereen wel. Vond de wissel van Wolfie wel jammer, snapte hem wel maar had dan Lensky gewisseld zodat je voorin toch meer een spits bleef houden.
Ja ben ik met je eens; vooral omdat later er toch weer zo werd gewisseld dat het op hetzelfde neerkwam.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:02:09 #63
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93568543
Ik vond iedereen eigenlijk wel lekker spelen en zijn best doen. Maar die scheids man, ging godverdomme nergens over. Chinese gokmaffia? Twentefan? Hij wilt iemands hol likken? Kom op zeg, was helemaal niks. Maar ja het is nou eenmaal zo. Ik ga ff roken en paar halve liters wegtikken en dan maar slapen. :(
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93568792
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
Jammer. Zwaar benadeeld!

Niet zozeer de rode kaart die jullie wel kregen, maar dat Twente ze niet kreeg. Ik kwam op drie rode kaarten (2 keer geel) die Twente niet kreeg.
Helaas wel. Ik hoop morgen een leukere pot te zien. Gaat ook geen makkie worden voor jullie denk ik. RKC zal alles op alles spelen.

Maar ik hoop op een finale ajax-twente. Dan hebben we tenminste nog een wedstrijd die het kijken waard is.
pi_93570310
Godver, ik ga het eigenlijk alleen maar frustrerender vinden; die eerst gele kaart wordt veel te snel gegeven; daar was een waarschuwing meer dan voldoende geweest en als je dan zo naar het geheel kijkt, lijkt het wel alsof er vanuit Zeist gecompenseerd wordt...

Maar sowieso is het dit jaar echt verschrikkelijk met de scheidsrechters, zowel in de eredivisie als in europees verband. Of een scheidsrechter nou streng is of juist niet maakt me niet uit, maar de inconsequentie haalt echt de lol van het kijken eruit... Waarom mogen we in godsnaam nog niet gebruik maken van de televisiebeelden?

Gewoon zoals honkbal; geef een coach twee momenten om de beelden te bekijken die als leidend gelden. In plaats daarvan wordt er nog een extra man op het veld gezet zodat de kans op fouten alleen maar groter worden...
pi_93570385
echt zwaar genaait niet te geloven zeg..
pi_93572813
K*t...

Achterlijke scheids, terechte overwinning voor Twente gezien de kansen maar met 10 man kun je natuurlijk vrij weinig doen en doe je het uiteindelijk nog heel goed. Jammer dat de kansjes voor Utrecht er niet invlogen.

Maar nu frustratie, gezeik op de scheids (die vast een leuke vakantie kan boeken van zn winsten) en uiteindleijk gebeurt er weer niks.

K*T!
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:22:18 #68
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_93573631
Beide twee gele kaarten mochten echt niet gegeven worden, ik snap die keuze ook totaal niet. Vooral die eerste, waar slaat dat op?
pi_93573794
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef potienza het volgende:
Beide twee gele kaarten mochten echt niet gegeven worden, ik snap die keuze ook totaal niet. Vooral die eerste, waar slaat dat op?
Eerste is erg twijfelachtig, waaarschijnlijk mede door de plek dat hij gegeven wordt? Maar het was ook echt de eerste overtreding van Cornelissen, kom op zeg. Tweede zelfde verhaal, ik zie er niet veel in maar ja... sommigen geven hem wel eens. Maar dit was de 2e overtreding van Cornelissen? En dan op zo'n moment, de 2e gele kaart geven, voor zo'n incident na zo'n eerste gele kaart?

En dan vooral het feit dat de overtredingen van Twente amper tot niet bestraft werden en voor elke scheet van Utrecht een vrije trap of gele kaart gegeven werd. Te frustrerend en genant voor woorden...

Damn.
pi_93573815
*dubbel*
pi_93576635
Werd van Wolfswinkel nou gewisseld omdat ie slecht speelde of omdat ie geblesseerd was?

Ik vond het spel van Utrecht overigens een compliment waard ^O^ Twente speelt niet goed de laatste tijd, en Utrecht was aardig goed bezig om ze te ontregelen, kort op de man spelen etc. Ben wel benieuwd hoe het zou zijn gegaan als Cornelisse geen rood had gekregen. Jammer, ook al ben ik Twente fan, ik zie het liefste een wedstrijd die niet beïnvloed wordt door de scheids, had graag gezien wat het anders was geworden :)

Oh, en nog even dit: complimenten aan het publiek van FC Utrecht _O_ ik vind het altijd super om een (bijna) vol uitvak te zien met zingend publiek.
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:43:31 #72
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93576939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh, en nog even dit: complimenten aan het publiek van FC Utrecht _O_ ik vind het altijd super om een (bijna) vol uitvak te zien met zingend publiek.
Met jouw analyse ben ik het (grotendeels) eens, dus die laat ik even voor wat het is.

De afgelopen editie van FCU - Fct was ook Twente met een respectabele groep aanwezig in De Galgenwaard en dat wordt ook gewaardeerd. Alleen: een beetje originaliteit kan geen kwaad.
pi_93580395
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:43 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Met jouw analyse ben ik het (grotendeels) eens, dus die laat ik even voor wat het is.

De afgelopen editie van FCU - Fct was ook Twente met een respectabele groep aanwezig in De Galgenwaard en dat wordt ook gewaardeerd. Alleen: een beetje originaliteit kan geen kwaad.
Moet wij zeggen :D
pi_93580574
Te triest voor woorden die scheids, echt ongelooflijk.

Volkomen onlogisch dat je Cornelisse voor 2 lichte overtredingen (als het al overtredingen waren) met rood van het veld stuurt, doe je dat toch dan moet je Janko ook in de 1e helft nog van het veld sturen, die omhaal was gewoon gevaarlijk spel, zoiets moet je niet proberen als een verdediger in je nek staat te hijgen....

Met 11 tegen 11 of 10 tegen 10 hadden we zeker gewonnen.....

Nu gaat het seizoen als een nachtkaars uit, de playoffs haal je vast nog wel, maar de pijp is dan echt wel leeg dus die ga je never nooit winnen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93581645
quote:
Beste Supporters,

Gisteravond na de wedstrijd tegen FC Twente, die overigens niet gewonnen had mogen worden met deze scheidrechter zijn een aantal FC Utrecht spelers aangevallen door supporters van FC Twente.

Met name Ismo Vortsermans heeft hierbij een aantal rake klappen mogen ontvangen!

Dit is in onze ogen onacceptabel en mag derhalve niet onopgemerkt blijven.

De media spreekt met geen woord over dit in onze ogen zware incident, als spelers van de tegen stander zelfs gevaar lopen dan is er toch echt iets structureels niet in orde in ons voetballand.

Overigens heeft FC Twente hierin een grote rol gespeeld door in samenwerking met de lokale politie niet de veiligheid te kunnen garanderen, en maar pochen dat ze in Enschede de beste supporetrs hebben?! Na afgelopen zondag tegen AZ en nu met deze actie hebben zij aangetoond de slechtse "supporters" te zijn. Wij zijn erg benieuwd wat en of dit verhaal nog een staartje gaat krijgen en wat FC Utrecht hiermee gaat doen.

Zowel de media als beide clubs zijn hierin tot nu toe angstvallig stil, maar dit moet absoluut aan de kaak worden gesteld, waarvan akte!

Bestuur SVFCU
Triest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93581959
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Triest.
Wtf... Dat is echt sneu, en heel vaag dat daar niks over bericht is.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:34:50 #77
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93582986
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Triest.
Als dit echt zo is, dan is het heel triest.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:44:49 #78
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93589831
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93592830
Heb het ook maar even gesubmit naar de frontpage; dacht vanochtend nog dat het wel een gerucht zou zijn, maar aangezien het nu ook op de site van Fc Utrecht staat lijkt het toch echt te zijn gebeurd... Ook leuk voor die broer van Oar die voor het eerst in Nederland was...
pi_93595634
Dat zijn nog eens de echte helden!

In 40-45 stonden ze daar in NSB Enschede vooraan om de Joodse medemens te verraden. Anno 2011 kan je niet eens meer een wedstrijd bezoeken als mens. Schandalig.

Waarom niet is naar NEC - Twente met zijn allen? Gezellig in het bos daar!
pi_93596469
Collega (410-er (ja die baalt dit jaar om mij als collega te hebben :D )) heeft me al uitgenodigd om 15 mei mee te gaan naar Ajax als ze Twente ontvangen...

Vond ik toch weer iets te ver gaan :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:45:33 #82
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93596929
quote:
Schut zag sterretjes, moest overgeven en heeft nu enorm gezwollen hoofd

Het missen van de bekerfinale dreunde vandaag nog letterlijk en figuurlijk na in het hoofd van Alje Schut. "Ik heb na afloop overgegeven", vertelt de verdediger van FC Utrecht.

De Utrechter haalde het einde van de veelbesproken halve finalewedstrijd in de KNVB Beker tegen FC Twente (1-0 verlies) niet. Vijftien minuten in de tweede helft moest hij naar de kant, nadat hij kort voor rust een trap vol in het gezicht had gekregen van zijn directe tegenstander Marc Janko. De spits van FC Twente probeerde met een omhaal de bal richting het doel van Utrecht te sturen, maar raakte alleen het gezicht van Schut die koppend redding wilde brengen.

"Zo te voelen kreeg ik de volle kracht van zijn omhaal in mijn gezicht", aldus de onfortuinlijke verdediger op de site van Sport Promotion. "Vlak onder mijn rechteroogkas. Ik zag sterretjes." De zwelling liet zich direct zien en daarom was het des te opmerkelijker dat Schut na de rust gewoon weer het veld op kwam lopen voor de tweede helft. "Ik wilde niet opgeven. We stonden al met tien man na de twee gele kaarten voor Tim Cornelisse."

"En er zat eigenlijk geen echte centrale verdediger meer op de bank. Ik wilde het team niet in de steek laten. Ik heb het nog een kwartier volgehouden. Maar toen ging het echt niet meer. Mijn ooglid begon te trillen en ik zag vlekken voor mijn ogen. Er lag een waas over mijn oog. Toen moest ik wel afhaken. Ik kon het spel niet meer volgen", waarna hij werd vervangen door Gianluca Nijholt.

"Na afloop van de wedstrijd heb ik nog overgegeven. Ik lig nu op de bank met een enorm gezwollen hoofd. Het kan allemaal nog meevallen, het jukbeen is in ieder geval niet gebroken. Maar het kan een lichte hersenschudding zijn. Morgen meld ik me op de club. Dan kijken we verder. Maar wat mij betreft speel ik weer het weekend."
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93599768
Zuur, heel zuur. Janko had niet meer op het veld mogen staan, onbegrijpelijk. Die omhaal is gewoon geel, gevaarlijk spel en qua aanslag gevaarlijker en dommer dan de overtredingen van Cornelisse bij elkaar. Janko had er af gemoeten. Overigens vind ik het gewoon dom wat Cornelisse deed, halve elleboog + natrappende beweging, nergens voor nodig.
Ik vond de wissel vd Maarel - v Wolfswinkel trouwens ook niet echt van lef getuigen. Een beetje risico kan geen kwaad, we zitten al dun in de spitsen en dan haal je een spits er uit. De tweede helft zijn we achteruit gaan lopen, op de laatste tien minuten en wat spaarzame momenten na en is het gewoon wachten op de tegengoal. Afvallende ballen waren voor Twente.
Maar goed, die goal had niet gemaakt mogen worden. Niet door Janko in ieder geval. Storend dat ik de commentator daar ook nauwelijks over hoorde, dat het gewoon rood had moéten zijn. Schande.

Ik lees hierboven dat Mertens erg goed speelde. Ik vond 'm weer te vaak voor zichzelf gaan, een mannetje passeert ie met gemak en moet ie ook vooral doen, maar drie man tegelijk lukt niet. Daardoor regelmatig onnodig balverlies, niet alles hoeft mooi en sierlijk, een tikkie naar een medespeler is soms genoeg. Ook Duplan vond ik wederom tegenvallen. Achterin vond ik het goed staan, het duo Silberbauer-Strootman ook. Nijholt zelfs een van de beteren bij onze FC.

Al met al een zure nederlaag, die eigenlijk na een minuut of twintig al zeker was.
pi_93600240
Deze wedstrijd vroeg juist om egoïsme van Mertens. Het was onze enige hoop. En je zag hem regelmatig voorin opduiken, gevaarlijk worden en geen enkel afspeelpunt hebben (met name na de wissel van Ricky). En juist nu konden we het dus wel gebruiken.
pi_93603436
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:
Zuur, heel zuur. Janko had niet meer op het veld mogen staan, onbegrijpelijk. Die omhaal is gewoon geel, gevaarlijk spel en qua aanslag gevaarlijker en dommer dan de overtredingen van Cornelisse bij elkaar. Janko had er af gemoeten.
Helemaal mee eens.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:
Overigens vind ik het gewoon dom wat Cornelisse deed, halve elleboog + natrappende beweging, nergens voor nodig.
Ik heb de beelden meerdere keren gezien, het was gewoon zwaar overdreven gefloten door de scheids. Het was geeneens een halve elleboog imo, Tim leunt op Janko die als een stervende zwaan valt.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:Ik vond de wissel vd Maarel - v Wolfswinkel trouwens ook niet echt van lef getuigen. Een beetje risico kan geen kwaad, we zitten al dun in de spitsen en dan haal je een spits er uit.
Ik vond het wel logisch, Wolf zou op een eiland staan en dan heb je helemaal niks aan m, Mertens kan wel nog wat forceren met zijn dribbels.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:
De tweede helft zijn we achteruit gaan lopen, op de laatste tien minuten en wat spaarzame momenten na en is het gewoon wachten op de tegengoal. Afvallende ballen waren voor Twente.
Tsjaa wat moest je anders, nu hoopte je op een geniepige countergoal, die nog bijna viel ook.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:
Maar goed, die goal had niet gemaakt mogen worden. Niet door Janko in ieder geval. Storend dat ik de commentator daar ook nauwelijks over hoorde, dat het gewoon rood had moéten zijn. Schande.
Die commentator (Kurt Westerman) was vanaf het begin al irritant, steeds in de kont kruipen van Chadli (''wat een weergaloze beweging'', terwijl Chadli gewoon wegdraaide met de bal, dat kan iedere boerenlul), roepen om direct rood voor Cornelisse bij die 2e kaart, en overtredingen van Twente afzwakken. Pas in de 2e helft werd ie iets neutraler.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Stampie22 het volgende:
Ik lees hierboven dat Mertens erg goed speelde. Ik vond 'm weer te vaak voor zichzelf gaan, een mannetje passeert ie met gemak en moet ie ook vooral doen, maar drie man tegelijk lukt niet. Daardoor regelmatig onnodig balverlies, niet alles hoeft mooi en sierlijk, een tikkie naar een medespeler is soms genoeg. Ook Duplan vond ik wederom tegenvallen. Achterin vond ik het goed staan, het duo Silberbauer-Strootman ook. Nijholt zelfs een van de beteren bij onze FC.

Al met al een zure nederlaag, die eigenlijk na een minuut of twintig al zeker was.
Tsja voorin kon je gewoon weinig meer na 20 minuten, tot die rode kaart vond ik ons de bovenliggende partij, Mertens was uiteindelijk nog de enige die af en toe gevaarlijk was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:23:16 #86
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93603539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef PBateman1978 het volgende:

Die commentator (Kurt Westerman) was vanaf het begin al irritant, steeds in de kont kruipen van Chadli (''wat een weergaloze beweging'', terwijl Chadli gewoon wegdraaide met de bal, dat kan iedere boerenlul), roepen om direct rood voor Cornelisse bij die 2e kaart, en overtredingen van Twente afzwakken. Pas in de 2e helft werd ie iets neutraler.
Viel me niet op hoor. Westerman is toch een Utrechter?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93603606
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Viel me niet op hoor. Westerman is toch een Utrechter?
Volgens mij wel, heeft iig voor RTVU gewerkt ook, juist daarom vonden wij het al zo vreemd.

