abonnement Unibet Coolblue
pi_95250210
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_95253762
Nieuwe Atmosphere is al uitgelekt. Straks even binnenhengelen.
pi_95253827
Koopt hier iemand wel eens een plaat of cd? Downloaders. :')
pi_95253944
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef Document1 het volgende:
Koopt hier iemand wel eens een plaat of cd? Downloaders. :')
Als iets goed is koop ik het. Mag ik niks proberen voordat ik het koop?
pi_95254166
Nou ik heb niet echt het idee dat de meeste in dit topic een aanzienlijke platen collectie hebben, de meeste Posts bevatten de volgende steek woorden; gelekt, heb je hem ook al binnen, wacht ik pm je wel, etc etc. Als je je afvraagd waarom candypop repperts wel verkopen en je favo underground nerd niet, nou omdat de halve wereld download.
pi_95254573
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Document1 het volgende:
Nou ik heb niet echt het idee dat de meeste in dit topic een aanzienlijke platen collectie hebben, de meeste Posts bevatten de volgende steek woorden; gelekt, heb je hem ook al binnen, wacht ik pm je wel, etc etc. Als je je afvraagd waarom candypop repperts wel verkopen en je favo underground nerd niet, nou omdat de halve wereld download.
Dat ben ik wel met je eens. Dit topic staat vol met downloaders. Zelf hoor ik er ook bij, maar om nou elk album te kopen vind ik iets te duur.
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:35:29 #257
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_95255354
En toch zijn die underground rappers bekend geworden omdat iedereen ze ging downloaden. De verspreiding van hun naam is veeeeeel sneller gegaan dan als dat niet zou gebeuren. Ze zouden dan toch niet vaak genoeg op TV of radio komen zoals menig commercieel artiest want de massa wilt zulke muziek toch niet, en de managers weten daarop ook geen goede marketingcampagne te verzinnen voor een happige doelgroep (tienermeisjes, pubers die stoer willen doen etc).

Ik weet nog dat bij een CunninLynguists optreden Kno tegen ons schreeuwde dat we gewoon Piece Of Strange moesten downloaden als we hem nog niet hadden :)

Een muziekliefhebber zou ik denk niet kunnen worden als ik alles zou gaan kopen. Het zou te duur worden en te moeilijk om alles te vinden. Vooral als je muziek uiteenloopt over een periode van 50 jaar en het genres betreft waarvan je misschien in een handjevol winkels in de grote stad muziek van kan vinden.
When all else fails, you always have delusion.
pi_95256465
Lekker downloaden :9
Conscience do cost.
pi_95259394
Downloaden is de shit. kunnen ze mooi geld verdienen met optreden.
pi_95330752
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef Document1 het volgende:
Koopt hier iemand wel eens een plaat of cd? Downloaders. :')
Ja. Als ik een album echt goed vind koop ik het. Vooral vinyl en tapes, cd's niet zo vaak meer de laatste tijd. Geldt voor alle muziekgenres, maar het grootste deel ervan is hip hop. Pas nog deze op cassette binnengehad: http://dredi.bandcamp.com/album/escape-from-lofly-city O+
full stops and exclamation marks
pi_95338465
waarom zou je iets op cassette halen? :')
pi_95338786
zodat je het kan luisteren op je cassette recorder.
Conscience do cost.
  maandag 11 april 2011 @ 15:26:26 #265
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
  Forum Admin maandag 11 april 2011 @ 16:29:53 #266
35723 crew  GGMM
pi_95346766
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 11 april 2011 @ 16:49:20 #267
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_95347644
Liefjes van me, dit nr is wel heel erg fijn:

Je weet..
pi_95350867
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 16:49 schreef Jenglejack het volgende:
Liefjes van me, dit nr is wel heel erg fijn:

Een van de nummers waardoor ik meer naar hiphop ben gaan luisteren destijds. :)

Conscience do cost.
  maandag 11 april 2011 @ 20:02:58 #272
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_95356954
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Een van de nummers waardoor ik meer naar hiphop ben gaan luisteren destijds. :)

Ohhh heerlijk, dat nummer is idd erg sexy.
Vind het nr "Jungle" ook echt pijnlijk hard. Ken je t ?


O en trouwens, ken je Fu-Schnickens ? Wel een aparte manier van flowen, je moet er maar van houden. Met de beat is in ieder geval helemaal niets mis :D Om de een of andere reden doet "They want EFX" me een beetje denken aan Fu-Schnickens. Kan het nog niet helemaal plaatsen.

Je weet..
pi_95357819
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 20:02 schreef Jenglejack het volgende:

O en trouwens, ken je Fu-Schnickens ? Wel een aparte manier van flowen, je moet er maar van houden. Met de beat is in ieder geval helemaal niets mis :D Om de een of andere reden doet "They want EFX" me een beetje denken aan Fu-Schnickens. Kan het nog niet helemaal plaatsen.

Ik hoor wat je bedoelt. De maat is ongeveer gelijk aan they want efx en hij praat ook op de manier die Das EFX ook gebruikt. Ik had weleens van Fu gehoord ja maar nooit echt geluisterd.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik een beetje ben uitgekeken op die manier van rappen. Ik heb heel veel Das EFX geluisterd vroegah en dat vond ik na een tijdje wel welletjes. Luister het nu eigenlijk nog maar heel af en toe :)
Conscience do cost.
  maandag 11 april 2011 @ 20:18:28 #274
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_95358162
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik een beetje ben uitgekeken op die manier van rappen. Ik heb heel veel Das EFX geluisterd vroegah en dat vond ik na een tijdje wel welletjes. Luister het nu eigenlijk nog maar heel af en toe :)
Ik snap precies wat je hier bedoelt. Sommige shit is zo zwaar kapot gespeeld dat het gewoon niet meer flex klinkt :') Heb een beetje hetzelfde met shits van Jedi Mind Tricks en KRS-One :r Ik zal ze nooit niet afkraken op grond van gebrek aan skills want dat hebben ze gewoon. Gewoon te vaak en te lang...
Je weet..
pi_95359308
eerste album van fu-schnickens is wel ok. maar tis meer grappig dan dat t echt goed is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')