abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 mei 2011 @ 23:44:33 #51
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_96459623
*uithuilt.

Toelichting? Ja zeker.

Doe eens niet IEDEREEN duperen die met plezier in die reeks komt, terwijl er EEN de boel loopt te verzieken. -O-

Dank u wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_96460270
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
*uithuilt.

Toelichting? Ja zeker.

Doe eens niet IEDEREEN duperen die met plezier in die reeks komt, terwijl er EEN de boel loopt te verzieken. -O-

Dank u wel.
Helaas niet 1 persoon, maar ook de mensen die happen doen dat met weinig respect.. Denk dat het wel eens verstandig is om mensen daar over te laten nadenken..
En één nachtje is best kort :+
dag
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:09:01 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96460657
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
*uithuilt.

Toelichting? Ja zeker.

Doe eens niet IEDEREEN duperen die met plezier in die reeks komt, terwijl er EEN de boel loopt te verzieken. -O-

Dank u wel.
Je hebt een PM, ik wilde hem eerst hier posten, maar ik heb hem maar even via PM gedaan ;)

Diverse keren waarschuwen werkt niet, jullie hebben schijt aan mij, niemand die er tegengas geeft, op evt Peter na, waarvoor dank ;) , nu dus even op de kleine kindertjes manier, misschien dat dat werkt :)

We blijven gewoon niet de hele tijd waarschuwen, jullie kunnen best zelf een beetje de kerk in het midden houden, doen jullie dat niet, dan posten we iets tussendoor om te laten merken dat we meelezen, gaat het door, komt er een duidelijkere post, vandaag zelfs 2, ben ik een paar uurtjes weg vanavond, ik kom thuis, staat er een trosje TR's op het topic, toen was het dus even schluss.

That simpel ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:09:24 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96460665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Peter het volgende:

[..]

Helaas niet 1 persoon, maar ook de mensen die happen doen dat met weinig respect.. Denk dat het wel eens verstandig is om mensen daar over te laten nadenken..
En één nachtje is best kort :+
Jij snapt hem ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96464068
Ja er wordt lekker gekibbeld in het treintopic , maar dat is er altijd al geweest sinds een editie of 100 geleden sinds ik erbij kwam.

Dat Sounddragon de boel een beetje lief probeert te houden, oke, maar gaan lopen zeiken op afkortingen en nummertjes is toch wel vreemd hoor. Hoe moest socios anders aangeven welke treinen ICM waren? Voor zover ik me kan herinneren stond er echt bij dat de 1900 venlo -> den haag is en hoe je de exacte nummers kon opzoeken.

Of je eerder moderatie's dat we geen DD-AR/DDZ/DDM1/V-IRM meer mochten zeggen maar het dubbeldekker moesten noemen. Moeten ze in auto topics boegies en luchtfilters ook al onderdelen noemen? Inhoudelijk topics modereren zodat ze toegankelijk zijn voor nitwits is toch wat vreemd en komt de discussie niet te goede.
pi_96464113
quote:
De volgende Intercity's tussen Den Haag Centraal en Venlo v.v. (1900-serie) worden met Koplopers (InterCityMaterieel) gereden:

Rijdagen...Treinr...Materieel (Koploper dus)
MDWDV-- 1914 ICM
[knip]

In het Spoorboekje kan men bovenaan in tabel 27 zien wat de vertrek- en aankomsttijden van de treinnummers zijn.

Of in het digitale spoorboekje op internet:
Dit is het antwoord op de vraag van iemand welke treinen van venlo naar eindhoven koplopers zijn. Dit lijkt me prima duidelijk ookal heb je er geen hol verstand van.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:40:16 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96464531
Het gaat om de opsomming en de manier waarop, en het gaat er niet alleen om dat ik dat zo wil, er zijn meerdere users die zich aan zulke opsommingen ergeren, da's een oud onderwerp waar we het nu niet meer over gaan hebben.

Het topic is nu dicht om het achterlijke gekibbel en geflame wat gewoon doorging na diverse waarschuwingen. Mods hebben er een schurft aan om genegeerd te worden :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96465721
Antwoord op de vraag welke treinen icm zijn had niet veel eenvoudiger kunnen worden gegeven. Ik snap world of warcrafttopics, klustopics, autotopics of kindertopics ook niet.

