abonnement Unibet Coolblue
pi_93016302



Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
pi_93016375
Ik ga nu in ieder geval even lekker in bad / douchen met Lush én Grey's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:51:38 #3
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_93016858
Auto, dank!! *O*
Zal a.s. week jouw vlop posten, was druk met school en heb stage gehad vandaag en morgen moet ik ook.
Ik ga zometeen denk ik ook eventjes in bad. Denk zonder Lush want ik heb niet zo gek veel meer aan badspul ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_93017104
NUNE
dankjewel voor je vlop O+
  Redactie Frontpage zaterdag 19 februari 2011 @ 17:08:51 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_93017440
Ik heb me vanochtend gedouched met een van m'n vreemd-gangers-zepen :P Heeeerlijke kersengeur O+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_93017783
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
NUNE
dankjewel voor je vlop O+
:*
pi_93018869
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Auto, dank!! *O*
Zal a.s. week jouw vlop posten, was druk met school en heb stage gehad vandaag en morgen moet ik ook.
Ik ga zometeen denk ik ook eventjes in bad. Denk zonder Lush want ik heb niet zo gek veel meer aan badspul ;(
Geen dank & geen probleem!

Ik heb trouwens een proefje Artemis Bodylotion gehad, damn.... O+ O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_93019300
* PriemGirl gaat zielig in een hoekje zitten..

Mijn big is op... Mijn celestial is op.. Mijn american cream is bijna op...... En nergens een lush doos te bespeuren :'(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_93019859
Wij zijn vandaag naar de Lush geweest. Ik heb IRM geroken, maar vond er niets aan. Ik blijf het wel bij HIWTK's zeep houden en de solid parfum. Gelijk nieuwe producten gesnuffeld en ook oude. Gekozen voor een smoothie (die met amandel) en een nieuwe cosmic cathestrophy (sp?) maskertje. Dat maskertje zat helaas niet zo vol, leek wel een half bakje en niet goed gemengd. Volgende keer open maken in de winkel.

Vriendlief ruikt nu naar "the Godmother", die vond hij lekker en daar heb ik hem maar mee verwend. Z'n haar ruikt nu naar soak 'n float, das ook een nieuwe aankoop. De combi is een gerookte wijnbal-lucht.

Verwendagje want we zijn ook naar Dr. Fish geweest. Die vissen hebben hard gewerkt, want z'n voetjes zijn heerlijk zacht. Mijne zijn ook ok :)

Heb ook tetten-creme als proefje meegekregen, ben benieuwd wat het doet.
pi_93021574
Dames jullie zijn niet bij te houden zo hoor!!!

Ik ben ernstig verbaasd over de zomaar ineens veranderde verzendkosten. Dat maakt het inderdaad weer iets minder aantrekkelijk om in de UK te bestellen. Al bestel ik meestal wel samen met een vriendin dus dan haal je het er uiteindelijk wel weer uit.

En nog even voor het idee, ik ben 35 en woon tussen Hoorn en Enkhuizen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_93021638
Bij die nieuwe producten zitten niet heel veel nieuwe artikelen of ligt het aan mij?

Auto: Als je zeker weet dat je een nieuwe ervoor terug krijgt zou ik Twilight wel terug sturen! Is het trouwens heel erg anders als je een andere batch hebt?? Ook als het door dezelfde persoon is gemaakt?

Ik zie het nu voor me dat er 1 persoon in een grote tobbe aan het roeren en mixen is en dat hij/zij de gemaakte substantie overgiet in diverse flessen en zodra deze tobbe leeg is weer een nieuwe mix maakt voor nieuwe flessen. Gaat het zo een beetje? Dat dit dan ook de rede is dat er verschil in 1 product kan zitten omdat die persoon dan bijvoorbeeld van een bepaalde olie teveel of te weinig heeft toegevoegd?
pi_93023795
OMG ik heb net een flinke proef Avo shower gekregen, wat is die lekker zeg!
Iemand die hem toevallig heeft en er vanaf wilt O-)
pi_93029470
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Nanook24 het volgende:
Dames jullie zijn niet bij te houden zo hoor!!!

