abonnement Unibet Coolblue
pi_92931634
~:) ~:) ~:) London baby! ~:) ~:) ~:)


London Eye at night 4 [CC-BY-SA-2.5 (www.creativecommons.org/licenses/by-sa/2.5)], by Photograph by Mike Peel (www.mikepeel.net). (Own work), from Wikimedia Commons

De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

Reizen naar London:
KLM
KLM/AF cityjet
British Airways
BMI
RyanAir
EasyJet
Eurostar
GoLondon (Stena Line)

Reizen in London:
Veel discussie hier altijd over. De korte versie komt op het volgende neer.

1) De Oyster kaart is de goedkoopste en makkelijkste manier om voor een paar dagen met he openbaar vervoer (bus, metro, DLR, etc) door Londen te reizen. Je kunt de kaart voor £3 borg ophalen bij elke metro-station en er altijd geld bijstorten via een van de automaten met munten, papiergeld, PIN pas of credit card. Na afloop van je trip kun je hem weer inleveren en je overgebleven tegoed en borg terug krijgen. Zorg dat je tegoed niet meer dan £5 is, dan krijg je het direct cash terug en dat is makkelijker. Als je hem wilt houden, blijft het tegoed geldig zonder einddatum.

2) De tweede opties is een Travel Card voor 1 of 7 dagen. De travelcard voor 1 dag is even duur als de Oyster card, aangezien de Oyster kaart zelf een maximum heeft per dag (daarna reis je dus gratis) en dat maximum is gelijk aan de prijs van een Travel Card voor 1 dag. Voor mensen die 4-7 dagen blijven is een 7-daagse Travel Card aantrekkelijk, mits je regelmatig gebruik maakt van het openbaar vervoer.

3) Als laatste is er de optie van cash enkele tickets kopen. Dit is vele malen duurder en na 2 ritjes heb je de borg van een Oyster Card al terug verdiend.

De prijzen voor 2011 ( cash / oyster / travelcard) kun je hier vinden.

Een Oystercard kun je hier online kopen.

Overzicht van zone systeem


Verder kun je op de volgende sites meer zoeken over kortings-kaarten (voor kinderen, etc.).

Transport for London (Al het openbaar vervoer)
Goeie site over Oyster kaart versus Travel Card
Tube map (pfd)
Oystercard

Things to do in London:
LondonTown
Visit London
Time Out London
Events in Westminster
TKTS (voorheen 'Official Half-Price Ticket Booth')

Vervoer van en naar het vliegveld:
Er zijn veelal twee opties, namelijk per rail (express/trein/DLR/metro) of bus. De rail opties zijn eigenlijk altijd sneller en makkelijker, bussen zijn vaak enkel handig als het toevallig goed uitkomt met de lokatie van de accomodatie. Voor de Gatwick en Heathrow Express hoef je niet van tevoren een kaartje te kopen, dat kan zonder extra kosten in de trein zelf. Voor de Express treinen moet je verder even Google-n naar de versie voor Easyjet/Ryanair/etc, waar vaak 10-20% korting op gegeven wordt (dan moet je wel van tevoren kopen). Bijvoorbeeld: www.gatwickexpress.com/easyjet/ of www.stanstedexpress.com/ryanair/

Rail-vervoer
• Heathrow (goedkoopst): Piccadilly Line (~45 min tot centrum, enkeltje max £4)
• Heathrow: Heathrow Connect (25 min tot Paddington, enkeltje £7.40)
• Heathrow (snelst): Heathrow Express (15 min tot Paddington, enkeltje £16.50)
• Gatwick (goedkoop, West-Londen): Southern Trains (35-40 min tot Victoria, enkeltje £10.90, maar varieert met tijdstip)
• Gatwick (snelst, West-Londen): Gatwick Express (30 min tot Victoria, enkeltje £16.90)
• Gatwick (goedkoop, Oost-Londen): Thameslink (30 min tot London Bridge, enkeltje £8.90, maar varieert met tijdstip)
• Stansted: Stansted Express (45 min tot Liverpool Street, enkeltje £18.00)
• City Airport: DLR metro (24 min tot Bank, enkeltje £2.00)
• Luton: Thameslink of East Midlands, je kunt het hier opzoeken (25-35 min, enkeltje £11.90, maar varieert met tijdstip)
(eerst shuttle nemen naar Luton Airport Parkway, je kunt een trein ticket inclusief shuttle kopen)

Bussen
• Heathrow: Overzicht van bussen (Neem de metro - makkelijk en goedkoper)
• Gatwick, Luton & Stansted: Easybus
• Gatwick: National Express
• Stansted: PDF met alle vervoers opties
• Luton: Overzicht van bussen

Overig:
BBC Weather

FOK!kers in London (permanent):
• Drive-R
• Stuart
• MrOrange
• lushfemke
• Monopoly_Man

Vorige londen topics
London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
London #21
London #22
London #23
London #24 Waar we tegen de wil van onze ouders gaan!
Londen #25
Londen #26
Londen #27: Dreaming of a White X-Mas
Londen #28: London baby!

Vorig topic Londen #29: London baby!

Openingspost *klik*


*;

[ Bericht 64% gewijzigd door UIO_AMS op 18-02-2011 07:19:05 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_92935979
Kunnen we de mooie OP van vorig topic terug hebben? Die beantwoord altijd zo lekker veel vragen. En om het topic op te vrolijken nog een beetje Schooldisco...





God, het is dat ik me er inmiddels iets te oud voor voel.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_92939206
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Drive-r het volgende:
Kunnen we de mooie OP van vorig topic terug hebben? Die beantwoord altijd zo lekker veel vragen.
Yess, boss. Right on it B-)

quote:
[ afbeelding ]

God, het is dat ik me er inmiddels iets te oud voor voel.
Je ziet niet iets van jezelf terug in die gast met z'n hand omhoog ? :D :P haha.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_92942332
Woohoo, een nieuwe *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:32:14 #5
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92950408
woow verkeerd gekeken haha heb ook een london # 30 geopend..

excuses..

maar ff over het oude topic ..

@ DRIVE-R

bedankt voor je informatie man ! top !

heb alleeen nog een vraag.

zit ik ver van de

- zoo bar
- the vennue ??

en hoe is het vervoer snachts het best te doen ..

is het te lopen
of wordt het toch een hele dure taxi ??

bedankt

@ invidual

tnx voor je reactie ..

heb er zeker zin in
en ga zeker lekker los daar met de chickies haha !

dronken worden ze vanzelf je hoeft er alleen maar tegen aan te lopen haha !
pi_92950504
Waar overnacht je dan?

Er zijn ook nachtbussen trouwens, prima systeem. Je kunt het zien bij de stops, als er een N voor het nummer staat is het dezelfde lijn maar dan een nachtrit.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:37:58 #7
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92950556
hi ,

ik slaap in royal national hotel !!

dus ik weet niet hoe het ligt ?
pi_92950643
The Venue ligt niet heel centraal dus dat is sowieso niet aan te lopen. Zoo Bar kan opzich wel, maar ik denk dat je liever een bus terug pakt. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:42:24 #9
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92950661
oke dan !

ja dat ga ik dan doen

tnx voor alle hulp mensen echt toppie ...

maar wat voor soort muziek wordt er gedraaid
net zo als in NL beetje House / Garage / techno ?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:45:25 #10
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92950731




WHAHA woeeeeeh !!

wessie moet hierheen hahaha

nog 13 dagen !!

mmmmmmmmm lekker zeg !
pi_92952779
Wes, de Venue is niet in de buurt, dus dan moet je met bussen werken. Ik zou het niet doen, het is meer een lachwekkende tent. De Zoo bar is nog erger, dat is alleen toeristen, geen aanrader. Voor techno moet je echt naar Fabric, de rest van de tenten draait voornamelijk populaire hitjes.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_92954158
Ik vrees dat Wes van een koude kermis thuis gaat komen. Van toen wij daar vorig jaar waren kan ik niet bepaald zeggen dat die foto's overeen komen met de werkelijkheid. Maar misschien waren wij op het verkeerde moment op de verkeerde plek.

gr.
Virgiel = knorrenbloed!
pi_92954321
Over welke tent heb je het dan?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:31:23 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_92954329
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef wes_3_wes het volgende:
hi ,

ik slaap in royal national hotel !!

dus ik weet niet hoe het ligt ?
Nachtbus N171 van direct buiten The Venue naar Tottenham Court Road en dan een klein stukje lopen naar je hotel.

Of je neemt een minicab voor zo'n £20-30 als je met meerdere mensen bent.

De muziek verschilt tussen de zalen. Kijk anders even op de website. (die je al gevonden had haha)
reset
pi_92954588
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:31 schreef Drive-r het volgende:
Over welke tent heb je het dan?
o.a. the venue.
Maar daarbij ook lichtelijk kansloos om met zo'n doel op vakantie te gaan. Je gaat toch op vakantie om dingen te zien, te doen of mee te maken die je in je eigen omgeving niet kan? Als je als primaire doel achter vrouwen aan wil kan je net zo goed naar een breezer tent in Amsterdam gaan, same story namelijk.

gr.
Virgiel = knorrenbloed!
pi_92954665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:41 schreef amenhörrudu het volgende:

[..]

o.a. the venue.
Maar daarbij ook lichtelijk kansloos om met zo'n doel op vakantie te gaan. Je gaat toch op vakantie om dingen te zien, te doen of mee te maken die je in je eigen omgeving niet kan? Als je als primaire doel achter vrouwen aan wil kan je net zo goed naar een breezer tent in Amsterdam gaan, same story namelijk.

gr.
Natuurlijk, hoewel een nieuwe omgeving altijd wel leuk is. Maar hij gaat dus voor het voetbal, dus niet enkel voor de dames.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_92955149
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef wes_3_wes het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

WHAHA woeeeeeh !!

wessie moet hierheen hahaha

nog 13 dagen !!

mmmmmmmmm lekker zeg !
:')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92957118
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef wes_3_wes het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

WHAHA woeeeeeh !!

wessie moet hierheen hahaha

nog 13 dagen !!

mmmmmmmmm lekker zeg !
Hmm.. ik zou niet voor zaken zoals Zoo bar of The Venue gaan. Als je chickies wil hosselen kun je net zo goed een willekeurige tent in de buurt van Soho binnenlopen. Ik denk dat daar kwalitatief beter materiaal rondloopt :D

Ik zou dan eerder gaan voor Fabric, puike plaats. Of als je voor de spaanse mamacita's wil gaan is Pacha (dicht bij victoria) ook wel interessant. En Ministry of Sound is ook wel tof, mits je interesse voor die soort muziek hebt.

Maar Zoo bar, The Venue, oef :'(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 12:53:57 #19
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92960580
heey bedankt allemaal voor jullie reacties.

allemaal verschillende meningen.
ik laat jullie weten hoe het was en waar ik was.

ik ben bijna 20 dus misschien dat ik sommige tenten wel leuk vind :P

mij is is HIPPODROME ook aangeraden
vooral omdat daar ook jongeren lopen tusssen de 18 en 25

ik ga met de trein hoop dat het een beetje te doen is :P

[ Bericht 15% gewijzigd door wes_3_wes op 18-02-2011 13:02:54 ]
pi_92965183
Als je 20 bent zou ik ook de Roxy aanraden... ging ik vroeger graag en vaak naartoe. :) http://www.theroxy.co.uk/
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:30:48 #21
256829 Sokz
Livin' the life
pi_92969506
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:08 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik zou dan eerder gaan voor Fabric, puike plaats. Of als je voor de spaanse mamacita's wil gaan is Pacha (dicht bij victoria) ook wel interessant. En Ministry of Sound is ook wel tof, mits je interesse voor die soort muziek hebt.
En dan heb je "Matter' nog. Staat op plek nr.6 in DJmag's top100 clubs (Fabric op 2; Ministry 4)
In de top 10 zelfs 5 engelse clubs
pi_92969561
Welke is Nr 1?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:34:30 #23
256829 Sokz
Livin' the life
pi_92969678
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef Drive-r het volgende:
Welke is Nr 1?
Sankeys - Manchester
http://www.djmag.com/top100club?page=1&year=2010

Daarnaast Warehouse project ook nog als engelse vertegenwoordiging in de top 10. Aangevuld met dé clubs op techno-island Ibiza.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 00:06:41 #24
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_92996021
iemand nog bekend met de HIPPODROME ??
pi_93023358
quote:
Ik zal gegarandeerd aanwezig zijn, net zoals vorige keer! :) Ik zal zorgen dat ik nu ook wat eerder ben dan vorige keer, want toen ik vorige keer pas aankwam stonden er al enorme rijen voor de kroketten :'(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93097617
tvp
pi_93097894
quote:
Hopelijk weer mooi weer, dat is het de afgelopen jaren echt elke keer geweest. Lekker biertje, kroketje en een zonnetje!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93101026
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hopelijk weer mooi weer, dat is het de afgelopen jaren echt elke keer geweest. Lekker biertje, kroketje en een zonnetje!
Ja inderdaad! En wie weet kom ik nog bekenden tegen! ;)

Dat was vorig jaar iig. wel het geval.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93101807
Na 5 jaar kom je altijd wel bekenden tegen, het is eigenlijk een goeie gelegenheid om veel kennissen te zien die ik anders nooit meer tegen kom.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93104537
En weer terug uit Londen, ik heb genoten *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef Dizzee het volgende:
Cool, laat even weten hoe t was. Ben over een paar weekjes een aantal dagen in Londen dus zoek even wat cheaps om te crashen. ;)
Even een verslagje van het verblijf in de Generator.

We zaten met 2 personen op een 2 persoons kamer. Voor hostel begrippen was de kamer best ruim. Ik denk zo'n 12m2. (Maar niet alle kamers zijn zo groot want de vorige keer zaten we met z'n 4-en op een kleinere kamer). We hadden een van de kamers met erker aan de voorkant. Op de kamer stond een stapelbed (lekker liggende matrassen, sliep prima) een kapstok/kast, tafeltje en stoeltje en een eigen wasbakje. De kamers zijn op zich niet gehorig alleen klappen de deuren wel erg hard dicht (met een deurdranger) en daar kun je weinig aan doen. Dus als je buren 's nachts terug komen als jij al ligt te slapen, kun je daar wel wakker van worden.

We kwamen 's morgens tijdens het ontbijt aan en konden gelijk aanschuiven. Het ontbijt is simpel. Bruine en witte boterhammen, verschillende soorten jam (als je laat gaat ontbijten is er alleen nog smerige marmelade), jam, melk met cornflakes en muesli ed, thee, koffie en een paar soorten vruchtenlimonade. Er staan van die toastmachines waar je je brood door heen kunt gooien. Je kunt er overigens ook 's avonds eten, dat kost 4,5 pond, goed alternatief als je even snel wilt eten omdat je daarna ergens op tijd bij een voorstelling oid wilt zijn. Er staat ook een magnetron dus als je bijna geen geld meer hebt kun je altijd nog een kant en klaar maaltijd opwarmen.

Wat erg goed geregeld was vond ik de grote hoeveelheid personeel die er rond liep. Het wordt erg goed schoongehouden. Bij elke balie en bar staan altijd mensen zodat je gelijk geholpen kunt worden. 's Nachts staan er ook altijd een paar mannetjes buiten om de boel stil te houden, dat was erg prettig aangezien wij schuin boven de nachtingang sliepen. Helaas waren op onze verdieping en de verdieping er onder de damesdouches dicht wegens onderhoud. Maar bij de douches die wel open waren heb ik ook nooit hoeven wachten. Het zijn wel gewoon simpele hokjes met een gordijntje en haken aan de buitenkant, maar wel lekker warm en een goede straal water.