Echt kapot zitten ergeren aan die vent. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:04:01 #88
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93609669
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat zijn nog eens de echte helden!

In 40-45 stonden ze daar in NSB Enschede vooraan om de Joodse medemens te verraden. Anno 2011 kan je niet eens meer een wedstrijd bezoeken als mens. Schandalig.

Waarom niet is naar NEC - Twente met zijn allen? Gezellig in het bos daar!
Zou niet de 1e keer zijn dat een zware delegatie uit Utrecht massaal naar het Goffertpark afreist. ;)
pi_93609714
Pffff ga nog eens een uitwedstrijd mee!!! :(
Die klere van Boekel zeg, jezus!! Dan snap je het als scheids ook niet hoor, hoe kun je nou in een halve finale na 20 minuten al voor zulke lichte vergrijpen een rode kaart geven?
Heb de eerste helft 3 zwaardere overtredingen van Janko gezien die niet bestraft worden. En ja hoor de eerste de beste overtreding na rust (vd Maarel) is meteen WEER geel! Wat een lul zeg!
Daarna zeker weer 5 zwaardere overtredingen van Twente gezien, slaat echt nergens op dit!

Wel complimenten voor de spelers, ze hebben prima gespeeld en er alles aan gedaan om te winnen, jammer dat die lul de wedstrijd zo beinvloed.

Overigens kapot gelachen met die stewards van Twente in de rust.....wat een sukkels!
pi_93611834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Zou niet de 1e keer zijn dat een zware delegatie uit Utrecht massaal naar het Goffertpark afreist. ;)
Ik had er afgelopen weekend nog ruzie met wat stewards van NEC :')
pi_93652772
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef PBateman1978 het volgende:

Ik heb de beelden meerdere keren gezien, het was gewoon zwaar overdreven gefloten door de scheids. Het was geeneens een halve elleboog imo, Tim leunt op Janko die als een stervende zwaan valt.

Ik zie er toch echt een rare, natrappende beweging bij. Even het voetje laten staan, al weet ik niet of de scheids dan al gefloten heeft. Maar goed, mijn grote 'ding' blijft dat Janko er af had moéten gaan. Ernstig gevaarlijk spel, vast met de bedoeling om de bal te raken maar het is gewoon geel. Toch? Wat kreeg die gast van Uruguay die De Zeeuw een scheef gezicht trapte met een soortgelijke omhaal?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:00:04 #92
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93653094
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik zie er toch echt een rare, natrappende beweging bij. Even het voetje laten staan, al weet ik niet of de scheids dan al gefloten heeft. Maar goed, mijn grote 'ding' blijft dat Janko er af had moéten gaan. Ernstig gevaarlijk spel, vast met de bedoeling om de bal te raken maar het is gewoon geel. Toch? Wat kreeg die gast van Uruguay die De Zeeuw een scheef gezicht trapte met een soortgelijke omhaal?
Geel als ik het goed heb.

Uit een verslag:
quote:
In a horrifying accident midway through the opening half, Netherlands midfielder Demy De Zeeum took a boot to the face from Uruguay's Martin Caceres, who went up for a bicycle kick on a ball De Zeeum was trying to head. The Uruguay's foot caught the Dutch player straight to the mouth, earning Caceres a yellow card even though the kick was unintentional and Caceres appeared more concerned about his opponent than anyone.


[ Bericht 25% gewijzigd door msnk op 04-03-2011 19:07:36 ]
AFC AJAX
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:01:30 #93
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93653152
Zondag maar weer eens een overwinning boeken. 2-1 tegen Roda moet lukken..
pi_93655868
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik zie er toch echt een rare, natrappende beweging bij. Even het voetje laten staan, al weet ik niet of de scheids dan al gefloten heeft.
Die floot voor een elleboog/slaande beweging, hij riep nog naar Cornelisse dat ie in 1e instantie aan direct rood dacht. (las ik of hoorde ik Tim zelf zeggen bij fcu.tv)

quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Geel als ik het goed heb.
Dat staat ook gewoon in de spelregels, gevaarlijk spel.

Een omhaal is ok als er geen gevaar is voor een tegenstander, en dat was in het geval van Janko natuurlijk wel het geval.

Kan me er nog over opwinden. :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:53:29 #95
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_93655932
De maker van een omhaal moet altijd vrij baan krijgen. Als het lukt is het namelijk een geweldig doelpunt.
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:56:16 #96
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93656086
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De maker van een omhaal moet altijd vrij baan krijgen. Als het lukt is het namelijk een geweldig doelpunt.
:{
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93663774
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De maker van een omhaal moet altijd vrij baan krijgen. Als het lukt is het namelijk een geweldig doelpunt.
Alleen in uitzonderlijke gevallen:

(kon ff zo snel geen beter filmpje vinden maar we kennen 'm vast nog wel)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:02:16 #98
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93674752
Roda zondag, moeten we hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:06:24 #99
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93674815
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:02 schreef Ragboer het volgende:
Roda zondag, moeten we hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-0 = genoeg.
pi_93679699
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden, maar hoop op een briljante Mertens of een nog altijd scorende van Wolfswinkel...

Aan de andere kant zijn wij nu aan de beurt om gemazzeld te worden door de KNVB.
pi_93679920
Ja, om bij te blijven moet er morgen wel gewonnen worden. Hopen dat Twente tegen NAC doet wat ze moeten doen, NEC niet bij ADO wint en dat Feyenoord in de winning mood blijft, dan staan we een aantal punten los van de middenmotors en doen we echt goeie zaken.

Klopt het nou dat de nummers 5 t/m 8 playoffs spelen doordat de bekerfinale Twente-020 is en we er van uit kunnen gaan dat die ploegen toch wel bij de eerste drie eindigen?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:24:53 #102
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93705424
Morgen wedstrijddag.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93721052
Zo ik ben ook weer thuis. Altijd leuk wedstrijden en schoonouders die in Duitsland wonen. Dat betekent op zondag af en toe vroeg op en n de auto (8:30). Wil thuis ook nog rustig een broodje eten voor ik ga tenslotte.

Ik mag hopen dat we nu eindelijk doen wat we moeten doen: WINNEN!
pi_93732502
We gaan het nog moeilijk krijgen tegen Zwolle volgend jaar... -O-
  zondag 6 maart 2011 @ 17:41:19 #105
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93733156
Een vreemde middag. Wederom een vreemde arbitrage en een Fc Utrecht dat veels te slap aan de wedstrijd begon. Uiteindelijk was 1-1 een terechte uitslag.
pi_93740304
Arbitrage was matig, maar heb het veel slechter gezien. Er staat gewoon een inspiratieloos en machteloos elftal. Ik schaam me kapot voor die lapzwanzen.

En voor de silberbauer fans: ik blijk al jaren gelijk te hebben. Wat een kut voetballer en wat een kut aanvoerder.
pi_93741367
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik schaam me kapot voor die lapzwanzen.
Hoezo dat? Roda speelde het gewoon heel slim en heeft een goede ploeg hoor. Ze winnen niet voor niks bij Groningen uit.
In mijn ogen hebben ze er alles aan gedaan om te winnen, maar die wedstrijd van woensdag zat natuurlijk ook nog in de benen en het geluk ontbrak ook.
pi_93741594
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:53 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Hoezo dat? Roda speelde het gewoon heel slim en heeft een goede ploeg hoor. Ze winnen niet voor niks bij Groningen uit.
In mijn ogen hebben ze er alles aan gedaan om te winnen, maar die wedstrijd van woensdag zat natuurlijk ook nog in de benen en het geluk ontbrak ook.
Ik zie het echt anders. Het zag eriet uit. Geen enkele bal was voor ons. Roda was niet slim, wij gewoon zwaar kut. Die uittrappen van Vorm hangen me ook behoorlijk de strot uit, wat een verkwisting an de bal.

Je werd gewoon op alle fronten afgetroefd, je hebt 2 minuten gevoetbald en dat was het. Inzet 0.

Enige beetje fatsoenlijke spelende was Nesu. Die werkte hard.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:58:30 #109
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93741715
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige beetje fatsoenlijke spelende was Nesu. Die werkte hard.
Op Strootman was vandaag ook weinig aan te merken.
pi_93742116
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Op Strootman was vandaag ook weinig aan te merken.
Had ook geen reet in te brengen. Verzaakte niet op inzet, maar geen elke bal kwam aan. Dat was voor een groot deel te wijten aan uitvreters om hem heen die alleen voor eigen succes proberen te gaan of denken dat ze bij de top 3 van NL behoren.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:06:52 #111
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93742301
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Had ook geen reet in te brengen. Verzaakte niet op inzet, maar geen elke bal kwam aan. Dat was voor een groot deel te wijten aan uitvreters om hem heen die alleen voor eigen succes proberen te gaan of denken dat ze bij de top 3 van NL behoren.
Dat klopt wel, maar omdat jij Nesu eruit lichtte. Strootman is ook iemand die in ieder geval blijft werken en was toch wel een aantal keer nuttig met het onderscheppen van de bal etc. Maar aan voetballen is hij niet echt toegekomen, al doet hij dat nog altijd beter dan vrijwel iedereen om zich heen op het veld met een FCU-shirt aan.
pi_93743141
Klopt.

Ik zou die mertens graag eens een schop onder zijn reet geven overigens. Wat een troep legt die al weken (op woensdag na) op de mat...
  zondag 6 maart 2011 @ 21:23:10 #113
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93743375
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Klopt.

Ik zou die mertens graag eens een schop onder zijn reet geven overigens. Wat een troep legt die al weken (op woensdag na) op de mat...
Mertens is idd erg storend de laatste tijd. Ook als hij totaal niet in de wedstrijd zit / er 3 man om hem heen staan, probeert hij vaak weer dezelfde voorspelbare actie te maken. Echt goede voetballers beseffen op zo'n moment dat er teamgenoten vrij staan en houden het simpel, maar Mertens meestal niet.

Het wordt zo langzamerhand eens tijd dat ook Strootman zich met de vrije trappen gaat bemoeien. Zeker als de bal op een meter of 20 recht voor het doel ligt, zie ik liever Strootman trappen.
pi_93744262
En dan hebben we het niet over die dingen die mertens een corner durft te noemen. Wat een waanzin. Er is toch wel een ander die dat kan? Of misschien moet onze kale rakker er eens een week of 3 op trainen.

Mertens heeft alleen oog voor andereals ze er nog slechter voor staan dan hijzelf, bijna geen bal komt aan. Al moet wel gezegd dat als hij de bal bij een medespeler krijgt, dat het vaak een doelpunt wordt. Een paar maanden terug was dat zeg maar 2 keer per pot, u amper 1 op de 3 potten.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:08:12 #115
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93746834
Het is toch om te huilen... Hoe inspiratieloos wil je het hebben?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  maandag 7 maart 2011 @ 13:45:07 #116
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93767657
quote:
Booy wenst hervorming arbitrage
5 maart 2011

Technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht is van mening dat een hervorming van de organisatiestructuur van de scheidsrechters kan zorgen voor een hoger niveau van de arbitrage. Booy heeft het plan gelanceerd om voormalige voetballers en ex-trainers te betrekken bij de scheidsrechterscommissie van de KNVB, zo valt te lezen in de Telegraaf.

Een klankbordgroep met veel voetbalverstand zou door middel van beoordeling van de prestaties van de scheidsrechters en het meedenken over verbeteringen de kloof tussen de praktijkmensen uit het voetbal en scheidsrechters kunnen verkleinen. Volgens de technisch directeur van de Domstedelingen zou Leo Beenhakker uitermate geschikt zijn voor een dergelijke functie.

Eerder deze week baarde Booy opzien door na de halve finale van het bekertoernooi tussen FC Utrecht en FC Twente fel van leer te trekken tegen arbiter Pol van Boekel. De technisch directeur geeft aan nog steeds achter zijn kritiek te staan. "Ik vind nog steeds dat de halve finales en de finale van de beker alleen door absolute topscheidsrechters geleid moeten worden. Het moet ook een beloning zijn voor een scheidsrechter om die wedstrijden te mogen fluiten."
bron: http://www.fcupdate.nl/vo(...)ervorming-arbitrage/
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  maandag 7 maart 2011 @ 13:57:55 #117
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93768165
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Tha_Duck het volgende:
En voor de silberbauer fans: ik blijk al jaren gelijk te hebben. Wat een kut voetballer en wat een kut aanvoerder.
Nee, je hebt gelijk over de Silberbauer van de laatste maanden, daarvoor was ie weldegelijk goed en belangrijk.

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Op Strootman was vandaag ook weinig aan te merken.
Op ''10'' vond ik m heel erg matig, pas toen ie weer naast Silberbauer stond ging het beter met m.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93779264
Van Wolfswinkel was ook weer verschrikkelijk. Die wordt gewoon 90 minuten lang omver gelopen, loopt te lang buiten spel na de omschakeling zodat hij bij balverlies van de tegenpartij niet aanspeelbaar is en hij wint geen enkel duel, heeft totaal geen zin om hem vanuit de lucht aan te spelen. In dat opzicht wordt Demouge node gemist een ook zijn inzet zie je bij lang niet alle spelers terug. Als Demouge de verdediging opjaagt zie je regelmatig dat anderen mee gaan doen en het publiek er weer achter gaat staan.
  maandag 7 maart 2011 @ 18:47:24 #119
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93779929
Begin van het seizoen vond ik Mertens een echte baas. Maar hij doet vaak hetzelfde en wilt teveel in één keer, dat is jammer.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_93855566
Gaan we die playoffs wel halen? Als het zo doorgaat zie ik het somber in. Waar is de beleving? Bij winst op Roda hadden we hele goede zaken gedaan maar wat een wedstrijd weer... Het lijkt wel elke wedstrijd minder te worden en het programma voor de komende weken is ook niet echt hoopgevend (Groningen-thuis, PSV-uit, ADO-thuis, Feyenoord-thuis, Heerenveen-uit). Met name die wedstrijden tegen Feyenoord en Heerenveen worden belangrijk.
Vrijdag Groningen, dat het moeilijk heeft. Maar juist aan die clubs geven we graag cadeautjes. Hoewel, misschien wel weer een gelijkspelletje...
pi_93855679
Ex-back Real Madrid is niet 'exceptioneel' beter en verlaat Utrecht weer

FC Utrecht heeft besloten niet in zee te gaan met Santiago Villafane. De Domstedelingen namen tien dagen de tijd om de Argentijnse rechtsback te beoordelen op zijn kwaliteiten, maar het Algemeen Dagblad maakt woensdag bekend dat de club besloten heeft Villafane af te testen. We zochten een exceptionele verbetering vergeleken met wat we nu en richting toekomst in huis hebben, maar dat hebben we niet gezien.

Technisch directeur Foeke Booy legt uit dat FC Utrecht de Zuid-Amerikaanse proefspeler heeft gewogen en te licht bevonden. We vonden het best een goede speler, met name in balbezit. Hij heeft een goede techniek, maar verdedigend zagen we wel wat probleempjes. Het totaalplaatje is nog niet af. Dat werd nog eens bevestigd in een oefenwedstrijd tegen Jong Ajax, afgelopen maandag, laat Booy weten.

