abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:53:34 #101
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860593
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou ja, ik heb gehoord dat het locals zijn, ook die van audio.
ze zitten in een Portugese studio dus het zal wel een mix zijn
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92860616
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

ze zitten in een Portugese studio dus het zal wel een mix zijn
het was ook alleen maar een verklaring voor de opmerking van dieenebart dat hij jongens zag en meisjes hoorde :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:54:46 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92860642
ik neem aan dat de hoofdschakelhoncho van de audio toch wel nederlands is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:56:02 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860679
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie is de mol is ook gewoon te begrijpen.
8 bekende nederlanders en 1 is een mol, wie de meeste opdrachten goed heeft en de mol raadt wint 2 ton.

Kijk, in 1 zin uit te leggen.

15 mensen in 1 huis hebben allemaal een geheim. Als je dat geheim raadt krijg je geld in je kluis, als je het verkeerd hebt gaat geld uit je kluis naar die ander, als je geheim geraden wordt hoef je niet huis huis uit, want dat gaat via eliminatierondes. Verder moet je opdrachten doen die je geld kunnen oplveren maar ook je geheim kunnen verraden. De drie mensen die overblijven mogen het geld in hun kluis, je start allemaal met 5000 euro, houden en de winnaar krijgt een ton.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92860687
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:
ik neem aan dat de hoofdschakelhoncho van de audio toch wel nederlands is?
assumption is the mother of all fuckups :)
pi_92860719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen camera en RCO? En die worden aangestuurd door een regisseur, en die is Nederlands
Het was een reactie op jouw opmerking dat de audio-mensen Portugezen waren. Om de rest van de technische crew even compleet te noemen, noemde ik beide functies :)

Overigens lijkt het me een drama om met een cameraman te werken die de taal van degene voor zijn camera niet begrijpt. Uit zichzelf kan hij/zij dus moeilijk of niet anticiperen op wat er gezegd wordt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:59:30 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860783
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:


Overigens lijkt het me een drama om met een cameraman te werken die de taal van degene voor zijn camera niet begrijpt. Uit zichzelf kan hij/zij dus moeilijk of niet anticiperen op wat er gezegd wordt.
Dit soort cameramannen doen alleen wat de regisseur zegt. Zoom In, zoom uit, ga naar Guido, volg Sofia.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92860793
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

8 bekende nederlanders en 1 is een mol, wie de meeste opdrachten goed heeft en de mol raadt wint 2 ton.

Kijk, in 1 zin uit te leggen.

15 mensen in 1 huis hebben allemaal een geheim. Als je dat geheim raadt krijg je geld in je kluis, als je het verkeerd hebt gaat geld uit je kluis naar die ander, als je geheim geraden wordt hoef je niet huis huis uit, want dat gaat via eliminatierondes. De drie mensen die overblijven mogen het geld in hun kluis, je start allemaal met 5000 euro, houden en de winnaar krijgt een ton.
beetje kort door de bocht, want is geen sluitende uitleg die ene zin, roept zeker nog vragen op.

15 mensen hebben een geheim en zitten in een huis, kjikers en nominaties bepalen wie er mogen blijven, degene die uitenidelijk wint, wint een ton. Er kan extra geld worden gewonnen door de geheimen van mensen te raden.

het is geen ingewikkeld format, alleen het moet wat anders en duidelijker in beeld denk ik....
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:01:11 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860848
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef ditisHuub het volgende:


het is geen ingewikkeld format, alleen het moet wat anders en duidelijker in beeld denk ik....
Het is wel een ingewikkeld format, omdat de geheimen alleen zorgen voor meer of minder geld, niet of je het huis uit moet.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:01:27 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92860858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dit soort cameramannen doen alleen wat de regisseur zegt. Zoom In, zoom uit, ga naar Guido, volg Sofia.
Hoeveel remote controlled camera's hangen er eigenlijk?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:01:46 #111
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860872
Huub, wat is er met je werkgever aan de hand? Priveproblemen John de Mol lees ik net.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92860874
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het was een reactie op jouw opmerking dat de audio-mensen Portugezen waren. Om de rest van de technische crew even compleet te noemen, noemde ik beide functies :)

Overigens lijkt het me een drama om met een cameraman te werken die de taal van degene voor zijn camera niet begrijpt. Uit zichzelf kan hij/zij dus moeilijk of niet anticiperen op wat er gezegd wordt.
nou... de rest van de technische crew... er zijn er nog wel wat meer in het regie en camera team hoor :)