Als je mensen wilt ontmoeten of geen zin hebt om op kamer te zitten kun je naar de bar of naar de loungebar. In de loungebar is ook gratis wifi en daar zitten dus vooral mensen met laptops en telefoontjes te klooien. Maar er staan ook een paar pc's, Daarvoor moet je wel betalen als je op internet wilt, maar wel makkelijk als je even iets wilt opzoeken.

Qua nationaliteiten loopt er van alles rond, veel Spanjaarden, Nederlanders en Duitsers. Leeftijd is vooral studenten, maar er lopen ook enkele dertigers en zelf wat 50 plussers rond. Wij hadden zelf niet echt behoefte aan contact dus dat maakte ons verder niet zo veel uit.

Verder ligt het hostel op een handige plek in de stad. Op een paar minuten lopen van metrostation Russellsquare aan de Picadilly line. Wij gingen 's avonds vaak naar covent garden of Leistersquare om te eten of om naar een musical te gaan en dan hoef je maar een paar haltes en je hoeft niet over te stappen. Tegenover het metrostation is een kleine supermarkt wat ook altijd handig is. Het hostel is wel erg massaal en het is altijd druk, daar moet je dus wel van houden.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:18:45 #32
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_93106671
iemand wel eens in HIPPODROME geweest ???
pi_93110723
16 april ben ik juist in Nederland, ironie. :P :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93111090
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:18 schreef wes_3_wes het volgende:
iemand wel eens in HIPPODROME geweest ???
Blijkbaar niet. Maar mensen hebben al vaak genoeg gezegd dat Leicester Square toeristisch en niet leuk is, en dit is gewoon een van de vele tenten die daar bij horen, net als Zoo bar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:08:34 #35
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93204920
Over 3 weken ben ik slechts nog in het weekend (niet elk weekend denk ik) in Londen. Ik hou mijn huis aan in Londen, maar zal de meeste van de tijd in St. Helier wonen. Jersey shore! :P
reset
pi_93206669
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Individual het volgende:
Over 3 weken ben ik slechts nog in het weekend (niet elk weekend denk ik) in Londen. Ik hou mijn huis aan in Londen, maar zal de meeste van de tijd in St. Helier wonen. Jersey shore! :P
:D Waarom dat! Je dacht, ik wil nog meer het gevoel hebben dat ik niet zomaar van het eiland af kan? :P

Iemand trouwens vandaag naar Gerritje Zalm geweest? If so: laat weten hoe 't was :) Kon zelf helaas niet :(
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:09:21 #37
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93207978
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef zeebeschuit het volgende:

:D Waarom dat! Je dacht, ik wil nog meer het gevoel hebben dat ik niet zomaar van het eiland af kan? :P

Het is wel klein idd (90.000 inwoners), maar als er niemand komt bezoeken vlieg ik terug naar Londen. Als ik er zomer 2012 nog woon huur ik voor grof geld m'n huis uit aan bezoekers van de Olympische spelen. :P 3 minuten lopen naar de paarden en moderne penthalon en genoeg ruimte voor paarden in m'n tuin. (zal de council leuk vinden)
reset
pi_93208574
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Individual het volgende:

[..]

Het is wel klein idd (90.000 inwoners), maar als er niemand komt bezoeken vlieg ik terug naar Londen. Als ik er zomer 2012 nog woon huur ik voor grof geld m'n huis uit aan bezoekers van de Olympische spelen. :P 3 minuten lopen naar de paarden en moderne penthalon en genoeg ruimte voor paarden in m'n tuin. (zal de council leuk vinden)
Maar waarom ga je naar zo'n wazig klein eiland in de buurt van smerig vies Frankrijk? ;(

Werk?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:30:50 #39
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93209099
Werk idd. De eerste weken zal ik vooral daar zitten en dan langzaamaan meer in Londen.
reset
pi_93209180
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef Individual het volgende:
Werk idd. De eerste weken zal ik vooral daar zitten en dan langzaamaan meer in Londen.
Ah. Naja, werk hebben is altijd goed ^O^, beetje reizen is ook niet mis, en toch weer terugkomen naar Londen lijkt me alleen maar beter. Win-win-win situatie lijkt me :7
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93210194
Ik vind Jersey altijd wel grappig, kom er zelf ook af en toe. Nauwelijks criminaliteit, geen werkloosheid, goeie golfbanen en restaurants, veel natuurlijk, etc... Je zult alleen overal ver vanaf, vooral met vakantie irritant dat je altijd eerst weer via Londen moet vliegen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:30:00 #42
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93211729
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Drive-r het volgende:
Ik vind Jersey altijd wel grappig, kom er zelf ook af en toe. Nauwelijks criminaliteit, geen werkloosheid, goeie golfbanen en restaurants, veel natuurlijk, etc... Je zult alleen overal ver vanaf, vooral met vakantie irritant dat je altijd eerst weer via Londen moet vliegen.
Dat naar Londen vliegen zal ik sowieso doen en een uurtje bovenop een vakantie is niet zo erg. Volgens mij kan je ook naar Frankrijk zwemmen als het moet.
reset
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:17:56 #43
256829 Sokz
Livin' the life
pi_93230602
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Individual het volgende:
Over 3 weken ben ik slechts nog in het weekend (niet elk weekend denk ik) in Londen. Ik hou mijn huis aan in Londen, maar zal de meeste van de tijd in St. Helier wonen. Jersey shore! :P
Jersey shore is VS :$
pi_93234977
Van 4 tot en met 7 april ga ik met mijn vriendin naar Londen. Hebben de vlucht al geboekt, maar nu booking.com aan het afstruinen voor leuke hotels. Iemand tips?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_93235362
Waar vlieg je op, heb je een voorkeur qua wijk en wat is je budget?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93235751
Londen Stansted, willen het liefst een beetje in de buurt van centrum maar met metro reizen is natuurlijk geen probleem. Budget is max. 500 euro in totaal. Anyone?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_93236366
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef Black-Death het volgende:
Londen Stansted, willen het liefst een beetje in de buurt van centrum maar met metro reizen is natuurlijk geen probleem. Budget is max. 500 euro in totaal. Anyone?
Uhh, ja, wat ga je vooral doen in die periode? Stappen? Of meer de stad bezoeken?

Ik ben zelf een enorme voorstander van de wijk Bayswaters. Niet omdat ik er alleen al bijna 3 jaar in de buurt woon (:P) maar ook omdat ik er in meerdere hotels heb overnacht waar ik het Central Park hotel zeker kan aanraden. Zitten ook Nederlandse staf om de zoveel tijd :). Leisure Inn hotel is wat cheaper en wat minder kwalitatief maar ook meer dan voldoende. London Guards Hotel is qua omgeving ook nog goed te doen alleen zat er toen ik er was ontzettend veel jeugd. Elysee is een afrader. Pembridge Palace ook.

En met Bayswaters heb je het voordeel dat je op loop en metro afstand van het centrum zit, je zit op 5 minuten van Hyde Park af en je zit ook niet in het 'overdadige' toeristische centrum. Wat mijn inziens echt een fucking verschrikking is (8>

En ontbijten in een hotel is toch niet aan te raden, genoeg kleine leuke tentjes in Londen waar je beter en gezelliger een kop koffie kunt nemen ipv. het (dure) hotel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93243806
Okee thnx voor de reacties :) We maken er een stedentrip van, dus aanraders wat dat betreft zijn ook welkom ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Black-Death op 24-02-2011 10:16:12 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_93364718
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef Miendientje het volgende:
En weer terug uit Londen, ik heb genoten *O*

[..]

Even een verslagje van het verblijf in de Generator.

We zaten met 2 personen op een 2 persoons kamer. Voor hostel begrippen was de kamer best ruim. Ik denk zo'n 12m2. (Maar niet alle kamers zijn zo groot want de vorige keer zaten we met z'n 4-en op een kleinere kamer). We hadden een van de kamers met erker aan de voorkant. Op de kamer stond een stapelbed (lekker liggende matrassen, sliep prima) een kapstok/kast, tafeltje en stoeltje en een eigen wasbakje. De kamers zijn op zich niet gehorig alleen klappen de deuren wel erg hard dicht (met een deurdranger) en daar kun je weinig aan doen. Dus als je buren 's nachts terug komen als jij al ligt te slapen, kun je daar wel wakker van worden.

We kwamen 's morgens tijdens het ontbijt aan en konden gelijk aanschuiven. Het ontbijt is simpel. Bruine en witte boterhammen, verschillende soorten jam (als je laat gaat ontbijten is er alleen nog smerige marmelade), jam, melk met cornflakes en muesli ed, thee, koffie en een paar soorten vruchtenlimonade. Er staan van die toastmachines waar je je brood door heen kunt gooien. Je kunt er overigens ook 's avonds eten, dat kost 4,5 pond, goed alternatief als je even snel wilt eten omdat je daarna ergens op tijd bij een voorstelling oid wilt zijn. Er staat ook een magnetron dus als je bijna geen geld meer hebt kun je altijd nog een kant en klaar maaltijd opwarmen.

Wat erg goed geregeld was vond ik de grote hoeveelheid personeel die er rond liep. Het wordt erg goed schoongehouden. Bij elke balie en bar staan altijd mensen zodat je gelijk geholpen kunt worden. 's Nachts staan er ook altijd een paar mannetjes buiten om de boel stil te houden, dat was erg prettig aangezien wij schuin boven de nachtingang sliepen. Helaas waren op onze verdieping en de verdieping er onder de damesdouches dicht wegens onderhoud. Maar bij de douches die wel open waren heb ik ook nooit hoeven wachten. Het zijn wel gewoon simpele hokjes met een gordijntje en haken aan de buitenkant, maar wel lekker warm en een goede straal water.

Als je mensen wilt ontmoeten of geen zin hebt om op kamer te zitten kun je naar de bar of naar de loungebar. In de loungebar is ook gratis wifi en daar zitten dus vooral mensen met laptops en telefoontjes te klooien. Maar er staan ook een paar pc's, Daarvoor moet je wel betalen als je op internet wilt, maar wel makkelijk als je even iets wilt opzoeken.

Qua nationaliteiten loopt er van alles rond, veel Spanjaarden, Nederlanders en Duitsers. Leeftijd is vooral studenten, maar er lopen ook enkele dertigers en zelf wat 50 plussers rond. Wij hadden zelf niet echt behoefte aan contact dus dat maakte ons verder niet zo veel uit.

Verder ligt het hostel op een handige plek in de stad. Op een paar minuten lopen van metrostation Russellsquare aan de Picadilly line. Wij gingen 's avonds vaak naar covent garden of Leistersquare om te eten of om naar een musical te gaan en dan hoef je maar een paar haltes en je hoeft niet over te stappen. Tegenover het metrostation is een kleine supermarkt wat ook altijd handig is. Het hostel is wel erg massaal en het is altijd druk, daar moet je dus wel van houden.
Bedankt voor je uitgebreide verslag :)
Bar in een hostel lijkt me super chill :P
  maandag 28 februari 2011 @ 16:41:17 #50
335681 wes_3_wes
West Ham United !
pi_93445473
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Maar mensen hebben al vaak genoeg gezegd dat Leicester Square toeristisch en niet leuk is, en dit is gewoon een van de vele tenten die daar bij horen, net als Zoo bar.
eey donderdag ben ik in londen !
kicke man echt veel zin in .
maar ja tis maar net wat je wil idd maar toeristish kan ook leuk zijn
af en toe een nederlander tegen komen ik ben er 3 nachten
dus ga wel 1 avondje zoo bar denk ik..

is het ook op donderdag nacht te doen om te feesten
ik bedoel is er dan nog wat te beleven
want hier in NL is donderdag avond over het algemeen student night :D

?? TNX
pi_93465455
Ja hoor, op donderdag is er genoeg te doen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:32:27 #52
67174 Dos37
Come on Twente
pi_93489881
Generator zaten wij destijds ook dat was inderdaad prima vertoeven.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_93496003
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dos37 het volgende:
Generator zaten wij destijds ook dat was inderdaad prima vertoeven.
Heb er een paar jaar geleden een paar dagen in the Generator gezeten. Was op zich goed te doen, als je smorgens maar goed bij het ontbijt keek of je geen beschimmeld brood had.
Maar goed dat is misschien ondertussen verbeterd.
pi_93627256
Soon to be Londenganger meldt zich :7
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_93635093
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:17 schreef OA het volgende:
Soon to be Londenganger meldt zich :7
Wanneer ga je :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_93636115
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wanneer ga je :?
24-28 maart.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_93636183
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef OA het volgende:

[..]

24-28 maart.
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef OA het volgende:

[..]

24-28 maart.
Dat is al snel, leuk. Ben je al eens eerder hier geweest? Wat wil je zoal gaan doen/zien?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_93639732
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Stuart het volgende:

[..]



[..]

Dat is al snel, leuk. Ben je al eens eerder hier geweest? Wat wil je zoal gaan doen/zien?
Ik ben nog nooit in Londen geweest, zelfs nooit in Engeland.
Ik ga me eens verdiepen in wat we gaan doen :P Dus als je aanbevelingen hebt en/of juist afraders... graag!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_93645193
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef OA het volgende:

[..]
Ik ga me eens verdiepen in wat we gaan doen :P Dus als je aanbevelingen hebt en/of juist afraders... graag!
Afraders? Stappen in het centrum. Aanbeveling? Het gebruikelijke :+ en mocht je van films houden, BFI.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:08:49 #60
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_93645399
Ik ga eind mei 3 nachtjes naar Londen.

Weet iemand welke club het makkelijkste voetbaltickets voor te krijgen is, Fulham, West Ham of Tottenham?

En wat zijn de must sees?
:-)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:09:29 #61
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93645428
Aanbeveling is natuurlijk de hipste club van Londen: The Venue in New Cross. Alle andere clubs zijn toeristenvallen.
reset
pi_93645440
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Afraders? Stappen in het centrum. Aanbeveling? Het gebruikelijke :+ en mocht je van films houden, BFI.
Mocht je van films houden, The Electric! Daar zit je tenminste lekker en kun je nog een pint halen voor bij de film...

"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93645471
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef T.O.P het volgende:
Ik ga eind mei 3 nachtjes naar Londen.

Weet iemand welke club het makkelijkste voetbaltickets voor te krijgen is, Fulham, West Ham of Tottenham?

En wat zijn de must sees?
Voor Fullham en West Ham moet makkelijk zijn, Tottenham iets lastiger. Chelsea is trouwens ook goed te doen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93645671
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Mocht je van films houden, The Electric! Daar zit je tenminste lekker en kun je nog een pint halen voor bij de film...

[ afbeelding ]
Oke, mocht je van films houden in een relaxte stoel en een pintje er bij, dan de Electric. Ga je voor een groot scherm en goede muziek, ga dan naar BFI :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Individual het volgende:
Aanbeveling is natuurlijk de hipste club van Londen: The Venue in New Cross. Alle andere clubs zijn toeristenvallen.
:') Ben je er eigenlijk al wel eens geweest? :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:17:09 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93645795
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef sitting_elfling het volgende:

:') Ben je er eigenlijk al wel eens geweest? :P
Elk weekend natuurlijk! Vet feesten daar! :)
reset
pi_93646039
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oke, mocht je van films houden in een relaxte stoel en een pintje er bij, dan de Electric. Ga je voor een groot scherm en goede muziek, ga dan naar BFI :P

Da's waar. Ik ga dus enkel naar de Electric, krappe stoelen en vieze post-mix Cola is aan mij niet besteed. Lekker ruime leren stoelen met een voetenbankje, een fles rode wijn en een kaasplankje... paradijs.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:55:25 #67
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93650395
Vergeet de ICA aan Pall Mall niet evenals de Prince Charles cinema bij Leicester Square. Voor de Hollywood films ed ga ik wel naar the O2. Ik ben niet zo posh. :P
reset
pi_93670312
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Mocht je van films houden, The Electric! Daar zit je tenminste lekker en kun je nog een pint halen voor bij de film...