De 22-jarige Villafane was in beeld als mogelijke opvolger voor Tim Cornelisse, die aan het einde van dit seizoen moet vertrekken. Volgens Booy was de voormalig speler van Real Madrid, waar hij niet verder reikte dan het tweede elftal, best teleurgesteld na het 'nee' van FC Utrecht. Hij wilde dolgraag hier aan de slag. Santiago toonde zich meteen betrokken bij de club, bezocht alle wedstrijden en was enthousiast. Het is een volwassen speler, maar er bovenuit steekt-ie niet. Dan moet je ook geen inspanning doen om hem te halen. Ik heb altijd gezegd dat de eigen opleiding voorgaat, tenzij er van buiten iets te halen valt dat heel veel beter is.
pi_93855866
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef Stampie22 het volgende:
Gaan we die playoffs wel halen?
Als ik heel eerlijk ben zeg ik van niet........ik hoop het natuurlijk wel, maar zoals we de laatste weken spelen gaan we het niet redden. We hadden er al kunnen zijn op dit moment,maar in plaats daarvan spelen we 6x gelijk.
Wat je zegt, er is totaal geen beleving en die heb je toch nodig om de playoffs te halen.
pi_93856020
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef Stampie22 het volgende:
Gaan we die playoffs wel halen? Als het zo doorgaat zie ik het somber in. Waar is de beleving? Bij winst op Roda hadden we hele goede zaken gedaan maar wat een wedstrijd weer... Het lijkt wel elke wedstrijd minder te worden en het programma voor de komende weken is ook niet echt hoopgevend (Groningen-thuis, PSV-uit, ADO-thuis, Feyenoord-thuis, Heerenveen-uit). Met name die wedstrijden tegen Feyenoord en Heerenveen worden belangrijk.
Vrijdag Groningen, dat het moeilijk heeft. Maar juist aan die clubs geven we graag cadeautjes. Hoewel, misschien wel weer een gelijkspelletje...
Ja hoor, die halen we wel.

Maar we winnen de PO's niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93856377
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben zeg ik van niet........ik hoop het natuurlijk wel, maar zoals we de laatste weken spelen gaan we het niet redden. We hadden er al kunnen zijn op dit moment,maar in plaats daarvan spelen we 6x gelijk.
Wat je zegt, er is totaal geen beleving en die heb je toch nodig om de playoffs te halen.
Nou is het wel zo dat geen enkele club onder ons constant presteert. En boven ons eigenlijk ook niet. Met twee overwinningen op rij zou je zomaar een grote stap richting de playoffs kunnen zetten. Maar dat geldt ook voor de clubs onder ons en dat maakt het gevaarlijk. Feyenoord lijkt er aan te komen maar het gat is nog groot. Heerenveen gaat wat punten pakken in de komende wedstrijden, denk ik (Vitesse, Excelsior, Heracles). ook NEC krijgt een 'minder moeilijke' serie: Graafschap, Vitesse, VVV. Van NAC en Heracles verwacht ik niet zoveel. Wij hebben natuurlijk wél een Gouden Regel waar we hoop uit kunnen putten: wij presteren beter tegen 'grote' tegenstanders en die komen er aan. Maar het wordt weer eens tijd voor een wedstrijd waarbij FCU de tegenstander vanaf het begin bij de strot grijpt in een kolkende Galgenwaard.
pi_93856532
Ik baal van het slechte veld excuus wat na elke slechte thuiswedstrijd wordt gebruikt, wanneer gaat dit de gemeente onderhanden nemen?
pi_93856559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:06 schreef Oidipous het volgende:
Ik baal van het slechte veld excuus wat na elke slechte thuiswedstrijd wordt gebruikt, wanneer gaat dit de gemeente onderhanden nemen?
Pas na dit seizoen las ik vanochtend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93857045
Oké, dat worden dus allemaal kutwedstrijden thuis.

Maar we halen de play-offs wel. Tegen Groningen moeten we kunnen winnen, jongens zijn gebrand om te presteren en met Demouge terug moet het stukken beter gaan.

En we kunnen ook zomaar de play-offs winnen hoor. Zeker met Asare dan weer in de gelederen hebben we onze beste spelers weer terug om dan voluit te kunnen presteren. Toch wel een voordeel zo'n play-off, aangezien Utrecht een van de minst constante ploegen is in de competitie maar wel kan pieken in belangrijke wedstrijden.
pi_93857256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef Oidipous het volgende:
aangezien Utrecht een van de minst constante ploegen is in de competitie
Er presteert momenteel in de competitie geen ploeg constanter dan Utreg! ;)
pi_93857825
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Er presteert momenteel in de competitie geen ploeg constanter dan Utreg! ;)
6 wedstrijden op rij is inderdaad vrij constant presteren. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:52:37 #130
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_93860296
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef Oidipous het volgende:
Oké, dat worden dus allemaal kutwedstrijden thuis.

Maar we halen de play-offs wel. Tegen Groningen moeten we kunnen winnen, jongens zijn gebrand om te presteren en met Demouge terug moet het stukken beter gaan.

En we kunnen ook zomaar de play-offs winnen hoor. Zeker met Asare dan weer in de gelederen hebben we onze beste spelers weer terug om dan voluit te kunnen presteren. Toch wel een voordeel zo'n play-off, aangezien Utrecht een van de minst constante ploegen is in de competitie maar wel kan pieken in belangrijke wedstrijden.
Tja, dat wel. Maar de ogenschijnlijk "simpele" wedstrijden blijven natuurlijk een dikke faal. Echter ook ik denk wel dat playoffs haalbaar zijn. We hebben nu natuurlijk de pech dat er wat volk afwezig is. Inderdaad Demouge _O_ Als hij weer fit is moet het een stuk beter gaan.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:54:30 #131
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93860370
Ik begin Mulenga steeds meer te missen als ik die slappe prima donna's voorin zie de laatste weken.
pi_93860403
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Menu_69 het volgende:
Ik begin Mulenga steeds meer te missen als ik die slappe prima donna's voorin zie de laatste weken.
Mulenga en/of Demouge mis je nu ook zo erg, als het voetballend niet lekker loopt kun je bij hun tenminste een lange bal kwijt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93860526
Hoe staat het met Demouge's herstel?
pi_93860937
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Oidipous het volgende:
Hoe staat het met Demouge's herstel?
Volgens mij traint ie weer volledig mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93897201
quote:
Johan Boskamp liet recentelijk doorschemeren dat Dries Mertens de opvolger van Mbark Boussoufa bij RSC Anderlecht zou moeten worden. De aanvallende middenvelder van FC Utrecht stond in de afgelopen winterstop in de belangstelling van Ajax.

"Maar Utrecht wilde me niet kwijt, het vroeg belachelijk veel geld voor me. Toen ik hoorde wat ik moest kosten, wist ik dat ik hier niet weg zou komen. Jammer, maar Utrecht is ook een mooie club", aldus de Rode Duivel in Humo.

Mertens had graag de plaats van de naar Liverpool FC vertrokken Luis Suarez ingenomen. "In vergelijking met Utrecht is Ajax een stap hoger, en stilaan voel ik me klaar voor een stap hoger", vervolgt Mertens.

Anderlecht is naar zijn mening ook een stap hoger. "Anderlecht is toch de kampioen van België? Die twee nederlagen tegen Ajax, dat is maar een momentopname. Ik zou geen nee hebben gezegd tegen Anderlecht", windt Mertens er geen doekjes om.
Hij blijft bezig!!!! :(
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:04:32 #136
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93897422
Tja, Dries kent natuurlijk ook maar 1 belang.
pi_93899224
Meteen verpatsen aan een club als het bod hoger is dan 6 miljoen, Dries brengt de laatste wedstrijden niet meer veel goeds sinds zijn kop is gek gemaakt door de transferperikelen.
pi_93901449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef wortel1981 het volgende:

Volgens Johan Boskamp moet Anderlecht de vervanger van Mbark Boussoufa, die op het punt staat om zich aan Terek Grozny te verbinden, niet te ver gaan zoeken. Dries Mertens, de jonge creatieveling van FC Utrecht, past volgens de oefenmeester perfect in het plaatje. "Ik ken dat gerucht", vertelt Mertens aan Humo.

Mertens was in de afgelopen transferperiode al dicht bij een overgang naar Ajax. "FC Utrecht wilde me niet kwijt: het vroeg belachelijk veel", betreurt de middenvelder. "Toen ik hoorde wat ik moest kosten, wist ik: hier komt niets van in huis. Jammer, maar FC Utrecht is ook een mooie club. Al had ik bij Ajax graag de positie van de naar Liverpool vertrokken Luis Suarez ingenomen. In vergelijking met Utrecht is Ajax een stap hoger, en stilaan voel ik me klaar voor een stap hoger."

FC Utrecht won dit seizoen tweemaal van Ajax, Anderlecht ging in het toernooi om de Europa League twee keer onderuit tegen de Amsterdammers. Toch ziet Mertens de Belgische club als een stap vooruit. "Anderlecht is toch de kampioen van België? Die twee nederlagen tegen Ajax, dat is maar een momentopname. Pech, ook. Ik zou zeker niet nee hebben gezegd tegen Anderlecht."

Hij blijft bezig!!!! :(
Tja, ze vragen hem van alles, leggen hem uitspraken in de mond en van alle antwoorden maakt de pers weer een mooi, onruststokend verhaal. Het vraaggesprek zal ongeveer zo zijn gegaan:

Zeg Dries, je was in de afgelopen transferperiode al dicht bij een overgang naar Ajax maar jouw club vroeg een belachelijk hoog bedrag. Wat vond je daarvan?

Ja, terecht natuurlijk. FC Utrecht wilde me niet kwijt en toen ik hoorde wat ik moest kosten, wist ik: hier komt niets van in huis. Hoeft ook niet, FC Utrecht is ook een prachtige club en we hebben dit seizoen twee keer gewonnen van Ajax..

Ja maar Dries, toch is Ajax een stap hoger en je had daar mooi de positie van de naar Liverpool vertrokken Luis Suarez kunnen innemen. Voel je je klaar voor zo'n stap?

Ja, stilaan. Maar FC Utrecht is ook een prachtige club en ik heb het hier goed naar m'n zin.

Dries, werk nou even mee. Bij Anderlecht gaat Mbark Boussoufa weg, jij zou ook goed in dat plaatje passen.

Ik ken dat gerucht. Het streelt me, het is toch de kampioen van Belgie. Maar FC Utrecht is ook een prachtige club.

Anderlecht ging in het toernooi om de Europa League twee keer onderuit tegen Ajax. Zou je Anderlecht dan als een stap vooruit zien?

Ach, die twee nederlagen tegen Ajax, dat is maar een momentopname. Pech, ook. VVV verloor dit seizoen ook twee keer van Ajax. Kan de beste gebeuren. Wij hebben dit seizoen twee keer van Ajax gewonnen, heb je dat al opgeschreven?

Maar Dries, luister nou en beantwoord mijn vraag nou eens zodat ik een mooi stukje kan schrijven: zou Anderlecht een interessante optie zijn?

Ik geef ze weinig kans, ik zit bij een geweldige club en hoef voorlopig helemaal niet naar de Belgische competitie, die ik qua niveau in het rijtje Hongarije, Roemenie en Slowakije inschat. Maar als Anderlecht zin heeft in een kansloos ritje richting Utrecht, zijn ze altijd welkom voor een goed gesprek, onder het genot van een door mij vers gezet bakkie koffie.

Het is zo makkelijk, paar vragen stellen, mooie kop erboven en klaar is je sensationele stukje :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:55:43 #139
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93901547
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef Stampie22 het volgende:
Amazing story.
Dat zou dan behoorlijk out-of-character zijn, als het zo is verlopen.
pi_93915371
Dries wordt een verhaaltje van der Gun/Touzani/Huntelaar. Geloof mij maar.

En Silberbauer is ook de lul. En sorry, daar geniet ik van. Na jaren komt het allemaal weer een beetje tot rede. Die belachelijke hoeveelheden aan geld voor middelmatige spelers met een grote bek is voorbij.
pi_93915467
Ik geniet zozeer van Silberbauer hoor, dat hij de sjaak is. Meer in het algemeen. Kijk maar eens bij onze vrienden uit arnhem wat een bak geld aan nutteloze spelers daar gestald is. Voor miljoenen gehaald door de toppers, gigantische salarissen maar voetballen kennen ze niet.
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:25:12 #142
313438 LukaLaban
The Professional
pi_93918488
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geniet zozeer van Silberbauer hoor, dat hij de sjaak is. Meer in het algemeen. Kijk maar eens bij onze vrienden uit arnhem wat een bak geld aan nutteloze spelers daar gestald is. Voor miljoenen gehaald door de toppers, gigantische salarissen maar voetballen kennen ze niet.
Inderdaad, geef mij dan maar een Van Seumeren die weet wat ie met zijn geld doet, investeren om er in de toekomst rendement uit te krijgen. Geen aankopen doen om het aankopen doen, maar gericht zoeken naar goede versterkingen. Neem nou die Argentijnse rechtsback laatst, opgeleid bij Real Madrid. Voetbaltechnisch een leuke speler, maar verdedigend te weinig toegevoegd. Dan vind ik het mooi dat we nu gewoon nee kunnen zeggen.

En mertens, leer die belgische waffel nou eens te houden. We weten het nou wel
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_93960329
FC Groningen heeft 13 tegengoals gehad in de laatste 3 wedstrijden, zullen wij ze weer in het zadel helpen vanavond?
pi_93960349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef wortel1981 het volgende:
FC Groningen heeft 13 tegengoals gehad in de laatste 3 wedstrijden, zullen wij ze weer in het zadel helpen vanavond?
Nah, we gaan winnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:41:30 #145
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93960383
Speelt Matav¸ eigenlijk mee?

Het scheelt wel dat Matavz vanavond niet speelt.
pi_93961689
Ja, vanavond gaan we winnen. De druk is dusdanig dat het bijna niet kan missen. En Grunn speelt, in tegenstelling tot een paar wedstrijden terug, als een natte krant.
pi_93983161
Heb de wedstrijd niet gezien, maar de samenvatting wel; wat een teringlijers die groningers zeg; hoop dat beiden spelers een schorsing krijgen, en dit is al de derde op een volgende wedstrijd dat Utrecht dus keihard genaaid wordt door de scheids die zoiets niet ziet...
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:03:08 #148
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93985541
Lekker Frank.
pi_93997551
Eindelijk weer een beetje strijd. De eerste helft was waardeloos, de tweede een stuk aangenamer. Heb genoten van Demouge, vorstemans die zich redelijk lijkt te handhaven en Nesu met zijn oneindige inzet.
Silberbauer was weer waardeloos, ongeinspireerde kut voetballer. Geen enkele bal kwam aan, niet over de grond en niet door de lucht. Jammer.

De Kogel had wat pech in zijn acties, maar is nog jong. Wolfie is niks op 10 en Mertens speelde voor het eerst in weken eens een behoorlijke pot in de eredivisie.

Maar ik lees net dat Nesu weg mag. Komt er een blik verdedigers aan? Eerst mag Keller weg, dan moet Cornelisse en nu mag ook Nesu al. Met van de Maarel maak ik me niet druk omde rechtsback, maar Lensky is bedroevend als verdediger. En ik zou niet weten wie we nog meer hebben? Cornelisse qua persoon ben ik geen grote fan van, maar vind het een prima voetballer op de rechtsback.

Ik hoop heel hard dat Wolfie of Dries deze zomer gaan. Misschien dat er dan geld is om Nesu te behouden.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:17:12 #150
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94008010
Drie punten, ik ben blij. Demouge was lekker bezig.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 13 maart 2011 @ 09:29:02 #151
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_94036389
Apart dat een wedstrijd zo anders gezien kan worden Duck. :D

Ik vond Wolf op 10 nml. prima spelen, hij vulde het goed in, beter dan een Maguire of Duplan op die plek.

Mertens vond ik juist waardeloos, altijd maar voor eigen succes gaan, om te huilen gewoon.

Nesu was MotM in mijn ogen, speelde foutloos, jammer dat ie moet vertrekken, al snap ik wel dat men gewoon een goedkoper alternatief zoekt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94038001
Al heb ik niet de wedstrijd gezien maar alleen de samenvatting, maar op basis daarvan ben ik het met je eens Bateman.

Van Wolswinkel was zomaar verantwoordelijk voor het feit dat er twee man minder van groningen moesten staan (als de scheidsrechters eens deden waarvoor ze er staan) en een penalty gekregen. Nesu zag er gevaarlijk uit, het feit dat hij in eens linksvoor kan opduiken zonder dat de tegenstander eigenlijk doorheeft wat er gebeurt, is denk ik een van onze gevaarlijkste troeven. Te meer omdat er meestal twee man op Mertens gefocused zijn en Nesu dus de vrije man is.

