abonnement Unibet Coolblue
pi_93386169
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
als je serieus aan het lakken slaat moet je echt remover in huis hebben. En dat lijkt me weinig effort, want dat verkopen ze in elke supermarkt. Ik zag donderdag in de bus weer een meisje met nagellak die voor 70% was afgebladderd, dat ziet er gewoon vies en onverzorgd uit!
Ja hèhè, maar ik ben gewoon te lui om naar de supermarkt te gaan (lees: ik woon in een verlaten gat, de dichtsbijzijnde supermarkt is een kwartier rijden en ik heb geen auto)
Gevolg -> Ik doe geen nagellak op omdat ik het er dan niet af kan halen. + er zit een nagellakremover in mijn bestelling, dus wacht ik daar ook maar op!

Ik bevind mij op dit moment overigens niet in het moderne NL maar in Belgie, daar zijn verlaten gaten een stuk meer verlaten dan in NL
pi_93386283
Mijn rekje ziet nooit zon, maar hangt wel lekker in mijn kamer. Vind hem zo mooi. Wel confronterend hoeveel OPI's ik heb.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:12:23 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_93386333
ohw, zeg dat dan meteen :D
disclaimer
pi_93386499
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef RenRen- het volgende:
Mijn rekje ziet nooit zon, maar hangt wel lekker in mijn kamer. Vind hem zo mooi. Wel confronterend hoeveel OPI's ik heb.
Dat is net zoiets als met een (in dit geval mijn) kledingkast, gelukkig zit daar een deur voor want alnders word ik ook elke minuut van de dag geconfronteerd met het feit dat ik veels te veel kleren heb waarvan 10% nog nooit gedragen is en nooit gedragen zal worden -> miskopen.

nee, dat is eigenlijk niet vergelijkbaar, want nagellakjes zijn niet zo snel miskopen, naja, weet ik eigenlijk niet.
pi_93386650
Verlaten gaten in Bels O+
Maar klopt ja... Toen ik nog in Bels woonde had de supermarkt niet eens remover :') Moest ik naar de stad en dat was meteen 20 minuten met de auto; dus dat ging ik ook niet zo vlotjes doen.
Gelukkig bracht mijn mama altijd netjes remover mee als ze woensdag ging winkelen in de stad :+

En arghhhhh shrinkage door mijn topcoat david :'( Mein liebling laat me in de steek :{

En fail: Nu heb ik bij Debs een normale opi - last friday night gekocht; en heb ik sinds gisteren nu ook de mini :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_93386860
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Verlaten gaten in Bels O+
Maar klopt ja... Toen ik nog in Bels woonde had de supermarkt niet eens remover :') Moest ik naar de stad en dat was meteen 20 minuten met de auto; dus dat ging ik ook niet zo vlotjes doen.
Gelukkig bracht mijn mama altijd netjes remover mee als ze woensdag ging winkelen in de stad :+

En arghhhhh shrinkage door mijn topcoat david :'( Mein liebling laat me in de steek :{

En fail: Nu heb ik bij Debs een normale opi - last friday night gekocht; en heb ik sinds gisteren nu ook de mini :@
Ja pfoe echt verschikkelijk, ik bevind met in het meest zuidelijke punt, daar vlakbij luxemburg, hier hebben ze echt te weinig! Maar verder heeft het zijn charmes. Ik heb eigenlijk nooit gekeken of de mini-supermarkt nagellakremover heeft. Ik rij (of nouja ik, degene die ik kan ronselen om met mij te rijden) altijd naar de carrefour, dan weet ik tenminste zeker dat ze alles hebben. Maargoed, die zijn beide ongeveer evenver dus waarom zou ik naar de mini-supermarkt gaan. Voor degenen die nu denken: NOHZ hoe kom je dan snel aan brood enzo?! Gelukkig zit dat wel op een redelijke afstand, lang leve de bakker! Wat ik wel jammer vind is dat het hier gewoon slecht shoppen is ->qua kleding, en NAGELLAK, maar dat is in mijn hometown niet anders. Al ben ik daar heel snel in Amsterdam en Utrecht.
+ Dat is niet fail! Dan is het niet erg als je er eentje kwijtraakt :P
p.s. Debs? Dat fenomeen ken ik niet.
pi_93387442
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Ja pfoe echt verschikkelijk, ik bevind met in het meest zuidelijke punt, daar vlakbij luxemburg, hier hebben ze echt te weinig! Maar verder heeft het zijn charmes. Ik heb eigenlijk nooit gekeken of de mini-supermarkt nagellakremover heeft. Ik rij (of nouja ik, degene die ik kan ronselen om met mij te rijden) altijd naar de carrefour, dan weet ik tenminste zeker dat ze alles hebben. Maargoed, die zijn beide ongeveer evenver dus waarom zou ik naar de mini-supermarkt gaan. Voor degenen die nu denken: NOHZ hoe kom je dan snel aan brood enzo?! Gelukkig zit dat wel op een redelijke afstand, lang leve de bakker! Wat ik wel jammer vind is dat het hier gewoon slecht shoppen is ->qua kleding, en NAGELLAK, maar dat is in mijn hometown niet anders. Al ben ik daar heel snel in Amsterdam en Utrecht.
+ Dat is niet fail! Dan is het niet erg als je er eentje kwijtraakt :P
p.s. Debs? Dat fenomeen ken ik niet.
Debs is Debsterr. hier op het forum ;) Heb met haar wat nagellakken meebesteld (ziet er idd nogal knullig uit als je het zo op zichzelf leest :') )