[ afbeelding ]
Daar ben ik nog nooit geweest :o

Klinkt tof _O_
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_93671139
Jabberwocky, hoe zijn je 1e dagen in Holloway? Beetje tevreden over de universitaire accommodatie :P? Al op het Moorgate adres geweest?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:32:51 #70
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93683126
Mja, op het graduate centre na is het niet echt mooi allemaal, maar dat wist ik al.
Moorgate ziet er aan de buitenkant wel erg tof uit trouwens, maar zodra je de poortjes door bent is dat ook snel over. :')
Moorgate en Ladbroke House zijn de enige gebouwen waar ik in ben geweest buiten North Campus (of valt Ladbroke daar ook nog onder? beetje een afgelegen gebouw), dus de rest van City ken ik nog niet.

Maar de studie zelf zit wel goed in elkaar en ik ben erg tevreden over de docenten, dus dat is verder wel prima! Welk gebouw had nu dat mooie learning centre waar je het eens over had? Daar moest ik maar eens gaan zitten met de deadlines over drie weken. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93683718
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Mja, op het graduate centre na is het niet echt mooi allemaal, maar dat wist ik al.
Moorgate ziet er aan de buitenkant wel erg tof uit trouwens, maar zodra je de poortjes door bent is dat ook snel over. :')
Moorgate en Ladbroke House zijn de enige gebouwen waar ik in ben geweest buiten North Campus (of valt Ladbroke daar ook nog onder? beetje een afgelegen gebouw), dus de rest van City ken ik nog niet.

Maar de studie zelf zit wel goed in elkaar en ik ben erg tevreden over de docenten, dus dat is verder wel prima! Welk gebouw had nu dat mooie learning centre waar je het eens over had? Daar moest ik maar eens gaan zitten met de deadlines over drie weken. :P
Dat is in Moorgate! :D Ga naar de 5e verdieping en dan rechts als je de trappen oploopt. Dan heb je de speciale 'post graduate suite' waar je alleen in kunt komen als je post grad bent. En moorgate heeft het voordeel dat de omgeving er om heen ook nog wel vrij tof is :)

Ik kom alleen in Moorgate maar heb jammer genoeg maandag les in Holloway, Stapleton House van 2 tot 4. Ik neem aan dat je alles al bezocht hebt van de Tower Building? Dat ding is echt huge en raak je gegarandeerd in verdwaald.

The Rocket/Hub zijn echt faal zaken. De LMU zaken rondom Aldgate zijn zelfs nog erger..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:51:22 #72
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93683807
Ja qua verdwalen was het bij ons op de eerste dag gelijk raak. Toen heeft een LMU medewerker ons maar naar de plaats gebracht waar we moesten zijn. :')
Al zijn al mijn lessen in Stapleton House, die ziet er aan de buitenkant niet uit maar valt binnen nog best mee vind ik.

The Rocket vind ik nog wel ok om na college even een biertje te doen eigenlijk. Maar echt goed kun je het niet noemen, nee.
Postgrad suite ga ik binnenkort eens proberen!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:54:53 #73
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93683921
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Mja, op het graduate centre na is het niet echt mooi allemaal, maar dat wist ik al.
Moorgate ziet er aan de buitenkant wel erg tof uit trouwens, maar zodra je de poortjes door bent is dat ook snel over. :')
Moorgate en Ladbroke House zijn de enige gebouwen waar ik in ben geweest buiten North Campus (of valt Ladbroke daar ook nog onder? beetje een afgelegen gebouw), dus de rest van City ken ik nog niet.

Maar de studie zelf zit wel goed in elkaar en ik ben erg tevreden over de docenten, dus dat is verder wel prima! Welk gebouw had nu dat mooie learning centre waar je het eens over had? Daar moest ik maar eens gaan zitten met de deadlines over drie weken. :P
Op de Moorgate campus heb ik mijn post-graduate gedaan en na de poortjes is het idd een oud gebouw met oude school smaak. Sinds het begin van vorige eeuw is er weinig meer vernieuwd had ik het idee. Als je ooit voor BT zou gaan werken kan je in de meeste gevallen zoiets als kantoor verwachten.

De locatie en de buitenkant van het gebouw zijn iig wel super!

Ik heb die student card nog jaren misbruikt voor allerlei studenten kortingen zoals korting op de boot naar werk en dat scheelde nog best wat! :P
reset
pi_93684069
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja qua verdwalen was het bij ons op de eerste dag gelijk raak. Toen heeft een LMU medewerker ons maar naar de plaats gebracht waar we moesten zijn. :')
Al zijn al mijn lessen in Stapleton House, die ziet er aan de buitenkant niet uit maar valt binnen nog best mee vind ik.

The Rocket vind ik nog wel ok om na college even een biertje te doen eigenlijk. Maar echt goed kun je het niet noemen, nee.
Postgrad suite ga ik binnenkort eens proberen!
Zit je maandag in Stapleton? Ik zit van 2 tot 4 iig. in SH3-32.

En laat even weten wat je vind van die postgrad suite. De uni heeft er veel centen voor betaald. Heb je eigenlijk al wel het cafe geprobeerd bij Moorgate? Ze hebben dat ook compleet gerenoveerd. Ziet er goed uit!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93684175
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:54 schreef Individual het volgende:

[..]

Op de Moorgate campus heb ik mijn post-graduate gedaan en na de poortjes is het idd een oud gebouw met oude school smaak. Sinds het begin van vorige eeuw is er weinig meer vernieuwd had ik het idee. Als je ooit voor BT zou gaan werken kan je in de meeste gevallen zoiets als kantoor verwachten.

De locatie en de buitenkant van het gebouw zijn iig wel super!

Ik heb die student card nog jaren misbruikt voor allerlei studenten kortingen zoals korting op de boot naar werk en dat scheelde nog best wat! :P
Ze hebben flink in Moorgate geïnvesteerd. Cafe beneden is echt helemaal anders en op de 5e afdeling hebben ze het ook volledig gerenoveerd voor post graduate mensen. Top notch!

Was het rond jouw tijd overigens niet de Guildhall University? Heb geen idee hoe oud je bent :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:02:46 #76
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93684203
Maandag van 10-13 in SH3-31 en dan om 16u een dissertation workshop. Want ze zijn bang dat we het niet snappen. Dinsdag van 10-17, dat is altijd een killing dag. :P

Ik ben dat cafe wel even ingelopen ja, al heb ik er niets gegeten (volgens mij gewoon zelfde als op North toch). Zag er prima uit inderdaad. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93684579
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Maandag van 10-13 in SH3-31 en dan om 16u een dissertation workshop. Want ze zijn bang dat we het niet snappen. Dinsdag van 10-17, dat is altijd een killing dag. :P

Ik ben dat cafe wel even ingelopen ja, al heb ik er niets gegeten (volgens mij gewoon zelfde als op North toch). Zag er prima uit inderdaad. :)
Ik zal eens rondkijken of ik daar een Nederlander kan herkennen komende maandag :P Eten is crap, wel goedkoop maar kwaliteit is niet erg super. Het zijn die eethoekjes met dat grootte beeldscherm op het moment dat je daar binnen loopt. Dat is echt relaxed! :)

Hoe groot is je dissertation eigenlijk? 20k woorden? Ik moet de mijne inleveren over een week of 4 tegen 10k woorden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:15:50 #78
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93684744
15k. En we hebben er ongeveer vier maanden voor (februari-mei 2012).
We hebben nu zo'n research vak en daar moet je dus al een dissertation proposal voor schrijven, over drie weken moet de literature review af zijn. Ik studeer hier net 5 weken, hoe de fuck moet ik nu al weten waar ik op wil afstuderen? :')

Enfin, je mag wisselen na afloop dus ik heb maar iets gekozen. Toch zou het logischer zijn als dit vak in het najaarssemester zat zodat het ook echt aansluit op de dissertation.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:16:57 #79
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93684784
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze hebben flink in Moorgate geïnvesteerd. Cafe beneden is echt helemaal anders en op de 5e afdeling hebben ze het ook volledig gerenoveerd voor post graduate mensen. Top notch!

Was het rond jouw tijd overigens niet de Guildhall University? Heb geen idee hoe oud je bent :P
2004-05 en toen was het al de LMU. Het was part-time dus na het werk 2 x per week ging ik voor een paar uur langs. Dat waren dagen van 6-22u.. Kan me wel herinneren dat we vaak op de bovenste verdieping zaten dat er iets beter uitzag, maar niet veel en van de faciliteiten maakte ik geen gebruik.

Het was betaald door mijn toenmalige werkgever en een week na het laatste examen heb ik mijn ontslag aangevraagd en ben in een andere industrie gaan werken. :P
reset
pi_93685139
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:15 schreef Jabberwocky het volgende:
15k. En we hebben er ongeveer vier maanden voor (februari-mei 2012).
We hebben nu zo'n research vak en daar moet je dus al een dissertation proposal voor schrijven, over drie weken moet de literature review af zijn. Ik studeer hier net 5 weken, hoe de fuck moet ik nu al weten waar ik op wil afstuderen? :')

Enfin, je mag wisselen na afloop dus ik heb maar iets gekozen. Toch zou het logischer zijn als dit vak in het najaarssemester zat zodat het ook echt aansluit op de dissertation.
Dat had ik zelf ook. Ik had een supervisor en project brief/proposal geschreven. En ben een week of 3 geleden verwisseld van supervisor en topic. Is verder geen probleem :) Ik weet niet wie je hebt als supervisor maar ik ben bewust voor iemand gegaan die vrij soepel is met A's geven :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef Individual het volgende:

[..]
Het was betaald door mijn toenmalige werkgever en een week na het laatste examen heb ik mijn ontslag aangevraagd en ben in een andere industrie gaan werken. :P
Baas! ^O^ Al heb ik zo mijn twijfels bij een post grad op LMU.

[ Bericht 1% gewijzigd door sitting_elfling op 05-03-2011 14:31:35 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:43:22 #81
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93685874
Supervisor krijg je toegewezen afhankelijk van je proposal, en ik weet dus nog niet hoe ze zijn met graden. Hoewel degene waar ik het meest naartoe neig qua vakgebied schijnbaar vrij ok is met cijfers, maar dat weet ik niet zeker.

Trouwens: A's? Dat is Amerikaans. :P
Qua postgrad hangt het van je opleiding af denk ik, LMU staat niet overal even goed om bekend. Maar de mijne doet het dan juist weer erg goed, dus het is even per opleiding bekijken.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93686104
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Supervisor krijg je toegewezen afhankelijk van je proposal, en ik weet dus nog niet hoe ze zijn met graden. Hoewel degene waar ik het meest naartoe neig qua vakgebied schijnbaar vrij ok is met cijfers, maar dat weet ik niet zeker.

Trouwens: A's? Dat is Amerikaans. :P
Qua postgrad hangt het van je opleiding af denk ik, LMU staat niet overal even goed om bekend. Maar de mijne doet het dan juist weer erg goed, dus het is even per opleiding bekijken.
Wij mochten kiezen. Dat scheelt.

LMU staat inderdaad niet overal goed bekend. De economische faculteit staat wel relatief goed bekend en we hebben een aantal erg sterke/bekende profs. Nadeel van LMU is gewoon dat ze iedereen toelaten. Daardoor is het verschil in kwaliteit van studenten enorm. Een klasgenoot van me, ook in zijn laatste bachelor jaar is aangenomen voor LSE, Cambridge, UCL etc. om zijn masters daar te doen. Maar hij is qua intelligentie dan ook van een andere klassen. Enige reden dat hij op deze universiteit zit is toen hij zich aanmeldde, dit de enige(!) universiteit was die nog mensen toe liet :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 16:04:35 #83
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93688708
Bij postgrad is dat niet meer overal zo. Ik moest een essay schrijven en kreeg een telefonisch interview voor ze me toelieten. Er zijn ook mensen geweigerd is me hier verteld. Wat raar dat dat zo uit elkaar loopt eigenlijk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 7 maart 2011 @ 12:55:36 #84
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93765497
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:

Baas! ^O^ Al heb ik zo mijn twijfels bij een post grad op LMU.
LMU is geen Cranfield of Christ Church iig. De post-grad van mij was in credit management en de leraren hadden overdag zelf baantjes in credit management dus dat was wel goed; theorie met een practische ondersteuning. LMU was eigenlijk de leverancier van onderdak en had weinig met de opleiding te maken. Wat ik er nu nog sporadisch van gebruik is contract law.

Niemand die mij ooit om de post-grad heeft gevraagd bij sollicitaties trouwens. Papiertjes maken hier veel minder uit dan in NL en dat vind ik erg positief. 4 jaar relevante werkervaring telt sterker dan 4 jaar studeren. :)
reset
pi_93805402
Donderdag even een flitsbezoekje brengen *O*
pi_93820853
Zo, de 3e dag in Londen vandaag:) bevalt erg goed! Weet iemand en leuke plek om vanavond barcelona Arsenal te kijken?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:01:33 #87
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93823033
Een traditionele pub in Holloway? Holloway fokkers...?
reset
pi_93824225
En anders rond Chinatown, daar zitten aardig wat pubs met TV's en gezellig borrels rond dit soort wedstrijden. Waxy's Little Sister vind ik altijd wel gezellig.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:42:01 #89
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_93872892
Ik ga morgen ook naar London. Ben er eigenlijk regelmatig voor werk, maar morgen gewoon voor de lol. Zaterdag naar een afscheidsfeestje van een collega en voor de rest een beetje shoppen en eten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:01:00 #90
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93873948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef fetss het volgende:
Zo, de 3e dag in Londen vandaag:) bevalt erg goed! Weet iemand en leuke plek om vanavond barcelona Arsenal te kijken?
Ok dit lees ik te laat. Wat is het geworden? Holloway of Chinatown?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:59:03 #91
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_93889798
Yes tickets voor Fulham-Arsenal weten te krijgen 22 mei.
:-)
pi_93949500
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ok dit lees ik te laat. Wat is het geworden? Holloway of Chinatown?
Uiteindelijk een club bij Leicester Square gevonden, oxygen.
pi_93958370
Programma is bekend!!! http://www.holland.com/uk/holland-house-london/

Beetje jammer van matige muzikale optredens. Storybox & de Caronas? Volgens mij heeft in Nederland daar zelfs niemand nog ooit van gehoord. Gelukkig zal boris 'keep the soul alive' wel in smaak vallen bij de Engelse dames (..).

[ Bericht 6% gewijzigd door zeebeschuit op 11-03-2011 18:49:57 ]
pi_93961423
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef zeebeschuit het volgende:
Programma is bekend!!! http://www.holland.com/uk(...)at-holland-house.jsp

Beetje jammer van matige muzikale optredens. Storybox & de Caronas? Volgens mij heeft in Nederland daar zelfs niemand nog ooit van gehoord. Gelukkig zal boris 'keep the soul alive' wel in smaak vallen bij de Engelse dames (..).
Yes. Misschien weet de Coronas er nog een beetje de sfeer in te krijgen omdat ze zo'n typisch request bandje zijn. Voorin met vrienden staan en je schor schreeuwen om de meest belachelijke nummers te requesten })

Ik ken de 2 andere bands die komen ook niet.

Maarja ik kom dan ook voor de frikandellen en om tussen ons aller Nederlandschen broeders te staan :') :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:51:56 #95
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93963486
Ben ik heel scheel als ik bij die link geen programma voor muziek zie?

Niet dat ik er naartoe ga, maar ben wel benieuwd. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93963546
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Ben ik heel scheel als ik bij die link geen programma voor muziek zie?

