abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:39:30 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93249980
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:37 schreef Gert het volgende:
Op radio 1 is gewoon een soort forumpje waarbij diverse onderwerpen worden gesproken.
Bert vd Veer zit er bij en die zal z'n licht wel laten schijnen op de mislukte lancering van Secret Story.
bij Coen en Sander was Bert wel redelijk positief ;). Hij zei dat de kijkcijfers niet tegenvielen, maar dat er wel een hoog OH OH CHERSO gehalte was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 12:42:53 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93250118
Bert vd Veer (programmamaker en schrijver, is momenteel o.a. een van de regisseurs van Pauw&Witteman):

"Net5 zei van tevoren dat ze min 300K wilden, kijkcijfers nu onder 200K dus dat het tegenvalt mag je wel zeggen. Toch: het is nog geen flop... er kunnen nog bommetjes ontplift laten worden...
Ik wil bekennen dat ik de voetbalwedstrijd gisteren niet zo boeiend vond en heb de live stream op UPC gekeken, ik vond het fascinerend...
Er kan zomaar iets gebeuren waardoor de fascinatie van de nederlandse kijker zomaar ineens op Secret Story wordt gericht...
Presentator: Feelgood tv is toch in? Bert: ze waren gisteren zo dronken, die voelden zich wel goed hoor....
Het grootste probleem is het tijdstip.. Half acht 's avonds is de bermuda driehoek van de Nederlandse televisie."

Item alweer voorbij.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:44:13 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250179
quote:
Secret Story (NET5, 19:30) – Het tv-programma Secret Story van Net 5 blijft een kijkcijferdrama. Het scheelde een haar, of Secret Story kon woensdag weer een nieuw laagterecord noteren. De uitzending trok 187.000 kijkers (madl: 3.0%), slechts duizend kijkers meer dan het laagterecord op dinsdag. Secret Story is de duurste SBS-productie in jaren. Zusterzender Veronica wist op hetzelfde moment 370.000 kijkers te boeien met de Amerikaanse serie The Big Bang Theory, dat veel goedkoper is om uit te zenden.
(MediaCourant.nl)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93250266
De kritiek op de kandidaten vind ik veel te makkelijk, er is vind ik helemaal niet zo slecht gecast.
De boeren van "Boer zoekt vrouw" zijn een stuk suffer.

De uitvoering is slecht en vraag me af of ze voor verbetering vatbaar zijn.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:48:04 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93250352
Ik vind de casting enorm eenzijdig. Voornamelijke dertien in een dozijn-typetjes zorgt imo niet voor de juiste interactie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93250401
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh.. ben weleens vaker bij opnamen geweest en verwacht niets groots hoor. Maar ik vind het leuk om een live programma "in bedrijf" te zien, al de buzz er om heen.
jazeker :Y Ik wil graag ook nog een keer.... over 2 weken ofzo :@ CDP weer lief aankijken O+
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:49:20 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250419
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
De kritiek op de kandidaten vind ik veel te makkelijk, er is vind ik helemaal niet zo slecht gecast.
De boeren van "Boer zoekt vrouw" zijn een stuk suffer.

De uitvoering is slecht en vraag me af of ze voor verbetering vatbaar zijn.
Er is weldegelijk slecht gecast, het is niet leuk om naar de kandidaten te kijken. Als je 3 domme blondjes ziet dan denk je wat een domme blondjes ipv dat je je in ieder blondje gaat verdiepen. Voor de mannen komt het over alsof de helft homo/bi is :). Dat is iets teveel van het goede.
Tevens zijn de geheimen niet schokkend en intiem, dus niet leuk voor de kijker om te raden. Dan hadden ze beter Peter door kunnen laten, met zijn strafblad.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93250502
Dom is slechts dat wat je laat zien van mensen.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:52:26 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dom is slechts dat wat je laat zien van mensen.
1e indruk is errug belangrijk. Maar ik begrijp dat het voor jou moeilijk is, je hebt nog niet vaak als kijker naar een RLS gekeken, altijd als programmamaker.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 12:56:49 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93250786
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
De kritiek op de kandidaten vind ik veel te makkelijk, er is vind ik helemaal niet zo slecht gecast.
De boeren van "Boer zoekt vrouw" zijn een stuk suffer.