Van Wolfswinkel, tja hij scoort te weinig, maar ik vind hem vooral gevaarlijk zonder de bal; hij trekt altijd verdedigers mee en weet verwarring te schoppen, daar. Het feit dat Mertens daar niet van kan profiteren is vooral Mertens aan te rekeken, en we missen dan duidelijk een Mulenga en Asare die het af kunnen maken.
pi_94038699
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Apart dat een wedstrijd zo anders gezien kan worden Duck. :D

Ik vond Wolf op 10 nml. prima spelen, hij vulde het goed in, beter dan een Maguire of Duplan op die plek.

Mertens vond ik juist waardeloos, altijd maar voor eigen succes gaan, om te huilen gewoon.

Nesu was MotM in mijn ogen, speelde foutloos, jammer dat ie moet vertrekken, al snap ik wel dat men gewoon een goedkoper alternatief zoekt.
:)

Ik vond Wolfie absoluut beter dan Maguire op 10. Duplan heb ik meer twijfels over, omdat het gewoon een speler is die blijft sleuren dus door zijn werklust wat goed kan maken. Maar ik vind Wolfie geen nummer 10.

Dries gaat altijd voor eigen succes, heeft totaal geen oog voor de rest van de mensen. Maar dat hield ie dit keer nog beperkt vond ik :D

Nesu of Demouge MOTM. Maar op basis van de hele pot was het zeker Nesu. Maar dat vond de rest van het publiek ook, getuige het fluiten :D Jammer dat ie weg moet, juist met spelers als Nesu kan je de stap omhoog maken. Met mensen als Mertens kom je er niet.
pi_94119288
Mwah, ben niet met je eens dat Nesu het verschil bij FC Utrecht kan maken, als je daar op doelt met 'de stap omhoog maken'. Ik vind 'm een bikkel en zou graag zien dat ie blijft, maar juist spelers die met één bevlieging een wedstrijd kunnen doen kantelen (spelers als Mertens dus) kunnen ervoor zorgen dat we de stap omhoog maken.

Over de nummer 10-positie: Boerrigter zou er kunnen spelen, type-Van Persie vind ik. Ik zie 'm graag komen, maakte ook dit weekend weer het verschil (en drie geweldige goals) tegen Volendam: De hattrick van Boerrigter

Utrecht rekent op vertrek Mertens en Vorm en aast op Boerrigter

Dries Mertens en Michel Vorm staan voor een vertrek bij FC Utrecht. Eerstgenoemde staat in de belangstelling van Ajax en Anderlecht en is volgens de directie van de Domstedelingen simpelweg niet langer voor de club te behouden, terwijl Vorm de ambitie heeft uitgesproken om een stap hogerop te gaan. Utrecht zal de international niet tegenhouden, meldt Voetbal International.

Vorm heeft een contract dat tot 2012 doorloopt en gaat deze verbintenis zeker niet verlengen, wat betekent dat Utrecht hem in de zomer moet verkopen. De club heeft datzelfde plan met Mertens, die echter over een tot 2014 doorlopend contract beschikt en daarom zeven miljoen euro moet gaan kosten. In januari vond Ajax, dat op zoek was naar een vervanger voor Luis Suárez, dat bedrag nog te hoog.

Derk Boerrigter (24) van RKC Waalwijk moet Mertens opvolgen: de vleugelaanvaller was in januari ook al in beeld bij Utrecht. “Dat was toen geen haalbare kaart, RKC wilde hem niet laten gaan”, vertelde technisch directeur Foeke Booy. “Wij volgen hem al lang, hij is een goede speler. Het is trouwens niet zo dat we een voorcontract met Boerrigter hebben.”
pi_94119445
En wie gaat er dan keepen?
  maandag 14 maart 2011 @ 22:18:54 #156
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94119580
Gewoon Jasper Cillessen van Nec kopen als het kan. Ik heb niet het idee dat we keepers in huis hebben die er direct staan voor een club die de subtop nastreeft. Of vergis ik me?
pi_94131371
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Menu_69 het volgende:
Gewoon Jasper Cillessen van Nec kopen als het kan. Ik heb niet het idee dat we keepers in huis hebben die er direct staan voor een club die de subtop nastreeft. Of vergis ik me?
Ze hebben Erik Cummins zijn contract verlengd, die zal dus sowieso wel bij de selectie komen volgend seizoen.

Of ie goed genoeg is voor een basisplek weet ik niet, maar ik moet eerst nog maar zien dat Vorm wordt verkocht.

Boerrigter, tsja, geen idee of ie een versterking zal zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:27:23 #158
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94133659
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Menu_69 het volgende:
Gewoon Jasper Cillessen van Nec kopen als het kan.
Vergeet het maar: Jasper heeft onlangs tot 2014 bijgetekend en zal dus veel geld moeten kosten, zeker gezien zijn potentieel. Daarnaast vraag ik me af of hij naar Utrecht zou willen, aangezien dat sportief gezien niet zo'n echt grote verbetering is. Bij NEC wordt hij binnen nu en een jaar de vaste eerste keus (als hij dat nu al niet is), aangezien Babos een contract heeft tot 2012.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94139563
Mocht Mertens naar Ajax gaan, is het dan gaan optie om Kenneth Vermeer bij de transfer te betrekken? Weet niet hoe gevoelig dit ligt maar ik vind het een goeie, jonge keeper die op een zijspoor is geraakt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:24:58 #160
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94139567
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef Mark het volgende:

[..]

Vergeet het maar: Jasper heeft onlangs tot 2014 bijgetekend en zal dus veel geld moeten kosten, zeker gezien zijn potentieel. Daarnaast vraag ik me af of hij naar Utrecht zou willen, aangezien dat sportief gezien niet zo'n echt grote verbetering is. Bij NEC wordt hij binnen nu en een jaar de vaste eerste keus (als hij dat nu al niet is), aangezien Babos een contract heeft tot 2012.
De subtop - met als niet onbelangrijke bijkomstigheid een redelijk kans op Europees voetbal - lijkt me toch wel een stuk aantrekkelijker dan ieder jaar voor spek en bonen spelen bij Nec. Ik zie Nec iig geen rol spelen rond plaats 5 de komende jaren.

Als je nu had gezegd dat hij een jongen uit de regio Nijmegen is, ok, maar iedere jonge, getalenteerde speler, zal de komende jaren liever in De Galgenwaard spelen dan in Nijmegen.

Wat hij moet kosten en of dat te duur is, weten we niet. Er is best wat voor te zeggen om flink te investeren in een keeper waar je in lengte van jaren mee vooruit kunt en die je mogelijk nog met winst kunt verkopen later.

[ Bericht 4% gewijzigd door Menu_69 op 15-03-2011 13:30:42 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:26:20 #161
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94142242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Menu_69 het volgende:
De subtop - met als niet onbelangrijke bijkomstigheid een redelijk kans op Europees voetbal - lijkt me toch wel een stuk aantrekkelijker dan ieder jaar voor spek en bonen spelen bij Nec. Ik zie Nec iig geen rol spelen rond plaats 5 de komende jaren.
Utrecht wel dan? Niet lullig bedoelt, maar als je Mertens en Vorm verkoopt blijft er van Utrecht ook weinig subtop over. En als je naar de huidige stand kijkt vind ik Utrecht inderdaad nauwelijks een sportieve verbetering. Ajax, Twente, PSV, AZ: ja, dat zou ik begrijpen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94142617
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef Mark het volgende:

[..]

Utrecht wel dan? Niet lullig bedoelt, maar als je Mertens en Vorm verkoopt blijft er van Utrecht ook weinig subtop over. En als je naar de huidige stand kijkt vind ik Utrecht inderdaad nauwelijks een sportieve verbetering. Ajax, Twente, PSV, AZ: ja, dat zou ik begrijpen.
We staan maar 5 punten achter op AZ :?
Mertens is hopeloos uit vorm dus zonder hem zijn we ook nog steeds wel subtop hoor. Ik denk dat wij dat beter op kunnen vangen dan wanneer Vleminkx bij jullie zou vertrekken.

quote:
Mocht Mertens naar Ajax gaan, is het dan gaan optie om Kenneth Vermeer bij de transfer te betrekken? Weet niet hoe gevoelig dit ligt maar ik vind het een goeie, jonge keeper die op een zijspoor is geraakt.
Vermeer is niet op een zijspoor geraakt, die is al het hele seizoen geblesseerd.
Die zal wel de nummer 1 worden zodra Stekelenburg vertrekt, ik zie Verhoeven namelijk daar niet voor in aanmerking komen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:41:09 #163
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94142817
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef Mark het volgende:

[..]

Utrecht wel dan? Niet lullig bedoelt, maar als je Mertens en Vorm verkoopt blijft er van Utrecht ook weinig subtop over. En als je naar de huidige stand kijkt vind ik Utrecht inderdaad nauwelijks een sportieve verbetering. Ajax, Twente, PSV, AZ: ja, dat zou ik begrijpen.
Misschien is het jou als Nec'er ontgaan, maar in Utrecht zijn we overall wel degelijk met iets moois bezig en is er ook ruimte om te investeren. Zeker als er van de zomer enkele miljoenen binnen komen. In Utrecht zijn wij zeker niet afhankelijk van Mertens. Net zoals vorig jaar en dit jaar, zullen we waarsch. de komende jaren ook meedoen om Europees voetbal. Allemaal zaken die ik bij Nec niet zo 123 zie gebeuren.

Sowieso is het perspectief veel belangrijker in deze dan de huidige stand.
pi_94144188
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:35 schreef wortel1981 het volgende:

Vermeer is niet op een zijspoor geraakt, die is al het hele seizoen geblesseerd.
Die zal wel de nummer 1 worden zodra Stekelenburg vertrekt, ik zie Verhoeven namelijk daar niet voor in aanmerking komen.
Dat is mij volledig ontgaan, dacht dat hij gewoon niet aan de bak kwam :) Maar zou Ajax hem echt als nieuwe eerste keeper zien? Heb niet het idee dat ie daar veel vertrouwen heeft gekregen de laatste jaren.

Overigens moet ik het in de toekomst concurreren met ploegen uit de top-5 nog maar zien (herinneren we ons The Challenger nog...). Ondanks dat we goed bezig (lijken te) zijn staan we achtste en doen we het niet beter dan vorig seizoen. Dat we dit jaar en met name vorig jaar meedoen om Europees voetbal hebben we aan het invoeren van de playoffs te danken. Ik ben erg positief over het beleid maar het is afwachten wat er gedaan wordt als spelers als Vorm en Mertens vertrekken. Het is prachtig dat vrijwel alle aankopen van de afgelopen twee jaar optimaal presteren, laten we hopen dat dit zo blijft.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:45:27 #165
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94147927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Dat is mij volledig ontgaan, dacht dat hij gewoon niet aan de bak kwam :) Maar zou Ajax hem echt als nieuwe eerste keeper zien? Heb niet het idee dat ie daar veel vertrouwen heeft gekregen de laatste jaren.

Overigens moet ik het in de toekomst concurreren met ploegen uit de top-5 nog maar zien (herinneren we ons The Challenger nog...). Ondanks dat we goed bezig (lijken te) zijn staan we achtste en doen we het niet beter dan vorig seizoen. Dat we dit jaar en met name vorig jaar meedoen om Europees voetbal hebben we aan het invoeren van de playoffs te danken. Ik ben erg positief over het beleid maar het is afwachten wat er gedaan wordt als spelers als Vorm en Mertens vertrekken. Het is prachtig dat vrijwel alle aankopen van de afgelopen twee jaar optimaal presteren, laten we hopen dat dit zo blijft.
Dat bedoelde ik dus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:49:55 #166
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94148127
Ach, het is maar net wat voor een verhaaltje je erbij zet. Je kunt ook zeggen dat je gedeeld 7e staat met een verwaarloosbare achterstand qua punten op de nummer 5 en 4. Ondanks zeer vervelende blessures (Mulenga vooral) waar je al bijna het hele seizoen mee te kampen hebt en 10+ zware Europese wedstrijden achter de rug.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar dat het de goede kant op gaat, staat voor mij wel vast.

[ Bericht 3% gewijzigd door Menu_69 op 15-03-2011 16:56:01 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:13:09 #167
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94172608
quote:
'FC Utrecht verwacht Vorm en Mertens te verkopen'
14 maart 2011

FC Utrecht verwacht komende zomer uit de rode cijfers te komen. De club hoopt dat te doen door Dries Mertens en Michel Vorm voor miljoenen te verkopen. Vooral de verkoop van de kleine Belgische spelmaker, naar wie Anderlecht en Ajax hengelen, moet de kas flink spekken, meldt VI.


Mertens gaf eerder al aan toe te zijn aan een stap hogerop. Ajax meldde zich in januari voor de vleugelaanvaller, maar toen ketste de overgang af. FC Utrecht vraagt ongeveer zeven miljoen euro voor de 23-jarige Belg, meldt het blad. Anderlecht zou ook voorzichtige interesse hebben.

Derk Boerrigter wordt door de directie van FC Utrecht gezien als opvolger van Mertens. De 24-jarige aanvaller blinkt momenteel uit bij RKC Waalwijk. Hij staat derde op de topscorerslijst van de Jupiler League.

Michel Vorm heeft nog een contract voor een jaar bij de subtopper. Hij wil zijn contract niet verlengen, waardoor Utrecht komende zomer nog een transfersom kan overhouden aan de tweede doelman van Oranje.
bron: http://wwww.fcupdate.nl/v(...)mertens-te-verkopen/
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:14:01 #168
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94172655
quote:
'Twente ziet in Cornelisse opvolger Tiendalli'
14 maart 2011

Tim Cornelisse kan in de nadagen van zijn carrière nog mogelijk rekenen op een mooie transfer naar FC Twente. De landskampioen heeft een gesprek gevoerd met de 32-jarige rechtervleugelverdediger, die aan het eind van dit seizoen bij FC Utrecht vertrekt.


"We hebben inderdaad gesproken met FC Twente en zijn nu in afwachting van de definitieve aanbieding", bevestigt zaakwaarnemer Søren Lerby van Cornelisse tegen Voetbal International. "Tim voelt zich zeer vereerd."

Cornelisse komt in aanmerking voor de plek van Dwight Tiendalli, die bij Twente waarschijnlijk gratis de deur uit zal lopen. De multifunctionele verdediger kreeg eerder nog een aanbieding van drie seizoenen, maar de Tukkers trokken die naderhand in. "Ik was in die periode net van zaakwaarnemer aan het switchen", legde Tiendalli uit. "Als dat rond zou zijn moest ik dat aan FC Twente melden en zou de club bij me terugkomen. Ik word nu begeleid door Sigi Lens, maar heb van Twente niets meer gehoord."

"In de media wordt nu het beeld geschetst dat ik niet wil bijtekenen. Maar de bal ligt bij Twente. De club heeft de aanbieding ingetrokken en ik kan zelf geen contractvoorstel doen. Het bevalt me goed in Enschede, ik wacht maar af wat er gaat gebeuren. Na dit seizoen ben ik in ieder geval transfervrij", belsuit hij.
bron: http://wwww.fcupdate.nl/v(...)-opvolger-tiendalli/
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_94186770
Ja, dat bericht over Cornelisse wilde ik ook al plaatsen. Opvallend. Zou me ook niet verbazen als Nesu naar een redelijke club gaat. Ik vind verdedigers als Schut en Vd Maarel, die wél contractverlenging kregen, toch echt een klasse minder en ik zie ze ook niet (meer) doorgroeien naar het gewenste niveau.

Ik ben erg benieuwd naar de selectie voor komend seizoen. Het ligt voor de hand dat we Vorm, Mertens, Silberbauer, Nesu, Wolfswinkel en Cornelisse kwijtraken, dan praat je over een half basiselftal. Benieuwd wat er voor gevangen wordt, hoeveel van dat bedrag gebruikt wordt om gaten in de begroting weg te werken en het belangrijkste: wie ervoor terugkomt. Met name verdedigend moet er wel wat komen.