Niet dat ik er naartoe ga, maar ben wel benieuwd. :P
http://www.holland.com/uk(...)usic-kids-corner.jsp
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94079627
31 mei - 2 juni ga we met zn 2en naar Londen :) voor ruim 300 euro hebben we vliegtickets + hotel + vervoer in Londen. Daarnaast nog goedkoop Britse Ponden overgekocht :) heeft iemand nog tips/aanbevelingen in de buurt van Victoria Street?
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
pi_94081574
Ik zou niet iets gaan zoeken in de buurt van Victoria street, maar eerder even een buurt verder pakken. Pimlico heeft wel leuke tentjes, en anders richting Sloan Square / Kings Road / Belgravia.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 14 maart 2011 @ 10:21:33 #99
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94084404
Gisteren naar St. Patrick's Day gedoe op Trafalgar Square geweest. Met een parade. Parades zijn maar rare dingen, iedereen staat altijd rijen dik te wachten om er naar te kijken en vervolgens zie je alleen lokale sportverenigingen op een vrachtauto die een beetje zwaaien. :P

quote:
New Cool Collective is wel leuk. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:48:14 #100
57586 Bananenman
-----------
pi_94134262
Iemand een tip welk hotel ik het beste kan verblijven? Heb de keuze uit 3 hotels, baas betaalt dus het gaat puur om de locatie. Zie dat eentje in Kensington zit en eentje wat meer in het financiële hart, maar het zegt mij verder weinig. Misschien iemand hier een tip welke in de leukste buurt zit (een goed restaurant en wat leuke pubs oid)?

Heb de keuze uit:

Hotel Copthorne Tara ****
Hotel Crowne Plaza London Shoreditch ****
Hotel Danubius Hotel Regents Park ****

Bvd! :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:52:15 #101
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94134394
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Gisteren naar St. Patrick's Day gedoe op Trafalgar Square geweest. Met een parade. Parades zijn maar rare dingen, iedereen staat altijd rijen dik te wachten om er naar te kijken en vervolgens zie je alleen lokale sportverenigingen op een vrachtauto die een beetje zwaaien. :P

[..]

New Cool Collective is wel leuk. :)
Vorig jaar de Paddy's Day parade in Dublin gezien en dat viel ook tegen. Alleen kinderen en toeristen in het publiek, de Ieren weten beter.
reset
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:56:10 #102
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94134530
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Bananenman het volgende:
Iemand een tip welk hotel ik het beste kan verblijven? Heb de keuze uit 3 hotels, baas betaalt dus het gaat puur om de locatie. Zie dat eentje in Kensington zit en eentje wat meer in het financiële hart, maar het zegt mij verder weinig. Misschien iemand hier een tip welke in de leukste buurt zit (een goed restaurant en wat leuke pubs oid)?

Heb de keuze uit:

Hotel Copthorne Tara ****
Hotel Crowne Plaza London Shoreditch ****
Hotel Danubius Hotel Regents Park ****

Bvd! :)
In al die plaatsen heb je goede pubs en restaurants. Wil je dichtbij werk zitten of juist niet?

Zelf zou ik voor Regents Park gaan voor het park.
reset
pi_94134662
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Individual het volgende:

[..]

In al die plaatsen heb je goede pubs en restaurants. Wil je dichtbij werk zitten of juist niet?

Zelf zou ik voor Regents Park gaan voor het park.
Waar zit je werk inderdaad? Ik zou van die ene in South Ken gaan, dat buurtje er direct omheen ken ik en is erg gezellig met een paar goeie kroegen. Je bent in een paar minuten in Hyde Park en in een kwartiertje in Notting Hill.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:15:45 #104
57586 Bananenman
-----------
pi_94151814
Waar ik overdag moet zijn zit eigenlijk ongeveer even ver van alledrie de hotels (althans, een voor mij verwaarloosbaar verschil). Heb voor het hotel bij Regents Park gekozen, las op internet dat het een erg rustige locatie was vergeleken met de andere twee. En het is ook dichterbij Soho dan het hotel in Kensington, wat ook wel meetelde omdat ik daar naar een restaurant wil gaan. Thanks in ieder geval Individual en Drive-r :)
pi_94477035
Is HMV nou de enige overgebleven high street chain op het gebied van muziek in London?
pi_94478547
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef MCH het volgende:
Is HMV nou de enige overgebleven high street chain op het gebied van muziek in London?
Denk het wel... er zijn vrij veel independents en heel veel boekwinkels doen ook meer muziek.
pi_94478566
Qua keten wel ja, maar ik ga zelf toch liever naar de betere onafhankelijke zaken?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94494305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Drive-r het volgende:
Qua keten wel ja, maar ik ga zelf toch liever naar de betere onafhankelijke zaken?
Voor speciale dingen wel, maar veel essentials zijn bij HMV snel voor spotprijzen te koop. Dan sla ik daar toch liever even flink in dan dat ik in Nederland voor hetzelfde spul veel hogere prijzen moet betalen.

Hier mag ik ook altijd graag rondneuzen, veel boeken en cd's voor maar 1 pond. Uren zoet mee. Vorige bezoek aan Londen had ik bijna 50 albums en een dikke stapel boeken gekocht. Helaas nu alleen cabin bagage deze keer, dus dat wordt meer selecteren.

Maar wat zijn echte aanraders qua indepedent shops? Roughtrade ken ik natuurlijk wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2011 23:53:29 ]
pi_94494593
Probeer Fopp, hebben maar 1 vestiging in Londen (Covent Garden), maar hebben enorm veel en op goeie prijzen. Het is ook HMV, maar zonder de ellendige winkels...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94494753
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:00 schreef Drive-r het volgende:
Probeer Fopp, hebben maar 1 vestiging in Londen (Covent Garden), maar hebben enorm veel en op goeie prijzen. Het is ook HMV, maar zonder de ellendige winkels...
Fopp _O_

Ik was de naam kwijt, wel eens geweest in Edinburgh. Ook een goede zaak! Zat eerst ook een branch volgens mij in Camden (maar die is afgefikt of gewoon verdwenen).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 00:07:12 ]
pi_94511439
26 maart gaat er wat gebeuren in Hyde park en andere locaties in Londen, wees dus op de hoogte in verband met eventuele vertragingen zie ook www.resist26.org
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_94513447
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:47 schreef 1517 het volgende:
26 maart gaat er wat gebeuren in Hyde park en andere locaties in Londen, wees dus op de hoogte in verband met eventuele vertragingen zie ook www.resist26.org
Ok leuk! Kan de politie weer z'n favoriete hobby uitvoeren: Kettling!
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:06:26 #113
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94521844
Ah, dat verklaart de 'I'm marching on March 26' buttons die ik deze week een paar keer voorbij zag komen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_94536844
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:47 schreef 1517 het volgende:
26 maart gaat er wat gebeuren in Hyde park en andere locaties in Londen, wees dus op de hoogte in verband met eventuele vertragingen zie ook www.resist26.org
Ik ga er bij zijn. Gewoon beetje ouwehoeren :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 24 maart 2011 @ 00:00:03 #115
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94537682
Al in de nieuwe Holloway Road library geweest? Is erg netjes geworden!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_94556746
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ga er bij zijn. Gewoon beetje ouwehoeren :+
hihi, ik ook. See you there!
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_94560161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Al in de nieuwe Holloway Road library geweest? Is erg netjes geworden!
Welk gebouw zit ie? Direct tegenover het metro station? Of het hoofdgebouw?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:13:23 #118
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94572597
Gelijk tegenover het station, het gebouw heeft niks anders dan de bibliotheek, al zit het vast aan het science en sport centre (daar zat de ingang de afgelopen tijd).
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_94584626
Waarschijnlijk is de vraag al heel vaak gesteld, maar heeft er iemand nog toevallig tips voor overnachtingen in Londen? Ik ga met mijn ouders eind april voor 3 dagen (2 overnachtingen). We willen de stad gaan bezoeken, dus de bezienswaardigheden moeten makkelijk bereikbaar zijn. Voor de rest willen we wel graag een eigen badkamer. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt.
pi_94597227
Eehm, een hotel?

Ik ben opzoek naar een chille outdoor winkel, where to gooo
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:57:25 #121
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94597745
Hotels weet ik niet (kijk anders even het topic door), maar tussen Covent Garden en the Strand zitten een paar grote outdoorwinkels naast elkaar.
reset
pi_94625604
Gaat iemand nog mee doen met die mars door Londen morgen ? :P Beetje mee ouwehoeren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:32:26 #123
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94633520
Zolang het nog mooi weer is verblijf ik graag met mensen in een park, maar dit sla ik over. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_94635373
grafdrukte. sta op euston en een grote mierenhoop met allemaal unions en protestors. maargoed veel plezier aan die gaan rellen.. ehh ik bedoel protesteren. stelletje linkse ratten!
pi_94638264
Wat een bende is het hier in Londen :'). Wil niet al te veel zeggen maar heb vaak wel het gevoel dat het een zelfde soort mensen zijn die hier vaak op afkomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:05:45 #126
208890 June.
Seriously?
pi_94647845
Ga eind mei weer voor een paar dagen naar Londen O+ Nu al zin in. Hopelijk ook een beetje mooi weer dan, lekker relaxen in een park.
Shine bright like a diamond.
pi_94659395
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een bende is het hier in Londen :'). Wil niet al te veel zeggen maar heb vaak wel het gevoel dat het een zelfde soort mensen zijn die hier vaak op afkomen.
Politieagenten in riot gear bedoel je?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_94659712
Ik wist niets van protesten af. Lopen we vanmiddag over Oxford Street.. allemaal helikopters in de lucht, heel veel politie... ineens een optocht van in het zwart geklede figuren, politieagenten en winkels met verfbommen bekogeld. :{ Gelukkig zijn wij er ongeschonden doorheen gekomen :P
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_94682968
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een bende is het hier in Londen :'). Wil niet al te veel zeggen maar heb vaak wel het gevoel dat het een zelfde soort mensen zijn die hier vaak op afkomen.
Wordt een leuke trouwerij eind volgende maand! ^O^
pi_94721854
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Flashmob voor queensday in London:
Ik zag vandaag een leuke poster op tube station in moorgate over dit aankomende feest. In de geest van; Wanna party with the Dutch? Zag er wel geinig uit. Al gebruiken ze continu wel dezelfde plaatjes.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:42:31 #132
208890 June.
Seriously?
pi_94724989
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zag vandaag een leuke poster op tube station in moorgate over dit aankomende feest. In de geest van; Wanna party with the Dutch? Zag er wel geinig uit. Al gebruiken ze continu wel dezelfde plaatjes.
Wat een tenenkrommend filmpje :')
Shine bright like a diamond.
pi_94725141
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:42 schreef June. het volgende:

[..]

Wat een tenenkrommend filmpje :')
Zo, ik zit hier met gaten in m'n nieuwe schoenen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94725893
Ja, iedereen lijkt tegenwoordig maar een flashmob te moeten doen.

Doen ze bij T-mobile toch beter

pi_94744888
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Zo, ik zit hier met gaten in m'n nieuwe schoenen...
Flauw :P Jij pakt de 16e ook nog een pilsje mee daar of zit je dan weer ergens op werkbezoek?

Moet zeggen dat de line up en de dingen er om heen deze keer toch een beetje teleurstellend zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94749659
Zeker, hopelijk is het weer een zonnige dag! Ben hopelijk nu even in Londen voor een paar weken, wel genoeg gereisd de afgelopen maanden.

Line up enzo boeit me eigenlijk weinig, ik zie altijd een hoop mensen die ik te weinig normaal tegen kom en drink wat biertjes.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94773886
:')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:17:49 #138
208890 June.
Seriously?
pi_94776392
Jaa, die moet ik straks ook hebben :P
Shine bright like a diamond.
pi_94786687
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef June. het volgende:
Jaa, die moet ik straks ook hebben :P
Volgens mij werden er 750.000 van gemaakt? Dat gaat je dus wel lukken ;)
Ik vind die visitor oysters er veel beter uitzien!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94791515
Mijn Oyster was afgelopen weekend opeens halverwege de dag kapot. Gelukkig snel een nieuwe gekregen en het oude saldo overgezet. Helaas was de daily price cap niet meegenomen. :(
  vrijdag 8 april 2011 @ 01:01:18 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95202172
Oke, een vijfdaagse citytrip naar Londen deze zomer, wat is de meest ideale locatie:

- Kensington
- Hyde Park
- Belgrave Road
- Bloomsbury

?

We zijn zeg maar op zoek naar de hotspots..... En we gaan nog naar Oxford.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95202854
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef Morendo het volgende:
Oke, een vijfdaagse citytrip naar Londen deze zomer, wat is de meest ideale locatie:

- Kensington
- Hyde Park
- Belgrave Road
- Bloomsbury

?

We zijn zeg maar op zoek naar de hotspots..... En we gaan nog naar Oxford.
Hyde park! En niet omdat ik er dicht in de buurt woon :P. Maar omdat het mijn inziens de ideale plek is voor toeristen als uitvalsbasis. Je zit dicht bij het park, je zit in een leuke gezellige buurt, Notting Hill is dicht bij. Je hebt veel metro's op loopafstand. Binnen een kwartier zit je in het centrum. Binnen no time zit je van je hotel in Hyde Park in de metro naar Paddington (aantal minuten) en dan pak je daar de trein naar Oxford (is een uur ongeveer). Volgens mij gaat de trein daar 2 of 3 keer in het uur van Paddington naar Oxford.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 8 april 2011 @ 01:43:50 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95203205
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hyde park! En niet omdat ik er dicht in de buurt woon :P. Maar omdat het mijn inziens de ideale plek is voor toeristen als uitvalsbasis. Je zit dicht bij het park, je zit in een leuke gezellige buurt, Notting Hill is dicht bij. Je hebt veel metro's op loopafstand. Binnen een kwartier zit je in het centrum. Binnen no time zit je van je hotel in Hyde Park in de metro naar Paddington (aantal minuten) en dan pak je daar de trein naar Oxford (is een uur ongeveer). Volgens mij gaat de trein daar 2 of 3 keer in het uur van Paddington naar Oxford.
Ok, cheers. Maar hoelang moet je dan reizen voordat je bij Buckingham Palce bent of de Houses of Parliament?

En trouwens: is de London Eye de moeite waard?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95205625
Ik zeg Kensington, hoewel dat nogal groot is en het dus qua afstanden kan verschillen. Je zit dan namelijk dichter bij wat grote musea, big ben en buckingham palace. Verder heeft het dezelfde voordelen als Hyde Park. Als je op heathrow reist, heeft het als bijkomend voordeek dat de metro er rechtsstreeks heen gaat...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95206327
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:26 schreef Drive-r het volgende:
Ik zeg Kensington, hoewel dat nogal groot is en het dus qua afstanden kan verschillen. Je zit dan namelijk dichter bij wat grote musea, big ben en buckingham palace. Verder heeft het dezelfde voordelen als Hyde Park. Als je op heathrow reist, heeft het als bijkomend voordeek dat de metro er rechtsstreeks heen gaat...
Mja, maar jij zegt waarschijnlijk Kensington omdat je er zelf dicht in de buurt woont ;) En laten we eerlijk wezen, Kensington of Hyde Park (queensway/bayswaters) heeft nou niet zo heel veel verschil. Het is een 20 minuten lopen door het park om van de 1e naar de andere plek te komen :P

Je kunt vanuit Queensway/Bayswaters juist starten door hydepark heen, via Royal Albert Hall lopen, 1 van de 2 musea mee pakken daar en dan doorlopen naar Buckingham Palace en als je een beetje flink doorwandelt doe je dat in een 1 ochtend :+ :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_95206361
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ok, cheers. Maar hoelang moet je dan reizen voordat je bij Buckingham Palce bent of de Houses of Parliament?

En trouwens: is de London Eye de moeite waard?
Je kunt lopend naar Buckingham palace door Hyde Park in roughly een half uur. Dat is vaak goed wakker worden of een 5 minuten als je de metro pakt van Hyde Park naar Green Park.

