abonnement Unibet Coolblue
pi_93355038
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja... Die eigenaar bedoelt het goed, maar bepaalde dingen blijven ze structureel fout doen...

Hoewel er niet echt goede dierenwinkels zijn in Arnhem... Pet's Place XL is geen haar beter, en alleen Jumper komt in de buurt. Hoewel ze de dieren daar ook niet goed hebben zitten. Ik kom er alleen voor het grote assortiment
Nee de eigenaar gaat er echt alleen om dat ze verkocht worden maar meer ook niet. Vandaag zaten er bijna 40 robbies in een kooitje, geen water meer. :N 3 konijnen en 2 cavia's op 60 cm. Nou ja dat soort dingen. En het stonk enorm.

Bij de jumper zitten ze wat beter, maar daar hebben ze de balle verstand van de beestjes.

Maar een pet's place xl ja? :o is dat wat?
All good things are wild and free.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:24:48 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_93355124
Melding van maken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_93355303
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef donroyco het volgende:
Melding van maken.
Is al een aantal keer gebeurd. Bijvoorbeeld http://www.dierenwinkelin(...)x.php/topic,4.0.html :Y
All good things are wild and free.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 17:29:57 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_93355372
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee de eigenaar gaat er echt alleen om dat ze verkocht worden maar meer ook niet. Vandaag zaten er bijna 40 robbies in een kooitje, geen water meer. :N 3 konijnen en 2 cavia's op 60 cm. Nou ja dat soort dingen. En het stonk enorm.

Bij de jumper zitten ze wat beter, maar daar hebben ze de balle verstand van de beestjes.

Maar een pet's place xl ja? :o is dat wat?
Nee, vind ik niet. Het is gewoon een grote versie van de Pets Place in Kronenburg.

Waar ik me ook heel erg aan irriteer is dat de konijnen en cavia's standaard voorzien zijn van kraagstenen... Blaasstenen, anyone |:( Klaag- of likstenen zijn alleen voor chinchilla's nuttig.

Een dierenwinkel zou hoe dan ook geen dieren moeten verkopen... Met alleen voer en accessoires zouden ze genoeg omzet maken. Dieren verkopen is niet zinvol, en bovendien schiet de kennis te kort.

Op de Drieslag zit trouwens ook een dierenwinkeltje, ook daar houdt de kennis niet over. De verkoopster adviseerde daar aan een klant dat een degoe best met een hamster samen kon leven :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93355620
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet. Het is gewoon een grote versie van de Pets Place in Kronenburg.

Waar ik me ook heel erg aan irriteer is dat de konijnen en cavia's standaard voorzien zijn van kraagstenen... Blaasstenen, anyone |:( Klaag- of likstenen zijn alleen voor chinchilla's nuttig.

Een dierenwinkel zou hoe dan ook geen dieren moeten verkopen... Met alleen voer en accessoires zouden ze genoeg omzet maken. Dieren verkopen is niet zinvol, en bovendien schiet de kennis te kort.

Op de Drieslag zit trouwens ook een dierenwinkeltje, ook daar houdt de kennis niet over. De verkoopster adviseerde daar aan een klant dat een degoe best met een hamster samen kon leven :')
Ja ze hadden er allemaal een in de kooi liggen.

Is ook zo, 9 van de 10 beesten zijn ziek of zo vals als wat, en eindigen uiteindelijk op marktplaats. :N

Klopt, laatst lag er een hamster een paar dagen dood in zijn kooitje. In het begin dacht ik dat hij sliep, was toen iets vergeten en kwam een paar dagen later terug lag hij precies in dezelfde houding. :') dus toen heb ik er wat van gezegd.
All good things are wild and free.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 17:37:51 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_93355756
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja ze hadden er allemaal een in de kooi liggen.

Is ook zo, 9 van de 10 beesten zijn ziek of zo vals als wat, en eindigen uiteindelijk op marktplaats. :N

Klopt, laatst lag er een hamster een paar dagen dood in zijn kooitje. In het begin dacht ik dat hij sliep, was toen iets vergeten en kwam een paar dagen later terug lag hij precies in dezelfde houding. :') dus toen heb ik er wat van gezegd.
Die hamster :o was dat op de Drieslag?

Weet je wat ik ook het nadeel vind van dieren in een gewone dierenwinkel? Die zijn op zondag gewoon dicht, en de dieren zitten dus van zaterdag middag tot maandag ochtend (of middag, als je pech hebt) zonder toezicht. Terwijl juist bij konijnen en knaagdieren zo'n periode makkelijk fataal kan zijn.

Overigens is Pets Place Kronenburg wel aangepast he, die reptielen zitten er niet meer (op wat schildpadjes na dan)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93355971
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die hamster :o was dat op de Drieslag?