En een beetje bekvechten om wie er zich als een somda autist gedraagt is toch niet het zo erg? Anders gooi je gewoon de schuldige eruit want zo komen we nergens en onderling regelen mogen we niet.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:25:52 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96467019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:56 schreef Yreal het volgende:
Antwoord op de vraag welke treinen icm zijn had niet veel eenvoudiger kunnen worden gegeven. Ik snap world of warcrafttopics, klustopics, autotopics of kindertopics ook niet.

En een beetje bekvechten om wie er zich als een somda autist gedraagt is toch niet het zo erg? Anders gooi je gewoon de schuldige eruit want zo komen we nergens en onderling regelen mogen we niet.
Een béétje bekvechten is ook geen probleem maar :
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:09 schreef Sounddragon het volgende:

We blijven gewoon niet de hele tijd waarschuwen, jullie kunnen best zelf een beetje de kerk in het midden houden, doen jullie dat niet, dan posten we iets tussendoor om te laten merken dat we meelezen, gaat het door, komt er een duidelijkere post, vandaag zelfs 2, ben ik een paar uurtjes weg vanavond, ik kom thuis, staat er een trosje TR's op het topic, toen was het dus even schluss.
Het was niet 'een beetje', het ging al vanaf de middag zo ;)

En we gooien er niemand uit, jullie gaan maar gewoon een beetje verdraagzaam worden tov elkaar, dat lijkt me een veel betere oplossing :*

Topic is weer open, hou het gewoon een beetje beschaafd, dan komt alles goed ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96500703
Hier verder? :')
pi_96500715
Nee.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:25:11 #62
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zondag 8 mei 2011 @ 12:27:28 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96500901
ok, moment, ik maak wel een nieuwe..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96500925
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
ok, moment, ik maak wel een nieuwe..
Nu ga je zeker weer zoeken en helemaal klaar zetten en dan druk je op F5 en hoor ik gevloek zeker?
  zondag 8 mei 2011 @ 12:32:38 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96501046
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Nu ga je zeker weer zoeken en helemaal klaar zetten en dan druk je op F5 en hoor ik gevloek zeker?
Ja, KUT! }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 mei 2011 @ 21:30:24 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96569391
Nananananaaa :6
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96570310
Ik wil 2cv weer terug als mod! :(
pi_96570384
2cv, wil je weer terug als mod?
pi_96631787
Was er niet altijd een topic waar je foto's kon posten als je een bijzondere auto op straat bent tegengekomen?
pi_96635560
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Was er niet altijd een topic waar je foto's kon posten als je een bijzondere auto op straat bent tegengekomen?
Jazeker: Gespot #53
pi_96670250
Nog maar even over het hele motor club gebeuren. Waarom is er vanuit jullie die enorme weerstand? Het is duidelijk dat er genoeg animo voor is, en wat ik kan lezen zijn jullie argumenten dat het in het MC topic kan.
Alleen in het MC topic gaat het vrijwel alleen over circuit rijden, en niet over de onderwerpen die een andere groep fokkers graag willen bespreken. Het is vrij simpel, je hebt de MC club die het graag heeft over het racen et cetera. Aan de andere kant heb je de beginners groep die daar totaal nog niet mee bezig is en liever het wilt hebben over de aanschaf van een motor, kleding, en rustige toerritjes om het te leren. Het laatste mag niet worden besproken in het motorrijlestopic waar het vaak ter sprake komt uiteraard, en dan verwijzen jullie door naar het MC topic.

Waarom is het niet gewoon mogelijk een topic te maken voor de beginners, zo zijn toch alle partijen blij? En zoveel plek neemt een centraal topic nou ook weer niet in.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_96670617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef rene90 het volgende:
Nog maar even over het hele motor club gebeuren. Waarom is er vanuit jullie die enorme weerstand? Het is duidelijk dat er genoeg animo voor is, en wat ik kan lezen zijn jullie argumenten dat het in het MC topic kan.
Alleen in het MC topic gaat het vrijwel alleen over circuit rijden, en niet over de onderwerpen die een andere groep fokkers graag willen bespreken. Het is vrij simpel, je hebt de MC club die het graag heeft over het racen et cetera. Aan de andere kant heb je de beginners groep die daar totaal nog niet mee bezig is en liever het wilt hebben over de aanschaf van een motor, kleding, en rustige toerritjes om het te leren. Het laatste mag niet worden besproken in het motorrijlestopic waar het vaak ter sprake komt uiteraard, en dan verwijzen jullie door naar het MC topic.