Houses of Parliament is een 10 minuten met de metro, van Queensway naar Bond street en dan naar Westminster.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_95212853
Zooo, ik kneep hem even flink. Ben komende week voor werk woensdag-zondag in Londen en dacht even gelezen te hebben dat dat huwelijk dus in dat weekend zou zijn dat ik er ben. Zag al flitsen van miljoenen mensen die in een metrowagon wilden op Green Park... :)

Gelukkig is het eind van de maand en ben ik dan onderweg naar Athene... :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:44:14 #148
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_95215936
http://maps.google.nl/map(...).01071,0.027874&z=16

Ik zit hier eind mei, goede locatie voor een weekendje London?
:-)
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:50:53 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_95216148
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef T.O.P het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).01071,0.027874&z=16

Ik zit hier eind mei, goede locatie voor een weekendje London?
Klein stukje verderop daar aan Bayswater road zit een Prinses Diana ontbijtcafe/lunchroom. Ik vond dat wel een aardig cafeetje voor een kopje koffie 's morgens. Je kunt het op Google Maps zien zitten, gelabeld als Diana
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_95218152
Londen O+. Eind januari voor het eerst geweest, 3 dagen, eigenlijk voornamelijk voor een gig van een bevriende artiest. Pub waar ik moest zijn en hotel in Shoreditch, leuke buurt. Maar ik houd nu al van de hele stad. Het was zo tof. Hopelijk snel weer eens terug.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:54:44 #151
208890 June.
Seriously?
pi_95218243
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ok, cheers. Maar hoelang moet je dan reizen voordat je bij Buckingham Palce bent of de Houses of Parliament?

En trouwens: is de London Eye de moeite waard?
London Eye is leuk om te zien, maar persoonlijk vind ik het geldverspilling om erin te gaan.
Shine bright like a diamond.
pi_95218935
Gisteren terug gekomen van 4 dagen Londen, was super :D

Zat in het Premier Inn Hotel in Kensington, grote aanrader, ook vlakbij metro (Earls Court).
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_95222871
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef Black-Death het volgende:
Gisteren terug gekomen van 4 dagen Londen, was super :D

Zat in het Premier Inn Hotel in Kensington, grote aanrader, ook vlakbij metro (Earls Court).
Da's bij mij om de hoek!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95223042
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, maar jij zegt waarschijnlijk Kensington omdat je er zelf dicht in de buurt woont ;) En laten we eerlijk wezen, Kensington of Hyde Park (queensway/bayswaters) heeft nou niet zo heel veel verschil. Het is een 20 minuten lopen door het park om van de 1e naar de andere plek te komen :P

Je kunt vanuit Queensway/Bayswaters juist starten door hydepark heen, via Royal Albert Hall lopen, 1 van de 2 musea mee pakken daar en dan doorlopen naar Buckingham Palace en als je een beetje flink doorwandelt doe je dat in een 1 ochtend :+ :P
Deels, maar ik spendeer mijn weekenden ook veel in Notting Hill. Nee, ik denk oprecht dat het de betere locatie is. National Science Museum en Royal Albert Hall zijn 5 minuten lopen, Harrod en Knightsbridge 10 minuten en Buckingham Palace 15-20 min. En metro's zijn beter, want je hebt Piccadilly (voor West End) en District (voor alles langs de Thames). En de verbinding met het vliegveld is beter, met de Piccadilly naar Heathrow en de express naar Gatwick ook op 5 minuten lopen.

Maar Bayswater is natuurlijk ook goed, het is allebei een goeie keus.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95265036
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef zeebeschuit het volgende:
[ afbeelding ] :')
:r
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_95265259
Zijn er trouwens nog trotse londenaren geweest die dit papier niet hebben ingevuld afgelopen week?



Ik vond de vragen niet erg indrukwekkend voor een 'nationale survey'.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_95265305
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er trouwens nog trotse londenaren geweest die dit papier niet hebben ingevuld afgelopen week?

[ afbeelding ]

Ik vond de vragen niet erg indrukwekkend voor een 'nationale survey'.
Nee, werk ik niet aan mee. Het is 'officieel' verplicht op straffe van boete etc. maar ze pakken zelden mensen ervoor op. Onzinnige vragen allemaal. Dat ze maar gewoon een registratie bijhouden van iedereen van wie waar woont etc. zoals in NL.
pi_95266533
Ik heb het niet eens bekeken eigenlijk.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95267069
Haha, stelletje bazen. Ik moest het ding invullen van de huisbaas en hij verwachtte van iedereen op het eind van de dag dat papier terug op zijn bureau.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_95267849
Mijn naam is niet 'The Occupier' en volgens mij is het verboden post van anderen open te maken, dus niet ingevuld.



[ Bericht 25% gewijzigd door 1517 op 09-04-2011 21:36:55 ]
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:34:07 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95271248
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er trouwens nog trotse londenaren geweest die dit papier niet hebben ingevuld afgelopen week?

[ afbeelding ]

Ik vond de vragen niet erg indrukwekkend voor een 'nationale survey'.
Net als 10 jaar geleden heb ik hem op mijn waarheid ingevuld. Religion, ethnicity en afkomst allemaal 'Saxon' neergezet. Ik heb zelfs nog het Nederlandse helpnummer gebeld, maar er waren geen NL vertalers beschikbaar.. Waarschijnlijk veel NLers die geen Engels spreken.. :P
reset
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:37:53 #162
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95276606
Wat een super weer vandaag! Greenwich lag er weer mooi bij. B-)

Greenwich Park Observatory


Flamsteed's House


Nieuwe en oude macht


Queen's House
reset
pi_95344188
Ik heb het gewoon naar waarheid ingevuld hoor. Ik heb wel gelezen dat er bij de laatste cencus een 50tal mensen ook echt een boete hebben gekregen voor het niet invullen ervan, wat dus bijna niemand is.

Online duurt het maar 10 minuten.
pi_95344284
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik heb het gewoon naar waarheid ingevuld hoor. Ik heb wel gelezen dat er bij de laatste cencus een 50tal mensen ook echt een boete hebben gekregen voor het niet invullen ervan, wat dus bijna niemand is.

Online duurt het maar 10 minuten.
Als ik tijd had gehad, had ik er wellicht ook wel naar gekeken. Maar goed, afgelopen 2 maanden ben ik 1 weekend in Londen geweest.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 11 april 2011 @ 18:14:17 #165
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_95351178
Wij moesten dat ding wel invullen, de big boss in de student hall zorgde daar wel voor. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_95418206
Morgen ga ik met twee anderen voor naar Londen!! (t/m zondag!)
Nou willen we eigenlijk nog een keertje ergens eten met live muziek, liefst wat betaalbaar en muziekstijl blues/lichte jazz. Iemand nog aanradertjes die ook wat bereikbaar zijn? :)
pi_95418302
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef gekkewiebel het volgende:
Morgen ga ik met twee anderen voor naar Londen!! (t/m zondag!)
Nou willen we eigenlijk nog een keertje ergens eten met live muziek, liefst wat betaalbaar en muziekstijl blues/lichte jazz. Iemand nog aanradertjes die ook wat bereikbaar zijn? :)
http://venues.meanfiddler.com/jazz-cafe/home ? In camden, makkelijk te bereiken + restaurant. Programma staat op de site. Misschien zit er wat leuks tussen.
pi_95524958
Over 2 weken vlieg ik met Ryanair van Eindhoven naar London Stansted, de aankomst staat gepland om 9:25 uur. Zou het mogelijk kunnen zijn dat ik om 10:00 uur buiten ben voor de bus naar Londen? Ik ga alleen met handbagage, dus hoef hier niet op te wachten..
pi_95525453
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef Thierrysn het volgende:
Over 2 weken vlieg ik met Ryanair van Eindhoven naar London Stansted, de aankomst staat gepland om 9:25 uur. Zou het mogelijk kunnen zijn dat ik om 10:00 uur buiten ben voor de bus naar Londen? Ik ga alleen met handbagage, dus hoef hier niet op te wachten..
Wil je dit weten vanwege een busticket dat je wilt bestellen oid?

Zo ja, gewoon 10.00 uur invullen, dat haal je waarschijnlijk wel. Zo niet dan neem je gewoon een bus later, daar doen ze niet moeilijk over, en als je eerder buiten bent dan neem je gewoon eentje eerder.
pi_95525998
Het is inderdaad voor het vooraf reserveren van de bus. Ik had Terravision op het oog, deze gaat normaal elk half uur. Alleen de volgende tijd na 10 uur is 11 uur(10:30u staat er dus niet bij..), dus als ik die van 10 uur mis moet ik waarschijnlijk nog een uur wachten..
pi_95526155
O, ik had er even bij moeten zeggen dat ik het over de easy bus had. Mijn ervaring daar is dat het niet zou nou komt welke bus je neemt. Hoe dat bij andere maatschappijen zit weet ik niet.
  vrijdag 15 april 2011 @ 01:12:23 #172
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95526199
Terravision doet ook niet moeilijk.
reset
pi_95570808
Veel plezier allemaal op koninginnedag. zag de frietkramen net al klaarstaan :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:57:22 #174
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95597267
w/ De frikandellen, poffertjes, stroopwafels en kaas smaakten weer goed! w/

Het weer was niet zo mooi als vorig jaar (net een weekend te laat) en de muziek boeide me weining, maar altijd leuk om Trafalgar Square oranje te zien. :)

reset
pi_95629543
Was gezellig, hoewel het na een paar keer ook wel weer veel van hetzelfde is. Vandaag heerlijk in het park doorgebracht, top!

Vraagje: Weet iemand hoe het met winkels en musea zit tijdens de royal wedding? Ben zelf het land uit, maar heb wat logees in mijn huis. Kan het echt nergens vinden...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 17 april 2011 @ 20:28:15 #176
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95636789
Het is een bank holiday dus misschien gewoon bank holiday openingstijden. Bel anders de national gallery oid om te vragen wat zij doen?

Ik kom voor dat weekend juist terug naar London. Op 2-2-02 was ik ook in A'dam. Mooie dag was dat. :)
reset
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 20 april 2011 @ 20:48:18 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95777534
Wij vertrekken a.s. maandag naar Londen O+ .
1 mei gaan we terug/zijn we weer in NL.
Nog aanraders? We zitten rond Westminster. Uiteraard Big Ben etc, en èèn van onze activiteiten is al met een boot over de Thames. Maar verder nog dingen?

Verder nog een vraagje; hoe zit het precies met pinnen daar? In winkels kan gewoon neem ik aan? Maar bij zo'n automaat dan? Zitten daar extra kosten aan oid?

Oja! :@ En nog wat tips voor restaurantjes en eettentjes die wat vriendelijker zijn voor een studentenbudget? :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:08:27 #178
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_95778664
Bij Barclays is het sowieso gratis pinnen. Bij de meeste banken wel meen ik, maar van Barclays weet ik het 100% zeker.

Nu het zulk goed weer is vind ik South Bank en Greenwich erg leuke plaatsen om wat rond te dwalen. Bij die laatste is het park ook erg leuk met een goed uitzicht over Londen.
En feestvieren op de Royal Wedding natuurlijk. ;)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_95778895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Bij Barclays is het sowieso gratis pinnen. Bij de meeste banken wel meen ik, maar van Barclays weet ik het 100% zeker.

Nu het zulk goed weer is vind ik South Bank en Greenwich erg leuke plaatsen om wat rond te dwalen. Bij die laatste is het park ook erg leuk met een goed uitzicht over Londen.
En feestvieren op de Royal Wedding natuurlijk. ;)
Dat ligt niet aan Barclays, maar hangt af van je eigen bank. Over het algemeen kost vreemde valuta pinnen 2 euro nog wat + soms een klein percentage over de wisselkoers of iets dergelijks. Pinnen in de winkel doe ik met creditcard, maar als het maestro logo er staat dan moet het wel lukken lijkt me.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:14:44 #180
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_95779026
Je eigen bank kan een bedrag rekenen, maar de buitenlandse bank ook. Ik heb meerdere malen zien staan dat de eigen bank iets in rekening kan brengen, maar dat zij (de UK bank waar je dan dus staat) het niet doen. Dat is sowieso het geval bij Barclays, maar waarschijnlijk bij de meeste banken wel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 20 april 2011 @ 21:18:38 #181
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95779281
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij vertrekken a.s. maandag naar Londen O+ .
1 mei gaan we terug/zijn we weer in NL.
Nog aanraders? We zitten rond Westminster. Uiteraard Big Ben etc, en èèn van onze activiteiten is al met een boot over de Thames. Maar verder nog dingen?

Verder nog een vraagje; hoe zit het precies met pinnen daar? In winkels kan gewoon neem ik aan? Maar bij zo'n automaat dan? Zitten daar extra kosten aan oid?

Oja! :@ En nog wat tips voor restaurantjes en eettentjes die wat vriendelijker zijn voor een studentenbudget? :+
Je bent er tijdens de royal wedding dus verwacht extreme drukte in het centrum (Westminster helemaal). Als je zonder commentaar kan op een boot kan je de forenzenboot nemen die lekker snel en comfortabel is. Als je een dagkaart koopt kan je veel dingen aan de rivier zien incl Greenwich: http://www.thamesclippers(...)eseeing-leisure.html

Jabberwocky heeft het helemaal door: Greenwich met haar park en UNESCO site is fantastisch!

Pinnen met NL pas kan wel bij geldautomaten, maar volgens mij niet in winkels.

Door heel Londen heen zitten goedkope restaurantjes, maar ik vergeet standaard de namen van die plaatsen..
reset
pi_95781330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Je eigen bank kan een bedrag rekenen, maar de buitenlandse bank ook. Ik heb meerdere malen zien staan dat de eigen bank iets in rekening kan brengen, maar dat zij (de UK bank waar je dan dus staat) het niet doen. Dat is sowieso het geval bij Barclays, maar waarschijnlijk bij de meeste banken wel.
Ik heb dat nog nooit gehad. Wel is het vaak in het buitenland dat klanten alleen bij hun eigen bank gratis kunnen pinnen.
  donderdag 21 april 2011 @ 06:47:49 #183
208890 June.
Seriously?
pi_95792752
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij vertrekken a.s. maandag naar Londen O+ .
1 mei gaan we terug/zijn we weer in NL.
Nog aanraders? We zitten rond Westminster. Uiteraard Big Ben etc, en èèn van onze activiteiten is al met een boot over de Thames. Maar verder nog dingen?

Verder nog een vraagje; hoe zit het precies met pinnen daar? In winkels kan gewoon neem ik aan? Maar bij zo'n automaat dan? Zitten daar extra kosten aan oid?

Oja! :@ En nog wat tips voor restaurantjes en eettentjes die wat vriendelijker zijn voor een studentenbudget? :+
Ik kon vorig jaar wel gewoon in de Primark pinnen met mijn pinpas.. Je moet alleen niet je pincode opgeven, maar dan krijg je een bonnetje die je moet ondertekenen.

Heel lekker én goedkoop Italiaans restaurant vond ik Pizza Express (let niet op de naam ;) ) in Covent Garden.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 21 april 2011 @ 06:48:46 #184
208890 June.
Seriously?
pi_95792756
Ik ga trouwens dit jaar voor het eerst in een hostel en dan dus The Generator. Ben benieuwd :')
Shine bright like a diamond.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 april 2011 @ 08:01:48 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95793334
Bedankt voor alle tips! ;) We gaan er even naar kijken, :Y .
Ja, drukte verwachten we inderdaad zeker wel maar de boot is al geregeld; Moored on the Thames near Victoria Embankment - the boat will give guests breathtaking panoramic views of London. The Opening Gala gives a peak at the International Talent to appear at London Burlesque Week 2011. This will be one of the key highlights of LBW 2011 with priority seating allocated to Press and VIP's.
Het is London Burlesque Week, maar dat zal weinigen iets zeggen ;) .

