euh... nou adverteren in bladen over honden... adverteren in regionale bladen... vriendjes worden met de dierenarts en dierenwinkel zodat je daar wat mooie postertjes op kunt hangen...
Maar wat mij vooral belangrijk lijkt bij dat soort dingen is de mond tot mond reclame. Als mensen goede ervaringen hebben bij jou, dan gaan ze dat aan andere mensen adviseren.
quote:Dank je, maar die dingen heb ik natuurlijk zelf ook al bedacht (niet lullig bedoeld hoor).
Op dinsdag 11 juni 2002 15:20 schreef hotbeeb het volgende:
jezelf presenteren op elke zichzelf respecterende hondenshow kan nooit kwaad natuurlijk...
Ik ben onlangs met wat collega's aan een 'hobby' bedrijfje begonnen met hetzelfde idee als jij om er later wat meer tijd in te gaan stoppen.
We willen complete web oplossingen gaan bieden aan kleinere ondernemers (incl. hosting en apparatuur enzow) maar ook de verschillende onderdelen los aanbieden. We willen gaan opvallen door oa. wat aparte server apparatuur te gaan aanbieden (andere kleur, vorm enzo), gewoon een soort gimmick hebben dus.
En verder veel pluggen, je website in je Fok! profile zetten (hint! hint!) helpt ook al
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 15:21 schreef Kos het volgende:
IEUW... je eigen hondentrimsalon... gatver.. maar ok, ieder zijn eigen hobbie...
quote:Nee ik heb het niet zo op honden.. ik vind het vieze stinkende beesten.. en om ze dan te gaan scheren en knippen en zo... nee dank je
Op dinsdag 11 juni 2002 15:24 schreef Vivi het volgende:[..]
Nou nou! Slechte ervaringen ofzo?
quote:Ow nee, dat begrijp ik..Nou ja, Kheb al twee 'kalven' rondlopen dus ik ben het wel gewend
Op dinsdag 11 juni 2002 15:24 schreef Kos het volgende:[..]
Nee ik heb het niet zo op honden.. ik vind het vieze stinkende beesten.. en om ze dan te gaan scheren en knippen en zo... nee dank je
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 11-06-2002 15:27]
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 15:24 schreef Kaalhei het volgende:
doe iets raars...dan kom je in de krant. Geef je hond een groene hanekam ofzo
Hoewel ik het niet zo heb op punkers maar goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 11-06-2002 15:27]
quote:en dan aangeklaagd worden door een milieu beweging zeker?
Op dinsdag 11 juni 2002 15:24 schreef Kaalhei het volgende:
doe iets raars...dan kom je in de krant. Geef je hond een groene hanekam ofzo
quote:Yup..de ge-eikte dingen weet ik natuurlijk wel..daarom leek het me leuk om te kijken of iemand heir nog een origineel idee had..Mijn vriend heeft ook al jaren een eigen bedrijf (aanemers bedrijf, maar oke) dus die heeft me ook al wat tips gegeven natuurlijk.
Op dinsdag 11 juni 2002 15:26 schreef hotbeeb het volgende:
Ook al bij de concurrentie gekeken? Wat doen zij om hun klandizie te krijgen/houden?
quote:*grinnik*
Op dinsdag 11 juni 2002 15:27 schreef Cat-Active het volgende:[..]
en dan aangeklaagd worden door een milieu beweging zeker?
- Ten eerste zorg je er voor dat je een site hebt.
- Je zorgt er voor dat je voldoende kaartje drukt met naam en adres die je aan iedereen die je tegenkomt meegeeft.
- Je zorgt er voor dat je stickers drukt met daarop de sitenaam. Je gaat dan langs bouwplaatsen en plakt daar je stickers neer.
- Je geeft al je kennissen de url en hoopt dat ze kijken.
- En uiteindelijk plaats je hem hier
Dit geld natuurlijk wel voor een Tuin en stratenmakers bedrijf, maar je kan het bijna met elke branche doen.
/reclame
Http://www.tuinenstraat.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Tuinenstraat op 11-06-2002 15:40]
quote:Ook leuk
Op dinsdag 11 juni 2002 15:32 schreef Lopat het volgende:
tijdens een of andere happening
een grote (HEEEEL GROOT) opblaasbare HOND de lucht in sturen
met uiteraard wat reklame tekst.. (zoiets als een heteluchtballon)
quote:Oke...en hoe doe je dat dan?
Op dinsdag 11 juni 2002 15:32 schreef Tuinenstraat het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig om het bedrijf van mijn oom meer naamsbekendheid te geven. Op deze manier doe ik zeer veel ervaring op wat betreft marketing en dergelijke./reclame
Http://www.tuinenstraat.nl
quote:ik weet wel een bedrijf die dat kan realiseren voor jouw?
Op dinsdag 11 juni 2002 15:33 schreef Vivi het volgende:[..]
Ook leuk
maar ja is vrij prijzig ben ik bang...
(geen idee hoeveel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |