abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:53:54 #1
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92812767

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuifde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 10 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Krioro
liesje1979
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92813107
Double masteries? Nice! Ik heb net purple tomatoes geplant.

Alleen jammer dat ik gisteren bijna al mijn orchards heb geoogst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92813217
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Double masteries? Nice! Ik heb net purple tomatoes geplant.

Alleen jammer dat ik gisteren bijna al mijn orchards heb geoogst.
heb je die straspberry mastery al binnen? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92813494
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef sbientje het volgende:

[..]

heb je die straspberry mastery al binnen? :)
:Y

En nog tig zaadjes over, dus da's handig als ik snel wat pig slop nodig heb en geen zin om bushels te klikken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92813955
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:Y

En nog tig zaadjes over, dus da's handig als ik snel wat pig slop nodig heb en geen zin om bushels te klikken
netjes! ik was 3 dagen weg dus ik ben nu weer aan het verzamelen voor pas mijn 2e ster.. Ach ja, heeft ook geen haast :)

heb ik zo'n permit voor cupid corn gekocht, kan het ok gewoon met bushel. Agh!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:30:54 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92813994
Ik kom er nu pas achter dat je al die trays handmatig moet doen, ik heb dus steeds maar 1 tray gekweekt :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92814068
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je al die trays handmatig moet doen, ik heb dus steeds maar 1 tray gekweekt :')
_O- _O- _O-

:*

Misschien voel je je beter als ik zeg dat ik er heel laat pas achter kwam dat je in één keer je vrienden kunt vragen om te helpen, en dat je ze niet per tray hoeft te selecteren.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

netjes! ik was 3 dagen weg dus ik ben nu weer aan het verzamelen voor pas mijn 2e ster.. Ach ja, heeft ook geen haast :)

heb ik zo'n permit voor cupid corn gekocht, kan het ok gewoon met bushel. Agh!
En dit wist ik ook niet! :o (permit niet gekocht trouwens, maar ik ga op bushel jacht)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814077
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je al die trays handmatig moet doen, ik heb dus steeds maar 1 tray gekweekt :')
:') jij bent ook echt clueless af en toe he :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92814144
Ow, hoe werkt dat trouwens met bushels cupid corn? Wanneer moet je die gebruiken om gratis te kunnen zaaien? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814149
oh double mastery is tot woensdag 9pm dus voor ons de hele woensdag ook nog. Leukleuk :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:34:56 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92814150
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

:*

Misschien voel je je beter als ik zeg dat ik er heel laat pas achter kwam dat je in één keer je vrienden kunt vragen om te helpen, en dat je ze niet per tray hoeft te selecteren.

[..]
:@ Werkt dat ook zo ja :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef sbientje het volgende:

[..]

:') jij bent ook echt clueless af en toe he :D
Ik kijk soms gewoon niet verder dan mijn neus lang is :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92814159
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow, hoe werkt dat trouwens met bushels cupid corn? Wanneer moet je die gebruiken om gratis te kunnen zaaien? :@
volgens mij moet je een bushel activeren en kun je dan zaaien :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92814197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij moet je een bushel activeren en kun je dan zaaien :)
Top! En ze zijn 16 uur dus da's mooi te doen op een werkdag. :)

En Hara heeft vandaag een dagje vol leermomentjes. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814211
als we dan toch aan het biechten zijn, kom ik er net achter dat je bij seed genealogy op de zaadjes kan klikken waardoor je de combi te zien krijgt :')

edit - en dat je dan ook gewoon op make more kan klikken :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92814237
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij moet je een bushel activeren en kun je dan zaaien :)
Hmmmm... meteen even getest (er zijn toch voldoende aanbieders) maar ik moet nog steeds 10 cash betalen. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814268
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef sbientje het volgende:
als we dan toch aan het biechten zijn, kom ik er net achter dat je bij seed genealogy op de zaadjes kan klikken waardoor je de combi te zien krijgt :')

edit - en dat je dan ook gewoon op make more kan klikken :')
_O-

Dat had ik gelukkig na 2 trays al door.

Het is wel vals van het greenhouse dat je niet altijd aan de trays kunt zien dat ze klaar zijn. Moet je ze alsnog allemaal afgaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814297
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hmmmm... meteen even getest (er zijn toch voldoende aanbieders) maar ik moet nog steeds 10 cash betalen. -O-
oh das dan raar? ik heb m wel gekocht, maar ik kan alleen bushels gebruiken voor een tijdelijke permit om te zaaien, terwij ik die dus niet nodig heb?
vreemd vreemd :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:42:58 #18
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92814428
Cupid Corn kan je alleen maar zaaien als je d'r 10 FC voor over hebt. En met bushels gaat die mastery vrij snel. Het is niks anders dan toen met Halloween de Candy Cane en nog daarvoor voor Haïti.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef Cat22 het volgende:
Het is wel vals van het greenhouse dat je niet altijd aan de trays kunt zien dat ze klaar zijn. Moet je ze alsnog allemaal afgaan.
Dat kan je wel zien. In de meeste gevallen komt d'r dan zo'n roze druppel boven je Greenhouse én in de trays staat dan een bordje met uitroepteken. En aan de grootte van het zaad is te zien hoever ze zijn.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:44:02 #19
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92814469
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Het is wel vals van het greenhouse dat je niet altijd aan de trays kunt zien dat ze klaar zijn. Moet je ze alsnog allemaal afgaan.
Dat kun je toch wel zien aan het plantje dat in de tray groeit hoe ver je bent

edtit: net zoals hierboven staat dus :P
pi_92814539
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Xebber het volgende:
Cupid Corn kan je alleen maar zaaien als je d'r 10 FC voor over hebt. En met bushels gaat die mastery vrij snel. Het is niks anders dan toen met Halloween de Candy Cane en nog daarvoor voor Haïti.

[..]

Dat kan je wel zien. In de meeste gevallen komt d'r dan zo'n roze druppel boven je Greenhouse én in de trays staat dan een bordje met uitroepteken. En aan de grootte van het zaad is te zien hoever ze zijn.
Weet ik. En dat werkt 80% van de tijd. Maar ik heb ook wel eens een tray met alleen een groen puntje aangeklikt die klaar bleek te staan om te oogsten.

En FV meldt maar de helft van de tijd dat 'iets' in mijn greenhouse ready is. Dus ik heb er een gewoonte van gemaakt regelmatig zelf binnen te kijken en alles aan te klikken voor efficiënt gebruik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814579
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Xebber het volgende:
Cupid Corn kan je alleen maar zaaien als je d'r 10 FC voor over hebt. En met bushels gaat die mastery vrij snel. Het is niks anders dan toen met Halloween de Candy Cane en nog daarvoor voor Haïti.

[..]

Dat kan je wel zien. In de meeste gevallen komt d'r dan zo'n roze druppel boven je Greenhouse én in de trays staat dan een bordje met uitroepteken. En aan de grootte van het zaad is te zien hoever ze zijn.
Dat dacht ik ook al, dat je altijd 10 cash moest bestalen. En met 250 voor de eerste ster in combinatie met bushel heb je die mastery in notime. Maar ik ga er niet voor betalen dus doe het wel zonder bordje. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92814922
maar die bushel geeft dus geen double mastry, of iig, dat staat er niet op?? Ik heb eerlijk gezegd niet helemaal bijgehouden of ie het wel geeft..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92815733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, dat je altijd 10 cash moest bestalen. En met 250 voor de eerste ster in combinatie met bushel heb je die mastery in notime. Maar ik ga er niet voor betalen dus doe het wel zonder bordje. :)
Volgens mij heb ik daar geen 10 cash voor betaald..
Moet je dat niet bevestigen wanneer je iets met cash wil kopen?

Ik heb nog 20+ cash over, en volgens mij had ik nooit in de 30+
pi_92815744
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef sbientje het volgende:
maar die bushel geeft dus geen double mastry, of iig, dat staat er niet op?? Ik heb eerlijk gezegd niet helemaal bijgehouden of ie het wel geeft..
Dat zal toch wel? Anders is die bushel een beetje nutteloos. Maar ik kan zonder cash de crop niet unlocken. (wat een draak van een zin :X )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92815768
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar geen 10 cash voor betaald..
Moet je dat niet bevestigen wanneer je iets met cash wil kopen?

Ik heb nog 20+ cash over, en volgens mij had ik nooit in de 30+
Ik ga het gewoon eens proberen. Heb toch nog maar 3 cash, dus als ik moet betalen begint FV vanzelf te piepen. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92817449
beste farmville medespelers
heeft het in level 28 of 29 zin om een bakery te kopen of krijg ik die later? en moet ik nu gewoon mn stallen enzo aanvullen?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:06:57 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92817737
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef draculettetje het volgende:
beste farmville medespelers
heeft het in level 28 of 29 zin om een bakery te kopen of krijg ik die later? en moet ik nu gewoon mn stallen enzo aanvullen?
Je mag/kan kiezen voor een Spa, Winery of Bakery. Deze krijg je niet later, moet je kopen voor coins :).
Je gaat dan dmv bushells producten fabriceren die je buurtjes weer kunnen kopen. Jij kan ook bij je buurtjes kopen, waarmee je weer benzine krijgt voor de akkers :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:15:58 #29
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92818118
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92818741
Mint Candy.
_O_

Bedankt!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:29:25 #31
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92818747
Peach Palm. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92818948
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Je mag/kan kiezen voor een Spa, Winery of Bakery. Deze krijg je niet later, moet je kopen voor coins :).
Je gaat dan dmv bushells producten fabriceren die je buurtjes weer kunnen kopen. Jij kan ook bij je buurtjes kopen, waarmee je weer benzine krijgt voor de akkers :)
maar heeft het zin?

persoonlijk zou ik zeggen mwah.. het is geen hoofdzaak ofzo. Ik vind die crafting niet heel fantastisch..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92818997
bedankt niels, ik heb de alma fig en de star ruby grapefruit :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92819070
Mijn FB doet dwars, kan geen boom kiezen. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 februari 2011 @ 16:25:50 #35
163650 Greys
pi_92823904
En bij mij zijn niet alle boomgaardjes even groot ineens :')
Dus mooi naast elkaar zetten gaat niet, wat is dat nou weer voor raars _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92824056
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
En bij mij zijn niet alle boomgaardjes even groot ineens :')
Dus mooi naast elkaar zetten gaat niet, wat is dat nou weer voor raars _O-
Heb ik soms ook, dat dat groene vierkant verschuift tov de boomgaard. Volgens mij heeft het te maken met de bomen die erin staan en soms te groot worden. Als ik ververs kloppen de verhoudingen meestal weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92824123
Ow, ik heb nu trouwens een leuke! Als ik op de feed zit via FB, daar wat accepteer en ik wil terug naar de FB startpagina krijg ik de melding dat deze wiki niet bestaat + een heule hoop tips van wiki's die wel al zijn aangemaakt en waarnaar ik misschien op zoek ben. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92824523
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow, ik heb nu trouwens een leuke! Als ik op de feed zit via FB, daar wat accepteer en ik wil terug naar de FB startpagina krijg ik de melding dat deze wiki niet bestaat + een heule hoop tips van wiki's die wel al zijn aangemaakt en waarnaar ik misschien op zoek ben. :|W
wiki? fb? wat gek?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92824737
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

wiki? fb? wat gek?
Weer een nieuw item voor op mijn 'vreemde dingen die bij FV gebeuren' lijst. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:45:26 #40
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92824898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef 1UP het volgende:
Key Lime boom
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92825144


en level 85 w/

[ Bericht 33% gewijzigd door Peekies op 15-02-2011 16:56:42 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:57:36 #43
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92825458
Ik heb een eitje gepakt ;)
pi_92825830


Niet heul bijzonder, al m'n "leuke" orchards leverde alleen maar water op...
pi_92826157
ik heb de onderste en ook een eitje meegepakt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:35:38 #46
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92829454
die verzameldingen zijn echt zo lelijk en nutteloos.. wat moet ik nou met een XOXO bord?

iemand trouwens nog behoefte aan iets uit de valentijnsbox? ik heb nog 168, en ik wil m opruimen dus :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:36:42 #48
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:37:03 #49
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92829496
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef sbientje het volgende:
die verzameldingen zijn echt zo lelijk en nutteloos.. wat moet ik nou met een XOXO bord?
Ik hoef al dat spul ook niet :{
pi_92829612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef 1UP het volgende:

[..]

Ik hoef al dat spul ook niet :{
Meteen doorverkopen. Die beren had ik van vorig jaar al in de opslag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:41:49 #51
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92829690
Ja dan levert het nog wat op :P

Water kan
pi_92829803
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Meteen doorverkopen. Die beren had ik van vorig jaar al in de opslag.
ik bewaar ze tot ik alles heb en dan mik ik t in 1 keer weg. Heb er een mooi hoekje voor gemaakt bij de vijver haha. Wat was ook weer de prijs deze keer? zag in het vorige topic een plaatje van volgens mij Xebber maar ben t weer vergeten..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92829896
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik bewaar ze tot ik alles heb en dan mik ik t in 1 keer weg. Heb er een mooi hoekje voor gemaakt bij de vijver haha. Wat was ook weer de prijs deze keer? zag in het vorige topic een plaatje van volgens mij Xebber maar ben t weer vergeten..
Een paarsroze koe geloof ik. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:47:52 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92829954
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een paarsroze koe geloof ik. :Y
Waarom ben ik er in godsnaam mee bezig :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92829961
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom ben ik er in godsnaam mee bezig :')
Alles voor de koe! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92830077
oh daar heb ik al een kalfje van..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92830787
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef sbientje het volgende:
oh daar heb ik al een kalfje van..
Van de paars roze koe? Dat kan toch niet, die krijg je pas na 12 dagen. Of bedoel je de roze witte koe van de valentines?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92834000
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Van de paars roze koe? Dat kan toch niet, die krijg je pas na 12 dagen. Of bedoel je de roze witte koe van de valentines?
ik heb een paars roze kalfje hoor :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92834269
Kopen hier eigenlijk veel mensen FV cash?

Ik zelf niet :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:07:51 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92834282
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92834473
quote:
En meteen ook mijn eerste rainbow kip! *O*
Formal button }:|
pi_92834484
tnx hara :) ik moet nog 1 kip en dan is mijn hok vol, dus wie weet is het uit dit ei :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92834532
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Chelseasmile het volgende:
Kopen hier eigenlijk veel mensen FV cash?

Ik zelf niet :)
ik wel eens... maar volgens mij hebben we het daar net in het vorige topic over gehad?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:17:45 #64
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92834852
Ik begin er niet aan FV cash kopen

Strasperry

Strasperry
pi_92834904
ik ga steeds out of sync... stom :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:19:50 #66
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92834990
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik wel eens... maar volgens mij hebben we het daar net in het vorige topic over gehad?
Heb het vorige topic gemist :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:54:16 #68
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92837043
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik bewaar ze tot ik alles heb en dan mik ik t in 1 keer weg. Heb er een mooi hoekje voor gemaakt bij de vijver haha. Wat was ook weer de prijs deze keer? zag in het vorige topic een plaatje van volgens mij Xebber maar ben t weer vergeten..
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Xebber het volgende:
Hmm, even afwachten op dag 12 van die Valentine Countdown. :P

Onderstaande spoiler bevat alle dingen die je moet vragen + reward!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee topics geleden alweer. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92838553
hoe kom ik nou dan al aan een kalfje van die koe? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92838938
Ik heb die koe ook al op de feed zien staan omdat iemand zou de quest al af zou hebben. Ik vermoed een of andere cheat of glitch.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92839042
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb die koe ook al op de feed zien staan omdat iemand zou de quest al af zou hebben. Ik vermoed een of andere cheat of glitch.
oh jee :D nu ben ik een cheater hahah.. geen idee meer hoe ik eraan kom, ik heb m van de feed geplukt maar bij wie?? Hij was wel van Farmvile, niet van farmvile secrets of een van die andere cheatersites
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92839186
Maar je mag toch blijven hoor :*
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92839486
mijn l doet het niet zo goed blijkbaar haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92841223
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef sbientje het volgende:
die verzameldingen zijn echt zo lelijk en nutteloos.. wat moet ik nou met een XOXO bord?

iemand trouwens nog behoefte aan iets uit de valentijnsbox? ik heb nog 168, en ik wil m opruimen dus :)
Heb je m nog staan? :P
Wil wel zo'n pink patch koe :@
pi_92841421
te geefL:
giant
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92841441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Mirjam het volgende:
te geefL:
giant [ afbeelding ]
Ja!

Edit: ja please. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92841515
haha :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92841572
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Mirjam het volgende:
haha :')
Mijn mamma heeft me geleerd met 2 woorden te spreken. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92842342
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Peekies het volgende:

[..]

Heb je m nog staan? :P
Wil wel zo'n pink patch koe :@
ja heb m nog.. een pink patch koe komt eraan :)

edit - hij zit in je pm, en ik heb de brievenbus opgeruimd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door sbientje op 15-02-2011 22:26:39 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92843296
Ik heb een heart tree in de aanbieding voor de liefhebber!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92843545
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef koei het volgende:
Ik heb een heart tree in de aanbieding voor de liefhebber!
Na 3 minuten... mag ik? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92843547
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef koei het volgende:
Ik heb een heart tree in de aanbieding voor de liefhebber!
Ja graag!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92843572
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ja graag!
Dan is hij voor jou, ik heb vandaag al genoeg hier weggehaald. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92843658
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan is hij voor jou, ik heb vandaag al genoeg hier weggehaald. ^O^
Dankjewel!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92843788
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Dankjewel!
Er zat ook maar 1 seconde tussen onze posts. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92844325
Stash thimble!

Die vind ik de laatste tijd regelmatig. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92844615
heb het idee dat het met de collecties weer wat harder gaat de afgelopen paar weken. Mocht ook wel, want eind van vorig jaar was het echt ruk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92845834
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Sientje_ het volgende:
Ornament Tree
Da's die mooie kleurige! :D *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92847591



;(
pi_92847730
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92847804
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Chelseasmile het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
;(
ik heb de silver maple :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92847944
quote:
Dankjewel!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92848576


Link per PM :)
pi_92848742
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Chelseasmile het volgende:
[ afbeelding ]

Link per PM :)
Ah die heb ik nog nodig :D
pi_92848761
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ah die heb ik nog nodig :D
En hij is verkocht ^O^
pi_92848885
thanks!

en neeee...al mn straspberries zaadjes die ik van de feed verzameld heb zijn verdord geraakt }:|
pi_92849340
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Peekies het volgende:
thanks!

en neeee...al mn straspberries zaadjes die ik van de feed verzameld heb zijn verdord geraakt }:|
Ten laat geoogst?
In het begin verdorden ze ook als je meer plantte dan je in bezit had. Maar met een refresh was dat op te lossen.
Vandaag merkte ik dat mijn combine dan gewoon keurig op de ploeg springt en dat ik een nieuwe crop moet selecteren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849454
Wat purple tomatoes seeds om het goed te maken.

1

2
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849558
tnx cat, de tomatoes zijn mijn volgende project :P
ik dacht dat de volgende mastery van straspberry 3000 zou zijn maar is maar 2250?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92849559
Wel apart dat ik lilac daffy seeds niet vanuit de genealogy kan maken maar echt de twee zaadjes moet combineren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849604
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef sbientje het volgende:
tnx cat, de tomatoes zijn mijn volgende project :P
Ik heb er de tweede mastery ster al van. :)

Nu lilac daffy en squmpkins op mijn akker dus morgenavond met dubbele masteries ook weer goed op weg naar dat bordje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849617
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Wel apart dat ik lilac daffy seeds niet vanuit de genealogy kan maken maar echt de twee zaadjes moet combineren.
misschien moet je ze eerst een keer proefondervindelijk samenstellen ofzo.. ik zeg ook maar wat
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92849681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ten laat geoogst?
In het begin verdorden ze ook als je meer plantte dan je in bezit had. Maar met een refresh was dat op te lossen.
Vandaag merkte ik dat mijn combine dan gewoon keurig op de ploeg springt en dat ik een nieuwe crop moet selecteren.
Ja gewoon te laat geoogst, 2 uur gaat ook veels te snel voorbij. Maargoed :P
pi_92849713
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef sbientje het volgende:

[..]

misschien moet je ze eerst een keer proefondervindelijk samenstellen ofzo.. ik zeg ook maar wat
Dat maak ik dan mee als ik de volgende keer gaan brouwen. Ik had er gelukkig al 450 van de feed gespaard. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849741
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ja gewoon te laat geoogst, 2 uur gaat ook veels te snel voorbij. Maargoed :P
Ja, da's ook niet handig. _O- :P
En zeker bij deze dingen niet, je moet er toch flink voor sparen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92849930
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92851051
ik heb mijn straspberry mastery ook bijna binnen, morgen nog 50 zaaien en dan ben ik er *O* heb nog wel veel zaadjes in mijn kas, maar goed, die komen wel op :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92851383


Link via PM 8-)

Niemand? dan staat hij bij deze in de afbeelding!

[ Bericht 31% gewijzigd door Chelseasmile op 16-02-2011 00:57:23 ]
pi_92852125
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92852357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef sbientje het volgende:

[..]

tnx!!
Alstu! *)
pi_92855766
Ornament Tree II

Iemand die een roze zwaan wil?
pi_92855927
Ik kan wel merken dat jullie een stuk langer spelen al! gebruiken jullie fb ook nog een soort van prive? ik krijg steeds meer commentaar op de vele berichten van fv!
pi_92856155
Ik gebruik mijn Facebook ook prive ja. Maar ik heb een aparte vriendengroep voor de FarmVillers aangemaakt, zodat de rest de berichten niet kan zien.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:23:15 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92856170
Waar doe je dat dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92856284
Helemaal rechtsbovenin op account klikken, dan op vrienden bijwerken. Daarna op het knopje 'maak een lijst'. Naam kiezen voor je lijst, mensen selecteren die je er in wil hebben en dan klikken op 'lijst maken'.
Nu kan je voordat je een (FarmVille) bericht publiceert op je wall, onderin het venster het hangslotje aanklikken. Vervolgens kan je aangeven dat alleen de door jou gekozen lijst het bericht mag zien.

Zo heb ik ook een lijst voor de mensen die ik niet persoonlijk ken. Die lijst heb ik een aantal restricties gegeven, zodat ze o.a. bepaalde informatie, mijn fotoalbums en video's niet kunnen zien. Ik had namelijk geen zin in twee Facebook accounts, en op deze manier vind ik het ook niet erg om vreemden toe te voegen voor een spelletje.

[ Bericht 28% gewijzigd door beefcake op 16-02-2011 09:36:15 ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:51:04 #120
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92856774

Ik heb 1 strawberry pig van de truffelmarkt, wie wilt? Link gaat via PM 8-)
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:53:21 #121
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92856837
Hee. Er zijn wat wijzigingen uitgevoerd bij de biggetjes. De popups zijn anders :D
pi_92857997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hee. Er zijn wat wijzigingen uitgevoerd bij de biggetjes. De popups zijn anders :D
Hm, het liet Safari hier helemaal vastlopen ;(
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92858242

Iemand die een giant cocoa tree wil?
Link via PM
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:58:37 #124
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92859155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef draculettetje het volgende:
Ik kan wel merken dat jullie een stuk langer spelen al! gebruiken jullie fb ook nog een soort van prive? ik krijg steeds meer commentaar op de vele berichten van fv!
mensen kunnen de feedberichten van farmville ook gewoon blokkeren als ze willen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92859423
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

mensen kunnen de feedberichten van farmville ook gewoon blokkeren als ze willen :)
Klopt, maar dan kunnen ze de berichten alsnog zien als ze op je wall kijken. Alleen in hun nieuwsfeed komen ze dan niet meer voor.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:17 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92859606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:28 schreef beefcake het volgende:
Helemaal rechtsbovenin op account klikken, dan op vrienden bijwerken. Daarna op het knopje 'maak een lijst'. Naam kiezen voor je lijst, mensen selecteren die je er in wil hebben en dan klikken op 'lijst maken'.
Nu kan je voordat je een (FarmVille) bericht publiceert op je wall, onderin het venster het hangslotje aanklikken. Vervolgens kan je aangeven dat alleen de door jou gekozen lijst het bericht mag zien.

Zo heb ik ook een lijst voor de mensen die ik niet persoonlijk ken. Die lijst heb ik een aantal restricties gegeven, zodat ze o.a. bepaalde informatie, mijn fotoalbums en video's niet kunnen zien. Ik had namelijk geen zin in twee Facebook accounts, en op deze manier vind ik het ook niet erg om vreemden toe te voegen voor een spelletje.
Moet je dat elke keer doen of onthoudt ie dat?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:29:15 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92859646
Dat negeren werkt ook niet fantastisch. Ik heb Frontierville e.d. al tig keer genegeerd, maar elke x weken komt het toch ineens weer :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92859749
quote:
5s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Moet je dat elke keer doen of onthoudt ie dat?
je kan dat ook aangeven zodat het standaard zo is geloof iki, volgens mij weet sjowhan daar wel wat van?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92859834
quote:
5s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Moet je dat elke keer doen of onthoudt ie dat?
Dat kan allebei. Als je op je facebook profiel een berichtje typt, en dan op dat hangslotje klikt, kan je kiezen voor 'gebruiken als standaardinstelling' en dan neemt FV dat over en hoef je het dus nooit meer aan te passen. Alleen als je wat op je wall wilt zetten dat voor iedereen is, moet je het die keer wel weer aanpassen natuurlijk. Als je het niet als standaardinstelling wilt hebben moet je het bij iedere publicatie opnieuw doen.

Edit: Ik heb het zelf niet als standaardinstelling, omdat mijn twitter berichten anders ook alleen door FV spelers te lezen zijn. Dat soort dingen moet je rekening mee houden.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:07:06 #131
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92861050
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92861068
wiejjjjj *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92861090
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat kan allebei. Als je op je facebook profiel een berichtje typt, en dan op dat hangslotje klikt, kan je kiezen voor 'gebruiken als standaardinstelling' en dan neemt FV dat over en hoef je het dus nooit meer aan te passen. Alleen als je wat op je wall wilt zetten dat voor iedereen is, moet je het die keer wel weer aanpassen natuurlijk. Als je het niet als standaardinstelling wilt hebben moet je het bij iedere publicatie opnieuw doen.

Edit: Ik heb het zelf niet als standaardinstelling, omdat mijn twitter berichten anders ook alleen door FV spelers te lezen zijn. Dat soort dingen moet je rekening mee houden.
Net dankzij Sjowhan ondervonden dat alle berichten onzichtbaar worden voor bepaalde personen als je met je standaardinstellingen knoeit :P
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:08:52 #134
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92861103
Black Cherry Tree geeft nu Giant Black Cherry Trees in plaats van Rainier Cherry Trees. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92861115
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef Xebber het volgende:
Black Cherry Tree geeft nu Giant Black Cherry Trees in plaats van Rainier Cherry Trees. :)
*O* Dan ga ik ze in een orchard proppen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:22:17 #137
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92861608
_O- Dankzij een bushel en de dubbel mastery heb ik de lilac dafffies in een keer helemaal kunnen masteren :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:39:20 #138
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92862157
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:39:40 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92862172
Thanks.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92863505
die giant bomen vind ik echt heel oncharmant
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:26:39 #142
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92863833
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:17 schreef sbientje het volgende:
die giant bomen vind ik echt heel oncharmant
Ben je niet de enige. Al vind ik alleen de Giant Heart Candy en de Giant Bubblegum té groot. De andere Giants, waaronder de Giant Black Cherry vallen wel mee.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92863992
Iemand interesse in een Hazelnoot boompje?
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:34:00 #144
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92864114
Mijn eerste Giant Black Cherry gehosseld. :7
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92864251
Hazelnut Tree

http://apps.facebook.com/(...)6f6f32df8137211072c6$$ccF(NUXY)7ozT.YUzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iMYttoOXHVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000960951924%26frId%3D929csd1ufcgsg8kwwk88sw0sk%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:40:03 #146
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92864696
zo hebben julie die farm of the week gezien? :o
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:00:28 #148
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92864975
Zo die had ook wat vrije tijd over :P
pi_92865423
zitten sowieso wel pareltjes tussen als je de inzendingen bekijkt. Creatieve mensen hoor :D niets voor mij haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:36:27 #150
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:11:23 #151
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92870845
Zijn er mensen die mijn vriendin toe willen voegen als buur zodat ze ook uit kan breiden? :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92871042
die share venstertjes rekken steeds op waardoor ik niet meer op publiceer kan drukken :D

bugs collectie
http://apps.facebook.com/(...)49nLXuqmNLzVf&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 16:15:47 #153
163650 Greys
pi_92871067
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef Xebber het volgende:
Zijn er mensen die mijn vriendin toe willen voegen als buur zodat ze ook uit kan breiden? :)
:Y Vanavond als ik thuis ben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92871147
ik heb haar een verzoek verstuurd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92871802
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92871966
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92872244
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92872317
gewone heart, bedankt!
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:41:41 #159
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92872330
Alledrie expired. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92872382
quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:41 schreef Xebber het volgende:
Alledrie expired. :)
Balen, maar ik had ff geen zin om het per pm te doen.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:15:03 #161
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92873976
En een andere:
-ook weg-

[ Bericht 31% gewijzigd door Sjowhan op 16-02-2011 17:23:40 ]
pi_92874068
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef Sjowhan het volgende:
Uit mijn money-tree zaadje:
[ afbeelding ]

Wie?
ja!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92874108
onderste heb ik ook nog niet, maar gun ikgraag aan iemand anders
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:18:41 #164
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92874119
Heb de bovenste aan je verstuurd. Onderste wil ik aan iemand anders geven inderdaad :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:20:22 #165
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92874186
Hihi.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:23:30 #166
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92875563
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:01:09 #168
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92875873
Dank je :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:11:24 #169
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:16:59 #170
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:13:52 #171
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92879178
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92879455
Giant bubblegum! *O*

En aangezien sommigen hier zeggen dat het wel werkt: seedling uit orchard met giant bubblegum, bubblegum, chocolate heart, heart candy en andere speciale bomen. Ben benieuwd of er wat leuks uitkomt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92879503
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Giant bubblegum! *O*

En aangezien sommigen hier zeggen dat het wel werkt: seedling uit orchard met giant bubblegum, bubblegum, chocolate heart, heart candy en andere speciale bomen. Ben benieuwd of er wat leuks uitkomt.
Ik heb hem gepakt, dankje :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:19:40 #174
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92879526
Ik heb 3 boompjes gepakt en een seedling; dank je *O*
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:39:05 #175
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92880806
Nog een giant bubblegum
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:43:42 #176
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92881110
En per pm: een giant heart candy! Gone!

Mijn eerste *O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:47:29 #177
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92881378
Die wil ik wel. :7
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:47:56 #178
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92881404
Sorry, te laat, Cat was je voor...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:50:28 #179
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92881562
Die Cat! Ouwe snoepert!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92882948
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Xebber het volgende:
Die Cat! Ouwe snoepert!
Njamnjam! *O* De PM eruit gegooid terwijl de bel ging (dus sorry dat het zo'n kort berichtje was :P )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:11:24 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92883022
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:20:35 #182
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92883636
quote:
Giant cocoa tree uit deze seedling *O*

Ik geef hem weer weg via pm!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92883744
De pop-ups van FV worden bij mij af en toe zo belachelijk groot dat ik niet meer op 'verstuur' kan klikken. :')
Dus nu maar even aan jullie vragen om een fuschia greenery

Ik hoef er maar eentje, alleen om die 12 day mission te halen. Alvast bedankt!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:22:43 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92883768
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:23:06 #185
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92883789
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Jaren 70
*O*
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:24:21 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92883873
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:25:36 #187
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:26:54 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92884054
Danke.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:27:27 #189
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92884088
Niemand interesse in een giant cocoa tree? :o
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92884166
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef NelisZ het volgende:
Niemand interesse in een giant cocoa tree? :o
Ikke wel hoor, maar ik heb al genoeg bomen gehad. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92884428
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:27 schreef NelisZ het volgende:
Niemand interesse in een giant cocoa tree? :o
ja ikke! Die heb ik nog niet!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 16 februari 2011 @ 20:49:49 #192
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92886040
Ornament tree II iemand?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92886427
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:02:45 #195
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92886761
Als jullie me water sturen, gooi ik straks een Giant Black Cherry Tree neer hier. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 21:08:09 #196
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92887184
.
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Xebber het volgende:
Als jullie me water sturen, gooi ik straks een Giant Black Cherry Tree neer hier. :P
ik ga wel water harvesten :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92887228
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92887688
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Xebber het volgende:
Als jullie me water sturen, gooi ik straks een Giant Black Cherry Tree neer hier. :P
Water

water

Kom maar op met die boom. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92887732
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
De pop-ups van FV worden bij mij af en toe zo belachelijk groot dat ik niet meer op 'verstuur' kan klikken. :')
Wat bij mij helpt, is ergens in het venster klikken en omlaag slepen. Dan krijg ik de onderste knopjes wel te zien.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 21:15:21 #200
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 21:16:28 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92887939
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef Xebber het volgende:
Zijn er mensen die mijn vriendin toe willen voegen als buur zodat ze ook uit kan breiden? :)
done
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:22:50 #203
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92888431
Bedankt voor de gieters :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:26:17 #204
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92888692
:r
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92888824
Hmm, ik denk dat het wel duidelijk is naar wie de giant black cherry gaat :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92888934
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92889101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef Kimbell het volgende:
bubble gum
*O*
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:32:46 #208
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92889189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef koei het volgende:
Hmm, ik denk dat het wel duidelijk is naar wie de giant black cherry gaat :D
Ik heb hem zelf nog niet eens. ;(

Heb de laatste Seed uit mijn giftbox nu staan met maar 1 water, maar krijg bij nieuw water steeds de melding van dat ik niet zoveel moet pakken. :')

Fuck it zeg, 't is half 10 geweest. :9
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92890091
Een bubblegum voor de liefhebber:

http://apps.facebook.com/(...)HvQa8pDYqggCL&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92890105
White Pine Tree

http://apps.facebook.com/(...)855b8ee721ebd2877e2d$$ccF(NUXY)7ozT.YUzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iMYtwoKXCVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000960951924%26frId%3D4pc35h0avc84cck80wowwgosc%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
pi_92890635
Golden Apricot Tree

http://apps.facebook.com/(...)7677133a11149639a5e8$$ccF(NUXY)7ozT.YUzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iMYtwoPVHVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000960951924%26frId%3Dzbtg1vynwb4c40gk40k0gkog%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 21:53:02 #212
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92890675
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Opschepper! _O-
thats'my second name :D

toch handig hè die sneeuwpoppen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92890720
Star Ruby Grapefruit Tree :)

http://apps.facebook.com/(...)63ed194662880b6e5a98$$ccF(NUXY)7ozT.YUzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iMYtwoQTCVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000960951924%26frId%3Dcrcbertvaa048g4owogk4cok0%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
pi_92890788
Peach Palm Tree :)

Mint Candy Tree \o

Ornament Tree II

[ Bericht 24% gewijzigd door Sientje_ op 16-02-2011 22:04:52 ]
pi_92891688
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef just me het volgende:

[..]

thats'my second name :D

toch handig hè die sneeuwpoppen ;)
Zeker! B-)

gieter

gieter

gieter

gieter

gieter


gieter

gieter

gieter


gieter



gieter


gieter

gieter

gieter
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:12:39 #216
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92891901
Allemaal error's :o
pi_92891981
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef 1UP het volgende:
Allemaal error's :o
Wat? :D Geen idee hoe dat komt dan. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92892118
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat? :D Geen idee hoe dat komt dan. ;(
It's a trap! :+
pi_92892308
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

It's a trap! :+
FV haat me. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92892770
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

FV haat me. ;(
Het FV topic niet *O*
pi_92893201
Is er iemand die een wil?
pi_92893436
Hoe kan je die zwarte zwanen weggeven dan?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92893508
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef beefcake het volgende:
Hoe kan je die zwarte zwanen weggeven dan?
Ik heb die van een (zwarte) duckling die ik van Farmville kreeg.
Als je binnen de x tijd x klikkers had dan kreeg je die :)
pi_92893691
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik heb die van een (zwarte) duckling die ik van Farmville kreeg.
Als je binnen de x tijd x klikkers had dan kreeg je die :)
Maar als hij volgroeid is, kan je toch alleen een kuiken delen met je buurtjes?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92893875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef beefcake het volgende:

[..]

Maar als hij volgroeid is, kan je toch alleen een kuiken delen met je buurtjes?
Klopt. Maar is het niet zo dat je dan automatisch een zwarte zwaan krijgt?
Of kan die duckling evengoed een gele eend worden?

Dat hele gedoe met die ducklings snap ik niet zo goed namelijk..
Ik krijg van mijn buren de hele tijd verzoeken, maar zelf kon ik geen verzoeken delen want ik zag niets..
pi_92893889
Kunnen er weer mensen op je prikbord posten, krijg je nu alleen maar gift error = notfound bij je kadootjes :') Het is echt het een of het ander bij FV lijkt het wel.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92893970
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Klopt. Maar is het niet zo dat je dan automatisch een zwarte zwaan krijgt?
Of kan die duckling evengoed een gele eend worden?

Dat hele gedoe met die ducklings snap ik niet zo goed namelijk..
Ik krijg van mijn buren de hele tijd verzoeken, maar zelf kon ik geen verzoeken delen want ik zag niets..
Volgens mij moet je dan toch weer 7x hulp krijgen binnen een dag.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2011 @ 22:45:59 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92894629
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat? :D Geen idee hoe dat komt dan. ;(
dat is wel mooi k*t voor je!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92895272
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef just me het volgende:

[..]

dat is wel mooi k*t voor je!
Vooral voor jullie in dit geval. Ik heb mijn gieters binnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:02:52 #230
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92895796
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vooral voor jullie in dit geval. Ik heb mijn gieters binnen.
Je had bankdirecteur kunnen wezen
pi_92896216
Seedling uit orchard met coole bomen.
Nog zo'n coole seedling :D

Weet niet of het werkt zo maarja :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:10:48 #232
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92896258
Ze werken ;)
pi_92896307
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef 1UP het volgende:
Ze werken ;)
Ik bedoel eigenlijk of ze ook daadwerkelijk speciaal zijn :D

Ik heb iig een normale bubblegum boom in de aanbieding :)
pi_92896423
Oeh en deze!



reageer als je m wilt :)
pi_92896503
want!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92896523
quote:
6s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Peekies het volgende:
Seedling uit orchard met coole bomen.
Nog zo'n coole seedling :D

Weet niet of het werkt zo maarja :P
Dank!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:16:41 #237
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92896550
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:11 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk of ze ook daadwerkelijk speciaal zijn :D

Ik heb iig een normale bubblegum boom in de aanbieding :)
Oh dat durf ik niet te zeggen, heb er meer in mijn lijst staan
pi_92896601
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:15 schreef Mirjam het volgende:
want!
bubble of lantern? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 23:18:27 #239
163650 Greys
pi_92896642
Ik wil degene wel die Mirjam niet wil :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92896651
oh :D
de lantaarn *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92896777
Level 3 purple tomatoes klaar! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92897040
niet voor cat dan, maar voor andere mensen

Purple tomatoes
nog meer
en nog meer
Straspberry
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92897061
quote:
6s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef Peekies het volgende:
Seedling uit orchard met coole bomen.
Nog zo'n coole seedling :D

Weet niet of het werkt zo maarja :P
Een silver maple: http://apps.facebook.com/(...)HvQa9lEUtggCL&ref=nf

en een golden abricot

http://apps.facebook.com/(...)HvQa9lFUnggCL&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92897161
quote:
Kwamen die eruit? Jammer dat je geen bijzondere hebt gekregen..
bedankt voor deze boompjes :)
pi_92897172
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef sbientje het volgende:
niet voor cat dan, maar voor andere mensen

Purple tomatoes
nog meer
en nog meer
Straspberry
Yee-haw *O*
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92897202
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:29 schreef Peekies het volgende:

[..]

Kwamen die eruit? Jammer dat je geen bijzondere hebt gekregen..
bedankt voor deze boompjes :)
Ja, die kwamen eruit. Bij doorgeven werkt het idd niet, enkel bij eigen seedlings dus...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92897291
cream draft foal, voor de liefhebber
http://apps.facebook.com/(...)e%2A%294ehN-3&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92897457
waarom krijg ik nog steeds die fruitcake uit mijn kalkoenenhok :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92897535
3 op een rij

ik heb echt allerlei verschillende gewassen eropstaan nu, dat wordt morgen lastig met kraampjes en bushels en weet ik het :D

nog 2003 XP voor level 97 *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92897544
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 23:38:48 #251
163650 Greys
pi_92897596
Valentijnsveulens!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92897607
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Valentijnsveulens!
Oeh oeh hebben? *O*

Edit: Oh wacht, er stond een link ;) Dankje *O*
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 23:50:21 #253
163650 Greys
pi_92898080
Ze zijn leuk he?
Ik heb er zelf nog niet eens eentje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92903108
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Valentijnsveulens!

[ link | afbeelding ]
Oeeh ik heb hem ook nog O+
pi_92903132
Dan deel ik mijn duckling maar zo.
pi_92903428
Ok...Draculettetje heeft me overgehaald..Ik moet ook aan het Farmvillen...Maaruh...Hellup :?
Ik snap er geen ene reet van! :D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_92903578
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Draculettetje heeft me overgehaald..Ik moet ook aan het Farmvillen...Maaruh...Hellup :?
Ik snap er geen ene reet van! :D
En je hebt de OP gelezen?
pi_92903779
Ik heb een giant bubblegum om weg te geven, wie wilt hem?
pi_92904843
Mag ik ? :D
pi_92905367
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Draculettetje heeft me overgehaald..Ik moet ook aan het Farmvillen...Maaruh...Hellup :?
Ik snap er geen ene reet van! :D
Hee, lang niet 'gezien'! :W Ik ga je even opzoeken op facebook, om buren te worden!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:24:30 #261
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92906231
"weer"een bug gevonden in farmville. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar heb nu dat als ik een buurtje help, en er benzine gevonden wordt, deze niet meer gedeeld kan worden met het buurtje.

"Vroeger" was dit wel zo, en ik vermoed dat het ligt aan de nieuwe popups.
Heb het net gemeld, en ben benieuwd wat ze zeggen :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:50:29 #262
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 11:11:40 #263
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92907491
En we kunnen in sprookjes gaan geloven alhoewel sommige sprookjesfiguren duur betaald moeten worden :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 11:12:28 #264
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92907521
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:23 schreef Sientje_ het volgende:

[..]

Oeeh ik heb hem ook nog O+
Ik had 'm ook nog *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:12:58 #265
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:17:36 #266
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92907680
Jammer dat die nieuwe bomen geen seed geven voor andere nieuwe bomen, maar voor al bestaande. Hopelijk veranderen ze dat nog, net als bij de Black Cherry.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:54:23 #267
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92911154
Meer dan 160 waterkannen gebruikt, en geen enkele interessante boom waar ik d'r nog geen 20 van heb. :'(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92911245
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92911273
quote:
9s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef Xebber het volgende:
Meer dan 160 waterkannen gebruikt, en geen enkele interessante boom waar ik d'r nog geen 20 van heb. :'(
de verhouding seedlings - gieters is een beetje zoek bij mij. Ik kom om in de gieters en krijg maar heel weinig seedlings
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:00:11 #270
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92911456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

de verhouding seedlings - gieters is een beetje zoek bij mij. Ik kom om in de gieters en krijg maar heel weinig seedlings
Die 40 seedlings die ik krijg uit volle Orchards gooi ik ook meteen weg. Krijg daar toch alleen maar bomen van die ik al compleet heb. Ik heb dus ook heel veel gieters over, maar ook die zijn gauw op met seedlings die ik van de feed pluk.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92911520
ow hellup!
ik heb lijsten gemaakt zoals beefcake zei
maar ik kan nu niks sharen zeg maar
hij maakt het scherm zo groot dat ik niet op publiceren kan klikken
iemand een idee?
pi_92911586
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hee, lang niet 'gezien'! :W Ik ga je even opzoeken op facebook, om buren te worden!
ik zei al dat jij er ook was
evenals cat en greys enzo!
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:03:22 #273
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92911592
Is een bug. Vrijwel iedereen heeft d'r last van, al moet ik zeggen dat ik in Chrome gewoon kan publiceren en in IE niet.

Heeft verder niks te maken met het maken van lijsten.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92911646
ik vind valentijnsveulen ook lief!
pi_92911932
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:48 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hee, lang niet 'gezien'! :W Ik ga je even opzoeken op facebook, om buren te worden!
Gevonden geloof ik!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:18:15 #276
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92912214
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:19:24 #277
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92912262
Dankjewellekes! ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92912418
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:03 schreef Xebber het volgende:
Is een bug. Vrijwel iedereen heeft d'r last van, al moet ik zeggen dat ik in Chrome gewoon kan publiceren en in IE niet.

Heeft verder niks te maken met het maken van lijsten.
ow en nu?
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:23:10 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92912442
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow en nu?
Wachten tot ze het fixen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92912645
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Gevonden geloof ik!
haaai :W
pi_92912684
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wachten tot ze het fixen?
ja maar ik ben ongeduldig!
hai hara :*
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:53:03 #282
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92914019
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92914206
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef NelisZ het volgende:
:o Giant heart candy :o
danke schön!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92918510
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:22 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow en nu?
Ik heb er met Safari ook last van, maar ik kan gewoon ergens in dat grote venster klikken en dan naar beneden slepen. Dan zie ik het publiceer knopje wel :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92918668
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:39:28 #286
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92921472
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92921761
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef NelisZ het volgende:
Giant cocoa
:Y)
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:37:18 #288
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 18:54:14 #289
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92926656
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92926765
quote:
In for the bubble! *O*

Ik heb een paar drukke dagen voor de boeg dus mijn farm is volgezaaid met squash, pink roses, lavender en meloenen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 18:57:35 #291
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92926810
Angel Red Pomogranate Tree
http://apps.facebook.com/(...)iMYuukN-yVoUi&ref=nf

wat extra XP
http://apps.facebook.com/(...)TuvoRTC_rUrob&ref=nf

[ Bericht 32% gewijzigd door just me op 17-02-2011 20:22:19 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:18:48 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92935088
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92935791
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Rainbow
Hooray! You just collected your Mystery Egg! It will be in your Gift Box.

Edit; Helaas Scots Grey Chicken ;<
pi_92935804
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Rainbow
Soms ben je een regenbui en zonnestraaltje ineen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92936101
En voor mijn vriendjens: Squmpkin seeds!
1
2
3
4
5
6
7
8
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 17 februari 2011 @ 22:29:12 #296
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92943357
Ik vind de Caramel Apple I best mooie boom, maar zolang er granny smith apple tree zaadjes uit komen.. :N
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:04:03 #298
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92955142
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92955350
ach wa leukkkk een wensput :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:11:44 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92955356
Middelste.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:31:51 #301
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92955935
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')