Fijn om te weten dat je gewoon kan pinnen.
Is het (gratis) Britse Museum ook een aanrader?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_95797402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor alle tips! ;) We gaan er even naar kijken, :Y .
Ja, drukte verwachten we inderdaad zeker wel maar de boot is al geregeld; Moored on the Thames near Victoria Embankment - the boat will give guests breathtaking panoramic views of London. The Opening Gala gives a peak at the International Talent to appear at London Burlesque Week 2011. This will be one of the key highlights of LBW 2011 with priority seating allocated to Press and VIP's.
Het is London Burlesque Week, maar dat zal weinigen iets zeggen ;) .

Fijn om te weten dat je gewoon kan pinnen.
Is het (gratis) Britse Museum ook een aanrader?
London Burlesque Week klinkt leuk, zal in Soho wel goed geregeld worden. Het British Museum is erg mooi, maar er zijn vele gratis musea. Tate Modern vind ik zelf altijd leuk, net als de National Portrait Gallery (veel Nederlandse meesters) en National History Museum.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_95797494
Tip, bezoek de grote musea op een doordeweekse dag, in het weekend kunnen er nogal grote rijen voor staan.
pi_95797787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Miendientje het volgende:
Tip, bezoek de grote musea op een doordeweekse dag, in het weekend kunnen er nogal grote rijen voor staan.
De enige 2 musea's die ik in London echt druk heb meegemaakt waren die 2 in Kensington die naast elkaar staan.

En er zijn inderdaad een boel interessante kwalitatief goede musea's in Londen die gratis zijn. Voor elk wat wils.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:14:41 #189
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_95798241
Science Museum en Natural History Museum op een zaterdag, een fout die je geen tweede keer maakt. :P

Al die krijsende kinderen. ;(
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 22 april 2011 @ 18:15:51 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95857947
Musea zijn een go :9 .
Nog een klein inieminievraagje :@ .. hebben ze eigenlijk ook zoiets als buitenzwembaden? :')
Mocht het toch warm worden -ziet er niet echt uit als zwemweer volgende week maargoed- dan kunnen we iig een verfrissende duik nemen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:21:40 #191
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_95858118
Buitenzwembaden heten lidos: http://www.viewlondon.co.(...)re-roundup-3955.html

Voor musea moet je wat meer info geven van wat je leuk vindt.
reset
pi_95858856
Ik heb geen moeite gehad met pinnen. Barclays werd al genoemd. Natwest is ook gratis.

Een erg leuke tent is the pommelers rest iets voorbij de tower bridge in Bermondsey. Voor 25 euro heb je 2 grote maaltijden en drank voor 2 personen. Surf and turf...yummy!

Voor de rest natuurlijk de clicheplaatsen bezoeken: london eye, big ben, westminster, tower of london en tower bridge, trafalgar square etc.
I feel kinda Locrian today
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 22 april 2011 @ 18:46:46 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95858860
Dankjewel!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:25:12 #194
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96104883
Zo, en waar gaat iedereen morgen de liefde van William en Kate zegenen? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_96115105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Zo, en waar gaat iedereen morgen de liefde van William en Kate zegenen? :P
Ik kom denk ik morgen alleen mn huis uit voor de supermarkt :') Het zal me echt een worst wezen. Of mis ik echt iets super speciaals? Een aantal vrienden die staan morgen ochtend al in de rij..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:38:33 #196
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96118263
Er zijn mensen die nu al in de rij staan. :')

Ik ga met wat mensen naar Hyde Park waarschijnlijk, waar het op grote schermen wordt uitgezonden. De route en het paleis zijn daar natuurlijk ook dichtbij, maar ik maak me geen illusies daar nog zicht op te krijgen, slaap is ook wat waard. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_96119075
Morgen nog lekker in zuid Spanje, dat huwelijk kan me weinig interesseren, maar die vrije dag wordt goed gebruikt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_96128282
Engelsen kijken nog echt op tegen het koningshuis volgens mij. bij ons is het wimlex en maxima maar hier is 't zo'n instituut. Maar het interesseert me ook weinig. Nieuws zend alles in mooie samenvatting uit :P
pi_96128716
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Engelsen kijken nog echt op tegen het koningshuis volgens mij. bij ons is het wimlex en maxima maar hier is 't zo'n instituut. Maar het interesseert me ook weinig. Nieuws zend alles in mooie samenvatting uit :P
Mja, maar het koningshuis in Engeland is toch wel wat anders dan wim en lexie. Die zal straks koning zijn over een 16 miljoen Nederlanders.

Queen Elizabeth II is koningin van meer dan 2 miljard mensen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_96130263
Ik kan het toch niet laten om ook even te kijken! Moet straks richting het centrum, rond 13.00 moet ik in Soho zijn Hoop dat dat goed gaat!
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:41:47 #201
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_96131073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Engelsen kijken nog echt op tegen het koningshuis volgens mij. bij ons is het wimlex en maxima maar hier is 't zo'n instituut. Maar het interesseert me ook weinig. Nieuws zend alles in mooie samenvatting uit :P
Ik heb een zware kater maar ik ga wel op tv kijken. Voor Wiwlex en Maxima ben ik 2-2-2002 zelfs naar Amsterdam gevlogen. Mooie warme dag was dat. Ik vind het wel een mooi sprookje!

Ik hoop nog steeds dat ze nee zegt en mij belt haha! Maxima heeft dat jammergenoeg niet gedaan.. :'(
reset
pi_96140989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik heb een zware kater maar ik ga wel op tv kijken. Voor Wiwlex en Maxima ben ik 2-2-2002 zelfs naar Amsterdam gevlogen. Mooie warme dag was dat. Ik vind het wel een mooi sprookje!

Ik hoop nog steeds dat ze nee zegt en mij belt haha! Maxima heeft dat jammergenoeg niet gedaan.. :'(
*team Pippa*
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:59:03 #203
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96147815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

*team Pippa*
^O^

Hyde Park was gevuld met aardig wat volk, maar ik had het gekker verwacht eigenlijk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:26:09 #204
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_96151033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

*team Pippa*
Op FB: "Harry pulled! Yay"

Heeft die familie nog meer dochters? :9~
reset
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:25:54 #205
57586 Bananenman
-----------
pi_96157058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, maar het koningshuis in Engeland is toch wel wat anders dan wim en lexie. Die zal straks koning zijn over een 16 miljoen Nederlanders.

Queen Elizabeth II is koningin van meer dan 2 miljard mensen?
2 miljard? Er wonen iets van 150 miljoen mensen max in de Commonwealth landen. India is al een tijdje eruit he :P
pi_96160336
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef Bananenman het volgende:

[..]

2 miljard? Er wonen iets van 150 miljoen mensen max in de Commonwealth landen. India is al een tijdje eruit he :P
Dan mogen ze Wikipedia wel eens updaten :P Daar staan namelijk nog landen zoals Pakistan, Bangladesh, Nigeria etc. in die allen >150 miljoen hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:37:07 #207
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96160498
As far as I know zijn dat ook nog gewoon leden van de Commonwealth? Net als India?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:37:59 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_96160535
India hoort nog wel bij de commenwealth landen maar de Queen is daar geen staatshoofd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 8 mei 2011 @ 11:57:56 #209
182560 krioro
no span
pi_96500038
Oeh, ik las net over een gig waar ik bij wil zijn, en rondom die dag blijf ik dan wel weer een paar dagen in Londen, van de 26e t/m de 29e als het kan, in Shoreditch. Heeft iemand hier nog aan te raden hotels daar?

Het hotel waar ik afgelopen januari verbleef was en is perfect wat mij betreft, qua accomodatie en locatie. Helaas hebben zij geen vrije kamers meer voor de periode die ik wil gaan. Dat was http://www.crowneplazashoreditch.co.uk/.

Nu net vond ik http://www.theboundary.co.uk/, vind ik er OK uitzien, maar dat is schijnbaar ook al volgeboekt voor de 26e en 27e.

Een appartement is ook goed, zoals http://www.langhamapartments.com/, maar daar zijn alleen nog grotere appartementen beschikbaar, wat voor mij in m'n eentje niet nodig is, en ook ietwat prijzig met 955 GBP voor drie nachten. :')

Allen geen kamers beschikbaar als in online trouwens, ik moet ook maar even bellen, wie weet dat het dan nog wel kan. En verder kijken, maar ik heb verder geen ervaring met hotels daar, dus tips zijn welkom. :Y
full stops and exclamation marks
  zondag 8 mei 2011 @ 14:19:00 #210
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96504599
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef krioro het volgende:
Oeh, ik las net over een gig waar ik bij wil zijn, en rondom die dag blijf ik dan wel weer een paar dagen in Londen, van de 26e t/m de 29e als het kan, in Shoreditch. Heeft iemand hier nog aan te raden hotels daar?

Het hotel waar ik afgelopen januari verbleef was en is perfect wat mij betreft, qua accomodatie en locatie. Helaas hebben zij geen vrije kamers meer voor de periode die ik wil gaan. Dat was http://www.crowneplazashoreditch.co.uk/.

Nu net vond ik http://www.theboundary.co.uk/, vind ik er OK uitzien, maar dat is schijnbaar ook al volgeboekt voor de 26e en 27e.

Een appartement is ook goed, zoals http://www.langhamapartments.com/, maar daar zijn alleen nog grotere appartementen beschikbaar, wat voor mij in m'n eentje niet nodig is, en ook ietwat prijzig met 955 GBP voor drie nachten. :')

Allen geen kamers beschikbaar als in online trouwens, ik moet ook maar even bellen, wie weet dat het dan nog wel kan. En verder kijken, maar ik heb verder geen ervaring met hotels daar, dus tips zijn welkom. :Y
Waarom moet het een hotel daar zijn? Je hebt genoeg hotels in de buurt, op een 10-20 minuten met een taxi of metro en dat scheelt je honderden ponden wat betreft slaap plek.

Of je moet voor een hostel willen gaan. Het zal sowieso een duur grapje worden, heb even gekeken op beschikbare plekken rond die tijd en alles lijkt wel zo goed als volgeboekt! Alleen nog wat plekken rondom Bayswaters/Victoria die duidelijk goedkoper waren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 8 mei 2011 @ 18:24:43 #211
182560 krioro
no span
pi_96511714
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom moet het een hotel daar zijn? Je hebt genoeg hotels in de buurt, op een 10-20 minuten met een taxi of metro en dat scheelt je honderden ponden wat betreft slaap plek.

Of je moet voor een hostel willen gaan. Het zal sowieso een duur grapje worden, heb even gekeken op beschikbare plekken rond die tijd en alles lijkt wel zo goed als volgeboekt! Alleen nog wat plekken rondom Bayswaters/Victoria die duidelijk goedkoper waren.
Graag daar omdat ik bevriend ben met een van de artiesten en dus misschien om te helpen een aantal keer op en neer naar The Old Blue Last zal moeten. Dan vind ik het handig als dat op loopafstand is. Verder vind ik het ook gewoon een leuke buurt. :P

Hostel wil ik niet, ik heb mijn eigen plek echt nodig. Maar inderdaad bijna alles volgeboekt zeg, mis ik een groot evenement dat weekend daar of zo? :? En daarom zijn er nu schijnbaar alleen erg dure kamers beschikbaar. Mjah, toch maar iets verder weg dan als het echt niet lukt, goedkoop hoeft het voor mij niet per se, maar 1000 GBP gaat me wel te ver.
full stops and exclamation marks
pi_96514672
Shoreditch House heeft volgens mij ook wat hotel kamers, ik dacht dat die nog enigzins betaalbaar waren. Misschien de moeite om even te checken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 mei 2011 @ 20:10:12 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_96516561
Wij zijn ook alweer een weekje terug.
London O+
The royal wedding O+ O+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:35:25 #214
182560 krioro
no span
pi_96546557
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:34 schreef Drive-r het volgende:
Shoreditch House heeft volgens mij ook wat hotel kamers, ik dacht dat die nog enigzins betaalbaar waren. Misschien de moeite om even te checken.
Oooh wat een leuke kamers O+. Helaas ook niet meer beschikbaar ;(.

Nou ja, nu even druk, maar ik ga toch nog een poging via de telefoon doen een dezer dagen.
full stops and exclamation marks
pi_96547774
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef krioro het volgende:

[..]

Oooh wat een leuke kamers O+. Helaas ook niet meer beschikbaar ;(.

Nou ja, nu even druk, maar ik ga toch nog een poging via de telefoon doen een dezer dagen.
Bellen helpt wel vaker, ze zetten niet altijd alles op internet. Leuke tent inderdaad, die hele keten is vrij populair momenteel en bij mooi weer is de rooftop geweldig.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97039516
Hoi il hoop dat dit de goede topic is voor mijn vraag.
Is nogal urgent :)

Ik ga morgen met familie naar Londen. van vrijdag tot en met maandag. Kort dus. Maar wel zo mooi. :)
Voor een deel hebben we al uitgezocht wat we gaan doen, maar enkele middagen en een avond zijn wij vrij.

Ik ga hoe dan ook naar de Fabric club (21 mei). We zitten in de buurt van de Buckinhem Palace Gardens.
Mocht ik niet naar Fabric kunnen, waar kun je dan in deze buurt lekker uitgaan. Ik hou van Electro/techno/D&B/rock muziek.

Dan zou ik graag willen weten, of Londen ook van die alternatieve wijken heeft zoals in Berlijn.
Want via Google, kan ik het niet zo goed vinden.
Leuke wijkjes waar niet veel toeristen komen!!!

Many tnx!
Indeed
pi_97042084
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:01 schreef Nouct het volgende:
Hoi il hoop dat dit de goede topic is voor mijn vraag.
Is nogal urgent :)

Ik ga morgen met familie naar Londen. van vrijdag tot en met maandag. Kort dus. Maar wel zo mooi. :)
Voor een deel hebben we al uitgezocht wat we gaan doen, maar enkele middagen en een avond zijn wij vrij.

Ik ga hoe dan ook naar de Fabric club (21 mei). We zitten in de buurt van de Buckinhem Palace Gardens.
Mocht ik niet naar Fabric kunnen, waar kun je dan in deze buurt lekker uitgaan. Ik hou van Electro/techno/D&B/rock muziek.

Dan zou ik graag willen weten, of Londen ook van die alternatieve wijken heeft zoals in Berlijn.
Want via Google, kan ik het niet zo goed vinden.
Leuke wijkjes waar niet veel toeristen komen!!!

Many tnx!
De meeste leuke alternatieve wijken zijn natuurlijk al ontdekt door toeristen, maar zijn daarom nog niet minder leuk (of alternatief). Je kunt altijd Camden bezoeken, of richting het oosten gaan (Shoreditch, Old Street, Clerkenwell).

Qua clubs zijn er weinig goeie, grote clubs met de muziek die jij bedoelt. Het meeste draait top 40, da's de ellende van het uitgaan in Londen. Fabric is mijn aanrader, en da's niet al te ver dan je hotel. Rond het hotel heb je verder weinig alternatiefs, maar krijg je meer "posh" clubs... Je kunt natuurlijk wel altijd lekker op de bonnefooi Soho in lopen en daar wat zoeken, genoeg leuke kleine tenten.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97060156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:10 schreef Drive-r het volgende:
Ik dacht dat Londen zo vette club stad was. Ik heb even uitgezocht, maar je bent toch al gauw -+ 40 a 50 minuten met het openbaar vervoer. Ik hoop dat het mij echt lukt om bij Fabric te komen. Moet het dan niet uitverkocht zijn!! Heb de club enkele dagen al gemaild of de kaart verkoop snel gaat, hierop hebben zij niet gereageerd :(
Je hoort van mij nog..
Indeed
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:45:17 #220
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97060183
Wat is op Heathrow na eigenlijk de beste luchthaven om vanuit Schiphol heen te vliegen?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97060410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
Wat is op Heathrow na eigenlijk de beste luchthaven om vanuit Schiphol heen te vliegen?
London City
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:57:30 #222
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97060443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:55 schreef MCH het volgende:

[..]