maar je hebt wel gelijk dat is super moeilijk!
pi_92860918
Ik denk dat voor veel kijkers er nog te veel onduidelijkheid over de spelregels is. Het zou goed zijn als ze bijv. donderdag tijdens de live-show in het begin een paar minuten de tijd nemen om de meest belangrijke regels van het spel kort uit te leggen, zodat ook inhakende kijkers weten waar het om gaat.
pi_92860933
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is wel een ingewikkeld format, omdat de geheimen alleen zorgen voor meer of minder geld, niet of je het huis uit moet.
Het wordt in ieder geval niet duidelijk overgebracht naar de kijker. Mensen die het op FOK! volgen zitten dieper in de materie en daarvoor is het zelfs af en toe nog onduidelijk.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:04:05 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92860946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:03 schreef Dutchguy het volgende:
Ik denk dat voor veel kijkers er nog te veel onduidelijkheid over de spelregels is. Het zou goed zijn als ze bijv. donderdag tijdens de live-show in het begin een paar minuten de tijd nemen om de meest belangrijke regels van het spel kort uit te leggen, zodat ook inhakende kijkers weten waar het om gaat.
Dat hebben ze zondag ook gedaan en toen kreeg je 12 regels in een onleesbaar lettertype.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:06:31 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92861027
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat hebben ze zondag ook gedaan en toen kreeg je 12 regels in een onleesbaar lettertype.
die regels zijn zelf ook onduidelijk. iedere dag je dagboekje opbergen!?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92861049
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

die regels zijn zelf ook onduidelijk. iedere dag je dagboekje opbergen!?
:D In een doos _O-
pi_92861079
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou... de rest van de technische crew... er zijn er nog wel wat meer in het regie en camera team hoor :)

maar je hebt wel gelijk dat is super moeilijk!
Er zal ongetwijfeld ook een McGyver rondlopen en iemand die af en toe komt kijken of het licht het nog doet maar dat is het dan wel zo'n beetje. RCO doet ook de shading, geen camera-assistenten, geen schakeltechnici, geen regie-assistentes. Of zie ik nog wat functies over het hoofd?
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:11:17 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92861184
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

:D In een doos _O-
heb jij überhaupt een dagboek gezien?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92861205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb jij überhaupt een dagboek gezien?
Niets van meegekregen tot dusver. Moet daarbij ook vermelden dat ik ook al afgehaakt ben.
pi_92861235
Weer 100.000 minder??? Oei... het woord 'gecancelled' begint op te doemen.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 12:13:00 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92861239
Dus, samenvattend, de tips van FOK!

- om 19:00 uur beginnen
- half uur ipv een uur
- de rol van Bart beperken. Als er zo nodig social media in moet kan dat ook in 2 minuten aan het eind van het programma
- het moet smoother, meer aandacht voor details
- laat de kijker weten wie welk geheim heeft.

Ik vond de uitzending van gisteren wel leuk, maar doe dan ook erg mijn best om de deelnemers te leren kennen en het spel te snappen. Kijkers die gewoon entertained willen worden, vinden dit allemaal véél te vaag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_92861343
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:12 schreef catwaezle het volgende:
Weer 100.000 minder??? Oei... het woord 'gecancelled' begint op te doemen.
ik geloof niet dat dat ging gebeuren als de kijkcijfers tegenvielen ;)

Geen idee waar ik dat gelezen heb, maar heb het wel gelezen ;)
pi_92861439
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
Dus, samenvattend, de tips van FOK!

- om 19:00 uur beginnen
- half uur ipv een uur
- de rol van Bart beperken. Als er zo nodig social media in moet kan dat ook in 2 minuten aan het eind van het programma
- het moet smoother, meer aandacht voor details
- laat de kijker weten wie welk geheim heeft.

Ik vond de uitzending van gisteren wel leuk, maar doe dan ook erg mijn best om de deelnemers te leren kennen en het spel te snappen. Kijkers die gewoon entertained willen worden, vinden dit allemaal véél te vaag.
Het had ook geholpen als de deelnemers niet allemaal persee onder de categorie 'mooi en jong' hadden hoeven vallen. Een beetje meer variatie qua mensen zou het ook makkelijker gemaakt hebben om mensen uit elkaar te houden en in te stappen als kijker.

Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.
pi_92861502
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou... de rest van de technische crew... er zijn er nog wel wat meer in het regie en camera team hoor :)

maar je hebt wel gelijk dat is super moeilijk!
afhankelijk van de grote van de regie heb je,

bokcoordinator twee loggers, regisseur met 2 rco-ers (en bij de kooi konden erbijvoorbeeld 4 regisseurs zitten), camera mensen voor in de tuin of hokken, (weet alleen niet of ze dat hier hebben)
audio mensen, daarnaast ook nog eens mensen die mee streamen en aanwijzingen of verhaallijnen aangeven die belangrijk zijn (UP,hoofdredacteur, samenstellers etc.)
pi_92861593
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik geloof niet dat dat ging gebeuren als de kijkcijfers tegenvielen ;)

Geen idee waar ik dat gelezen heb, maar heb het wel gelezen ;)
Het is geen filantropische instelling neem ik aan, dus als er nauwelijks inkomsten zijn dan gaan ze vast niet stug door. Ik hoop het wel natuurlijk, want het heeft wel degelijk potentie vind ik.
pi_92861808
Kijkcijfers:

Maandag: 361.000
dinsdag: 263.000

bron: www.kijkonderzoek.nl
pi_92862000
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef Dutchguy het volgende:

Het had ook geholpen als de deelnemers niet allemaal persee onder de categorie 'mooi en jong' hadden hoeven vallen. Een beetje meer variatie qua mensen zou het ook makkelijker gemaakt hebben om mensen uit elkaar te houden en in te stappen als kijker.

Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.
Ben het met je eens hoor. Mij stoot dat juist af, ipv dan dat ik die mensen interessant vind. Maar goed, misschien houdt het gros van Nederland juist wel van jong, mooi en oppervlakkig :)

Maar goed, mosterd-maaltijd etc ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:34:31 #129
302853 themole
graaft totaal door.
pi_92862007
Wat ik al niet begrijp is dat SBS6 zo'n duur programma op net5 zet. Net5 is momenteel niet echt een goedbekeken zender, als je dan 2 goedkope presentatoren op die klus zet en het programma op een moeilijk tijdstip zet is de kans op flop groot.
Niet altijd serieus
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 12:34:32 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92862008
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:18 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het had ook geholpen als de deelnemers niet allemaal persee onder de categorie 'mooi en jong' hadden hoeven vallen. Een beetje meer variatie qua mensen zou het ook makkelijker gemaakt hebben om mensen uit elkaar te houden en in te stappen als kijker.

Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.
Ik vraag me ook serieus af of dit type RLS in Nederland nog wel kans van slagen heeft.

Op de een of andere manier is het genre totaal uit de gratie. Het is iets waar je niet naar kijkt, als je smaak of enige klasse hebt. En als je er tegen iemand over begint, grote kans dat er op een superieur toontje wordt gemeld dat hij of zij "niet naar dat soort pauperprogramma's kijkt".
En dat zijn mensen die zich wél onderuitgezakt op de bank laten entertainen door Boer zoekt vrouw. Dat is op de een of andere manier wél salonfähig, een RLS niet.

Ook hier op FOK! zie ik zelfs users die het niet lukt om drie woorden achter elkaar zonder spelfouten te typen, beweren dat het "tv voor laag opgelijde" is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:40:21 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92862192
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me ook serieus af of dit type RLS in Nederland nog wel kans van slagen heeft.
Eerst moet er maar eens gezorgd worden dat een RLS goed uitgevoerd wordt. Dan pas kunnen we oordelen of een RLS kans van slagen heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:41:31 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92862233
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:
Ook hier op FOK! zie ik zelfs users die het niet lukt om drie woorden achter elkaar zonder spelfouten te typen, beweren dat het "tv voor laag opgelijde" is.
Als je ff voorbijzapt zie je 3 blonde bimbo's die het over een vogeltje hebben en een decolleté tot onder de navel hebben.. tja dan krijgt niemand die er zo voorbij zapt er een goede mening over ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:42:06 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92862253
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Mij stoot dat juist af, ipv dan dat ik die mensen interessant vind.
Mij ook. 1 lekker dom wijf prima, maar zie liever meer normale mensen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:42:47 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92862279
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
. Als er zo nodig social media in moet kan dat ook in 2 minuten aan het eind van het programma
-
En ze halen Tweets aan die 4 of 5 uur oud zijn, dan kunnen ze net zo goeed smiddags de blokjes opnemen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92862378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor. Mij stoot dat juist af, ipv dan dat ik die mensen interessant vind. Maar goed, misschien houdt het gros van Nederland juist wel van jong, mooi en oppervlakkig :)

Mij stoort dat ook, dat soort mensen zie ik vaak genoeg op vrijdag- of zaterdagavond in de kroeg of bar dancing.

Het ergert mij ook dat deze mensen zo veel met hun uiterlijk en kleding bezig zijn, zelfs de mannen zijn echt overdreven gestyled qua kleding

Vroeger in de goeie ouwe big brother 1 tijd zag je de mannen zoals Ruud en Bart gewoon in een relaxed slonzig T-shirt rondlopen overdag.
٩๏̯͡๏)۶
pi_92862395
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me ook serieus af of dit type RLS in Nederland nog wel kans van slagen heeft.

Op de een of andere manier is het genre totaal uit de gratie. Het is iets waar je niet naar kijkt, als je smaak of enige klasse hebt. En als je er tegen iemand over begint, grote kans dat er op een superieur toontje wordt gemeld dat hij of zij "niet naar dat soort pauperprogramma's kijkt".
En dat zijn mensen die zich wél onderuitgezakt op de bank laten entertainen door Boer zoekt vrouw. Dat is op de een of andere manier wél salonfähig, een RLS niet.

Ook hier op FOK! zie ik zelfs users die het niet lukt om drie woorden achter elkaar zonder spelfouten te typen, beweren dat het "tv voor laag opgelijde" is.
Klopt, er wordt zeker op dit soort tv neergekeken en dat is inderdaad nogal hypocriet omdat 'Boer zoekt vrouw' net zo goed entertainment is. Daar heb je idd. een punt.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is de richting die Secret Story gaat nemen. Trekt Net5 ook bijv. kijkers die met name in het spelelement geinteresseerd zijn of is er meer interesse in het BB-achtige aspect van het programma. Ben benieuwd hoe Net5 dat gaat sturen want het lijken mij twee verschillende doelgroepen qua kijkers.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 februari 2011 @ 12:50:45 #137
862 Arcee
Look closer
pi_92862594
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Kijkcijfers:

Maandag: 361.000
dinsdag: 263.000

bron: www.kijkonderzoek.nl
Staat al in de fipo, toch? :s)
pi_92862616
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat zijn mensen die zich wél onderuitgezakt op de bank laten entertainen door Boer zoekt vrouw. Dat is op de een of andere manier wél salonfähig, een RLS niet.
Ik denk dat Boer zoekt vrouw kijken wel salonfähig is, omdat er hele gewone doorsnee (enigszins wereldvreemde) mensen in zitten.

