pi_98845351
registreer om deze reclame te verbergen
Het blijft dezelfde stof, lijkt me dus geen verschil maken. Als je het fijn genoeg maalt krijg je vanzelf poeder.

Ik krijg het binnenkort ook in kristalvorm binnen als het goed is.
pi_98845503
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Lad_Insane het volgende:

[..]
@Julian6: Ik heb het slechts een keer gedaan, maar had van de combinatie 4-FMP en methylone (met ghb 's ochtends om de coming down te verzachten) totaal geen last van een kater, dinsdagdip of iets in die richting. :)
Denk dat GHB het gevoel van leegheid wel goed kan opvullen :)
alcohol=harddrugs
pi_98863070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

4-fmp kater ervaar ik heftiger dan een mdma kater. Maar ik merk dat iedereen de katers anders voelt..
4-fmp kater? Wat is dat? :o
pi_98863133
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Zo'n 20 uur na het feest nog steeds niet kunnen slapen en eten :P
pi_98863164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

Zo'n 20 uur na het feest nog steeds niet kunnen slapen en eten :P
Da's geen kater, dat is gewoon drugs die nog niet uitgewerkt zijn. De kater komt later! :P
pi_98863280
Oh dan moet ik zeggen dat ik daar dan ook geen last van heb.
pi_98891429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik heb last van een milde dip en een extreem gevoel van leegheid. Voel me ook erg brak, alsof alle natuurlijke hulpstoffen zijn opgebruikt :P

en niet kunnen slapen idd. Maar daar heb je wiet voor
alcohol=harddrugs
pi_98906118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:23 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik heb last van een milde dip en een extreem gevoel van leegheid. Voel me ook erg brak, alsof alle natuurlijke hulpstoffen zijn opgebruikt :P

en niet kunnen slapen idd. Maar daar heb je wiet voor
Hoe lang houdt dat gevoel bij jou aan dan?
pi_98906416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef Speedy_T het volgende:

[..]

Hoe lang houdt dat gevoel bij jou aan dan?
na een paar uurtjes slapen is het wel weg :)
alcohol=harddrugs
pi_98926001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef julian6 het volgende:

[..]

Denk dat GHB het gevoel van leegheid wel goed kan opvullen :)
Ik moet zeggen dat de GHB 's ochtends wel zorgde voor een zachte landing ja. Dus wellicht heeft dat er (in positieve zin) iets mee te maken. Het was overigens eveneens mijn eerste keer GHB. ;) Een nacht en ochtend voor experiment dus, en dat beviel prima. Nogmaals, de combinatie van 4-FMP, methylone en 's ochtends GHB (en tussendoor aardig wat sigaretten) beviel me beter dan xtc eigenlijk. Volgende keer nog een keer proberen - wellicht in combinatie met (een niet te hoge dosis) 2c-i - en als het dan nog steeds beter bevalt dan xtc heb ik mijn nieuwe partycombinatie gevonden.

Van een kater heb ik ook niets gemerkt, of dat nu met de GHB te maken heeft weet ik niet (ik kan me daar wel iets bij voorstellen). Ook de dagen erna had ik nergens last van.
pi_99214214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef Utca het volgende:
Het blijft dezelfde stof, lijkt me dus geen verschil maken. Als je het fijn genoeg maalt krijg je vanzelf poeder.

Ik krijg het binnenkort ook in kristalvorm binnen als het goed is.
Toch niet in kristalvorm binnengekregen. Zo fijn als poedersuiker is het, zoals ik het altijd gehad heb eigenlijk.
pi_99219075
Wat gebeurt er eigenlijk als je met dit spul gepakt zou worden? Je hebt natuurlijk een hoop gezeik voor je uitgelegd krijgt dat het geen pep ofzo is, maar uiteindelijk kunnen ze je geen harddrugs-bezit ten laste leggen want voorzover ik weet staat het niet in de opiumwet en al helemaal niet op lijst 1.

Zo liep ik laatst met 4fmp, m1, wiet en ghb op zak over centraal terwijl daar een controle was. Ik ben natuurlijk even omgelopen, maar achteraf bedacht ik dat ik in principe niets strafbaars deed: ik had immers alleen maar softdrugs en 'geneesmiddelen' bij me.
pi_99220831
Als het geen verboden middelen zijn kun je niet vervolgd worden. Maar sowieso gezeik met die fascisten, liever voorkomen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:44:22 #164
238091 Jonkowise
snuifgebak
pi_99221228
@StormWarning je mag ook niet zomaar met geneesmiddelen rondlopen hoor, tenzij je ze voorgeschreven krijgt ;P En dit zijn ongeregistreerde geneesmiddelen, maar weet verder niet hoe ze dan handelen eigenlijk.
pi_99222233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Jonkowise het volgende:
@StormWarning je mag ook niet zomaar met geneesmiddelen rondlopen hoor, tenzij je ze voorgeschreven krijgt ;P En dit zijn ongeregistreerde geneesmiddelen, maar weet verder niet hoe ze dan handelen eigenlijk.
Ik dacht dat je dit soort 'geneesmiddelen' wel mag bezitten, maar niet verhandelen. In dat geval zou je vrijuit gaan, maar gezeik kan je inderdaad beter voorkomen.

Het zou echter wel grappig zijn om hun transactievoorstel te weigeren en te claimen dat je niets illegaals doet als je gepakt wordt bij een groot feest. Maar ik kom sowieso niet bij dat soort feesten, dus dat zal er wel nooit van komen.
pi_99223089
quote:
...In Nederland ligt dat anders, weet drugson­derzoeker Peter van Dijk van het Trim­bos- instituut. „Hier vallen middelen die een psychoactieve werking hebben onder de geneesmiddelenwet. Ze worden be­schouwd als niet-geregistreerde middelen en zijn daarmee illegaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de echte consequenties zullen bij een controle zou ik niet weten.
pi_99236708
Ja, 'zijn illegaal' zegt me niet zoveel.. ik meen ivm mephedrone iig weleens gelezen te hebben dat bezit niet vervolgd wordt en handel wel.
pi_99242257
Hey solipsis van hier staat in dat artikel :D

Ik ben eens gepakt met methylone en ze zeiden dat het amfetamine was. Ik had toen geen zin in gezeur dus ging akkoord, maar ben benieuwd wat er zou gebeuren als je volhoud dat het niet op de opiumlijst staat.
alcohol=harddrugs
pi_99242463
Waar ben je dan gepakt en wat waren de consequenties nu? Als ik anders een dikke boete zou krijgen zou ik toch voor het gezeur gaan, al was het alleen maar om ze te frusteren (en natuurlijk omdat ik geen zin heb om te betalen).
pi_99242545
Lowlands, midden in de nacht toen ik al goed aan het spacen was. Ze gingen met zo'n zuurtest kijken wat het was en dan denken ze dat het normale amfetamine is natuurlijk. Nee ik kreeg geen boete omdat ik minder dan 0,5g bij me had.
alcohol=harddrugs
pi_99348268
Kan je dit denk je krijgen onder de toonbank bij een smartshop?
pi_99352643
nee
alcohol=harddrugs
pi_99358823
Welke prijzen moet ik aan denken voor dit spul?
Ja, ik generaliseer.
pi_99359649
Euro of 20/25 voor een gram, ligt eraan hoeveel je koopt.
pi_99364271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 02:11 schreef julian6 het volgende:
nee
Ik heb wel eens gehoord dag sommige shops nog steeds die flux shit verkopen

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')