abonnement Unibet Coolblue
pi_93017567


usericon.jpgAnimal6060.jpgblind1.gifflag_mexico.gifaap.jpg

Eerdere topics:

#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40, #41, #42, #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50, #51, #52, #53, #54, #55, #56, #57, #58, #59, #60, #61, #62, #63, #64, #65, #66, #67,#68, #69.
Hierrrrrrr vind je de openingspost.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:41:23 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_93020254
Volgens Ferrer in De Gelderlander is het behalen van Europees voetbal dit jaar nog mogelijk. Ik geloof dat hij net zo'n rekenwonder als Aad aan het worden is :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:49:41 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_93020517
Als je op 2/3e van de competitie op de 15e plek staat, 3 punten boven de streep, dan kun je beter die kant in de gaten houden dan de ploegen die zo'n 14 punten boven je staan.
Linkerrijtje (dat was toch de doelstelling voor dit seizoen?) is m.i. al niet meer haalbaar.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_93020601
Ach, ik zou eerst maar eens een mooie opstelling zien te maken. Hoe die nu ook weer wil gaan spelen :?. Room, Struijk, Kashia, Rajkovic, Yashuda, Baba, Riverola, Matic, Lopez, Propper, Van Ginkel. Wel geteld 1 echte aanvaller :+.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:07:23 #5
240618 Micson
The lonely stoner
pi_93021085
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:41 schreef Adelante het volgende:
Volgens Ferrer in De Gelderlander is het behalen van Europees voetbal dit jaar nog mogelijk. Ik geloof dat hij net zo'n rekenwonder als Aad aan het worden is :+
Aad _O_

pi_93024248
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:41 schreef Adelante het volgende:
Volgens Ferrer in De Gelderlander is het behalen van Europees voetbal dit jaar nog mogelijk. Ik geloof dat hij net zo'n rekenwonder als Aad aan het worden is :+
Als z'n prestaties maar wat beter gaan worden dan die van Aadje.
pi_93024264
Dit zou een goed klb topic zijn
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_93024437
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit zou een goed klb topic zijn
Net als alle Ajax - weer geen derde ster - topics dus...
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_93024455
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Net als alle Ajax - weer geen derde ster - topics dus...
Die zijn er al genoeg geweest
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:43:52 #10
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_93025764
De nieuwste verlosser Bony M zit morgen op de bank.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:46:45 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_93025925
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef Elvislives het volgende:
De nieuwste verlosser Bony M zit morgen op de bank.
Daddy Cool?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_93025978
Wanneer wilt Vitesse de CL winnen eigenlijk ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_93026017
Even over het geld in het vorige topic. Jullie vergeten bij de aankopen te noemen 1 groot ding.
Er zijn heel veel spelers vertokken voor het seizoen en er was ook salarisruimte vrij dus niet alles zal op die rekening van 10 Miljoen komen.. ;)

Dat er journalisten van de VI wat onderzoeken is leuk en aardig, maar de VI heeft ondertussen al een aantal keer hun verhaal over Jordania en waar het geld vandaan komt gewijzigd. Daarnaast kunnen ze niet de boeken van Vitesse inzien en doen ze het puur op geruchten/verhalen van en rond Vitesse. of alles dus 100% klopt mag je dus zeer grote vraagtekens bijzetten.

Op naar morgen waar we drie punten gaan pakken!!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:58:41 #14
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_93026644
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daddy Cool?
Daddy Goal hopelijk
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 20 februari 2011 @ 11:45:16 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_93048941
Ik heb het toch goed dat als je in categorie 1 bent ingedeeld, wat het geval is, je geen spelers mag kopen?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_93049670
Dat hangt mede af van de situatie...
Daarnaast zullen we als het goed is weer voor de transfermarkt uit die catogorie 1 zijn.
pi_93050738
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Positive_Thinking het volgende:
Even over het geld in het vorige topic. Jullie vergeten bij de aankopen te noemen 1 groot ding.
Er zijn heel veel spelers vertokken voor het seizoen en er was ook salarisruimte vrij dus niet alles zal op die rekening van 10 Miljoen komen.. ;)

Dat er journalisten van de VI wat onderzoeken is leuk en aardig, maar de VI heeft ondertussen al een aantal keer hun verhaal over Jordania en waar het geld vandaan komt gewijzigd. Daarnaast kunnen ze niet de boeken van Vitesse inzien en doen ze het puur op geruchten/verhalen van en rond Vitesse. of alles dus 100% klopt mag je dus zeer grote vraagtekens bijzetten.