Als je laatst dat stukje bij Ivo Niehe zag van de Amerikaanse BZV, dan was het helemaal kapot gecast met allemaal overdreven blonde hippe vrouwen, leek helemaal nergens op.
٩๏̯͡๏)۶
pi_92862671
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef Stefan het volgende:

Mij ook. 1 lekker dom wijf prima, maar zie liever meer normale mensen.
Net als in Boer zoekt Vrouw: gewone mensen. Dikke kijkcijferhit.

Maar blijkbaar kozen ze toch meer voor die andere kijkcijferhit: Oh Oh Chersio
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92863271
het heeft ook met de zender te maken, ned 1 is al sinds tv bestaat de best bekeken zender. 2,5 miljoen 65 plussers kennen amper andere zenders, nederland 3 is er nog maar sinds 1988!

dus die vergelijkingen lopen beetje mank!
pi_92863298
Wat is er nu leuk aan normale mensen? Die zie ik de hele dag al, hoeft de TV niet voor aan.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:30:08 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_92863947
Oh ik kan het beter in dit topic plaatsen:

Het is een prachtig concept. Maar ik vraag me af hoeveel lef Net5 werkelijk heeft met dit format.

De uitzendingen moeten er voor zorgen dat mensen kunnen blijven aanhaken. Maar de uitzendingen zijn rommelig. Het loopt niet lekker en die Bart tussendoor is ronduit storend. De voice-over zou elke situatie ook heel goed kort en bondig kunnen schetsen.

Als je naar BB UK kijkt zijn er momentjes waarop de voice-over even namen herhaalt:
Zoals: "Maik en Monique zitten in de woonkamer". Als de bewoners nomineren komt er elke keer even een tussenshot van de genomineerde.

Er zou ruimte moeten zijn voor achterblijvers en mensen die een mening hebben. Zoals ze dat in de UK doen met Big Brother's Little Brother en Big Brother's Big Mouth. Je moet als zender ook durven geheel achter een concept te staan en het niet laten bij 1 slappe dagelijkse uitzending.

Als je als zender vindt dat je concept niet kan mislukken moet je er ook alles aan doen en je zender (tijdelijk) zoveel mogelijk in het teken laten staan van Secret Story. Maar dat is een stap die ze waarschijnlijk niet willen nemen. Alleen met veel reclames kom je er niet.

De bewoners zijn weer zo gecast dat het allemaal doorsnee risicoloze mensen zijn. Misschien dat Sophia Valentine daarin iets uit de pas loopt. En die is dan een (te verwachten) slap aftreksel van de Duitse Big Brother sterren Klaus en Sexy Cora. Waar Klaus te vergelijken is met DGK Huub (Zeker op Huub's hoogtij dagen ooit).
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:32:34 #143
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_92864058
Half 8 is ook een nieuws kijk tijd... Dus begrijp het wel een beetje die kijkcijfers.
Blub
pi_92864069
quote:
13s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is er nu leuk aan normale mensen? Die zie ik de hele dag al, hoeft de TV niet voor aan.
Nou ja, normale mensen is een breed begrip. Als ik kijk naar fok als doorsnede van de bevolking zou ik niet alle popjes uit US in het huis zetten bijvoorbeeld. Dan zou ik Yvonne, die een levensverhaal heeft en een andersoortige moederachtige rol heeft, erin zetten. En jou, als iemand die heel extravagant is maar wel met een extra laag. En een kasta die het alphamannetje zou uithangen zeg maar, maar dan ook een copycat die daar repliek op kan geven en die weet waar ze het over heeft.

De restrictie jong en mooi zou niet het belangrijkste moeten zijn, maar het karakter en het verhaal voor interessante televisie. Wel met een lichte voorkeur voor wat jonger verder, qua net5, dat snap ikw el.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 13:45:47 #145
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92864479
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, normale mensen is een breed begrip. Als ik kijk naar fok als doorsnede van de bevolking zou ik niet alle popjes uit US in het huis zetten bijvoorbeeld. Dan zou ik Yvonne, die een levensverhaal heeft en een andersoortige moederachtige rol heeft, erin zetten. En jou, als iemand die heel extravagant is maar wel met een extra laag. En een kasta die het alphamannetje zou uithangen zeg maar, maar dan ook een copycat die daar repliek op kan geven en die weet waar ze het over heeft.