Weet je wat ik ook het nadeel vind van dieren in een gewone dierenwinkel? Die zijn op zondag gewoon dicht, en de dieren zitten dus van zaterdag middag tot maandag ochtend (of middag, als je pech hebt) zonder toezicht. Terwijl juist bij konijnen en knaagdieren zo'n periode makkelijk fataal kan zijn.

Overigens is Pets Place Kronenburg wel aangepast he, die reptielen zitten er niet meer (op wat schildpadjes na dan)
Ja op de drieslag. Nu bleek dat ze niet goed bij het drinken konden. :N

En dat al helemaal ja, maar niet alleen dat ook met eten en drinken. Zoals met die 40 robbies klein drink bakje, als ze het om laten vallen hebben ze niets. Ook al drinken ze niet veel, het kan gewoon niet.

Ja klopt! Normaal zat er zo'n groot beest in de winkel die zie ik nu ook niet meer.
All good things are wild and free.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 17:45:03 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_93356078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja op de drieslag. Nu bleek dat ze niet goed bij het drinken konden. :N

En dat al helemaal ja, maar niet alleen dat ook met eten en drinken. Zoals met die 40 robbies klein drink bakje, als ze het om laten vallen hebben ze niets. Ook al drinken ze niet veel, het kan gewoon niet.

Ja klopt! Normaal zat er zo'n groot beest in de winkel die zie ik nu ook niet meer.
Ze hebben al die reptielen weg gehaald. Voor mijn gevoel maar beter. Nu de rest van de beestjes nog. Als je je nou gewoon een breed assortiment aan voer, huisvesting en spulletjes aanmeet, aangevuld met klanten met kennis, maak je volgens mijn winst als een tiet. Of ik ben wat naief misschien, maar ik kan me niet voorstellen dat de verkoop van de dieren nou zoveel toevoegd.

In Utrecht zit trouwens ook een goede dierenwinkel, vlak bij m'n werk. Die verkoopt namelijk geen levend spul :Y Als je een dier wilt kopen, verwijzen ze je door naar het lokale asiel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:54:53 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_93356497
Wij halen alle zooi voor de kat meestal bij de Intratuin in Duiven, zitten ook altijd leuke konijntjes maar die laat ik lekker daar zitten :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93391117
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoelaat was dat? Ik heb niks gehoord.
ergens rond 1 uur, ik zat net TV te kijken :?
maar t kan ook aan mij liggen hoor, mijn ouders hebben ook niks gehoord :?
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_93391280
ik ga altijd naar Ter Berg.
Dierenwinkels vind ik gruwelijk, juist om alle dierenleed (want dat is het gewoon!)
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 19:46:08 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_93405008
Terberg is de Jumper, toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93405315
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Terberg is de Jumper, toch?
:Y

Ik kon me weer niet in bedwang houden. Deze komt volgende week mijn kant op. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:53:28 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_93405477
Heb je nu al zo'n expedit kast met 9 vakken staan? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93405734
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Adelante het volgende:
Heb je nu al zo'n expedit kast met 9 vakken staan? :P
Die past helaas niet hier in huis.
All good things are wild and free.
pi_93408435
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:Y

Ik kon me weer niet in bedwang houden. Deze komt volgende week mijn kant op. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_93409289
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Terberg is de Jumper, toch?
is da zo?
terberg is een groothandel van diervoeder
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_93409343
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  zondag 27 februari 2011 @ 20:50:34 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_93409471
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:Y

Ik kon me weer niet in bedwang houden. Deze komt volgende week mijn kant op. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sturen ze 'm op in zo'n bubbeltjesenvelop?
pi_93409826
quote:
En dan het vingertopje ook nog terug brengen. He schat je was wat vergeten.
All good things are wild and free.
pi_93409868
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Sturen ze 'm op in zo'n bubbeltjesenvelop?
Hij word door gefaxt. :Y
All good things are wild and free.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:55:32 #72
104871 remlof
Europees federalist
pi_93409917
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hij word door gefaxt. :Y
Ah cool. Wel even door de virusscanner halen hè?
pi_93410020
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah cool. Wel even door de virusscanner halen hè?
:')
All good things are wild and free.
  zondag 27 februari 2011 @ 21:04:26 #74
52513 whosvegas
The Trickster
pi_93410617
quote:
Jee, wat een psycho.
Ben benieuwd wat hij gezegd heeft toen hij dat vinger topje terug bracht: hey sorry, schat.
_O-
Are you nuts??
  zondag 27 februari 2011 @ 21:41:41 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_93413441
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Jee, wat een psycho.
Ben benieuwd wat hij gezegd heeft toen hij dat vinger topje terug bracht: hey sorry, schat.
_O-
Eerder iets van "had mij nou maar laten rijden, muts" :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')