De uitvoering is slecht en vraag me af of ze voor verbetering vatbaar zijn.
Is ook te makkelijk. Omdat het niet loopt deugt er ineens helemaal niéts meer en elke mogelijkheid wordt aangegrepen voor een makkelijk cynisch commentaartje vanachter de geraniums.
Ik vind de casting behoorlijk goed.
Wel had ik graag een paar wat ouderen er in gezien.
Ik zie de slechte kijkcijfers ook véél meer als een gevolg van fouten in de uitvoering. Met name ook bij de lancering! Die kans krijg je maar één keer en het had véééél doortimmerder in elkaar moeten zitten.
Er moet wel een reddingsplan komen. Snel. --> uitzendtijden, uitzendduur, gerichte aktie om andere media te halen met sappige gebeurtenissen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93250841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

1e indruk is errug belangrijk. Maar ik begrijp dat het voor jou moeilijk is, je hebt nog niet vaak als kijker naar een RLS gekeken, altijd als programmamaker.
Je vergist je. Op werk ben ik maker, thuis ben ik kijker. Deze realityveteraan heeft ze allemaal gezien en volg Fok en andere fora sinds 1999 :)
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:59:15 #287
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93250882
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Is ook te makkelijk. Omdat het niet loopt deugt er ineens helemaal niéts meer en elke mogelijkheid wordt aangegrepen voor een makkelijk cynisch commentaartje vanachter de geraniums.
Ik vind de casting behoorlijk goed.
Wel had ik graag een paar wat ouderen er in gezien.
Ik zie de slechte kijkcijfers ook véél meer als een gevolg van fouten in de uitvoering. Met name ook bij de lancering! Die kans krijg je maar één keer en had véééél doortimmerder in elkaar moeten zitten.
ik snap echt niet hoe je de casting goed kunt vinden als er niemand in zit van boven de 40 en geen enkel persoon overgewicht heeft, lelijk is of een geheim heeft waarvan je zegt SHIT HEE ALS DAT NAAR BUITEN KOMT...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:40 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93251112
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik snap echt niet hoe je de casting goed kunt vinden als er niemand in zit van boven de 40 en geen enkel persoon overgewicht heeft, lelijk is of een geheim heeft waarvan je zegt SHIT HEE ALS DAT NAAR BUITEN KOMT...
Ik zeg toch zelf al dat ik er graag een paar ouderen in had gezien. Verder vind ik het wel een interessante groep ja! En het heeft zoals altijd even tijd nodig, maar de onderlinge verhoudingen en persoonlijke issues beginnen vorm te krijgen nu voor de kijkers.

En over die geheimen, dat is dus een van de dingen die ze véél beter uit hadden moeten leggen, bij de lancering al.
Het is een spél element. De juicyness van de inhoud van het geheim is maar een klein onderdeeltje. Het gaat erom wie goed genoeg oplet en de brains heeft om puzzelstukjes samen te voegen en een geheim te raden. Dat zo'n geheim dan "ik ben ridder' is, en niet "ik heb mijn moeder verkracht", doet voor het spel element niet ter zake. Alleen omdat er door Net5 zélf hijgerig werd gedaan over de aard van de geheimen, gaat het automatisch al tegenvallen voor mensen die schokkende zaken willen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_93251115
Ik geloof de kijkcijfers niet en wat Bert Brussen heeft gezegd ben ik het ook wel mee eens.
-Naar Big Brother keek 'niemand', maar heel wat mensen riepen "laat je niet gek makuh! en even lekker knuffeluh!.
-Naar De Bus keek 'niemand', maar heel wat mensen zongen "Jij bent de zon!" en "Een bossie rode rozen"
-Naar de Gouden Kooi keek 'niemand', maar heel wat mensen wisten van vieze Jaap, losse handjes Huub en Bryan en sletterige Amanda.

Naar Secret Story kijkt niemand, maar iedereen weet precies te zeggen dat er een bij elkaar geraapt zooitje in het huis zit die elkaar in een cafe tegengekomen zouden zijn.

Zie ook: http://zappen.blog.nl/col(...)ussen-secret-story-2
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:04:51 #290
336575 delirious74
experiencing a delirium
pi_93251166
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bij Coen en Sander was Bert wel redelijk positief ;). Hij zei dat de kijkcijfers niet tegenvielen, maar dat er wel een hoog OH OH CHERSO gehalte was.
Niet tegen vielen? Nog iets lager en enkel familieleden van de deelnemers kijken.
pi_93251461
Ik heb gister een shot op de streams gezien van Monique die zich ineens realiseerde dat Maik toch wel héél dom is. Als dat shot, al dan niet bij toeval geschakeld, niet in de uitzending zit weten de makers niet waar ze mee bezig zijn. ):O
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:11:19 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93251474
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef delirious74 het volgende:

[..]

Niet tegen vielen? Nog iets lager en enkel familieleden van de deelnemers kijken.
dat interview was vorige week dinsdag :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93251520
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof de kijkcijfers niet en wat Bert Brussen heeft gezegd ben ik het ook wel mee eens.
-Naar Big Brother keek 'niemand', maar heel wat mensen riepen "laat je niet gek makuh! en even lekker knuffeluh!.
-Naar De Bus keek 'niemand', maar heel wat mensen zongen "Jij bent de zon!" en "Een bossie rode rozen"
-Naar de Gouden Kooi keek 'niemand', maar heel wat mensen wisten van vieze Jaap, losse handjes Huub en Bryan en sletterige Amanda.