De restrictie jong en mooi zou niet het belangrijkste moeten zijn, maar het karakter en het verhaal voor interessante televisie. Wel met een lichte voorkeur voor wat jonger verder, qua net5, dat snap ikw el.
helemaal mee eens hoor. Jong en mooi red je 't niet mee, al denken veel tv-makers nog steeds dat mooie mannen en vrouwen gerant staat voor succes. Dikke onzin imo. Zeker bij reality is de diepgang veel belangrijker.
Nou vind ik het qua diepgang nog alleszins meevallen trouwens. Er hebben weleens dommere mensen in realityshows meegedaan (amanda, brian, natasia etc). Op het moment dat alleen die dommere aso's nog overbleven was DGK min of meer ten dode opgeschreven. Tov de periode met Sylvia, Bart en de eerste versie van Nicolaas was het na het vertrek van Sylvia en Bart wel over. De asoshow die volgde was een tijdje leuk - want nog nooit eerder vertoond - maar geef toe; wie heeft er niet nog steeds nachtmerries van Jaap die op z'n eerste nacht als een soort Jabba in z'n blote reet zat te murmelen?
Dat is wmb een kant waar SST niet op zou moeten gaan. Het concept van de streams en het spel is an sich goed wmb, het is puur de invulling die daaraan op tv wordt gegeven die niet deugt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 13:55:00 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92864785
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef akveor het volgende:
Als je naar BB UK kijkt zijn er momentjes waarop de voice-over even namen herhaalt:
Zoals: "Maik en Monique zitten in de woonkamer". Als de bewoners nomineren komt er elke keer even een tussenshot van de genomineerde.
Heel belangrijk ja, dit soort details!! Zéker de eerste weken moet je dat heel veel doen.
Zeker bij een tóch al wat ingewikkelder RLS.

quote:
De bewoners zijn weer zo gecast dat het allemaal doorsnee risicoloze mensen zijn. Misschien dat Sophia Valentine daarin iets uit de pas loopt. En die is dan een (te verwachten) slap aftreksel van de Duitse Big Brother sterren Klaus en Sexy Cora. Waar Klaus te vergelijken is met DGK Huub (Zeker op Huub's hoogtij dagen ooit).
De een vindt ze te gewoon, de ander te extreem.
Volgens mij is er een potentieel goede mix gekozen, van een paar mensen met een 'ongewone' geschiedenis en een stel mensen die een 'gewoon' leven hebben.
Wel zijn het bijna allemaal mensen met pit, de meesten hebben op vrij jonge leeftijd al wel het een en ander bereikt. Ze zijn ambitieus, en op zich snap ik prima dat ze voor dergelijke menstypes kiezen.

Maar ja, dan lees je hierboven weer dat ze graag Gerda Geranium en Koos Kegelclub in het huis willen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:56:34 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92864846
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Gert het volgende:


Maar ja, dan lees je hierboven weer dat ze graag Gerda Geranium en Koos Kegelclub in het huis willen.
OOK. Niet of of, maar en en.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 13:57:59 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92864885
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

OOK. Niet of of, maar en en.
Maar Akveor vindt de huidige cast dus al te doorsnee.

Misschien is het ook gewoon heel lastig om een goede cast voor elkaar te krijgen, en moet je maar afwachten of ze aanslaan. Misschien zit er een grote, onvermijdelijke "op hoop van zegen"-factor in.

De makers van OOC werden overweldigd door het succes bijvoorbeeld.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:59:40 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92864946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar Akveor vindt de huidige cast dus al te doorsnee.
Als dit doorsnee is ben ik benieuwd in welke kringen hij rondhangt. Ik zie 80 procent bewoners die hebben gekeken hoe 8 Hagenezen beroemd zijn geworden dankzij Oh Oh Cherso.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92864956
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar Akveor vindt de huidige cast dus al te doorsnee.

Misschien is het ook gewoon heel lastig om een goede cast voor elkaar te krijgen, en moet je maar afwachten of ze aanslaan. Misschien zit er een grote, onvermijdelijke "op hoop van zegen"-factor in.

Het zijn te veel dezelfde typetjes
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:00:42 #151
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92864985
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het zijn te veel dezelfde typetjes
Mee eens.
pi_92865067
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Gert het volgende:

Maar ja, dan lees je hierboven weer dat ze graag Gerda Geranium en Koos Kegelclub in het huis willen.
Welnee, maar 1 Koos Kegelclub zou dan weer wel leuk zijn. Ik ben het eens met Ripley dat er een betere mix in had gemoeten. Dit is veel van hetzelfde, imho.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 14:05:11 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92865119
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het zijn te veel dezelfde typetjes
Veel verschillende levens, maar die uitstraling hebben er wel een aantal ja, dat ze onderling inwisselbaar zijn. Daar had beter op gelet moeten worden, sowieso hadden er een paar wat ouderen in gemoeten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:05:29 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_92865126
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:55 schreef Gert het volgende:

KNIP

Maar ja, dan lees je hierboven weer dat ze graag Gerda Geranium en Koos Kegelclub in het huis willen.
_O-
Ja waar zijn die eigenlijk?
Misschien ben ik wel te voorbarig of nog erger heb ik te veel BB's gekeken.
Het lijken me allemaal dezelfde soort karakters. Niemand springt er echt uit.
Normaal had ik al iemand waar ik echt de schurft aan had of al een lichte favoriet.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 14:07:50 #155
137949 Disana
pi_92865202
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:05 schreef akveor het volgende:

[..]