Waarom is het niet gewoon mogelijk een topic te maken voor de beginners, zo zijn toch alle partijen blij? En zoveel plek neemt een centraal topic nou ook weer niet in.
En waarom is dat? Omdat jullie er niet (willen) posten. Doorbreek dat gewoon eens in plaats van elke keer in het rijlestopic (of hier) over zulke zaken beginnen? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Er is een motorrijlestopic en een algemeen motortopic. Moeten we voor elk groepje (beginners, gevorderden, circuitrijders, offroaders, etc, etc, want geheid dat er meer groepjes komen die dan een eigen reeks willen) een apart motortopic gaan aanmaken? Dat is toch onzin?

En hoe vaak hebben wij de afgelopen maand naar het MC-topic verwezen?
pi_96670927
Jullie hebben vaak genoeg verwezen naar het MC-topic, alleen waar het mij om gaat is dat er 2 verschillende groepen zijn met verschillende interesses op het gebied van motorrijden. Hetzelfde verhaal dat er een volvo fanboys topic is, en een bmw fantopic.

En het doorbreken van het posten daar zie ik niet als het probleem, ik heb daar de afgelopen tijd wel gepost, alleen merk dat het niet een topic is waar ik met plezier lees. En zo zijn er nog een aantal die hetzelfde ervaren en wel willen praten over die bepaalde onderwerpen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_96671296
Ik vind dat niet hetzelfde verhaal. Je hebt in het Volvo-topic ook mensen die van oude Volvo's houden en de mensen die van nieuwe Volvo's houden om maar wat te noemen en dat gaat ook prima samen.

En ik heb die andere mensen, die je (al dan niet bij naam) noemt, nog niet in het MC-topic gezien geloof ik, aangezien ik tot nu toe eigenlijk alleen jou daar heb zien posten vanuit het motorrijlestopic. Dus er wordt niet eens geprobeerd en dat zit mij dan weer dwars.
pi_96671393
PTA is bedoeld voor allerlei gemotoriseerde voertuigen: van treinen tot auto's.

Het grootste gedeelte van Nederland rijdt auto, een kleiner deel motor, dat is zeker waar.
Maar op FOK! komt iedereen, van autorijder tot motorrijder tot trucker.

Toch worden de autorijders voorgetrokken: over verschillende automerken mogen verschillende topics worden geopend omdat die autorijders verschillende interesses hebben:

[Centraal] BMW Fantopic, deel 51 - Voor Roadsters en Sedan rijders
Stratenmakers Ferrari's #22; Jweettog bro, VetteTjoeningjwzz
[Autotopic] Citroën #8 - Van A tot C

Zullen 'we' dat dan ook maar gezellig onder 'autorijden' scharen? Want straks krijgen naast deze topics ineens ook nog de Ford rijders de kolder in hun kop om een eigen topic te openen. Ook zijn er veel topics geopend over projecten, állemaal autotopics.

Het is duidelijk dat de mensen die met elkaar in het rijlestopic posten / hebben gepost graag nog echt samen wat dingen willen bespreken, gewoon in een eigen stek. Ze mogen niet eens van jullie hun net gekochte motor in het rijlestopic plaatsen :') Als ze de beginnersboel ontgroeid zijn of technischer vragen hebben weten ze het MC topic vast wel te vinden, maar ik blijf er bij dat een extra topicje voor mensen die net hun rijbewijs hebben gehaald en gezellig samen over hun nieuwe avonturen willen praten prima moet kunnen.

Er is blijkbaar een reden dat mensen niet in het MC-topic posten, als het er zo geweldig gezellig en uitnodigend was hadden ze het vast wel gedaan.

Ik zou zeggen: geef het een kans. Loopt het na een maand niet, kun je het alsnog opdoeken, maar geef naast alle soorten autorijders ook iig deze twee groepen motorrijders een kans: de mensen die al jaren meedraaien en de mensen die net beginnen en graag nog lekker met elkaar keuvelen over hun sores.
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')