Naar Secret Story kijkt niemand, maar iedereen weet precies te zeggen dat er een bij elkaar geraapt zooitje in het huis zit die elkaar in een cafe tegengekomen zouden zijn.

Zie ook: http://zappen.blog.nl/col(...)ussen-secret-story-2
Dus? Omdat er een shitload aan nieuwsberichten en spam zijn?
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:12:25 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93251534
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister een shot op de streams gezien van Monique die zich ineens realiseerde dat Maik toch wel héél dom is. Als dat shot, al dan niet bij toeval geschakeld, niet in de uitzending zit weten de makers niet waar ze mee bezig zijn. ):O
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd wat Monique gisteren in de dagboekkamer aan het kwebbelen was. Het zag er interessant uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:12:31 #295
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93251538
quote:
Naar Secret Story kijkt niemand, maar iedereen weet precies te zeggen dat er een bij elkaar geraapt zooitje in het huis zit die elkaar in een cafe tegengekomen zouden zijn.
Iedereen hier misschien. Maar daarbuiten?

En sowieso, buzz. Ik kijk ook niet naar Boer Zoekt Vrouw maar je hoeft alleen maar naar DWDD te kijken om onderhand dagelijks een update erover te krijgen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:12:49 #296
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_93251553
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Dus? Omdat er een shitload aan nieuwsberichten en spam zijn?
Dat dus.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:13:48 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93251595
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zeg toch zelf al dat ik er graag een paar ouderen in had gezien. Verder vind ik het wel een interessante groep ja! En het heeft zoals altijd even tijd nodig, maar de onderlinge verhoudingen en persoonlijke issues beginnen vorm te krijgen nu voor de kijkers.

En over die geheimen, dat is dus een van de dingen die ze véél beter uit hadden moeten leggen, bij de lancering al.
Het is een spél element. De juicyness van de inhoud van het geheim is maar een klein onderdeeltje. Het gaat erom wie goed genoeg oplet en de brains heeft om puzzelstukjes samen te voegen en een geheim te raden. Dat zo'n geheim dan "ik ben ridder' is, en niet "ik heb mijn moeder verkracht", doet voor het spel element niet ter zake. Alleen omdat er door Net5 zélf hijgerig werd gedaan over de aard van de geheimen, gaat het automatisch al tegenvallen voor mensen die schokkende zaken willen.
Het is een nederlands programma, dus hoe sappiger hoe beter. Ik hoopte echt op een "Raad het schandaal" waar actieve googelaars na veel onderzoek achter kunnen komen.
Ik denk ook dat 15 mensen in zo'n huis ervoor zorgt dat je veel minder binding hebt met iedereen. Net zoals een film met heel veel karakters oppervlakkig overkomt.
Liever 8 mensen en dat er eens in de 2 weken iemand afvalt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93251615
Het is allemaal leuk en aardig, maar aan nieuwsberichten/spam/sociale media-onzin verdient NET 5 helaas niets.
pi_93251633
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof de kijkcijfers niet en wat Bert Brussen heeft gezegd ben ik het ook wel mee eens.
-Naar Big Brother keek 'niemand', maar heel wat mensen riepen "laat je niet gek makuh! en even lekker knuffeluh!.
-Naar De Bus keek 'niemand', maar heel wat mensen zongen "Jij bent de zon!" en "Een bossie rode rozen"
-Naar de Gouden Kooi keek 'niemand', maar heel wat mensen wisten van vieze Jaap, losse handjes Huub en Bryan en sletterige Amanda.

Naar Secret Story kijkt niemand, maar iedereen weet precies te zeggen dat er een bij elkaar geraapt zooitje in het huis zit die elkaar in een cafe tegengekomen zouden zijn.

Zie ook: http://zappen.blog.nl/col(...)ussen-secret-story-2
Ik vind dat nou niet echt goede vergelijkingen, voor zover ik me kan herinneren keken er naar big brother seizoen 1 met Ruud behoorlijk veel mensen. Bovendien nemen mensen uitspraken al snel over, zelfs als ze niet weten waar het vandaan komt.
Zo'n nummer kennen zegt ook niks over de populariteit van een serie, aangezien je die nummers gewoon voorbij hoort komen op de radio.
En dat nieuws van de gouden kooi werd overal breed uitgemeten dus daarvoor hoefde je het niet te kijken.
Ik geloof de kijkcijfers in dit geval dan ook best. En ik hoor ook eigenlijk nooit iemand over secret story. Ik zie het alleen heel vaak staan tussen de fok nieuwsberichten, maar anders had ik niet eens van het bestaan afgeweten.
pi_93251764
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd wat Monique gisteren in de dagboekkamer aan het kwebbelen was. Het zag er interessant uit.
O ja. Maar dat was live, dat kunnen ze niet meer over doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')