Op naar morgen waar we drie punten gaan pakken!!
Vitesse had geen cent te makken en moest noodgedwongen de selectie flink inkrimpen en verjongen. Jordania is er daarna pas bijgekomen.

Dat is zeker zo, maar je kunt afgaan op hetgeen wat Jordania & co tot nu toe hebben gedaan en dan is ¤ 10 mio geen raar bedrag.

Excelsior weer drie punten gepakt, dus Vitesse mag aan de bak dit weekend.
pi_93050835
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb het toch goed dat als je in categorie 1 bent ingedeeld, wat het geval is, je geen spelers mag kopen?
Nee, je moet dan uitgaven boven een bepaald bedrag melden/voorleggen, maar dat wil niet zeggen dat je per definitie geen spelers mag kopen.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:41:30 #19
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_93050882
Bieden op een skybox.
Anonieme tievesclown
pi_93051841
Tsjah, ik ben uitgediscussieerd over Vitesse. Vannacht zat ik ook nog te denken, ik bedoel, het is natuurlijk ontzettend makkelijk om conclusies te trekken uit de vriendenkring van Jordania en het beleid dat hij vooralsnog bij Vitesse maakt. Maar aan de andere kant, als dat jouw connecties zijn, waarom zou je ze dan niet toepassen? In ieder geval in het begin. Het feit dat hij wel een enorme trainingscomplex gaat neerzetten, doet mij toch nog steeds twijfelen aan de beschuldigingen in de media van een pure passant..
pi_93051995
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah, ik ben uitgediscussieerd over Vitesse. Vannacht zat ik ook nog te denken, ik bedoel, het is natuurlijk ontzettend makkelijk om conclusies te trekken uit de vriendenkring van Jordania en het beleid dat hij vooralsnog bij Vitesse maakt. Maar aan de andere kant, als dat jouw connecties zijn, waarom zou je ze dan niet toepassen? In ieder geval in het begin. Het feit dat hij wel een enorme trainingscomplex gaat neerzetten, doet mij toch nog steeds twijfelen aan de beschuldigingen in de media van een pure passant..
Ik heb het ook niet over zijn vriendenkring en over het al dan niet zijn van een passant, maar meer over zijn transferbeleid. Dat hij zijn netwerk aanspreekt is logisch, doet elke voorzitter, elke TD en elke trainer, maar met overmatig huren schiet je op lange termijn niets op.

Abramovich heeft bij Chelsea ook echt iets neergezet, ook op het gebied van de jeugdwerking, maar hij haalde wel voornamelijk echte versterkingen en ging voor 'n vaste kern. Daar lijkt het bij Jordania tot nu toe niet op.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:12:15 #22
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_93052317
Maar eens richting het stadium, kijken wat ze er dit keer van gaan maken.
Anonieme tievesclown
pi_93052663
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over zijn vriendenkring en over het al dan niet zijn van een passant, maar meer over zijn transferbeleid. Dat hij zijn netwerk aanspreekt is logisch, doet elke voorzitter, elke TD en elke trainer, maar met overmatig huren schiet je op lange termijn niets op.

Abramovich heeft bij Chelsea ook echt iets neergezet, ook op het gebied van de jeugdwerking, maar hij haalde wel voornamelijk echte versterkingen en ging voor 'n vaste kern. Daar lijkt het bij Jordania tot nu toe niet op.
We hadden een zeer kleine transferwindow aan he begin van het seizoen door de overname. Dan kan je geen sterspelers verwachten. Er simpel veel geld inpompen is niet de bedoeling hier. We hadden vorig seizoen een elftal dat degradatie streed, veel is daar van weg en moet dus vervangen worden. Door juist geen onzinnig dure contracten te hebben is huren met optie tot koop absoluut geen gekke gedachte. Ook een halfjaar contract wat pas daarna verlengd wordt is een veel veiligere constructie voor de club. We hebben al genoeg spelers gehad die veel kosten een lang contract hadden en totaal niet brachten wat van ze verwacht werd.