Damn jij zit wel in een meer 'gat' als waar ik zat haha ! Ik woonde in west-vlaanderen; bij Roeselare; half uurtje van Brugge ;) Qua bakkerijen is er nooit veel te klagen in Bels (mmmm verse koeken op zondagochtend O+ ) maar supermarkten kun je niet vergelijken met hier.
En waar ik nu woon (dorp vlakbij Eindhoven) is het net een 'stad' in vergelijking met het gat waar ik vandaan kom gnagna.

Kuch offtopic woops.. Nailpictures plz :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 27 februari 2011 @ 13:38:01 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93387555
Ik ben een fenomeen O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 27 februari 2011 @ 13:49:32 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93387993
Hmpf..inet klapte eruit net toen ik van alles aan het vertellen en uploaden was }:|

Opnieuw maar weer...
Mijn Catherine Arley 668 lijkt totaal niet op de huidige volgens mij.



en swatch:


Mijn versie die ik 4 jaar geleden in Turkije heb gekocht:


Swatch:


En deze heb ik bij de meet bij SQ uit het stapeltje 'Neem mee, Neem mee!' meegenomen. Welke zou het zijn?


Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 27 februari 2011 @ 14:27:12 #85
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93389516
Ik kan vandaag maar niet kiezen :')

Eerst had ik deze:

Basis eenmintgroene van Miss Sporty met daarover Golden Rose 86. Maar GR lakt endroogt als een draak dus die was er al gauw weer af.

Nu heb ik deze:

Essence Show Your Feet Carribean Sea met daarover China Glaze Beauty & the Beach

Misschien dat ik 'm nog ga stempelen. Ik verveel me toch de tering met dit ^&%$#weer -O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93392179
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ga 'm morgen op 't gemak lakken O+.

Zag weer kwijlwaardige mani's voorbij komen (ik noem een SQ met Glamour, en Loqi met een vampy) en weer sowieso een hoop foto's, dat is altijd goed :9.

Blogpostpreview:
[ afbeelding ]

OPI DS Diamond.
Ziet er leuk subtiel uit (of is ie meer in your face; met een zonnetje??)

quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf..inet klapte eruit net toen ik van alles aan het vertellen en uploaden was }:|

Opnieuw maar weer...
Mijn Catherine Arley 668 lijkt totaal niet op de huidige volgens mij.

[ afbeelding ]

en swatch:
[ afbeelding ]

Mijn versie die ik 4 jaar geleden in Turkije heb gekocht:
[ afbeelding ]

Swatch:
[ afbeelding ]

En deze heb ik bij de meet bij SQ uit het stapeltje 'Neem mee, Neem mee!' meegenomen. Welke zou het zijn?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zou die onderste niet de 667 kunnen zijn?
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan vandaag maar niet kiezen :')

Eerst had ik deze:
[ afbeelding ]
Basis eenmintgroene van Miss Sporty met daarover Golden Rose 86. Maar GR lakt endroogt als een draak dus die was er al gauw weer af.

Nu heb ik deze:
[ afbeelding ]
Essence Show Your Feet Carribean Sea met daarover China Glaze Beauty & the Beach

Misschien dat ik 'm nog ga stempelen. Ik verveel me toch de tering met dit ^&%$#weer -O-
Schattigggg :D 2de combi heeft mijn voorkeur ;)
-----------

OPI - Suzi says feng shui + OPI - Last friday night (ben niet weg van de combo.. Denk dat ik lfn eens over wit ofzo ga layeren..)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 27 februari 2011 @ 15:22:02 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93392183
Ik post het in mijn eentje wel vol hoor :+

Volgens mij heb ik iets teveel The Tudors gekeken. Geiinspireerd door de luxueuze stoffen deze creatie:


stippies zijn gedaan met een holo lakje:
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93392213
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik post het in mijn eentje wel vol hoor :+

Volgens mij heb ik iets teveel The Tudors gekeken. Geiinspireerd door de luxueuze stoffen deze creatie:
[ afbeelding ]

stippies zijn gedaan met een holo lakje:
[ afbeelding ]
Jaa deze is gaaf !! ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 27 februari 2011 @ 15:23:53 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93392294
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ziet er leuk subtiel uit (of is ie meer in your face; met een zonnetje??)

[..]

Zou die onderste niet de 667 kunnen zijn?

[..]