_O-
Ja waar zijn die eigenlijk?
Misschien ben ik wel te voorbarig of nog erger heb ik te veel BB's gekeken.
Het lijken me allemaal dezelfde soort karakters. Niemand springt er echt uit.
Normaal had ik al iemand waar ik echt de schurft aan had of al een lichte favoriet.
Bij die Engelse BB's deden ze dat gewoon heel goed, het mixen van vogels van divers pluimage. Ik vind deze club ook nogal een eenheidsworst die maar een beetje voor zich uit babbelt. Ik zie hier niet zo gauw spanningen of intensieve gevoelens in het algemeen gaan spelen.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 14:08:16 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92865224
Ze zijn wel verschillend van elkaar, héél verschillend zelfs, maar ze hebben OOK teveel gemene delers: jong, ambitieus, en hun leven op de rails.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 14:09:54 #157
137949 Disana
pi_92865284
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:08 schreef Gert het volgende:
Ze zijn wel verschillend van elkaar, héél verschillend zelfs, maar ze hebben OOK teveel gemene delers: jong, ambitieus, en hun leven op de rails.
Er zitten geen vlekjes aan, althans geen onverwaarloosbare vlekjes. Die maakten BB UK nou juist zo leuk. Altijd zat er wel een excentriekeling in en een soort van spast.
pi_92865459
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij die Engelse BB's deden ze dat gewoon heel goed, het mixen van vogels van divers pluimage. Ik vind deze club ook nogal een eenheidsworst die maar een beetje voor zich uit babbelt. Ik zie hier niet zo gauw spanningen of intensieve gevoelens in het algemeen gaan spelen.
De laatste vond ik briljant gecast. Een kliekje bestond zelden uit meer dan 4 kandidaten.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 14:16:15 #159
137949 Disana
pi_92865510
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De laatste vond ik briljant gecast. Een kliekje bestond zelden uit meer dan 4 kandidaten.
Ze zijn er daar altijd al heel goed in geweest vind ik. Hier is het net alsof niemand, net als in het echte leven, met zijn kop boven het maaiveld uit mag steken.
pi_92865609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zijn er daar altijd al heel goed in geweest vind ik. Hier is het net alsof niemand, net als in het echte leven, met zijn kop boven het maaiveld uit mag steken.
Ze putten ook uit veel meer te onderscheiden maatschappelijke subgroepen, zo lijkt het.
pi_92865894
ik zie wel wat bekende koppen uit het tv wereldje van castingen idd... :)
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 14:31:27 #162
137949 Disana
pi_92866101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze putten ook uit veel meer te onderscheiden maatschappelijke subgroepen, zo lijkt het.
Misschien heb je in Engeland ook wel meer om uit te kiezen, maar bij SS lijkt er wel heel erg naar een middelmaatje gezocht te zijn.
pi_92866189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien heb je in Engeland ook wel meer om uit te kiezen, maar bij SS lijkt er wel heel erg naar een middelmaatje gezocht te zijn.
Dat denk ik ook. De grote groep is er vooral één met vergelijkbare voorkeuren, zo lijkt het.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:12 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92866236
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:26 schreef ditisHuub het volgende:
ik zie wel wat bekende koppen uit het tv wereldje van castingen idd... :)
Nunninga had zich ook afgemeld maar werd afgewezen :+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:38:34 #165
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_92866392
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
541.000 :')

En dat te bedenken dat dit de premiere was.

Volgende week kijkcijfers door de helft.

En terecht, troep.
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef Danny het volgende:

[..]