Voor Nesu zie ik trouwens nog steeds graag Donny Gorter komen, een bijtertje en daarnaast een goede, jonge voetballer. Hij wil vast hogerop en NAC heeft de centen hard nodig.
Is Luigi Bruins geen optie voor het middenveld? Leuke voetballer vind ik, die om de een of andere reden bij Feyenoord niet uit de verf komt.
pi_94187396
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef Stampie22 het volgende:
Ja, dat bericht over Cornelisse wilde ik ook al plaatsen. Opvallend. Zou me ook niet verbazen als Nesu naar een redelijke club gaat. Ik vind verdedigers als Schut en Vd Maarel, die wél contractverlenging kregen, toch echt een klasse minder en ik zie ze ook niet (meer) doorgroeien naar het gewenste niveau.

Ik ben erg benieuwd naar de selectie voor komend seizoen. Het ligt voor de hand dat we Vorm, Mertens, Silberbauer, Nesu, Wolfswinkel en Cornelisse kwijtraken, dan praat je over een half basiselftal. Benieuwd wat er voor gevangen wordt, hoeveel van dat bedrag gebruikt wordt om gaten in de begroting weg te werken en het belangrijkste: wie ervoor terugkomt. Met name verdedigend moet er wel wat komen.

Voor Nesu zie ik trouwens nog steeds graag Donny Gorter komen, een bijtertje en daarnaast een goede, jonge voetballer. Hij wil vast hogerop en NAC heeft de centen hard nodig.
Is Luigi Bruins geen optie voor het middenveld? Leuke voetballer vind ik, die om de een of andere reden bij Feyenoord niet uit de verf komt.
Het punt is dat Cornelisse en vooral Nesu belachelijk veel geld verdienen, voor backs moet je imo nooit bakken met geld uitgeven, dus is het logisch dat ze moeten vertrekken.

Van Nesu vind ik het jammer, maar hij verdient ruim 4 ton per jaar omdat ie is aangetrokken toen Roemenië nog geen EU-lid was (in het voetbalwereldje). Als je zijn contract straks wilt verlengen moet ie meer gaan verdienen dan nu, je mag geen lager contract aanbieden, dus houdt het gewoon op.

Silberbauer heeft deze week een nieuw aanbod gekregen.

Voor wat betreft de rest, ik heb alle vertrouwen in de huidige scouting van onze FC, dus het komt wel goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:14:11 #171
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94188593
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef Stampie22 het volgende:
Is Luigi Bruins geen optie voor het middenveld? Leuke voetballer vind ik, die om de een of andere reden bij Feyenoord niet uit de verf komt.
Je moet alleen spelers naar Utrecht halen met een bepaalde basismentaliteit. Jongens die niet direct verzaken als het even niet loopt. Strootman bijvoorbeeld blijft er altijd voor werken en heeft ook de drive. Bruins heeft dat allemaal niet. Wel talent, geen mentaliteit.
pi_94215165
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Je moet alleen spelers naar Utrecht halen met een bepaalde basismentaliteit. Jongens die niet direct verzaken als het even niet loopt. Strootman bijvoorbeeld blijft er altijd voor werken en heeft ook de drive. Bruins heeft dat allemaal niet. Wel talent, geen mentaliteit.
Mertens heeft dat ook niet, vind ik. Wie zou je dan graag in zijn plaats zien komen? Van Wolfswinkel heeft dat ook niet. Maar met elf Frank Demouges ga je het ook niet redden, er moet ook ruimte zijn voor artiesten die het verschil kunnen maken.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:03:08 #173
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94215448
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Mertens heeft dat ook niet, vind ik. Wie zou je dan graag in zijn plaats zien komen? Van Wolfswinkel heeft dat ook niet. Maar met elf Frank Demouges ga je het ook niet redden, er moet ook ruimte zijn voor artiesten die het verschil kunnen maken.
Over het algemeen knokt Mertens er altijd wel voor en dat deed hij ook al bij Agovv, voordat wij hem kochten. Bruins heeft de afgelopen jaren gewoon aangetoond totaal geen ballen te hebben en veel mensen in R'dam zijn o.a. daarom ook wel helemaal klaar met die gozer. Die moet je niet binnen willen halen imo.

Van Van Wolfswinkel kun je ook niet zeggen dat hij een slechte mentaliteit heeft, vind ik.

Dan zie ik veel liever Schöne van Nec komen.
pi_94215754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het punt is dat Cornelisse en vooral Nesu belachelijk veel geld verdienen, voor backs moet je imo nooit bakken met geld uitgeven, dus is het logisch dat ze moeten vertrekken.
Ze zijn niet echt ruim bemeten goede backs. Maar je kan ze zelf wel redelijk opleiden imo. Scoren of keepen moet meer in je zitten heb ik altijd het idee. Bij beiden geldt dat je op het juiste moment op de juiste plek moet zijn. Ben je dat als aanvaller niet, dan win je niet en als keeper krijg je de doelpunten om je oren. Grandel was een prachtig voorbeeld daarvan, aardige keeper ansich, maar stond nooit goed en maakte stomme fouten.
Een middenvelder of verdediger kan wat makkelijker een fout maken, er staat 9 van de 10 keer toch nog iemand achter om het op te lossen.

Maar ik ben wel heel benieuwd waar het heengaat. Vorm zal wel een groot gemis worden nu Sinouh gaat. Ik vind Sinouh geen eerste keeper waardig, maar een prima standin. En zou prima zijn geweest om een van de jongere keepers aan hem te kunnen koppelen.

Nesu zou ik echt heel jammer vinden, blijft een voetballer naar mijn hart. Heeft een beetje van Dirk/Vreven in zich, altijd maar dan ook altijd werken. Duikt regelmatig op elke plek op, en nooit te beroerd een extra stap te zetten.
pi_94245521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Bruins heeft de afgelopen jaren gewoon aangetoond totaal geen ballen te hebben en veel mensen in R'dam zijn o.a. daarom ook wel helemaal klaar met die gozer. Die moet je niet binnen willen halen imo.
Ik weet het niet. Bij Exelsior heeft hij het goed gedaan en ook z'n eerste jaar bij Feyenoord was goed. Goed spelen heeft ook met vertrouwen te maken. Bovendien: hoeveel goede spelers zijn er de afgelopen jaren bij Feyenoord mislukt of kwamen niet uit de verf? Kijk naar El Ahmadi bijvoorbeeld, geweldenaar bij Twente en bij Feyenoord onopvallend. Nogmaals: ik weet het niet, maar het kan best zo zijn dat spelers als Bruins een prikkel of vertrouwen nodig hebben. Voetballen kan ie echt wel.
pi_94444554
Heb gisteren weer genoten van het enthousiaste, gedurfde voetbal. Heerlijk, zo'n wedstrijd die je vooraf kunt voorspellen.
pi_94447114
Tsjah, wat had je dan verwacht bij PSV uit.

Het viel me nog mee hoe we in de eerste 12 minuten voetbalden. En de aanvallende wissels waren ook niet eens zo slecht.

Maar we kwamen voor 0-0, en we gingen weg met 1-0. Jammer maar helaas.

Ik heb er ook nog niet over gepost, voor mij was dit een soort oefenduel en heb maar met een half oog gekeken verder. Vond het allemaal niet zo boeiend :{
  maandag 21 maart 2011 @ 22:36:18 #178
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94447184
Was verder geen fuck aan, maar Vorm viel wel in positieve zin op. Ik hoorde dat Hsv hem vrij nadrukkelijk volgt en ik hoop dat hij daar heen gaat in de zomer.
pi_94448298
Het kan me geen kont schelen wie hem wil hebben, als het maar 6+ miljoen oplevert :)
  maandag 21 maart 2011 @ 23:00:03 #180
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94448726
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Het kan me geen kont schelen wie hem wil hebben, als het maar 6+ miljoen oplevert :)
Tja, alsof iemand 6+ miljoen voor een aardige keeper uit de Eredivisie gaat betalen. :')

Ik heb dan liever dat hij naar Duitsland gaat ipv naar ajax.
pi_94449539
Tis wel de 2e keeper van het NL elftal, en op dit moment de 1e.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:29:58 #182
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94450512
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Tis wel de 2e keeper van het NL elftal, en op dit moment de 1e.
Overall doet hij het redelijk tot goed bij een subtopper en hij is idd de 2e keeper, maar hij zal nooit een echte topkeeper worden zoals Stekelenburg bijvoorbeeld. Hij ontwikkelt zich de laatste 2 seizoenen ook niet bepaald spectaculair.
pi_94450771
Deels mee eens. Vind dat hij vorig jaar vooral heeft stil gestaan. Het WK heeft hem goed gedaan en sinds een paar weken lijkt het ook weer wat beter te gaan. Zal wel te maken hebben met huis (net kindje enzo).

Of het een topper-topper wordt, dat weet je nooit. Maar hij heeft het zeker in zich om hogerop te gaan.
pi_94457760
2 miljoen max krijg je voor m, denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94460349
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
2 miljoen max krijg je voor m, denk ik.
lol ik denk dat van seumeren hem dan lekker houd

zal gewoon 5 worden en 5 of 6 voor mertens

dan zal er 5 voor verliezen zijn en kan er 5 uitgegeven worden.

Boerigter voor 1 mil, keeper uit eigen jeugd of bv krul proberen te halen en dan een verdediger en een aanvaller
pi_94460385
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

lol ik denk dat van seumeren hem dan lekker houd

Want ? Een keeper is gewoon niet enorm veel waard, daarbij loopt zijn contract eind volgend seizoen af en wil ie niet verlengen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94460394
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

lol ik denk dat van seumeren hem dan lekker houd

Lijkt me niet; nu 2 miljoen of volgend jaar gaat hij voor niets weg... Ik zou het wel weten...
pi_94473287
@TT helpen we volgend seizoen dan onszelf?

Heb er een hard hoofd in dat Utrecht het volgend seizoen goed gaat doen.
pi_94474550
Tja volgend seizoen wordt lastig; als we daarentegen ook echt onze spelers die weg willen voor een mooi bedrag kunnen verkopen, dan kan een nieuwe coach redelijk vrij zijn team vormen; dat moet toch ook aantrekkelijk zijn voor de wat prominentere coaches?
pi_94475234
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef OmniRocket het volgende:
@TT helpen we volgend seizoen dan onszelf?

Heb er een hard hoofd in dat Utrecht het volgend seizoen goed gaat doen.
Ik vertrouw op Booy en van Seumeren. Die hebben me de laatste jaren behoorlijk verrast, en je moet niet opkijken als er ineens een paar pareltjes uit de hoed komen.

Ik noem aankopen als Wuytens, Duplan, Strootman, Mertens, Asare en Mulenga maar als voorbeeld. Stuk voor stuk goede spelers, voor een mooie prijs gehaald en allemaal basisspelers (mits fit). Het zou me niets verbazen als ze al bijna rond zijn met een keeper en rechtsback.
pi_94502282
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef zatoichi het volgende:
dan kan een nieuwe coach redelijk vrij zijn team vormen;
Heb ik iets gemist?
pi_94503113
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Alleen mijn roep om een nieuwe coach; verder niets :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:29:22 #194
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94773612
Strootman en Vorm in Nederlands elftal. Ik voel me best wel trots om een Utrechter te zijn. :)
Hopelijk vanavond ook wat Utrechts spektakel in het Nederlands elftal. :)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_94774755
Is het heel raar als ik er echt totaal niet mee bezig ben? :@
pi_94796541
Ik zet er wel eens wat geld op; maar ik ben er inderdaad ook vrij weinig mee bezig...

Illustratief was wel dat ik vrijdagavond teletekst aanzette, zag dat Nederland met 0-4 had gewonnen en dacht: "Oh ze speelden vandaag; ik dacht dat dat morgen pas was...."

En Utrecht - ADO zit al weken in mijn hoofd :D
pi_94797982
Bij mij niet, ben er toch niet :'(
pi_94803154
Vanwege verhuizing voor het eerst niet bij Utrecht - ADO... snif! Maar kaartjes voor Utrecht - 010 in de pocket!

Op naar de 6 Ton 'finales'
pi_94803345
adriaanse maar utrecht?
pi_94803412
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef farscapevr8 het volgende:
adriaanse maar utrecht?
Roep ik al jaren; zo iemand hebben we hard nodig! In combinatie met de verkoop van een paar prominenten voor een goede prijs, kan hij, of een andere trainer, een structureel goed team neerzetten dat echt mee kan gaan doen bovenin.

Waar haal je de geruchten vandaan?
pi_94803498
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Roep ik al jaren; zo iemand hebben we hard nodig! In combinatie met de verkoop van een paar prominenten voor een goede prijs, kan hij, of een andere trainer, een structureel goed team neerzetten dat echt mee kan gaan doen bovenin.

Waar haal je de geruchten vandaan?
kan ik niet zeggen maar er is al een kopje koffie gedronken door v suemeren en co ;)
pi_94803681
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

kan ik niet zeggen maar er is al een kopje koffie gedronken door v suemeren en co ;)
Ja, in 2008 al toch ? :P

Wat mij betreft hoeft ie ook helemaal niet meer te komen, heeft ons al 2 keer laten zitten.

Daarbij denk ik niet dat een Adriaanse graag onder een Booy werkt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94804127
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, in 2008 al toch ? :P

Wat mij betreft hoeft ie ook helemaal niet meer te komen, heeft ons al 2 keer laten zitten.

Daarbij denk ik niet dat een Adriaanse graag onder een Booy werkt.
denk ook niet dat booy aan zal mogen blijven

ps 2007 al ;)
pi_94804729
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

denk ook niet dat booy aan zal mogen blijven

ps 2007 al ;)
Booy heeft een 5-jarig contract van een tonnetje of 5 per jaar, die gaan ze echt niet wegsturen hoor. :P

Is ook geen enkele aanleiding toe trouwens, Booy doet het tot nu toe uitstekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:24:59 #205
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94805903
quote:
De Kogel twee jaar langer door bij FC Utrecht
29 maart 2011

FC Utrecht heeft de optie in het aflopende contract van Leon de Kogel gelicht. De jonge aanvaller ligt zodoende nog twee seizoenen bij de Domstedelingen vast. De Kogel werd deze voetbaljaargang door coach Ton du Chatinier naar de hoofdmacht gehaald.

De huidige nummer acht van de Eredivisie gaat ook langer door met verdediger Dave Bulthuis, middenvelder Stefano Lilipaly en keeper Fons Mulder. FC Utrecht verlengde de contracten van de jeugdspelers met een jaar.

Met vijf spelers uit de selectie van Jong FC Utrecht gaat de club in gesprek om hun aflopende dienstverband te verlengen. Verdedigers Kai Heerings, Bart Vriends, middenvelder Anouar Kali en de aanvallers Atilla Yildrim en Evert Brouwers kunnen bijtekenen.
bron: http://www.fcupdate.nl/vo(...)door-bij-fc-utrecht/
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_94813897
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef DiMacho het volgende:
Vanwege verhuizing voor het eerst niet bij Utrecht - ADO... snif! Maar kaartjes voor Utrecht - 010 in de pocket!

Op naar de 6 Ton 'finales'
Ook 010 mis ik :'(

En Hoerenveen uit. En Vitesse thuis.

Beter gezegd, ik heb alleen AZ thuis. En maybe Excelsior uit maar dat weet ik nu nog niet.
pi_94847059
In de VI van deze week een stuk over het aankoopbeleid van de Eredivisieclubs. FCU staat er goed op, al blijft het altijd een beetje vaag waar ze aan hun beoordeling op baseren. Demouge krijgt 'voldoende' achter z'n naam, terwijl 'goed' me beter lijkt, hij doet het prima bij ons. Duplan goed, mee eens. Strootman wordt 'top' genoemd en ben ik het mee eens, binnen een paar maanden van Sparta naar Oranje. Over onze Aussies zijn twijfels: Oar krijgt een voldoende als beoordeling, Sarota en Zullo een onvoldoende. Ik vind ze eerlijk gezegd alledrie (nog) niet uit de verf komen.
pi_94847361
Sarota zou van mij een matig krijgen en Oar een onvoldoende. Vind ze inderdaad alle drie niet goed uit de verf komen.
pi_94847476
De club is in ieder geval uiterst tevreden over de Aussies, stond een paar weken terug in de VI.