Ik ben ernstig verbaasd over de zomaar ineens veranderde verzendkosten. Dat maakt het inderdaad weer iets minder aantrekkelijk om in de UK te bestellen. Al bestel ik meestal wel samen met een vriendin dus dan haal je het er uiteindelijk wel weer uit.

En nog even voor het idee, ik ben 35 en woon tussen Hoorn en Enkhuizen
wat zijn de verzendkosten nu dan?
pi_93030747
quote:
Parcels under 2kg (gross weight)
For orders with a packed weight of less than 2 kilograms, you have the option to select Royal Mail. This will result in your parcel being delivered by your local postal service. For all orders over 2kg, your order will be sent by courier (see Table 2, below).

Table 1 - Royal Mail delivery options
Service Option Available to Typical Delivery Time Packed Weight Price

Royal Mail - EU EU member countries only Within 7 working days
0-1kg £7.95
1-2kg £9.95

Met Euro Courier (en boven de 2 kilo) betaal je 10.95 pond
Weet iemand of ze de gratis tinnetje bij 2 shampoo's of 2 bodybutters eruit gegooid hebben? Ik heb ontdekt dat Lush UK weer online is maar met 2 bodybutters wordt er niet automatisch een tinnetje toegevoegd...

Het totaal van mijn mandje is nu overigens 77,14 pond :X
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:58:01 #15
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93033009
Zo, weer thuis O+ Ik vraag me af wat er mis is met de Twilight van auto? Klinkt alsof er meer personen last van hebben? Ben benieuwd...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:35:27 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_93034797
Ik heb maandag met iemand afgesproken met lush rotterdam als meetingpoint :D Dat kan natuurlijk nooit goed gaan :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_93034845
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Weet iemand of ze de gratis tinnetje bij 2 shampoo's of 2 bodybutters eruit gegooid hebben? Ik heb ontdekt dat Lush UK weer online is maar met 2 bodybutters wordt er niet automatisch een tinnetje toegevoegd...

Het totaal van mijn mandje is nu overigens 77,14 pond :X
dat valt toch wel mee? ok ik zat sowieso wel op 9.95 want boven de 2kg
pi_93035037
Ik zit te kijken naar die gift-doos Legends; in NL ¤ 199,= in UK 99,50 pond
Maar in NL staat er 4200 gr. en UK 3 kg. :?

En in Duitsland ¤ 179,95
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:43:48 #19
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_93035158
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit te kijken naar die gift-doos Legends; in NL ¤ 199,= in UK 99,50 pond
Maar in NL staat er 4200 gr. en UK 3 kg. :?
Vreemd! Even de ingrediënten bekijken. Lijkt me dat het er bij 1 verkeerd staat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_93035259
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Vreemd! Even de ingrediënten bekijken. Lijkt me dat het er bij 1 verkeerd staat
Die schrijven ze er in Engeland niet bij :N
  zondag 20 februari 2011 @ 10:33:57 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_93046867
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Die schrijven ze er in Engeland niet bij :N
ik zag het. en op de overzichtspagina op de UK site staat zelfs 2,5 kilo :? ik snap er niks van!
misschien kunnen we wat wijs worden uit de plaatjes en uit vergelijkingen met de andere kado's

Viel me sowieso op dat de kado's in UK goedkoper zijn. ik ga even een vergelijkend warenonderzoekje doen ;) (via internet hoor, niks bestellen - kijke kijke nie kope jeweetz)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 20 februari 2011 @ 10:49:34 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_93047202
kut, heel verhaal getypt, is het weg :(
de kado's zijn wel iets anders van inhoud soms (ps i love you iig)
en volgens mij zetten ze er in de UK het gewicht van de producten opgeteld in, en tellen ze er in NL nog wat bij, de verpakking denk ik :)
maar verder geen idee. UK is hoe dna ook echt ook wel goedkoper dus zou me niks verbazen als de kado's qua waarde wel hetzelfde zijn, maar minder kosten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_93049064
Als ik google op Lush Legends en dan afbeeldingen, zie ik ook verschillende inhoud :?
Ik wil wel graag weten wat ik krijg, als ik bestel :{
pi_93049087
Avoshower O+
pi_93050957
de cadeaus zijn meestal duurder dan wanneer je de producten los koopt... hoewle je wel steeds vaker kleinere verpakkingen hebt in de cadeaus ipv de normale formaten die los verkocht worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')