hip hoor ^O^
__

quote:
Di 15 Feb 1930 SECRET STORY 1,7 4,2 263.000
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:39:13 #166
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_92866427
Ik zat nog te ver vooruit met mijn 'kijkcijfers door de helft'-voorspelling! Niet volgende week, maar twee dagen later! :D
pi_92866825
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, normale mensen is een breed begrip. Als ik kijk naar fok als doorsnede van de bevolking zou ik niet alle popjes uit US in het huis zetten bijvoorbeeld. Dan zou ik Yvonne, die een levensverhaal heeft en een andersoortige moederachtige rol heeft, erin zetten. En jou, als iemand die heel extravagant is maar wel met een extra laag. En een kasta die het alphamannetje zou uithangen zeg maar, maar dan ook een copycat die daar repliek op kan geven en die weet waar ze het over heeft.
Hier kan ik zeker in mee, maar worden de mensen die ook maar een beetje hun kop boven het maaiveld uit steken niet altijd als eerste er uit gestemd?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_92866845
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef Arcee het volgende:
Er zijn ook mensen die bewust laat kijken omdat ze het prettig vinden om dan te kijken. Dat zie je ook bij andere programma's als DWDD of Boulevard.
Dat zijn de mensen die daadwerkelijk een leven hebben en niet zodra ze thuis komen de tv aanzetten en de rest van de avond tv gaan kijken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:53:42 #169
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92867080
quote:
9s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Hier kan ik zeker in mee, maar worden de mensen die ook maar een beetje hun kop boven het maaiveld uit steken niet altijd als eerste er uit gestemd?
Ruud en Koos zaten er ook tot op de finale avond in.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92867749
Als je de Telegraaf moet geloven is het succes van SS al tanende.. :D })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92867785
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef rubje het volgende:
Als je de Telegraaf moet geloven is het succes van SS al tanende.. :D })
Gisteren nog maar 260.000 kijkers ofzo. Dus ja, dat kun je wel tanende noemen ja. :{
pi_92867857
Je kon je klok er toch op gelijk zetten dat dit ging falen :').
Ongelooflijk dat ze hier zoveel in hebben geïnvesteerd.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:12:45 #173
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92867901
Hoeft denk ik maar één keer iets spraakmakends te gebeuren, dan blaast het op. Maar ja, hoevell kans is daarop als iedereen zich inhoud met drinken en te veel rekening houd met de camera's?
Nou doe je het weer!
pi_92868138
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef JooB65 het volgende:
Hoeft denk ik maar één keer iets spraakmakends te gebeuren, dan blaast het op. Maar ja, hoevell kans is daarop als iedereen zich inhoud met drinken en te veel rekening houd met de camera's?
Het programma krijgt in ieder geval nu extra aandacht door het bizarre gay escort leven van Guido
٩๏̯͡๏)۶
pi_92868227
Veel alcohol staat meestal garant voor leuke tv :') . Idiots we need.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:30:44 #176
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_92868790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het programma krijgt in ieder geval nu extra aandacht door het bizarre gay escort leven van Guido
Tsja, het zou kunnen. Maar hoever reikt dat? Hoeveel mensen vinden dat daadwerkelijk interessant? Zoals ik elders al postte:

quote:
Het KAN natuurlijk zijn dat ze met dit 'schandaal' de homo-doelgroep proberen aan te boren (ik zie dat de NSFW foto's al een hit zijn op de frontpage van Gay.nl), maar aangezien je toch al een beetje een faggot moet zijn om dit programma te kijken denk ik niet dat ze daar veel winst mee boeken.
En verder kan ik natuurlijk alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat hoewel Guido best wel een lekker ding is op de foto's, ik niet overgehaald ben om vanaf nu dan ook maar Secret Story te gaan volgen.
pi_92869876
quote:
9s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:48 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Hier kan ik zeker in mee, maar worden de mensen die ook maar een beetje hun kop boven het maaiveld uit steken niet altijd als eerste er uit gestemd?
Ja, maar ik denk dat de kijker nu al wel weer een nieuw begrip heeft voor hoe hetw erkt. Vroeger wilde je de aardige mensen er in houden, nu de mensen waarvan je hoopt dat ze leuke tv opleveren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:21 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92870020
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:09 schreef rubje het volgende:
Als je de Telegraaf moet geloven is het succes van SS al tanende.. :D })
bron is handig :P
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92874207
Tij keren? Iets met Renate Verbaan en een buttplug...
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 17:39:51 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92875000
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het programma krijgt in ieder geval nu extra aandacht door het bizarre gay escort leven van Guido
"Vroeger" zou dat op de hoofdpagina van telegraaf.nl hebben gestaan. Nu moet je heel goed zoeken en vind je op de Privé-pagina een linkje naar Secret Story-nieuws waarachter het escort-verhaal staat. Ziet niemand.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_92875044
Ik denk dat met name in BB1 de kracht van het succes was dat het met doorsnee mensen was, echte mensen.
pi_92875093
quote:
5s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom zijn de kijkcijfers belangrijk? Als jij (/wij) het leuk vindt(/vinden) dan is dat toch voldoende? Kan me nou echt niet interesseren hoeveel anderen er kijken naar mijn favo TV programma's.
Omdat je niet wilt dat het programma gecancelled wordt....
pi_92875363
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Klopt, er wordt zeker op dit soort tv neergekeken en dat is inderdaad nogal hypocriet omdat 'Boer zoekt vrouw' net zo goed entertainment is. Daar heb je idd. een punt.
Dat is héél erg zo. Ik snap niet waarom sommige mensen walgen van dit soort programma's. Misschien denken ze dat het net zo ordinair en plat is als DGK?

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me ook serieus af of dit type RLS in Nederland nog wel kans van slagen heeft.

Op de een of andere manier is het genre totaal uit de gratie. Het is iets waar je niet naar kijkt, als je smaak of enige klasse hebt. En als je er tegen iemand over begint, grote kans dat er op een superieur toontje wordt gemeld dat hij of zij "niet naar dat soort pauperprogramma's kijkt".
En dat zijn mensen die zich wél onderuitgezakt op de bank laten entertainen door Boer zoekt vrouw. Dat is op de een of andere manier wél salonfähig, een RLS niet.