London City
Ja, en op die na.....
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97060492
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en op die na.....
Dat ligt eraan waar je moet zijn in Londen en hoeveel geld je wil besteden aan de reis ernaar toe. :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 01:03:47 #224
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97060562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar je moet zijn in Londen en hoeveel geld je wil besteden aan de reis ernaar toe. :')
Oh, ligt dat blijkbaar zo simpel. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 01:33:32 #225
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97060947
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en op die na.....
Daarna maakt het bar weinig meer uit. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_97061775
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Nouct het volgende:

[..]

Ik dacht dat Londen zo vette club stad was. Ik heb even uitgezocht, maar je bent toch al gauw -+ 40 a 50 minuten met het openbaar vervoer. Ik hoop dat het mij echt lukt om bij Fabric te komen. Moet het dan niet uitverkocht zijn!! Heb de club enkele dagen al gemaild of de kaart verkoop snel gaat, hierop hebben zij niet gereageerd :(
Je hoort van mij nog..
Die krijgen de hele dag van dat soort kansloze mailtjes. Zie de gastenboeken van veel clubs maar eens. 'mag ik op de gastenlijst.' 'hoelaat sluiten jullie'. 'hoeveel rookplaatsen hebben jullie'.

Hebben wel wat beters te doen. 45/50minuten valt REUZE mee!
pi_97062772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh, ligt dat blijkbaar zo simpel. :')
Probleem is dat je daarna moeilijk moet doen met treinen of bussen en die komen allemaal aan een andere kant van Londen aan. Gatwick is handig als je in Zuid-West Londen zit, Luton sluit beter aan bij Noord-West Londen en Stansted bij Oost.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97062794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Nouct het volgende:

[..]

Ik dacht dat Londen zo vette club stad was. Ik heb even uitgezocht, maar je bent toch al gauw -+ 40 a 50 minuten met het openbaar vervoer. Ik hoop dat het mij echt lukt om bij Fabric te komen. Moet het dan niet uitverkocht zijn!! Heb de club enkele dagen al gemaild of de kaart verkoop snel gaat, hierop hebben zij niet gereageerd :(
Je hoort van mij nog..
Londen is ook een vette club stad, maar niet voor grote techno-clubs. Die zijn de afgelopen jaren veel verdwenen, omdat het moeilijk is zo'n grote tent open te houden in het centrum van zo'n grote stad ivm overlast, geluid, etc...

Maar goed, alle andere soorten tenten vind je in overvloed...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:18:27 #229
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97062895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 08:11 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Londen is ook een vette club stad, maar niet voor grote techno-clubs. Die zijn de afgelopen jaren veel verdwenen, omdat het moeilijk is zo'n grote tent open te houden in het centrum van zo'n grote stad ivm overlast, geluid, etc...

Maar goed, alle andere soorten tenten vind je in overvloed...
De enige echte techno club-stad is natuurlijk Berlijn! Hoe zit het tegenwoordig met de clubs in Brixton dan?
reset
pi_97063574
Ik ga nooit naar Brixton, maar je hebt overal goeie tenten. Alleen de vraag gingen over Fabric-achtige grote techno tenten, en die worden zeldzaam nu tenten als de Turnmills en The End dicht zijn gegaan...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:12:01 #231
208890 June.
Seriously?
pi_97122517
Iemand nog tips voor leuke, redelijk goedkope restaurants in omgeving Covent Garden / Soho / Bloomsbury?
Shine bright like a diamond.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:08:16 #232
161207 jakkop
rennen!
pi_97151007
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_97151407
In Soho voor ontbijt / brunch / lunch naar Balans op Old Compton. Voor diner kun je Sophie's Steakhouse in CG proberen. Anders gewoon China Town in, als je dat leuk vindt. In Bloomsbury weet ik niet zoveel meer, maar er zit een Eathai Busaba in de buurt, da's altijd erg relaxed. Leon is prima, maar blijft echt een keten natuurlijk.

Als je gewoon zelf wat rond wilt snuffelen is Soho/Chinatown het best. Covent Garden is heel toeristisch en Bloomsbury heeft minder restaurants. Rond Old Compton / Dean Street / Wardour Street vind je genoeg.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 22 mei 2011 @ 13:28:03 #234
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_97151624
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Drive-r het volgende:
In Soho voor ontbijt / brunch / lunch naar Balans op Old Compton. Voor diner kun je Sophie's Steakhouse in CG proberen. Anders gewoon China Town in, als je dat leuk vindt. In Bloomsbury weet ik niet zoveel meer, maar er zit een Eathai Busaba in de buurt, da's altijd erg relaxed. Leon is prima, maar blijft echt een keten natuurlijk.

Als je gewoon zelf wat rond wilt snuffelen is Soho/Chinatown het best. Covent Garden is heel toeristisch en Bloomsbury heeft minder restaurants. Rond Old Compton / Dean Street / Wardour Street vind je genoeg.
Waar heb je vooral slechte ervaringen mee?

Ik vind de straat Queensway waar de metro stations Queensway/Bayswater zitten niet echt aan te raden wat betreft voedsel. Slechte ervaringen daar op gedaan. (terwijl er toch veel toeristen op afkomen)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_97152383
Tenzij ik specifiek ergens heen ga mijdt ik buurten als Covent Garden, Queensway/Bayswater, Marble Arch, Victoria, etc... Eigenlijk al de buurten waar veel toeristen een kamer vinden of heen gaan om te shoppen, etc...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 22 mei 2011 @ 15:40:40 #236
208890 June.
Seriously?
pi_97156167
Oke, thnx!
Shine bright like a diamond.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:06:28 #237
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97157360
Als je een smartphone hebt zou je de fonefood app van lastminute.com kunnen installeren. Als je de app start zoekt het naar de dichtsbijzijnde restaurants (veel luxe), welke (vaak erg goede) aanbiedingen ze hebben, gebruikerservaringen zien, tafel boeken en de route op je GPS. Je kan natuurlijk ook in de hele lijst zoeken. Ik heb het best vaak gebruikt met erg goed resultaat.

http://www.lastminute.com/site/labs/fonefood.html/
reset
pi_97184840
Vraagje over de bussen die van Stenstad airport naar centrum rijden. Vooraf reserveren of kun je ten alle tijden opstappen?
  maandag 23 mei 2011 @ 00:27:49 #239
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97184861
Bij Terravision kun je gewoon een ticket kopen op het vliegveld in ieder geval.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 23 mei 2011 @ 07:47:04 #240
208890 June.
Seriously?
pi_97187834
Je kunt ook met de easybus, goedkoper en ze rijden in kleinere busjes eg sneller :P
Shine bright like a diamond.
pi_97188975
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef Individual het volgende:
Als je een smartphone hebt zou je de fonefood app van lastminute.com kunnen installeren. Als je de app start zoekt het naar de dichtsbijzijnde restaurants (veel luxe), welke (vaak erg goede) aanbiedingen ze hebben, gebruikerservaringen zien, tafel boeken en de route op je GPS. Je kan natuurlijk ook in de hele lijst zoeken. Ik heb het best vaak gebruikt met erg goed resultaat.

http://www.lastminute.com/site/labs/fonefood.html/
Wel duur voor toeristen die geen voordelige buitenlandse databundel hebben.
  maandag 23 mei 2011 @ 10:16:52 #242
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97190126
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 07:47 schreef June. het volgende:
Je kunt ook met de easybus, goedkoper en ze rijden in kleinere busjes eg sneller :P
Die zie ik hier in de straat altijd voorbij scheuren ja. :P
Dat is er een om de volgende keer te proberen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 23 mei 2011 @ 19:10:08 #243
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97212785
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Wel duur voor toeristen die geen voordelige buitenlandse databundel hebben.
Er zijn best veel plaatsen met gratis wi-fi. ;)
reset
pi_97234358
Uiteindelijk nergens naar een club geweest :(.. samenloop van omstandigheden.
Indeed
pi_97246575
Qua eten zijn er zo ontzettend veel goede restaurants. Ik raad je aan om enkele blogs te volgen voordat je naar Londen gaat.

http://www.gourmet-chick.com/
http://londoneater.com/
http://www.tehbus.com/
Etc. Ik raad het Riding House Cafe heel erg aan voor ontzettend goed, niet al te duur eten met een prachtig interieur. Zit in Fitzrovia.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 19:00:34 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97305660
Niet echt een restaurant, meer een eetcafe'tje/voedsel'winkeltje' maar ik vond Pret-a-Manger echt heerlijk O+ .
Die mango sap oid was echt :9~ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:03:20 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97305799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet echt een restaurant, meer een eetcafe'tje/voedsel'winkeltje' maar ik vond Pret-a-Manger echt heerlijk O+ .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, de speciale Marmite-smaak voor een frisse adem?
Die Lebenslust bringt dich um.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 mei 2011 @ 19:05:00 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97305913
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ah, de speciale Marmite-smaak voor een frisse adem?
Ahaha nee gewoon de normale volgens mij, :+ . Die roze.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:08:27 #249
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97306119
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ah, de speciale Marmite-smaak voor een frisse adem?
Wtf er is hier Marmite tandpasta?

Wat zijn Britten soms toch smerig. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_97309062
Voor restaurants is deze trouwens heerlijk, met echt goeie reviews en altijd lekker up-to-date:
http://londoneater.com/2011/05/14/kangs-living-restaurant-guide-v3/
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97314523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet echt een restaurant, meer een eetcafe'tje/voedsel'winkeltje' maar ik vond Pret-a-Manger echt heerlijk O+ .
Die mango sap oid was echt :9~ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pret-a-manger is verslavend. Er zijn er genoeg gelukkig in Londen (waarvan 1 heel dicht bij mijn werk) dus ik heb de kas inmiddels behoorlijk gespekt.. ;)
pi_97316597
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef DUK het volgende:

[..]

Pret-a-manger is verslavend. Er zijn er genoeg gelukkig in Londen (waarvan 1 heel dicht bij mijn werk) dus ik heb de kas inmiddels behoorlijk gespekt.. ;)
Wacht maar, dat houdt ook snel weer op. Ik kan die zooi niet meer luchten inmiddels.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97318124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Wacht maar, dat houdt ook snel weer op. Ik kan die zooi niet meer luchten inmiddels.
Haha same. Pret a manger moet ik ook niks van hebben. Ik zit nu zo'n beetje elke werkdag bij Kruger waar ik mn lunch vandaan haal. 2.85 voor een meal deal, een stokbrood, een bakkie pasta en een soda. Prima prijs dacht ik zo. Beste prijs/kwaliteit wat ik kan vinden in het financieel district.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_97318917
Ik varieer het wel redelijk, met redelijk vaak gewoon een "salade op maat" bij een toko hier om de hoek, kan ik tenminste een beetje gezonde hap samen stellen. Anders Itsu, Leon, Pod of iets anders dat enigzins vers is.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97319097
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef Drive-r het volgende:
Ik varieer het wel redelijk, met redelijk vaak gewoon een "salade op maat" bij een toko hier om de hoek, kan ik tenminste een beetje gezonde hap samen stellen. Anders Itsu, Leon, Pod of iets anders dat enigzins vers is.
Ik ken al die toko's niet eens :') Of moet er in de gauwigheid eens bij zijn langs gelopen. Ik zal eens kijken of ik morgen wat bij 1 van deze 3 kan ophalen.

En dan te bedenken dat toen ik voor het eerst in Londen kwam steevast mn sandwiches bij de M&S ophaalde 3 jaar geleden :') Duur en niet te vreten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:04:16 #256
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97319106
Variety is the spice of life. Waar jullie werken zijn toch wel meerdere restaurants en/of take-away plaatsen? Helemaal in The City met de vele kleine marktjes en onafhankelijke wnkeltjes
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik zit nu zo'n beetje elke werkdag bij ...
Met zo enorm veel keuze in The City zou je toch willen varieren? Variety is the spice of life!
reset
pi_97319235
Ik zit niet echt in die city, meer richting Covent Garden. Wel veel tentjes, maar weing goeie dankzij alle toeristen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:06:41 #258
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97319242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken al die toko's niet eens :') Of moet er in de gauwigheid eens bij zijn langs gelopen. Ik zal eens kijken of ik morgen wat bij 1 van deze 3 kan ophalen.

En dan te bedenken dat toen ik voor het eerst in Londen kwam steevast mn sandwiches bij de M&S ophaalde 3 jaar geleden :') Duur en niet te vreten.
Beetje avontuur is nooit weg, helemaal in een enorme veelzijdige stad als Londen! Wees niet bang, mensen zijn best aardig! ;)
reset
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:07:04 #259
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97319259
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken al die toko's niet eens :') Of moet er in de gauwigheid eens bij zijn langs gelopen. Ik zal eens kijken of ik morgen wat bij 1 van deze 3 kan ophalen.

En dan te bedenken dat toen ik voor het eerst in Londen kwam steevast mn sandwiches bij de M&S ophaalde 3 jaar geleden :') Duur en niet te vreten.
M&S Food vond ik niet eens heel slecht. :+
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97319286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Individual het volgende:
Variety is the spice of life. Waar jullie werken zijn toch wel meerdere restaurants en/of take-away plaatsen? Helemaal in The City met de vele kleine marktjes en onafhankelijke wnkeltjes

[..]

Met zo enorm veel keuze in The City zou je toch willen varieren? Variety is the spice of life!
Been there done that. Sushi niet te vreten, en al die toko's die lijken op Pret A Manger zijn overpriced of domweg niet erg lekker. Ik ga toch vaak voor cheap als het ff kan. :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:09:06 #261
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97319382
Van Subway raak je ook snel uitgegeten. Hoewel de Meatball Marinara altijd een warm plekje in mijn hart zal houden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97319392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Individual het volgende:

[..]

Beetje avontuur is nooit weg, helemaal in een enorme veelzijdige stad als Londen! Wees niet bang, mensen zijn best aardig! ;)
:') :+ Ik ben die tentjes rondom moorgate zo'n beetje allen wel langsgeweest maar Kruger was toch echt de beste! (en de goedkoopste). Zo'n geek ben ik nou ook weer niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:10:04 #263
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97319430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Drive-r het volgende:
Ik zit niet echt in die city, meer richting Covent Garden. Wel veel tentjes, maar weing goeie dankzij alle toeristen...
Ik heb ook in Covent Garden (Strand) gewerkt en nooit meer zoveel keuze gehad als daar. Elke dag een andere plaats en dat een maand lang was makkelijk. Covent Garden is randje City iig. ;)
reset
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:11:47 #264
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97319502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

M&S Food vond ik niet eens heel slecht. :+
M&S Food vind ik ook niet slecht. Deli en de supermarkt zijn prima. :)
reset
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:27:01 #265
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_97320204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken al die toko's niet eens :') Of moet er in de gauwigheid eens bij zijn langs gelopen. Ik zal eens kijken of ik morgen wat bij 1 van deze 3 kan ophalen.