Sarota schijnt het op trainingen en bij Jong FCU heel goed te doen, maar is timide en heeft nog moeite met in een vol stadion spelen.

Zullo kun je niets van zeggen, die is pas net fit.

Oar vond ik matig beginnen, maar ook hij schijnt het bij Jong FCU de laatste tijd fantastisch te doen, is bijna wekelijks uitblinker.

Komend seizoen maar eens een echt oordeel geven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94847640
Pino en vandenBergh deden het in jong Utrecht ook goed })
pi_94849238
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Pino en vandenBergh deden het in jong Utrecht ook goed })
Dacht even dat je het over Dave van den Bergh had :P
pi_94852340
Nee, Dave is een held!!

Zondag vertrek ik richting Dave, al weet ik niet waar ie op dit moment verblijft :)
pi_94866556
Volgens diverse bronnen tekenen Vorm en Mertens morgen bij de vrienden uit 020 :{

Maar tis wel 1 april, dus het kan ook niet kloppen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tha_Duck op 31-03-2011 21:09:43 ]
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:23:25 #214
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_94891686
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens diverse bronnen tekenen Vorm en Mertens morgen bij de vrienden uit 020 :{

Maar tis wel 1 april, dus het kan ook niet kloppen.
1 april idd. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94891898
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ook 010 mis ik :'(

En Hoerenveen uit. En Vitesse thuis.

Beter gezegd, ik heb alleen AZ thuis. En maybe Excelsior uit maar dat weet ik nu nog niet.
Excelsior uit ga ik ook... alleen in het verkeerde vak ;) . Voor mij alleen nog 010, Excelsior, AZ...

Maar jij hebt een goede rede om het zondag te missen las ik op GOT ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:04:04 #216
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94938790
Morgen Utreg - ADO.
Heb er zin in.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_94981945
Lekkere pot vandaag maar onnodig verloren. Mijn voetbalteam (5e klasse) sluit elke training af met een potje peunen. Aanleggen, schieten. Wordt tijd dat ze dat bij Utreg ook eens gaan doen, combineren is leuk maar er mag wel eens geschoten worden ipv alles met tik-tak-voetbal te proberen.

Redelijke eerste helft, verdiende 1-0, ADO was nergens. Net toen wij op de tribune concludeerden dat ADO nogal tegenviel, viel de 1-1. Hoe het na rust wordt weggegeven is dramatisch. Verder nauwelijks kansen meer gehad en na de 2-3 miste ik toch de échte drive om te willen winnen. Zelfs met 2-3-5 kwam er weinig uit. Iemand een idee waarom Schut werd gewisseld? Viel weer op door z'n sloomheid en z'n angst om de middenlijn over te komen (zelfs tegen tien man schuift ie niet in) maar toch.. maar zou ie daarom weer gewisseld zijn?
Asare wat mij betreft man of the match, Duplan vond ik ook eindelijk weer wat frisser ogen.
pi_94984403
Cornelisse had man of the match moeten zijn; heeft in zijn eentje de hele wedstrijd bepaalt... Lekker laten oprotten naar Twente!
  zondag 3 april 2011 @ 17:34:52 #219
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_94985143
Dom van van Seumeren. Het opvoeren van de druk terwijl het al niet soepel loopt is nooit slim. In het voetbal kun je hooguit eisen dat spelers hun best doen. Knijp je handen dicht met 4 geweldige wedstrijden tegen Liverpool en Celtic en geeft die mensen de ruimte om hun ding te doen.
Look behind you! It's your ass!
pi_94985531
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef zatoichi het volgende:
Cornelisse had man of the match moeten zijn; heeft in zijn eentje de hele wedstrijd bepaalt... Lekker laten oprotten naar Twente!
En die mongool van een Makkelie, jezus als je daar al een penalty voor geeft zeg!
Slaat helemaal nergens op!

Laatst had ik het met een maat erover dat het af en toe weleens lijkt of Cornelisse het expres doet, hij maakt echt kinderlijke fouten de laatste tijd!
  zondag 3 april 2011 @ 18:04:04 #221
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_94986263
Waren behoorlijk wat rare beslissingen bij van de scheids, bijvoorbeeld die kaart van Demouge. Duplan en Asare waren lekker bezig, alhoewel Asare af en toe wel een aansteller is. De Kogel had ik meer man verwacht toen hij in het veld kwam. Het afmaken van kansen hé... want we kregen er genoeg.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_94986967
Bwoh... Laatste 15 minuten met 6 spelers op één lijn staan en nog geen doelkans gehad. Wat een armoede. We waren in de eerste 45 minuten bezig alleen bleven we maar combineren, zelfs in de 16 zochten ze elkaar nog op via kleine tikjes. Alsof we fokking Barca zijn... Afgrijselijk.

Ton mag langzamerhand achter zijn oren krabben. Zelfs met de beste spelers kan hij niet winnen én heeft (bijna) iedereen 2 weken rust gehad. Het veld lag er ook prima bij en het was behoorlijk windstil. Heeft hij nog excuses over in zijn repertoire?
  maandag 4 april 2011 @ 15:22:19 #223
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_95024606
quote:
Fluit maar af, scheids

Wat is er toch met ons cluppie aan de hand mensen?

Natuurlijk, FC Utrecht is geen FC Barcelona. Du Chatinier heeft het dit seizoen al meer dan eens gezegd. Maar wie de laatste weken Utrèg aan het werk ziet, krijgt geen moment de indruk dat dit elftal - in navolging van clubeigenaar Van Seumeren en de technische staf - ook zélf graag de play-offs voor Europees voetbal wil halen.

Het is wel erg makkelijk roepen dat scheidsrechter Danny Makkelie een té groot stempel op de spectaculaire wedstrijd tegen ADO Den Haag drukte. Wie eerlijk is moet gewoon bekennen dat de FC zelf ook behoorlijk faalde. Zo werd op het middenveld wel redelijk gespeeld door vooral Asare en Strootman, maar was voorin enige creativiteit ver te zoeken. Daarnaast weet je dat dergelijke dekkingsfouten als waaruit de 1-1 en 1-2 vielen, op dit niveau gewoon keihard afgestraft worden.

De speler waar ik mij tegen Den Haag het meest aan ergerde, was - niet voor het eerst overigens - Dries Mertens. De kleine Belg speelt eigenlijk al sinds de openingswedstrijd na de winterstop tegen Ajax waardeloos. Mijnheer heeft een transfer - liefst naar de Amsterdammers - in zijn hoofd en lijkt zich verder niet zo druk te maken of FC Utrecht nu wel of niet Europees speelt. Mertens speelt zijn wedstrijdjes uit, probeert af en toe een actie, maar de echte dreiging waarmee hij populair werd in Stadion Galgenwaard, is verdwenen.

De Europese campagne trekt dit seizoen een behoorlijk grote wissel op de te krappe selectie. Een waslijst aan blessures zorgt ervoor dat de FC onderaan het linkerrijtje bengelt en geluk heeft dat zowel Heracles Almelo, NEC als sc Heerenveen dit weekend verliest, zodat we achtste blijven. Tegelijkertijd is het gat met nummer zeven Roda JC opgelopen tot zes punten. Met nog vijf duels te gaan, lijkt mij dat onoverbrugbaar. Dus de achtste plaats is het hoogst haalbare.
Maar moet je überhaupt wel play-offs wíllen spelen? Allereerst lijkt het wel alsof de spelers helemaal geen zin hebben in nóg vier duels na de vijf nog resterende competitiewedstrijden. Hun batterijtjes zijn leeg. Niet zo gek, sommige spelers hebben al 44-45 duels in de benen.
Hoe realistisch is dan de eis van Van Seumeren dat hij Europees voetbal verwacht? Begrijp mij niet verkeerd, het waren vaak prachtige wedstrijden. Op basis van het vertoonde spel in de wedstrijden in Napels en thuis tegen Liverpool, had FC Utrecht misschien ook wel verdiend de groepsfase door te komen. Maar goed, dat is eigenlijk al teveel "als".

Natuurlijk ga ook ik komende (nazomer) graag weer Europa in. Het liefst overigens naar uitwedstrijden die met de auto te doen zijn, dat zijn in mijn ogen de leukste. Maar of dit de juiste manier voor FC Utrecht is om hogerop te komen, betwijfel ik. Geld levert de Europa League amper op en ook het argument dat het spelers naar je club lokt, gaat in mijn ogen niet meer op. Zo heel bijzonder is Europees voetbal namelijk niet meer.

Daarnaast zit je dan volgend seizoen weer met hetzelfde probleem dat er straks voor de winterstop al een compleet competitieseizoen moet worden afgewerkt. Want wederom een wedstrijd of vijftig met een dergelijk krappe en kwalitatief teleurstellende selectie moet je eigenlijk helemaal niet willen.

Dan kan Van Seumeren wel gaan roepen dat hij Europees voetbal eist, laat hem dan ook de daarvoor benodigde middelen verschaffen. Europees voetbal zou niet heilig moeten zijn, FC Utrecht wil meedoen om de eerste vijf plaatsen. Laat de club daar eerst aan werken, aan de verbreding en versterking van de selectie.

Tot nu toe is bijvoorbeeld nog geen enkele versterking voor komend seizoen bekend, terwijl de clubs om ons heen zich al wel versterken. Daartegenover staat wel het vertrek van ervaren spelers als Tim Cornelisse, Khalid Sinouh, Michel Vorm en Michael Silberbauer, terwijl waarschijnlijk ook de talenten Mertens en Jacob Lensky FC Utrecht zullen verlaten. Het is nog maar de vraag wat daarvoor terug komt.

Ondertussen lijken in Utrecht niet alleen de spelers te snakken naar de zomerstop, ook onder de supporters bespeurde ik tegen ADO een bepaalde gelatenheid. Alsof iedereen zoiets heeft van: fluit maar af, scheids. Het is mooi geweest.
van fcufans.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95149876
Haha ik mis dus niks aan de andere kant van het water ;)
pi_95158198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Haha ik mis dus niks aan de andere kant van het water ;)
De verwachting elke keer weer aan het begin van de wedstrijd; de ranzige koffie (die afgelopen zondag nog viezer was dan ooit; ik heb hem teruggebracht), het gescheld op alles en iedereen, het gestuntel van het team en gelukkig het biertje achteraf... Ik kijk alweer uit naar zondag!
pi_95170769
quote:
FC Utrecht en Michael Silberbauer zijn donderdag niet tot overeenstemming gekomen over het verlengen van het aflopende contract van de Deense middenvelder. Dat betekent, dat de 29-jarige Silberbauer FC Utrecht na dit seizoen definitief gaat verlaten.

We zijn er niet uitgekomen, zei Foeke Booy, technisch directeur van FC Utrecht, donderdagmiddag, nadat de partijen opnieuw met elkaar om tafel hadden gezeten. Ook na onze laatste krachtsinspanning is het niet gelukt tot een akkoord te komen. Dat is jammer, we hebben er alles aan gedaan, maar er valt niemand iets te verwijten, aldus Booy. Het verschil bleef gewoon te groot, zowel financieel als wat betreft de duur van het contract.

De technisch directeur benadrukt, dat de besprekingen van de afgelopen tijd in een goede sfeer zijn verlopen. Toen bleek dat een nieuwe overeenkomst er echt niet in zat, hebben we elkaar een hand gegeven en elkaar voor de toekomst veel succes gewenst, aldus Booy. De Deense international heeft vanaf seizoen 2008-2009 bij FC Utrecht gespeeld.
:W
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95206260
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

De verwachting elke keer weer aan het begin van de wedstrijd; de ranzige koffie (die afgelopen zondag nog viezer was dan ooit; ik heb hem teruggebracht), het gescheld op alles en iedereen, het gestuntel van het team en gelukkig het biertje achteraf... Ik kijk alweer uit naar zondag!
Paar wedstrijden gemist... dus ook al weer zin in het gezeik zondag! Lekker genieten met de gore koffie!! Mmmh! Nu al zin in! :X
pi_95250201
Ik scheld rustig mee, maar de koffie is hier beter haha. In elk hotel een eigen pruttelapparaat met gemalen koffie (gisteren zelfs DE koffie!). Dus dat is wel fijn haha
pi_95306769
Wat een drama. Wij (de aanhang) kunnen met z'n allen wel zin hebben in Europees voetbal, als de spelers het zelf niet zien zitten dan houdt het op. Dat stralen ze al maanden uit en het wordt steeds erger.
pi_95319592
Je kunt wel roepen dat het publiek het wil, maar dat merk ik ook nergens aan.

Natuurlijk; het was erger dan belabbert; de spelers moeten zich kapot schamen om dit thuis ons voor te schotelen. Natuurlijk; Du Chatinier is de grootste mongool die in de eredivisie rondloopt als ie dit team dat op volle sterkte is niet kan laten winnen van Feyenoord, wat zeg ik niet kan laten spelen tegen feyenoord.

Maar

Het publiek.... vanaf minuut één was het alleen maar anti liedjes; anti-feyenoord, anti-scheids (goed daar kon ik ook wel mee in komen zo nu en dan) en anti-spelers... Vanaf het begin gaan roepen om andere spelers, sarcasme alom, richt dan je energie op liedjes tegen de coach, die hebben tenminste nog een doel.

Ach ja, het was kut en we zagen het allemaal aankomen; dat is nog het ergste... Gelukkig ben ik ik lekker naar huis gegaan en heb ik lekker mijn dakterras afgemaakt; tenminste nog een voldaan gevoel, want dit jaar moeten we dat niet meer bij het voetbal zoeken...
pi_95328381
Je hebt gelijk. Met 'wij' sprak ik eigenlijk voor mezelf en andere, goedwillende supporters. Want ik was, net als jij, nog van plan om hier een stukje te schrijven over een deel van onze aanhang. Ik erger me namelijk al weken kapot aan de Bunnikside.

Ik zeg niet dat vroeger alles beter was, zéker niet. Maar halverwege de jaren 90, voor FCU zeer magere jaren, hadden we een geweldig publiek. 90 minuten een heksenketel, op een (meestal) zeer positieve manier. Met recht een twaalfde man te noemen, wedstrijden werden regelmatig gewonnen met hulp van dit publiek. Dit was landelijk bekend, 'het beste publiek van Nederland' was een fenomeen en FC Utrecht adverteerde er ook mee. Geen Europees voetbal maar wat was het geweldig om in Galgenwaard te zijn.

Waar is dit publiek gebleven?

De laatste weken is het gezang dat van de Bunnikside af komt alleen maar negatief en met name aan de tegenstander gericht. Vorige week tegen ADO ging het alleen maar over joden en k*nker, in combinatie met Hagenezen. Verder was het doodstil en als het ADO-publiek wat zong werden ze uitgemaakt voor jostiband en arena-publiek.
Tegen Feyenoord vandaag hetzelfde, met het nergens op slaande 'Feyenoord Amsterdam' wat mij betreft als dieptepunt. Inspiratieloos, kansloos, met supporten heeft dit niks meer te maken.

Verder is het vooral stil in de Galgenwaard. Je kunt een speld horen vallen.

Waar zijn de tijden gebleven dat we massaal achter ploeg stonden en we onze FC over het dode punt heen scheeuwden? Dat de scheids niet bij élke dubieuze beslissing een hoerenjong was?

Triest volk. Arena-publiek.
pi_95331634
Vroeger was alles beter en werd poep met een lange oe geschreven....
pi_95332175
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Vroeger was alles beter en werd poep met een lange oe geschreven....
Och je had het moeten zien; alles was dramatisch, alleen het zonnetje was lekker... Je hebt serieus een goed moment gekozen om op vakantie te gaan!
pi_95332460
Arena Publiek krijg je vanzelf met die prijzen. Het is echt ongelofelijk veel geld elke keer weer en wat krijg je te zien, baggervoetbal. Ik heb wel met een witzakdoekje gezeten! Gewoon omdat het kan! Weg met Ton! Of een week in duikboottrainingskamp!