Ook hier op FOK! zie ik zelfs users die het niet lukt om drie woorden achter elkaar zonder spelfouten te typen, beweren dat het "tv voor laag opgelijde" is.
:Y Erg apart is dat. Real life scoort wel, maar niet in het format van BB.
De mensen hebben liever boer zoekt vrouw en expeditie robinson.
pi_92877095
edit:

[ Bericht 83% gewijzigd door outcast_within op 16-02-2011 18:37:30 (bijgelezen in een ander topic. ) ]
pi_92877760
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:33 schreef outcast_within het volgende:
edit:
Ik weet wel wat jij hier kwam posten.
pi_92877825
quote:
8s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet wel wat jij hier kwam posten.
(bijgelezen in een ander topic. ) ]
Wat verdient Danny nou eigenlijk aan al die Secret Story reclame?
pi_92881244
Ze hebben er zelf nog wel vertrouwen in!

quote:
Ga jij stemmen tijdens de eerste eliminatieronde komende donderdag?
- Ja, natuurlijk!
- Ik ben nog aan het twijfelen
- Nee, dat doet de rest van het land wel
pi_92889832
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef Danny het volgende:
Maar het hele concept van de hints is nog niet uitgelegd aan de kijkers. Niet duidelijk genoeg iig. Oftewel; men snapt er geen fuck van.
ik heb vandaag voor het eerst gekeken en ik snap er inderdaad niets van en ben afgehaakt. Saai vind ik het, bij veel voorgaande concepten had ik dat minder, maar om nu via bijv. dat streamkanaal van ziggo te gaan kijken hoe 2 mensen over een of andere hint praten en wat hangen en half in slaap vallen overdag..

Ik ben afgehaakt, ga het ook niet meer kijken. En ik hoor er ook echt niemand verder over en dat is bij andere shows toch echt wel anders.
pi_92891435
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

En ik hoor er ook echt niemand verder over
Het is niet eens een love it or hate it programma, waar mensen het wel over hebben. Veel mensen geven er gewoon niks om.
pi_92891487
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Het is niet eens een love it or hate it programma, waar mensen het wel over hebben. Veel mensen geven er gewoon niks om.
Klopt ja. Of mensen kennen het niet, of mensen lijkt het niet leuk.

Bij mij op het werk is het 50/50 tussen die twee. :')
pi_92891612
Wat is dan de doelgroep precies?
pi_92891647
Fokkers die gelokt zijn door een banner en nu vast zitten in een slowchat topic
pi_92894546
Heb ooit eens BB 01 gevolgd, was wel leuk omdat het nieuw was.
Daarna niet meer.
Deze vind ik echter wel weer leuk, nieuw concept ;)
Al die negatieve opmerkingen alhier, zouden best wel eens het gevolg kunnen zijn van het concept niet kunnen bevatten. Wellicht dat er enige intelligentie wordt verondersteld om te begrijpen waar het hier daadwerkelijk om gaat? Met name de psychologische aspecten zijn superbe .

En om mijzelf tegen te spreken, waarom wordt dit uitgezonden via een lage kwaliteitszender zoals Net 5? Ik volg het nu via wat streams en ook ziggo 15 , beiden live ?. Is leuk :D

Wat is eigenlijk live ? Is het wel live ? Soms vragen ze "hoe laat is het" en dan klopt het niet helemaal. Zit dan telkens een verschil van zo'n 10 minuten in, rekening houdend met 1 uur tijdsverschil, verdacht.
pi_92895184
Ik heb nog steeds goede hoop.
Vanavond voor het eerst tijdens de reguliere uitzending gedacht: ja, het gevoel komt terug.
De eerste irritaties komen eraan, het roddelen begint, kortom, het begint leuk te worden.

Kan best nog goed komen .
pi_92903324
1929 SECRET STORY 2,1 5,2 326.000
2030 TAKE THE LEAD 2,1 4,7 314.000
2254 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,5 105.000
2331 SECRET STORY 0,3 2,1 48.000

Wat hoger dan Dinsdag.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:08:12 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92903420
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:56 schreef Brici het volgende:
1929 SECRET STORY 2,1 5,2 326.000
2030 TAKE THE LEAD 2,1 4,7 314.000
2254 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,5 105.000
2331 SECRET STORY 0,3 2,1 48.000

Wat hoger dan Dinsdag.
kwam door de commotie rond Guido.
Vanavond zal het wel weer minder zijn wegens de wedstrijden UEFA league.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92904029
Benieuwd wat er vandaag over die cijfers wordt geschreven door diverse media... of zouden ze nu niks schrijven :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:56:41 #198
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92904047
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kwam door de commotie rond Guido.

Zou het?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92904056
Dit is in ieder geval al weer beter dan die vrije val waar de cijfers in leken te komen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 09:00:12 #200
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92904126
Stijging van 24% tov dinsdag. Op zich niet slecht. Er leek gisteren ook wat meer vaart in de uitzending te zitten, hoewel ik nog steeds het format van de dagelijkse shows niet goed vind.

Secret Story kijkercijfers fors omhoog
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')