Juist door dit soort constructies kan je veel sneller doorselecteren en de rotte appels er veel sneller uithalen. Om een nieuw elftal op de bouwen is dit de snelste en goedkoopste manier. Dat huren zal op de lange termijn minder en minder worden, aangezien je nu langzaam de beste spelers vasthoudt en dus een basis legt.

Overigens verwacht ik dat je deze constructie straks bij meer en meer clubs gaat zien, puur omdat je er een veel hoger rendament eruit kan halen.
pi_93052893
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

We hadden een zeer kleine transferwindow aan he begin van het seizoen door de overname. Dan kan je geen sterspelers verwachten. Er simpel veel geld inpompen is niet de bedoeling hier. We hadden vorig seizoen een elftal dat degradatie streed, veel is daar van weg en moet dus vervangen worden. Door juist geen onzinnig dure contracten te hebben is huren met optie tot koop absoluut geen gekke gedachte. Ook een halfjaar contract wat pas daarna verlengd wordt is een veel veiligere constructie voor de club. We hebben al genoeg spelers gehad die veel kosten een lang contract hadden en totaal niet brachten wat van ze verwacht werd.

Juist door dit soort constructies kan je veel sneller doorselecteren en de rotte appels er veel sneller uithalen. Om een nieuw elftal op de bouwen is dit de snelste en goedkoopste manier. Dat huren zal op de lange termijn minder en minder worden, aangezien je nu langzaam de beste spelers vasthoudt en dus een basis legt.

Overigens verwacht ik dat je deze constructie straks bij meer en meer clubs gaat zien, puur omdat je er een veel hoger rendament eruit kan halen.
Met geld en een netwerk zou je toch een eind moeten komen. Er lopen op deze wereldbol genoeg voetballers rond die een versterking zijn voor Vitesse. Een duiventil brengt doorgaans ook weinig succes. Ik snap de voorzichtigheid, maar elk window het hele elftal vervangen leidt meestal tot niets. Je kunt als Vitesse zijnde best redelijk safe inkopen. Aissatti en Sulejmani hebben al wel laten zien dat ze het niveau van Vitesse aankunnen.

De beste spelers vasthouden? Matic is straks al weg en het is de vraag of bv. een Rajkovic blijft. Die hadden ze al vast moeten leggen. Doet het goed bij Vitesse en komt tekort voor Chelsea.

Ik denk juist dat veel meer clubs gaan voor een vaste kern van spelers. Je ziet dat ook bij andere clubs waar plots veel geld is ingepompt: Man City, Chelsea, Hoffenheim, Donetsk, etc. Die kopen sterke spelers en bouwen het dan gestaag verder uit, zonder elk window de hele zwik te vervangen. Hebben echter wel geinvesteerd in kwaliteit en niet in twijfelaartjes. Dat laatste zien we nu net te veel bij Vitesse.
pi_93053752
Kwaliteit is lastig te halen als je tegen degradatie strijdt. Zoals ik dus al zei de eerste transferwindow was kort en het moest snel gebeuren. Dan kom je soms uit bij huur. Situaties laten namelijk niet altijd toe wat je wilt!

Daarnaast zijn de bedragen die bijv. bij chelsea erin gepompt worden velen malen hoger dan bij Vitesse en gaat dat makkelijk spelers halen dus voor Vitesse minder snel op!

Bij de tweede transferwindow zie je al een verschuiving qua aankopen en contracten. Zoals je nu ook ziet dat Pröpper zijn contract verlengd heeft en er dus wel degelijk aan een basis gewerkt wordt..

Die duiventil moet je inderdaad niet aanhouden elk seizoen dan gaat het inderdaad fout. Maar dat is totaal niet de insteek van dit gebeuren. Ik zou zeggen kijk wat verder dan wat de media schrijft en voorhoud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')