En dan te bedenken dat toen ik voor het eerst in Londen kwam steevast mn sandwiches bij de M&S ophaalde 3 jaar geleden :') Duur en niet te vreten.
Itsu zit op heel veel plaatsen in City en Westminster. Erg fijne zaak en een van de weinige waar je fastfood ook daadwerkelijk gezond is. :) Maar ze hebben er ook sushi dus misschien dat je het daarom nooit echt is opgevallen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_97320946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik heb ook in Covent Garden (Strand) gewerkt en nooit meer zoveel keuze gehad als daar. Elke dag een andere plaats en dat een maand lang was makkelijk. Covent Garden is randje City iig. ;)
Zal wel niet mijn smaak zijn. Op strand zit echt helemaal niks dat een beetje te eten is, bijna alleen pizza, fastfood, etc... En dan wordt het alweer verder lopen en daar heb ik niet altijd even veel tijd voor, helaas.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:59:13 #267
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97321617
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Zal wel niet mijn smaak zijn. Op strand zit echt helemaal niks dat een beetje te eten is, bijna alleen pizza, fastfood, etc... En dan wordt het alweer verder lopen en daar heb ik niet altijd even veel tijd voor, helaas.
Er zit ook een Leon op de Strand. Als je duurdere smaak hebt de Savoy. Om nu te zeggen dat er helemaal niets goeds te eten is op de Strand is dus onzin (en je spreekt jezelf tegen). Zeg dan dat je nooit echt de tijd hebt genomen/gehad om de Strand te verkennen. :D

Wat een voedselgezeur hier zeg! Oh dear.. :o
reset
pi_97321921
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef Individual het volgende:
Wat een voedselgezeur hier zeg! Oh dear.. :o
Ik vind het anders wel bij Londen passen! Bij tripjes terug bij vrienden in Nederland in de typische studenten steden is het 98 uit de 100 keer ff langs de appie :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_97321924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef Individual het volgende:

[..]

Er zit ook een Leon op de Strand. Als je duurdere smaak hebt de Savoy. Om nu te zeggen dat er helemaal niets goeds te eten is op de Strand is dus onzin (en je spreekt jezelf tegen). Zeg dan dat je nooit echt de tijd hebt genomen/gehad om de Strand te verkennen. :D

Wat een voedselgezeur hier zeg! Oh dear.. :o
Hoho, ik zeg toch ook dat ik Leon en Itsu (zit nu ook op Strand) prima vind? Ik bedoelde dat er verder weinig is. Je hebt nu een Byron in de buurt, en ik ga vaak naar de salad bar onder Aldwych One. Savoy is ook ok, maar da's alleen voor zakenlunch.

En na 5 jaar ken ik Strand wel aardig, durf ik te zeggen. Maar na 5 jaar wil je ook wel een beetje gezond en gevarieerd eten, en daar is geen mega keuze is rond ons kantoor.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:24:58 #270
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97322568
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:07 schreef Drive-r het volgende:

Hoho, ik zeg toch ook dat ik Leon en Itsu (zit nu ook op Strand) prima vind? Ik bedoelde dat er verder weinig is.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:43 schreef Drive-r het volgende:

Zal wel niet mijn smaak zijn. Op strand zit echt helemaal niks dat een beetje te eten is, bijna alleen pizza, fastfood, etc... En dan wordt het alweer verder lopen en daar heb ik niet altijd even veel tijd voor, helaas.
Woordkeuze. Ik train mijn team daar ook op dus daarom spring ik daar meteen op. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:07 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik vind het anders wel bij Londen passen! Bij tripjes terug bij vrienden in Nederland in de typische studenten steden is het 98 uit de 100 keer ff langs de appie :')
Minder keuze dan in Londen iig, maar ook nog genoeg keuze in NL (iig geval de studentensteden die ik ken). Mijn vrienden/collega's klaagden echt nooit dat er geen/slecht aanbod is en ik heb altijd in internationale omgevingen gewerkt.

Als je moeilijkheden hebt om in centraal Londen voedsel te vinden zal het leven moeilijk zijn of je bent te kieskeurig voor je eigen goed. :o

Zuurpruimen, zijn die wel te eten dan? :D
reset
pi_97325238
Ik heb geen moeite om in centraal London goed eten te vinden,ik ben juist enorme foodie en kom uit een horeca familie. Ik kan alleen niet dagelijks eten wat ik wil, ik moet echt iets gezonds hebben, anders wordt ik moddervet. En ik heb het enkel over de direct omgeving van kantoor...

Volgens mij kun je je afvragen wie er meer van zuurpruimen houdt ;), je kunt ook op alle slakken zout leggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drive-r op 26-05-2011 08:20:04 ]
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:56:34 #272
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97326379
Ach ik heb ook wel eens 3-4x per week in hetzelfde restaurant gegeten. Dat is dan wel een van de grootste restaurants van Londen met enorm veel keuze, maar daar kom je niet in zonder pasje. ;)
reset
pi_97326583
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef Individual het volgende:
Ach ik heb ook wel eens 3-4x per week in hetzelfde restaurant gegeten. Dat is dan wel een van de grootste restaurants van Londen met enorm veel keuze, maar daar kom je niet in zonder pasje. ;)
Mijn probleem is ook dat ik zowel lunch als dinner op kantoor doe, dus dan zie je alles 2 keer zo vaak voorbij komen... Ik wou dat ik dichter bij Soho ofzo zat, da's voor mij echt food-heaven. Zoveel kleine tentjes, maar veel daarvan zijn echt top.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97326656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef Individual het volgende:
Ach ik heb ook wel eens 3-4x per week in hetzelfde restaurant gegeten. Dat is dan wel een van de grootste restaurants van Londen met enorm veel keuze, maar daar kom je niet in zonder pasje. ;)
PS: Ik had vroeger ook ziets inderdaad. Mega kantine met allerlei keukens, veel dingen die vers voor je neus in elkaar gedraaid werden (pasta, wok, grill, salades, etc...). Maar die dagen zijn over, gelukkig een hoop mooie dingen voor terug gekregen, dus die kantine mis ik niet...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97328184
Pret a manger gaat dus vervelen he? Hmm...vooralsnog zijn mijn maandelijkse bezoekjes aan Londen (en de Pret) nog niet aan verveling onderhevig. Verder ook voldoende andere keuzes in de omgeving hoor (SW London).
pi_97343676
Hmpf, uitgaan in Londen verschrikkelijk al die top 40 crap. Naast de Fabric hoor ik weinig goede tenten. Ben eigenlijk wat meer opzoek naar de ukgarage/grime/dub cultuur, iemand tips?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_97344510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef 1517 het volgende:
Hmpf, uitgaan in Londen verschrikkelijk al die top 40 crap. Naast de Fabric hoor ik weinig goede tenten. Ben eigenlijk wat meer opzoek naar de ukgarage/grime/dub cultuur, iemand tips?
Je moet niet zo zeer naar de club kijken maar naar het evenement - want in alle clubs heb je op verschillende nachten verschillende stijlen, maar Fabric (natuurlijk) en Ministry of Sound zijn de twee grootste tenten.

Maar kijk op:
http://www.spoonfed.co.uk/london/whats-on/dj-music-1425/ klik op de verschillende genres
http://www.residentadvisor.net/events.aspx

Dubstep is een beetje over eerlijkgezegd maar over het algemeen raad ik je aan om richting het oosten van Londen te gaan (Shoreditch, Hoxton, Haggerston, Dalston - alles Hackney eigenlijk) of richting Vauxhall en Brixton in het zuiden bijvoorbeeld.
pi_97350836
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef 1517 het volgende:
Hmpf, uitgaan in Londen verschrikkelijk al die top 40 crap. Naast de Fabric hoor ik weinig goede tenten. Ben eigenlijk wat meer opzoek naar de ukgarage/grime/dub cultuur, iemand tips?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Monopoly_Man het volgende:
Maar kijk op:
http://www.residentadvisor.net/events.aspx
Morgen: http://www.residentadvisor.net/event.aspx?257436
full stops and exclamation marks
pi_97355257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef 1517 het volgende:
Hmpf, uitgaan in Londen verschrikkelijk al die top 40 crap. Naast de Fabric hoor ik weinig goede tenten. Ben eigenlijk wat meer opzoek naar de ukgarage/grime/dub cultuur, iemand tips?
Fabric en Ministry zijn dan ook tenten die goed genoeg zijn ;). Voor de rest is er veel leuk live muziek te zien in de wat kleinere tenten. Kan me CKY nog wel herinneren in the electric ballroom. Leuke tent ook.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:55:29 #280
208890 June.
Seriously?
pi_97362677
Terug uit Londen! Generator viel nog best wel mee :) . Ook nog naar de Icebar geweest, echt te grappig :P
Shine bright like a diamond.
pi_97489778
Ik ga van 15 t/m 20 augustus weer naar londen! O+

We verblijven dit keer in het Royal National ..

Vorige keer zaten we in het Regent Palace, maar deze schijnt dicht te zijn :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_97493201
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef Miam het volgende:

Vorige keer zaten we in het Regent Palace, maar deze schijnt dicht te zijn :{
Dat moet dan heel lang geleden geweest zijn.
pi_97506691
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Dat moet dan heel lang geleden geweest zijn.
ja is het ook, jaartje of 9 - 10 inmiddels ..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:44 #284
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_97512912
Hee allemaal!

vanaf morgen zit ik tot eind augustus in Londen voor mijn werk (weekenden ga ik vaak naar huis, maar blijf uiteraard wel een aantal keer voor sightseeing)! Nu zit ik in "the city", hotel Club Quarters Gracechurch. Ik vroeg me af of iemand leuke (niet te dure) tentjes weet om te eten daar in de buurt? Ik ben daar nog nooit geweest ... Is er uberhaupt wel iets te doen in de buurt, aangezien in begrepen heb dat dit het financial district is? :)

En of ze daar ook ergens een soort "Juice Almighty" hebben? Dit hebben ze in Edinburgh en was mijn favoriete tentje toen ik daar 3 maanden woonde ...
  maandag 30 mei 2011 @ 21:59:03 #285
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_97516054
Scroll even naar boven Tinkerbel, daar staat een hele voedseldiscussie over The City/Covent Garden. ;)

Het ligt er natuurlijk erg aan wat je lekker vindt want alles is er wel te vinden. De straatvoedselmarktjes in de middag zijn erg goed en goed te betalen. :)
reset
pi_97517496
Ik zou op don/vrij/zat ook in de middag af en toe richting Borough Market gaan.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 30 mei 2011 @ 23:29:38 #287
208890 June.
Seriously?
pi_97521829
Ben trouwens ook naar Sophie's Steakhouse geweest. Idd, echt lekker :)
Shine bright like a diamond.
pi_97539034
18&19 juni ga ik met n vriend naar Londen, en blijf slapen in The Mint Hotel, Tower of London, wie heeft hier nog meer geslapen? Of verhalen gehoord? Wel "leuk" dat harrods dan net sale heeft...

Eerste keer londen voor mij, ben benieuwd! Wat moet ik doen/zien in die 2 dagen? Hotel ligt in pepysstreet, nog aan te raden eettentjes in de buurt?
pi_97599947
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Zal wel niet mijn smaak zijn. Op strand zit echt helemaal niks dat een beetje te eten is, bijna alleen pizza, fastfood, etc... En dan wordt het alweer verder lopen en daar heb ik niet altijd even veel tijd voor, helaas.
Wagamama is wel lekker though (vanaf Strand loop je naar CC) :Y
Weet zo gauw de naam niet maar The North Face zit ook in die straat.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_97600104
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waar heb je vooral slechte ervaringen mee?

Ik vind de straat Queensway waar de metro stations Queensway/Bayswater zitten niet echt aan te raden wat betreft voedsel. Slechte ervaringen daar op gedaan. (terwijl er toch veel toeristen op afkomen)
Die hele straat is sowieso sterk af te raden! Tenzij men op zoek is naar 30 winkels waar je euro's kunt wisselen voor ponden :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_97600229
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef JohnB52 het volgende:
18&19 juni ga ik met n vriend naar Londen, en blijf slapen in The Mint Hotel, Tower of London, wie heeft hier nog meer geslapen? Of verhalen gehoord? Wel "leuk" dat harrods dan net sale heeft...

Eerste keer londen voor mij, ben benieuwd! Wat moet ik doen/zien in die 2 dagen? Hotel ligt in pepysstreet, nog aan te raden eettentjes in de buurt?
Ligt eraan wat je zoekt bij Harrods. Ik koop kleding bijvoorbeeld liever bij Harvey Nichols. Daar is de sale naar mijn mening ook beter trouwens :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:40:35 #292
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_97601132
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:16 schreef JohnB52 het volgende:
18&19 juni ga ik met n vriend naar Londen, en blijf slapen in The Mint Hotel, Tower of London, wie heeft hier nog meer geslapen? Of verhalen gehoord? Wel "leuk" dat harrods dan net sale heeft...

Eerste keer londen voor mij, ben benieuwd! Wat moet ik doen/zien in die 2 dagen? Hotel ligt in pepysstreet, nog aan te raden eettentjes in de buurt?
Een dag sightseeing lijkt me, er rijden bustours rond die haltes bij de bekende objecten hebben. Ben je uitgekeken daar stap je op een volgende bus.
Tweede dag beetje ronddwalen, Oxford street, Regent Street, Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Harrods dan als je wilt natuurlijk.
Wie dit leest is gek
pi_97602475
Hoe doen jullie dat met geld? Van te voren klein bedrag wisselen? Of in Engeland pinnen?
pi_97602872
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wagamama is wel lekker though (vanaf Strand loop je naar CC) :Y
Weet zo gauw de naam niet maar The North Face zit ook in die straat.
Hekel aan. Vroeger was het wel goed, maar ze hebben over tijd alle smaken lekker homogeen gemaakt voor de massa. Nu is het een grote flauwe hap, wat je ook besteld. We hebben het wel eens voor lunch, maar dan skip ik hem meestal...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97603021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe doen jullie dat met geld? Van te voren klein bedrag wisselen? Of in Engeland pinnen?
Gewoon pinnen ter plekke, scheelt allemaal niks meer, tenzij je gaat wisselen bij zo'n lekker shady kantoortje...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97603653
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Een dag sightseeing lijkt me, er rijden bustours rond die haltes bij de bekende objecten hebben. Ben je uitgekeken daar stap je op een volgende bus.
Tweede dag beetje ronddwalen, Oxford street, Regent Street, Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Harrods dan als je wilt natuurlijk.
Die bus is het echt niet waar imo, voor 6,80 oid heb je een travelcard.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_97603869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef jakkop het volgende:

[..]

Die bus is het echt niet waar imo, voor 6,80 oid heb je een travelcard.
En dan? Vanuit de metro zie je weinig. En bussen zijn leuk, maar als je maar een weekend hebt niet echt efficient...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:35:47 #298
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_97604160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Drive-r het volgende:

[..]

En dan? Vanuit de metro zie je weinig. En bussen zijn leuk, maar als je maar een weekend hebt niet echt efficient...
De leukste Londontrip die ik gemaakt heb was ook maar twee nachten maar met een Nederlandse reisleider. Als je ECHT iets over de stad en de geschiedenis wil weten dan ie een goed verstaanbare enhousiaste verhalenverteller een geweldige bonus.
Wie dit leest is gek
pi_97604186
Bedankt alvast voor jullie replys!

Weten jullie nog n leuk restaurantje in de buurt?

Ik had als tip van iemand gekregen: Braziliaans restaurant in de buurt van de O2arena, maar dat ligt niet in de buurt van ons hotel, denk ik zo...
pi_97604729
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De leukste Londontrip die ik gemaakt heb was ook maar twee nachten maar met een Nederlandse reisleider. Als je ECHT iets over de stad en de geschiedenis wil weten dan ie een goed verstaanbare enhousiaste verhalenverteller een geweldige bonus.
Dat dus. Een travelcard is leuk voor reizigers met tijd en zin om alles zelf te doen. Veel toeristen willen gewoon een leuke trip en wat verhalen bij wat ze zien...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97621537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Drive-r het volgende:

[..]

En dan? Vanuit de metro zie je weinig. En bussen zijn leuk, maar als je maar een weekend hebt niet echt efficient...
Je kan best van plek naar plek met tube imo. En bv. House of Parliament/Covent Garden/Oxford St/Westminster Abbey zijn allemaal best op loopafstand van elkaar.
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')