Die hele Bunnikside lijkt wel een jostiband... En dan nog de wave in proberen te zetten ook. Om mij heen zitten de wat oudere mannetjes, die al in DOS tijden naar Utrecht gingen. Ze hadden tranen in hun ogen en spraken schande van dit Utrecht + publiek!

Het Ledig Erf maakte veel goed op zondag! Proost!
pi_95332851
Ik zat zelf op de Bunnikside gister, maar dat josti publiek die de wave proberen in te zetten, verschrikkelijk! Dan spoor je toch niet?

Maar Utrecht heeft dit over zichzelf afgeroepen, wat denk je nou zelf dat jongens als Nesu, Silberbauer en Cornelisse nog een stapje harder lopen? Ze hebben zich jaren ingezet voor de club en worden zo aan de kant geschoven, die zijn er helemaal klaar mee!
Mertens en Vorm hebben allebei ook al een voorcontract met Ajax denk ik, want ook hun interesseerd het helemaal niks meer lijkt het!

Heb al 15 jaar een seizoenskaart en hoop echt dat Utrecht nog 14e wordt dit seizoen, dan pleurt dat succespubliek tenminste weer op, want sfeer is er al jaren niet meer!
pi_95333488
Het is echt helemaal niks meer, als een stelletje pupillen waren ze aan het verdedigen...

Als je zo'n Silberbauer achteruit ziet lopen als Biseswar op m af komt vraag je je echt af waar zo iemand mee bezig is, volgens mij leer je bij de pupillen nml. al dat je niet alleen maar achteruit moet lopen, zeker niet zo dicht bij je eigen doel..

En dan Mertens, geen schim meer van wat ie ooit was, gaat alleen maar voor eigen succes en faalt keer op keer.

Seizoen gaat als een nachtkaars uit...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 11 april 2011 @ 10:10:07 #237
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95333595
Het was inderdaad niet veel soeps van Utrecht kant, onbegrijpelijk als je het verschil ziet tussen wedstrijden tegen Ajax en deze potjes.
Voetballend je dag niet hebben kan, maar iedere Eredivisie-club weet dat je dit Feyenoord gewoon vroeg moet vastzetten en als je het middenveld in handen hebt komt Feyenoord ook niet tot een fatsoenlijke opbouw en wat doet Utrecht, open huis en laten zich gewoon overlopen op het middenveld zonder beleving en inzet.

Bizar.
pi_95335076
triest. als t niet beter kan, dan kun je dat accepteren, maar dit..
pi_95354484
Welk seizoen gaat het niet zo? We doen nu net of we Barcelona zijn! Elk seizoen begint met 3 tot 6 kut wedstrijden, dan draait het redelijk tot de winterstop en na de winterstop en de laatste wedstrijden is het weer kut en halen we met hakken over de sloot de playoffs.

Wat betreft de spelers:
Vorm: heeft het volste recht om weg te gaan. Heeft zich altijd goed ingezet en is keeper van het NL elftal

Silberbauer: gewoon een waardeloze teringlijer. Mentaliteit van een natgezeken krant. Is een zichzelf overschattende drol, en gaat hierna echt geen groot geld verdienen. Gegokt en verloren. Als hij goed was geweest was hij in de winterstop allang weggehaald voor een ton en anders had er nu al een contract geweest. Enige wat ie kan is leuk lachen, maar dat is dan ook alles. Slechts denkbare aanvoerder in jaren.

Nesu: Komt wel goed, Utreg is gewoon eerlijk tegen hem geweest. Hij kan nog een jaar blijven, maar mag ook weg. Heeft er geen belang bij om slecht te spelen.

Mertens: leuke voetballer, maar geen Utregger. Slechte mentaliteit. Mag van mij direct weg met zijn borstjes vooruit lipjes getuit,

Cornelisse: goed seizoen gedraaid. Geen lieveling van mij, maar aardige speler die ik altijd gewaardeerd heb om zijn spel maar niet om zijn grote mond. Logisch dat de inzet weg is nu hij bij Twente getekend heeft. Neem het hem niet kwalijk.

Voor de rest, het gezeik op Ton komt me mijn neus uit. Hij moet het met dit materiaal doen, wat even niet beter kan. Wordt vanaf boven waarschijnlijk gedwongen om bv Mertens op te stellen om de hoofdprijs te kunnen verdienen. Heeft wat mij betreft genoeg krediet opgebouwd in de afgelopen jaren om deze periode door te komen.

En nu ga ik weer Las Vegas in :)
pi_95362767
Tja, al dat gespeculeer over stiekem getekende contracten.. Ik weet het niet. Want het héle team speelt zwak, het zijn niet een paar spelers. Ik zie geen enkele speler met bezieling. Spelers die zich in the picture zouden moeten spelen laten het helemáál niet zien (Wolfswinkel, Mertens bijv). Zouden die nou echt expres slecht spelen omdat ze al ergens iets getekend hebben? Ik geloof er niks van. Dit team kan veel en veel beter maar er ontbreekt een vonk, er is geen passie. Of het aan de trainer ligt weet ik niet, ben ook geen voorstander van het vervangen van een trainer. Maar dit spelersmateriaal is prima en waarom het even al maanden niet beter kan, zou ik niet weten. Als we bij Heerenveen verliezen denk ik dat we de playoffs kunnen vergeten. En dat zou gewoon een wanprestatie zijn, met de (minimaal) zeven punten die we een paar wedstrijden geleden nog voor stonden op de nummer 9.

En nog even over dat succespubliek. Dat vind ik niet hetzelfde als dom, hersenloos, kwetsend publiek. Gelukkig wordt de Bunnikside regelmatig door de rest van de eigen aanhang uitgefloten. En dat was vroeger ook echt wel anders.
pi_95365568
De bunnikside; de ene week roepen we om demouge, de volgende week om de kogel en de week daarna om van wolfswinkel... :')
pi_95365599
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef zatoichi het volgende:
De bunnikside; de ene week roepen we om demouge, de volgende week om de kogel en de week daarna om van wolfswinkel... :')
Kut nu loop ik zelf sarcastisch te doen :D
pi_95378520
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
We doen nu net of we Barcelona zijn!
Ben jij het, Ton ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95382635
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor de rest, het gezeik op Ton komt me mijn neus uit.
Niet alleen op Ton, dat gezeik op spelers komt me ook me neus uit!
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:02:34 #245
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95382771
tvp
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_95400573
Zijn jullie eigenlijk nog van plan om twente bussen/treinen te bekogelen wanneer wij naar de bekerfinale gaan :'(
pi_95400639
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef fctwente0007 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog van plan om twente bussen/treinen te bekogelen wanneer wij naar de bekerfinale gaan :'(
Hooguit een verdwaalde puber in zijn eentje, hoop ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95401202
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef fctwente0007 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog van plan om twente bussen/treinen te bekogelen wanneer wij naar de bekerfinale gaan :'(
Zijn jullie nog van plan om utrecht spelers in elkaar te meppen met 150 man? :'(
pi_95429527
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:59 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Niet alleen op Ton, dat gezeik op spelers komt me ook me neus uit!
Spelers krijgen dik betaald, daar hoort gezeik bij ;)

Nee ben het wel met je eens, op de spelers met een grote muil na. De Zwaanswijkjes zegmaar. Ga eerst maar presteren, en dan een grote mond hebben.
pi_95429529
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben jij het, Ton ?
:')

Mag ook Real Madrid zijn hoor haha
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:02:48 #251
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95558715
Jochies, aub. 3 punten.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_95559940
Gaat lastig worden! :)
pi_95559986
ongelovelijk....
pi_95564409
Ik ben echt blij dat ik hier zit, ik had de tv doormidden geschopt denk ik.
pi_95564751
Prima resultaat weer, goed gedaan mannen!
pi_95565543
Ik hoorde droomverdediger Alje vanmiddag nog op Radio 1 zeggen dat hij rekende op negen punten uit de komende vier wedstrijden (met Heerenveen er dus bij), dat moest er wel in zitten. En ik kreeg deze week zelfs in mijn mailbox een mailtje van FC Utrecht met de titel 'Alles moet wijken voor FC Utrecht-belang'. Ze hebben het vanavond volledig waargemaakt.

Van de laatste elf wedstrijden won Utreg er trouwens eentje, dus zo slecht gaat het niet.
pi_95567170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:59 schreef Stampie22 het volgende:
Ik hoorde droomverdediger Alje vanmiddag nog op Radio 1 zeggen dat hij rekende op negen punten uit de komende vier wedstrijden (met Heerenveen er dus bij), dat moest er wel in zitten. En ik kreeg deze week zelfs in mijn mailbox een mailtje van FC Utrecht met de titel 'Alles moet wijken voor FC Utrecht-belang'. Ze hebben het vanavond volledig waargemaakt.

Van de laatste elf wedstrijden won Utreg er trouwens eentje, dus zo slecht gaat het niet.
Joh we hadden gewoon een offday; we zijn barcelona niet hè?

Ik ga denk ik niet meer dit jaar...
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:46:24 #258
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_95567824
:( :(
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_95567962
Het zijn misschien excuses zoeken, maar ligt het niet gewoon aan de eerste seizoenshelft? We speelden bij vlagen super, met als hoogtepunten de Europese wedstrijden. Behalve het grote aantal wedstrijden zorgde het ook voor veel gezeik rond spelers als Vorm, Mertens en Wolfie. Ook de euforie was bij de spelers, staf, supporters en pers niet meer meetbaar zo hoog. Het kon alleen maar slechter gaan.

Ik ben er niet rouwig om als we de playofs niet halen. Misschien zorgt het voor wat rust in de tent en kan er volgend jaar wel geknald worden?

En niet onbelangrijk, maar geen excuus!, we hebben wel de nodige tegenslqg gehad qua blessures. Asare en Mulenga vooral. Als je dan het aantal wedstrijden en de vervangers ziet....

Nee, het past allemaal in het plaatje. Het is elk jaar hetzelfde tenslotte.

Ik hoop voor jullie dat Fietstas thuis een mooie pot wordt. Tegen Excelsior en AZ ben ik er gewoon weer, dus die hoop ik voor ons allen als mooie pot ;)

Ik ga nu naar Alcatraz, hopen dat ik niet hoef te blijven haha en wens jullie vast een goede nacht!
pi_95575543
Tja ik vind dat geen reden; als ik overuren maak voor oud en nieuw kan ik ook niet bij mijn baas aankomen met wanprestaties.

In feite is dit ons seizoen:

Een vliegende start met europese wedstrijden op goed niveau, mooi voetbal en twee overwinningen op Ajax.

Wat hou je over: Geen beker, geen europees, al vier maanden slecht voetbal, tegenvallend resultaten, ongemotiveerde spelers, spelers die in de winterstop miljoenen waard waren zullen nu veel minder opleveren, maar wel vertrekken.

Ergo, fc utrecht wordt goed kapot gemaakt op deze wijze...

En laten we wel weten, de laatste jaren is het eigenlijk gewoon niet goed; het enige wat dat verdoezeld heeft zijn de play-offs. Eindresulataten afgelopen vijf jaar:

2006 6
2007 9
2008 10
2009 9
2010 7
2011 8 (mijn verwachting plaats 10 of 11)

Als onze ambitie is om vaste subtopper te zijn miet je plaats 3 tot vijf hebben, wij zijn gewoon een stabiele middenmoter en geen meter beter.
pi_95580017
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande post aan. Misschien verwachten we te veel, maar FC Utrecht spreekt zélf de ambities uit en er staat een prima selectie. Roda, ADO, NAC, NEC, Heracles en misschien ook wel Groningen en AZ hebben minder kwaliteit maar staan wél boven of naast ons. Vermoeidheid kan best een keer een excuus zijn maar geen half jaar lang. Daar moet ik wel bij zeggen: haal je in de komende twee wedstrijden zes punten (en dat zou - nog steeds- zomaar kunnen), dan sta je er waarschijnlijk weer prima voor. Ik zie bijvoorbeeld Feyenoord niet nog vier keer op rij winnen.

Wat mij betreft mag de bezem (opnieuw) door de selectie maar wat je ervoor terugkrijgt is de vraag. De spelers die nu net tegen de selectie aan zitten (de Aussies, De Kogel, Nijholt, Vd Maarel) zie ik ook volgend jaar het team niet dragen. Tel daarbij op het vertrek van Vorm, Mertens, Silberbauer en (ik hoop) Van Wolfswinkel: het wordt een interessante transferzomer :)

Opvallend trouwens hoeveel tegengoals we de laatste wedstrijden tegen krijgen. De verdediging stond de laatste jaren juist wel goed, het scoren was ons probleem.
pi_95587538
Boerrigter naar 020. Ofwel, Mertens heb gegokt en verloren. En het zure is, dat wij daar last van hebben. Ik had hem graag voor veel geld verkocht en iemand als Boerrigter teruggehaald.
pi_95609339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef Stampie22 het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld Feyenoord niet nog vier keer op rij winnen.
Feyenoord is wel de laatste waar we rekening mee moeten houden.....er staan er nog 3 boven die (vooral Heracles) wel naar behoren draaien op dit moment.
En sorry maar Groningen en AZ hebben absoluut wel een betere selectie dan Utrecht en misschien ook Roda wel op dit moment, als je ziet waar hun vandaan komen, 2 jaar geleden waren ze bijna gedegradeeerd. ADO heeft gewoon een lucky seizoen, een beetje wat Heracles vorig jaar had, volgend jaar staan ze gewoon weer 12e.
Bezem door de selectie of trainer vervangen is niet echt de oplossing op dit moment lijkt me.
pi_95609645
In ieder boerengat krijgen we draaien om onze oren en thuis lijkt het sinds Ajax in januari ook al nergens meer op. Nooit gedacht dat we ons nog zorgen moesten maken over het feit of we wel bij de 1e fucking 8 eindigen. Zeer teleurstellend allemaal..
pi_95639725
Nou, we hebben het weekend overleefd. Nog keurig achtste. Nu in ieder geval zes punten halen uit de komende twee duels en dan eens kijken hoe ver we komen.

En Boerrigter naar Ajax... lijkt me voor hem niet de beste keuze, neem niet aan dat ie daar direct voor de basis wordt gehaald. Ik kan weinig (eigenlijk geen enkele) spelers noemen die uit de eerste divisie komen en het direct bij Ajax redden. Het zal wel een droom van 'm zijn om terug te keren bij Ajax, maar ik denk dat het voor hem te vroeg is. Een te grote stap.
Ik zie Mertens trouwens nog steeds naar Ajax gaan, die zal niet voor de breedte gehaald worden.
pi_95644355
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Stampie22 het volgende:
Ik zie Mertens trouwens nog steeds naar Ajax gaan, die zal niet voor de breedte gehaald worden.
En misschien nog wel minder dan wat Ajax er van de winter voor bood...
pi_95653633
Boeien, de onrust die ermee weggaat is mij wel iets waard. Waar zijn de spelers als JP, Kuijt en Keller gebleven :( Nooit zeuren, er altijd staan als het moet en bij vertrek gewoon in 1x duidelijkheid en alles open en eerlijk... Ik mis ze!
pi_95705439
quote:
Voorzitter Van Dop vertrekt bij FC Utrecht
Uitgegeven: 19 april 2011 10:04
Laatst gewijzigd: 19 april 2011 10:28

AMSTERDAM - Jan Willem van Dop legt op 1 september zijn voorzittershamer bij FC Utrecht neer. De 50-jarige bestuurder was sinds 1 oktober 2005 in die functie werkzaam. Daarvoor fungeerde hij negen jaar als financieel en algemeen directeur bij Feyenoord.