Schattigggg :D 2de combi heeft mijn voorkeur ;)
-----------

OPI - Suzi says feng shui + OPI - Last friday night (ben niet weg van de combo.. Denk dat ik lfn eens over wit ofzo ga layeren..)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk! ^O^
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93392482
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik post het in mijn eentje wel vol hoor :+

Volgens mij heb ik iets teveel The Tudors gekeken. Geiinspireerd door de luxueuze stoffen deze creatie:
[ afbeelding ]

stippies zijn gedaan met een holo lakje:
[ afbeelding ]
Oh wauw, kunstig!
  zondag 27 februari 2011 @ 15:33:02 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_93392775
@puckzz mooi O+ er zijn Tudors lakjes maar die zijn duur ;(

@Priem toch best wel leuk :Y
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:00 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93392988
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
@puckzz mooi O+ er zijn Tudors lakjes maar die zijn duur ;(

@Priem toch best wel leuk :Y
Echt? heb je een linkje?
:D
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93393182
@Puckzzz, nagelfoto in bad O+ Maar crackle vind ik gewoon niks, ik kan er niet aan wennen. Enne, tof nagellakrek!
Aah, nog meer van jou.. Ik vind je gepimpte blauwe nagels erg zomers, nu het weer nog. }:|

@Loqi, prachtig!

@IJsdraakje, chique O+

@HolyMe, allebei _O_ Deze nagellengte vind ik je heel goed staan!

@Bubseltje, wat een lieflijke combi :)

@PriemGirl, oh, NLTM is erg kwijlbaar... En Suzy Says Feng Shui staat nog altijd op m'n wishlist, erg schön O+

@Debs, :9~
pi_93393910
Voor de mensen die m'n blog niet volgen, hier ook Nfu Oh #62 O+





pi_93397703
Priemgirl, ik vind het een toffe combi ^O^

Puckz, die laatste combi is erg mooi, ik wil die plates ook! :P

Amygrace, tsja, what to say, :9~


Catrice looking greyt, CG little drummer boy, plate m65.
pi_93398369
Zoveel moois weer gepost! :D

Ik moet ook eens van die fullnail-dinges plates bestellen!
pi_93398424
Wow mooie nagels weer!
Vooral de laatste van Holyme, echt gaaf gedaan!

Ik heb gisteren de vitaminepillen van Kruidvat eigen merk gekocht voor haar, nagels en huid. Ik word namelijk gek van mijn nagels die maar blijven afbladderen en soms ook scheuren. Heb ze nu allemaal heel erg kort gewiekt, zo van een nieuw begin en hopen dat het werkt.
Iemand anders die ook die vitaminepillen slikt en wat is je ervaring?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_93398606
Ik slik ze ook, maar pas een week of 2. Ik merk op dit moment vooral dat mijn haar er beter uitziet, maar dat zou toeval kunnen zijn (of placebo-effect :')).
Mijn nagels merk ik nog weinig verschil, heb ze zojuist weer gekortwiekt omdat er 1 afgescheurd was.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:27:50 #99
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93398838
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef MissJ het volgende:
Wow mooie nagels weer!
Vooral de laatste van Holyme, echt gaaf gedaan!

Ik heb gisteren de vitaminepillen van Kruidvat eigen merk gekocht voor haar, nagels en huid. Ik word namelijk gek van mijn nagels die maar blijven afbladderen en soms ook scheuren. Heb ze nu allemaal heel erg kort gewiekt, zo van een nieuw begin en hopen dat het werkt.
Iemand anders die ook die vitaminepillen slikt en wat is je ervaring?
Ik ben nu een week of drie bezig met biergisttabletten met name ook omdat mijn huid nogal reageert op Beer zijn geslik in mijn gezicht. Moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. alleen de hoeveelheid is nog al wat 3x5 tabletten per dag _O- ik heb dus ook maar een herinnering in mijn agenda gezet :')

@AG: natuurlijk had ik die al op je blog gezien O+
@Holyme: Wat een mooie combi! Leuke plate ook! ^O^
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93399683
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik slik ze ook, maar pas een week of 2. Ik merk op dit moment vooral dat mijn haar er beter uitziet, maar dat zou toeval kunnen zijn (of placebo-effect :')).
Mijn nagels merk ik nog weinig verschil, heb ze zojuist weer gekortwiekt omdat er 1 afgescheurd was.
En wat heeft het voor je haar gedaan?

quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef Puckzzz het volgende:

Ik ben nu een week of drie bezig met biergisttabletten met name ook omdat mijn huid nogal reageert op Beer zijn geslik in mijn gezicht. Moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. alleen de hoeveelheid is nog al wat 3x5 tabletten per dag _O- ik heb dus ook maar een herinnering in mijn agenda gezet :')

3x5 per dag! Wow, das wel heel veel.
Die van het Kruidvat moet je er 1 of 2 / keer per dag slikken. Ik doe er 2, vandaag begonnen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')