“Het was een geweldige tijd bij FC Utrecht met vele hoogte- maar ook dieptepunten", zegt Van Dop, die ook de functie van algemeen directeur bekleedt.

"De afgelopen jaren hebben we grote stappen kunnen zetten door de komst van grootaandeelhouder Frans van Seumeren. De interne organisatie staat, dus het begin van het nieuwe seizoen lijkt me een goed moment om afscheid te nemen.”

Adviseur

Van Dop blijft werkzaam als adviseur van de club uit de Domstad. “Wij hebben respect voor de beslissing die Van Dop heeft genomen”, zegt Jacques van Ek, voorzitter van de raad van commissarissen van FC Utrecht.

“We zijn inmiddels begonnen met het zoeken van een opvolger als algemeen directeur.”
pi_95768002
quote:
FC Utrecht-middenvelder Michael Silberbauer verkast in de zomer naar het Zwitserse Young Boys. De Deen komt transfervrij over en tekent een contract voor vier jaar.

Vorige week bekend dat Silberbauer geen overeenstemming heeft kunnen bereiken met de clubleiding over een nieuw contract. Technisch directeur Foeke Booy reageerde teleurgesteld. "We hebben er alles aan gedaan, maar er valt niemand iets te verwijten. Het verschil bleef gewoon te groot, zowel financieel als wat betreft de duur van het contract.â€
Eindelijk weg.
pi_95770090
Proest, wat een vooruitgang :')

Hopen dat Fietstas of AZ nog wat geweld gebruikt, dat zou prachtig zijn ;) Ala Touzani haha

Ow,dat mag ik niet denken. Sorry.
pi_95778343
sjezus ga dan naar FC Basel... young boys kom op zeg
pi_95793844
Ach hij zal er goed voor betaald krijgen; vergeet niet, Utrecht is ook maar een club dat in de eredivisie, dat sowieso niet veel voorstelt, ergens op de 11de plek eindigt...
pi_95794630
Het ging Silberbauer natuurlijk vooral om dat 4-jarige contract, ik geef m geen ongelijk hoor om daar te gaan ballen, Young Boys speelt bijna ieder jaar Europees, soms zelfs CL.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95803381
onder co gaat alles beter worden
pi_95816198
Utrecht! w/
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_95826641
Gouden seizoenskaart :') dat zal een succes worden volgend jaar...
pi_95915549
Eens kijken hoe druk het wordt vanmiddag; ik verwacht zeer rustig; zwaar matig voetbal en verlies van Vitesse en dus van de achtste plek.
pi_95922610
Zoals verwacht winst :) Het kon niet lang meer duren. De laatste wedstrijd die ik moest missen :) Kaarten voor Excelsior uit zijn binnen kreeg ik al door, dus ik zie tenminste nog 2 potten. En die moeten gewonnen kunnen worden!
  zondag 24 april 2011 @ 20:10:56 #279
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95928217
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:11 schreef zatoichi het volgende:
Eens kijken hoe druk het wordt vanmiddag; ik verwacht zeer rustig; zwaar matig voetbal en verlies van Vitesse en dus van de achtste plek.
Goeie voorbeschouwing man. Lekker wieberen nu.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 24 april 2011 @ 23:08:40 #280
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_95936540
Was mijn moeder van 71 vandaag mee op de bunnikside! Mooie 2de helft genoten! Dank allemaal!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_95973550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Blupp het volgende:
sjezus ga dan naar FC Basel... young boys kom op zeg
En Mertens mogelijk naar Lokomotiv Moskou :') :') :') :')

leuk voor je portomonee, maar als ie dat doet verknalt ie zijn sportieve carriere :W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_95976511
Ach ja; zolang hij maar geen ster wordt bij Ajax :P

Wat liep die gisteren trouwens zichzelf belangrijk te vinden bij studio sport zeg...
pi_95986466
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef zatoichi het volgende:
Wat liep die gisteren trouwens zichzelf belangrijk te vinden bij studio sport zeg...
Heb ik gemist......wat is er gebeurt dan?
pi_95986624
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:36 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Heb ik gemist......wat is er gebeurt dan?
Hij was o zo zielig dat hij niet in de basis begon. Het leek wel een klein kind, geen prof! Ik zat echt te wachten op de krokodillentranen! Wat een mannetje is het...
pi_96005364
Heb het terug gekeken op youtube.....wat een klein kind zeg!
Tsjonge jonge bijna gaan huilen omdat ie een keer op de bank zit....
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:50:11 #286
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_96005607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef wortel1981 het volgende:
Heb het terug gekeken op youtube.....wat een klein kind zeg!
Tsjonge jonge bijna gaan huilen omdat ie een keer op de bank zit....
Je moet goed begrijpen wat zoiets doet voor het zelfvertrouwen van zo'n jongen. Staand op het veld is hij al niet groot, maar zittend op de band verdwijnt hij praktisch in het niet..
Look behind you! It's your ass!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:30:10 #287
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_96211331
Wat een pot weer zeg :(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 1 mei 2011 @ 17:04:22 #288
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96212601
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef leeroy het volgende:
Wat een pot weer zeg :(
Was weer genieten idd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96215216
Je hebt slecht en slecht. Maar dit was echt nog slechter. Wat een kut pot!

Ik ben klaar met die kale, silberbauer, mertens, van wolfswinkel en lensky. Wat een ongeinspireerde debielen. Met dat soort mensen wordt het nooit wat.
pi_96215235
En Vorm moet ook zijn grote klep houden, hij had geen bal in 1x klemvast.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:28:41 #291
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96215377
TT zegt genoeg
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96228391
Waarom alleen die 5 spelers Tha_Duck?
Ze speelden met 11. Gewoon een belabberde team prestatie.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:55:52 #293
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96237558
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
En Vorm moet ook zijn grote klep houden, hij had geen bal in 1x klemvast.
Zonder Vorm was het 7-1 geworden man. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:11:18 #294
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96237830
quote:
Vorm: Dit was het dieptepunt in mijn tijd bij FC Utrecht

De wijze waarop FC Utrecht gistermiddag op Woudestein de witte vlag hees in de strijd om een ticket voor de play-offs was ronduit onthutsend (3-1). Het was Excelsior tegen Michel Vorm, die met katachtige reddingen voorkwam dat zijn ploeg met 8-1 werd afgedroogd. De woedende aanhang schreeuwt om de scalp van trainer Ton du Chatinier.

Het was niet zo verwonderlijk dat uitgerekend Alje Schut en Michel Vorm na de Utrechtse wanprestatie tegen Excelsior van hun hart geen moordkuil maakten. Als ras-Utrechters weten zij als geen ander hoeveel pijn de nederlaag de meegereisde aanhang deed. Vooral de wijze waarop Utrecht de strijd eigenlijk al vanaf het eerste fluitsignaal uit handen gaf, deed pijn aan de ogen. Op de Dag van de Arbeid werd vrijwel elk duel in Rotterdams voordeel beslist en werden de Utrechters aan alle kanten gedold.

Afdroogpartij
Aan Vorm en Schut lag het zeker niet, maar ook zij konden een afdroogpartij niet voorkomen. 'Dit was zó dramatisch. Ik heb in al die jaren bij Utrecht veel gezien en meegemaakt, maar dit was wel het dieptepunt. Het leek wel of we tegen de aanstaande kampioen speelden, ze kwamen uit alle hoeken op me af,' foeterde Vorm in het AD. 'We kunnen beter stoppen nu.'

Schut spuwde vergelijkbaar met vuur. 'Ik schaam me kapot voor deze wanprestatie.'

FC Utrecht zakte door het ijs dat eigenlijk in januari al begon af te breken, na de laatste goede wedstrijd die de ploeg afwerkte (de thuiszege op Ajax). Hoewel Utrecht na de winterstop werd verlost van een overvol programma, lukte het de trainers maar niet om de ploeg weer aan de praat te krijgen. Alleen een wonder kan het team nog een competitietoetje opleveren.

Du Chatinier
Wie de thermometer in dit Utrecht steekt, komt tot de conclusie dat deze ploeg daar ook niet zo heel veel te zoeken heeft. Natuurlijk komt daarmee de positie van trainer Du Chatinier verder onder druk te staan. Het niet halen van de doelstelling (play-offs) staat vermoedelijk vroeg of laat gelijk aan het pakken van zijn biezen. Simpelweg omdat deze groep, waarin de nodige miljoenen zijn geïnvesteerd, zwaar ondermaats door de eredivisie zwalkt sinds het afzwaaide in Europa, waar het team wél volop strijd, passie en bravoure toonde.

Hoe terecht of onterecht een ontslag ook zal zijn, Utrecht is op een punt beland dat er van het maken van sportieve stappen geen sprake meer is. En driekwart van de spelersgroep vervangen is dan geen optie.

Adriaanse, Van Basten
Dus is de kans aanzienlijk dat in elk geval volgend seizoen een ander dan Du Chatinier als hoofdverantwoordelijke voor de groep staat, waarbij de namen van Co Adriaanse en Marco van Basten traditiegetrouw het hardste rond stadion Galgenwaard gonzen.

Zowel Michel Vorm als Alje Schut gaf aan dat het niet reëel is om het hoofd van de trainer dat al op het hakblok ligt er nu af te hakken, zoals de eis luidde van de woedende Utrecht-aanhang ('Kale rot op'). Vorm: 'De trainer kan het honderd keer zeggen, wij moeten het uitvoeren en geven niet thuis. Dit heeft puur met een gebrek aan instelling te maken.'

Schut en Vorm hielden vooral de spelersgroep een spiegel voor, waarbij de eenheid die tot nu toe naar buiten toe werd geëtaleerd in één klap uiteenspatte.

Afscheidstournee
Schut: 'Sommige spelers lijken wel alleen maar bezig met een soort van afscheidstournee. We hebben misschien wel te veel goede voetballers, want ze hebben niet de mentaliteit om er te staan als het moet. Het is een terugkerend probleem. Iedereen weet donders goed voor welke beloning je speelt, maar als je dan zo ondermaats presteert, schaam ik me kapot. Zes, zeven spelers gaven vandaag niet thuis. Dit is een grote malaise, misschien moeten andere spelers het dan maar gaan doen.'
(Ard Schouten) ad.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96240572
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zonder Vorm was het 7-1 geworden man. :P
Jij heb duidelijk de samenvatting gezien :)
pi_96240693
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef wortel1981 het volgende:
Waarom alleen die 5 spelers Tha_Duck?
Ze speelden met 11. Gewoon een belabberde team prestatie.
Omdat er bij de rest nog wel iets van inzet af te lezen was. Zullo werkte zich kapot en speelde Fernandez redelijk uit de wedstrijd, Schut en vd Maarel werkten ook door. Asare was ongelukkig in zijn acties, maar probeerde het constant. Cornelisse en Duplan werden uit de wedstrijd geschopt, konden er weinig aan doen. Wuytens speelde niet goed, zette zich wel aardig in. Demouge was maar even, maar bracht wel gelijk weer dreiging.

Probleem is en blijft bij Silberbauer. Hij is geen leider maar een stom lachende volger. Je merkt dat als Strootman speelt (en vroeger JP) dat er meer een leider staat die probeert de boel beter te maken. En dat doe je niet met een domme overtreding zoals Silberbauer vaak doet. Je mist dat zo ontzettend op het middenveld. Achterin heb je Schut die de boel wel kan oppeppen en voorin Demouge. Maar ertussenin gaat het mis.
pi_96250096
Als ze op dit niveau door blijven spelen wordt het vechten tegen degredatie volgend seizoen.
pi_96254973
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat er bij de rest nog wel iets van inzet af te lezen was.
Toch vind ik het onterecht om die 5 spelers af te vallen. Het draait gewoon niet en dat komt echt niet door die 5 spelers, Vorm is een uitstekende keeper en gun hem een transfer, Lensky vind ik een hele goede middenvelder die altijd een hoop meters maakt. Mertens is nu uit vorm, maar is wel een speler waar je voor naar het stadion komt en zou het jammer vinden als hij weggaat, maar snap het wel. Van Wolfswinkel is misschien wel één van de beste spitsen van Nederland, maar heeft totaal geen vertrouwen op dit moment. En ook Silberbauer heeft zich wel bewezen de laatste 4 jaar.

Nee dit is echt een collectieve instelling, elke week is er wel één of twee die niet zijn niveau haalt en bij een club als Utrecht merk je dat gelijk.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:08 #299
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96255303
Ik denk dat het een combinatie van factoren is.

Lang seizoen, smalle selectie, blessures, transferperikelen, en een trainersduo dat om wat voor reden dan ook niet meer de spelers kan motiveren.

Komende zomer gaat er veel gebeuren denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96258727
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Toch vind ik het onterecht om die 5 spelers af te vallen. Het draait gewoon niet en dat komt echt niet door die 5 spelers, Vorm is een uitstekende keeper en gun hem een transfer, Lensky vind ik een hele goede middenvelder die altijd een hoop meters maakt. Mertens is nu uit vorm, maar is wel een speler waar je voor naar het stadion komt en zou het jammer vinden als hij weggaat, maar snap het wel. Van Wolfswinkel is misschien wel één van de beste spitsen van Nederland, maar heeft totaal geen vertrouwen op dit moment. En ook Silberbauer heeft zich wel bewezen de laatste 4 jaar.

Nee dit is echt een collectieve instelling, elke week is er wel één of twee die niet zijn niveau haalt en bij een club als Utrecht merk je dat gelijk.
Zolang die spelers tussen de 5 en 10 keer per jaar meer verdienen dan mij, en ik elk jaar meer geld voor minder wedstrijden mag betalen vind ik dat ik ze allemaal persoonlijk aan mag spreken.

Ik zal blij zijn als we geen Europees halen en een aantal branieschoppers ons verlaat. Denk daarbij aan Cornelisse en Silberbauer waarvan het zeker is, en hopelijk Mertens erachteraan. Volgens mij zorgt het alleen maar onrust en gezeik. Er is totaal geen teamgevoel meer, spelers voelen zich gewoon te goed om de stront uit hun broek te rennen. Misselijk wordt je ervan!

En dan gisteren nog het lef hebben om te komen klappen bij het uitvak. Net of we zulke toffe supporters waren gisteren. Ze hadden hun hand op moeten steken en hun portomonee pakken en iedereen 20 euro geven om de kaart te vergoeden. Dan waren ze mannen geweest. In plaats van hypocriet staan klappen en gewoon wegwandelen.

En tot op heden had ik wel vertrouwen in TdC, maar dat is ook klaar. In plaats dat hij eens normaal wisselt, zoals bij de blessure van Cornelisse gewoon Demouge erin. Nee, dan gaan we weer tot de 75e minuut wachten ofzo. Lekker handig! Als je een beetje een aanval opzette was excelsior nergens meer, je hebt ze laten komen en dan weet je dat het mis gaat.
  maandag 2 mei 2011 @ 19:04:32 #301
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96261620
Vanmiddag weer supporters op de training geweest.

quote:
Wat ik van jongens heb gehoord is FvS het ook spuugzat en hield hij zich in. Hij weet dat de groep de trainers zat is maar vind ook dat de spelers op dit moment schandalig presteren. Een aantal spelers waaronder Lensky en Mertens is wel hard de waarheid gezegd..Lensky leeft niet als een prof, anderen zijn te veel met andere clubs bezig, wat gewoon steekt en het gif in je selectie is. Op een vraag aan Chat waarom hij Lensky niet wisselde of opstelt als hij weet dat hij totaal uit vorm is en vervolgens ook nog werd weggespeeld werd door Roorda, was hij een antwoord schuldig. ook waarom hij niet coach langs de kant...

Vooral aanvoerder Silberbauer was opvallend stil en gedroeg zich niet als een echte aanvoerder. Alleen Schut deed het woord en gaat ook de groep voorstellen het geld te betalen voor de 400 meegereisde supporters...voor wat het waard is.

Het is niet anders, niet iedereen houdt van een trainingbezoek maar ik denk dat dit niet zo kan doorgaan..
ougie @ fcutrecht.net (altijd goed geinformeerd)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')